Nogomet

Barcelona ima dovolj: zaradi sodniških napak pritožba na špansko nogometno zvezo

Barcelona, 27. 10. 2020 16.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Nogometaši Barcelone so prejšnji vikend doživeli boleč poraz proti večnemu tekmecu iz Madrida (1:3), znova pa so imeli na Camp Nouu veliko za povedati čez sodniške odločitve. Po njihovem mnenju jih je bilo v tej sezoni že kar nekaj v njihovo škodo, na drugi strani pa jih je prav tako veliko šlo v korist madridskega Reala. Zato so pri Blaugrani na špansko nogometno zvezo (RFEF) naslovili uradno pritožbo, v kateri so zbrali vse "dokaze".

Več videovsebin
  • Poslednji trening Barcelone pred tekmo z Juventusom
    01:31
    Poslednji trening Barcelone pred tekmo z Juventusom
  • Poslednji trening Juventusa pred tekmo z Barcelono
    01:16
    Poslednji trening Juventusa pred tekmo z Barcelono

Sporno dosojena enajstmetrovka v drugem polčasu El clasica, ko je Clement Lenglet povlekel Sergia Ramosa, ta pa je teatralno padel, je sodu izbila dno, menijo pri Barceloni. Na Camp Nouu so prepričani, da so odločitve VAR-a uperjene proti njim in obenem favorizirajo Real iz Madrida.

Prav zato so pritožbenemu pismu, ki so ga naslovili na RFEF, dodali tudi posnetke dveh srečanj galaktikov, ko je sistem VAR po mnenju Barcelone posredoval v korist Madridčanov. Govora je o obračunih Reala z Barco in Betisom. Poleg tega pri Blaugrani od domače zveze zahtevajo, naj javno objavi posnetke pogovorov med glavnimi in stranskimi sodniki v akcijah, ko so bile sprejete nekatere sporne odločitve. 

Barcelona bo naslednjo tekmo igrala v sredo. V ligi prvakov jo v gosteh čaka Juventus. Prenos bo od 20.40 dalje na Kanalu A in VOYO. 

V prestolnici Katalonije so posebno pozornost posvetili trem tekmam, obema prvenstvenima porazoma v tej sezoni proti Getafeju in Realu, ter zmagi Reala nad Betisom. 

Sprašujejo se, zakaj Nyom ni bil izključen
Pri Barceloni menijo, da je bila enajstmetrovka v korist Getafeja, ki jo je zakrivil Frenkie De Jong, dosojena neupravičeno, poleg tega pa bi morali domačini prejeti vsaj en rdeči karton. V 90 minutah so namreč storili 20 prekrškov, od tega neverjetnih osem bočni branilec Allan Nyom, ki jo je odnesel le z rumenim kartonom, čeprav je nase opozoril z vsaj dvema zares ostrima startoma. 

"Ne razumem, čemu je namenjen VAR. Uporablja se ga samo proti Barceloni," je po porazu z Realom bentil Ronald Koeman. 

"Je Munuera namerno preslišal stranskega sodnika?"
Največ pozornosti pa je seveda požel derbi z Realom. V prvem polčasu so domači zahtevali najstrožjo kazen, ko je Lionela Messija podrl Casemiro, a je sodniška zasedba odločila, da ne dosodi prekrška. Po drugi strani je v drugem delu, kot smo že omenili, do enajstmetrovke na zelo vprašljiv način prišel Real, potem ko je Ramosa v kazenskem prostoru povlekel Lenglet. 

Prekršek Lengleta in enajstmetrovka Reala na večnem derbiju: 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

To pa še ni vse, menijo pri Barci. Želijo si namreč, da bi RFEF razkrila avdioposnetek pogovora med stranskim in glavnim sodnikom Juanom Martinezom Munuero. Kot poroča španski Sport, naj bi stranski delivec pravice Munuera pred dokončno odločitvijo o enajstmetrovki opozoril, da je Ramos že pred tem storil prekršek, a se je 38-letnik odločil, da bo vse skupaj preslišal. Poleg tega so pri Sportu zapisali še, da ima Monuera povezave prav z madridskim Realom. Njegov oče naj bi pred leti ustanovil enega od uradnih navijaških klubov galaktikov Los Amigos de Benidorm.

