MotoGP

Bagnaia z novo zmago še bližje (prvemu) naslovu prvaka

Sepang, 23. 10. 2022 09.08 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
N.M., M.J., STA
Komentarji
219

Francesco Pecco Bagnaia je zmagovalec dirke razreda motoGP za VN Malezije v Sepangu. Italijan se je s tem utrdil na prvem mestu v skupnem seštevku. Drugo mesto je osvojil njegov rojak Enea Bastianini, tretje pa aktualni šampion Francoz Fabio Quartararo. V dirki razreda moto3 je slavil je Britanec John McPhee, v srednjem pa je bil pred vsemi Italijan Tony Arbolino. Do konca sezone je le še preizkušnja v Valencii čez dva tedna.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Bagnaia z novo zmago le še korak stran od naslova prvaka
    02:14
    Iz 24UR: Bagnaia z novo zmago le še korak stran od naslova prvaka
  • Vrhunci razreda motoGP na VN Malezije
    04:29
    Vrhunci razreda motoGP na VN Malezije
  • Vrhunci dirke moto2 v Sepangu
    02:31
    Vrhunci dirke moto2 v Sepangu
  • Vrhunci dirke razreda moto3 na VN Malezije
    05:37
    Vrhunci dirke razreda moto3 na VN Malezije
  • Zaključek kvalifikacij razreda motoGP pred VN Malezije
    06:26
    Zaključek kvalifikacij razreda motoGP pred VN Malezije

Italijan Francesco Bagnaia je zmagal na veliki nagradi Malezije, predzadnji dirki motociklističnega svetovnega prvenstva v razredu motoGP. 

Po smrti ustanovitelja Red Bulla, Avstrijca Dietricha Mateschitza, so se velikemu promotorju motošporta pred dirko motociklističnega svetovnega prvenstva v motoGP v Sepangu poklonili z enominutnim aplavzom namesto z minuto molka. Red Bull je v motociklističnem SP glavni partner delovne ekipe KTM.

A vseeno to ni bilo dovolj, da bi že slavil naslov svetovnega prvaka za sezono; Bagnaia je odločitev prestavil na finale sezone, ki bo 6. novembra v Valencii. Dirkaču Ducatija za zmagoslavje v SP manjkata dve točki, saj je njegov tekmec Francoz Fabio Quartararo (Yamaha) dirko v Sepangu končal na tretjem mestu. Branilec naslova zdaj za Italijanom zaostaja za 23 točk. Drugo mesto je danes osvojil še en dirkač Ducatija, Enea Bastianini. Quartararo mora zdaj v Španiji obvezno zmagati, saj ima še teoretične možnosti za ubranitev naslova. Medtem pa Italijanu na drugi strani za prvi naslov v kraljevskem razredu zadostuje že uvrstitev med prvo deseterico.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Dirkaču Ducatija za zmagoslavje v SP manjkata dve točki, saj je njegov tekmec Francoz Fabio Quartararo dirko v Sepangu končal na tretjem mestu. Branilec naslova zdaj za Italijanom zaostaja za 23 točk. Drugo mesto je danes osvojil še en dirkač Ducatija, Enea Bastianini. 

Fabio Quartararo mora zdaj v Španiji obvezno zmagati, saj ima še teoretične možnosti za ubranitev naslova. Medtem pa Italijanu na drugi strani za prvi naslov v kraljevskem razredu zadostuje že uvrstitev med prvo deseterico. To bi bila tudi prva Ducatijeva zmaga v SP po letu 2007.

