MotoGP

VIDEO: Stonerju 'pole position', Rossi predzadnji

Chemnitz, 16. 07. 2011 12.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Pred dirko za VN Nemčije si je najboljši startni položaj privozil Avstralec Casey Stoner, drugi je bil povratnik po poškodbi Dani Pedrosa, tretji pa je bil Jorge Lorenzo. Znova je razočaral Valentino Rossi, ki je zasedel 16. startni položaj.

Jorge Lorenzo
Jorge Lorenzo FOTO: Reuters
Motociklistična karavana v razredu motoGP se bliža sredini tekmovalnega leta. Po osmih dirkah najbolje kaže vodilnemu v skupnem seštevku svetovnega prvenstva Caseyju Stonerju (Honda), ki ima pred drugouvrščenim aktualnim svetovnim prvakom Jorgejem Lorenzom 19 točk naskoka, tretji pa je presenetljivo Italijan Andrea Dovizioso, ki za vodilnim zaostaja za 49 točk.

Deveto dirko sezone, preizkušnjo za VN Nemčije, bo z najboljšega startnega položaja začel vodilni v skupnem seštevku Stoner, ki je najhitreje opravil s stezo v Sachsenringu. Njabolj se mu je uspel prebližalti povratnik po poškodbi Dani Perdrosa, ki z dobrimi vožnjami kaže, da je saniral poškodbo ključnice. Aktualni svetovni prvak Lorenzo bo nedeljsko dirko začel s tretjega startnega položaja. Z druge startne vrste bo skušal do svoje prve zmage v kraljevem razredu priti Italijan Marco Simoncelli

Še enkrat več pa je svoje navijače razočaral devetkratni svetovni prvak Valentino Rossi,  ki z Ducatijem nikakor ne ujame motociklističnih šampionov. Nemške kvalifikacije je končal na poraznem predzadnjem 16. mestu.

V najšbikejšem razredu v ospredju španski dirkači

V najšibkejšem razredu so prvih pet mest zasedli španski dirkači. Z najboljšega startnega položaja bo nedeljsko dirko začel Maverick Vinales, ki tekmuje za moštvo Blusens by Paris Hilton Racing. Španec je v zadnjiih minutah kvalifikacij uspel ugnati rojaka Hectorja Faubela, tretji pa je bil Luis Salamon. Vodilni v skupnem seštevku Nicolas Terol se je moral zadovoljiti s četrtim mestom.

V razredu moto2 najhitrejši Marc Marquez

Zelo izenačene kvalifikacije v razredu moto2 je dobil Španec Marc Marquez, takoj za nijm se je uvrstil ljubljenec domačega občinstva in vodilni v skupnem seštevku Stefan Bradel, tretji pa je bil še en Španec Aleix Espargaro. Francoz Jules Cluzel (Suter) je nekaj minut pred koncem kvalifikacij grdo padel in pri tem popolnoma uničil svoj motocikel, na srečo pa jo je sam odnesel brez hujših poškodb.

Izidi kvalifikacij:

razred motoGP

1. Casey Stoner (AVS/Honda) 1:21.681
2. Dani Pedrosa (SPA/Honda) + 0.252
3. Jorge Lorenzo (ŠPA/Yamaha) + 0.263
4. Marco Simoncelli (ITA/ Gresini Honda) + 0.273
5. Ben Spies (ZDA/ Yamaha) + 0.375
6. Andrea Dovizioso (ITA/ Honda) + 0.476
7. Colin Edwards (ZDA/ Tech 3 Yamaha) + 0.687
8. Nicky Hayden (ZDA/ Ducati) + 0.707
9. Randy de Puniet (FRA/Pramac) + 0.822
10. Alvaro Bautista (ŠPA/ Suzuki) +0.923
11. Hector Barbera (ŠPA/Aspar Ducati) + 0.995
12. Cal Crutchlow (GBR/Tech 3 Yamaha) + 0.995
13. Karel Abraham (ČEŠ/ Cardion Ducati) + 1.483
14. Toni Elias (ŠPA/ LCR Honda) + 1.520
15. Hiroši Aojama (JAP/ Gresini Honda) + 1.567
16. Valentino Rossi (ITA/ Ducati) + 1.639
17. Sylain Guintoli (FRA/Pramac Ducati) + 3.026

