Nogomet

Bralci Asa: Namesto Mourinha naj sezono konča trener druge ekipe!

Madrid, 21. 05. 2013 13.44 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Madridski As, ki je portugalskega stratega podpiral tri leta v slabem in dobrem, je v zadnjih tednih obrnil ploščo in ga bralcem predstavil za glavnega krivca neuspehov, ki so vrhunec dosegli s porazom v finalu španskega pokala proti mestnemu tekmecu Atleticu.

Jose Mourinho in Iker Casillas: mnogi so mišljenja, da se je portugalski strateg začel pomikati proti izhodnim vratom Reala v trenutku, ko se je sprl z legendarnim madridskim vratarjem ...
Jose Mourinho in Iker Casillas: mnogi so mišljenja, da se je portugalski strateg začel pomikati proti izhodnim vratom Reala v trenutku, ko se je sprl z legendarnim madridskim vratarjem ... FOTO: Reuters

Madridski športni časniki kar tekmujejo med seboj z različnimi anketami in ugotavljajo, kako to, da se nekoč samooklicani najboljši trener na svetu poslavlja skozi "zadnja vrata". Ugledni športni časnik As, ki je portugalskega stratega podpiral tri leta v slabem in dobrem, je v zadnjih tednih obrnil ploščo in ga bralcem predstavil za glavnega krivca neuspehov, ki so vrhunec dosegli s porazom v finalu španskega pokala proti mestnemu tekmecu Atleticu. As je Mourinhu naštel kar 34 incidentov v treh sezonah; vključno s kritikami o sodnikih, Evropski nogometni zvezi, konflikti z igralci lastnega moštva, z vodstvom kluba, trenerji drugih moštev, itd.

Bralci Asa v anketi z veliko večino (82–18%) zahtevajo, da namesto Mourinho moštvo zadnji dve tekmi vodi trener druge ekipe Reala Castille Alberto Toril.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (108)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Iniesta
22. 05. 2013 00.21
-4
dnino
22. 05. 2013 00.33
+0
Klemenqwsqq
21. 05. 2013 23.43
-7
Leta 2014: V madridu se je zgodilo neverjetno. Trener Iker je zamenjal Ikerja z Ikerjem. Iz igrišča je odšel zmatran Iker in na igrišče prišel spočit Iker. Po prihodu spočitega Ikerja v gol se je igra razživela. Marsikdo se sprašuje če je to sploh menjava, če zamenjaš samega sebe :)
163540
21. 05. 2013 18.08
-8
Brez Mourinha bo Real naslednjo sezono Španski in evropski prvak pa naj bo trener kdorkoli.Mourinho je bil \" cola \" za Real.
DonMiltonFriedman
21. 05. 2013 21.12
+3
Tako kot je bil 6 let pred Murijem Real španski in evropski prvak a ne? Ti si biser intelekta.
Lovetake
21. 05. 2013 22.14
+4
Klemenqwsqq
21. 05. 2013 23.28
-4
Iniesta
22. 05. 2013 00.21
+0
Klemenqwsqq
21. 05. 2013 17.26
-4
Zakaj pa na zadnjih dveh tekmah ne vodi ekipe kar Iker? Sedaj ko nima v golu kaj iskat pa lahko pač vodi ekipo :)
Lovetake
21. 05. 2013 17.32
+9
Ti si se preveč nastrojil proti Ikerju..neveš celotne zgodbe,neveš kaj se je dogajalo v ozadju...tudi jaz nevem,to vedo samo igralci in pač nekateri v klubu...
Lovetake
21. 05. 2013 17.32
+4
Pa zakaj si si spremenil nick? :D saj alien je bil ql..
Klemenqwsqq
21. 05. 2013 17.36
-4
nesporno dejstvo je, da je Iker deloval v nasprotju z moralo.
Lovetake
21. 05. 2013 17.37
+1
ah daj ne pretiravaj..kako pa to veš?no prosim te to mi povej,KAKO?
