MotoGP

West se vrača v razred motoGP

Maryborough, 16. 11. 2011 09.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Avstralski motociklist Anthony West je razkril, da se bo v novi motociklistični sezoni potegoval za točke v elitnem razredu motoGP. Nastopal bo za ekipo Speed Master.

Avstralec Anthony West je napovedal skorajšnjo vrnitev v motociklistični razred motoGP. Nekdanji član Kawasakijeve tovarniške ekipe je na svojem profilu socialne mreže Facebook zapisal, da bo v novi sezoni dirkal v razredu motoGP. Pridružil se bo ekipi Speed Master.

Anthony West bo razred moto2 zamenjal z elitnim motoGP.
Anthony West bo razred moto2 zamenjal z elitnim motoGP. FOTO: Reuters

Nekdanji zmagovalec dirk četrtlitrskega razreda in posameznih preizkušenj v konkurenci WSS je zadnji dve sezoni dirkal v razredu moto2, in sicer v ekipi MZ. Najboljši rezultat 30-letnika v lanski sezoni je 4. mesto, tekmovalno leto pa je končal na 22. mestu v skupnem seštevku svetovnega prvenstva.

Ob tem dodajmo, da je ekipa Speed Master letos po zaslugi Italijana Andree Iannoneja trikrat zmagala.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

