MotoGP

Vinales v Jerezu razočarano razlagal: Počutil sem se, kot da bom zdrsnil na vsakem ovinku

Jerez, 08. 05. 2017 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

"Počutil sem se, kot da bom zdrsnil na vsakem ovinku, tako da je bilo zelo čudno in težko za nas," je po osvojenem šestem mestu, ki ni zadovoljilo njegovih apetitov, v Jerezu razlagal zmagovalec uvodnih dveh dirk razreda motoGP Maverick Vinales. Ta se je sicer Valentinu Rossiju, ki je VN Španije končal na 10. mestu, v skupnem seštevku približal na vsega dve točki zaostanka.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Popolna španska prevlada v razredu motoGP na domačih tleh v Jerezu
    02:34
    Iz 24UR: Popolna španska prevlada v razredu motoGP na domačih tleh v Jerezu
  • Iz 24UR: Tudi v moto2 in moto3 špansko slavje
    00:49
    Iz 24UR: Tudi v moto2 in moto3 špansko slavje
  • Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Španije
    11:50
    Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Španije

"Težko je reči, kaj se je dogajalo na dirki. Še na ogrevanju sem se počutil zelo dobro, zelo čisto, vozil sem na svoj način. Podobno je bilo tudi na ogrevanju v Austinu, nato pa je na dirki sledila katastrofa. Imeli smo dobre nastavitve elektronike. Našli smo nekaj, s čimer bi se s Hondo lahko borili za najvišja mesta, če bi šlo vse tako, kot je treba," je razočarano razlagal Yamahin Maverick Vinales, ki je bil na nedeljskem jutranjem ogrevanju celo najhitrejši dirkač na zahtevni stezi v Jerezu. Vinales je dodal, da ga je tokrat razočarala sprednja guma, s katero je imel ogromno težav tudi njegov moštveni kolega Valentino Rossi. "Imeli smo težave s sprednjim delom motorja, ni se dobro obnašal, ogromno se je spremenilo v primerjavi z jutrom, čeprav smo spremenili zgolj gume, ničesar drugega nismo spreminjali,'' je pojasnjeval Vinales.

"Počutil sem se, kot da bom zdrsnil na vsakem ovinku, tako da je bilo zelo čudno in težko za nas. Izboljšati se moramo na prihodnjih dirkah, saj smo izgubili nekaj pomembnih točk za prvenstvo," je še dodal Vinales, ki s prstom ni želel kazati na proizvajalca gum Michelin. "Pošljejo ti elektronsko sporočilo, če govoriš slabo o kakšni znamki. To se mi zdi logično, saj si vsi želimo, da ima naša znamka dobro podobo in da vsi o tebi govorijo dobro. Bil sem eden redkih dirkačev, ki se nikoli ni pritoževal nad Michelinom in ki sem ga podpiral maksimalno. Kar pa ne razumem, je to, da je na zadnjih dveh dirkah naša guma delovala odlično na jutranjem ogrevanju, na dirki pa ne. In to se ni zgodilo samo pri meni, temveč tudi pri Valentinu. To me čudi. Če bi Valentino končal kot tretji, bi si rekel: 'Dobro, zmotili smo se v nastavitvah motorja', toda tudi Valentina smo videli z veliko težavami, imel je enake težave kot jaz," je še potarnal Španec. Po zmagi v Austinu in drugem mestu v Jerezu se je Yamahinima dirkačema na vrhu skupnega seštevka razreda motoGP zelo približal tudi aktualni svetovni prvak Marc Marquez, ki na tretjem mestu za vodilnim Rossijem zaostaja zgolj za štiri točke (62/58).

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (106)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pabo39
09. 05. 2017 07.51
+0
Po vsej verjetnosti imate prav in Rossi res ne bo prvak. Je pa njegova motivacija in konstantnost še vedno občudovanja vredna. Leta naredijo svoje, izgubi se eksplozivnost. Še vedno pa ostaja blagovna znamka, ki jo bo težko kdo presegel.