Klemenqwsqq
21. 05. 2013 17.40
+0
Ma ne moreš nositi skrivnih informacij svoji punci, da ta potem objavlja zgodbice. Nekdo ki res ljubi klub že ne. Saj bom prebolel. Ne skrbi. Dejstvo pa je, da od Ikerja od sedaj naprej pričakujem perfekcijo! Vsako slabo posredovanje mora biti povod za prodajo!
Lovetake
21. 05. 2013 17.46
+3
hahah vsako slabo posredovanje naj bo povod za prodajo :D kaj pa če je začel provocirat recimo mourinho?si pomislil na to? pa tudi če je res casila izblebetal kaj punci,kaj pa če je mourinho od znotraj rušil ekipo reala? ne pozabi dejstvo da je iker LEGENDA kluba,kluba za katerega brani že zelo dolgo,se ga spomlim kot pokavca ko je že branil za galaktike in BLESTEL..Mourinho je pa trenerski nomad..vsake toliko menja klub,in ne zmaguje vedno in povsod..če pa zmaga pa zmaga z ogrmno nakupi in popolno podporo kluba oz.lastnikov kluba..tako da malo se umiri z tem proti Ikerju...
alien8potnik
21. 05. 2013 20.24
-3
lovetake, sori, ampak nisem spremenil nicka. klemenq je nekdo drug:) nekdo, ki slučajno podobno razmišlja o ikerju in tisti aferi sare ....
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
21. 05. 2013 21.50
+4
Nihče od vas, ki pljuva po Ikerju nima dokaza, niti je bilo kdaj dokazano, da je prav on naredil razdor v ekipi. Govorite na podlagi prebranega iz medijev, dokazov pa nikjer. Zaho bo od jutri naprej lastnik Chelsea-ja, odkupil ga bo od Abramoviča... Dokaza ni, sem pa prebral na čunga lunga čigumiju...
Klemenqwsqq
21. 05. 2013 23.29
-3
ja jaz sem uni ki je včasih mel za avatarja Murija.
Klemenqwsqq
21. 05. 2013 23.29
-4
anko11: dokazi so in jih je polno samo objektivno je potrebno pogledati
alien8potnik
22. 05. 2013 08.39
-3
anko, nesporno dejstvo je, da je ikerjeva sara naredila sranje v medijih ob začetku sezone. tu je dokaz o izvoru težav. kakšen dokaz še rabiš? to je pa ja jasno. od tu je šlo z realom navzdol. tako navzdol, da je la ligo zavozil že v prvih desetih kolih. to so pa hude stvari. potem še ni bilo dovolj. štala se je spet stopnjevala, ker ga mourinho ni poslal v igro. čemu je to podobno?
RDJr
21. 05. 2013 16.43
+19
Mourinho je dosegel neuspeh v Realu. Letošnja sezona je res preskromna z ne ravno imenitno lovoriko. Vendar, da pa rečeš, da je dosegel samo in samo neuspeh, je pa absurd. Kje je končal ligo prvakov Real pred Mourinhom? Kje je bil na lestvici v La Ligi? Kolko časa nazaj je osvojil Copa del Rey? Se strinjam, lahko bi nardil in dosegel več, pa ni. Velika pričakovanja, boleča realnost. Jaz ga še vedno lahko postavim ob bok Bosqueu, Fergusonu, Wengerju..., saj je res velik strateg in odličen trener v mojih očeh. Ni gospod na zelenici in izven nje kot je to Pep recimo, a vendar... Dopade se mi, da je pokazal, da tudi legenda kluba kot je Casillas, nima samoumevno zagotovljenega mesta v enajsterici. Roko na srce, Casillas je pred poškodb kr ornk kikse delal, pol se je poškdoval in pripeljali so Lopeza. Rešil jih je minimalno na 10 tekmah in če ne druga, si je vsekakor zaslužil braniti na pomembnih tekmah. Strinjam pa se, da bi Casillasu lahko dal tut priložnost v ligi, ki je že bila tako ali tako odločena, da se znova dokaže. Skratka, dopade se mi, da je dal jasno vedeti, da noben igralec ni večji od kluba. Njegova prepotentnost je pa to, kar ga dela "The special one", čeprav se je tako sam oklical. Še naprej navijam za Real, kot že zadnje desetletje, bom pa z veseljem pogledal tut tekmo kluba, katerega bo sedaj vodil Mourinho in bom zanj tudi navijal. Upam pa res, da v Real ne pride Ancelloti. Tak antipatičen mi je. Upam, da bodo dobro izbrali trenerja in da bodo prišli mimo osmine v LP.
