Nogomet

Večer enajstmetrovk in remi na derbiju na Camp Nouu

Barcelona, 30. 06. 2020 22.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Derbi 33. kroga španskega državnega prvenstva je ponudil derbi med Barcelono in madridskim Atleticom. Glavni sodnik je dosodil kar štiri enajstmetrovke, tekma pa se je končala brez zmagovalca (2:2). Barca je imela dvakrat prednost gola, a ni uspela zmagati in si je s tem še dodatno poslabšala možnosti za osvojitev naslova državnega prvaka.

Barcelona je prva dosegla gol, avtogol je "zabil" Diego Costa.
Barcelona je prva dosegla gol, avtogol je "zabil" Diego Costa. FOTO: AP

Na derbiju na praznem stadionu Camp Nou sta trenerja na igrišče poslala naslednji enajsterici, Diego Simeone se je odločil takole: Jan Oblak, Santiago Arias, Jose Gimenez, Felipe, Renan Lodi, Angel Correa, Thomas Partey, Saul Niguez, Yannick Carrasco, Diego Costa, Marcos Llorente, domači Quique Setien pa takole: Marc-Andre ter Stegen, Nelson Semedo, Gerard Pique, Clement Lenglet, Jordi Alba, Ivan Rakitić, Sergio Busquets, Riqui Puig, Lionel Messi, Luis Suarez, Arturo Vidal.

Statistika tekme Barcelona - Atletico Madrid.
Statistika tekme Barcelona - Atletico Madrid. FOTO: Sofascore.com

Setien je na klopi pustil Antoina Griezmanna, že od uvodnih minut je bilo zanimivo in v 11. minuti so gostitelji povedli, po strelu iz kota je žogo med nogama preusmeril napadalec Atletica Diego Costa, Jan Oblak, ki je branil celo tekmo, je bil brez moči. A le nekaj minut zatem, v 17. minuti je obrambi Barce ušel Yannick Carrasco, Arturo Vidal pa ga je zrušil v kazenskem prostoru in glavni sodnik je takoj pokazal na najstrožjo kazen. Izvedel jo je Costa, ki je bil v teh minutah veliki osmoljenec tekme, saj je Marc-Andre Ter Stegen njegov strel ubranil. A še preden se je igra nadaljevala, je glavni sodnik s pomočjo VAR-a dosodil ponovno izvajanje enajstmetrovke, ker se je vratar Barcelone prehitro premaknil z golove črte. Drugo priložnost je izkoristil Saul Niguez za izenačenje v 19. minuti, Ter Stegen in Gerard Pique pa sta ob tem dobila rumena kartona. Prvi polčas 

Saul Niguez, najkoristnejši igralec tekme Barcelona - Atletico Madrid.
Saul Niguez, najkoristnejši igralec tekme Barcelona - Atletico Madrid. FOTO: Sofascore.com

Drugi polčas se je začel podobno kot prvi, hitro je sodnik dosodil najstrožjo kazen, tokrat v korist Barcelone po prekršku Felipeja nad Nelsonom Semedom. Izvajalec je bil Leo Messi, ki je zanesljivo premagal Oblaka in s svojim 22. golom  znova povedel Katalonce v vodstvo v 50. minuti.  To je bil kot kaže večer enajstmetrovk na Camp Nouu, v 61. minuti že tretja ta večer. Tokrat znova za Atletico, tudi tokrat je bil za domačo obrambo prehiter Carrasco, prekršek je naredil Semedo. Tudi tokrat je bil izvajalec Niguez in tudi tokrat je bil uspešen (2:2). Do konca se rezultat ni spremenil, tudi vratarja nista imela pretirano veliko dela. Atletico tako iz zahtevnega gostovanja odhaja s točko, Barca pa si z remijem še poslabšala možnosti v boju za naslov prvaka. Katalonci preveč izgubljajo točke, Real pa takega darila ne bo zavrnil, trenutno imajo galaktiki sicer le točko prednosti, a tudi tekmo manj (in ugodnejši razpored).

