Nogomet

Barcelona s praznimi naboji v Sevilli: Real bi jo lahko ujel v nedeljo

Sevilla, 19. 06. 2020 23.33 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Barcelona je v derbiju 30. kroga španskega prvenstva na gostovanju pri Sevilli zgolj remizirala z 0:0, kar pomeni, da jo lahko Real Madrid v primeru nedeljske zmage ujame na prvem mestu. Blaugrana je na Pizjuanu pokazala bore malo, Sevilla je zasluženo prišla do točke, saj je bila predvsem v drugem delu občutni boljši tekmec.

Samo razpoloženi Lionel Messi je bil premalo za uspeh Barcelone.
Samo razpoloženi Lionel Messi je bil premalo za uspeh Barcelone. FOTO: AP

Barcelona je v prvem delu samo enkrat nevarneje zapretila. Lionel Messi je imel prosti strel iz ugodnega položaja, natančen poskus Argentinca pa je z glavo z golove črte uspel izbiti 21-letni Jules Kounde

V nadaljevanju je Sevilla prevzela vajeti igre, bila iz protinapadov nekajkrat zelo nevarna, a zadetka za vodstvo ni zmogla. V 55. minuti je Lucas Ocampos močno sprožil naravnost v Marc-Andrea ter Stegna, ki pa je ostal zbran in je strel uspel zaustaviti. Drugo pravo priložnost so domači dočakali v sodnikovem podaljšku, a se Sergio Reguilon z zaključkom ni proslavil. 

Na drugi strani so si gostje edino priložnost iz igre priigrali šele v 88. minuti. Jordi Albi, ki je med tednom proti Leganesu počival zaradi kartonov, je lepo asistiral Luisu Suarezu v kazenskem prostoru, nerazpoloženi Urugvajec pa je meril visoko preko domačih vrat. 

Zapravljeni točki sta za Barcelona dodatna težava, ker ima Real Madrid boljši izkupiček medsebojnih tekem, ki bi odločal v primeru, da bi imela na koncu sezone obe enak točkovni izkupiček. Galaktike naslednja preizkušnja čaka v nedeljo, ki pa nikakor ne bo enostavna, saj se četa Zinedina Zidana odpravlja na vroče gostovanje k Real Sociedadu. 

Barcelona ima po 30 krogih 65 točk, Real Madrid pa jih ima s tekmo manj na drugem mestu 62. Tretja Sevilla je z remijem naredila nov velik korak na poti do Lige prvakov v prihodnji sezoni. Pred petim Getafejem ima sedaj pet točk prednosti, a ima moštvo iz predmestja Madrida tudi tekmo manj. Zadnjih osem krogov bo v La Ligi napeto kot že dolgo ne, saj je odprt tako boj za naslov kot tudi za preostala evropska mesta, za nameček pa imajo na drugi strani razpredelnice prav vse ekipe še možnost obstanka. 

La Liga, 19. 6., izidi: 

Sevilla - Barcelona 0:0 (0:0) 

Granada - Villarreal 0:1 (0:1)
Moreno 11.

Mallorca - Leganes 1:1 (1:0) 
Sevilla 9.; Rodriguez 87. 
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (126)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