Zadnja točka na Barceloninem spisku pritožb pa je – kot še dodajajo španski mediji – obračun s konca septembra med Betisom in Realom. Dolgo je kazalo, da se bo tekma končala z 2:2, v 82. minuti pa je sodnik Ricardo de Burgos Bengoetxea s pomočjo VAR-a presodil, da je Marc Bartra v svojem kazenskem prostoru igral z roko. Sledila je enajstmetrovka za Real in odločilni zadetek Sergia Ramosa

Roka Bartre, po kateri je Real prišel do zadetka zmago nad Betisom:

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Še pred tem je bil ob prvem posredovanju sodniškega videopomočnika v 67. minuti izključen domači nogometaš Emerson, kar je prav tako poželo veliko ogorčenje dela španske javnosti, ki belemu baletu ni naklonjen. Sodniški zasedbi je po tisti tekmi v bran stopil celo kapetan Madridčanov. "Včasih nam pomagajo, včasih nam škodujejo, a to je nogomet. Sodniki so tu, da sodijo po svojih najboljših močeh. Vsi se zavedamo, da občasno pride do napak, a ne verjamem, da to počnejo nalašč," je povedal Ramos. 

Barcelona pa nima ravno veliko časa za ukvarjanje s sodniškimi odločitvami. Že jutri jo namreč čaka obračun drugega kroga Lige prvakov, ko gostuje pri torinskem Juventusu. Blaugrana je sicer v prvem krogu brez težav s 5:0 ugnala madžarski Ferencvaroš, Juve pa je bil v gosteh z 2:0 boljši od kijevskega Dinama. Prenos bo na VOYO in Kanalu A ob 20.40.

Trener Barcelone Ronald Koeman je po porazu na El clasicu poudaril, kako slabo v Španiji deluje sistem VAR.
Trener Barcelone Ronald Koeman je po porazu na El clasicu poudaril, kako slabo v Španiji deluje sistem VAR. FOTO: AP
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (165)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

