Nogomet

Barcelona stežka do zmage, Atletico do treh točk v sodnikovem dodatku

Madrid, 31. 01. 2024 21.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V španski nogometni ligi so danes odigrali dve zaostali tekmi 20. kroga. Nastopili sta dve od ekip z vrha, Barcelona je doma premagala Osasuno z 1:0, Atletico Jana Oblaka pa z 2:1 Rayo Vallecano. Vodilni madridski Real bo igral v četrtek proti Getafeju.

Statistika tekme Atletico Madrid - Rayo
Statistika tekme Atletico Madrid - Rayo FOTO: Sofascore.com

Te tri tekme so prestavili sredi januarja, ko so Barcelona, Osasuna, Atletico in Real v Savdski Arabiji igrali na zaključnem turnirju superpokala.

Pred dvoboji je na lestvici s tekmo več vodila Girona pred Realom (55-54), Atletico je bil tretji, Barca pa četrta (oba po 44). Katalonci so nujno potrebovali tri točke za priključek vodilnim, a pot do njih ni bila lahka. Proti ekipi iz Pamplone so imeli sicer v prvem delu terensko premoč, ki pa je niso izkoristili. Šele zadetek novinca Vitorja Roqueja, prvi za blaugrano, je prinesel olajšanje, a finiš spet ni bil najboljši. Osasuna je, čeprav po drugem rumenem kartonu Unaia Garcie zadnje pol ure le z desetimi, celo prevladovala, ob koncu zadela okvir vrat in bila zelo blizu vsaj točki.

Barca je tako začasno skočila pred Oblakovo ekipo, ki svojega dela vsaj v prvem delu tudi ni opravila blesteče. Bledo predstavo je z zadetkom sicer prekinil Reinildo, ko je med padcem z glavo še poslal žogo v mrežo Raya. A slednji je vrnil udarec in s prvim nevarnim strelom premagal Oblaka, z roba kazenskega prostora je bil tik pred odmorom natančen Alvaro Garcia.

Statistika tekme Barcelona - Osasuna
Statistika tekme Barcelona - Osasuna FOTO: Sofascore.com

V nadaljevanju je imel Rayo terensko premoč in več nevarnih akcij, potem pa so domači prek Memphisa Depaya v 82. minuti zadeli, a je Var pokazal, da je šlo za prepovedan položaj. V razburljivi končnici pa sta Atletico in Depay vendarle prišla do veljavnega zadetka, Nizozemec je že v sodnikovem dodatku izkoristil slabo posredovanje vratarja gostov za končnih 2:1. Z zmago pa je madridska ekipa spet prehitela Katalonce na tretjem mestu, obe imata po 47 točk.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

* Izidi, 20. krog, zaostale tekme:

- sreda, 31. januar:

Barcelona - Osasuna                                 1:0 (0:0)

Atletico Madrid - Rayo Vallecano         2:1 (1:1)

(Jan Oblak je branil celo tekmo za Atletico)

- četrtek, 1. februar:

21.00 Getafe - Real Madrid

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (97)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Gorazdm37
03. 02. 2024 08.58
Prav smesno je poslusati kak sodniki pomagajo realu zakaj pa sodniki nene pomagajo da je barcelona v velikih finacnih tezavah pol pa je kriv real da je boljsi od njih barcelona pac ma trenerja ki je bil dober igralec trener pa zanic.
drimtim
01. 02. 2024 18.34
+9
VARealovim je Messi ustvaril travme in sedaj žalijo in cvilijo vsepovprek.Vsakič samo pljuvanje in pametovanje ko pa VAReal ukrade tekmo kot proti Almeriji pa vse ok.
Kollerik
01. 02. 2024 19.25
+7
Problem v teh debatah je, ker realovi ( tu ne upoštevam zraven tistih nekaj klovnov tipa crips, HALAR, 8888..) ne vidijo teh lopovščin s sojenjem v Španiji tako kot mi. Biti navijač Barce pomeni prepogosto požirat vse to,, sojenje,,. Ob dobri ali slabi igri Barce, nima veze. Praktično vsa La Liga, razen Reala in kakšnega Getafeja ima poln kufer teh perezovih vtikanj, groženj in vplivov na sodnijo. Dokazi za to so v številnih izjavah od igralcev, trenerjev pa do predsednikov klubov itd. In hvala Romeu za nove dokaze.
Kollerik
01. 02. 2024 19.27
+1
igyyp
01. 02. 2024 17.59
+3
Še za vse. Z mano greste lahko na pijačo, kadarkoli, 004, kolerik, lucky, vsi navijači. Z nobenim nimam nič nobenih zamer. Napišem pa tisto kar mislim. Nismo sodniki nobeden tu gor. Nedolžen si dokler ti ne dokažejo. Glejte tekme in uživajte v njih. LaLiga je že dolgo zastrupljena iz vseh strani. 004 tebi pa še posebej, ne rabiš romanov pisat, večinoma jih nobeden ne prebere, razlog v sodnikih iskat je pa bedno, in to sam veš. Za pijačo se pa lahko zmenimo, kadarkoli. 004: spodaj sem ti pa dejstva napisal, ne pomeni sovražno do tebe, ampak z temi sodniki pretiravate.
26040404
01. 02. 2024 18.05
+8
iggyp,s tabo na pijačo kadarkoli ,tud s kom drugim,samo ta portal se bo izboljšal ko bo kdo kaj pametnega napisal...Škoda ker ne bereš mojih spisov,ker je not zapisanih zelo veliko resničnih dejstev in argumentov,ki jih pa verjamem Realovi navijači nočete slišati..Ko bomo pa zmožni objektivno ocenit tekmo in priznat napake sodnikov,pa sodnikov nihče ne bo omenjal...Samo kaj ko si na napačni strani in moraš požirat vse kar ti Perez s pomočniki pripravi...Spremenil pa ne bomo nič ,to pa drži...Je pa res ,da imam kar nekaj prijateljev,ki navijajo za Real in priznavajo da sojenje vpliva na prvenstvo.Vi tuki gor tega še niste zmožni...lp
igyyp
01. 02. 2024 18.14
+3
004: če si dobro prebral moj post Real vs Almeria. Kaj sem napisal ?
Vladimir.Krutov
01. 02. 2024 18.22
+7
Igy....sam dva dni je minlo ko si pisal...pa ne spet o sodnikih....pa se ti je zgodila pol almeria....na malorco smo pa že pozabl...
igyyp
01. 02. 2024 18.31
-2
Vladimir: si ti pozabil na marsikaj. ? Koliko še o sodnikih ? Greš sodit, ajde, da te vidim. Igrate zanič, to je to in cela španija je kriva oz. sodniki. Pride UCL Napoli, sodniki bodo krivi. Ali pa sneg na travi, mokro igrišče. Galebi na igrišču?
Lucky
01. 02. 2024 18.36
+8
Igyyp, v Španiji niti ni tk težk sodit, dokler piskaš za Real. To pa lohk vsak povprečen sodnik. Problem nastane, ko ne piskaš več po njihovih notah. Kolk Španskih sodnikov pa je mednarodno uveljavljenih? Večinoma piskajo zaradi kvot.