26040404
20. 06. 2020 16.03
+0
Bom rekel zaslužen remi...dobr si pa poglejte štart Diega na Messijevo nogo in pol pametujte o rdečem kartonu Messiju...Zopet hejterji,ki še besed ne znajo pravilno izgovarjati...Je pa res da bi za reakcijo Messi moral dobiti rumeni karton....In zopet bi lahko pametovali da prvenstvo ni regularno ker bi igralec Sevile moral dobiti rdeč karton...Kje je bil Var? Zaspal....
igyyp
20. 06. 2020 16.25
+2
265004: ej prekršek bil izven kazenskega prostora. Še na posnetku se se vsi takoj spetelinili eni in drugi. Poteza Leota glih ni bila na nivoju vsaj koliko ga jaz poznam, ker običajno deluje mirno. VAR pa izven kazenskega ne ukrepa, mora sodnik zato je tam. No samo mnenje,veš vsak ma svoje očke. Realno pa nobeni niso veliko pokazal.
Sisli288
20. 06. 2020 16.40
-1
Igyyp malo se motis, var lahko ukrepa tudi izven kazenskega prostora
igyyp
20. 06. 2020 16.50
+1
Sisli288: lahko sam običajno ne, sicer pa tam je blo vsega, od prerivanja do prekrškov, tak da brez veze. Kot sem napisal samo mnenje.
26040404
21. 06. 2020 09.27
iggyp nisi me razumel...ne govorim zaradi penala....poglej sliko kako je štartal na Messijevo nogo.direktno s kramponi od strani v meča...grdo...to je za čisti rdeči...
igyyp
21. 06. 2020 09.40
265004: Bom šel pogledat, ker tam je bilo neke gužve, zdaj ne vem jaz gledam tekme preko BeIn sports, mogoče SK iz druge TV prenaša pa ste mogoče bolje videli. Pa sploh ni problema, kaj se razumevanja tiče. Vidu sem sam tisto odrivanje Leota pa Piquea, pa petelinjenje obojih, res pa nisem bil pozoren na štart nad Messijem.
26040404
21. 06. 2020 10.12
Sej ni problema...tud men se je zdelo čudno da Messi tako odreagira in sem šel preverit...
igyyp
21. 06. 2020 12.22
265004: ja je bil štart, pol se je pa vsem odpelo. To bi moral sodnik vse pokartonirat pa čao. Kot sem ti reku nisem vsega videl, ker so bli naenkrat na kupu. Zdaj sem na yt pogledu. Tle bi si vsi zslužli vsak po nekaj.
PogiRogi459
20. 06. 2020 15.04
+1
Sem prebral spodaj zmazke cripstoneda frela in halarja. Cripstoned vse po vrsti spet obtozuje hejterstva. Je pa sam najvecji hejter. Ostala dva pa tako in tako nepristevna. Nimajo blagr veze o nogometu. Kar pa ne velja za navijace reala kot so dany,igyyp, trend. Z njimi se da debatirati. Ampak ne le da so cripstoned halar in frel hejterji reala svoje mnenje podkrepljujejo z izmisljenimi dejstvi. Malo se pozanimajte in potem pametujte
PogiRogi459
20. 06. 2020 15.00
+3
Jah zalost bolj to vceraj. Ter stegen reseval barco. Messi v napadu s preigravanji in napadi spet dobra predstava a kaj to pomaga ce nima pomoci. Ko se spusti v prodor vsi le cakajo in gledajo kaj bo naredil namesto da bi kdo vtekel. Sredina katastrofalno. Moral bi setien prej v igro poslati obetavnega puiga. Suarez se ni pravi po poskodbi, braithwaite pa ni imel svojega dneva. No upam na dvig forme. Ce ga ne bo bo real pac prvak
igyyp
20. 06. 2020 15.08
+3
12345fcb: če te lahko malo popravim, včeraj je Leo ogromno žog izgubil, največ od kar ga gledam, je pa res da Barca igra nekaj na levo,pol nekaj na desno, pol se pa še pred svojim golom zajebavajo. Mogoče je tudi včeraj malo pretiraval z temi preigravanji. Sicer treba je igrat na gol, ne pa krožit okoli. No samo mnenje.
PogiRogi459
20. 06. 2020 16.04
+0
Ogromno jih sicer mislim da ni. Je oa res da messi zna odigrati precej bolje. A sam pac ne bo zmogel vsega
igyyp
20. 06. 2020 16.36