razred moto2

1. M. Marquez (ŠPA/ CatalunyaCaixa) 1:24.780
2. S. Bradl (NEM/Kalex) + 0.129
3. A. Espargaro (ŠPA/ Pons Kalex) + 0.167
4. M. Pirro (Ita/Moriwaki) + 0.352
5. J. Simon (ŠPA/Suter) + 0.456
6. A. De Angelis (SM/ Jir) + 0.490
7. X. Simeon (BEl/Tech 3) + 0.502
8. M. Kallio (FIN/Suter) + 0.538
9. B. Smith (VB/Tech 3) + 0.571
10. Y. Hernandez (Kol/FTR) + 0.577

razred 125 ccm

1. M. Vinales (ŠPA/ Aprilia) 1:27.477
2. H. Faubel (ŠPA/Aprilia) + 0.331
3. L. Salom (ŠPA/Aprilia) + 0.388
4. N. Terol (ŠPA/Aprilia) + 0.515
5. S. Gadea (ŠPA/ Aprilia) + 0.590
6. J. Zarco (FRA/Derbi) + 0.701
7. E. Vazquez (ŠPA/Derbi) + 0.839
8. A. Moncayo (ŠPA/Aprila) + 0.867
9. J. Folger (NEM/Aprilia) + 0.913
10. D. Kent (VB/Aprilia) + 1.149

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (90)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