Lucky
01. 02. 2024 18.48
+8
Tk, da ti že vnaprej povem, da bi Vlado, kot nasprotnik Reala, v Španiji hitr odpiskal. 🤣
Lucky
01. 02. 2024 14.43
+9
Posebej za zapirača. Tekme nisem gledal. Na highlights ni zgledal tk švoh. Kr neki šans. Seveda tudi kar nekaj, zdaj že klasičnih napak. Pri golu me veseli, da se je Roque izboril za prostor, kar praktično od Aube ni blo videt. Lewa v teh duelih skor vedn zamuja. Končn so dobil nekaj skokov v nasprotnem kazenskem. Lewa je mel čist skok, pa falil. Sicer raje vidim, da gre žoga malo mimo vratnice, kot da strelja v vratarja. Ne strinjam se z Ledrom, da so mladi razlog povprečnih iger. Oni edini nekaj pokažejo. Slišal sem nekaj šokantnega. Frenkiejeva plača. Slišal sem, da dobi celo 37.5 miljončkov na sezono. Zgleda je tu trendova težava z bruto/neto. Kakorkoli, drugi najbolje plačan igralec v Evropi. Že zdavnaj sem pisal o tem. Mislim, da postaja to glavna cokla Barce. Da sem rečmo Gavi, ga pošlem u pm in rečem, a misliš končn neki pokazat za ta dnar. Kolk igralcev bi lohk registriral, če bi igral za 10 miljončkov, kolkor si dejansko zasluži? Pol je blo pa rečen, da Lewa dobi 27 miljončkov. Če je to res, ni čudn, da smo, kjer smo. Za Gundota še nisem slišal, kolk dobi. Ziher pa več, kot daje na terenu. Kar se tiče zvokov iz VAR sobe. Za tega proti Rayo, sem slišal, da je menda sodniku rekel, da nad Raphinho spoh ni blo kontakta. Pa še za unga, ki ne bere mojih romanov. Nardiš si 9 botov in si stiskaš +. Kdo tu laže samega sebe?
Lucky
01. 02. 2024 14.57
+7
Drgač, pršu je tale Diarra iz Malija. Na U-17, je bil drugi strelec, 5 golov in prvi asistent. Igral bo za B ekipo, dokler ne napolni 18 let. Deco je stopu v stik s Flickom. Blizu je tudi podpis z Bergvallom. Šved, tud 17 let. Igra podobna Frenkieju.
zapiramvamustaaa
01. 02. 2024 15.17
-8
In v čemu je fora ne gledaš več barcinih tekem?🤦‍♂️
Lucky
01. 02. 2024 15.24
+11
Boro1
01. 02. 2024 15.32
+5
Roque je lepo odigral. Tudi pozicija, iz katere je zadel, ni bila tako enostavna kot Levina, pa tudi Gundo in Julc sta mela lepši položaj, pa sta falila. Drugače pa je treba bit kr potrpežljiv, da si ogledaš celo tekmo, ker igrajo kot da bi hoteli zavlačevat. Glede Xavija sem pa bral, da mu uprava diktira, kdo bo igral.
zapiramvamustaaa
01. 02. 2024 15.32
-10
Prpqvu se na najhujše letos saj morda ne boste niti četrti na lestvici
Boro1
01. 02. 2024 15.42
+11
manucao
01. 02. 2024 16.11
-6
Ja sedemnajstletniki bodo resnično rešili Barcelono. Lepo te prosim malce resnosti.
Kollerik
01. 02. 2024 16.27
+11
Lahko nas tudi skrbi, kako bo z vnovično registracijo Gavija. In ja, tole zavlačevanje Barce pri minimalnem vodstvu vedno načenja živce, ker niso tako sigurni na žogi, kot bi moral bit. In v golu je Penja ki ni ter Stegen
Boro1
01. 02. 2024 16.31
+10
Talentirani mulci igrajo boljše kot stari borci. Včeraj je dal Klopp mulca namesto Arnolda in je bil izbran za igralca tekme.
Boro1
01. 02. 2024 16.37
+9
Penja je res precej daleč od najboljših.
Boro1
01. 02. 2024 16.40
+8
Roque pa ima pristop kot Gavi, do zadnjega atoma.
Lucky
01. 02. 2024 16.55
+9
