Nogomet

Ancelotti novi trener Chelsea

London, 01. 06. 2009 11.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Vodstvo nogometnega kluba Chelsea je za novega trenerja ustoličilo Italijana Carla Ancelottija.

Carlo Ancelotti
Carlo Ancelotti FOTO: Reuters

Nekdanji trener italijanskega AC Milana Carlo Ancelotti  je podpisal triletno pogodbo z angleškim prvoligašem Chelseajem. Na spletni strani kluba so zapisali, da gre za velikega strokovnjaka, ki zna graditi uspešne ekipe, zato se neskončno veselijo njegovega prihoda.

Pogodba začne veljati 1. julija. Italijan bo prvič po podpisu spregovoril šele popoldan, ko bodo pogovor z njim predvajali na uradni televiziji nogometnega kluba. Na izpraznjeno mesto pri AC Milanu naj bi sedel nekdanji brazilski reprezentant Leonardo, sicer tudi nekdanji član kluba s San Sira.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

AmonAmarth
02. 06. 2009 16.07
Ben Abramovič že ve kaj dela...recimo no...če ga bo sral pr Chelseaju je to dobro za United, arsenal in Liverpool in vse ostale...
milanist22
02. 06. 2009 14.40
BTW NOW AC MILAN SE ROJEVA !!
Authority
01. 06. 2009 23.19
gomulka Glede prvega se strinjam s tabo. Jst sm ti pač odgovoril... sm spregledu tvoj odgovor sottozeru. Glede drugega, pa ti je malo zmanjkalo argumentov in pišeš samo še subjektivno. Imaš pa seveda lahko tako mnenje o posamezniku. Mene je zmotlo, da tako govoriš o nekem klubu ki je naredil in še vedno dela zgodovino nogometa. Ti si slepec... Slepec, ki govori na pamet. Potem pa take populistične meče vn. PS: Dali je eden najboljših slikarjev vseh časov... Ti zgleda da abstraktnih svari ne dojameš...
gomulka
01. 06. 2009 23.05
Sussi NE BLUSSI Abidal se ga je dotaknil in to je javno sam priznal. Rekel je pač, da se je žrtvoval rdeči karton, ker bi to dejansko za njih pomenilo konec. No, to žrtvovanje se jim je obrestovalo. To so njegove besede. Drgač ne verjamem, da je bil kdo podkupljen. So pa definitivno direktive o kriteriju sojenja iz strani UEFE. Na tej tekmi se je nakej čudnega dogajalo in to je cel svet dobro videl. BTW Danes sem poslušal po radiu, da bo UEFA uvedla še dva dodatna sodnika poleg glavnega in dveh stranskih.
gomulka
01. 06. 2009 22.55
Authority Dej prosim preber si post od sottozera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vidm da ti ni jasn nč. tvoj citat: Ti: Ne vem sicer kaj bi lahko rekel za Berlusconija, 11 milijard dolarjev vredno premoženje, 34 na Forbesovi lestvici. Jst: Nevem kaj ima veze premoženje lastnika kluba... Kaj pa španski klubi, ki so financirani s strani 100 tisočev članov kluba... ??? Pa to jest hočem dopovedat sottozeru, jebote, ko je napisu citat: Žalostno... Iz kluba, ki je legendaren....ki ima neko pravo zgodovino... V klub, ki ima le eno...mogočnega lastnika. In še enkrat: NE BOŠ ME NIKDAR PREPRIČAL, DA BERLUSCONI NI BARABA. VEDNO HREPENI PO ZMAGAH, NA VSEH PODROČJIH NE GLEDE NA KAKŠEN NAČIN PRIDE DO NJIH. SLEPEC SI P.S. DALI SALVADOR JE BIL NAJBOLJ ZADET SLIKAR NA TEJ ZEMLJI.
Sussi
01. 06. 2009 22.47