+1
12345fcb: saj itak nebo zmogu, ker Setien še ni poštudiral da je ekipa Barcelona, ne pa Leo,forsira ga na polno, in kak potem, hodi po žogo praktično v obrambo, oni se tam zajebavajo pred golom z podajanjem, in kak, pol Sevile preigrat. Ni teorije.!
dark horse
20. 06. 2020 14.47
-1
100 komentarjev pod člankom o Barci od tega 75% kao navijačev Reala oz hejterjev Barce od tega jih je več kot polovica od največjega hejterja kripsla ki mu je prišlo ko je Real na 1 mestu. hahahah
Nogemetašica
20. 06. 2020 14.19
+0
Tudi, če je Blaugrana remizirala še ni konec sveta. Še je osem krogov do konca in če Realu jutri spodrsne je vse rešeno samo si ne sme Barca privoščiti spodrsljaja. In pri Sevilli bi mogla biti dva izključena eden zaradi padca, ko ga pa Leo sploh ni zelo porinil na tla, drugi pa zaradi prekrška nad Luisom Suárezom. In jaz verjamem, da bo ekipa na čelu z Leom Messijem osvojila naslov la lige in lige prvakov. Ajde MESSI in ostali. Idemo do konca. Mi se ne predamo takoj.
JufkaMaker
20. 06. 2020 14.01
-2
Jah, tokrat ni bilo senkanega penala
fihner
20. 06. 2020 18.47
-1
laycan
20. 06. 2020 12.52
+5
Vidi se da messi ni več to kar je bil, preveč so se zanašali na njega, ko mu ne gre, oziroma je pokrit, ima barca velike težave vsaj točko izvleči.
samomojemnenje
20. 06. 2020 13.02
+2
Se strinjam. En igralec ne more premagati nobene ekipe sam, pa če je še tako dober. Mi je bila zadnjič smešna izjava Sarrija, ko je javno za poraz Juveta obdolžil Ronalda. Res je bil Ronaldo brez strela na gol, ampak kako naj strelja na gol, če ne dobi nobene uporabne žoge. Tudi novinarji včasih pišejo neumnosti, da je ta in ta igralec sam premagal nasprotnika. To so neumnosti.
cripstoned
20. 06. 2020 12.22
-1
samomojemnenje in ostali hejteri real madrida...ukvarjate se z realom celo sezono ze 6sezon zapored...vi niste navijaci barce ampak samo hejteri real madrida...ce ste vi hejteri ne pomeni da smo tudi drugi hejteri barce...barco spostujem in cenim...enako kot messija...ne spostujem samo vas ''navijacev'' ki niste svojemu klub zmozni cestitati osvojeno prvenstvo (lani) ampak se norcujete iz reala ker ni nic osvojil...ze takoj eno leto po tem pa je udarila karma in kot vse kaze bo letos barca na vaso zalost brez lovorike....kar gre okoli pride naokoli...bolecine nemoc in obup so vase mane...navijaci real madrida pa ponosni na ekipo tudi ko nic ne osvoji...tako je vecno...
Generacija56
20. 06. 2020 12.35
-2
Res je. Tisto leto, ko Barcelona ne rukne Reala v Madridu 5:0, si ne zasluži naslova! Seveda je to malo v šali, a resnica je, letos ima Barca negativen score... Torej, res nima kaj iskati.
behindyou
20. 06. 2020 12.42
+0
Maxx365
20. 06. 2020 12.45
+3
crips, če se ne motim se nahajamo pod člankom o tekmi Barce in kljub temu je 75% komentarjev navijačev Reala in to samih provokativnih, žaljivih, poniževalnih, zavajajočih, nesramnih, posmehljivih... in potem imaš ti obraz pod tem istim člankom nagovarjati "hejterje reala", ki pa večinoma komentiramo slabo igro Barce. Poglej se v ogledalo, ker si ti največji hejter Barce, poleg ostalih primitivcev kot so zapirač, hala, frel...
Maxx365
20. 06. 2020 12.47
+3
... edini korekten komentator realovcev tu gor je igyyp, vsa čast modelu, ostali pa drugega ne znate kot obmetavati z gnojnico
Maxx365
20. 06. 2020 12.49
+3
... se opravičujem, pozabil sem največjega magarca pod vzdevkom Messinikoli... ki ga Messi tako preganja, da ga še v svojem nicku sanja