Boro. V poplavi info, sploh nekih kvazi stručkotov, je težk izluščit, kaj so prave cifre. Mislim, da ma Barca letos limit okol 370 miljončkov za plače. Naslednjo sezono, ga morjo spustit na 270. Če so tiste cifre točne, ti Frenkie in Lewa požereta skor 1/4 budgeta. Dodaj še Gundota, pa si čez. Kar se mene tiče, Frenkieja nimaš nkjer za ponucat. Samo za rotacijo. Kot pivot, ali CDM, je 100x dokazal, da ne more špilat. Strelov na gol praktičn ni. Zadnja podaja mu je nikakršna. To, kar mu mogoč rata 1x na tekmo, je vredn največ 10 miljončkov. Maš kar nekaj igralcev, ki se probajo odkrivat za zadnjo linijo. Na palc bi reku, da na 10 vtekanj, dobijo mogoče 1 podajo. Dokler bo Araujo špilal, bo iznos žoge problem. Zdej, a bo to zboljšal, al pa prodat. Jst sm za to drugo. Kounde ni dost boljši. Vsaka druga podaja naprej, gre v luft. Poglej Cubarsija, kk podaja med linijami. Inigo je tud solidn v distribuciji. Christensena bi jst vsaj sprobal na CDM. Vsaj neki naj menja. Slabš ne more bit. Raphinho bi tud sprobal na RB. Hitr bi se vračal v obrambo in še vedn bi lohk naredu tista 2 predložka na tekmo.
Boro1
01. 02. 2024 17.10
+9
Lucky, ti si pa res radikalen! Ampak se strinjam s tabo, zakaj metat denar stran za povprečne igralce, ki so več kot preplačani, če maš mulce, ki igrajo boljše. Problem vidim v tem, da je Laporta mahnjen na imena in to je velika ovira. Na tekmi proti Antwerpnu Xaviju ni dovolil, da odpočije Lewo in Gundogana, pa so vseeno izgubili to tekmo in denar, ki bi ga prinesla zmaga. Xavi bi se moral bolj potegnit zase, pa magari dobil odpoved. Pomanjkanja ne bo občutu, si bo pa lahko poiskal klub, kjer bo sam odločal, kdo in kdaj bo igral.
Lucky
01. 02. 2024 17.18
+9
Okol Xavija je kr neki nasprotujočih info. Eni pravjo, da se je že pred novim letom odloču, da bo dal odpoved. Drugi pravjo, da že kmal po začetku sezone. Sicer ne vem, zakaj bi pol podaljšal? Kak mesec nazaj, so menda poslal Deca, da mu pomaga v slačilnici. Jst sem že jeseni pisal, da Xavi ni gazda slačilnice.
Boro1
01. 02. 2024 17.29
+7
Ne poznam dobro zadeve, a sem opazu, da se je situacija poslabšala, odkar je šel stran Alemany, A veš kaj mogoče o tem? Menda je imel drugačno vizijo od ostalih.
Lucky
01. 02. 2024 17.51
+8
Težk je na kratk napisat. Večine ne vem. Globalno gledano, pa dobr veš, da je Barca simbol Katalonije, simbol uporništva itd. Zarad tega, je tu pristone ogromno politike in raznih interesov. Vedn je bla Barca sama seb največji nasprotnik. Ko je bil Johan na višku, so se skregal in je šel. Van Gal je na začetku trgal, pa so se hitr skregal. Pa Guardiola, pa Luco. Pa precej smole. Že od Maradone, ko je vse zgledal super, pa so mu nogo zloml. Johanu so familjo ugrabl. Ronaldo se je hitr poškodoval. Tk so verjetn tud Alemanyju začel polena pod noge metat. V danih razmerah je delal čudeže. Sam tisti nakupi, so bli tud večinoma stran vržen denar. Zdej sta v Saudsko Arabijo odšla še 2 stručkota iz pisarn. En je bil specialist za FFP. Pa še kdaj drugič kej dodava. Že tk je praznik, da se menmo brez unih trolarjev.
Boro1
01. 02. 2024 18.05
+5
Kollerik
01. 02. 2024 19.44
+5
Saj, zaradi te politike znotraj Španije na relaciji Katalonija-Madrid pa je še toliko slabše s sojenjem. Je Guardiola zadnjič povedal dobesedno iz prve roke, da je 1000 x lažje biti trener MCja, kot trener Barce.
26040404
01. 02. 2024 13.25
+10
