Nogomet

Del Bosque stopil v bran Casillasu

Madrid, 17. 04. 2013 18.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Selektor španske nogometne reprezentance Vicente Del Bosque je razočaran nad odnosom madridskega Reala do legende kluba Ikerja Casillasa. Izjemni vratar kljub sanirani poškodbi prsta na roki sedi na klopi za rezervne igralce.

Iker Casillas
Iker Casillas FOTO: Reuters

Strateg madridskega Reala Jose Mourinho je po poškodbi Ikerja Casillasa rešitev našel v Diegu Lopezu. Španski reprezentančni vratar pa si bo ob koncu sezone težko izboril mesto v udarni enajsterici, saj je nekdanji vratar Seville v vse boljši formi. "Vemo, da je legenda španskega nogometa, ki se lahko pohvali s številnimi lovorikami. V le 10 dneh pa se je znašel v nezavidljivem položaju. Kaj takega je v Angliji nepredstavljivo. Zamislite si, da bi zamenjali Petra Schiltona. Moramo ščititi igralce, ki so nam dali veliko,'' je za uradno spletno stran mednarodne nogometne zveze (FIFA) dejal Vicente Del Bosque.

Prekaljeni španski strateg je tudi namignil, da bo Casillasa uvrstil na seznam igralcev za pokal konfederacij, ki ga bo junija gostila Brazilija. "Pomembno je, da je okreval. Spet trenira s polno paro in imamo še nekaj časa, da se pravilno odločimo. Moramo dodati, da je naš igralec. Eden najboljših, ki so predstavljali našo državo. Nekaj čisto običajnega je, da bo z nami,'' je še dodal del Bosque.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (117)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

DonMiltonFriedman
18. 04. 2013 20.17
-10
Iker še žene ne more doma kontrolirat, pa bo kao vodil največjo nogometno barko na svetu. Hvala lepa Iker, na Kitajsko te prodajo za male pare.
peresni
21. 04. 2013 19.48
+2
tebe pa v mehiko...s tvojo neumnostjo ti dam 5 dni
Symbolic
18. 04. 2013 18.30
+2
Predlagam spremembo naslova tega članka in sicer, bolj bi pasal naslov: "Alien vs Alien "... V podporo predloga prilagam izjavo Aliena dne 05.01.2013 ob 18:04: 23, ki je napisal pod naslovom "Mourinho sumljivo skrivnosten okoli vrnitve Casillasa v gol Reala ..." Citiram: "najboljšega vratarja na svetu imeti na klopi? mou, mou .. ne se hecat, no. HALA MADRID!" Vsak komentar je odveč, ker bo odzvenel kot "vadenje" ... Repetitio mater studiorum est! Naj zbriše, bomo spet spejstali...
alien8potnik
18. 04. 2013 18.39
-1
ti kar predlagaj spremembo naslova. vso srečo.
alien8potnik
18. 04. 2013 18.28
+1
symbolic, vidim, da te je admin izbrisal. samo toliko: ja, najprej je bil zame šok, da je iker na klopi. vse ostalo si pa preberi v mojih postih. sem vse razložil. človek si ob določenih dejstvih lahko tudi premisli. za vsem, kar sem tule napisal, stojim.
Symbolic
18. 04. 2013 18.44
Alien, tudi doma sem znan kot "z'lopamtilo" kar je moja hecna pogruntavščina z izpuščanjem samoglasnika "e" (namesto apostrofa)... Torej mišljeno je kot "zelo pamtilo" ... Pa brez zamere...
alien8potnik
18. 04. 2013 18.54
+1
ne zamerim. hecno se mi samo zdi, da ob mojih zares obširnih argumentih ne zaštekaš, zakaj menim, da je ta hip bolje, da brani lopez. in zakaj se mi intervencija del bosqueja ne zdi na mestu. to je vse. itak, da navijači rm občudujemo ikerja. do tega trenutka nismo niti potegnili ven epizode s saro. samo, tole je pa le kaplja čez rob. naj se del bosque ukvarja z reprezentanco in ne z rm. če pa že njuško tišči v klube, pa naj še barci kaj "svetuje". tudi tam ni vse tipi topi.
Symbolic
18. 04. 2013 19.21
Zdi se mi, da sem na vse to odgovoril z vprašanjem namenjenim Mourinhu... Kar zadeva Sare (who the fu.ck is Sara?), saj ona ni "zaposlena" pri Realu, ali pa je? LOLOL Sicer zgodovina je polna primerov, da je ženska glavna v hiši... od tod tudi izrek: "Za vsakim uspešnim moškim stoji ženska"... (malo za šalo, malo za res)...
Symbolic
18. 04. 2013 19.23
+1
Pa še to: nekdo je prej napisal, da Barca ima to lepo rešeno, mislim na relacijo Valdes - Pinto... in oba zadovoljna... Bolj me je presenetilo to, da si spremenil mnenje...
alien8potnik
18. 04. 2013 20.07
+3
lopez me je pomiril s svojimi bravuroznimi obrambami. sem realist. eno je sentiment, drugo pa realnost. lpez je zaslužen precej zato, da smo še v igri za lovoriki. to je vse. in ni mi jasno, kako bosta iker in mou zgladila nakopičrne probleme- fino bi bilo, ko bi jih.