samomojemnenje
20. 06. 2020 12.51
+0
Maxx365...Če hočeš kvalitetno debato, potem se pogovarjaš z igyyjem, Danyjem, Trendom, ko je tu gor in ostalimi. Ne moreš pa se s Cripsijem, Zapiračem. Sem že večkrat poizkusil, pa ne gre. HalaCr7 pa itak ni omembe vreden. Frel, Messinikoli..., Messi ne zna več, pa so itak samo njihovi sateliti oz. profili za zlivanje gnojnice pa barci in Messiju.
Nogemetašica
20. 06. 2020 14.23
+1
@cripstoned na lestvici drugače kaže. In jaz mislim, da Real ne bo zmagal proti Sociedadu. Glede na prejšnje tekme mi ne zgleda tako. Leo in ostali pa še lahko vedno osvojijo pa ligo in Ligo prvakov. Idemo do konca Barca. Mi se ne predamo takoj. Ne damo te moči nasprotnikom, da nas lahko prehitijo.
behindyou
20. 06. 2020 12.16
+2
reguilon pa je en pajac lahko bi dal ta gol cista prilika on pa si je malo umazal gate ta trenutek. Gledu sm na jutube posnetke
cripstoned
20. 06. 2020 12.33
+1
2 priloznosti je imel in to bi moral izkoristiti...tudi pri realu je imel taksne napake zato je pa na posoji..
behindyou
20. 06. 2020 12.14
-2
Ja kako pa naj gledam tekme ce je ta TELE.mah tolk požrešen in noče predvajati SK programe drugje kot pa samo TELE.tom
dadaljudi
20. 06. 2020 11.58
-1
Jah tesko je igrat prot osmimi pred golmanom. Ne vem kdaj je real tako tekmo nazadnje igral. Barca bo prvak
cripstoned
20. 06. 2020 12.15
+2
kdaj je nazadnje real igral tako? pa si gledal oba elklasika...3polcase od 4 je barca ubrala taktiko mourinha...premoc reala je ocitna...
igyyp
20. 06. 2020 11.54
+5
Obe ekipi Barca in Sevila vse skupaj nič. Glede Barce spet ne razumem teh podaj pred golom, Stegen,Pique, Alba oz kakorkoli, potem neka igra na preskok, Suarez lesen, nevem zakaj ne da mladih igrat, Messi včeraj ogromno izgubljenih žog, največ kar sem dosedaj videl, zaslužil si je tudi karton, sam o sojenju brez veze, bilo in končalo. Sevila tudi bataljon napačnih podaj, le da so obrambo dobro držali, in tudi Barca včeraj v obrambi zelo dobra. Mogoče je tudi Messi včeraj malo preveč na silo hotel, sicer pa ne kontam tudi, ne igrajo na gol ampak levo desno in neke neumne podaje in kompliciranje. Pri Realu gre to vse hitro od domačega gola do nasprotnikovega. Barca, ki jo jaz poznam je bila ubojita, zdaj pa neka žalost, ne vem kaj se dogaja, brez volje. No za nas super, če se nam posreči proti Sociedadu, smo blizu, ampak brez euforije, nova tekma takoj lahko novi problemi.
samomojemnenje
20. 06. 2020 12.06
-1
igyyp, točno tako. Širina, brezplodne podaje. Vse skupaj statično. Če primerjaš Realovo zvezno vrsto, ki je vseskozi v gibanju in dve tri podaje in napad proti golu. Problem je tudi to, da vsi gledamo Barco, ki je nekoč igrala atomski nogomet, pa tega ne bo več. Bo treba pozabiti na tiste čase in gledati samo sedanjost, ki pa ni rožnata. Toliko so že zavozili, da se bodo pobirali par let. Glede Reala pa mislim, da, igro so že tako imeli, zdaj je dvakrat zadel Benzema in bo mogoče zdaj bolj samozavesten in še naprej zadeval.
igyyp
20. 06. 2020 12.11
+3
Samomoje: ne pa res ga sračkajo samo nekaj levo,desno, pol neki čarajo podajajo, nobene ideje in hitrosti. Pa standard poigravanje pred svojim golom. Vsaka ekipa žogo stran, Barci je pa to kar užitek počet.
cripstoned
20. 06. 2020 12.14
-1