Dajmo iggyp in podobni dajte mal napisat kaj je po 2 letih novega v aferi Negreira? Sigurn kaj veste če je že kakšen dokaz? Da se ne boste zdej skril kot sem se kao jaz za en teden ...dajmo se argumentirano menit kot pravite...
88887
01. 02. 2024 13.42
-13
Če bi bilo vse nedolžno bi to rešili v dvej dneh… tako pa ni.
88887
01. 02. 2024 13.42
-11
26040404
01. 02. 2024 14.06
+12
matr,to bo pa trajal...da v dveh letih niso našl še niti enega dokaza...upam da bomo dočakal v naslednjih 20 letih da bodo našl kakšen dokaz...
Kollerik
01. 02. 2024 15.11
+7
Sodni mlini meljejo zelo počasi, posebej v latinskih državah. Tudi ko gre za mešanje Perezove megle v konstrukt,, Negreira,,
igyyp
01. 02. 2024 17.46
-2
004: Kaj bomo mi z sodniki. Daj ne biksaj ga, negriera kdo je kaj podkupil ali plačal, mi2 to ne vema. Gledaš ti nogomet, ali sodnike.? Barca ti direkt povem, igra za en k...c, potem se bunute z sojenjem. Pa do kdaj ?
88887
01. 02. 2024 19.38
-3
Ravno to, v dveh letih niso uspeli dokazat, da so nedolžni hahahaha
Kollerik
01. 02. 2024 20.18
+2
Se zelo dobro vidi na terenu, kdo kaj podkupuje.
tomaz.hren@siol.net
01. 02. 2024 13.02
+8
Zanimivo kako je Barcelona trn v peti marsikateremu. Če pogledamo samo poročanje portala 24ur, Barcelona s težka do zmage a ocena Sofascore niti ni tako slaba. V čemu je torej problem, da si nekateri želijo, da bi bila Barcelona slaba. Prav navijači Real bi morali vedeti, da močna Barcelona pomeni tudi močan Real in obratno. Kar se pa tiče kadra Barcelone, je pa ta res mlad in zelo neizkušen. V večini je selekcija dobro narejena, je par igralcev tipa Roberto in podobni za katere resnično na trenutke ne veš kaj bi z njimi, ogrodje ekipe pa je dobro postavljeno. Nujno pa rabijo uveljavljenega trenerja s trdo roko, ki bo znal ekipo fizično in psihično ustrezno pripraviti. To je trenutno največji minus Barcelone.
Boro1
01. 02. 2024 13.55
+6
Ne pomaga trener, če mu uprava ukazuje, kdo bo igral.
drimtim
01. 02. 2024 12.15
+3
Spet cvilijo ob zmagi Barse,zvečer pa spet VAReal in tisoč izgovorov kako je vse čisto.
igyyp
01. 02. 2024 12.23
-6
Drimtim: in ti si najbolj bogi sploh tu gor. O VAR celoni ne govoriš. Real te tepe celo življenje pa te bo vedno.
igyyp
01. 02. 2024 12.11
-1
004: ko je bila petarda z villarealom, te ni bilo nikjer. Zdaj pa sprašuješ o navijačih Reala, da smo se skrili, z 1:0, in spet klopotaš o sodnikih. Pa do kdaj? Do smrti. Si zapiraču dal 100€. Nisi. Delaš se popolnoma nedolžnega, cviliš pa do onemoglosti. In pol vprašajo Igyya, če berem. Seveda berem, noben pa ne zna nič pametnega napisat. Pol je pa kriv zapirač in crips in halar. Vsi ste vi nedolžni. Se mi zdi ja.
26040404
01. 02. 2024 12.52
+7
Iggyp polno nepravilnosti pišeš k ne bi imel tri čiste..spodaj sem zapisal zakaj me par dni ni bilo..bi se moral komu opravičevati? Jaz klopotam o dokazanih dejtvih in o tem kako Real goljufa,vi pa ne znatw nič odgovoriti..bogi... glede 100eur- še enkrat zapirača pozivam da pove kje se dobiva,ker bi me veselilo da se spoznava,če pa ne pa utihnite vsi dvoličneži...pozval sem ga najmanj 3x in vedno je rekel da sw ne bo dobil...cvilite pa vi navijači Reala eno in isto že vseskozi tako kot vam strici servirajo preko podkupljenih medijev.. bogi ste ,ker ne razmišljate s svojo glavo...pa brez zamere..
cripstoned
01. 02. 2024 13.24
-10
