Nogomet

Bo moral predsednik Barcelone zaradi afere Neymar za dve leti v zapor?!

Barcelona, 23. 03. 2015 20.49 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Španski tožilci za predsednika nogometnega velikana Barcelone Josepa Mario Bartomeua zahtevajo dve leti in tri mesece zaporne kazni, za njegovega predhodnika Sandra Rosella pa sedemletno kazen; za oba zaradi takoimenovane afere Neymar.

Bo moral Josep Maria Bartomeu za zapahe?
Bo moral Josep Maria Bartomeu za zapahe? FOTO: Reuters

Poleg zaporne kazni za Josepa Mario Bartomeua in Sandra Rosella madridsko sodišče zahteva še plačilo 22,2 milijona evrov denarne kazni. Gre za primer prestopa brazilskega zvezdnika Neymarja, ki se je izkazal za precej dražjega, kot so prvotno zatrjevali v klubu. Tožilstvo meni, da je katalonski klub zaradi zapletenega sistema pogodb prikril dejansko vrednost prestopa, izračunali pa so, da bi morali pri Barceloni plačati še 12,15 milijona evrov davka na ta prestop. Če bo tožilstvo dokazalo, da je šlo za davčno utajo, bo vrednost prestopa Neymarja skupno narasla že na 94,8 milijona evrov.

Sprva je tožilstvo domnevno davčno utajo očitalo le tedanjemu predsedniku Rosellu, ki je dolgo trdil, da je bila vrednost prestopa le 57 milijonov evrov, od katerih jih je 17 dobil njegov nekdanji klub Santos, 40 pa agencija Neymarjevega očeta. Preiskave v klubu so pozneje razkrile številne dodatne pogodbe. Rosell je nato zaradi tega odstopil, Barcelona pa je že prostovoljno plačala 13,5 milijona zaostalih davčnih obveznosti.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (57)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

napoleon918
24. 03. 2015 23.07
+3
noben igralc nebi smel bit tolk vreden, 50mio rečmo max. ne pa to nabijanje cen s podaljševanji pogodb, samo pranje keša. pa salary cap uvest drugače čez 20 let nebo več nobedn gledu lige prvakov. drugac pa mutijo itak vsi klubi, skoda se kregat
Trend01
25. 03. 2015 09.38
Salary cup ala v ZDA? Tam so plače sicer omejene, a dovoljujejo izjeme. Igralec po določenih letih lahko podpiše abnormalno pogodbo brez problema. Poleg tega lahko tudi klub ponudi plačo, ki gre krepko čez salary cup, a zato plačajo dodatni "davek" (ki je enak znesku pogodbe) še zvezi.
Symbolic
24. 03. 2015 16.05
+6
Ne zanimajo me razno-razne malverzacije posameznih klubov in njihovih "vodilnih"... ampak, take zagnanosti nekaterih na temo anti-Barca pa me res malo tudi nervira! Lahko vas samo vprašam: a je obsodba že izrečena? Ne še? Pa kako to, da sodišče tako dolgo premleva to zadevo, vi pa že VSE VESTE? Pa še "podpitanje": a mislite, da od vseh klubov kar jih je, edino Barca "goljufa"? Lahko bi malo "umirili konje", ker je El Clasico mimo in Real ima, kljub porazu, dober izzid: v primeru enakega števila točk, nese Barcelono... Pa še to: ne branim nobenega, kdor je to "juho zakuhal", naj si jo poje ampak, v skladu z odločitvijo sodišča, ne pa s propagando in linčom! Mir v "galaksiji" pls!
AntiCule01
24. 03. 2015 13.56
-2
pravilno pa še rosella zravn
Trend01
24. 03. 2015 14.02
-3
Trend01
24. 03. 2015 12.37
-4
"Afera Neymar" je zdaj sproducirala in razjasnila, da je z vsemi "kozlarijami in kaznimi", njegov prestop vreden že dobrih 158 milijonov evrov.
alien8potnik
24. 03. 2015 12.39
-8
e, to sem ravno hotel napisati. noro, do kod je šla barca v svojem pohlepu, da ukrade igralca realu. in mimo zakonov za povrh. res bizarno.
