Nogomet

Calderon: Mourinho se posmehuje Realu!

Madrid, 11. 06. 2013 17.25 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nekdanji predsednik madridskega Reala Ramon Calderon je za španske medije povedal, da so pri kraljevem klubu naredili napako, ko so izpustili Joseja Mourinha. Ta se po besedah Calderona zdaj Realu posmehuje.

Jose Mourinho na prvi novinarski konferenci ob vrnitvi v Chelsea.
Jose Mourinho na prvi novinarski konferenci ob vrnitvi v Chelsea. FOTO: Reuters

Jose Mourinho se je v ponedeljek tudi uradno predstavil kot novi trener Chelseaja in ob vrnitvi v London povedal, da je zdaj srečen človek (The Happy One). Po njegovem odhodu je Real ostal brez trenerja. Lov za novim je za zdaj vse prej kot uspešen. Paris Saint Germain ne želi izpustiti Carla Ancelottija, tudi ideja predsednika kluba Florentina Pereza, da bi vodenje moštva prevzel Zinedine Zidane, se je izjalovila. Nad položajem ni zadovoljen nekdanji prvi mož Reala in nekoč sodelavec, danes pa eden izmed največjih kritikov Pereza, Ramon Calderon. "Položaj je obupen. Real so potegnili za nos. Izpustili so trenerja, ne da bi imeli pripravljeno zamenjavo. Ljudje morajo vedeti, da je bila v novi pogodbi Mourinha vključena kompenzacijska klavzula v višini enoletne plače (približno 12 milijonov evrov, op. a.). A zdaj je Madrid brez trenerja, ta pa ima novo moštvo. Mourinho se posmehuje vsem," je za AS brez dlake na jeziku spregovoril Calderon, ki dodaja, da se je Perez na Zidana spomnil iz obupa.

"Florentino nedvomno verjame v Zidana. Na vsak način želi najti rešitev, ki bi imela želene posledice. Upam, da se ne bomo znašli v žalostnem položaju, kot je bil tisti z Juanom Romanom Lopezom Carom kot trenerjem in Benitom Florom kot športnim direktorjem. Takrat se je končal čudežni projekt galaktikov," je zaključil Calderon. 61-letni Španec se je spomnil položaja, ko je Lopez Caro prišel iz rezervnega moštva in zamenjal brazilskega trenerja Vanderleija Luxemburga. Real v tisti sezoni ni osvojil nobene lovorike. Perez je za televizijsko postajo Marca TV priznal, da se je pogovarjal z Zidanom, a ta še ni pripravljen zavzeti mesta prvega trenerja: "Zidan ve vse. Pozna dobre igralce v vseh moštvih po Italiji, Franciji … Želi biti trener in lahko bi treniral mladinsko moštvo ali bil pomočnik trenerja, ki bo prišel. Bomo videli."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (134)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Sandi Cilenšek
12. 06. 2013 10.51
+2
kolk se vam bom smeju realovci k zdej še neki let ne boste vidl nobene lovorike. Mour vas je rešu iz krize, loh bi rekl hvala. trikrat zapored ste bli polfinalisti LP osvojil ste tri lovorike k ste jih prejšna leta lah sam sanjal. Uniču je vsesplošno dominanco Barcelone v španiji. Ampk real je pač real. to pomen da bojo igralci v realu vedno več pomenl kokr klub sam. vedno je blo tko. prpravte se še na neki sezon brez lovorik galaktiki. Pa za tole sezono ni niti slučajno kriv trener, temveč igralci in klub ki niso stali za trenerjem.
Hammurabi
12. 06. 2013 12.36
-4
Ma kaj bluziš ? Imel je ekipo, s katero bi moral vsako leto osvojiti prvenstvo IN CL. Najdražji prestop v zgodovini nogometa, najboljši golman na svetu, eden najboljših vezistiov na svetu, dva top napadalca, trije reprezentanti svetovnih prvakov - spodoben trener bi s to ekipo vladala tri leta. On pa eno prvenstvo, en pokal, en superpokal. Uničil dominacijo Barçe ? Osem pokalov Barça, tri Real, da o Maniti ne govorimo...
kameltrajbar
12. 06. 2013 08.40
+0
..real letos ni osvojil...NIČ.....:))))......nevem kwa bluzijo...:)))
Iniesta
12. 06. 2013 07.32
-2
Kateri loleki so pri royalu ... Muri jih je potegnil iz sivega poprecja in prekinil dominacijo barce, ti pa ga potem nacevljajo ... Royal je res hollywood ekipa ...
alien8potnik
12. 06. 2013 08.27
+5
ja. ne moreš verjet. odslovijo takega trenerja, ne da bi sploh imeli alternativo zanj. noro.