Symbolic
18. 04. 2013 23.05
+2
Po čemu pa sodiš, da Iker ne bi enako dobro branil na zadnjih štirih "laganih" tekmah?
alien8potnik
18. 04. 2013 23.31
po prikazanem v tem letu. pa še poškodba zdaj. pa odnosi. ne vem, nimam več takega zaupanja kot prej.
davyjones
18. 04. 2013 15.31
-1
Jst ne vem kaj ima ta Mourinho da ga vsi toliko podpirajo še posebej v Realu,tip je v 3 letih 1 laligo vzel in en pokal,iz kluba je pa vrgu vn vse legende kot se Raul,Valdano,Zidane in zdaj bi še Casillasa ter del Bosquea pljuvaste ki je 5x več dal za Real kot Muri!In tisti ki pravite da se del Bosque nima kaj vmešavat v to,on že ve da je Muri hotel skregat španske reprezentatne iz Barcelone in Reala in da s tem ki Casillasa ki je kapetan reprezentace pušča na klopi škoduje španski reprezentaci in on ima pravico zagovarjat svoje igralce,zdej pa na račun par dobrih predstav Lopeza pozabit večkot 10 let tega kar je Casillas dal za klub in reprezantanco.
bjatch
18. 04. 2013 22.38
+1
Raul je odšel sporazumno in se bo vrnil, Valdano je pravilno da je odšel ker je škoda imeti toliko različnih pozicij v vrhu kluba, Zidane ni odšel pač pa ga je Mourinho pripeljal in je Realov skavt (mogoče bodoči trener), Cassillias pa če do konca kariere presedi na klopi bo ostal v Realu. Vsi imate čez Mourinha toliko za povedati, ko je bil v Portu so ga ljubili, prav tako v Chelseaju interju in sedaj v Realu. Drugi ga nemarate ker se ga bojite evo vam!
bka1234
18. 04. 2013 15.11
+2
Nemorm verjet, kako vas je Mourinho zaslepil. Da se postavite na njegovo stran in ne na stran igralca, ki vam je reseval kozo 10 let, ter ga po moznosti se zavržete (raul). Takih stvari se pa od navijačev res ne pričakuje.
alien8potnik
18. 04. 2013 15.23
+2
imam oči in sem videl letošnje slabe obrambe ikerja. zdaj je bil še poškodovan. zato pričakujem, da je še slabši in ne boljši kot ob začetku sezone. imam lastne možgane. seštevat znam do deset. ena in ena sploh znam seštet. vse sem napisal. dejstva. če je mou pameten, naj zapusti to škodožželjno španijo. kak masaker. beda. mi bo žal, če bo odšel, ker je rm spet postavil na mesto, ki mu pritiče. bom pa razumel. pa naj ima iker trenerja po svojem okusu. kar on in sara naj v bodoče kadrujeta. in bo real madrid en prijeten lokalni klubek. ki sploh ne bo več niti blizu barci. čudovito. toooo! del bosque, hvala za tvojo spodbudo tik pred polfinalom LP. res si da best. očitno nič boljši od teh raznih španskih seronj. HALA MADRID!
alien8potnik
18. 04. 2013 14.49
+1
še odgovor mmickica na enega izmed postov: potem je pa iker neumen, da ji vse to pripoveduje. če je tebi to vse etično, to mešanje zasebnosti in javnega. hm. interesantno. potem je pa iker bodisi b utec bodisi škodljivec za real madrid. ker takšen medijski pogrom pa res ni prispeval nič dobrega klubu. ampak PRAV NIČ! perez že ve, zakaj se na zavzame zanj. po vsem tem? halo?????? stvari se urejajo znotraj, ne pa takole. to je bil čisti pogrom. še cr7 jim je padel v krizo takrat. ni igral tako dobro kot običajno. škoda na celi črti. la liga izgubljena. upajmo, da vsaj pokal dobijo. in morda celo lp. morda. naj iker kar mmalo prevzame odgovornost za sranje, ki ga je zakuhal. vem, da nisi slabonamerna, si pa izjemno pristranska v tem primeru. res, no. pa brez zamere. tudi sam ne mislim nič slabega.
bjatch
18. 04. 2013 14.29
+1
Jose Mourinho: "Ni važon kakšno ime ima igralec na hrbtu, kakšno številko nosi, igral bo če bo v zelo dobri formi, igral bo ko ga bom potreboval. Zakaj bi igralec kova Ronaldo ali Messi igral, če pa je igralec, ki drugače sedi kot rezerva v veliko boljši formi? Zame ni pomemben en igralec, zame je pomembna ekipa in ekipa deluje samo z najboljšimi igralci skupaj." Tu se z Moruinhem strinjam, Cassillas letošnjo sezono ni branil na nevem kako visokem nivoju (kot smo ga vajeni), Diego Lopez pa je trenutno v fenomenalni formi (recimo povratna tekma z Man Utd na Old Traffordu). Zakaj bi ga menjal, povsem pravilno da ima tudi vratar konkurenco in da ohranja visok ritem ter formo na treningih, da se poizkuša prebiti v prvo enajsterico. Enako velja za ostale. Kdo pa je naredil razdor v ekipi pa vemo. Sicer lepa ampak precej "neumna" žena od Ikerja, Sara.. Bomo videli kako bo, občutek pa imam da bo Iker v kratkem nazaj v golu ;)
alien8potnik
18. 04. 2013 14.51
+1
Symbolic
18. 04. 2013 17.32
-1
Vprašanje za Mourinha: kako naj pride v formo, če sploh ne igra... niti na najlažjih tekmah...
alien8potnik
18. 04. 2013 18.24
+3
kako pa naj lopez obdrži formo, če ga bo šetal gore dole????