Klemenqwsqq
21. 05. 2013 16.51
+0
3 polfinala v CL. Prej pa konstantno 1/8 in pazi to Lyon njihov rabelj serijsko :) Mourinho enostavno ni mogel uspeti, če pa so bile tekom sezone različne spletke in škandali s strani... kapetana ekipe, ki kao živi za Real....
alien8potnik
21. 05. 2013 20.26
-1
alien8potnik
21. 05. 2013 20.27
-2
Janer77
21. 05. 2013 16.43
+9
Sramota za Real... enega najboljšega trenerja odpustijo na tak način... a največ je naredu za klub v zadnjih 10 letih... itak nebo nč drgač če bo prišel nov trener... to se dokazuje že 10 let da ni napredka s trenerji...to pomeni da je vse narobe z igralci... xD Upam da mu bo v Chelseau lepše in da ga nebodo zmerjal zaradi njegovih potez... :D
Klemenqwsqq
21. 05. 2013 16.57
+10
Igralski kader Reala je precenjen. Odstraniš recimo Ronalda in prideš do tega da je ekipa povprečna
Hammurabi
21. 05. 2013 17.02
+3
Klemenqwsqq
21. 05. 2013 17.10
+3
lulabula
21. 05. 2013 17.20
+3
ta isti trener je tudi iz čelsija že enkrat letel...
mmickica
21. 05. 2013 17.28
+3
Mourinho je pripeljal vse Portugalce + Ozila + Khediro + Modriča + Esiena + Lopeza + Varanea +....to je glavnina, kaj pa drugo...!?
mmickica
21. 05. 2013 17.29
+3
Klemenqwsqq
21. 05. 2013 17.42
-3
Samostojni podjetnik
21. 05. 2013 19.22
+3
Prodal pa je tudi nekaj velikih igralcev (Raul, Guti...)
alien8potnik
21. 05. 2013 20.29
-2
raul je ravno danes izjavil, da so ga 2 x vabili v barco in ni hotel iti. da pa njegov odhod iz rm nima zveze z mourinhem, pač pa z njegovo željo po spremembi in novih izzivih.
Messiniesta
21. 05. 2013 22.58
+4
Allien, nedvomno je tvoja ljubezen do Murija močnejša od ljubezni Severnokorejske tv voditeljice do zadnjega Kima;).
Klemenqwsqq
21. 05. 2013 16.37
-1
Iker je najboljše partije že pokazal. To da je s spletkami v navezi s svojo punco delal kraval mu ne bom NIKOLI odpustil! Perez lahko pomiri prave madridiste samo tako, da ga zdeala v Galatasaray!
Hammurabi
21. 05. 2013 17.02
-1
Klemenqwsqq
21. 05. 2013 17.10
-1
Lovetake
21. 05. 2013 17.15
+0
alien8potnik
21. 05. 2013 20.31
-2
hammurabi, res je, tudi sam ikerju totalno zamerim vse to, kar je počel letos. to enostavno ni kul. real je v čistem razsulu. in za to res ne more biti kriv le mourinho. kako to, da pa leto prej ni bil v tem stanju?
ilovemilka
21. 05. 2013 16.28
+2
naj do konca trenira ekipo.....to je to.....pretiravajo.........neke osebne bv zamere.....in seveda iker bo branil.........hala Madrid
alien8potnik
21. 05. 2013 20.31
-1
situation
21. 05. 2013 16.23
+5
Ce grem zdej iskat stare clanke (ko je prisel mou v real, ko so osvojil la ligoo itd) najdem od vseh k ste zdaj proti komentarje na katerih pise.. Mou kralj, bog, the special one in podobno!!! Smesni ste....
ilovemilka
21. 05. 2013 16.26
+2
se vedno je bog,special one in kralj.....naj osvaja tudi tam kamor bo odsel..........hala Madrid
situation
21. 05. 2013 16.30
+3
JbmTiMt
21. 05. 2013 16.18
+5
Danes je blo objavljeno kolk je mourinho zapravil v treh letih za okrepitve. 113 mil. Dost manj od predhodnikov. Tko mal za info. k ste govoril o miliardah
meskic
21. 05. 2013 16.32
+0
Sej ni niti rabil zapravljat, ker je imel že ekipo skoraj popolno za osvojitev LP.