Trend01
24. 03. 2015 12.41
-5
Od tega gre 28,9 mio evrov na rovaš Rosella (25,1 M) in Bartomeua (3,8 M). A to še ni vse. N&N ima podpisano ekskluzivno pogodbo o zastopanje Barce na Južno ameriških tleh.... Ta zadnja zadeva o zastopstvu, pravno sicer ni sporna, ampak več kot "čudna".
širimresnico
24. 03. 2015 12.57
+9
meni sta predvsem vidva čudna, ampak vaju razumem da imata tako rada pravljice iz madrida.saj vama in ostalim realovcem ne preostane nič drugega kot take pravljice
Trend01
24. 03. 2015 13.03
-7
Oh, to zlobno sodišče. Kako lahko kaznujejo? Saj nismo toliko goljufali. Čisto malo. Čisto nehote. Slučajno.... Saj ne bi, če bi vedeli, da nas boste ujeli. Res, nismo takšni.... Real goljufa. Mi nismo takšni. Smo pošteni. Eh, ti moj 0.22. Veš, tvoj nick, "pravica za vse", bi načeloma nekaj moral pomeniti.
User513426
24. 03. 2015 13.14
+5
zakaj se trend nikoli ne razpišeš o bedarijah ki dela dela real. a seveda to pa ne oni so pošteni in so bankam vse vrnil pa tud vsa zemljišča in ostalo kupili po zakonu in so jih še preplačali in nikoli nič skrivoma naredili. zresni se trend. včasih imaš komentarje za pohvalit včasih pa kot da jih je napisal dve leti star otrok
Trend01
24. 03. 2015 13.15
-7
Sem se že. Ko so bile aktualne. Ko bodo spet, bom zopet napisal.
širimresnico
24. 03. 2015 13.16
+8
trend:zame špansko sodišče v tem primeru ni verodostojno in nepristransko.če pa ti misliš da je si pa naiven ali pa se sprenevedaš
Trend01
24. 03. 2015 13.30
-6
Za nekatere ljudi tudi slovenska sodišča niso takšna, kajne? Pa tista v Haagu. Pa Bruslju...Tudi O.J. Simpson je podobno dejal. A njega njega so oprostili in ujeli na civilnem sodišču.... Zelo malo ljudi, ki se jim sodi, podobno govori kot ti. Sem bil tudi že sam vpleten v nek šmorn, a sem k sreči lahko dokazal svoj prav. Ko smo bili v Jugi, so vsi na BG s prstom kazali. Zdaj v Ljubljano. V vaseh domače občine kažejo na "glavno" naselje občine... Nikoli niso vsi zadovoljni. Nikoli. Toliko o verodostojnosti in nepristranskosti sodišč.
sportko47
24. 03. 2015 18.58
+4
Kva ti vse mesas v fusbal a teb ni dost TV prizgat pa tekmo pogledat, s cem vse se ti obremenjujes!?
borut30
24. 03. 2015 08.41
+6
Spet idiotizem nekaterih. Spet Real omenjate, da ima prste vmes. Pa sej niste resni hahahahaha. A vam povem, da se vse kuha znotraj Barce, in bo nekdo kmalu nazaj, kateri je že bil na čelu FC Barcelone :-) Sportko in pa Šušmar sta preveč gledala Dosjeje X in si postavljata večna vprašanja :-) Boga....