RMadridd
28. 10. 2020 15.49
-7
Največji problem pri nas je obrez in golobradi navijači barce, ki mislijo, da vse kar se naredi je oskodovana barca. Če je realu dosojena sumljiva 11m proti ekipe iz Bangladeše je oškodovana barca,napaka proti valencie seveda oskodovana barca, ko je bil potres v Zagrebu je oškodovana barca. Ves svet je proti njim. Terija zarote. Zbudite se vaša era je končana, naslednjo ne bomo doživeli. Vi ste trenutek mi pa TRADICIJA.
Kollerik
30. 10. 2020 19.05
+4
Največji problem pri nas ste vsi, ki podpirate sistematske sodniške kraje in sojenje v korist vašega Real Madrida. Vi ste tradicija, TRADICIJA SODNIŠKE KORUPCIJE!
Finforum
31. 10. 2020 15.38
+4
Eno samo posrano tekmo zmagajte pošteno...eno symo.
RMadridd
28. 10. 2020 15.30
-4
Če jim bo zaradi tega lažje, pa naj se pritožujejo. Boli če zgubiš od ekipe, ki je v slabi formi. Res je, da je nekaj odličitev šlo na roko realu, ampak ne na elclassicu. Ce se spomnimo lanskega in to oba, da o drugem ne govorimo, ker je real itak zmagal. Pa da ne govorimo telo ob telo, itd. To je poteza, da malo zamažeš oči navijačem. To je pa najslabše, da so vsi drugi krivi samo mi/jaz ne. Če je perez tako vpliven in bogat zakaj je čakal 10l,da bi podkupil vse. Prej bi to naredil in nebi gledali da nam barca vsako drugo tekmo daje 5 komadov. NI LOGIKE!
ledr
28. 10. 2020 09.36
+5
Sem slišal, da je Real na UEFO baje poslal uradno zahtevo, da bi jim tudi v ligi prvakov sodili španski sodniki? Drugače ne morejo več zmagat...
Kollerik
28. 10. 2020 10.59
+4
Včeraj so se tabeli komaj komaj izvlekli...ni penala, ni Reala! Bo moral ata Perez na podlagi bogatih in uspešnih izkušenj iz Real Lige v Španiji kaj ukreniti tudi v vezi s sojenjem v LP....
RMadridd
28. 10. 2020 15.34
-5
Važno da smo barco razmontirali. Ja penal je del nogometa. Ja in zakaj ni piskanja penalov za barco, ja saj ne pridejo do 16m. Lahko pošljejo zahtevo, da se za barco piska penal če je prekršek znotraj kroga na sredini.
Kollerik
30. 10. 2020 19.06
+2
V La Ligi ste zakupili VAR in goljufate na debelo, v Ligi Prvakov pa ste brez sodnikov in dosojenih penalov popolnoma nebogoljeni. NI PENALA NI REALA....
penicelin
28. 10. 2020 09.34
+6
to je la liga !
samomojemnenje
27. 10. 2020 21.57
+8
Je prav, da se pove, ampak ne bo nobenega učinka. Mogoče še slabše. V Španiji je vse mogoče in ker je Barca simbol osovražene Katalonije, ki se želi odcepiti, je to logično. Špancev ni nič sram, tudi ko policist pretepa 70 letno ženičko, ki hoče na volišče volit za odcepitev.
NEBODIRITBODIROŽA
28. 10. 2020 09.48
-5
Bogi barcelonarji, vseskozi se vam dogaja krivica...
Kollerik
28. 10. 2020 11.01
+2
Ne dogaja se krivica nam, temveč Barci in Kataloniji. Mi smo samo na pravi strani. Za vas privržence koruptivizma pa je itak znano, koga in kaj podpirate.
RMadridd
28. 10. 2020 15.37
-5
hehehe, pa kaj nas zanima katalonija, castilla, baskia itd, tu govorimo o nogometu. A veš kolk messia skrbi za katalonijo, kot mene za tebe.
Kollerik
30. 10. 2020 19.07
+1
hahaha, zmagovati s sramom in s pomočjo sodnikov...ubožci...
Nimasmisla
27. 10. 2020 21.42
+0
Odcepite se in ustanovite svojo ligo
Kollerik
27. 10. 2020 21.55
+1
User416781
27. 10. 2020 21.35
+3
Evo vam vaš Real, spet...🤪
Lucky
27. 10. 2020 21.03
+6
Kaj češ, take mamo. Spodaj nas vse obveščeni trend prepričuje, da sin ni kriv, če je oče navijač Reala. Pozabi pa povedati, da je ravno ta sin na začetku kariere pod uradno opravo nosil majico reala. Ostalo bo v zraku, zakaj so odrezali začetek akcije pri predvajanju VAR-a. Naredili so potencialnih 6 točk razlike, čisto realno pa vsaj 4. Barca kljub vsem težavam do tistega trenutka ni bila v podrejenem položaju. Višek sprenevedanja pa so izjave o popolni tekmi. Mogoče Viniciusa? Ali pa po trendovsko toliko opevanega Assensia?