004...človek ti vse lepo servira na krožniku ti pa si lažeš...ampak kot vedno...laganje samega sebe je vas problem...navijač reala je ponosen na svoj klub in se primerja samo z najboljsimi v tem trenutku...seveda se z Koruptilono ne moremo primerjati že dolgo saj ni glavna u kataloniji kaj sele spaniji,evropi in svetu...
26040404
01. 02. 2024 11.58
+2
Kollerik,resnica,krutov,anti prov fletn bi blo da kakšno pivo spijemo zdej j se že par let poznamo...pa mmickico tud časstimo...je varianta da se dobimo?
Vladimir.Krutov
01. 02. 2024 13.09
+6
Kollerik
01. 02. 2024 16.28
+7
ledr
01. 02. 2024 11.57
+10
Lahko mi tukaj modrujemo kolikor hočemo ampak dejstvo je, da je Barca letos slaba. Res slaba! Po moji oceni daleč najslabši igralec zadnjih dveh, treh mesecev pa Lewandovski. In letos bo potrebnega še veliko truda in sreče, če bodo hoteli obdržat 4. mesto. To nikakor ne bo lahko. Vseeno, kljub vsej naši jezi in hudovanju pa moramo vzeti v obzir, da Barca letos resnično igra skoraj da z mladinsko ekipo. In od teh neizkušenih 16, 17, 18..., letnikov pričakujemo, da bodo nosilci igre , ki bodo osvajali prvenstvo, Evropo itd...? Ja, res smo morda malo nerealni. Sedaj se šele vidi, kakšno škodo je naredil temu klubu prejšnji predsednik. Kaj škodo, kar masaker. Glede penala za Barco včeraj? Jaz bi rekel samo tole: Stavim vse svoje premoženje, da ga ni sodnika v Španiji, ki ne bi v tej isti situaciji piskal penala, če bi bilo to za Real.
26040404
01. 02. 2024 13.35
+9
Ledr skoraj vse imaš prav,ampak sprijaznimo se vsi skupaj da Messija ni več v Barci,ne more se več zmagovati na ta način...torej da ob goljufanju sodnikov za njih nabiješ Real 5-0 . Te generacije ni več...kda pa letos igra dobro v laligi? Real? Lepo te prosim...Verjetno vidiš kaj ena odločitev sodnika lahko prinese...Kakšen bi bil elclassico če bi piskal penal nad Araujom?Kolk sodniških kraj je bilo ze letos pa je šele pol sezone..In vse v korist Reala...Mi se pa ukvarjamo s formo Barce...Ja ne igrajo dobro in še sodniki jih......
ledr
01. 02. 2024 14.04
+8
265004 seveda se strinjam s tabo to glede sodnikov in Reala. Če mi je kaj na svetu jasno mi je to, da je to najbolj pokvarjen klub, kar jih je kdaj bilo in so v nogometu. Tu sploh ni debate! In zelo dobro se še spomnim, koliko krat so bili prvaki nezasluženo oz. bolje rečeno NEPOŠTENO! In koliko lovorik je na ta način izgubila Barcelona. Vse to mi je popolnoma jasno in se mi zdi brezveze o tem sploh pisat, saj to vsak normalen človek ve in vsakodnevno vidi. Tistih zaslepljenih Realčkov o tem pač ne boš prepričal in je z njimi o tem sploh brezveze razpravljat. Ti so pač isti, kot volivci ene naše "velike" stranke. Zaslepljeni, neinteligentni in vodljivi. Jaz pač raje komentiram dejansko stanje Barce, ki pa v tem trenutku pač ni v nekem zavidljivem stanju. pa Lp...:) :)
26040404
01. 02. 2024 11.01
+0
Fantje,vsi pravi navijači Reala na tem portalu so se skrili oz.nočejo komentirat,ker vejo da to kar pišem je resnica...Jaz jim ne zamerim,tudi mene bi bilo sram...Drugač se pa nisem skril zdele par dni,samo bil sem službeno v tujini,ker imam svoje podjetje in nimam časa odgovarjat edinim trem pajacom( xrips,halar,zapirač),ki nič pametnega ne napišejo in sramotijo sramotno imeReala..Drugač pa Barca je zasluženo izpadla iz pokala,Atletic je bil pač boljši,tako kot Atletico proti Realu...Edina lovorika,ki je ostala bo pa pripadla Reala,ki se bo s svojimi sodniki smešil do konca sezone..