Felipao
12. 06. 2013 13.52
+0
Kakšno dominacijo Barcelone pa je mojster Muri prekinil? Barca je še vedno osvojila več pokalov kot Real pod Murijem, poleg tega pa je še fasal petardo na Camp Nou, ki je eden najhujših porazov v zgodovini.
alien8potnik
12. 06. 2013 13.59
+0
ja, felipao, še vedno .. ne pa več vseh, kot pred njim. skratka, zamajal jih je. to se je potem dodatno manifestiralo proti bayernu. načel je njihovo samozavest. idejo, da so nepremagljivi.
Ka pa mislis
12. 06. 2013 06.40
+3
Bo ze prisel. Veliko je dobrih trenerjev. Ve se kaj pomeni imeti real za mostvo. Vrh vrha.
srajzel
12. 06. 2013 07.32
+1
zmrnjot
12. 06. 2013 06.39
+9
upam da se v ligi prvakou že končno dobita real-chelsea...
zmrnjot
12. 06. 2013 06.40
+11
Felipao
12. 06. 2013 03.46
+6
Perez je resnično nesposoben - najprej pusti, da v moštvu pride do nerešljive krize, potem pa odpusti Murija, ne da bi že vnaprej priskrbel zamenjavo. Calderon pa je tudi lahko samo tiho. kajti prejšnji teden je imel priložnost kandidirati za predsednika, pa tega ni storil.
alien8potnik
12. 06. 2013 08.29
+3
je že vedel, da je vse zlobirano in da ne bi uspel. tokrat ima calderon povsem prav. perez je res zavozil.
Felipao
12. 06. 2013 13.54
+1
Saj to s Perezom ni od včeraj... Že odkar je prišel v klub, počne popolnoma isto - priskrbi en velik transfer in člani kluba so podkupljeni do naslednje krize. Isto je bilo tole z Murijem, vsi so vedeli, kakšen je po karakterju, samo Perez očitno ne.
alien8potnik
12. 06. 2013 16.28
+1
felipao, strokovnjak za karakterje, kako pa kaj ikerjev karakter?
Felipao
12. 06. 2013 20.16
Z Ikerjem karakterjem prej 15 let ni bilo težav, zdaj je pa kar naenkrat problematičen....? Razmisli malo.
Gladiator11
12. 06. 2013 00.52
+1
že ceu tedn mogoče še več sam o mourinho pišete ..
sataraš
11. 06. 2013 23.15
+20
Dejte na...ni Mou kriv da so baletke tako zvišane... Ko začno bit igralci boljpametni kot trener in se mu prot postavlat, valda ne more bit rezultatov. Igralci se morajo zavedat, da so vsi zamenjlivi! Sploh pa opevan Iker, ki je odličen golman, a alternativ je malo morje...So pač jokice, kaj moraš.... Aja...Pa Moumi ni pri srcu sploh...njegova blitzkrig taktika na kontre mi gre na bruhanje, a v primeru Reala ga zastopim za kaj je sprejel določene odločitve, ki jih navijači niso sprejeli najbolje, kaj šele igralci...Vsepovsod je bil uspečen kerje imel avtoriteto in spoštovanje igralcov, dost slabših igralcev od Realovih, pa je dosegel več....Za slabo leto so krivi določeni ključni nogometaši, ki so razklali klub...to vedo vsi.
{file_deleted}
12. 06. 2013 00.20
+5
Dobro, tudi Mou je v svojem vodenju Reala naredil par traparij, sigurno del odgovornosti za neuspešno sezono nosi tudi sam in konec koncev je to tudi priznal, ko je izjavil, da je bla to NJEGOVA najslabša sezona v karieri, sam to, kar se pa zadnje čase govori in piše o njem, je pa mal preveč no. Če bi blo verjet nekaterim, je še za globalno segrevanje on kriv. Mou je odličen trener z odlično kariero, v RM se mu pa pač ni izšlo vse po načrtih in to je to. Če kaj vem, bo to njegov prvi klub, kjer navijačem ne bo ostal v najlepšem spominu, povsod drugje, kjer je bil, ga še vedno obožujejo, mislim, da tudi to nekaj pove o njem.
supertrolla
11. 06. 2013 22.49
+0
Dej, dej, če tale murči nebi bil v Realu, bi bil realno, skorajda pozabljen, patetik!