2014 je leto ko je ugasnila barca...pustimo ligaske naslove (real in atleti so imeli poudarek na evropo)...stavim da ce bi se real in atletiko bolj nagibala laligi kot ligi prvakov barca ne bi imela lovorike vse od leta 2014...prihodnost ze kaze da bo taksna sploh ko odide messi ki je tudi dober samo se proti ekipam iz spodnjega dela lestvice...drugje pogrne...
samomojemnenje
20. 06. 2020 12.21
-3
igyyp, točno tako, kot si napisal. Verjetno bom dobival minuse tudi od Barcinih fenov, ampak na žalost taka je resnica. Sem navijal za Barco pred tisto atomsko ero in bom še naprej in upam, da se bo kaj spremenilo. Predvsem v kadrovanju je potrebno narediti rez in sestaviti mlado ekipo. Zdaj smo že videli, da dragi nakupi ne prinesejo nič. Vsi smo tudi pljuvali po Valverdeju, tudi jaz, ampak sem upal na to, da pripeljejo mlajšega tenerja z neko novo napadalno vizijo, ki ga ne bo strah v ekipo uvrstiti mladih igralcev. Če bi bilo tole vodstvo Barce že tekrat, ko sta zečela Xavi in Iniesta, vprašanje, če bi ta dva tako uspela in bi že takrat namesto mladih iz lastne šole, kupovali neke drage okrepitve.
igyyp
20. 06. 2020 12.27
+0
Samomoje: ne vem zakaj bi talali minuse pad tudi če ti jih, kdo se pa zato sekira jaz ne. Pogovarjamo se navijaško mal o taktiki, napakah, sicer nismo vsi skupaj neki strokovnjaki, vsake oči po svoje vidijo, in to je to. Je pa res, da Setien, dela hude napake, tam je on mali Fati, ki mi je všeč sam mora se malo nabildad, pa ta na P eh si ne morem imena zapomnit, pa Arthurja bi mogu že od začetka. Ma bi sestavu ekipo čeprav z krajšo klopjo, bi se dalo. Res ne kontam kaj počnejo.
samomojemnenje
20. 06. 2020 12.36
+0
igyyp, verjetno si mislil malega Puig-a. Ja, res nismo strokovnjaki in pametne glave kot trenerji, ampak ko leta in leta in leta spremljaš nogomet, pa tudi nekaj o tej igri že razumemo. Jaz osebno bi postavil trenutno ekipo takole: Ter Stegen, Semedo, Alba, Pique, Lenglet, De Jong, Arthur, Puig, Messi, Suarez, Fati. Slabše sigurno ne bi bilo. Mlada in hitrejša zvezna vrsta. Fati fizično še ni na nivoju, ampak ko igra, je nevarnejši za gol od Griezmanna.
igyyp
20. 06. 2020 12.49
+2
Samomoje: Gizmotu res nekako ne gre v Barci se nikakor ne vkomponira, on je bolj garač, vrača se v obrambo. On je bil idealen za ATM, tle mu pa nekako ne steče. Ja si pravega napisal. Sam si nikol imena ne zapomnim, če bi več igral bi si, in zelo dobro igra, kar neka poživitev je. Sam Setien tega ne vidi.
samomojemnenje
20. 06. 2020 12.56
-1
Griezmann je napravil veliko napako, ko je zapustil ATM. Atm igra obrambno in na kontre in tukaj je bil Griezmann dober. On rabi več prostora. Proti bunker igri pa se ne znajde. Če se spomniš, je tudi Francija na SP igrala bolj zaprto in na kontra napade. So jih takrat mnogi pljuvali, da igrajo nek čuden nogomet, ampak jim je uspelo in so bili zasluženo svetovni prvaki.
igyyp
20. 06. 2020 13.07
+1
Somoje: mogoče je res mislil, da se združi nekak z Messijem, Suarezom, in on kot en sanjski trio, ki je bil z Neymarjem, ampak Griezmann je dober napadalec, in tudi v repki je odličen z Mbapejem, žal mi je samo zaradi Benzemaja, k je bla tista fluskula. No saj to si je sam kriv.
samomojemnenje
20. 06. 2020 13.16
-1
Meni je škoda, da je Benzema takrat napravil tisto sranje, ker drugače deluje kot fer igralec, ne dala namernih prekrškov, je gibljiv in se bori tudi takrat, ko je strelsko neučinkovit. OK, naredil je napako takrat, ampak bi bila enoletna kazen čisto dovolj. Glede Griezmanna, če je pameten bo skušal zamenjati klub, ker mu ne privoščim, da bi ako stagniral. Očitno ne paše v Barcin stil igranja. Tudi barca, če še imajo vodilni kaj pameti, ga naj prodajo in bodo dobili kakšen € v že tako obubožano blagajno.