Jan Oblak: statistika na tekmi Barcelona - Atletico Madrid
Jan Oblak: statistika na tekmi Barcelona - Atletico Madrid FOTO: Sofascore.com

Izid:
Barcelona - Atletico Madrid 2:2 (1:1)
Costa 11. (ag), Messi 50 (11m); Niguez 19. (11m), 62 (11m)

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (172)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

igyyp
02. 07. 2020 10.42
+2
Živjo fantje. Žal me 2 dni ni bilo obveznosti, tak,da tudi nisem uspel pogledat tekme Barce vs ATM,sam slišim spet neke sodniške svinjarije, zato nočem niti na YT pogledat kaj je bilo. Koliko sem sam prebral nekaj neumnih 11m, avtogol Coste. Res mi gre že na bruhanje s tem sojenjem, ena tekma ne mine, da nebi bilo nekašnega sračkanja. Upam, da vsaj nocoj Real vs Getafe normalno odsojeno. Malo sem še prebral glede Gorana oz njegovo komentiranje. Vživi se preveč v tekmo, in potem malo pozabi, kaj govori, ampak takšen ma šiht. Jaz ga ne poslušam ker gledam tekme drugje, ampak je pa že dolgo na SK. Če bi bil tolko zanič bi že letel, Laligo pa spremlja že ogromno časa tako ste, smo se ga lahko že vsi navadili.
AtleticoSLO
02. 07. 2020 10.51
+2
igyyp
02. 07. 2020 10.55
+2
AtmSLo: res 2 dni sem imel obveznosti pa teren, ma kaj je blo to spet? Ne grem nito gledat rajši.
AtleticoSLO
02. 07. 2020 11.00
+2
Igyyp tu se vedno kaj zgodi..highlightse si pa kar oglej za nasmejat
igyyp
02. 07. 2020 11.06
AtmSlo: Dobro piko ste odnesli, dej k mi bo šlo na bruhanje, k sem že gor napisu, mal sem sam prebral baje oboji oškodovani, Ter Stegen branu 11m, Gonzalez dal ponavljat, Lahoz v VAR, in pomoč Realu, (najdejo sodnike za tako tekmo vsaka jim čast), pa še sumljive 2 11m, pa prekršek nad Piquejem, jao boljše v Nikaragvi sodijo kot pa v španiji. Pišejo pa, da rezultat pravičen,da si noben ni zaslužil zmage. Ampak bo res po YT, da vidim to burlesko.
igyyp
02. 07. 2020 11.31
+1
AtmSlo: pogledal, brez komentarjev, za obe ekipi, bog pomagej. Kar metal po kazenskem, kontakti pa takšni kot bi jih muha oplazila, da bi ga vsaj ker kerega pošteno po tavi speku.
AtleticoSLO
02. 07. 2020 11.43
+2
AtleticoSLO
02. 07. 2020 11.44
+1
Atletico zabil 3 Barca 1 pa 1:1 Kaj za vraga je zj to ahaha
igyyp
02. 07. 2020 11.51
+1
Ja enega Costa v vaš gol,dobro mu je ratalo ;) sam vse ostalo pa jezus kristus,kot moja žena reče "gospodi bože" res ne vem kaj počnejo te sodniki. Nič od nič.
AtleticoSLO
02. 07. 2020 12.25
+1
Pa to je največja španska sramota...sodniki
AtleticoSLO
02. 07. 2020 12.27
+2
igyyp
02. 07. 2020 16.17
+1
Ja kolk sem videl oškodoval vsakega po svoje. Ene tekme ne znajo odsodit, še najbolj je bil odsojen 2 ElClassico pa čeprav ga je Lahoz sodil, to pa zdejle je pa polom, res za smejat, to lahko samo za pijan bit pa gledat.