CURVANORD Zanetti
24. 03. 2015 09.00
+3
Se strinjam,le zaljiv ni treba bit,da sta Boga,bodo privrzenci razlicnih ver uzaljeni:-)
borut30
24. 03. 2015 09.03
-5
boga v smislu....da sta *boga* asociacija na *reveža* :-)
User513426
24. 03. 2015 11.27
+2
zdej bodo pa reveži užaljeni, da se najprej pozanimaj kako se napiše pravilno pa potem piši bedarije. enkrat je Bog drugič revež. in kaj si boš izmisli za tretjič pa četrtič, pa ...
borut30
24. 03. 2015 11.38
+0
pa kaj je z vami folk? A vam slovenski jezik nagaja al kako? Stavek: *je nekdo bogi* - ednina (kje vidiš tukaj Boga???) In v dvojini, (če si slučajno hodil v osnovno šolo) *sta dva boga*. To je pogovorna beseda, ki se uporablja v pogovoru in ne boš verjel, je v slovenskem jeziku. Nima veze z *Bogom* in vero.
Trend01
24. 03. 2015 11.51
+2
@borut - "bogi" je pogovorno. "Ubogi" slovnično. Zato si bil "napaden".
alien8potnik
24. 03. 2015 12.27
-3
ni bil zato napaden, ampak zato, ker je realovec. žal.
Trend01
24. 03. 2015 12.35
-3
User513426
24. 03. 2015 13.17
+2
dajta pametnjakoviča razložitami od kdaj je "boga" asociacija za "reveža". a če ti jaz napišem da si bogi z svojim komentarjem pomeni da si revež. zanimivo res. pa nehite z forami realovc gor in dol k se pol še bolj sami sebi smilte
POVEMRESNICO
24. 03. 2015 14.50
+1
sportko47
24. 03. 2015 19.03
+2
Jest pa sm bil Bogi.. K sm bil majhen so me vsi tko klical! Ime mi je Bogdan... stara mama je vedno govorila da sm od boga dan ker sm bil ze kot otrok zelo navihan! Sej se še zdej to opaz, a ne realovci , sm kr żleht sm pa ke... mal mevpa skrbi zvizgac ker mi je tole z bogijem mal sumljivo! Po moje ni slucaj...
mariomandzukic
23. 03. 2015 22.56
-9
spanski mediji pisejo,da sta se real in hajduk dogovorila za prestop verjetno najvecjega dragulja,ki jih evropa trenutno premore,17 letno 10ko hadjuka ANDRIJO BALIĆA.prakticno ni kluba v evropi,ki ni vrgel lovke na tega supertalenta,ampak vsi vemo kaj pomeni real v danasnjem nogometu.zapomnite si to ime,ANDRIJA BALIĆ
Trend01
23. 03. 2015 23.28
+7
Ej, Dalmatinac. A morda osebno poznaš Nenada Pralijo?
minotauro9
23. 03. 2015 23.34
+0
balic je talentiran,res je,zna se razvit v vrhunskega igralca
mariomandzukic
24. 03. 2015 00.11
-2
mene je navdusil.ima lukino mirnoco in pregled nad igro,zraven tega pa se velik hitrejsi in z boljsim sutom.kompletn moderni veznjak,mix bobana,modrica in prosineckog,vsekakor pa vecji potencial od odegarda
mariomandzukic
24. 03. 2015 00.12
-1
alien8potnik
24. 03. 2015 07.18
+0
mario, lepo. večji potencial od odegarda? kako lahko trdiš kaj takega? no, vsekakor super.
Trend01
24. 03. 2015 08.47
+3
Vem, da je zdaj scout pri Hajduku. Skupaj sva služila svoje čase v vojski. In, ker je tvoj klub hajduk, sem poskušal zadeve povezati. Škoda.
26040404
24. 03. 2015 11.06
+3
ne razumem kje je fora?kupijo odergarda,sedaj kupujejo baliča,čez dva tedna spet nekoga....Pokupil bodo spet vse na koncu pa nič osvojil....