McClain
12. 06. 2013 07.19
+1
mogoce bi pa letos kaj osvojili ce ne bi imeli tega cepca...
Storyteller
11. 06. 2013 22.32
+3
Zidan? Zidane
Djoser
11. 06. 2013 22.21
+5
Požrešnost ni lepa čednost in prav je,da vas nekaj tudi stane čeprav o ugledu ravno nebi mogel govoriti, ker ga v realu nikoli ni bilo ravno veliko!!
Joker3
11. 06. 2013 22.20
+10
V madridskem Realu panika, v Barceloni pa optimizem.
163540
11. 06. 2013 22.14
-12
Ker je Mourinho odšel,bo Real prihodnje leto španski in evropski prvak.
McClain
12. 06. 2013 07.19
+1
lahk se zgodi, najvecja ovira je odstranjena
Iniesta
12. 06. 2013 07.33
-1
Jume79
11. 06. 2013 22.06
+5
kaj a karanka pa ni trener? nevem kako je lahko barcelona prezivela 3/4 sezone z pomoznim trenerjem, in to dokaj uspesno! ta madrid je res joke
CallMeFOOL
11. 06. 2013 22.16
-1
ice4ever
11. 06. 2013 22.19
-1
x123x
11. 06. 2013 22.23
-3
nemogoče je tut zgubit prot milanu 2-0 s takim slovesom in kao igralci kot jih ima barcelona
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
11. 06. 2013 23.03
+5
ice4ever Delaš se nekega hardcore navijača Barcelone pa niti ne veš kakšen rezultat je dosegla proti Milanu.
DonMiltonFriedman
12. 06. 2013 00.30
+0
7:0 v polfinalu zgubit je tut nemogoče dosežt.
{file_deleted}
12. 06. 2013 08.32
+0
Primož, drugače je v Barci, tam še vedno govorimo o utečenem sistemu in o ekipi, kjer polovica igralcev igra skupaj že vse življenje, pa še tam se ni vse čist izšlo. Če bi v Realu z vsemi temi superzvezdniki natresenimi iz vseh možnih koncev Karanko postavili za trenerja, bi se vse sesulo še bistveno prej, kot se je pod Mou-jem.
07Kriko07
11. 06. 2013 21.42
+4
Najprej ga uniču zdej se pa posmehuje sam sebi :D
DonMiltonFriedman
12. 06. 2013 00.31
-2
Kje si bil papak mali pred Mourinhom? Real je bil v vrhu evrope ane :D
ilovemilka
11. 06. 2013 21.37
-3
dj ....hahaha.....a res....se kr.........RM + Mou. non stop.........prebolte.......hala Madrid
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
11. 06. 2013 21.31
+0
murinjo je najboljši taktik na svetu, njegove 4-2-3-1 formacije ni pogruntal še nihče razen mene ( in seveda genijanlih bratov obrez). jaz ga častim, on je moja luč ko ne vem kam naprej, zmolim eno muri naš in mi je takoj lažje pri srcu. jaz upam da naleti z čelsijem na moj reall madrid in jih ubije totalno, sj veste kaj mislim. upam da ikerju porine prst v oko, ker iker karbonero je izdajalec, upam da spoka iz reala. ne moreš veličine kot je murinjo spikat iz kluba, kje ti je logika? prekinil je dominacijo farcelone z tem ko farcelona ni v murinjovi dobi osvojila popolnoma ničersar, niti enega el klasika ni izgubil, poharal je španijo in evropo. farca pa itak brez unicefa ne more ničesar. goooo chelsea goooo, blu is d kolor! kip d blu fleg flajin haj!
masaker12
11. 06. 2013 21.42
+10
abeceda1987
11. 06. 2013 21.47
-3
ice4ever
11. 06. 2013 21.52
+8
Si ti 7 star???? Morinho je kriv, da je RM igral brez Ikerja... In kje si ti slisal da Barcelona ni dobila popolnoma ničesar??? Barcelona je vsako leto odnesla vsaj eno lovoriko, tak da ne bluzi... Mimogrede, njegove taktike ni pogruntal nihče??? Zakaj potem RM ni zmagal LP???? Takih otrok kot si ti je veliko. Samo bluzite pa pojma nimate o nogometu.