g33ky_fr34k
17. 07. 2011 13.24
KennyJR Vem sam da je blo isto kot je stoner de punieta (pisalo na facebooku pod dani pedrosa and marc marquez fans), sam videa pa noče pokazat... Zato pa sprašujem če maš ti posnetek ko si neki strokovnjak al pa kdorkoli drug?? Ker ga nikir žal ne zasledim... :( Po neki logiki ga je mogo redding vsekat pa mu neki pokazat, zato pa škoda da ga ni marquez nazaj...
Rojc Grega
17. 07. 2011 09.18
slovnica v temi
Aljosa Skrabelj
17. 07. 2011 03.27
Prehod iz motocikla 11.1 nazaj na staro verzijo ni tako preprost kot si mislite. Kvota motorjev je omejena na 6. Zraven vseh uporabljenih do sedaj je Team od Rossija porabil enega ko so izboljšali sam motor za GP 11, potem še enega za prehod na GP 11.1 (ker je motor v GP12 motociklu del nosilne konstrukcije) in sedaj če grejo nazaj na starega morajo spet motor iz 11.1 vrečt v smeti. Če me spomin ne vara je Rossi porabil 3 motorje do menjave, prehod na 11.1 je bil četrti motor, prehod nazaj na staro verzijo bo peti motor. Torej mu ostane samo še eden. Ni tako preprosto vse skupaj. LP
Omen3
17. 07. 2011 01.43
KennyJR IcemaN-X če nebi bil kriv rossi, potem bi bil vsaj pred vsemi ostalimi ducatiji... tako pa ga prehitevajo popolnoni začetniki, na privat ducatijih, ki še padejo 10 minut pred koncem in sploh ne postavijo pravega časa na mehkih gumah... LOL... @Kenny To ni edina možna razlaga.Rossi je trenutno edini,ki ima Ducati 11.1 in ga testira.Ostali tovarniški in poltovarniški vozniki vozijo prejšnjo verzijo motorja. Hayden še ni smel zaradi izpolnjene kvote preiti na novejši 11.1 in če je pameten ga tudi ne bo vozil v USA (kot je bilo napovedano).Ker se očitno bolje pelje s starejšo verzijo. Če pa bi se Hayden z 11.1 peljal precej bolje od Rossija,potem pa se lahko kritizira Rossija.A najprej je treba videti kako bo na sami dirki in do kam se lahko pripelje 11.1.Verjetno pa bo najbolje "izboljšano" verzijo vreči v kanto.
KennyJR
17. 07. 2011 00.44
g33ky_fr34k kaj se spet usajaš, a si sloh videl kaj je bilo??
Aljosa Skrabelj
17. 07. 2011 00.42
@lovric Tako je. Krivo je oboje. Trenutno stanje je pač tako. In to je dejstvo. Vsekakor sodi med najboljše MotoGP voznike vseh časov. A bova v prihodnje govorila v pretekliku ali pa v sedanjiku bo odvisno od naslednje sezone. Če se v naslednji sezoni počasi pobere bo še peklensko na stezi. Če se pa ne, potem je to začetek konca. Osebno ga niti približno še nisme odpisal in sem mnenja, da ga še bomo videli na nosu karavane. Ampak, da se bo to zgodilo se bosta morala pobrat on in Ducati. To pa lahko po mojem mnenju vidimo komaj naslednjo sezono, ko bo šok mimo. Moja dva centa. LP
lovric
17. 07. 2011 00.35
kriva je slaba forma rossija in slab motor. Rossi je pa še vedno živa legenda med dirkači . Poglejte si njegove posnetke pa vam bo jasno zka ga uvrščajo med najbolše voznike vseh časov
g33ky_fr34k
16. 07. 2011 23.33
a ma kiri posnetek ko je dans redding vsekal marqueza, isto kot stoner zadnič de punieta?? Škoda da ga ni marquez z motora dol vrgo...
Aljosa Skrabelj
16. 07. 2011 23.04
@Paklenik. Časi ko je Rossi bil tako dober in imel tako dober motocikel, da je to zmogel so definitivno mimo. Razen v primeru, da se z steze skegljajo vsi ta dobri vozniki, več kot na 6 ali 7 mesto ne more računat. Niti v idelanih pogojih. Pa saj to sam veš. In vidiš. Zastopim tvojo navijanje in tvojo voljo kot navijača. Prav je da ga podpiraš. Ampak sam veš, da so stopničke nedosegljive trenutno. Razen v primeru da se: Stoner, Dani, Lorenzo, Spies, Simončeli, Dovi .. razletijo, mimo njih ne more. Vsaj trenutno ne. Razlike so enostavno prevelike. LP