JbmTiMt
21. 05. 2013 16.37
+6
Seljako1899
21. 05. 2013 16.39
-3
JbmTiMt
21. 05. 2013 16.45
+3
chelsea_92
21. 05. 2013 17.00
+3
MZP nebo ti jih naštel .... mo že js enkrat napisal sem kje je dobil to cifro pa ni odpisal
Hammurabi
21. 05. 2013 17.03
+0
113 je neto, notri so vštete prodaje, sicer je številka okoli 200
Seljako1899
21. 05. 2013 17.12
-2
transfermarkt ve dost pa si prečekiraj papak...
JbmTiMt
21. 05. 2013 17.18
+0
ITAK DA NE BO NASTEL. POTEM PA ZACNE ZALT. :) LEP DAN SELJAK
JbmTiMt
21. 05. 2013 17.19
+0
AL PA JE MISLIL DA JE MOURINHO RONALDA PRIPELJAL. K PREJ SE NI FUZBALA SPREMLJAL
jero55
21. 05. 2013 16.18
+2
Ne vem kako lahko nekateri 3 polfinala LP, 1 naslov la lige in 2 pokala v španiji razglasite za neuspeh.
fujj92
21. 05. 2013 16.25
+6
jah barca je bila tudi letos v polfinalu lp, osvojila la ligo in v obeh pokalih solidno odigrala, pa se govorili o krizi in koncu ere barce. to so enostavno ekipe od katerih se pričakuje da dominirajo vsako sezono na vseh frontah, čeprav je to skoraj nemogoče
CallMeFOOL
21. 05. 2013 20.19
-1
CallMeFOOL
21. 05. 2013 20.19
-4
in ko te Milan z b ekipo skor premaga haha
geoid
22. 05. 2013 10.00
+3
izpad 1:0 ali tistih 7:0 je isti šajz, še posebaj če ti splet okoliščin res ni naklonjen (brez trenerja sredi sezone, poškodbe ključnih igralcev in še na drugi strani nasprotnik, ki je v trenutku srečanja res najbolj vroč v Evropi). Še posebaj pa je to manj boleče, če ti uspe odnest eno kanto od dveh (treh) najpomembnejših. Real nima nič, razen če je tistih 4:1 iz Nemčije za hvalit se? Še Galatasary jih nabil. Precenjeni na kvadrat samo zaradi tega, ker so se specializirali za barco, vse drugo je bilo daleč od tako hvalovrednega opevanja. In še glavna razlika, Barca ima 7polfinal/3kante v LP v zadnjih 8 letih, tega nima nihče, visoke poraze pa vsi. Tudi real in bayern sta jih v tem času fasala, ironično tudi proti Barci.
geoid
22. 05. 2013 10.15
CallMeFOOL ko jih bo pa tvoj klub fasal od te tako imenovane B ekipe Milana, bo pa to naenkrat kr A ekipa. Slednjega stavka mi ni treba zaključit z vprašajem. Malo več spoštovanja do Milana, FOOL (po tvoji želji).
Klem En
22. 05. 2013 13.37
mmickica
21. 05. 2013 15.47
+8
Mislim, da si je Mourinho z Realom uničil kariero! Abramovič ga bo še enkrat nagnal! Tudi Chelsea ni več to, kar je bil in zdaj je tudi tam polno zvezdnikov, ki jih bo treba voditi tudi v psihološkem smislu, kar pa mislim, da je Mourinhev največji problem - on je namreč sam potreben poštene psihoanalize!