26040404
01. 02. 2024 10.20
+0
O tem so govorili že naši očetje in vsi pravi navijači nogometa...To je bila ena najbolj nepoštenih tekem v zgodovini-glavni igralec pa seveda REAL-Rijeka je v sezoni 1984/1985 igrala v pokalu UEFA z Real Madridom...Na Kantridi je Real padel z izidom 3-1 za Rijeko.Rijeka je šla poggumno na povratno v Madrid tam pa.............7 november 1984,na vseslošno presenečenje ni bilo TV prenosa za gledalce iz Jugoslavije,ker so produkcijske hiše dvignile ceno prenosa v nebo...Ta obračun je ostal zapisan kot "Madridski masaker".Nogometaše Rijeke so z avtobusom namerno pripeljali na tekmo tik pred tekmo,tako da se niso imeli časa tudi kvalitetno ogreti...Voznik avtobusa je namerno krožil po ulicah Madrida in zamujal.Glavni sodnik ROGER SCHOTERS je nogometašem Rijeke pokazal tri rdeče kartone in tako je Real slavil 3-0 in šel naprej.Najbolj absurdna stvar je bila,da je sodnik izključil v 74 minuti Damirja Desnico zaradi ugovarjanja sodniku-Poslušajte to-Damir Desnica je bil gluhonem in se je sporazumeval samo z znakovnim jezikom.Bil pa je eden najboljših igralcev Rijeke.In tako je tega leta Real osvojil pokal UEFA...
cripstoned
01. 02. 2024 10.24
-4
to.skrivanje od sramotnega sojenja v korist koruptilone proti bilbau v pokalu in villarealu v laligi ti je samo škodilo...pa ne da ste imeli pomoč in izpadli iz pokala in izgubili s petardo na domačem terenu v laligi...hhahahahaaha
Kollerik
01. 02. 2024 10.47
+0
Včeraj spet sodniška blamaža nad Barco. Toda resnica ne more umreti. Je kot večna, preteča senca nad glavo lažnivcev, koruptivnežev in lopovov belega baleta. Neskončen spisek sodniškega in ostalega kriminala bo slej ko prej privrel na dan, eksplodiral tem lopovom obraz. Lahko prikrivajo, ustrahujejo, tiščijo pod preprogo, toda enkrat bo to mašinerijo zla in športne sramote doletelo, kar si zasluži.
Campeones36
01. 02. 2024 11.25
-2
Bile so napake na eni in drugi strani vceraj. Penal bi mogu bit dosojen nad Roquejem prav tako v prvem polcasu bi moral bit penal za Osasuno ko je Araujo zapel nogo napadalca Osasune. Ampak vi itak sam vidite situacije v vaso skodo, kar pa gre vam v prid pa se lepo ignorira. Proti Villarealu da niti ne omenjam, ste popusli 5:3 s sodnisko pomocjo vred, sam tisto tako nebo slo na veliki zvon ker ste itak popusli
26040404
01. 02. 2024 11.30
+5
Campeones,končno en približno realen komentar Realovega navijaača...daj mal komentiraj Almerio in vse dokaze ki so javno objavljeni?
26040404
01. 02. 2024 11.33
+3
Me pa veseli da si videl prekršek nad Roqujem,zdej me pa še zanima kaj pravis na veliko bolj očiten prekršek nad Araujom na elclassicu?
26040404
01. 02. 2024 11.39
+3
Se strinjam za včeraj da je Araujo malo oplazil po nogi igralca Ossasune,bila pa je čista namera blokiranja udarca...Saj sem pisal spodaj kaj pravijo var sosniki ko nekdo MALO udari igralca Barce..zakaj bi bili različni vatli? Naj bo tako kot sodijo Barcinim igralcem. A ne?
Kollerik
01. 02. 2024 13.00
+6