The_Crazy_Freak
21. 11. 2011 23.38
Kaj pa naj bi po tvojem globoko v sebi vedela? Me prav zanima.
The_Crazy_Freak
22. 11. 2011 16.52
+1
Glej, glej, prenovili so komentarje. xP No pa preizkusmo. Zdej bo verjetno malo bolj pregledno in definitivno lažje odgovarjati posameznikom in posameznim komentarjem. :)
SPORT-MAN
22. 11. 2011 17.51
+1
The_Crazy_Freak
22. 11. 2011 19.09
+1
KennyJR
23. 11. 2011 14.12
hm... ne vem, meni je bedno, ker bo treba 10 strani nazaj hodit gledat, kaj me je nekdo repliciral... no ja sam sej se bomo že navadli... :) kaj veš globoko v sebi pa veš samo ti, ker je to globoko v tebi :) :) :)
The_Crazy_Freak
23. 11. 2011 22.03
+1
Ja no, to je pa res. Lol, fair enough. :P Čeprav sem dost tega vrgla na plano. ;)
KennyJR
21. 11. 2011 00.08
+0
The_Crazy_Freak pišeš lahko kar hočeš... ampak globoko v sebi pa veš... ;)
The_Crazy_Freak
20. 11. 2011 23.06
+1
KennyJR, mislim, da sem jaz že zdavnaj dala vedeti, da ne ocenjujem karakter (oziroma simpatičnost ali antipatičnost) dirkačev po tem, če so boljši od mojih favoritov ali ne. Pa tudi to sem dala vedeti, da spoštujem vse. Tko da mi ne s takimi izjavami prihajati ven. Če bi bilo tako kot ti praviš, bi mi morali biti antipatični vsi po vrsti, ki so kdajkoli prehiteli Rossija (torej med drugim tudi Stoner, Dovi, Sic, Spies, Pedrosa, Edwards, itd.), ne samo Lorenzo. Pa by the way, Rossi ni moj absolutni favorit, je samo eden od dirkačev za katere navijam. Drugače pa bi se lahko reklo, da bolj navijam za Spiesa in prej sem za Sica. Pa tudi Edwards mi je zakon na primer.
KennyJR
20. 11. 2011 16.37
+0
The_Crazy_Freak hjah ponavadi je tako, da nimaš razloga zakaj ti je nekdo antipatičen, ker ti je "antipatičen" zato, ker je konkurenca tvojemu ljubljencu... tako je tebi lorenzo, kot tvojemu prijatelju rossi... če bi se oba vozila nekje v ozadju nebi bil noben čisto nič antipatičen nikomur... tudi pri meni je delno tako... je pa res da mi je rossi antipatičen že od takrat ko je začel dirkat v svetovnem prvenstvu in ni še nobenega mojega premagoval.... pa ti tudi lahko konkretno naštejem zakaj :)
The_Crazy_Freak
20. 11. 2011 15.51
+2
KennyJR: "huh tole pa je komentar :) no če že hočeš, moraš vedet, da je dani dvignil motor izključno zato, ker je le tako obstajalo mal možnosti da se nebi dotaknila... če ga nebi bi šla lepo oba po tleh... tako pa je lahko še malce zavrl... nisem spregledal, ampak uredu :) meni se ni nikoli zdelo da bi bil lorenzo kej posebej pameten, pa nikoli nisem bil nek njegov privrženec... in večkrat si je zaslužil, da je lahko rekel da je bil najboljši in to je to... če imaš tako miselnost kot jo ima on potem si lahko najboljši... če je nimaš je to precej težje... tudi rossi je bil nekajkrat zelo "aroganten" v svojih izjavah... včasih upravičeno... mal manj včasih očitno ne... me sploh ne skrbi ko folk navija za svojega... bolj je zaskrbljujoče ko ima(mo) več za opravit s tistimi za katere ne navija(mo), kot pa s tistimi za katere navija(mo)..." Ja, mogoče me je mal zaneslo z dolžino komentarja. xD Ok, ne vem. Moj point je bil v glavnem, da je za moje pojme Sic bolj sebe ogrožal kot druge, ampak da mi je bla ta borbenost zelo všeč. Drugače pa verjetno Rossijevih komentarjev nisem dojela kot aroganco tudi zato, ker ponavadi to zveni bolj v šali, Lorenzo pa take stvari večinoma pove v resnem tonu. Ampak se mi ne da zdaj še nekaj brezveze naštevat, fora je v tem, da mi je Lorenzo pač rahlo antipatičen. Včasih tudi ni nekega pravega razloga zakaj nekoga ne maraš preveč. Že ko ga vidiš, ti postane antipatičen in to je to (prve vtise je težko popravit). Eden izmed mojih zelo dobrih prijateljev na primer ful ne mara Rossija in ko sem ga vprašala zakaj, je pač rekel, da mu je antipatičen in da nima niti nekega posebnega razloga, ampak da mu je tak že ko ga vidi in to je blo to. Drugače pa to itak ni važno, jaz ne bom zaradi tega zdaj žalila Lorenza ali kogarkoli drugega. Se pa zelo strinjam s tvojo zadnjo izjavo. Vse preveč se folk spravlja na tiste za katere na navija, namesto da bi se osredotočil na svojega favorita.
KR2007
19. 11. 2011 15.10
+0
težki ste vi, ki motoGP spremljate že neverjetna 4 leta :D
Omen3
19. 11. 2011 10.32
-1