AtleticoSLO
02. 07. 2020 16.44
+1
PogiRogi459
02. 07. 2020 09.21
+2
Zdaj pa glede gorana obreza. Sicer mi je clovek kralj. Ima ogromno znanja o nogometu, verjetno vec kot katerikoli drugi slovenski komentator. Pa se zabava te ko zacne nekoliko pristransko komentirati. Ampak na tekmi barca-atletico pa he sel predalec. Prakricno vso tekmo eno in isto. Kako sta puig in messi dobral pa o sodnikih itd. No tu je sel nekoliko predalec. Tukaj po objektivnosti in nepristranskosti bi si lahko za zgled vzel brata dejana, ki pa je verjetno skupno najboljsi slovenski nogometni komentator. Tako da ja, meni osebno je goran sicer kral ker ve ogromno o nogometu pa se z mnogimi izjavami te nasmeji. A tole v torek je pa bilo res. Prevec
AtleticoSLO
02. 07. 2020 09.36
+0
Se popolnoma strinjam...je izvrsten novinar ter komentator, a preveč se je vživel , bil je preveč pristarnski, to je bila tekma ubistvu prva, kjer mi je še pa res na živce...preveč se je ponavljal je pa res da ni povedal nič ne resničnega
AtleticoSLO
02. 07. 2020 09.39
+0
Prav tako velja za Dejana ob avrhunsko pripravljena vsak za svojo ligo...in tako je tudi prav je pa res Goran zna zaiti, kar ni narobe saj je samo človek le opomniti bi ga bilo treba osebno težje poslušam Srečka Ferleža...njegov glas predvsem...
PogiRogi459
02. 07. 2020 12.06
+1
Ma meni tudi ti stare pa te ke komentirajo na tv slo2 SPje in podobno niso vsec pri fuzbalu. Pac se vidi da niso taki strokovnjaki kot brata obrez pa se kaksen na SK. Pa tega lukaca tzd tezko poslusam
AtleticoSLO
02. 07. 2020 12.26
+0
RMadridd
01. 07. 2020 20.59
+1
prvenstva še ni konec in nič ni odločeno.
cripstoned
01. 07. 2020 20.56
-4
atleticoslo...si redek primer tukaj ki sem ga spostoval..tudi ti nisi nic kaj drugacen in ne znas priznati ce je nekdo boljsi...real madrid je letos zasluzeno tu kjer in nehaj se sprenevedati...padla je maska in pokazal si svoj obraz...celotno sezono si bil korekten in s teboj se je dalo komentirati tako pa zdaj pljuvas po realu pa ceprav je real madrid edini ki si letos zasluzi naslov...razbil je tvoj klub v superpokalu in laligi, osramotil je barcelono doma in v gosteh...vi pa cebljate o sodnikih...se na mnoga leta novi hejter...
samomojemnenje
02. 07. 2020 08.30
+4
AtleticoSLO...Ne sekiraj se, saj si človek s svojim mnenjem in korekten komentator. Za Cripstoneda so itak vsi, ki ne pljuvajo po Barci, hejterji. On je neuravnovešena oseba, ki ne mara niti navijačev Reala, ki pišejo korektne komentarje. Imaš celo kopico normalnih komentatorjev,
AtleticoSLO
02. 07. 2020 08.37
+1
Saj nisem hejter, to je njegov problem, če imam svoje mnenje na deljenje pravice z Barco, in je moje drugačno od njegovega še nisem hejter...in ja čestitam Realu za naslov, ki prihaja, pač napišem kar vidim...ni pa to pogodu nasprotnikov, zame je Atletico na prvem mestu tako kot pri Cripsu Real, kar je normalno in prav je tako....Crips sedaj pa je samo tvoja odločitev a želiš dober odnos še naprej ali ne,s tabo ga nisem imel in semi zdi ne smiselno zaradi drugačnega mnenja biti tu nekaj skregan...premisli....saj je samo nogomet in demokratični, vsak ima svoj razlog...če sem te pa užalil se pa opravičujem...ampak še enkrat je le nogomet
samomojemnenje
02. 07. 2020 08.51
+2
AtleticoSLO....A si ga žalil? Nisi. Si pisal kaj proti njemu? Nisi. Zakaj bi se torej moral njemu opravičevati? In če se mu opravičuješ, za to kar si napisal, moraš tudi negirati svoje pisanje in popljuvati Barco in povzdigovati Real.