ice4ever
11. 06. 2013 21.54
+5
Pa da te mal na realna tla spravim, ker vidim da si res otrok... BARCELONA OD UNICEFA NE DOBI CENTA, PAČ PA UNICEFU DENAR DAJE..... Pejt spat, ker mas jutri solo. Pa ne se vtikat v nogomet, ker mi je zaradi tebi podobnih že kar žalostno nogomet spremljat
ice4ever
11. 06. 2013 21.57
+5
Froc menjaš klube kot nogavice...Torej sebe raje ne uvrščaj med navijače kluba... Če si bil prej za RM, zdaj si pa za Chelsea... Žalostno.... Če navijaš za klub si z njim v dobrem in slabem.... Pa v Barcelono se raje ne vtikaj, ker je razstavla RM do konca... Če še nisi vedel, Barcelona ima najbolsega igralca na svetu, ki je pobraj 4 Ballon'Dors... Torej si lahko samo tiho, ker tvoj Mourinho nima čisto nič pri tem...
ice4ever
11. 06. 2013 21.58
+1
Ta froc ne ve kaj je sarkazem. On dejansko misli kar je napisal... Glede na to kako je črkoval Barcelona, vem da to ni sarkazem...
abeceda1987
11. 06. 2013 22.00
-1
Če ga imam v pravem spominu je fant navijač Barcelone. Ampak ti si itak tok zaostal, da niti ne razbereš sarkazma iz zgoraj napisanega. To se prav vidi, da je en kup zajebancije...
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
11. 06. 2013 22.06
+3
res je ice, prav imaš nisem navijač farcelone, ti si genij. lahko bi se reklo da je kristjano rolando boljši kot lionel lessi ker lahko dosega gole tud z glavo, lessi tega ne zmore. včeraj sem gledal el klasiko med farselono in real madridom, messi in ronaldinho sta dala po 4 gole vsak. če bi bil murinjo še trener reala se to ne bi zg
ice4ever
11. 06. 2013 22.09
+1
V kerem stoletju pa ti živiš??? Kdaj je že Ronaldinho zapustil Barcelono?
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
11. 06. 2013 22.14
+0
ronaldinjo je še vedno v barceloni.. najboljši igralec barcelone je ronaldinjo
ice4ever
11. 06. 2013 22.15
-2
O Ronaldu prosim bodi tiho... Ne mi primerjat Messija pa Ronalda, ker je Messi bistveno bolj univerzalen. Lahko igra več pozicij in tudi z glavo lahko zabija, mimogrede. Messi podira rekorde, Ronaldo jih pač ne... Messi je dobil toliko lovorik, kot jih ronaldo nikoli ne bo... Messi lahko igra brez svojega kluba - Mal spremljaj ko igra za Argentino, koliko krat je že rešil svojo državo??? Mal si poglej posnetke, ko je tudi po 3 gole v parih minutah zadel in rešil Argentino pred izpadom.. Pa primerjaj to z Ronaldom.. Ko igra za Portugal komaj da en gol zadane, če ga sploh... Messi ni egoist, igra za klub... Medtem ko Ronaldo samo nase gleda.. To se je lepo vidlo na tekmah prejšnjega SP... Ko je kdo od njegovih zadel, sam da se ni zjokal... Ko pa je on zadel, pa 3 kroge okrok igrišča pretekel Iker je pa absolutno najboljši golman na svetu, obrani še tako nemogoče... Če bi ga imeli pri Barceloni, bi meli vse lovorike
ice4ever
11. 06. 2013 22.16
+1
Po tvojih neumnih komentarjih sklepam, da ti sploh ne veš kaj je nogomet... Še manj pa kdo igra kje
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
11. 06. 2013 22.32
+2
dejanfaca
11. 06. 2013 22.37
+3
ne vem od kod tebi da mourinho ni zgubil nobenega el clasica..zgubo jih je enih par!enega celo 5:0...na to si pozabo najverjetneje...ne vem tudi od kod tebi da je pokoril evropo?ker z realom je ni...3 polfinala v 3 letih....prej bi reko velik napredek za real ker prej 7ali 8 let ni vidal četrtfinala!če si star 11 let tega ne morš vedat....
Luukas123
11. 06. 2013 22.39
-1
Isuf Hoxha 1
11. 06. 2013 21.09
+2
a lahko pustijo enkrat mourinha na miru?
{file_deleted}
11. 06. 2013 21.11
+7
Ne morejo. Preveč klikov. No, jst mu vseen želim vse dobro pri Chelseaju, upam da ne na račun Uniteda.
alien8potnik
11. 06. 2013 21.22
+0
ne morejo. v španiji še kar kokodakajo. sploh v barci. ne morejo pozabiti, da jim je skinil avreolo nepremagljivih. chealsea želim vse najboljše!
fghfhfhfhf
12. 06. 2013 08.50
+1
Messiniesta
11. 06. 2013 20.52
+0
Ja dobro jutro, Muri to počne že več kot tri leta. No ja, saj kdo pa se realčiču NE posmehuje:)? Gre le za Haha madrid klub ;)!