Aljosa Skrabelj
16. 07. 2011 22.58
@MBEK če je to dejansko res bomo videli z prehodom nazaj na star motor. Kot je možno prebrat bodo opustili 11.1. Torej preide na motor, ki ga hayden fura trenutno. Potem je konec z izgovori. Mora bit hitrejši od Haydna in Pramac Ducatijev na treningih. Gre za identično zasnovo, z boljšimi deli na tovarniških motociklih. Kot sem rekel. Nisem navijač Rossi-ja, ampak mu privoščim, da se vrne gor. Ampak zgovarjanje na motor je počasi preveč, če te prehitevajo vozniki na slabših Ducatijih. Res, da je lahko bil 11.1 strel v meglo. V tem primeru bomo kmalu vidli napredek. Če pa je dejansko problem v psihi Rossi-ja pa ga ne bo. Ne trdim, da nimaš prav. Ampak moje mnenje ostane dokler se ne izkaže drugače. LP
MBEK
16. 07. 2011 22.39
Sem fan Rossi -ja ampak sam sem mnenja, da z Rossi -jem ni nič narobe, temveč problem je v motorju... Ducati enostavno ne zna rešit težav z motociklom in na žalost jim tudi Vale ne more pomagat. Je pa tud to res, da če se moticikel ne "ujema" z dirkačem enostavno ne funcionira. Ducati se bo moral močno!!! potruditi pri razvoju motorja!!!
Paklenik
16. 07. 2011 22.37
Fantje jutri je dirka in Rossiju je vseeno a štarta 5 ali 17, ker je vedno zmožen priti vsaj v peterico, mislim, da boste jutri videli kako se iz 16 štarta pride na stopničke in to lahko v GP-ju stori samo on.
Aljosa Skrabelj
16. 07. 2011 21.40
Bisem fan Rossi-ja in mi je dejansko vseeno kaj počne in kolk flasha je okoli njega. Ampak se mi sedaj počasi že smili. Od kralja stez v dobrem letu praktično k podnu. Res je da ko gledamo dejanske dirke in skupni seštevek niti ni tako slab. In mu dam pohvalo za borbo. Bolj kot z motorjem z samim sabo. Psihični pritisk Italjanske javnosti, ko sedi njihova moto ikona na njihovi ikonski moto znamki in doživlja tole ... mora bit brutalen. Lahko vsam gre Rossi na jetra kolikor hočete. Dejstvo je da je v MotoGP pripeljal veliko gledalcev. Ne nujno njegovih fanov. In zato si zasluži spoštovanje vsakega Moto navijača. Pa če ga maramo ali ne. Kar se njegovih navijačev tiče, pa je čas da priznate, da ima trenutno težave in da ni kriv samo motocikel. Če je Pramac Ducati z MotoGP amaterji za bilanco (ki v večini dirko končajo zadnji ali odletijo) sposoben na treningih in kvalifikacijah praktično vedno bit pred profesorjem MotoGP-ja na tovarniškem Ducatiju podprtim z razvojem Burgesa .... tu je problem v vozniku. In ta problem je na psihičnem nivoju. Ali je zgubil zaupanje vase, zaupanje v motocikel ... karkoli že je. Trenutno je na dnu. Je pa čas za navijače, da ga podpirate. Je pa res, da bomo v tem letu in mogoče še naslednjem videli, kdo so pravi navijači. To so tisti, ki bodo ostali z njim čez te zajebane čase. LP
zapy8
16. 07. 2011 21.25
unja1.m 16.07.2011 kmalu bote vsi ob omembi rossija pomislili na pralni prašek,ali sadni jogurt,ali.. ..............ali pa kondome !!
zapy8
16. 07. 2011 21.21
16. Valentino Rossi (ITA/ Ducati) 1.639 nimam kej dodat ,rezultat pove svoje !!!
The_Crazy_Freak
16. 07. 2011 21.08
@ Aljosa Skrabelj Dobro napisano. :) Veliko raje berem takšne komentarje, kot pa pljuvanje nekaterih po dirkačih za katere ne navijajo (oziroma nasprotnikih svojih favoritov). Tudi sama se strinjam, da je Rossi na dnu ("He hit rock bottom"), tole 16. mesto pa to le še dokazuje. Ne vem, upam, da se mu bo uspelo pobrati in da bo (če ne v naslednji sezoni, vsaj v sezoni 2013 ali enkrat kmalu) desetič osvojil naslov svetovnega prvaka, da se bo lahko "upokojil" v stilu, tako na okroglo. To bi mu kot n jegova oboževalka privoščila, ampak če ne bo šlo, pač ne bo šlo. Škoda. Trenutno najbolj