bububu123
27. 10. 2020 20.52
+7
offtopic: BARTOMEU ODSTOPIL S POLOŽAJA PREDSEDNIKA.
Met4llic4
27. 10. 2020 20.37
-5
Zmeraj sodnik, pa proti bayernu, liverpoolu, romi 2x, atletico madridu najbrž tudi sodnik kriv. Sprijaznite se vse ekipe imajo sodnisko pomoc, zlasti velike, svoj čas je imela barca sodnisko "pomoč" svoj čas real. Vi se pa vsako leto kregate eno in isto koda da nimate kaj boljsega počet. Pa to pravim in za navijace Reala, da si nebo kdo kaj mislil. Vsako leto isto jokanje samo iz drugega tabora. Sprijaznite se sojenje je del igre. Enim enkrat drugim drugič, so napake, vcasih ogromno njim, ampak kaj naj, ni fer nic pa ne moremo glede tega. Najboljse da vse z Varom gledajo pa bo tekma robotska, 10 min igranja, 80 minut gledanje kamer.
Lucky
27. 10. 2020 20.55
+2
Res je, vse velike ekipe imajo svojčas sodniško pomoč, le Real jo ima neprestano.
PogiRogi459
27. 10. 2020 20.28
+1
seveda sojenje ni glavni razlog za slabe rezultate barce, a vseeno.
samomojemnenje
27. 10. 2020 21.59
+2
Ja, ko sta dva kluba izenačena, je sojenje kar pomembno.
cripstoned
27. 10. 2020 20.28
-5
hahahaah...chelsea, (drogba-diskrejs), preobrat arsenal (ayetkin) in preobrat (psg)...to so najvecje sodniske kraje ki so sle barci v prid...potem so tu enajsmetrovke ki jih je barca redno dobivala vsa leta na racun suareza in neymarja...da o rokah piqueja ki je igral rokomet v svojem kazenskem prostoru niti ne zacnemo...pri barci so pravtako trenirali simuliranje (doba pepa) in so hoteli pretentati sodnike....jaz temu recem karma ne pa zarota vi si pa razlagajte na svoj nacin ampak edino dejstvo je to da pri barceloni nikdar in nikoli ne bi smeli omenjati sodnike...''navijace'' barce ki lajajo o pomoci realu pa tako ali tako nobeden ne jemlje resno....
denis pohoric
27. 10. 2020 20.30
+0
bayern, atletico, juventus,...isti so eni in drugi, brezveze to nabijat, in eni in drugi enkrat imajo pomoc, drugic so oskodovani...ti pa cudno da nisi predsednim reala, ker pametujes vsak dan
PogiRogi459
27. 10. 2020 20.37
+1
denis tako js zmer pravim...mi je pa vsec da ne pljuvas po klubu ampak zmerjas le sodnike...bravo!
Frel
27. 10. 2020 20.47
-5
ne pozabi Chelsea je bil dvakrat okraden, leta 2009 ter 2012, na srečo je leta 2012 zmagala pravica na igrišču, ko jih je chelsea ponižal kljub simulacijam messija in podarjenim enajstmetrovkam. tudi v ligi prvakov je bil Liverpool lani pošteno okraden rumenega kartona igralcu liverpoola ter prostega strela messija, kateri prekrđek bi pa moral biti, MORAL BITI kaznovan z RDEČIM KARTONOM za kjessija zaradi namernega udarca z PESTJO V GLAVO. ampak ne kje pa sodnik se je tam res super odločil. tam bi morali vsaj za zeleno mizo rešiti zadeve z prepovedjo igranja messija za ene 5 tekem, ne pa tako. itak potem kot si že sam omenil chelsea 2009, arssenal 2011 (ne tako očitna, še vedno precej fer zmaga barce ampak kljub vsemu kraja) in itak slavni PSG 2017, kateri mora iti v zgodovino kot velekraja vseh velekraj. da potem sploh ne naštevam vseh umazanij z elclassikov ker jih je preveč, mnogo preveč. med bolj odmnevnimi so rdeči za kao simulacijo ronalda ter kao simulacijo ramosa (elcassico 4-3 za barco je bilo takrat) ter simuacijo surazea in dosojen penal! bolje da se ustavim tukaj ker ne končam do naslednjega leta o sodniških krajah. sedaj pa da pokomentiram še izjavo o velekrajah reala. 