JbmTiMt
21. 05. 2013 16.13
+2
JbmTiMt
21. 05. 2013 16.14
+5
pa se to.v Chelseaju so mladi igralci vzhajajoce zvezde,mourinho jih bo poslihtal.
xxman.y
21. 05. 2013 17.05
+3
Točn tko. To je res. Sam pomoje še zmerej bolš v Chelsea kukr pa recimo v kakšen PSG. Tam so šele zvezdniki..
mmickica
21. 05. 2013 17.31
+3
Zaradi mene naj gre kamor če, samo da bo v Španiji mir!
Sistemskakorupcija1
21. 05. 2013 15.47
+1
Naj gre, saj vsi že komaj čakamo. Prepričan sem, da se bo Real pobral in si povrnil spoštovanje in čast, ki jo je imel, preden je prišel tale zgagar. In nenazadnje, odnesel je sam sebe, dolgo so mu tolerirali izpade, obnašanje, aroganco, zlobo, celo fizične napade. Na zadnji tekmi je bil čisto iz sebe, še dobro, da ga je sodnik izključil, ker bi še vanj skočil. Prav imajo vsi, ki želijo, da Real sezono dokonča pod vodstvom druhgega trenerja.
Felipao
21. 05. 2013 17.46
+2
Res je, naj čimprej gre. Naslednjo sezono bomo vsaj lahko gledali nogomet, ne pa, da bo vsa pozornost na tem, kaj je rekel Mourinho, koga je spet užalil in ali so krivi igralci, pobiralci žog ali sodniki. Čas je, da se začne spet govoriti predvsem in izključno o dogajanju na igrišču, ne pa o zakullsnih igricah in raznih podtikanjih tega bebčka.
DonMiltonFriedman
21. 05. 2013 18.04
+1
Real bo padel v jamo. Že v osmini finala CL, Barca pa bo dalje osvajala Santiago Bernabeu serijsko.
Felipao
21. 05. 2013 15.25
+3
Za Mourinha sem jaz vedno trdil, da je v bistvu blefer in precenjen trener. S Portom mu je enkrat sicer uspelo, ne pozabimo pa, da je imel tudi takrat v ekipi odlične igralce, ko so bili Deco, Costinha, Maniche itd., ki so se pozneje prodali v največje klube in da je tisto leto bila zelo neobičajna sezona, ko se je v finale uvrstil tudi Monaco, se pravi dva majhna kluba. Po tistem je imel na razpolago samo še največje klube z veliko denarja in najboljšimi igralci, dosegel pa je precej manj kot bi se za trenerja njegovega slovesa spodobilo. Je pa mojster v nečem - mojster odnosov z javnostjo in ustvarjanjem lastnega kulta, ki je nekaterim z slabo samopodobo celo všeč. Ravno tako ima instinkt, kdaj zamenjati klub in kako vnovčiti "slavo", kot se je to zgodilo zdaj v Realu. Če bi bil res tako dober, bi ostal pri Interju in nadaljeval "pohod", seveda pa je fant dobro vedel, da z Interjem take sreče ne bi več imel.
CallMeFOOL
21. 05. 2013 15.43
+2
je rek Deco pa end od story pri portu hahah
CallMeFOOL
21. 05. 2013 15.44
+2
kameltrajbar
21. 05. 2013 16.00
-1
kameltrajbar
21. 05. 2013 16.01
-1
...eni imajo preprosto zegn....:)))...tist z interjem ....:)))).....vagon zrgna....:)))
CallMeFOOL
21. 05. 2013 16.21
+0
noben mi nebo rek da če zmagaš LIGO PRVAKOV DA MAŠ ŽEGN
Felipao
21. 05. 2013 17.48
+2
Razen kvalitete moraš imeti tudi veliko sreče, lani je denimo Chelsea po čisti sreči uspel dobiti ligo prvakov.
CallMeFOOL
21. 05. 2013 20.20
+0
Messiniesta
21. 05. 2013 22.57
+1
Tudi škandal na Old Traffordu mu ni ravno škodil (ko je Porto naprej poeljal sodnik).