Quartararo mora zdaj v Španiji obvezno zmagati, saj ima še teoretične možnosti za ubranitev naslova. Medtem pa Italijanu na drugi strani za prvi naslov v kraljevskem razredu zadostuje že uvrstitev med prvo deseterico. To bi bila tudi prva Ducatijeva zmaga v SP po letu 2007, ko je slavil Avstralec Casey Stoner. Po smrti ustanovitelja Red Bulla, Avstrijca Dietricha Mateschitza, so se velikemu promotorju motošporta pred dirko motociklističnega svetovnega prvenstva v motoGP v Sepangu poklonili z enominutnim aplavzom namesto z minuto molka. Red Bull je v motociklističnem SP glavni partner delovne ekipe KTM. Bagnaia se je na dirkališču v Sepangu podpisal pod svojo sedmo zmago v sezoni, potem ko je bil v kvalifikacijah komaj deveti. "To je bil zanesljivo moj najboljši start v življenju. Bilo je popolno. Pohvalil bi tudi ekipo, saj smo opravili res odlično delo," je bil po koncu dirke navdušen 25-letni Torinčan, ki je po briljantnem startu skočil na drugo mesto. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Dinamika dirke se je spremenila v sedmem krogu, ko je Jorge Martin (Ducati-Pramac) padel, Bagnaia se je zavihtel na mesto vodilnega z Bastianinijem za petami. "V ospredju sem nekoliko tvegal," je dejal Bagnaia: "Slediti Jorgeju je bilo malo preveč za zadnjo gumo, nato pa je na žalost padel." Bastianiniju je uspelo prehiteti svojega rojaka v četrtem ovinku 10. kroga, vendar je bilo njegovo vodstvo kratkotrajno, saj je Bagnaia znova prevzel prevlado. "Dolgo je minilo, odkar sem prišel na stopničke," pa je dejal Quartararo, ki je padel na prejšnji dirki na Phillip Islandu. "Danes sem dal svoj maksimum, bolje ne bi mogel, vendar sem ponosen nase, saj sem čutil, da je to ena mojih najboljših voženj v sezoni," je dodal Francoz, ki je vozil z zlomljenim prstom, s poškodbo, ki jo je utrpel na prostem treningu v soboto.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

V razredu moto2 je Španec Augusto Fernandez s četrtim mestom prevzel vodstvo v razvrstitvi SP. Prehitel je doslej vodilnega Japonca Aija Oguro, ki je v zadnjem krogu, ko se je do konca boril za zmago, po nepotrebnem tvegal, padel in ni končal tekmovanja. V Sepangu je zmagal Italijan Tony Arbolino (Kalex). Po 19 od 20 dirk je Fernandez vodilni in ima 251,5 točke pred Oguro (242). "Presrečen sem. To je eden lepših dirkaških dni v moji karieri sploh. Hvala ekipi za izjemno delo. izplačalo se je. Tudi v Valencii bomo napadal zmago, sedaj sem prišel na okus," je po slavju v Maleziji povedal presrečni Arbolino, ki ni vedel kako vse naj proslavil laskavi dosežek. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Precej žalosti pa je prinesel padec Ogure v zadnjem krogu njegovi ekipi. "Od raja do pekal, tako bi lahko rekel. Zgodijo se padci in tudi ta je bil klasičen padec. škoda le, da se je zgodil v tako kočljivem trenutku sezone. a še nič ni izgubljenega," sporoča Japonec, ki sedaj v hrbet v skupni razvrstitvi gleda Fernandezu. "Nikoli ni lepo , da napreduješ zaradi nesreče, oziroma padca tekmecev. Zgodilo se je in naenkrat smo v odličnem položaju. Kljub temu pa bo o vsem odločala Valencia," je trezen vodilni v moto2m Augusto Fernandez. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Britanec John McPhee (Husqvarna) je presenetljivo zmagal v razredu moto3. Mladi Škot je bil nekoliko hitrejši od Japonca Ayumija Sasakija. Španec Izan Guevara, ki si je že zagotovil naslov prvaka, se tokrat ni vključil v boj za zmago. "Redko kdo je verjel v našo zmago. To je krona moje kariere v dosedanjem delu športne poti. Odlični smo bili ves vikend. naša garaža je naredila fantastično delo. V takšni konkurenci osvojiti prvo mesto je zares velika stvar," je povedal zmagovalec najšibkejšega razreda Otočan Mcphee.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (219)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Night fly
24. 10. 2022 14.44
+0
Sam ze komaj cakam , da se zacne sezona 2023 ,da pravi fantje dobijo prave motorje ,,, Bastianini,Bezzecchi , tudi Martin , pa da Fabiu dajo se nekaj konjev in gripa v kolesa , potem bomo videli se lepse dirke . Sam stavim drugo leto na st.23 -Eneo Bast. in na cudovito voznjo ,ki jo kaze . Zaenkrat je se vse bolj megleno , treba je pocakati razvoj novih bolidov , vse prestope ...etc , toda grobi oris ze imamo . Mogoce bo se Aprilia pokazala kaj vec , tudi Aleix je zelo dober , ostalo pa je stvar mostev , priprav in aplikacij ,ki bodo opravile elektronski nadzor vsega kar se dogaja med samo voznjo . Ne glede na vsa pomagala ,se pri nekaterih dirkacih vidi lepoto dirkanja .