JackMillerSparrow
08. 05. 2017 20.55
+7
Res se lahko vprašamo, kako lahko vodi dirkač, ki ni bil letos niti blizu zmage. Res je zgleda ta sistem točkovanja malo neustrezen. Vzemimo primer 10ih zaporednih zmag Marqueza, Pedrosa pa 10krat drugi. Imamo točkovno razmerje 250 proti 200. Potem pa recimo Mark 2 krat pade, Pedrosa pa 2 krat zmaga in je razmerje 250 : 250. To se mi ne zdi fer, saj so po mojem zmage preslabo nagrajene.
mojcd
09. 05. 2017 08.19
+1
aja lani pa ko je rossi 3x odstopil je pa točkovanje bilo v redu?
mojcd
09. 05. 2017 08.19
+1
jezdiimir
09. 05. 2017 17.43
-2
Jaka ti si res trotl, v tvoji računici bi bil Markec prvak zaradi več zmag, upam da ti je votlina med ušesi dojela, hehehe
CrushLow
08. 05. 2017 18.55
-8
vazn da je jokica na 3 mestu .... naslednjic ko ga pa nebo med top 20 bo pa spet vse drugo krivo ....
JackMillerSparrow
08. 05. 2017 20.49
+7
Daj nehaj že enkrat težit s tem zasmehovanjem Lorenza, ker si že ornk dolgočasen.
jebalvisvoju
08. 05. 2017 18.40
+4
Dejstvo je da je MM boljsi od VR... res da je 9x sv. Prvak ampak MM ima pred sabo vsaj se 12 13 sezon tko da bomo vidli.. Rossiju kapo dol za vztrajnost vendar so prisli mladi agresivni polni motivacij za premagovat doktorja in jim to tudi uspeva.. to da Rossi lovi 10 naslov ze 7let pove marsikaj hoteli ali ne.. ne mecite si peska v oci
jezdiimir
08. 05. 2017 18.49
-8
Ne pozabit kdo vodi v prvenstvu, zaenkrat še ni boljšega od Rossija, kaj bo ko bo nihče ne ve, hehehe
jebalvisvoju
08. 05. 2017 18.50
+2
A morajo mladici dat dediju malo zadovoljstva in upanja. Mm je tretji s padcem pa samo 4pike za njim ne pozabit misko..
jezdiimir
08. 05. 2017 19.29
-7
Vinales je tudi s padcem pa je pred Markecom, tako da pssst, hehehe
NašDONALDO
08. 05. 2017 19.45
+4
aktualni svetovni prvak je pa kdo? , tako da pssst, hehehe
JackMillerSparrow
08. 05. 2017 21.00
+2
Tako Rossi kot mali Vinales se lahko zahvalita slabi pripravljenosti Repsolke na prvih treh dirkah, da zdaj migata na vrhu razpredelnice. Ampak ne bosta dolgo, saj prihaja strah in trepet dohtarja, tipček, ki ga je mimogrede odpihnil s prestola - Mark Marquez!
Roboionator
08. 05. 2017 18.37
-1
ha ha katiri komnetarji :)
JackMillerSparrow
08. 05. 2017 18.09
+1
Tukaj nekateri priznavate Rossiju, da je že 21 krat spremenil način vožnje. Mark Marquez spreminja način vožnje iz ovinka v ovinek, motocikel obvladije v stilu cirkuškega akrobata. Če primerjamo dohtarjev stil napram MM je kakor da bi stara babica stegovala nogo pred ovinkom, medtem ko Mark dobesedno polaga mašino pod osupljivim kotom nagiba, zraven pa v ovinku dvakrat podrifta. Za starega dohtarja je to - Amerika.
jebalvisvoju
08. 05. 2017 18.30
+4
jezdiimir
08. 05. 2017 18.54
-6
Markec sedi na najboljšem motorju pa je klub temu za obema Yamahama, tako da cirkuške akrobacije tukaj ne štejejo. Jakec še veliko mleka boš presesal da boš kaj pametnega povedal, hehehe
CrushLow
08. 05. 2017 18.57
+1
ja najboljs da gre v cirkus nastopat ... mu bodo vsi ploskal ...