Symbolic
18. 04. 2013 18.33
V štirih kolih, bi mu ja dodelil kakšne pol ure (mislim na Ikerja... tolk, da "zavoha" žogo ali, da mu zavibrirajo dlani...)
alien8potnik
18. 04. 2013 18.42
+2
ja. to bi bilo pa za ikerja šele ponižanje. se ti ne zdi? a ni bolje, da se do konca sestavi (v glavi in sicer) in bo spet vse na svojem mestu ob svojem času? ja, ravno pred odločilnimi tekmami rm v lp in španskem pokalu velika panika, veliki udari po mourinhu, veliko prilivanje olja na ogenj. slučajno? sploh ne. res. španija je pa res utrujajoča. in polna enih nizkih strasti.
ilovemilka
18. 04. 2013 12.22
+2
nevem kako ne vidi folk......da trenutna forma lopeza je vrhunska......sj bo iker nazaj....toda zakaj menjati nekaj kar se je izkazalo za dobro potezo v nesreci ki jo je imel iker........naj trenira in zacne novo sezono....sam dvomin da bi iker branil to kar je lopez na zadnjih nekaj tekmah...............drugac itak iker v vrata cim prej..........hala Madrid
mmickica
18. 04. 2013 12.46
+5
Kar se LP tiče, ti dam mogoče celo prav, ampak da mu ne da braniti niti v španski ligi, ki je že itak pase...!? To pa je hudobija!
ilovemilka
18. 04. 2013 13.11
+2
more tudi lopez ostati v formi.......ceprav bi ga tudi sam postavil v vrata.....sam lahko bi se zgodilo da bi lopezu padla forma iker pa nebi se nebi prisel v formo za finale kraljevega pokala in polfinale LP...........hala Madrid
mmickica
18. 04. 2013 13.39
+2
Sigurno, da je to en riziko, ampak pri takšni legendi kot je Casillas, se to ne vpraša! Ne znam si predstavljati, da bi bil na primer Xavi ali Iniesta pri Barceloni mesec ali dva v bolniški, klub bi pa tačas kupil na primer Ozila ali Schweinsteigerja, ali pač enega drugega vrhunskega nogomtaša, Xavija pa potem pustil na klopi v nedogled, ko bi se vrnil ... ne vem no! Ni mi všeč!
alien8potnik
18. 04. 2013 14.22
+1
mmickica, ne. lopez je trenutno v formi in je prav, da brani vse tekme. s tem, ko mu ne bi dal la lige, bi destabiliziral lopeza. to je eno. drugo pa je, da mou res nima razloga, da je z ikerjem prijatelj potem, ko ga je ta preko medijev s pomočjo sare odstavljal iz reala. no, no. bodi realna. bi ti kar zamahnila z roko ob taki aferi, če bi bila na trenerjevem mestu? iker je res malo zasral letos. na celi črti. tako se ne bi smel obnašati proti klubu, ki mu daje plačo. ne ugrizneš menda roke, ki te hrani. tista sara je naredila totalno sranje. legenda gor ali dol. rm je plačal krepko ceno letos. upam, da samo v la ligi.
alien8potnik
18. 04. 2013 14.25
+1
mmickica - tudi david villa kar fino sedi na klopi. pa je legenda. če nisi v formi, nisi. če poleg tega še škodo delaš klubu, pa sploh. naj malo tudi iker ohladi svojo glavo. samo posedati na starih lovorikah ni dovolj. HALA MADRID!
mmickica
18. 04. 2013 14.51
+2
alien, Villa je res legenda, vendar še ni dolgo v Barceloni! On ni "njihov", da se razumeva! To je razlika in to velika! Sicer pa, kot sem že večkrat tu gor zapisala...vsake oči imajo svojega malarja! Bomo videli, kako se bo zgodba razpletla..., v vsakem primeru pa upam, da čim bolje za Ikerja!
alien8potnik
18. 04. 2013 14.54
+2
no, jaz pa upam, da čim bolje za cel klub. za real madrid. če bo ronaldo tako sral, bom rekel isto. noben igralec ni večji od kluba. noben. HALA MADRID!
Symbolic
18. 04. 2013 17.04
+2
Mislim, da se Mourinho spreneveda z izjavami, da Iker ni v formi... Poglejte si nasprotnike RM v zadnja 4 kolih Primere: Celta (zadnja), Zaragoza (18.), Levante (12.) in Atletic Bilbao (14-ti na tabeli)... Na tako "zahtevnih" tekmahin ob jasnem koncu Primere, ne dobi Iker nobene možnosti... To ni logično... Težko verjamem, mislim, da je Mourinho maščevalen... ne boste me prepričali, da je to zaradi "boljše forme" Diega Lopeza...
bka1234
18. 04. 2013 17.15
+2
alien ko si ze omenil Davida Villo. Tip se 3 leta ni v Barci, pa ne poznam enga navijača, da bi podpiral njegovo sedenje na tribuni. Realovci se pa tko obnašajo do legende, ki je v klubu ze 13 let.
Symbolic
18. 04. 2013 17.36
+1
Tako se ustvarja "kult ličnosti"... če nekomu vse odobravajo prav tisti, ki se s tem ne strinjajo...
alien8potnik
18. 04. 2013 18.25
res ste pametni. in sranje, ki ga je zakuhal skupaj s svojo saro, tudi ni nič? mala malenkost? nič takega, ne?