AtleticoSLO
02. 07. 2020 08.55
+3
Samomoje mnenje: meni za Barco in Real dol vi.. ampak napisal sem dejstvo sojenje proti Atleticu ni bilo normalno in nihče me ne bo premaknil da sodniki kot so Lahoz, 2x Hernandez, 2x Gonzalez, Gil Manzano itd. niso namerno tam...se skupaj je čudno je pa res da tekem Reala negledam veliko, sploh to sezono ne...tako da lahko samo Barco komentiram...in po videnem Barco res razumem....ampak to ni opravičilo za takšno katastrofalno igro, ki jo ima Barca
PogiRogi459
02. 07. 2020 09.08
+3
Cripsi ti si tak dvolicnez da nevem. Ce barca zmaga zaradi sodniskih napak le pljuvas ce pa real zaradi sodniskih napak pa hvalis real pa da so zasluzeno na vrhu da so najboljsi...ja boljsi so od barce letos in to ni problem priznati. No zdaj me pa popljuvaj da sem hejter reala. Pa da le pljuvam real pa 13 in 34* itd
PogiRogi459
02. 07. 2020 09.14
+3
Pa povej mi kje je AtleticoSLO pljuval po realu? Povedal je svoje mnenje pac. Je pa med najbolj korektnimi komentatorji tukaj ob trend01, igyyp, dany, Rmadridd, samomojemnenje, pa tudi kollerik verjetno je tu nekje. A zate so tako hejterji reala vsi ki ne pljuvajo po barci ali le namignejo da je real imel nekaj sodniske pomoci. Jo je imel tako kot tudi ze barca. Je pa res da sta bili obe ekipi tudi nickolikokrat oskodovani.
AtleticoSLO
02. 07. 2020 09.15
+3
Najbolj normalen navijač Reala na tem portalu do sedaj je izpadel Igyyp, včasih sploh nemorem vrjert da navija za Real....saj ni nikoli iskal spora, in je objektiven in nogomet spremlja kot zabavo in ne življenski cilj
PogiRogi459
02. 07. 2020 09.24
+2
AtleticoSLO
02. 07. 2020 09.26
+2
Tudi ja....saj so normalni smao neprensem pa tistih, ki svoj klub poveličujejo kot nevem kaj...ima Real 13,33? Ima pa kaj potem....to je zgodovina...Vsi to vemo, z opominjanjem teg nas pa samo saj vemo kaj...
AtleticoSLO
02. 07. 2020 09.26
+2
Tudi ja....saj so normalni smao neprensem pa tistih, ki svoj klub poveličujejo kot nevem kaj...ima Real 13,33? Ima pa kaj potem....to je zgodovina...Vsi to vemo, z opominjanjem teg nas pa samo saj vemo kaj...
PogiRogi459
02. 07. 2020 09.32
+2
Ma tukaj si ti samomoje, trend, igyyp, dany pa se nekateri pa imamo kar kvalitetne debate navadno. Provokatorjev kot je npr halacr7 pa ne prenesem.
AtleticoSLO
02. 07. 2020 09.37
+1
Jp enako...saj ni so za pogovor temveč za kreg
HalaCr77
01. 07. 2020 14.32
-3
juve out,roma out,liverpool out,tata out,valverde out,setien out,bartomeo out,var out,vse kar škodi messiju out,,,,,,,,tom honning in,deniz ayetkin in,......in potem bo vse ok
dark horse
01. 07. 2020 15.52
-1
A to si sam sebi nastancal 7 plusov iz drugih svojih profilov bebček 😂😂🤣 to pojma nimaš o čem pišeš pa zakaj to pišeš. Itak pa mora imeti vsako tele svoje veselje
cripstoned
01. 07. 2020 20.57
+0
hahahahah in kaj imas od plusov in minusov tukaj...realno?