JackMillerSparrow
08. 05. 2017 21.27
+2
Achilleus
27. 05. 2018 18.08
+1
gov46
08. 05. 2017 17.37
-2
Za vse tukaj in vse mn,vin,dp it bi rosi zmerom najjaci. Nightyfly lepo povedal kolk razlicnih nacinov se je moral rosi nauic oziroma spremenit stil voznje zarad elektronike. Ki so bili takrat ostali od teh dirkacev ki danes dirkajo. V plenickah. Ostali so se do sedaj naucili oziroma moral navad en nacin voznje. Pa se ta nekaterim ne uspe. Vsem ostalim se manjka kar nekaj let da se bodo sploh lahk primerjal s rosijem. Ce se bodo sploh lahko.
Erik Volk
08. 05. 2017 18.10
+6
Če so toliko mlajši...niso oni krivi in ne vem zakaj bi jih mogu vsak navijač Rossija sovražit zaradi let? Kot drugo bi samo rad poudaril, da se za Rossija govori že od njegovega 30 leta, da spreminja slog...tudi Lorenzo jih ima 30...in pri isti starosti kot Vale je podpisal z Ducatijem. Se pravi je star in menjava moštvo...jasno tudi slog prilagaja. Rossi je naredu in dela dobro delo...velja pa podobno tudi za ostale...Kje piše, da ti dirkači ne bojo dirkali pri 40...Pustimo času čas...
esid@37.com
08. 05. 2017 17.17
+1
A Reklame so ble kul?
CrushLow
08. 05. 2017 18.57
-1
esid@37.com
09. 05. 2017 14.07
Nightyfly
08. 05. 2017 16.33
-5
RockSt 08.05.2017 15:30:27 3 4 1 Zanimivo je to ko sem jaz rekel po dirki ko sta odleteli obe hondi ven v istem ovinku da so problem gume so vsi tisti ki MM ne marajo krivili njega da gume nimajo nič s tem da je on pač nesposoben in da ne zna voziti. *************ce mislite na isto letosnjo dirko v Arg , potem ste zgresil v oceni . Oba pilota sta povedala drugace ,in tudi iz posnetkov je videti , da sta oba v pri dvojni spremembi smeri enostavno pretiravala ,sla z zavoro cez limit in jima je vzaelo prednje kolo . Torej napisite vsaj kar sta povedala oba pilota in prevzela nase krivdo . Bodimo vsaj v ocenah konsistentni in ce se da objektivni . Meni tudi ne bi bilo vsec , ce bi Rossi valil krivdo na nekaj , je pa on povzrocil ali slabo naredil . Navijati za takega pilota ne bi bilo lepo . Ce pa zelite , lahko greste nazaj pogledati poste ,kdo je kaj povedal o padcih obeh hondistov .
NašDONALDO
08. 05. 2017 16.46
+6
MM in DP pač ne jamrata in prevzameta krivdo nase v takih primerih. lahko bi tudi VR in MV povedala pošteno, da nista znala nastaviti yamahe za to dirko. zarco je pokazal in dokazal, da se to da.
Nightyfly
08. 05. 2017 16.48
-6
donald ...,,,ja ja imate seveda prav v vasem svetu - oba zacetnika ,tista dva na Yamahi .Nimata pojma . Imate prav .Kaako zelo imate prav . Lep dan zelim.
NašDONALDO
08. 05. 2017 16.51
+3
v tvojem svetu so seveda kakršne koli napake VR v naprej izključene, potem pa si je treba izmišljevat slaboumne zgodbice v katere še sam ne verjameš več.
Nightyfly
08. 05. 2017 17.01
-9
Nightyfly 08.05.2017 14:17:36 , spodaj sem napisal nekak povzetek tistega kar pise veliko strokovnjakov ,analitikov in poznavalcev tega sporta . Gume nej bodo res enake za vse , .To ne pomeni , ce tega ne vestre , da na primer ponudis vsem mostvom eno in edino gumo , ter tako deklarativno pokazes ,da si dal to gumo vsem mostvom enakopravno . A je res ? No , zdaj pa malo pomislite , kaj je prav . Opremljevalec mora zagotoviti vsem gumo ali gume , ki bodo najblizje perfekciji izkoristka ,ali po domace -cimvecjega oprijema in prenosa moci na podlago za vse mogoce situacije .Torej podlage in vremenske pogoje .Pika .To je vse .