Ni nam vseeno
24. 10. 2022 20.10
Tako pač je ko na vselej izjemne italijanske Ducatije prvič posadiš italijanske dirkače, ki niso dureki....V končni fazi bi bil konkurent za naslov lahko tudi Fenati...vsekakor pa ne Valentino Rossi . Za to nam ni potrebno ugibati , to nam je dokazal...dvakrat...oziroma toliko časa , kolikor pač je bilo potrpljenja in zatiskanja oči pri tem italijanskem proizvajalcu, ki je še imel italijanskega lastnika pred prihodom samooklicanega ....Ja...to ste lepo povedal....Lepota dirkanja pri Ducatiju je odšla s Stonerjem in se ni vrnila do letos
Ni nam vseeno
24. 10. 2022 12.27
-6
Jaz glede motoGP-ja podpiram in zaupam v doktorje in švicarsko gospodo....Za zdaj je bolj važno, da je pravi doktor, da ni mazač ali kot smo tistim , ki so doktorji brez diplom in samooklicani imenovali za jesiharje.... za narodnost pa je vseeno , da le dela pod okriljem kakšne švicarske institucije , ustanove in s tem pokaže podobo na katero lahko računamo .... Lep primer je za to je nemški profesor Dr. Ulrich Haas ...profesor prava na Univerzi v Zürichu v Švici......iz mednarodnega razsodišča CAS tudi v Švici , ki je preprečilo drugo največjo lumparijo 🟡VR46 v Marquezovi eri...to pa je...pazite to.... da bi se mu kazenske točke prenesle v naslednjo sezono, da mu ne bi bilo treba startati iz zadnje vrste, ker je imel že 4 kazenske točke...ja...4 kazenske točke, ker se lumparije pri FIM seštevajo.....si predstavljate zamik kazni?...😳😳😳...kot bi za krajo prosil, da naj mu kazen prične teči v naslednjem življenju...Ne morete? ....👉🏻.... No v Švici si tudi niso znali tega predstavljati 👌🏻
herr catz
23. 10. 2022 21.40
-12
Pozn je dons temule švicarju spodaj prijel bordojc, da je sprostil svoj intelekt in napisel spet nove kozlarije
Dirty Harry
24. 10. 2022 08.18
+6
pozno zvečer je tebi bordojc popustil, ampak si se vseeno odločil, da kljub mačku in glavobolu nekaj napišeš tu gor
herr catz
24. 10. 2022 08.22
-7
Kaktus-x
24. 10. 2022 09.19
+8
Ta je pa dobra, sedaj smo celo priča opitim podrepnikom, ki tonejo v alkoholu zaradi nesposobnega Podleža.
herr catz
24. 10. 2022 09.25
-6
Marskaj smo prica jezni kaktusar....tudi temu da teb in teb podobnim ni vec pomoci...zato nea cvili.
Kaktus-x
24. 10. 2022 12.42
+5
Dirty Harry
23. 10. 2022 21.32
+16
profesormarck, razumem, da si zaljubljen, ampak to ne pomeni, da če si v enega fanta zaljubljen, da moraš potem nenehno ostale napadat in žalit ! zaljubljen si, srečen bodi in pamet v roke
Dirty Harry
23. 10. 2022 21.28
+19
profesormarck ? ti misliš, da če tukaj komentiraš, da si spletni vplivnež ? glede na tvoje pisanje človek zlahka dobi občutek, da živiš pri svoji mami v kleti ! in ti boš presojal kdo ima denar in kdo ne ? kdo si lahko kaj privošči in kdo ne ? ti, če bi imel denar, kot se napihuješ, potem ne bi bil tako zafrustriran, in tako kratke pameti
herr catz
23. 10. 2022 21.47
-13
18 minut pa 12 plusov in raste......piceg rumeni....bolani ste
The Marquez
24. 10. 2022 18.24
Nismo vsi za Rossija ki vam dajejo minuse,zmeraj za hondo in nikoli za M.M. ,ker dela sramoto hondi. 6 x svetovni,da se mora šlepat vsako kvalifikacijo,še ko je imel najbolši motor se je šlepal. Sramota.