PogiRogi459
02. 07. 2020 09.28
+1
Dark horse...spet mu nasedamo. Tipa dojemaj raje kot vsiljen oglas. Drugega njegovi komentarji niso vredni
AtleticoSLO
01. 07. 2020 13.46
+5
Pa še to hvala Real Madridu, zaradi njega smo dobili najbolšega posameznika pred sezono...Llorente je končno pokazal iz kakšnega testa je...tip je res mašina....
cripstoned
01. 07. 2020 13.22
-19
ze proti borusiji bi moral biti razveljavljen penal... bravo in hvala sosedom... vse kar steje je real madrid... vaaaaamooos reeeal maaaadridd
dark horse
01. 07. 2020 13.56
+4
Le ti veš kakšno vezo ima LP z la ligo pacient
cripstoned
01. 07. 2020 20.50
+0
v vasih glavah je bila vsa ta leta vecja lovorika laliga kot pa liga prvakov...
alien8potnik
01. 07. 2020 11.56
+6
kako žalostno. ne boste si priznali, da je barsa slaba letos, da je rm zares boljši. ne. zdaj so izgovor sodniki. tudi ne boste priznali, da sodniki sodijo v korist enih in drugih. kar pavšalno, kar na pamet. dajte, no, dajte.
AtleticoSLO
01. 07. 2020 12.04
+16
Ste boljši od Barce..ampak sodniki res sodijo v škodo Barci, to je vidno...je pa res da ste dobri kot že dolgo ne...ampak sodniki so obup, ni naklučje da sodijo derbije Barci sodniki, ki so nastrojeni proti Barci in tu ima Obrez čisto prav...pa pustimo njegovo kar dosti močno pretiravanje
borut30
01. 07. 2020 12.45
-3
pa si ti gledal obe tekmi Reala in Barce letos???? Ker na svoje izjave jih nisi ali jih nočeš videti v realni sliki. Pa dobr, kdo je zdej tukaj "butast"? Kakšno škodo Barce?? Letos je imela Barca pomoč pri sodnikih v enaki ali večji meri..kot Real. Fak, včasih mi ni nč jasno..kako ste enostransko usmerjeni. Pa ne mi prosim Obreza omenjati, ker ni vreden niti kančka pozornosti. Človek je "bolnik", to se ve že lep čas...
samomojemnenje
01. 07. 2020 12.57
+1
Borut, tako hipotetično vprašanje. A bi bil Obrez tudi "bolnik", če bi bil navijač Reala?
Žnjj07
01. 07. 2020 13.03
+8
Alien...pa kdo ne prizna da je real boljsi? Eno in isto klepas tu gor. Se mi zdi, da si ti ne priznas tega, da kljub temu, da je barca tak slaba, še real vseeno ni tako dalec naprej in bi brez teh "cudnih" sodniskih odlocitev bilo dosti bolj na tesno. Zdaj pa se vprasaj..je res real tako dober v letosnji sezoni kot ti mislis?;)
gullit
01. 07. 2020 13.32
+6
To da ne vidijo da sodniki oškodujejo Barco pomeni samo eno. je pač navijač Reala.
AtleticoSLO
01. 07. 2020 13.43
+4
AtleticoSLO
01. 07. 2020 13.43
+5
Brgolino
01. 07. 2020 13.55
+6
Kdo pravi da je barca boljsa...malo glej komentarje alien...ima pa boljse sojenje kljub boljsi igri...
HalaCr77
01. 07. 2020 14.25
-4
borut nasvet ,na daljincu imaš tipko prekrižan zvočnik,imenuje se mute,pomaga pri la ligi in obrezu
samomojemnenje
01. 07. 2020 16.53
+3
Halar svetuje drugim, naj uporabijo tipko MUTE, sam pa grozi, da bo fizično obračunal z komentatorjem na SK.