Nightyfly
08. 05. 2017 17.08
-8
donald ,,,rad vidim ,da enake pogoje za vse ,potem pa -boj . To je titi pravi uzitek tega dirkanja . Rad bi videl motorje brez elektronike , pa naj se pomerijo majstri . Za Rossija vem kako je vozil te motorje ,pa se dvotaktni so bili . Ce ste kdaj vozil zweitakterja ,recimo 500 Katano ,potem imate vsaj priblizno idejo kaj pomeni smrt na vsakem koraku ,metru . In kako so vozili takrat . V nedeljo , se bolje v soboto se je pri voznji MM videlo kaj pomeni vsa elektronika ,in zakaj MM ostane na kolesih . Brez da bi mu jemal slavo .Toda tako je . Nekateri so v svoji karieri menjali ze 21 vrst nacinov voznje in samih bolidov -dirkalnikov motociklov . Kaj pravite .!!!
NašDONALDO
08. 05. 2017 17.19
+5
enake pogoje imaš med dirkači istega moštva. in kje je tvoj VR v odnosu do tistega z enakimi pogoji? vedno zadaj. ne želi si še za vseh ostalih 20 na štartni liniji enakih pogojev, ker potem bo tudi 10. mesto kdaj težko dosegljivo!
Erik Volk
08. 05. 2017 18.17
+4
Letalec...glede Rossija in vožnje po starem načinu brez elektronike, bi dodal samo nekaj...Schumacherja so pred leti vprašali, zakaj mu ne uspeva več zmagovat, kot v časih...in kaj počne drugače??? Pa jim je odvrnil, da dela vse enako..."leta so naredila svoje, ne reagiram več tako hitro...sploh pa se ne znajdem več tako ob nesrečah in manjših trkih". To je povedal, ko je dirkal za Mercedes...Zame je bil odličen in najboljši svojega časa...leta pa mu niso prizanesla, kot nikomur...Želim mu vse dobro. Tudi Rossi ne bi več tako dirkal, kot je v mladih letih...
medvedJEkriv
08. 05. 2017 16.31
-5
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ROSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nightyfly
08. 05. 2017 16.33
-9
Taaaaako je ...............++++++++++++++++++ ;)
RockSt
08. 05. 2017 15.36
+6
Ponavadi je bilo tako da kdor je bil hiter v Jerezu je bil tudi na vseh drugih evropskih prizoriščih upam da se zgodovina ponavlja.
JackMillerSparrow
08. 05. 2017 15.49
+3
Pa Itak bo MM letos prvak, pa naj se rossici stavijo na trepalnice.
hondanaked
08. 05. 2017 16.16
+2
wauu jackmilnersparrow je boljši jasnovidec ,kor denijeve zvezde ah kaj dani ,baba vanga je nulaaa
RockSt
08. 05. 2017 15.30
+9
Zanimivo je to ko sem jaz rekel po dirki ko sta odleteli obe hondi ven v istem ovinku da so problem gume so vsi tisti ki MM ne marajo krivili njega da gume nimajo nič s tem da je on pač nesposoben in da ne zna voziti. Upam da bodo sedaj navijači modrih vendar le opazili kaj pomeni guma čimprej je treba menjat ta francoski rafut. Žalostno je to da o zmagah odločajo gume in ne sami dirkači v bistvu sreča kod bo izbral pravi paket. Upam da bo do konca sezona sreča na Hondini strani ;)
NašDONALDO
08. 05. 2017 15.36
+5
no, vsi imajo na voljo popolnoma enak izbor gum, tako da absolutno ni govora o tem, da gume krojijo razplet dirk!