navijam za Simoncellija, zato ker se mi zdi dober voznik (zelo hiter), ki pa mu manjka še male tehnike, da ne bi tolikokrat padel. Upam, da mu bo tudi ta aspekt vožnje kmalu uspelo izboljšati, da ga končno enkrat vidim na stopničkah. :) Ima ogromno potenciala. Tudi sama pa ne vem zakaj mu pravijo SuperSic. Pomoje je to samo vzdevek njegovih oboževalcev in dejansko nima nič opraviti z njegovimi (ne)zmagami? In pa strinjam se, da je Stoner trenutno najboljši. Kot tebi tudi meni ni najbolj simpatičen, ampak takšna je resnica. Lorenzo in Pedrosa me ne zanimata preveč, razen kadar uprizorita kakšne dobre boje. Poleg Simoncellija (in Rossija, čeprav je on za to sezono po moje odpisan za stopničke) navijam tudi za Spiesa in Doviziosa.
Borut Kopina
16. 07. 2011 20.53
če bi bil rosi nek navaden dirkač in ne rosi,bi po tejle dirki odletu iz dukatija,ker bi bil pač kriv on in ne motor za take uvrstitve,-JAJCA DUKATIJEVA
Jojo_puha_puha
16. 07. 2011 20.43
IcemaN-X 16.07.2011, 19:34 -1 kako lahko napišete da je razočaral rossi... kako?..pa če imajo najslabši motor od vse karavane...lahko samo rečem sramota! pa ne mi pisat da se ni privadil na motor...ma dejte no.. prvo tekmo ki jo je rossi odpeljal je bil že med 10 in ni bil privajen na yamaho niti na motor 500kw.. ne mi sedaj ni navajen na ducati...ma poglejte niti hayden ki je bil prvak 2006 sezone ne more nič... sramota ducati...ne gre in ne gre da bi imeli samo italjane v ekipi.. tudi pri ferrariju se ni obneslo... dejstvo je, da je povn gas razočaro...hayden je biv z enakim motociklom na 8. mestu, pa ma rossi nevem kolk naslovov več od njega...tak da nebi govoro o ravno slabem motociklu...hmmmm mogoče mu je pa lorenzo nastavo motor...kaj pravite rossi-fani???
Aljosa Skrabelj
16. 07. 2011 20.32
Dejstvo je da je trenutno Rossi šibek. Ni kriv samo motor, niti približno. To je sedaj jasno že vsem. Kaj se dogaja z njim, ali je to začetek konca ali pa samo začasno obdobje ne vem. Ampak trenutno so top dirkači: Stoner, Lorenzo in Dani. Ti trije so v vsakem trenutku sposobni zmagat dirko. Imajo top motocikle in znanje za borbo na vrhu. Ostali so sposobni občasne zmage če jim gre vse po sreči. To pa je tudi vse. Še nekaj o Super Sic-u. Čeprav sem fan Dani-ja, ki mi dela sive lase na vsakem ovinku mi je Simon faca in ga z užitkom gledam. Ne vem pa zakaj mu pravijo Super Sic? V motoGP še ni stal na stopničkah, niti na zadnji. Torej zakaj je Super? A v padcih? Sesuvanju ostalih? Ima potencial, da enkrat dejansko bo Super Sic. Ampak za to ga čaka še veliko dela. Trenutno najhitrejši je definitivno Stoner. Voznik, ki mi gre na jetra že od nekdaj. Ampak dejstvo je dejstvo. Sem mnenja, da ga Lorenzo in Dani lahko lovita in se borita z njim. Predvsem Lorenzo, ki je absurdno zanesljiv dirkač. Naš Dani je pač ... Dani. Nikol ne veš kaj bo nam navijačem ušpičil. Ko je v polni formi lahko tako leti, da tudi Stoner ne more mimo, ampak ne zna taktizirat ... čeprav zadnje čase se to spreminja. Bomo videli. Uživajte jutri, brez pizdenja. V roke pirček, cocacolo ... in skakat poleg dirke. Če ne od jeze pa od veselja. In v tem je poanta. Ps to zgoraj je moje mnenje in ne sveta resnica. Tako da ne počit od jeze, če sem užalil kakega od vaših junakov. LP
lioon
16. 07. 2011 19.56
@IcemaN-X Rossi naj bi bil zmozen zmagat s Tomosom ane... Ne mi zdej da Ducati ni.... Sicer je pa dejstvo, da se je Rossi zgubu. Po mojem ma se kaksne psihicne probleme. Ne mi s takimi no, Abraham 3x pade pa je hitrejsi ...... Kljub temu da ne navijam zanj se mi smili tam dol na 16. mestu in bi blo velik bolje ce bi delal guzvo tm gor med top 5.