DonMiltonFriedman
21. 05. 2013 15.19
+4
Začetek pretekle sezone: Iker v slabi formi, Benzema + Higuain katastrofalna, Ozil + Di Maria senca samih sebe, polovica obrambe poškodovane, slabi rezultati in prepiri v garderobi. Ekipa se začne popravljati, Iker in Sara pa kujeta spletke proti Mourinhu. Iker v slabi formi vse do svoje poškodbe, Mourinho ga že prej včasih zamenja z Adanom, kateri se je izkazal za še slabšega, potem pa kupi Lopeza, kateri se izkaže za nakup leta. Iker stare forme ne bo našel v življenju, Lopez pa trga gate. Iker postane užaljen, ker ni prvi vratar, Sara spet prek medijev izvaja pritisk na celoten Real Madrid v najpomembnejšem delu sezone, zbija motivacijo in ustvarja splošno slabo stanje. Hvala bogu Mourinho gre, španski nogomet je cela limonada kjer se vse vrti okoli nepreverjenih govoric in trič tračev raznih Carbonerk. Anglija, Italija, Portugalska... Mourinho je BOG v vsaki od teh držav. Z Realom mu prvo sezono ni uspelo prvenstvo, drugo sezono so podrli vse La Liga rekorde, kar jih je bilo v zgodovini. Število zmag, doseženi goli, gol razlika... Letos pa so poškodbe, slaba forma posameznih igralcev in medijske mučke naredile svoje. Pa vendar je bil Real nazadnje boljši v času brkonje, Raula, Zidana... in je izpadal v 1/8 finala CL proti Lyonu in podobnim lep čas. Upam si rečt, da Real drugo sezono ne bo videl 1/4 finala Lige prvakov, prvaka La Lige pa tudi sanjati ne bo moral. Če gre Mourinho v Chelsea in se sreča z Realom nekje v 1/8 finalu, se bo Madridčanom še kako kolcalo po njemu.
Sistemskakorupcija1
21. 05. 2013 15.40
+1
Pa kaj še, pa tudi najbrž si ime Sare carbonero zamenjal z Mourinhotovim, ker je ravno on to počel, kar se očita njej, šikaniral in zavajal medije, afera za afero, vse skupaj z igralci je povzročil on in nihče drug. Igralci so odšli dvakrat skupaj sami ven, brez njega in zdaj je več kot 15 ljudi bolj neumnih od enega samega. malo morgen. Spelje naj se čim prej, da bo mir, da se bo real pobral in bo spet časti vreden kraljevi klub. Visca Barca!
Samostojni podjetnik
21. 05. 2013 19.20
+1
Igralci ko so šli ven na večerjo so ga povabli zraven ampak ni šel. Tako tudi k Kakaju ki je dan po večerji organiziral zabavo ni bilo Mourinho pa čeprav sta soseda in je bil povabljen.
Sauromon
21. 05. 2013 15.10
+5
ne vem zakaj so ga tako dolgo držali pri Realu, saj jim je naredil več škode kot pa dobre, predvsem v smislu negativne publicitete!
Foen
21. 05. 2013 14.54
+4
napihnjen zakompleksan prepotentnež. končno se kaže njegova prava vrednost, ki jo je spretno zakrival z vrhunskimi igralci.
Campeones36
21. 05. 2013 14.58
-4
Naštej vrhunske igralce iz Interja in Porta.
Maximus
21. 05. 2013 15.13
+7
Ok: Porto: Maniche, Deco, Vitor Baia, Costinha, Ferreira Carwalho Inter: Eto, Milito, Pandev, Maicon, Lucio, Cambiasso, Snijder, Stankovič, v vratih Cezar, Materazzi, Walter Samuel. Si še prepričan, da ni imel vrhunskih igralcev? Evo ti falango. So mel že slabše ekipe, pa z njimi dosegal uspehe. Recimo letošnji Manchester United ni imel takih imen, pa je razsu Angleško prvenstvo....je hud taktik, ma vsak trener ima obveznost, dialog z novinarji. Če tega nisi sposoben, pač celovito nisi dober trener. In poseben je v ttoliko, da sam to misli in da ga ni sram, da je samovšečen. Drugače pe prav nič posebnega
Raumdeckung
21. 05. 2013 15.20
+4
Snejder...enkrat dovolj dober bil za Real...Eto igral tudi v Realu :)
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
21. 05. 2013 15.30
+4
To Maš, ne morem verjeti, da si pri Interju pozabil Zanettija :)
CallMeFOOL
21. 05. 2013 15.45
-2
Maximus
21. 05. 2013 16.07
-1
O pa res :) ni nobenih zvezdnikov pol pa človek spregleda :D
Maximus
21. 05. 2013 16.08
-2
Aja pa dvakrat sm moru tipkat, k mi ta jajca pojejo pol teksta...