Erik Volk
08. 05. 2017 15.48
+10
Vedno krivijo Marqueza...ko se dogaja kaj podobnega ostalim ali pa kr VR46...je pa material za stran vršt...Marca celo imajo za slabega, ker more uporabit trše različice gum, da mu zdržijo do konca dirke. Zakaj jih ostali...Yamahe naprimer ne rabijo tako pogosto...odgovor je...niso sposobni z slabšim oprijemom priti do cilja...In to kaže na to, da Marc le ni kr nekdo...Tudi njemu se je že dogajalo, da zaradi obrabe ni mogu dohajat najhitrejše...Imamo lep primer, kako je napačno izbral mehkejšo različico 2015 v Argentini...Pol pa vsi kozlarije pišejo...
NašDONALDO
08. 05. 2017 15.51
+7
bravo, točno na to dirko sem pomislil. rossi je izbral tršo različico in v finišu igraje opravil z Marcom, ki je ostal brez gume! pa takrat nihče ni govoril o tem, da so gume skret!
Erik Volk
08. 05. 2017 16.03
+8
Ne...poveličevali so VR46. Zmago si je takrat zaslužil, ker je pravilno izbral. Poveličevanje pa je bilo odveč...Marc je izgubil zmago zaradi napačnega izbora...to je to...
NašDONALDO
08. 05. 2017 16.10
+4
Z.I.Z.U.
08. 05. 2017 17.17
-3
Aha.. če padeš na zaviranju so gume krive?? Torej bi mogle vsemogočne gume prenest dirkačeve napake oz "napake" motorja al kak?? In z izjavo da yamaha ne uporablja trdih gum ker niso sposobni z slabšim oprijemom priti do cilja pač dokazuješ da si en navaden klepec.. definitivno si prvi favorit za nagrado bodi idi*t leta 2017
NašDONALDO
08. 05. 2017 17.33
+3
gume niso nikoli krive. razen pri rossiju in vinalesu. a ne zizek?
Z.I.Z.U.
08. 05. 2017 18.05
-4
Eno je če preobremeniš gumo in padeš.. drugo pa je če guma razpade ampak prideš do konca.. tu pa je ali kriva guma ali napačne nastavitve.. kdaj ti bo to jasno klepec?? Pa rossi sam je povedal da so z nastavitvami stvar poslabšali.. kje je torej problem?? Pa za vinalesa mi ne rabiš govorit ker ne navijam zanj.. nisem jes kot vi ki navijate za znamke motorjev..
Erik Volk
08. 05. 2017 18.25
+6
Tu ti še sam povem eno varianto...da boš razsvetljen...Z mehko gumo je lažje in predvsem hitreje lahko dirkaš. Dovoljuje tudi napake in hiter začetek dirke. Pol pa moreš imet srečo, da ta ostane dovolj cela. Z tršo gumo...gotovo dirkaš počasneje, pazljivo štartaš dirko...in če imaš srečo si ob koncu z manj obrabe hiter...Če je bila guma obrabljena preveč, bi mogli izboljšat nastavitve ali uporabit tršo različico...ki pa ni nujno varna in hitra...bolj jasno zizu?
Z.I.Z.U.
08. 05. 2017 19.53
-5
Hvala.. nisem vedel.. skos samo medium al pa medium hard vozim.. pa ne vem
NašDONALDO
08. 05. 2017 15.25
+2
a ta vinko bo pa jokal in stokal po vsaki dirki, ko ne bo dobil zmage servirane na pladnju?
jebalvisvoju
08. 05. 2017 14.39
+3
za neuspeh se vedno najdejo izovori.. zanimivo da je samo yamahama drselo... marc prakticno vsako dirko drsi pa je na odru..
Nightyfly
08. 05. 2017 15.20
-3
..No , s tem ste povedqal koliko poznate voznjo na dveh kolesih .
JackMillerSparrow
08. 05. 2017 15.45
+5
Ja Muha, v drsenju pa niti Rossi niti Vinales ni dorasel Marcu, a ni tako?