champion... res se da podkupovati tekme v LP, še posebi se je vidl na drugi strani k Anelka ne zna tečt pa dobi Abidal za brezveze rdečga sam zato k ANELKA NE ZNA TEČT.... zdej pa res nevem... a so oboji podkupoval sodnika pa je barca več dnarja ponudla, al je pa sodnik res m u t a v.... chelseajevi navijači bi se lah mal zamisll ne pa izgovore iskt v usaki lukni kamor lahk nos utaknete...
paco23
01. 06. 2009 22.27
in kaj bote z ancelotijem??delal še večjo anti propagando za fuzbal??igral še bolj zaprto kot zdj igrate??
kinggg333
01. 06. 2009 21.46
glede polfinala chelsea-barca ne bi reku da je biu sodnik podkuplen ampak bi prej reku da je sodnik enostavno mal m u t a v
Authority
01. 06. 2009 20.40
gomulka Ti: Ne vem sicer kaj bi lahko rekel za Berlusconija, 11 milijard dolarjev vredno premoženje, 34 na Forbesovi lestvici. Jst: Nevem kaj ima veze premoženje lastnika kluba... Kaj pa španski klubi, ki so financirani s strani 100 tisočev članov kluba... ??? Ti: Da ne govorim glede prirejanja tekem. Samo ON ve kolikokrat se je to še v preteklosti dogajalo pa niso mogli dokazati. Jst: Nism jst kriv, če bereš samo neke pavšalne izjave medijev, ki kar povprek pišejo o teh stvareh. Juventus je bil obtožen podkupovanja (za kar je šel v 2. ligo točke minus), Fiorentina prav tako... Če bi Milan podkupoval, bi prav tako šel v drugo ligo. Milan je dobil točke minusa (najmanjša kazen izmed 'obtoženih'), ker naj bi za te zadeve zvedel, in se je preko svojega zaposlenega o tem pogovarjal po telefonu (kar se ne sme) z vodilnim pri sodnikih (bolj podrobne verzije ti trenutno ne morem dat, kr je že par let šlo mimo... Sm pa ta pogovor tudi slišal, ker so ga predvajali na nekem programu) Ti: Toliko o tvojem LEGENDARNEM klubu in MOGOČNEM lastniku. Jst: Ne govorit o legendarnih klubih, če sploh ne veš kateri so ti klubi (poglej si še enkrat malo almanahe in knjige) Ti: Največja sramota za šport je prirejanje tekem. Jst: Se popolnoma strinjam. Ti: In prav zaradi takih stvari bi se človek vprašal čemu legendaren. Ali je AC Milan legenda v podkupovanju (Berlusconi je v tem pravi strokovnjak) ali legenga na pošteno zasluženih lovorikah. Jst: Legenda si ti, ki pišeš neumnosti. Kot bi rekel, da je Dali' slab slikar... LP
gigii_
01. 06. 2009 20.37
welcom Ancelotti
paulo19
01. 06. 2009 20.13
da se da podkupovati v ligi prvak je lep primer letošnje polfinale med chelseom in barcelono (povratna tekma). vsi so videli prekrške, le sodnik pa guardiola ne!!!! ha ha lep primer podkupovanja
Borli
01. 06. 2009 20.10
gomulka milan ni prirejal tekme!
paulo19
01. 06. 2009 20.09
svetujem, da sottozero-ve bolne izjave ignorirate
gomulka
01. 06. 2009 19.23
Authority Vem jest dobr o najboljših klubih in njihovih lovorikah. Vem kaj je Milan in kaj je dosegel. Samo na živce mi grejo ljudje ko vedno omenjajo kaj bo ta klub ko nima nobene zgodovine, itd,.... Po tej vaši logiki drug ni kaj iskati v kakršnemkoli tekmovanju ker pač ni legenda. Kar se tiče prirejanja, ta trenutek sem si prebral in še enkrat kaznovan je bil zaradi prirejanja izidov tekem. Te pa lepo naprošam, da me ti podučiš. Sprejemam vsaka mnenja. Drugače pa prosim povej mi kje sem jaz konkretno napisal, da je milan podkupoval v Ligi prvakov. Kar se pa tiče tvoje izjave (naslednje leto pa je pod drobnogledom sodnikov, ki niso lih sodili v prid Milanu, zmagu v LP) bili so pod drobnogledom ITALIJANSKIH sodnikov in UEFA-nih sodnikov. Prosim te beri pozorno poste!!!