cbrman
23. 10. 2022 21.15
-15
Odlična dirka za Pecca z zmago in Eneo z drugim mestom, dobro tudi Fabio s tretjim mestom...Bagni rabi le še 14, mesto na zadnji dirki, pa kljub zmagi Quartija postane prvak... Markec s Hondo je danes (pametno) privozil 7. mesto ...Seveda daleč od najboljših... Drugo leto s takim dirkanjem , bo v boju za prvaka. Z zmago na tistih 3.- 4. dirkališčih , ki mu ležijo, z uvrstitvami med 3 in 6 mestom, na dirkališčih, ki mu ležijo malo manj in vsaj tako odpeljanimi dirkami na dirkališčih, kjer ne gre, in je boljše končat dirko 7. ali 9. kot v bolnici.. Mir je 2020 z eno zmago in konstantnimi dirkami brez padcev postal prvak...Letos Pecco še ni prvak , kljub 7. zmagam, ravno zaradi treh nul....... Mir bo 2023 zraven Markeca in Rinsa branil barve Honde...
Ni nam vseeno
23. 10. 2022 20.13
-16
👉🏻Še ena fantastična razlaga🟡gospoda iz Švice iz plačljivih virov...torej danes Japonci Honde ne spijo, ker bodo MM93 brcnili iz moštva🥴😳🥴😳...180° dnevni preobrati v švicarskih občilih različnih in nasprotujočih si novic po kantonih kažejo , da so vendarle trači
Jezdimir
23. 10. 2022 20.38
+14
Kot je razvidno je zate Švicar bog in batina in prav je tako, ti itak nimaš pojma si le slepo zaljubljen v Markeca...hehehe
herr catz
23. 10. 2022 21.48
-8
Kaktus-x
24. 10. 2022 12.43
+3
Ni nam vseeno
23. 10. 2022 20.01
-14
Honda je na nek nacin zelela narediti zelo sposoben motor ,toda malo bolj univerzalen tudi za druge dirkace , ki so v bistvu ze skoraj desetletje pozabljeni v boxih....Res?..👉🏻.Zakaj pa potem niso tega naredili pri Yamahi za druge dirkače, da bi ga lahko vozil tudi 🟡Valentino Rossi ?
Jezdimir
23. 10. 2022 20.40
+14
Rossi ti je nočna mora, najbrž zato ker je Markeca osmešil, ko ga je dal ležat...hehehe
AS1983
23. 10. 2022 19.52
+0
Peco Bagnaia če postane prvak, mu je uspel največji preobrat v njegovi karieri, saj je še sredi poletja veliko zaostajal za zdaj še aktualnim prvakom Fabio
lorraine
23. 10. 2022 19.39
+15
Čestitke Pecco! Že tako se je skozi dirkaško kariero učil od najboljšega - The Doctorja, vseskozi črpal znanje iz spisanega doktorata Valeta. Na zadnji dirki bi se moralo res zgoditi nemogoče, da bi mu Fabio speljal naslov. Sem tudi vesela za "Rdeče" iz Bologne. Kar se pa fantiča pri Repsol Hondi tiče... danes se je spet pokazalo, da ima šiba dva konca in do konca kariere ga bo tepla. Danes ni imel niti najmanjših možnosti, da bi sledil najboljšim in realnost je sedmo mesto.
Ni nam vseeno
23. 10. 2022 19.56
-13
Danes ni imel niti najmanjših možnosti, da bi sledil najboljšim in realnost je sedmo mesto....se strinjam, kot se strinjamo, da je pred njim vsaj 8 Ducatijev...Danes ni imel nobenih možnosti, pa je bil 7..........Kaj potem ostane za 🟡VR46, ki pa ni samo en dan.... samo eno sezono bil brez vsak možnosti in je bilo lani najboljši 8., le zato, ker ni imel poguma menjati gume ? Vem da ga ne moremo primerjati z MM93 v nobenem primeru, pa vendarle ?