Erik Volk
08. 05. 2017 16.05
+6
jebalvisvoju
08. 05. 2017 18.36
+3
Nightyfly
08. 05. 2017 14.17
-5
bojc46 08.05.2017 11:55:42 Se strinjamm bojc 46 .Tudi v tujem tisku namigujejo na isto .Vinales se izogiba imenovati naslovnika ,ceprav jasno leti na Michelin . Vedno vec je dirkacev in mostev , ki imajo ze od lani probleme s pnevmatikami . Tovarne izpostavljajajo dejstvo , da sami bolidi -motorji brez gum predstavljajo procentualno najvecji del stroskov neke firme ,za eno sezono , gume pa le majhen del . Problem je v tem , da morajo zaradi slabse kvalitete in s tem oprijema investirati ogromno vec ljudi , tehnologije in na koncu denarja za popravilo in izgradnjo novih motorjev ,ki nadomestijo razbite . Stroski eksponentno narascajo , tako da si tako drago ekstravagantnost privosci ena ,mogoce dve firmi , ostali pa capljajo zadaj . Bistvo vsega ,kot tudi splosna zelja in zahteva ja , da bi imela vsa mostva na voljo bilokatero mesanico,gumo ,ki bi zagotavljala , da ta ista guma prenese na asfalt vso moc ,ki jo agregat ima -oz. imajo . Torej vsako mostvo mora imeti na voljo tako gumo .Pa tudi ,ce zozijo izbor gum na minimum . Trdo in mehko , ter variante za dez . To se da brez problemov doseci .Toda guma mora vzdrzati do konca . Vceraj se je lepo videlo ,kako so gume cez polovico dirke zacele popuscati . Tudi zaradi varnosti dirkacev tega ne bi smelo biti .
Nightyfly
08. 05. 2017 14.19
+0
Lep primer je bilo napredovanje Zarcoja ,ki se je fantasticno prilepil na Marqueza , pokazal fantasticno voznjo ,potem pa zal moral popustiti zaradi gume ,kot se nekateri . So gume krojile vcerajsnjo dirko ? No , da ne bo nesporazuma ,Dani je bil cel vikend odlicen in si je 100% zasluzil zmago .
JackMillerSparrow
08. 05. 2017 15.48
+2
A MM pa si ni zaslužil 2. mesta? Uuu to boli priznati, a ne Muha? Ta presneti 93MM, ki ga rossici sovražimo iz dna srca, a ne Muha?
Erik Volk
08. 05. 2017 15.50
+5
Sovraštvo še ni osvojilo naslova prvaka...ravno nasprotno deluje...
Nightyfly
08. 05. 2017 16.22
-4
Jaka ..........ste pismen? Ste opravilno sposoben ? Torej kaj sem napisal? Ce vi vidite kje mojo nevidno pisavo ,,,,prosim napisite to . Do takrat pa - pamet v roke ,,,pa se slovnico v eni roki , in bonton v drugi ....
McGuinness
08. 05. 2017 13.10
+13
No, ko pa Marquezu opleta motor in mu ne gre, ali pa Lorenzu, potem ste navijači rumenega glasni kako ne znajo peljati, da so to sami izgovori, da je dirkač kriv in ne motor, itd. Ko pa to izjavi Vale in Vinales, ufff to pa je potem stoposto motor, ne jokata, itd. A Zarco na še slabši Yamahi je pa dobil kaj? Bridgestone gume? Haha, no kar hočem povedati je da so VR46 navijači tako zelo hinavski in ne toliko da jaz ne bi verjel da sta imela težave. Pa lp.
Erik Volk
08. 05. 2017 14.09
+5
No, celo navajajo vzrok za boljše satelite Yamahe v tem, da so peljali na lanskem motorju...To ni izgovor. Če bi se to zgodilo Hondi, bi vsi okrivili predvsem Marca, da se motor dela zanj in ga ne zna razvijat...Mislim, da nisem daleč od tega, kar bi fanatiki dobili za vzrok. Jst pa ne krivim tovarniška dirkača Yamah...ker je povsem človeško delat napake in se v časih ne pravilno odločit...To je to...Zadnja dirka ni bila realni pokazatelj forme Yamahe...