DonMiltonFriedman
18. 04. 2013 11.12
+1
Sara Carbonero al kaj je. Ikerček, sej si legenda kluba. Ampak bi moral držat na povodcu svojo novinarko, al ji pa mal omejit pipco informacij iz tajne garderobe v težki rezultatski krizi na začetku sezone... V redu je, legenda Real Madrida. Kluba še pred ženo ne more braniti, kje šele pred drugimi. General Franco se pa v grobu obrača... Iker in Sara bi šla na goli otok zdele. Kamen gor, kamen dol.
11234543211
18. 04. 2013 12.38
+1
DonMiltonFriedman
18. 04. 2013 13.13
+2
Seveda. Na začetku sezone, ko je bil Real v krizi, je Iker jokcal doma svoji Sari, ta pa je medijsko linčala Mourinha in naredila še večji razdor v ekipi. Kdo je tuki kriv?
alien8potnik
18. 04. 2013 10.20
+2
skratka, odprl sem tabu temo. tisto, o čemer vsi navijači rm tako uvidevno molčimo že celo leto. na tej točki zaključujem komentiranje te žalosti- povzetek: neumna ali nemoralna (odločite se sami) ikerjeva babnica se je očitno odločila preko medijev odstavljati trenerja in igralce rm. zakuhala je celo štalo. svojemu možu in klubu real madrid, ker ji je uspelo sesuti odnose v ekipi. to je to. glupa li ženščina. vseeno pa - HALA MADRID!
mmickica
18. 04. 2013 12.18
+2
A ti res v to verjameš? Ona je samo opravljala svoj poklic, Mourinho pa je vse skupaj izkoristil na najbolj podel način, da se je lahko znebil edinega, ki mu je z avtoriteto konkuriral pri Realu - to je Casillasa! Ne vem zakaj nekateri ne želite sprevideti, da je Mourinho sicer odličen (verjetno najboljši) strateg, ampak čovek, ki želi imeti absolutno oblast v svojih rokah - diktator! Jaz si ga ne bi želela za trenerja in bog ne daj za moža, hehe...!
ilovemilka
18. 04. 2013 12.23
+2
hahaha.....ja Mou je kriv za poskodbo ikerja.......dj eh........dabe...........hala Madrid
Felipao
18. 04. 2013 12.40
+4
Zdaj je pa celo Ikerjeva partnerica kriva... Razumevanje zadeve je resnično na nuli. Stvar je namreč taka, Mourinho je ob prihodu v Real načrtno prodal Raula, ker je vedel, kakšna avtoriteta v garderobi je, zdaj pa počne isto s Casillasom. Ne se slepiti, Mourinho je že od začetka samo čakal na to, kdaj se bo lahko znebil še Casillasa. Kar se pa tiče njegove žene... Kako naj ona sesuva odnose v ekipi, ko pa nikoli niso bili dobri? Morda v prvi sezoni, potem pa je vse skupaj šlo navzdol, predvsem zaradi trmastega Murija, ki je vztrajal pri svoji taktiki z bunkerjem in ni poslušal igralcev. Slutim ene vrste hinavščino tukaj, lahko so v ekipi skregani kot psi, ampak bognedaj da bi kdorkoli javno pisal o tem, bo škodljvo za odnose v ekipi in ne vem kaj še vse... Real igra zdaj bolje predvsem zato, ker so igralci izvedeli, da Mourinho zagotovo odhaja in bodo pač potrpeli še teh par mesecev preden odide.
Ziggi
18. 04. 2013 12.53
-1
Raumdeckung
18. 04. 2013 13.40
+0
Neumen si ti Alien. Ona ima vsaj službo pa dela. Ti sam neumnosti pišeš.
alien8potnik
18. 04. 2013 14.29
-1
mmickica, a se ti hecaš? samo opravljala je svoj poklic? a res? in zlorabila informav+cije, ki jih ji je v trenutkih intime zaupal njen ljubimec. ne me basat. s to potezo je ustvarila totalni razdor v ekipi in hladno vojno med mourinhem in njenim ljubim. lepo te prosim, no. kakšna pristranskost. glavno, da je mou vsega kriv. ubogi ikerček pa očitno nič, čeprav so vsi mediji takrat povzeli izjave te ženščine. ne morem verjet. ajde. pa ga imejte v barci. pa naj sara še skrivnosti iz barcine garderobe razpreda po medijih. no problem. itak rabite novega vratarja. eto. izvolite. HALA MADRID!
alien8potnik
18. 04. 2013 14.31
+0
in, jsa, mmickica, trener je gazda u kuči in ne eden izmed igralcev, sploh pa ne igralec, ki ustvarja razdor v ekipi in celo šikanira prvega zvezdnika moštva, ki jim nese zlata jajca. res te prosim, no.
alien8potnik
18. 04. 2013 14.34
+0
felipao, hej - ko enkrat v medijih pereš umazano perilo, je to mnogo hujše, kot za štirimi zidovi. ja, ta ženščina je naredila cel kaos. odnosi nikjer niso harmobnični. ne sanjaj. to je vrhunski šport. svašta dogaja. ampak tole je bilo pa skrajno podlo s strani te babe. dvomim, da je iker vesel, da je to naredila. saj je v prvi vrsti izigrala njega. če pa je to hotel, potem pa naj spoka iz real madrida. kajti nihče ni večji od kluba. klub pa ni samo iker in njegov pogled na stvar. HALA MADRID!