igyyp
20. 06. 2020 13.34
+0
Samomoje: se strinjam Benz res ni nesramen igralec, od njega če se res dobro spomnim na igrišču nikoli nobenih problemov vedno fer, brez konfliktov, pa ne da ga zagovarjam. Tam je pa res naredu tisto napako, da si je ime usral. Pa dostkrat smo kritični do njega, ampak se res trudi.
PogiRogi459
20. 06. 2020 14.39
+1
Cripstoned nehaj s tem sranjem kako se niste osredotocali na laligo blabla...real in barca gresta vsako leto na vse.
PogiRogi459
20. 06. 2020 14.42
+1
Mislim da bi griezmann lahko odsel v psg ce se barca res odloci za nakup neymarja. Nekako imam obcutek da v psgju v duelu z mbappejem bi to spet bil tisti pravi griezmann, ta ki je vodil francijo na svetovni vrh
PogiRogi459
20. 06. 2020 14.44
+0
Glede benzemaja pa ja, res fer igralec se zdi tudi meni. Kazen za tisto sranje pa najbrz prestroga
samomojemnenje
20. 06. 2020 15.28
-1
12345fcb...Žal cripstoned ve več od Zidana, Pereza. Ko je Perez izjavil, da se morajo okrepiti, da bodo osvajali tudi LaLigo je po njegovem blefiral. On živi v svojem svetu, spreminja profile in se zdaj naslaja ob kiksu Barce. Ampak mi smo hejterji in si lažemo. In ko kritiziram igro Barce in pohvalim igro Reala, sem še vedno hejter in si lažem. In če bi bilo tako, potem ima Barca super igro in Real slabo, ker si lažem.👀😊 Zadnjič je bil še na igyyja jezen, ker se normalno pogovarja z nami.
PogiRogi459
20. 06. 2020 15.58
Sej krele je tud na igyyja bil jezen, ko mu je povedal nekaj v zvezi z njegovim hejtanjem barce in messija. Pa mu je krele rekel naj gre navijat za barco ker takih navijaci reala ne rabijo. Mislim da je blo nekaj takega. Pac ne mores resno jemat halarja kreleja cripsa frela messinikoli...
PogiRogi459
20. 06. 2020 16.01
Drugac sm pa vidu da si ga ignorirov zdele. Edino prav. Tako in tako ga ne premaknes niti za centimeter. Pravi da je barca ugasnila leta 2014. Trojno krono je osvojila leta 2015
igyyp
20. 06. 2020 16.09
+1
Ej fantje, jaz se rad z vami pogovarjam v bistvu nogometu, Real nosim v srcu, zakaj se nebi z vami pomenil, dejstvo je da gledamo nogomet, spijemo kakšen pir,mal pokomentiramo in to je to. Tisti, ki bodo spoznali, da smo ok, smo ok, moj najboljši res najboljši prijatelj in sosed je navijač Barcelone, ko Barca igra doma pride on k meni gledat, ko real igra grem jaz k njemu, če se pa slučajno ne izide pa z ženo skupaj pogledava ker tudi navija za Real in moj 7 letni sin pravtako. Lepše se fajn imet, kot pa nabijat v prazno. Čeprav jaz z zapiram, nimam nobenih težav, in zna bit konkreten, sam pol pa tud kateri vaš kakšno neumno napiše pol je pa ogenj v strehi. Eh vsi mamo včasih v glavah kaj narobe, ampak dejstvo bi bilo, da se pogovarjamo o nogometu, ne pa kdo je koliko gnojnice nalil.
PogiRogi459
20. 06. 2020 16.17
+1
No tocno tako. Ceprav kaksna provokacija sem ter tja vendarle ne skodi. Mal heca more tud bit
igyyp
20. 06. 2020 16.30
-1
12345fcb: saj se hecamo, in tudi tako mora bit. Kaj pa imamo od tega če se kregamo, bolš, da se enkrat seveda če nebo covida zmenimo za en piknik, pa se najemo pa napijemo?
Dany75
20. 06. 2020 11.37
+7