Vsegliharjenje spet. Tisto z Araujom niti približno ni bilo tako grdo kot z Rokijem. Nad Roqujem (Rokijem) so bili napravljeni vsaj trije nedosojeni prekrški, od tega eden za penal. Naj si poba malo sproba madridsko pravico....
Anticripstoned
01. 02. 2024 10.18
+4
Almeria......cel svet se vam smeje, kera sramota proti 20. ekipi
cripstoned
01. 02. 2024 10.20
-2
Cel svet ni nekaj nemočnih in cvilecih fenckov koruptilon3...spet lažeš...
Kollerik
01. 02. 2024 10.37
+1
Anticripstoned
01. 02. 2024 10.17
+3
cripsl oz zapirač, to je članek od Barce
cripstoned
01. 02. 2024 10.20
-2
Zakaj se potem pogovarjamo o meni in realu???
cripstoned
01. 02. 2024 10.14
-4
Zapirac,halar,manucao in podobni...sploh ni potrebe da se prrikazujete...kripsi ima vse pod kontrolo...
Anticripstoned
01. 02. 2024 10.17
+3
v vrtcu imate sedaj zajtrk, zakaj se oglasas
cripstoned
01. 02. 2024 10.19
-2
zajtrk (kollerik) je bil na vrsti ob 8 v vrtcu(na tem portalu)...
manucao
01. 02. 2024 11.22
+2
zapiramvamustaaa
01. 02. 2024 10.12
-3
Naš dvorni norček 265004 pa je prilezel iz luknje proti sramotnem poraz 3:5.No važno da si je opomogel skrbelo nas je za njega .
cripstoned
01. 02. 2024 10.12
-2
Sramotni petardi kljub sramotnemu sojenju v korist koruptilone...
cripstoned
01. 02. 2024 10.13
-3
to je tisto kar pece, boli, kljuva in ne popušča...zato pa se skrivajo prakticno po vsakem gostovanju koruptilone hahabahaha
Anticripstoned
01. 02. 2024 10.15
+1
26500 je zate gospod, pove realno, nikogar ne žali
cripstoned
01. 02. 2024 10.16
-3
Vi ki lažete in si lazete da ste gospodje...enako kot tisti v našem parlamentu...v živo pa nihče ne sme komentirati ničesar ker vsi vemo kako in kaj...se moj fencek se je oglasil po dolgem času hahahahaa..
Anticripstoned
01. 02. 2024 10.19
+3
cripsl mama te ne mara, oce te je zapustl, ni Barca kriva, res ni
cripstoned
01. 02. 2024 10.25
-3
Nižje od hejterckov pac ne gre...kakšne veze imajo moji starši in jaz s tem da ti in tebi podobni podpirate nabolj umazan klub odkar.obstaja žoga??
zapiramvamustaaa
01. 02. 2024 10.10
-1
Spet Barcin krompir in mučenje.Kmalu pa streznitev in padec na realna tla proti Alavesu,Napisu,Reali in Gironi.Baje je včeraj Osasuna bila spet ogoljufana za penal.Je kdo gledal tekmo?
cripstoned
01. 02. 2024 10.09
-1
Zapirac,halar,manucao in podobni...sploh ni potrebe da se prrikazujete...kripsi ima vse tele pod malim prstom...
cripstoned
01. 02. 2024 10.09
-2
Kakšni kompleksi spodnjih hejterckov največjega kluba v zgodovini nogometa..Koruptilona zmaga, dobi 3 točke oni pa o carlu in realu ki sta pošteno tu kjer sta doma in v evropi za razliko od.njihovega najbolj pokvarjenega kluba ki uživa pomoč uefe, sodnikov in organov še danes...ahahahahaha
26040404
01. 02. 2024 10.05
+2
Afera Negreira traja že 2 leto ,ampak že od začetka je jasno da so to plasirali Madridski lopovi ,da bi prišli do naslova in zamajali Barco...Tožilec JOAQUIN AGUIRRE je v svojem zadnjem zapisu zaključil da tožilstvo ne more več preiskovati ta slučaj kot predmet športne korupcije,ker ni niti enega dokaza,ki bi dokazoval,da je Barca vplivala na nogometne sodnike.Ni bilo potkupovanja ,ni bilo pritiskov,niti en sodnik ni dobil darila...Vse kar preostane sedaj tožilstvu je da preusmerijo preiskavo na morebitno utajo davkov,za kar pa lahko obsodijo samo Bartomeua in njegovo upravo..To pa že vsi vemo...KDO BI REKEL!