alien8potnik
18. 04. 2013 14.37
+0
v glavnem, konzorcij barcinih navijačev me je proglasil za neumnega in se veselo konsolidiral. samo, da nagajate. če bi vi imeli to situacijo, me pa prav zanima, no. če bi messijeva žena takole srala. kaj bi rekli? ali xavijeva? inistina? dajte. pejte se lepo solit. z vami argumentiran pogovor ni mogoč.
alien8potnik
18. 04. 2013 14.40
+0
mou je diktator? a res? ko pa je pep guardiola za svojimi igralci privat detektive pošiljal (recimo za piquetom), da bi čekiral njihovo obnašanje v njihovem PROSTEM ČASU, pa ni bil diktator. ali kako? nehajte s svojimi neobjektivnostmi. svet ni samo črno bel. poglejte celo sliko, pa boste razumeli, da je logično, da ta trenutek brani lopez. ker je ta hip preprosto perfekten, kar iker že celo leto ni. zdaj pa res ne napišem nič več. tudi če boste še dalje provocirali. ajd.
mmickica
18. 04. 2013 14.56
+2
alien, sory, ampak jaz sigurno ne spadam med tiste, ki bi nekoga zaradi drugačnega mnenja proglašala za neumega in tudi tebe nisem, tako da...! Ne posplošuj! Kar se pa same teme tiče, sem že vse napisla...! Aja, samo še to...jaz bi Casillasa rade volje videla v Barci, ampak je to popolnoma nemogoče! To je enako, kot če bi šel Xavi v Real! Tako da, žal...
Felipao
18. 04. 2013 16.03
+2
Alien, jaz ti nisem rekel, da si neumen, ampak da gledaš na stvar zelo pristransko, v bistvu kot navijač Mourinha. Če se klubu kregajo, take stvari slej kot prej pridejo na plano, ne glede na to, ali je novinarka partnerka enega od igralcev ali ne. Zagotovo so v vsaki ekipi nesporazumi, ampak a veš zakaj ne pridejo ven? Ker so trenerji tam tudi zato, da take stvari uredijo hitro in znotraj ekipe, ne pa da jih še zaostrujejo, kar počne Mourinho. Vse to se vleče še iz lanske sezone, ko mojster ni mogel priznati, da je po domače zasral zadevo s svojo slavno "taktiko" in jim ni pustil igrati ofenzivno proti Barceloni. Sodu je izbilo dno, ko je prodal Granera in privlekel Essiena in Modrića, kar so španski igralci sprejeli precej burno. Za zraven je prišlo na dan še dejstvo, da je prvič, privlekel v Madrid portugalsko kolonijo, Portugalci pa že na splošno niso popularni v Španiji. Drugič, da sta Coentrao, Ronaldo in še nekateri drugi igralci zastopani s strani njegovega lastnega agenta, kar samo po sebi pripelje do konflikta interesov. Verjemi, da tudi Perez že pol sezone samo čaka na konec sezone, ko bo Čuri Muri odšel.
superfly7
18. 04. 2013 16.15
+0
Felipao - Real je imel dogovorjen prestop Raula v Schalke že pozimi 2010. Takrat ko je na klopi bil še Pellegrini in je Raul igral po 10min na tekmo, ali pa sploh ni igral.
bka1234
18. 04. 2013 17.26
-1
alien kako se mas ti lahko za navijača Reala, to jest ne razumem. Da tko pluvaš po Ikerju... Edina razlaga je, da si zacel navijati za real po prihodu mourinha.
alien8potnik
18. 04. 2013 18.29
+0
ne pljuvam po ikerju. razumem pa, zakaj je tako, kot je.
minotauro9
18. 04. 2013 10.09
-1
alien,del bosque lahko govori kaj hoce,krepko vecje uspehe z realom kot joza in to z lepso igro in brez vecnega jokanja,v glavnem gospodov trener,ne pa joza unicevalec nogometa
alien8potnik
18. 04. 2013 10.15
+2
lahko govori. ni pa korektno takole pritiskati in manipulirati preko medijev. ni fer. enostavno - ni trener real madrida. in ne more preko medijev igrati trenerja real madrida. sicer pa je po vsem, kar je zakuhala ona ženščina, jasno, da so odnosi med moujem in ikerjem porušeni. Iker Casillas is viewed as the one obstacle which could force Jose Mourinho to leave Real Madrid at the end of the season. Punto Pelota says Mourinho now feels comfortable with squad leader Sergio Ramos and with the fans, but the same cannot be said about his relationship with Casillas. The pair simply do not see eye-to-eye and the players have sensed a more relaxed atmosphere when Casillas hasn't been involved. Mourinho spends ten hours a day at Real's HQ and is loving his job at the moment. But along with the Casillas factor, his wife is concerned about life in Madrid, particularly the treatment of her husband by the local media. zakaj bi mou, sploh, če zapušča rm, k čemur je prispeval ogromno kar iker, zdaj odstavil lopeza, ki brani fenomenalno? ni logike. ko bo mou odšel, pa naj brani spet iker, njegova babnica pa naj odloča, kdo je lahko in kdo ne trener rm. krasno. HALA MADRID!