Jezdimir
23. 10. 2022 20.42
+17
Lažnivc, Rossi te še kar peče...pa še te bo, je le najboljši vseh časov...hehehe
herr catz
23. 10. 2022 21.49
-9
Night fly
23. 10. 2022 19.30
+12
Kakorkoli , Honda je na nek nacin zelela narediti zelo sposoben motor ,toda malo bolj univerzalen tudi za druge dirkace , ki so v bistvu ze skoraj desetletje pozabljeni v boxih ,ker je ves razvoj in ´´stelanje ´´ sel v prid 93 . In zdaj se oglasajo poznavalci Materije ,,ki se derejo ---- spet ta Svicar ,ki nam soli pamet .............ne ne ,ni samo Svicar ,jih je tu spodaj akr se veliko ,ki vam kravzljajo zivce in opozarjajo na vas manko poznavanja Materije in tujih jezikov , s katerimi bi lahko sledili vsem relevantnim dogodkom in podatkom . Toda za to je treba biti vsaj n´mau inteligenten ,sposoben , korekten , kulturen ............. bo dovolj ? ......................pa se nekaj vam svetujem .........berite vec Schwyz Cajtnge ,ker so na splosno eni najbolj objektivnih v svetu . A tega res niste vedeli ? No zdaj veste ......civavce.
Profesormarck
23. 10. 2022 19.38
-13
vidu si ti "svico" kot žuran azijo,na pairju,na zemljevidu ju pa itak oba ne vesta najt.Oba sta za vrtec,tam bi lahk otrokom nakladala "bajke" .
Ni nam vseeno
23. 10. 2022 19.49
-14
Grob način uveljavljanja enega grobega gospoda ,ki nima prav...Honda je na nek način želela ?🥴🥴🥴🥴🥴....Glejte gospod tudi jaz verjamem, da si je 🟡VR46 želel zmage z 🔴Ducatijem, celo naslova, ker mu ni manjkalo ambicij manjkal mu je talent. Če to reče do danes edini prvak z Ducatijem -Stoner bo to nekako držalo. 👉🏻 Katera lastnost pa je potrebna pri človeku, da v motoGP izpusti omembo živali komentatorjem, ki ne delijo njihovega mnenja....🥴.....Ne vem....meni se zdi samoumevno, da jih ne....konec koncev niste Ezop
cbrman
23. 10. 2022 21.49
-5
Prav je , da vsak navija za svojega dirkača oz. svojo ekipo, pa se mi tu prepiramo gor ali dol, zmeraj zmaga najboljši. Letos bo to Pecco z Ducatijem..... Če verjameš v objektivnost Schwyz Cajtngam , oziroma bilo kakim caitngam, ki so financirani od takih in drugačnih lobijev in delajo za dobro njih, potem si vsaj naivnež, ali član teh lobijev..... V obeh primerih boš na KONCU čivavca ravno ti .....
herr catz
23. 10. 2022 21.59
-4
Night fly
23. 10. 2022 19.28
+14
Treba je povedati nekaj osnovnih podatkov ,ki jih spodaj bevsk ....oci gospodje ne vejo . Honda je malo pred side-kick ... om svojega d*rkaca , pa ne tistim od VR , ko ej spravila svojega zrebca v 3 letno dobo obcasnega lovo- posta ....... pricela s programom izdelave popolnoma nove Honde za Markeca ,,,,,,v upanju ,da bo s tem motorjem dosegel se nekaj naslovov in z vecnega mesta najboljsih skeglal Rossija in Agota ,,,,dva ´´makaronarja ´´ , kot ju ponavadi etiketirajo .....in to spet v svoji nemoci argumentiranja ,da o kulturi ne govorimo . Skratka -nizki ljudje . Nacrt izdelave je stekel , Honda je bila narejena v grobih konturah in gabaritih , toda kaj , ko ga je ta ista lepotica zlatih kril brcnila s sebe in ga poslala v Spital .Ce bi bil zleht ,bi rekel ,da ga ima ze tudi Honda poln kufr ,da jo kar naprej buta ob tla in riba po asfaltu in pesku .