Maximus
21. 05. 2013 16.09
-1
CallMeFOOL
21. 05. 2013 16.22
+1
zakaj njegovim predhodnikom,naslednikom ni uspelo? haha
CallMeFOOL
21. 05. 2013 16.22
pa da govoriš da united nima imen???crazzy?
CallMeFOOL
21. 05. 2013 16.23
ROONEY,RVP,SCHOLES,GIGGS,NANI,VIDIČ,FERDINAND....
Tiko9
21. 05. 2013 19.00
+1
Hm portova in interjeva ekipa sta dalec od ekip polnih zvezd, pri intrju sta to sneijder etoo cambiasso maicon, pr portu pa carvalho ferreira deco...od ush teh nastetih so SUPER zvezde samo etoo sneijder pa deco :) tudi pri chelseaju ni imel zvezdniske ekipe pa je poharu celo anglijo u 3 letih
Campeones36
21. 05. 2013 23.30
-1
Ni sem ti reku da naštevaš vse igralce po vrsti ampak le top igralce in od teh, ki si jih naštel, so le 3je omembe vredni, ,ostalo so povprečni igralci. In moj komentar je bil namenjen tvojemu prvemu postu, kar namiguješ da samo z vrhunskimi igralci lahk kej osvoji. Oprosti, samo med temi ki si jih naštel razen 3 posameznikov, ni vrhunskih igralcev plus to da nekateri so pod njegovim vodstvom šele zablesteli, pred njim pa so bili pač igralci.
vectron
21. 05. 2013 14.46
+1
takšen kot je klub takšen je trener....nobene kulture, obzira, spoštovanja, katastrofa....dobro da obstajajo taki klubi kot je Dortmund ko ti prirasejo k srcu z malenkostmi in človeškimi stvarmi......Murinjo bo vedno tak, kamor bo šel, dvomim da bo on še kdaj osvojil Ligo prvakov
Campeones36
21. 05. 2013 14.59
-8
Tle se pa močno motiš, ker Real je skozi zgodovino najbolj ugleden klub med vsemi.
lulabula
21. 05. 2013 15.22
-1
žal real velja za zgodovinsko najbolj povarjen klub
Maximus
21. 05. 2013 15.28
+0
Mogoče najtrofejnejši, najbolj ugleden....pustmo stat. Težko bomo ugled dokazoval za 60 let nazaj ;)
vectron
21. 05. 2013 21.27
+2
Minotauer...ugleden klub je ManU, Bayern, itd....Real niti približno,žal
tomaz74
21. 05. 2013 14.39
-4
res grozna sramota za teh par milijonov EUR na sezono,....
bucko mojjjjj
21. 05. 2013 14.50
+7
IcemaN-X
21. 05. 2013 14.36
+10
sramota..niti enega trenerja niso izpustili in mu rekli hvala za vse.. samo adijo in spelji se..sramota za takšen klub..
Samostojni podjetnik
21. 05. 2013 14.43
+11
Perez se mu je včeraj na tiskovni konferenci zahvalil, naj pa bi tudi uredil da ga naslednji klub dobi zastojn.
bucko mojjjjj
21. 05. 2013 14.51
+6
perez se mu je zahvalil kot tudi klub.ti si sramota ko tk razmisljas
IcemaN-X
21. 05. 2013 17.52
+0
ja res ste pametni..in kaj naj reče pred novinarji bejži domov! ali kaj..bv seveda ga lepo pozdravljajo pred novinarji, a vsi vemo kaj je zadaj..