minotauro9
18. 04. 2013 10.26
-1
alien8potnik
18. 04. 2013 09.03
+0
samo res - ona ikerjeva ženščina s svojim meštranjem v medijih uniči real madridu sezono, rm pa naj bo ikerju še hvaležen za to? a se iker sploh zaveda, kaj je naredila? on, naivnež, pa ji je nosil informacije. to res ni normalno. v kakšnem drugem klubu bi ga nagnali za kaj takega. v igri so lovorike, milijoni sponzorskih sredstev in tako naprej. ne vem, zakaj smo se vsi do zdaj, vključno z mano, tako izogibali tej debati. tu se je začela kriza v real madridu iz začetka sezone. le kaj je tej ženščini? a je tako neskončno glupa, da je mislila, dsa jo bo iker odnesel brez posledic? logično, po tem lapedranju v medijih so se odnosi v slačilnici še bolj zaostrili, počilo je tudi na relaciji mou - iker. ja, a v barci se pa to ne bi zgodilo, če bi kdo tako neprimerno vlačil po zobeh klub v medijih? ali kjerkoli? saj pravim, iker je legenda in kot tak ostaja v klubu. če ne bi bil za real madrid taka svetinja, verjemite, bi že moral spokati po taki aferi, kot si jo je privoščil. oziroma, v katero ga je, vključno s celotnim klubom, namočila njegova babnica. ojoj. res, no. HALA MADRID!
alien8potnik
18. 04. 2013 09.14
-1
tisti, ki dajete minuse ob navedbi čistega dejstva, ste pa res hecni. meni se smili ta iker, da ga ta ženščina tako rola in mu uničuje kariero. pa še cel klub je sesula letos. škoda ga je. enkraten vratar, človek, vendar očitno suženj slepe ljubezni do neke grozne babnice.
Ziggi
18. 04. 2013 09.27
+2
Ženski ki je naredila to kar praviš, je treba čestitat, to je nekaj nepredstavljivega da tim kot naj bi bil real razdrma ena ženščina in da trener kot naj bi bil joško to dovoli, lahko bi reagiral ampak vse to itak ni nič res, prehitro sklepaš na podlagi parih rumenih novic.
alien8potnik
18. 04. 2013 09.30
+1
kako? po medijih je kvasila razne stvari. v vsakem klubu se kdaj zaiskri med igralci. vendar žene nogometašev tega ne kvasijo v medijih. daj, no. halo?
Ziggi
18. 04. 2013 09.34
+0
Ne, razen če žena ni športna novinarka, kot je v tem primeru :)
alien8potnik
18. 04. 2013 09.43
+2
so what? je pač neumna. menda je lahko pričakovala, da bo iker nasrkal. predstavljaj si samo jezo soigralcev, trenerja. vzdušje na treningih. morda je tudi zato iker letos branil slabo. ker mu je bilo to vzdušje nevzdržno. vse to je ta gospa športna novinarka lepo zakuhala. klubu in ikerju. ziggi, povsod so problemi. tudi v barci. pa nihče tega ne nosi na ta način ven. spomni se, ko je messi nahrulil villo. pa so potem vse lepo potaškali. logično. če bi to meštrali po medijih v stilu ikerjeve žene, bi bila štala. porušeno vzdušje v ekipi. mou je očitno naredil čudež, da jih je nekako sestavil spet. da vsaj v lp spet še kar funkcionirajo. oziroma - šele zadnje mesece so prišli k sebi. praviš, da mou tega ne bi smel dovoliti. saj ni. verjemi. vendar je ona zlorabila svojo moč v medijih in zaupne informacije, ki jih ji je prinesel na pladnju nič hudega sluteči iker. v bistvu je to zelo sprevrženo, kar je naredila. ne zato, ker rm ne bi imel dejanskih problemov. pač pa zato, ker je prišla do teh informacij na tak način. obup. nezaslišano.
Felipao
18. 04. 2013 12.43
+0
Razmere v klubu niso nič boljše kot prej, edina razlika je ta, da Mourinho odhaja. Jaz sem imel občutek, da so ga igralci načrtno sabotirali do določene meje, zdaj pa več nimajo motiva, ko Mourinho odhaja in se je začel boj za to, kdo bo ostal v klubu naslednje leto pod novim trenerjem.
mmickica
18. 04. 2013 12.44
+2
alien, nimaš prav! Tudi v drugih klubih pridejo zadeve na dan, pa nimajo vsi žena v novinarskih vodah! Tudi v Barci se je hitro razvedelo, da si Messi in Villa nista ravno simpatična, pa da sta bila Pep in Ibra na bojni nogi (že pred Ibrino knjigo!), ipd... Novinarji imajo vedno svoje ovaduhe in tukaj sploh ni nujno, da je bil to Iker! Kaj bi naj zdaj on po tvoje storil? Zahteval od nje, da o Realu ne piše? O čem pa naj piše v Madridu, če želi imeti odmevne članke...? Normalni ljudje pustijo drug drugemu svobodo, ne pa da bi en drugega omejevali zaradi lastnih interesov! Sicer pa vprašanje, če je Casillas z vsem tem sploh kaj izgubil - po mojem mu je celotna zadeva samo odprla oči glede Reala nasploh! Namreč zelo me čudi, da se Perez ne zavzame zanj in da še naprej pusti, da Mourinho počne z igralci, kar ga je volja! Žlostno je, da se mora reprezentančni trener, kot je del Bosque potegovati za (še ne dolgo) najboljšega vratarja na svetu! Moje mnenje pač...(nič slabega v mislih!).
alien8potnik
18. 04. 2013 08.34
+1
sramota je, da vedno navijači barce pribijate neumnosti, ko gre za real madrid. iker že celo leto ni v formi, dostojni številke 1 na svetu. potem se je pa še poškodoval. je pa še vedno boljši kot valdes, ja. verjamem, da je za standarde barce sanjski tudi ta hip.