{file_deleted}
11. 06. 2013 21.10
+17
Em, če bi dejansko gledal tiskovko, bi opazil, da Mou o Realu govori nadvse spoštljivo (tako kot o svojih novih nasprotnikih, predhodniku pri Chelseaju, igralcih in o vseh, ki jih sploh omenja). Če bi mal več spremljali njegove dejanske izjave in ne zgolj senzacionalističnih povzetkov medijev, bi mogoče dojel, da Mou niti ni tak kriminalec, kot ga nekateri vidte. JA, dobr, je dal Casillasa na klop, pa kaj? Kolk "legend" je Fergie odpravil iz Manchester Uniteda, pa je ravno zarad tega tako spoštovan? Naloga trenerja je tudi da dela odločitve, ki niso popularne (tudi to je Fergie izjavil). Ne bodi tolk prekleto nespoštljiv do vsega, kar ni Barca.
yokerxdinterfan
11. 06. 2013 22.00
-1
jah španci pač misljo da so bog in batina sej zato pa so v krizi...
Messiniesta
11. 06. 2013 22.32
-3
Že 2 dni po odhodu je lepo povedal da ljubi Chelsea in Inter. Koliko časa je pustil Fergi igrati svoje legende najbolje kažeta primera Giggs in Scholes, ki bi lahko zanj igrala do 70-ega leta. Muri pa je nagnal Raula in posadil Casillasa na tribune (za nekim Adanom in Lopezom). Temu se reče vse, samo spoštovanje ne.
{file_deleted}
11. 06. 2013 23.05
+0
Messiniesta, če bi spremljal United tolk kot nekateri, bi vedel, da tudi Scholes in Giggs že nekaj časa nista več v prvi postavi Uniteda. Skratka, igrata samo takrat, ko se je Fergieju to zdi pravilno, nimata pa zaradi svojega statusa zagarantiranega mesta v enajsterici. Veš kaj je Fergie rekel za Cantonaja? Da je vesel, da se je predčasno upokojil in odšel, zato da njemu ni bilo treba naredit te odločitve namesto njega. Pa verjem, da Cantona Unitedu pomeni VSAJ tolk kot Realu Casillas.
{file_deleted}
11. 06. 2013 23.29
+3
Pa da nas ne bo predaleč odneslo s to debato, ni moj namen da se tukej kregam al karkol, pa tudi ne trdim, da je bila Moujeva odločitev, da postavi Casillasa na klop nujno pravilna. Tega pač ne vem, pa tudi nihče drug ne, ker ne vemo kaj bi blo, če bi celo sezono v vratih stal Casillas. Mogoče bi Real zmagal LP, mogoče bi pa ravno zarad Casillasovih kiksov (ki jih je, ponavljam, to sezono delal precej) izpadli še prej, kot sicer so. Pa tudi če je naredil napako, pa kaj? Ga ni trenerja, ki ne bi kdaj kiksnil. Kar hočem povedat je, da verjamem, da je Mourinho vseeno sprejemal odločitve, ki so se mu v danem trenutku zdele najboljše za klub, ne pa da je bil vse to del diaboličnega plana, kako uničiti sezono Reala in Casillasa. Zakaj tko mislim? Ker je od tega odvisen tudi Moujev ugled, ŠE SPLOH po tem, ko je postavil na klop legendo kluba. Verjemi, da tega niti slučajno ne bi naredil brez razloga in da tega niti slučajno ne bi naredil, če ne bi bil prepričan, da dela najboljšo možno potezo, saj bi v nasprotnem primeru namenoma pljuval v lastno skledo. Pa ne z "nekim" Lopezom prosim, če ne bi zamenjal Casillasa, bi ga zdle vsi hvalil kot fenomenalnega vratarja. Lepo, da cenite Ikerja, sam čist mal spoštovanja bi pa lahko tudi Lopezu izkazali, dobil je službo, ki mu je najbrž noben ne zavida, po njem udriha večina nogometnega sveta in to samo zato, ker je zamenjal Casillasa, malokdo pa dejansko prizna, da se je pod tako ogromnim pritiskom odlično izkazal in kar se mene tiče, bi si zaslužil, da Del Bosque vsaj razmisli o njegovem vpoklicu v reprezentanco.