Trend01
24. 03. 2015 11.21
+3
Dvomim v to. Novico je sproduciral Diario La Nube. Hrvati in še nekateri medijo so to takoj povzeli. Le zakaj ne bi? Pa "samo" za 1 mio evrov? Pa ravno so podpisali z Martinom Odegaardom, Marcom Asensio ter Minkom Peetersom. Malo čudno je vse skupaj. Pa še Zidana in Monozo imajo doma... Vsi pa igrajo na podobni poziciji - AM + winger. Ali pač v smislu: enemu bo že uspelo...
širimresnico
23. 03. 2015 21.33
+14
zanimivo da spet takoj po porazu naprej z nekim nabijanjem proti barci.pred tekmo so tožilci ven dajali zahtevo po izključitvi barce iz lige sedaj pa to.navsezadnje me briga če gre vodstvo barce v zapor.na igro to ne bi smelo vplivati in edino to je važno.je pa trenutno vodstvo barce sigurno sprejelo več slabih kot dobrih odločitev, tako da jih nihče ne bo pogrešal
sportko47
24. 03. 2015 19.10
+4
To sam kaze na kompleks in strah pred Barcelono, kupujejo vse kar mal odskoc iz povprecja, logika ki jo jest vidim je ta da ga pol noben drug ne more ! Problem te taktike Reala pa je da mogoce eden od teh petih mogoce uspe ostali pa grejo na posojo po Spaniji in posledicno se za njimi neha prasit! Barca se mi zdi kadrira bolj po pameti in sicer uposteva tudi psiholoski in socialni vidik oz karakterje okrepitev ki se morajo vklopit v sistem po vseh moznih vidikih! To je resen post , zato ga tko obravnavajte, te so namrec bolj redki!
POVEMRESNICO
23. 03. 2015 21.24
-1
BARCA REAL 0:1 Če kdo razume, vredu. Če pa ne, pa tudi.
GuzutiHrzantes
23. 03. 2015 22.10
+2
šušmarstvo je to.....ampak kdo bi te razumel ...si pač v drugem filmu...
POVEMRESNICO
23. 03. 2015 22.47
+2
Ti pa si verjetno Nostradamus, ali kaj? Vsi vemo, kaj sem mislil z zgoraj napisanim.....
Seljako1899
23. 03. 2015 21.09
+11
Ma vse v zapor in Laporto nazaj to je to zadetek v polno!
chelsea_97
23. 03. 2015 22.38
+3
a ni laporta spravil barcelono v dolgove in jih prekrival preden je rosell prišel v barcelono?
Trend01
23. 03. 2015 22.43
+4
Jp. To je obdobje, ko je Barca kasirala najvišji finančni primankljaj v zgodovini. Denar je končal v politiki (med drugim)
Trend01
23. 03. 2015 21.04
+13
In popolno zmago bo iz tega povlekel - Laporta!
GuzutiHrzantes
23. 03. 2015 22.11
-6
Trend01
23. 03. 2015 22.26
+4
Eden izmed zelo pomembnih odvetnikov iz Barcelone, ki je zelo dejaven pri odcepitvi Katalonije od Španije (predsednik ene izmed katalonskih "odcepitvenih" strank.)
mariomandzukic
23. 03. 2015 23.08
+4
kaj bi le odcepitev katalonije pomenila za fc barco in laligo?mislim da si nobena stran ne zeli lalige brez barselone
Trend01
23. 03. 2015 23.27
+1
Ta odcepitev bo še dolgo trajala. Obstaja odličen dokumentarec na to temo. Katalonija si bo to zelo težko privoščila. Ceste in železnico bi morala odkupiti (180 milijard evrov). Elektrika je v rokah Italijanov, tudi Francozi imajo velik delež v posameznih segmentih gospodarstva. Vsi ga bodo nasrkali. Žal. Pa jim privoščim. Naj gredo, če želijo. A bo drago. Zelo drago. Tako ali tako. Šport bo pa prvi na udaru.