bojc46
08. 05. 2017 11.55
+4
vinales je izjavil, da ne sme reči da so gume slabe, ker bi od michelina takoj prejel pošto, kaj bi v njemu pisalo, si lahko samo mislimo
gutej
08. 05. 2017 11.09
-14
Zarcu je pa šlo. Yamaha si z Rossijem redi kačo na prsih. Jorge zna vsaj razvijat motocikel tale dva sta pa ena telička z najboljšim motorjem stagnirata oz nazadujeta iz dirke v dirko.
buzerantos
08. 05. 2017 11.28
+1
bojc46
08. 05. 2017 11.44
-7
zarcoju je šlo zaradi lanske yamahe, kje je bila lani yamaha v jerezu vemo vsi...jorge če bi znal razvijati motor, yamaha ne bi padala v zmogljivosti, ko je rossi presedlal na ducati...so tehniki izjavili, ko je rossi prišel nazaj, da je motor v bistvu skoraj isti kot takrat ko je odšel, da ni bilo nobenega razvoja...
Erik Volk
08. 05. 2017 12.38
+7
Glede razvoja Yamahe v letih 2011 in 2012, ko Rossija ni bilo...ne bi ravno reku, da jim je šlo slabo...sezona 2011 je bila Stonerjeva, 2012 pa je prav njega premagal Lorenzo na Yamahi. Leta 2013 pa se je slednji boril za naslov proti Marcu...kljub poškodbi med sezono...Ne bi ravno kritiziral Lorenza glede razvoja...Sej ima priložnost pokazat na Ducatiju kaj je vreden...
bojc46
08. 05. 2017 12.50
-3
ravno to sem s tem hotel povedati. yamahin inženir je rekel, da je yamaha 2011 in 2012 dejansko yamaha 2010 z minimalnimi posodobitvami
gutej
08. 05. 2017 13.11
+2
Od kdaj jenpa dohtar motorni inžinir. Dolker je imel jorgeja je kopiral nastavitve sicer je pa švoh kar se tiče nastavitev. Zna pa peljat. Ampak to bo spet premalo.
bojc46
08. 05. 2017 13.16
-1
ok priznam...z nastavitvami ima kdaj težave, jlo jih ni imel toliko. je pa zaradi rossija yamaha vsa leta pri vrhu, ker ve kateri materijal bo pokazal pozitivne lasnosti, oz zna pretehtati pluse in minuse neke komponente bolje od marsikoga...
Erik Volk
08. 05. 2017 14.14
+6
To se strinjam...Rossi je človek, ki zna in ve kako se stvari streže. Nikakor ne zanikam, da je za Yamaho vedno dobro delal. Vseeno pa ne bi kritiziral Lorenza, ker je znano, da je perfekcionist...in to tudi kar se tiče razvoja...Njegova šibka točka je bolj ne prilagajanje...vsaj ne hitro. Mogoče nas pa vse preseneti in utiša z Ducatijem. Sploh, če nekoč doseže naslov prvaka...se bo Lorenzo vpisal med nesmrtne...čeprav mu eni tudi to ne bi priznali...
NašDONALDO
08. 05. 2017 17.37
+3
bojči, zakaj je (po tvojem) lanska yamaha boljša od letošnje? kako to, a je ni razvijal veliki razvijalec, nezmotljivi in popolni VR??
AS1983
08. 05. 2017 10.45
+6
pogrešam pa tudi čase v motogpju, ko sta bila 2 gumarja, Michelin in Bridgestone, upam, da bosta v prihodnosti še kdaj gumarska vojna, tudi v F1 je dolgočasno glede gum ker je samo Pirelli.
AS1983
08. 05. 2017 10.44
-2
Vinales je letos že 3-krat premagal Rossija, torej vsakič ko je prišel v cilj. Želim si mesarskega klajna do zadnje dirke sezone. Lani je bilo kar 9 različnih zmagovalcev, letos jih ne bo toliko, od vodilnih je samo še Rossi brez zmage
rr3
08. 05. 2017 10.54
-2
Ne skrbi Rosi bo zmagovalec na naslednji ;)