erlapsus ...kot prvo tem fantom vsem kapo dol...to moreš bit nor ,da to voziš,so besede večine F1 dirkačev,ki so si od blizu pogledali kakšno dirko motoGP-ja...Zdaj lahko se mi tu zbadamo z...ta nima za burek...ta se peska...ta obvlada to..drugi ono...Nekateri se dejansko ne želijo izpostavljati in sploh ne dovolijo prodaje kakršnegakoli artikla(STO),drugi imajo svoje agencije,ki skrbijo za to(ROS)...ampak,ko se prižge zelena luč,ti ne pomaga nobena agencija,takrat pride do izraza dirkač(in njegov motor, khm)...mene ne zanima,kaj dela ROS v svojem privat življenju in kaj STO...Če pa jaz prepotujem pol Evrope in plačam karto,želim videti dirkače,ki dajo vse od sebe..in ki znajo zmagati in ki znajo zgubiti... @erlapsus V večini se strinjam s tabo.Nam navijačem je predvsem pomembno,da dirkači dajo vse od sebe,da so dirke zanimive (seveda je lepo če je "tvoj" favorit v ospredju:-). Toda za proizvajalce,prodajalce in sponzorje pa je pomemben tudi "druga plat" dirkača,oziroma kao se dirkača lahko vnovči (oziroma z njim zasluži). Ducati letos ni ponovil lanskih rezultatov,po finančni plati pa je imel več zaslužka.....to nekaj pove.
SPORT-MAN
18. 11. 2011 13.37
+0
KennyJR Če smo že pri tem če kdo tukaj smeti si ti pa še nekaj Sto fenov Vidim pa tudi da neveš kaj pomeni beeseda NAJBRŽ
KennyJR
18. 11. 2011 10.56
+1
SPORT-MAN a ne vidš da te zejbavam? x) pa ne zdej ti men, da nevem kdo je Alex.. :) čeprou komentiram tuki gor, to še ne pomeni da gledam motogp šele 5 let :) joco46 a bi lahko ti in tebi podobni že nehal smetit tuki gor?
joco46
18. 11. 2011 10.36
-1
KennyJR zoprn si pa tudi najbl pametn zgleda verjetno si brat od krzisnika ali pa on sam
SPORT-MAN
18. 11. 2011 07.11
-1
KennyJR Od kje pa tebi da imam 8 let? Ma ti si mahnjen Meni je bilo 9 let nekje na začettku kariere Alex-a Crivill-a (najbrž neveš kdo je to) to je bilo pa leta 1987 :) zračunaj
KennyJR
18. 11. 2011 01.35
+1
SPORT-MAN torej že celih 5 let? :O :P The_Crazy_Freak huh tole pa je komentar :) no če že hočeš, moraš vedet, da je dani dvignil motor izključno zato, ker je le tako obstajalo mal možnosti da se nebi dotaknila... če ga nebi bi šla lepo oba po tleh... tako pa je lahko še malce zavrl... nisem spregledal, ampak uredu :) meni se ni nikoli zdelo da bi bil lorenzo kej posebej pameten, pa nikoli nisem bil nek njegov privrženec... in večkrat si je zaslužil, da je lahko rekel da je bil najboljši in to je to... če imaš tako miselnost kot jo ima on potem si lahko najboljši... če je nimaš je to precej težje... tudi rossi je bil nekajkrat zelo "aroganten" v svojih izjavah... včasih upravičeno... mal manj včasih očitno ne... me sploh ne skrbi ko folk navija za svojega... bolj je zaskrbljujoče ko ima(mo) več za opravit s tistimi za katere ne navija(mo), kot pa s tistimi za katere navija(mo)... sirsmokalot nebi o tem kdo napiše kaj v zvezi z motogp in kdo smeti po člankih z drugo tematiko... jao jao...
sirsmokalot
17. 11. 2011 19.44
-1
O * kenny, a še vedno smetiš tle? Da se ti da otrok en ej. Dej enkrat preber svoje poste za sabo prosim. Get a life
The_Crazy_Freak
17. 11. 2011 18.48
KennyJR: "če ti je blo dobro da je sic rušil vse pred sabo potem pa tud nevem... meni ga je žal... bil je res dober, če bi bil le še mal bolj premišljen... :/ res bi rad slišal zakaj sta ti stoner in lorenzo antipatična... kakšn oprijemljiv razlog... sej za lorenza bi se mogoče še kaj našlo... ampak za stonerja pa, tip samo dirka in je povsod drugje neopazen, tako da res nevem kaj bi na njem sploh lahko bilo antipatičnega... razen tega, da je premagal rossija... to zna bit rossi fanom vedno zelo antipatično..." Za moje pojme je Sic "rušil vse pred sabo" samo v smislu, da jih je prehitel. Ti imaš najbrž v mislih kaj bolj v stilu incidenta Simoncelli vs Pedrosa v Le Mansu. Glede tega ma verjetno vsak svoje mnenje. Moje je pač takšno, da tukaj ni bil Sic ne vem kako kriv, ampak je bil bolj Pedrosa, ker je raje dvignil motor in se zabil (ker je videl Sica pred seboj), kot pa da bi izgubil linijo. Drugače pa ne krivim ravno nikogar za ta incident, to se v dirkanju dogaja in razumljivo je, da nihče od njiju ni hotel popustiti. Kakih drugih hujših incidentov pa ni bilo (tisto lani v Valenciji je bil kriv samo Lorenzo). Tko da Sic za moje pojme ni kej preveč ogrožal drugih, kvečjemu je najbolj sebe. Žal se je končalo tako kot se je. :( In ja, ta borbenost mi je bila pri njem zelo všeč in to je bil tudi eden izmed razlogov zakaj je bil moj favorit. Ne linčam pa nikogar, ki mu je šel Sic na živce ali karkoli. Tako ali tako vsak navija za koga drugega. Verjetno si spregledal drugi del stavka, kjer sem napisala, da mi je bil Stoner VČASIH antipatičen in da mi že kar nekaj časa ni več, da mi je zdaj prav v redu. Da pa ti pojasnim zakaj mi včasih ni bil všeč: Kot praviš se res ne izpostavlja preveč (ampak