PogiRogi459
02. 07. 2020 09.26
+1
Samomoje kolikor hakar pljuva vse bo sam kmalu tepen gotovo
PogiRogi459
02. 07. 2020 09.26
+1
Lima33
01. 07. 2020 11.53
+6
Kook enga jamranja čez sodnike jaooo... Obup! Sej Real mora zmagati in to da zmaga ni glih sigurno, ker Zizu bo marsikej naštrikal z postavo... Real je v boljšem položaju in to zasluženo ampak ni pa še nič odločeno... Zizu ga serje... Jamranje čez sojenje je pa samo tolažba...
samomojemnenje
01. 07. 2020 11.52
+2
Ena čisto resnična od včeraj. Me kliče po ponovitvi penala moj najboljši prijatelj, ki je goreč Realovec. Takole je potekaj pogovor. Se javim in mi reče "Zdaj bo pa Obrez spet jokal celo tekmo". Jaz v šali, ker se vedno bockava rečem "Saj ima prav" in on reče nazaj "No, sam res, v zadnjem času se vse sodi Realu v prid in je že malo smešno". Rečem nazaj "Jbg, Barca sedaj plačuje kompenzacije za nedosojen penal v korist Reala na prvem classicu in to z visokimi obrestmi. Reče on "Ja, verjetno mora biti tako. Glej naprej in se ne jezi preveč". Me pokliče po prekršku nad Piquejem in mi reče "Dihaš? Se jeziš? Ker to pa je že smešno" Odvrnem nazaj "Ne se ne jezim, se samo cinično nasmiham in neprizadeto gledam" In še malo podebatirava in gledava dalje.
alien8potnik
01. 07. 2020 11.54
+3
aha. in to je zdaj to. ker vidva sta edina, ki vesta. poglej, kje je stal ter stegen ob penalu.
samomojemnenje
01. 07. 2020 12.02
-4
Alien, ne nisva edina, ki vema. Še zdaleč ne. Po pravilih ni bila sporna odločitev. In nihče ne more Lahozu očitati, da je kršil nogometna pravila. Se pa vprašaj, če bi bil to Courtois, če bi se Lahoz oglasil. Če seveda premoreš objektivnost.
borut30
01. 07. 2020 12.47
+6
samomojemnenje.....si ti klical tega taistega prijatelja pri zadnji tekmi Reala vs Barce? Ker situacija je bila izjemno zanimiva.......sploh, ker si povedal svojo zgodbo.
samomojemnenje
01. 07. 2020 12.53
-2
Ja, vedno se kličeva. Po prvem classicu sem mu rekel " Škoda, da politika kroji tekme v Španiji. Real bi moral dobiti penal". Je rekel "Niso smeli pustiti, da bi Real zmagal, ker so se bali kakšnih hudih reakcij Kataloncev".
Brgolino
01. 07. 2020 13.56
+2
Samomoje mnenje se podpisem pod tvoje komentarje...eden redkih objektivnezev
dark horse
01. 07. 2020 13.58
-2
Vesoljček saj bi ti fotko prilimal pa ne gre pa kje je stal Courtis proti sosiedadu
ledr
01. 07. 2020 11.44
+5
Res je, da je sojenje v Španiji žal katastrofalno slabo in praviloma vedno v škodo Barce in v korist Reala. To je posebna zgodba in res je žalostno, da se moramo v današnjem času še vedno ubadati s takimi rečmi kljub VAR-u. Žalostno. Ne glede na sojenje in vse ostalo pa je treba jasno povedat in priznat, da je Barca letos žal pač čisto zares slaba. Najslabša odkar jaz pomnim! Očitno je to posledica izjemno - nenormalno slabega kadrovanja zadnjih let. Začelo se je že pri Luisu Enriqueju.
samomojemnenje
01. 07. 2020 11.59
+3
Se popolnoma strinjam. Včasih tudi takšno sojenje ni imelo takega vpliva, saj je Barca kljub temu zabila tri, štiri gole in se ni toliko poznalo. Danes, ko se Barca dobesedno muči za vsako točko, pride bolj do izraza. Ampak jbg, Real je bil oškodovan na prvem classicu in sedaj Barca plačuje dolg z visokimi obrestmi.