Ni nam vseeno
23. 10. 2022 19.38
-12
Lep primer druge struje, kateri Timy Tavčar in strokovni članki motoGP ne sledijo
cbrman
23. 10. 2022 21.59
-2
Honda je butala ob tla dirkače že takrat, ko sta dirkala Gardner in Doohan... Kot navijač Honde mi je popolnoma vseeno ali za njo zmaguje prlek, Španec ali Makaronar.. Meni je važno , da Honda zmaguje. Če pa s Hondo zmaguje Markec, ki je Makaroni..m pokazal , da Dr Rossi ni bog, še toliko boljše...
Ni nam vseeno
23. 10. 2022 19.24
-14
Vidim spodaj, da imajo 🟡sledilci Valentina dve struji...v eno sodi Timy Tavčar, katerega mnenje se v večini poklapa s strokovnimi stranmi motoGP-ja..... in imamo strujo, ki sledi gospodu iz Švice, ki verjame, kaj je ta gospod prebral in prevedel....Timy ve, da 🟠Honda ni najboljša in nima težav to priznati....nima težav tudi s tem, da je 🟠MM93 povprečen, če nima najboljšega motorja ...posledično je bil lani po teh kriterijih 🟡VR46 katastrofa od katastrofe, če vemo da je vozil zmagovalni motor s katerim so lahko zmagovali vsi, prav vsi razen njega.
The Marquez
24. 10. 2022 09.25
+2
Nina, nismo mi krivi za tvojo meno p. , hormoncki delajo. Se vidi tu,stemi tvoji zmazki. Honda res ni najbolša, sam yamaha je še slabša in tam je pravi šampijon.
Profesormarck
23. 10. 2022 18.57
-16
Ejga kaj rečt...Fabio se je izkazal odlično,ducati pa je že dolga leta najboljši paket saj ga vejo peljat vsi ki imajo pet minut časa...sam pa ne morem mimo dejstva da ga pa en talijan ki sliši na ime rozek edini ni vedel pelat,ni šlo in ni šlo,je bil več v pesku kot na stezi.Kaj češ večje sramote od te da si talijan ki ne ve pelat italijanske mašine.Sramota do groba.Amen.Marc je pa testiral stvari,če še ne veste,zato tak malobolj čuden nastop,nove stvari za naslednje leto.Sicer pa nima letos več kaj dokazovat,kralj je nazaj-jasno kot sončen dan.Drugo leto je pa naslov že oddan za Profesortja motorja Marca Marqueza.Viva ! p.s. Že ob sklenitvi dveletne pogodbe z eneom sem dejal:napaka ta dva se bosta izmenično izrivala iz steze..nisem se zmotil.Kaj so delali v vodstvu ducatija,ko je vodil enea? Od edna do drugega so hodli in šepetali na uho,kaj le drugega od tega da ga mora "spustit" predsebe.Žalost na kubik ampak kaj češ....Zadnja dirka v Valencii bo odločala ker bo letos gospodar imena ki se bo zataknilo na pokal zmagovalcev.Nikol ne veš,je 50%50.
takje
23. 10. 2022 19.26
+17
Ti pubec, si kdaj treniral kaj v zvezi z športom, garal, delal do zadnejega atoma moči, tekmoval in se odrekal? Nisi, si navaden prepotenten zavaljeni lenuh, pametnjakovič, prisesan na mamin zizek.
Dirty Harry
23. 10. 2022 19.28
+16
vi Marquezi ste pa res neverjetni fanatiki 😂 15 sekund je zadaj in je testiral neke stvari za drugo leto ! tole si kopiraj, ker naslednje leto boš moral enako pisat, da testira komponente za 2024
Profesormarck
23. 10. 2022 19.36
-16
Lejte zao stalega žurana v dveh izdajanjih...veš socila sinek jaz gledam BT sport in tam so tako rekli,če te že zanima...neajaz govorim nekja na pamet.Sam tinimaš denarja pa moraš gabra poslušat,ta se pa sam nekaj DERE v mikrofon.Sam za info-seveda.
Dirty Harry
23. 10. 2022 19.51
+14
jaz drugače gledam na servus tv, ker ob gabru mi gre enako na kozlanje, kot ob tvojih komentarjih, ampak kot sem že omenil si te tvoje zmazke kopiraj, ker jih boš naslednje leto potreboval
Profesormarck
23. 10. 2022 20.37
-15
neabluzi žuran,ker boš še sam seb verjel..ti maš denar sam za čigumo,tuje strani so za tebe"misija nemogoče" ker si brez cvenka še za bir mami vzemeš od boge penzije.Raje molč.