TheDrummer
01. 06. 2009 19.17
upam da mu uspe kar prejšnim trenrjom chelseja ni!
Authority
01. 06. 2009 18.43
gomulka Poglej si malo zgodovino najboljših evropskih klubov, pa boš videl kateri klubi so legendarni... Misliš, da je Milan nastal, ko ga je kupil Berlusconi??? Ali Chelsea, ko ga je kupil Abramovič??? Glede prirejanja tekem, pa bi moral malo bolj podrobno pogledat zaradi česa je bil Milan kot klub sploh obtožen (naslednje leto pa je pod drobnogledom sodnikov, ki niso lih sodili v prid Milanu, zmagu v LP). Če pa misliš, da se v ligi prvakov da kr tako podkupovati in zmagovati pol pa pej raje živet v Rusijo... LP
Twetty
01. 06. 2009 18.35
Eni tle pišete kot da je na klop Chelseaja prišel ne vem kak trener neznan brez izkušenj al ne vem kaj. Ancelotti je super trener, ki je tako v karieri igralca kot trenerja zmagal vse kar je bilo mogoče in je zelo inteligenten tako da mislim, da za Chelsea bo lih pravšnji. Hiddink je tudi odličen, samo kake rezultate ima z Rusijo ampak bi se mogu še mal dokazat. Njegova in milanova pot sta se ločili bol zaradi Milana, ker žal po 8 letih igralci se navadijo na eno in isto in razvadijo in niso več toliko motivirani in je bila potrebna menjava, z novimi cilji, igralci in ciklom. Isto pa po eni strani za Ancelottija, s Chealsejem bo morda lahko končno zmagal Champions L. glede na to da je Milan pripeljal 3x v finale in 1x v semifinale. Želim njemu kot tudi Chelseaju vse najboljše ker si sasluži ne le kot trener ampak tudi kot čudovita osebnost. Hvala ti za vse Carlo mogoče se nekega dne zopet srečamo v Milanu. P.S: to da je Berlusconi nekak "podlež" boljše niti ne govorit ker lahko potem rečemo tudi za druge kot so Abramovich, Moratti, Perez inostali magnati. Dokazano mu ni blo nič tako da ni kaj namigovat in omenjat. Če ima veliko premoženje pa je hvala imperiju ki ga ima in ki ni samo Milan.
gomulka
01. 06. 2009 17.57
sottozero 01.06.2009, 12:24 Žalostno... Iz kluba, ki je legendaren....ki ima neko pravo zgodovino... V klub, ki ima le eno...mogočnega lastnika. Odg: Ne vem sicer kaj bi lahko rekel za Berlusconija, 11 milijard dolarjev vredno premoženje, 34 na Forbesovi lestvici. Da ne govorim glede prirejanja tekem. Samo ON ve kolikokrat se je to še v preteklosti dogajalo pa niso mogli dokazati. Toliko o tvojem LEGENDARNEM klubu in MOGOČNEM lastniku. Največja sramota za šport je prirejanje tekem. In prav zaradi takih stvari bi se človek vprašal čemu legendaren. Ali je AC Milan legenda v podkupovanju (Berlusconi je v tem pravi strokovnjak) ali legenga na pošteno zasluženih lovorikah. Žal nikoli ne bomo izvedeli:(
cfc-slo.net
01. 06. 2009 17.54
boyam in kaj potem mamo pa zato večje uspehe v 4-5 letijh kot pa luzerpool
boyam
01. 06. 2009 16.49
haha čelsi menja trenerja kot gate....v 4 letih 5 trenerjev..xd