1. bayern: ja se popolnoma strinjam. tam bi moral casemiro kasiarti rdeči karton, vidal brez rdečega ter ronaldo 2x ofsajd, moti sploh taprvi kateri je bil viden iz vesloja. bayern se je nato ponovil še enkrat sicer so takrat na prvi tekmi bayernu sodili v korsit, ampak marcelo je takrat igral z roko, sodniki pa nič. sedaj ATM. ok milimetrski ofsajd je bil, poskusi ti to videti z očmi če ti uspe. negre a ne? takrat VAR še ni obstajal ampak ok, sodniška napaka. kaj pa penal za ATM v drugem polčasu? kaj je bilo pa tisto??? ma dajte no kaj vidite samo kar je piskano v korist reala? in ko je barca okradena? takrat vse vidite, ko je pa ravno obratno pa ni variante. sedaj pa še juve. popolnoma upravičen penal, popolnoma upravičen. verjamem, da če bi barca bila v podobni situaciji in penal ne bi bil piskan bi šlo polovica Barcelone v luft. v vsakem primeru penal je bil, konec debate. sedaj kdo ima izdatnejšo sodniško pomoč v vseh tekmovanjih? mislim da se točno ve: UEFALONA, LALIGALONA, VARCELONA, ITD. tako da prosim vas, premislite o tem koga zagovarjate brez dokazov, saj je že smešno ter na pragu norosti. ne razumem kako lahko barcafani vidijo samo to kar je piskano njim v škodo, vse ostale podarjene stvari pa so kako upravičene. res ste že smešni.
Kollerik
27. 10. 2020 20.58
+5
Če bi zdajle šel nalimat koliko krat so bili vsi drugi na čelu z Barco okradeni zaradi Reala, bi te zdajle odpihnilo lažnivec!
Johnny_J
27. 10. 2020 21.16
+2
Saj je brezveze s tem dvem pajacem debatirat. Že po prvem njihovem stavku je bolje nehati brat naprej. Sam to...chelsea 2005!
samomojemnenje
27. 10. 2020 21.54
+4
Johnny, saj nista dva. To je cripsi, ki odgovarja sam sebi kot Frel. Sprevržen um.
Johnny_J
27. 10. 2020 21.56
+0
denis pohoric
27. 10. 2020 20.25
+5
bartomeu odstopil!!koncno
PogiRogi459
27. 10. 2020 20.35
+1
naj se vrne zdaj laporta pa naj se barca vrne na pota stare slave:) Kvaliteta je le vodstvo je problem...
bububu123
27. 10. 2020 20.53
+3
Laporta ne sme biti predsednik. Laporta je v svojem mandatu naredil največji minus v klubu ( razen Bartolopova)
Kollerik
27. 10. 2020 21.58
+4
PogiRogi459
27. 10. 2020 20.24
+7
pomojem pravilno. Spostujem real, a zadnje case se prevec sodi v skodo barci in korist reala. To sojenje v spaniji je pod vsako kritiko
cripstoned
27. 10. 2020 20.20
-6
pritozujejo se lahko kolikor hocejo... ko se je piskalo in se se vedno piska njim prid je vse ok... zdaj ko so pa posteno spet dobili porcijo od reala pa se pritozujejo...pa ne da jih je enaka organizacija resila poraza proti realu decembra lani... smesno in zalostno hkrati.... real madrid je pokazal in dokazal da je boljsi in to jih boli... a sodniki so tudi krivi da messi ni zadel na 6 elklasikih in nima asistence? hahaahaha
denis pohoric
27. 10. 2020 20.25
+2
cripstoned
27. 10. 2020 20.53
-3
o kateri? o tisti ko lenglet ni dobil se 2.rumeni karton za vlecenje dresa ramosa? se prizanesel jim je sodnik..brez problema bi lahko pokazal rdeci karton ..
Kollerik
27. 10. 2020 20.59
+5
O tisti, ko je Casemiro pohodil Messija v kazenskem in to jasno brez kazni....
Johnny_J
27. 10. 2020 21.17
+1
Zmedeni, ramos je porinil lengleta, torej penala ni.
Jlfub
27. 10. 2020 20.06
+4
Bartomeu je končno odstopil!
Kollerik
27. 10. 2020 20.17
+8
Hvala ti za čudovito novico! Footbal Espana sporoča: "Predsednik kluba Barcelona Josep Maria Bartomeu je s celotnim upravnim odborom odstopil in bo klub zapustil," poroča Diario Sport. "Odbor je poskušal ustaviti ali preložiti glasovanje, vendar so bile zahteve zavrnjene in njihova usoda zapečatena. Za predlog proti supremu je bilo zbranih 20.687 glasov, ki so presegli prag 16.250 podpisov " KONČNO!!!!
Johnny_J
27. 10. 2020 20.21
+3
A res... Evo, barca bo osvojila oba španska pokala.
PogiRogi459
27. 10. 2020 20.31