Nic se ni odlocenega...oba bosta se izgubila kako piko... je pa dejstvo da je Real trenutno pokazal lepso oz boljso igro... vse bo odvisno kako bodo imeli porihtane glave... ter kdo bo igral... sedaj bo treba vse tekme odigrat smrtno resno,ker grugace nebo naslova...Barca sinoci slaba,niti postave ni naredil prave... upam da oba koncata brez poskodb,je pa res da zna odlocat tudi daljsa klop pri Realu,cesar pa Barca nima.
igyyp
20. 06. 2020 11.43
+3
Dany75: točno tako, sociedad nam jih že znal odrežirat, in tekma z Valencio je bila ena boljših, ampak treba konstantno tako igrat. Vidimo ju3. Lepo se imej.
samomojemnenje
20. 06. 2020 12.11
+0
Sociedad ni več tako dober, kot je bil pred virusom. In če Real spet ponovi vsaj en polčas, kot ga je igral proti Valenciji, mislim, da ni opcije, da Sociedad dobi kakšno točko. Barca pa mora še igrati , sicer doma, proti Atleticu in s tako igro, dvomim, da lahko dosežejo kakšen gol. Ker roko na srce, Sevilla ni včeraj pokazala kaj dosti, Barca pa izpod vsake kritike. Kot bi se "šparali". Messi je v letih in ne more več sam preigrati vse in zabiti. Nima pa igralca, da bi z njim izmenjal pas. Po žoge hodi na svojo polovico.
Janezcesnik
20. 06. 2020 11.26
+1
Cist zgresena postava in taktika setiena s tako pocasno igro si ne zasluzimo naslova treba je priznat... Ampak do konca je se velik tekem in tudi sociedad zna presenetit
samomojemnenje
20. 06. 2020 11.04
+7
Dobro jutro tudi hejterjem Barce in Messija, ki so se danes zbrali v tako velikem številu in imajo očitno vsi orgazmične krče ob kiksu Barce, ko pa je Real kiksal z Betisom, so bili vsi skriti v mišjih luknjah. Najbolj seveda izstopa Cripsi alias Frel in seveda Zapirač in njuni sateliti. Niti ne bom odgovarjal vsakemu posebej, ker je preveč gnojnice polito. Uživajte še naprej.
samomojemnenje
20. 06. 2020 11.05
+2
Sem se prav nasmejal, ko vidim, kako se osebki pogovarjajo sami s sabo.
samomojemnenje
20. 06. 2020 10.57
+6
Čestitke Barci za osvojeno točko, ki je gleda na potek tekme velika kot Triglav. Najboljši igralec pri Barci pa spet Ter Stegen. Ne gre toliko za to, da Barca ni zmagala, bolj bode v oči igra in sestava ekipe. Igra brez ideje, kot da bi igrali na remi. In spet na stotine jalovih podaj, glave pa večinoma obrnjene proti lastnemu golu. Puig in Arthur na klopi, v igri pa počasni "starci". Messi mora hoditi po žogo na svojo polovico in s tem izgublja moč in potem pričakujejo, da bo sam preigrel deset igralcev in kaj naredil. Tako ne gre. Tudi najboljši rabijo ob sebi igralce, da lahko izmenjajo dvojne pasove, itd. V oči bode dejstvo, da Sevilla sploh ni igrala dobro, ampak je bila Barca včeraj tako slaba. Če bi Sevilla takole igrala včeraj proti Realu, bi fasali tri gole. Pa naj me popljuvajo tudi navijači Barce, ampak žal je taka resnica. Tudi če Real večkrat kiksne do konca in bo Barca prvak, to ne bo na račun dobre igre Barce. Ampak dvomim, da je letos Barca lahko prvak. Messi se trudi, ampak žal so tukaj tudi leta in potem posledično tudi izgubi živce. In zaslužil bi si rumeni karton za tisto vzajemno odrivanje.
Cicamica
20. 06. 2020 10.36
-8
Nogomet ni šport.. Nateg gledalcev, spopad huliganov, uničevanje in zlorabe položajev.. Davkoplačevalci pa vse to plačujemo ko mora policija ukrepati in varovati nas normalne ljudi. Adios
MesOjediPinGvin
20. 06. 2020 11.13
+8
Machetekills007
20. 06. 2020 10.31
+0
bravo sevilla. barca na kolenih. real madrid campeon!
-4
Messi tud tretjerazrdnim klubom ne more NIC
-6
Messi za burek nima😂😂😂😂😂😂😂