AtleticoSLO
01. 07. 2020 10.49
+10
Če se malo pošalil je včeraj Atletico celo več golov zadel kot Barca 2gola ATM plus avtogol proti enemu Barce, Messija...čudno da to ni sporno heheh
Die einemaister
01. 07. 2020 13.38
-3
Drugi penal, ki ga sploh bilo ni, Carassco se sam sebe spotakne, a kaj češ Perez je plačal za La ligo.
AtleticoSLO
01. 07. 2020 13.44
+5
Stik je bil...ampak po mojem mnenju nič resnega
AtleticoSLO
01. 07. 2020 10.36
+6
Manjka samo še eden ki bo rekel da LFP na rokavu dresa pomeni Liga Florentino Perez
ehjaehja
01. 07. 2020 10.39
+3
nič mu ne bo pomagalo le sebe bo lagal stanje na lestvici se ne bo spremenilo HEHE
AtleticoSLO
01. 07. 2020 10.47
-2
Heheh..rečemo lahko marsikaj čez ekipe a bolj kot sodniki so pozornosti ne zaslužijo...evidentno je da derbije Barci sodijo pristaši Reala to še Marca potrjuje pa je Realova, ampak to se Atletico ne tiče tako da, točko smo na zahtevnem gostovanju dobili ostalo pa ne ne zanima,,,
ehjaehja
01. 07. 2020 11.02
+0
evidentno je da to so samo izgovori in Real je zasluženo na prvem mestu HEHE jokcanje o sodniki vam ne bo pomagalo.
cripstoned
01. 07. 2020 20.53
-2
atleticoslo...tudi ti si s taksnim komentiranjem izgubil moje spostovanje...se pravi da si celo sezono lagal in blefiral...da se ne oglasis vec pod mojim komentarjem ...samo to..
ehjaehja
01. 07. 2020 10.30
+12
pa Real nima veze z tekmo včeraj igrala sta barca pa atletiko tako da pustite kraljevi klub pri miru.če ne znaš dati gola razen iz enajstmetrovke ali če si nasprotnik sam ne zabija to ni Real kriv pa niti sodniki pa niti Perez pa niti Franco.
ehjaehja
01. 07. 2020 10.26
-4
evo vam Realovci pa so padle maske kataloncev ter ostalih "objektivnih" pa so govorili da je zapirač slab ker se jim nisem pustil in nisem bil tiho sedaj pa ste v moji koži in vidite s kom ste imeli opravka vsa ta leta!Toda mi smo prvi in smo stopili skupaj naj vas ne zavajajo z različnimi profili jokanja njihovega in obrezovega pa smo hvala bogu že navajeni.A glede tekme pa:PRAVIČEN REMI EN AVTOGOL TER TRI ENAJSTMETROVKE to samo pove da si nobena ekipa ni zaslužila zmage.
jozefStefan
01. 07. 2020 10.01
-6
Mislim, da še lahko menjajo 100 trenerjev..dokler Mesi diktator bo vsako leto slabše. Enostavno mu EMSO ne dovoli več kar je človeško. Bodo pa po Mesiju tile mulci igrali res gledljiv fuzbal.
Johnny_J
01. 07. 2020 09.58
-4
Drugace vi "hejterji", ki stalno omenjate varcelono itd., da vam povem, kaj so v zadnjih dveh sezonah naumili veljaki spanske lige. Ker ni slo niti s sodnisko pomocjo in, ker je ta bila prevec ocitna, so se zmenili, da na najbolj gledani tekmi na svetu, el classicu, delajo napake v korist barce. Tako so si kupili malo miru in vsak komentar hejterja najprej omeni el clasico, saj druga ne more. Potem naj bo 20+ tekem absolutno proti barci, odvisno koliko je real slab in nekaj tekem korektnih. Tako je fantje, zahvalite se bartomeu za slabo kadrovanje, drugace bi vas Leo ponovno pokoril!