Ziggi
18. 04. 2013 08.59
+2
Ne vem , valdez kaže zelo dobre predstave zadnje čase, tako da.......
alien8potnik
18. 04. 2013 09.04
+5
zadnje čase je valdes dober. to je res. lopez pa je dobesedno fenomenalen.
Ziggi
18. 04. 2013 09.08
+3
Razen podarjenega superpokala realu, ni valdez naredil napake ki bi bila ključna, res da so ga reševali učinkoviti napadalci toda kadar je bilo ključno je bil pravi, spomni se finala proti arsenalu, in tudi manuju, ko je pritisnil prvih 10 minut, kaj je vse branil ronaldu takrat, da o tekmi s francozi v kvalifikacijah ne govorim.
alien8potnik
18. 04. 2013 09.15
+1
res je. valdes me je res prijetno presenetil letos. vso spoštovanje do njegovih zadnjih predstav:)
alien8potnik
18. 04. 2013 09.17
+1
pravzaprav, roko na srce, sta tako lopez kot valdes ta hip v boljši formi, kot jo je pokazal letos iker. se bo pa iker spet spravil k sebi. ne dvomim v to. bolj me skrbi, kako bo popravil škodo, ki jo je naredila njegova žena. se mi kar smili človek. kako je izigrala njegovo zaupanje.
Ziggi
18. 04. 2013 09.19
+1
Jaz pa mislim da bo iker v finalu prinesel lovoriko realu, ne vem , enostavno se mi zdi da se to mora zgoditi, upam pa seveda da ne :)
alien8potnik
18. 04. 2013 09.28
+4
naj se tvoje besede pozlatijo:) takoj podpišem. glej, jaz ikerja spoštujem, da ne bo pomote. za mene je poleg raula največja svetinja real madrida. skušam biti samo realen. vemo, da se letos dogajajo nekatere stvari, ki se ne bi smele. čisti slučaj je hotel, da se je iker poškodoval in je vskočil lopez, ki je pokazal briljantne predstave. in to je zdaj res zagata. predstavljaj si, da si mou. kaj bi naredil? odrezal fenomenalnega lopeza in tvegal z letos nestabilnim ikerjem? ni lahko, ne? kar priznajmo. pa še odnosi so se po zaslugi one ženske skrhali med njima. dvakrat bolj zakomplicirano. ne vem. jaz ne bi menjal vratarja, ki je zaenkrat brezhiben. jaz ne bi tvegal samo zato, ker je nekdo nesporna legenda. to je moje mnenje. konec koncev ni nobena tragedija, da nekdo ne igra takoj po poškodbi. tudi villa ogromno presedi na klopi, pa vemo, kdo je david vila.
alien8potnik
18. 04. 2013 08.29
-1
je očitno moral mou odkriti lopeza, ker del bosque ga ni sposoben opaziti. dati valdesa pred lopeza pa res pove vse.
bka1234
18. 04. 2013 17.29
ojojoj, preberi ta komentar cez 1 tedn, pa te bo prekleto sram.
alien8potnik
18. 04. 2013 08.29
+3
del bosque, če si količkaj pri sebi, si še lopeza vzemi v reprezentanco. ta trenutek je boljši od ikerja, od valdesa pa je itak desetkrat boljši. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
alien8potnik
18. 04. 2013 08.19
+2
admin, oprosti, no, zakaj je izbrisan moj komentar, v katerem nisem žalil nikogar, ampak sem na kulturen način povedal, da je vmešavanje del bosqueja na tak nekorekten način hud pritisk na mourinha in na klub v najbolj neprimernem trenutku? a smem to povedati? kar je res, je res. sam del bosque namigne, da ga bo vzel s sabo in se pravočasno pravilno odločil. kar pomeni, da ni nujno, da bo prvi vratar. roko na srce - iker je že pred poškodbo branil slabo. lopez brani odlično. naj real madrid izpade iz LP samo zato, da se bo legenda svetila na gou?
Mirko Vukojebinic
18. 04. 2013 10.31
+0
alien8potnik
18. 04. 2013 08.14
+3
pa še nekaj. pa se lotimo tabu teme. realno pogledano je prav iker eden tistih, ki so bistveno prispevali k temu, da je real že v štartu letos zapravil la ligo. iz dveh razlogov: branil je pod nivojem, ki smo ga od njega navajeni, prejemal tudi poceni gole. še huje pa je, da je tista njegova ženščina s svojim dolgim jezikom vnesla razdor v ekipo. se še spomnimo tudi nenavadne krize cr7 ob zsačetku sezone? odnosi so bili na psu. iker se je pa šel neko opozicijo. kapetan ekipe. skratka, treba je videti vse vidike. dokler je mou trener, mu ne more en iker rušiti avtoritete. lahko. samo, potem se ne čudimo, kje je lovorika v la ligi. in kje bo v lp, če bo šlo tako dalje s temi pritiski. od del bosqueja takšne nekorektnosti, da ne rečem, neumnosti v tako občutljivem času za real madrid ne bi pričakoval. razen, če želi, da zmaga barca in je to del psihološke vojne proti klubu iz madrida. bedno. že zato si želim, da mou odide od tu kot zmagovalec. da zapre usta vsem tem škodoželjnežem. konec koncev je iker očitno meštral tudi proti ronaldu, brez katerega je real madrid ta hip kar precejšnja nula. sramota. kot rečeno - odprl sem tabu temo. HALA MADRID!
alien8potnik
18. 04. 2013 08.40
+1
seveda, barcelonarji spet minuske štempljajo. ker mi navijači real madrida vemo, kaj je dobro za naš klub ta trenutek. in ne nasedamo vašim demagogijam, k bi nam prinesle samo škodo, vam pa posledično korist. HALA MADRID!