Jezdimir
23. 10. 2022 20.45
+14
Profesormešalc od nekdaj meče v mešalc, če smo realni tudi samo to obvlada, tako da mu je bluzenje na nek način oproščeno...hehehe
Dirty Harry
23. 10. 2022 21.19
+13
ti meni odgovarjaš ali komu drugemu ? malo zmeden mi deluješ !
Ni nam vseeno
23. 10. 2022 18.44
-13
🔴 Konstruktorski naslov 2022 je osvojil Ducati....to ne pomeni praktično nič....... ker ni bil najboljši motor niti ko je osvojil 🔴 konstruktorski naslov 2021 in 🔴 konstruktorski naslov 2020...👍🏻... to je v motoGP-ju , če razumem gospoda iz Švice, kot bodeča Neža v turizmu
Ni nam vseeno
23. 10. 2022 18.08
-14
Kakorkoli Bagnaia te zmage ni danes posvetil Rossiju za dirko iz 2015 s tega prizorišča kakor je napovedal dobro obveščen vir in dodaja zagotovo pa ne tudi Rossiju za dirko iz 2011...tudi s tega prizorišča
Ni nam vseeno
23. 10. 2022 17.52
-14
🟡Mnenje gospoda iz Švice , človeka ki ima največ Rossijevih čepic in natikačev vidi v razpredelnici v kateri je ...1​.​Ducati,​ 2​.​Aprilia, 3​.​Yamaha, 4​.​KTM, 5​.​Suzuki​ in 6​.​Honda .... da Honda ostaja še naprej najboljša z naskokom😳😳😳 ....medtem ko 🤨...recimo drugi vir GPOne pa je že januarja trdil, da je Ducati najboljši - in da številke ne lažejo in to ob Yamahinem zmagoslavju...👉🏻Gospoda iz Švice bi prosil za obrazložitev , zakaj se njegovo strokovno mnenje v celoti razlikuje od amaterskih italijanskih novinarjev ? Kaj je nam in GPone strani ušlo, da so nas številke, ki ne lažejo lahko tako zavedle... ?
9474
23. 10. 2022 18.21
-16
A ne ves? Oni so vsi podkupljeni, da tko pisejo... Seveda ima prav nas velecenjeni gospod, honda je z naskokom najboljsa buahahah
Ni nam vseeno
23. 10. 2022 18.29
-15
Če gledamo konstruktorsko lestvico iz Rossijeve strani oz, perspektive-od zadaj ...je res videti tako....🥴🥴🥴
The Marquez
23. 10. 2022 18.38
+14
Trenutno honda ni najbolša. Brez najbolšega motorja je res malo dirkaček v zgodovini ,ki je osvojilo prvenstvo. Quartararo je eden od teh. Marquez pa brez stratosferske honde jr čisto povprečen dirkač. Lepo se vidi
David Rak
23. 10. 2022 18.47
+14
Ni nam vseeno
23. 10. 2022 19.27
-13
Se je Cankar kregal sam s sabo ko je pisal črtice? Ne...se pa je enkrat z mamo ampak to je že druga zgodba
Jezdimir
23. 10. 2022 20.47
+14
Lažnivc, če tudi bi se rad primerjal s pametnimi osebami ti žal to nisi, še dobro da ne veš...hehehe
T5t
23. 10. 2022 15.38
+13
Ducati bo le dočakal kot se zdi.
Ni nam vseeno
23. 10. 2022 17.29
-12
Ta ni Valentino, ki si je požvižgaval v Ducatijevi garaži pesem Martina Krpana...."Napačnega človeka imate!... Jaz nisem kriv, jaz nisem kriv...."
popstarr
23. 10. 2022 15.22
+13
Pa poklon ustanovitelju RedBulla, popdpornika mnogih športov tudi tega. Počivajte v miru.
popstarr
23. 10. 2022 15.14
+17
Sicer pa čestitke Peccotu, dobro se je držal danes, pa tudi Fabio.