+1
#bartomeuout, koncno! Zdaj pa naj se vrne laporta, pa bo perfektno
Kollerik
27. 10. 2020 20.38
+2
In še: "Položaj Bartomeua v Barceloni je bil v zadnjem času pod velikim nadzorom po kampanji brez trofej v kombinaciji s poskusom prisilnega izstopa Lionela Messija iz kluba, kar je odbor blokiral. Prejšnji mesec je katalonska policija obtoženemu klubskemu supremu očitala obtožbe o korupciji, čeprav Bartomeu tovrstne obtožbe še vedno zanika. Njegov mandat predsednika kluba naj bi se uradno končal prihodnje leto z volitvami, razpisanimi za marec, toda skupina navijačev je želela njegov prisilni izstop že letos, kot pravi Diari Catalunya. Bartomeu je funkcijo opravljal dva mandata, vendar bo predlagal kandidata za "kontinuiteto", ki je blizu sedanjemu predsedniku in prihaja s strani upravnega odbora kluba, ki je po njegovem bolj konzervativen." Footbal Espana, 27.10.2020 Katalonski podjetnik je vlogo začel leta 2014 po odstopu Sandra Rosella - njegovega tesnega prijatelja in sodelavca, ki je bil njegov podpredsednik. Vsi kandidati prihajajo iz različnih odsekov znotraj klubske hierarhije z različnimi pogledi na to, kako naj klub vodi in kaj zastopa.
PogiRogi459
27. 10. 2020 20.42
+2
ma pomojem naj nardijo volitve pa bi biv verjetno izvoljen laporta, ce bi seveda kandidiral. Je ze povlekel izjemne poteze, kot je bila recimo ta, da je za trenerja postavil guardiolo, s cimer je celo tvegal slyzbo( za las prezivel glasovanje o nezaupnici)...mislim da bi znal biti on najboljsa izbira. Lahko pa da se motim
Kollerik
27. 10. 2020 20.48
+3
In še potrditev, da juter ne bo Ronalda: "Juventusov zvezdnik Cristiano Ronaldo bo ta teden sedel na obračunu Lige prvakov proti Barceloni, potem ko je danes zjutraj registriral nov pozitivni test Covid-19, kot pravi El Mundo Deportivo. Ronaldo je bil med mednarodnim odmorom v začetku tega meseca pozitiven na virus in je sodeloval v tekmi s časom, da bi bil primeren za spopad s katalonskim velikanom, vendar je ta rok zdaj zamudil." Povzema Footbal Espana po El Mundu Diportivu, 27.10...
bobrock46
27. 10. 2020 21.43
-3
Kollerik
27. 10. 2020 21.59
+3
Tudi ok, bomo torej jutri videli, kako in kaj.
alenka.brce
28. 10. 2020 11.08
+1
hoilongmai
27. 10. 2020 20.05
-2
3 klubi ki najbolj jokajo: Barca, Liverpool, Maribor
Lock Down
27. 10. 2020 19.59
+1
Messiju je treba nogo utrgat v kazenskem prostoru, da jim sodniki sploh piskajo penal. To kar se je samo na zadnjem el clasicu sodilo proti Barci je čista svinjarija in zarota belih sodnikov, ki jih je po podatkih iz Španije 90%, kar pove vse. Prav ima Barcelona ko opozarja javnost na to, zadnje čase že kar preveč očitno in brezsramno sojenje v korist belih, čeprav je to le tuljenje v luno.
jozefStefan
27. 10. 2020 19.56
+0
Nevem kaj vidijo, verjamem, da vidijo drugače kot preostali svet. Zadnja tekma je bila v okvirih normalnega..lahko bi bilo tudi drugače in bi bilo normalno..stvar presoje sodnika.
Konan
27. 10. 2020 20.14
+0
Nisi neki razgledan ti glede na vzdevek,bolj bi ti pasalo kaj bolj kot npr ana cetiri pistolja
Kollerik
27. 10. 2020 21.59
+1
modelx
27. 10. 2020 19.55
+2
ramos bi moral dobiti rdečega in ne penala. ko ga je lenglet že davno izpustil, se je vrgel na hrbet, kot da bo hrbtno plaval. in za tako simuliranje, kjer se skuša prevarati sodnika v taki situaciji, je direkt rdeč
Kollerik
27. 10. 2020 20.01
+3
Rdečega bi moral dobiti tudi Casemiro, ki je že z rumenim na svojem računu podrl Messija v kazenskem Reala! Seveda brez posledic. Torej, Barca ogoljufana za penal, Realu potem dosojen penalčić za v anale glume in sodniške sramote. Blaugrana je bila kar dvakrat svinj+sko oškodovana!