Ziggi
18. 04. 2013 09.03
+1
Res ne razumem alien, pa ti si najbolj obremenjen z barco in barcelonarji, pa dej nehi že enkrat, pa ne zdej otročje rečt sej so oni tudi, mi grejo na živce s svojimi itditd, imajo pa tudi med barcelonarji navijače španije in lahko izrazijo svoje mnenje o izjavi španskega selektorja in vratarja in to da je njihovo mnenje drugačno od tvojega ni noben škandal a veš?
Ziggi
18. 04. 2013 09.03
+2
Pa sej v vsakem tvojem postu najdeš barco ali barcelonarje ali valdeza ali pa messija, sem te imel za par nivojev višje.
alien8potnik
18. 04. 2013 09.12
+0
ker sem se odzval na umovanje nekaterih barcinih navijačev. ki so vsi srečni, samo, da je v rm kaj narobe. kje pa vidiš messija v mojem komentarju??? skratka, ja, iker je vratar reprezentance. drži. del bosque pa je naredil skrajno neprimerno potezo s to izjavo. nima se on kaj mešati v delo trenerja real madrida. temu se reče rušenje avtoritete, pritisk, uveljavljanje volje mimo ocene trenerja. vnašanje nemira med igralce. psihološki pritisk tik pred nadaljevanjem LP. grozno. in to naredi selektor španske reprezentance in nekdanji trener rm?!? dvakrat bolj grozno. absolutna napaka. to se enostavno NE DELA!
Ziggi
18. 04. 2013 09.16
+1
OK messija tukaj res ni videt, tko kot tudi štampanja minusov "barcelonarjev". PRiznam da v v primeru barce tudi jaz ne bi bil srečen zaradi takšne poteze, ampak kot selektor ima to pravico, specialist v vršenju psihološkega pritiska na umazan način se pa ve kdo je.
alien8potnik
18. 04. 2013 09.20
-1
ziggi, pravico govora ima vsakdo. je pa neprimerno uporabil to svojo pravico. a on bo diktiral, kdo bo branil na golu real madrida? a je on z igralci vsak dan na treningu, da ve, kdo je v boljši formi? a je? a lahko del bosque reče, da lopez ne brani zares odlično? s kakšnim argumentom pa bi del bosque zdaj lopeza posadil na klop? človeka, ki je prispeval levji delež k uspehu rm v LP?
Ziggi
18. 04. 2013 09.33
+1
Ne rečem da bi iker moral branit, niti ne zagovarjam selektorja, ne bodi pa tolko našpičen na barcelonarje, pusti drugim svoje mnenje, lahko da imajo prav in da se midva motiva, lahko bo lopez naredil kako ključno napako, iker pa v želji da vsem zapre usta branil kot v najboljših časih, jaz sicer verjamem da se bo vrnil močnejši in upam da ne bo branil več to sezono :)
dekleta pa taka
18. 04. 2013 06.42
+3
drgač pa niker v njegovi pogodbi ne piše da mora brant na vsaki tekmi
DonMiltonFriedman
18. 04. 2013 01.32
+8
OK Iker san je legenda kluba, ampak zadnjo sezono je branil slabo. Prav tako je dovolil svoji punci / ženi, karkol že je, da je v medije znesla, da je štala v garderobi. To je tko k da bi mel špiclja v svoji vojski, Iker pa kot tisti sošolec iz osnovne šole, ki je vse zašpecal, potem smo ga pa tepli za šolo po pouku. Ko je bil Real v rezultatski krizi na začetku sezoni, mu Iker ni pomagal nič s tem, ko je špecal teli kokoški o stanju v garderobi, potem ji pa še dovolil iti med trače s tem. To vi ne razumete, ampak pr moji frizerki ko čakam, ni drugega za brat, kot Lady trič trač. OK je novinarka ona... Zgleda da je bolj novinarka, kot od Ikerja žena al karkol že je. Al je pa on takšna copata da se ji pusti. Zgubil 20% respekta instantno. Noben igralec ni večji, kot je klub, ampak: Jose Mourinho > Real Madrid > Iker San. Gonite se.
david1998
18. 04. 2013 06.11
+1
Drugače je san Iker kar pomeni sveti Iker!
alien8potnik
18. 04. 2013 08.25
-6
david, ne bluzi. pejt v cerkev svoje svete podobice gledat.
Butalci2013
18. 04. 2013 00.12
-2
Jaz bi nanjegovo mesto takoj prestopil v drugi klub. Mogoče ne v barcelono ker bi mu navijači madrida zelo zamerili. Ampak v eden drugi klub za leto dni
alien8potnik
18. 04. 2013 08.27
+1
pa naj prestopi. in še tam naredi razdor v ekipi preko one svoje ženščine. odlično. kot zvest navijač real madrida rečem samo to: iker je legenda, večji od kluba pa tudi on ni. HALA MADRID!