Felipao
12. 06. 2013 00.47
-2
Nihče ni Murija silil, da postane trener Reala... Preplačani egoistični zvezdniki so pač del tega in če tega ni prej vedel, je to njegov problem. Razlog za Murijev prihod k Realu je bil izključno denar in temu primerni so bili na koncu tudi rezultati.
{file_deleted}
12. 06. 2013 08.19
+0
No vidš, jst se potrudim, probam svoje mnenje čim bolj utemeljit, pa se najde en Felipao, pametnejši od celega sveta, in me "zabije" s tem, da govori nekej na pamet. Ne veš, kaj je Mou-jev razlog za prihod v Real, tako kot jst ne, ne poznava ga osebno in tako trditev, kot si jo izustil ti, bi lahko postavili za vsakega top trenerja v vsakem top klubu, ker nikjer ne plačujejo slabo. E, mogoče je pa Pep šel iz Barce zato, ker mu niso plačali dovolj, a si mogoče na to pomislil? Evo, in ta trditev bi bila ravno toliko podprta z dejstvi, kot tvoja o Mourinhu. Tole mi deluje vse skupaj kot da bi probal začet z enim starim atom pred nedeljsko mašo debato, na koncu se bo zmeraj končalo: "Bog je večen in vsemogočen, homoseksualci (on bo sicer uporabil drugačen izraz) gredo v pekel, Janša pa je najboljša stvar, ki se je zgodila temu svetu. Zakaj? Zato, ker sem JST tako rekel in jst to VEM."
Felipao
12. 06. 2013 14.12
+1
No, bom pa malo poskusil utemeljiti svoje mnenje... Priznam, da mi Mourinho s svojim načinom dela ni prav nič simpatičen, zato sem malo pristranski, ampak poglejmo dejstva: Mourinho v nobenem klubu, ki ga je treniral, ni zdržal več kot tri leta. To kaže na pomanjkanje vizije in dolgoročnega načina dela, zanima ga samo rezultat na kratko roko. Pri Interju je imel vse možnosti, da bi lahko po šampionski sezoni ostal dlje, pa je raje pobegnil k Realu. Kar se tiče njegovega dela v dobro Reala, mi pade v oči predvsem njegova retorika kar se tiče osvojitve "La Decime" oziroma 10. naslova v LP. Vedno je govoril, da je "on", "mesija" prišel k Realu osvojiti naslov, ne pa "mi" oziroma ekipa. Se ti to zdi nekdo, ki bi delal v dobro kluba? Da niti ne omenjam njegovih izpadov, še posebej zloglasni prst v oko Vilanove in dejstvom, da se je s Casillasom skregal potem, ko se je le-ta opravičil soigralcem iz reprezentance pri Barceloni zaradi njegovih izpadov. Če bi ga res zanimal ugled kluba, bi se takim incidentom kvečjemu izogibal, jih je pa namesto tega še potenciral. Potem spada k temu tudi njegova "taktika" kjer je promoviral obrambno, grobo igro in igro na kontre. Vse samo zato, da Barcelona ne bi premagala "velikega" Mourinha. Resda je pri njemu način dela, da se postavlja v ospredje, ampak občutek sem imel, da je pri njem v zadnjem času samopromocija bila bolj pomembna od nogometa. Torej, če potegnem črto pod vsem tem... Po vsem tem sodeč bi rekel, da Murija zanima predvsem lastna promocija češ "koliko je ON osvojil", za dobro kluba pa mu je boj malo mar, vsaj na dolgo roko. Res je, da ga ne poznam osebno, ampak po njegovih dejanjih sodeč sem si pač ustvaril tako mnenje. Upam, da sem tokrat napisal dovolj argumentov.
alien8potnik
11. 06. 2013 20.49
+0
aja? že jok? kaj ste ga pa j ... v glavo? prav je tako. ne moreš tako delati s trenerjem, četudi je še tako komu zoprn. še manj se pa v normalnem klubu lahko sprdači neki igralec in izvaja gonjo proti trenerju. prav je tako. mourinho je zdaj v klubu, kjer ga zares spoštujejo. in to jim bo bogato poplačal. o, real, real ...
Messiniesta
11. 06. 2013 20.53
+2
Tako je Allienček, zagovarjaj svojo punco Murijo.:)
Lovetake
11. 06. 2013 22.06
+0
pa kaj vam govorim že 1 mesec?? on ga natresa na muri muri čuri murija