takrat tega nisem dojela tako), zato so ga večkrat kamere prikazale samo kadar se je z njim dogajalo kaj v negativnem smislu (kakšne njegove geste in izjave) in pa verjetno je na moje mišljenje vplivalo tudi rivalstvo in prepiri z Rossijem, priznam (ampak ne to, da ga je kdaj premagal). Potem pa sem si ogledala z njim še kakšne dodatne intervjuje po netu in podobne stvari in sem videla, da je tip prav v redu in da ima tudi smisel za humor in vse. Tako da me zdaj ne moti pri njem kaj veliko. V nekaterih dirkah ga je bilo mogoče malce dolgočasno gledat, ampak to samo zato ker je bil tako daleč spredaj, ker je trenutno tako dober, pa še dober motor ima. Drugače je pa čisto v redu kot sem že prej rekla. Glede Lorenza je pa tako: Antipatičen mi je zaradi večih stvari. Kot prvo bom začela s tem kar je povedal že Sport-Man. Te "proslave" mi delujejo kot neko ponavljanje za Rossijem. Ne vem, mogoče se je tega res spomnil sam, ampak dvomim. Kakor je Sport-man že povedal, Rossi je to delal že od samega začetka (že ko je zmagoval v 125cc). Ampak to bi še lahko "prebolela", če ne bi imel potem tistih svojih "pametnih" izjav, ob katerih mi včasih kar slabo postane. Pr njem nekako dobim občutek, da misli kaj je, kot nekakšno aroganco. Ne vem zakaj. Že večkrat sem zasledila, da je podal kakšno izjavo, ki je delovala zelo arogantno, in potem, kot da bi se zavedel kako bo to zvenelo, je skušal to "popraviti" s tem, da je potem še na hitro dodal kao da so njegovi konkurenti tudi zelo dobri. Nekaj v tem smislu. Tisto na koncu je ponavadi zvenelo zelo prisiljeno. In ja, tudi z njim sem si ogledala dodatne intervjuje (kot pri Stonerju), ampak me tip vseeno ni prepričal. To pa ne pomeni, da ni dober dirkač in da ga kot takega ne spoštujem. In seveda je to samo moje mnenje in ne mislim nikogar žaliti ali karkoli podobnega. V bistvu je zakon, da navijamo za različne dirkače, saj je tako bolj zanimivo. Kakšen bi pa bil svet, če bi vsi navijali samo za enega? :P
SPORT-MAN
17. 11. 2011 18.43
-1
KennyJR Motgp spremljam že od svojih treh let
KennyJR
17. 11. 2011 18.24
+1
SPORT-MAN "Rossi tudi to dela že od začetka karijere no najbrž tega nisi vedel ki spremljaš samo zadnjih nekaj let" samo res.. motogp spremljam šele od predlani... pa še to bolj poredko... dvomim da spremljaš motogp dlje od mene... res...
erlapsus
17. 11. 2011 18.19
-1
..naslednjo sezono,bodo morali vsi imeti zaščito za ročico prednje zavore..da nebi prišlo do nesreč ob morebitnem kontaktu...Število testov ni več omejeno...min teža v moto3...148kg z dirkačem,v moto2...140kg(samo motor)...v motogp 800cc..150kg..1000cc...153kg(samo motor).Približno 250konjev na 153kg.Potem naj še kdo reče,da niso norci;)
erlapsus
17. 11. 2011 17.42
...kot prvo tem fantom vsem kapo dol...to moreš bit nor ,da to voziš,so besede večine F1 dirkačev,ki so si od blizu pogledali kakšno dirko motoGP-ja...Zdaj lahko se mi tu zbadamo z...ta nima za burek...ta se peska...ta obvlada to..drugi ono...Nekateri se dejansko ne želijo izpostavljati in sploh ne dovolijo prodaje kakršnegakoli artikla(STO),drugi imajo svoje agencije,ki skrbijo za to(ROS)...ampak,ko se prižge zelena luč,ti ne pomaga nobena agencija,takrat pride do izraza dirkač(in njegov motor, khm)...mene ne zanima,kaj dela ROS v svojem privat življenju in kaj STO...Če pa jaz prepotujem pol Evrope in plačam karto,želim videti dirkače,ki dajo vse od sebe..in ki znajo zmagati in ki znajo zgubiti...
SPORT-MAN
17. 11. 2011 17.10
-1
aha sepravi če nekaj dela rossi je car, če pa to dela nekdo drug je pa antipatičen? LOL... pa kaj pol če "ponavlja" sej ne more bit vedno nekdo prvi za vse.. tudi rossi ni prvi... in lorenzo to počne že vsaj od leta 2006 ko je začel zmagovati v 250cc... ne meni e antipatičen ker ponavlja Rossi tudi to dela že od začetka karijere no najbrž tega nisi vedel ki spremljaš samo zadnjih nekaj let Ja to imaš prav ampak deluje preveč ''hladen'' v javnosti da bi bil manj ''hladen'' privat
KennyJR
17. 11. 2011 16.54
+1
SPORT-MAN aha sepravi če nekaj dela rossi je car, če pa to dela nekdo drug je pa antipatičen? LOL... pa kaj pol če "ponavlja" sej ne more bit vedno nekdo prvi za vse.. tudi rossi ni prvi... in lorenzo to počne že vsaj od leta 2006 ko je začel zmagovati v 250cc... glede stonerja, kaj pa veš kakšen smisel za humor ima? mogoče ima celo večjega kot pa recimo rossi, samo da se noče nekaj izpostavljat, pa vn metat in pač dela za to kar je plačan, ne pa še vse drugo zraven... sej ne moreš vedet, kakšen je v zasebnem življenju...