mariomandzukic
24. 03. 2015 00.20
+2
katalonija je najbolgatejsa spanska pokrajina in verjamem da bi jim blo boljs za sebe.nevem pa zakaj bi morali odkupit ceste in zeleznico,saj so verjetn sami primaknili velik delez za le te.nevem tud ksne veze ima ita elektrika oziroma kdo bi bil na zgubi zarad tega,ce bi se odcepli.vse je mozno,ampak mislim,da bo slej kot prej prsel cas,ko se bo narod katalonije sam odlocal,kje in kako bi rad zivel
sportko47
24. 03. 2015 06.37
+3
Trend zdej ze politko obvladas,... nice! Lej ne spet basat in kompicirat , pravs da bo odcepitev tezka, mogoce tut nm ni blo lahko, tut pr nas je blo podobn , makarone so imel v rokah Italijani( ni blo lahko do njih pridt) , pri davkih se tut pr nas mnogi delajo francoze, in proge iz Kopra tut se nismo naredl, pa kva tut brez zeleznce se da, Kataloncem je vsen kako bojo zivel njim je vazn sam to da je blo vceri 2:1 in da so 4+ , ostalo bo ze nekak! Je pa fajn da je ta clank zunaj da nam Realovci mal vrnete za vceraj in predvcerajsnjim!! Ja ni vsm bilo lahko... (
Trend01
24. 03. 2015 08.51
-2
@mario - jim totalno privoščim. Samo finančno bo najprej 20 let zelo komplicirano. Denar za ceste je "prišel iz Madrida". JBG. Katalonija naj bi bila to pripravljena požreti in infrasktrukturo odkupiti... Naslov dokumentrca: "Katalonski proces"
26040404
24. 03. 2015 11.10
-1
dej sportko se malo umiri.Kadarkoli berem tvoje komentarje se nekaj pališ na trenda.Napiši še kakšno svoje mnenje ne pa samo nekaj kontrirat in iskat dlake v njegovih komentarjih,ki so mimogrede največkrat zelo korektni in zanimivi.Raje provociraj otroke kot je anticule ki se šele uči abecede in se jo še ni naučil.To vidiš po njegovih komentarjih
User513426
24. 03. 2015 11.33
+2
trend se strinjam sam ko si ravno denar iz madrida. tudi katalonija je tja prispevala tako kot slo v jugi pa ni blo treba nič odkupovat. kaj pa če bi jim rekli vzemite si to in neste si domov. mal čudna primerjava sam zakaj bi neki kupoval če je na moji zemlji. se ti ne zdi.
Trend01
24. 03. 2015 11.54
-2
@zaspenec - Zato sem dal v narekovaje. Vendar, Katalonci računajo (in priznavajo - ne vem zakaj, ampak tako je), da bodo to morali odkupiti.
modelx
24. 03. 2015 21.39
+1
trend, ti si bebec. katalonci nadpovprečno prispevajo v špansko blagajno in sedaj bodo morali plačati tisto, kar so že.
modelx
24. 03. 2015 21.40
.. in verjetno si iz srboslavije. tako so oni govorili, kaj bi morali vse slovenci njim plačati ob osamosvojitvi. mislim, da bi v tem primeru madrid moral krepko razvezati blagajno in mogokaj vrniti kataloniji. in tega se bojijo, zato so proti.
Trend01
24. 03. 2015 22.55
+0
modelx - Kakšno knjigo iz ekonomije (makroekonomije) v roke vzemi. Ne bo škodovalo. Malo poročila glej, borzo spremljaj, poglej lastniško strukturo španskega in katalonskega gospodarstva. Srboslavije? Raje bi bil iz Srboslavije kot, da sem takšen kot ti. A ti že veš. Kot vidim se zelo na gospodarstvo in politiko spoznaš. Katera šola te je to naučila? Si samouk? (P.s. - sicer pa po očetovi strani 8 genarcija iz Moravske, po materini pa Slovenija do neznano kam v preteklost) Zadovoljen?