Campeones36
01. 07. 2020 10.35
+7
alien8potnik
01. 07. 2020 11.41
+1
še kaj si izmisli. naj te raje skrbi, ko še messija ne bo več. kaj bo takrat z barso? ker to, kar vidim, je slabo.
jozefStefan
01. 07. 2020 09.54
+11
Pravila so zato, da se jih upošteva!Se piska ali ne to je bedarija.. piskati se bi moralo vedno.Torej jr sodnik včeraj piskal pravilno. Nebi smeli sedaj tolčit sodnika ker je sodil po pravilih..tolčit je potrebno ostale kjer pravil ne upoštevajo.
denis pohoric
01. 07. 2020 09.48
+3
nihce ter stegna ne omeni...tip ima nos za penale...prvi pac sodniska odlocitev, tudi zs drugi gol dosti smole, da je sla od vratnice v gol...kar se penalov tice, bi bil prvi, katerega bi postavil v gol
jozefStefan
01. 07. 2020 09.56
-2
Res je.. če bi še roke mel tako dobre kot nos.. bi pa res bil no.1
AtleticoSLO
01. 07. 2020 09.41
+0
Španci niso sposobni odpeljati ene sezone ki ne bi bila sporna...zamisliti se...pa Realovvi nehajte se sprenevedati, ste na veliko boljšem, ne rećem ste odlični ampak to ni način kako osvojiti naslov...zakaj potem Portugalci nimajo problemov s sodniki hmmm
alien8potnik
01. 07. 2020 09.52
+10
a si seštel sodniške odločitve v prid enih in drugih skozi celo sezono? npr. rm je bil v barceloni pokraden, ko je remiziral. samo en primer. skratka, seštej, potem govori. oboji so kdaj oškodovani, kdaj protežirani. kot tudi atm in drugi. žal.
AtleticoSLO
01. 07. 2020 09.54
-5
Kaj se ti ohlasas hehe, saj ste prvi, ne še delati žrtve, morda je Obrez res preveč pristranski a pove dosti resnice..kakor koli meni je to zgolj nogomet in si nebom velik glave
borut30
01. 07. 2020 10.01
+12
AtleticoSLO....zanimivo, kako dvoličen si. V postih želiš biti pošten, počasi pa postajaš pravi pravcati hejter. Vidiš samo pol metra pred nosom in nič več. V sodnike se vedno več vtikaš, v nogomet vedno manj. Pozabil pa si na par "pravic", ki so se letos dogajale tudi proti Realu. Obe tekmi proti Barci si verjetno zelo hitro pozabil. Portugalci nimajo problem z sodniki??? Me zanima koliko t.i. navijačev na tem portalu gleda portugalsko prvenstvo. Noben se ne dela žrtve, je pa evidentno, da ti je Real velik trn v peti. Navijaš seveda za Atletico in seveda Barco. Normalno...obe ekipi so "večni" sovražnici Reala. In zakaj bi potemtakem ti "videl" drugače? Real je letos zasluženo prvi in če bo osvojil prvenstvo, ga bo več kot zasluženo. Tako kot je bila Barca v prejšnjih letih, je pač letos tako. Pa če se ti, z svojimi priskledniki s tabora Barce postavljate na glavo. Ne vem kaj je tako težko vsaj enkrat ...in res samo enkrat priznati nekaj "dobrega" o Realu. Tega nekateri nikoli ne boste deležni, ker gledate samo iz ene smeri....Pa brez zamere
AtleticoSLO
01. 07. 2020 10.06
+3
Ne zanikam, res sem se začel preveč utikat v sodnike, hvala za opombo, kar se tiče simpatizerstva do drugih ekip je pa logićno...in se strinjam so opravičeno prvi, ampak vseeno so sodniki sramota...kakor koli AUPA Atleti ostalo pa takoj za njimi hehe
AtleticoSLO
01. 07. 2020 10.07
+2
Pa še to Real mi je trb v peti priznam, vrjetno je jasno zakaj hehe
Žnjj07
01. 07. 2020 10.27
+2