MotoGP

VIDEO: Uradno: Ducati naznanil, Lorenzo je naš!

Jerez, 18. 04. 2016 15.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Ugibanj je končno konec. Aktualni svetovni prvak v motociklističnem razredu motoGP Jorge Lorenzo se je odločil, kje bo nadaljeval svojo dirkaško kariero. Kot je bilo za pričakovati, bo zapustil moštvo Yamaha in se preselil k italijanskemu Ducatiju.

Nova motociklistična sezona razreda motoGP je v polnem teku. Za nami so že tri dirke. Že pred začetkom sezone, pa so se začela ugibanja, pri katerih moštvih bodo dirkači dirkali v prihodnjih sezonah, saj večini s koncem letošnje potečejo pogodbe. Eden takšnih je tudi aktulani svetovni prvak Jorge Lorenzo. Vse od kar je njegovo moštvo Yamaha pred VN Katarja naznanilo, da je še za dve sezoni podaljšalo sodelovanje z njegovim moštvenim kolegom Valentinom Rossijem, so se začela pojavljati namigovanja, da pri japonskem moštvu ni prostora za oba odlična dirkača. Lorenza se je več kot en mesec povezovalo s prestopom k italijanskemu moštvu Ducati.

Prejšnji teden so na dan prišle informacije, da naj bi obe strani naznanili sodelovanje v času dirkaškega vikenda v Jerezu. In sedaj je prišlo tudi do uradne potrditve s strani moštva Yamaha, da z Lorenzom v prihodnji sezoni ne bo več sodelovala. Takoj za tem je sledila izjava moštva Ducati, ki je potrdilo, da bo Španec za njih nastopal v naslednjih dveh sezonah, torej v letih 2017 in 2018. Plača aktualnega svetovnega prvaka, naj bi po poročanjih znašala 12. milijonov evrov na sezono.

Jorge Lorenzo bo tako v prihodnji sezoni modro barvo zamenjal za rdečo in bo v svetovnem prvenstvu nastopal kot dirkač moštva Ducati. Moštvo iz Bologne si že dalj časa želi v svoje vrste privabiti dirkača, ki bi jim pripeljal naslov svetovnega prvaka. Edinega do sedaj so osvojili leta 2007, ko je na 'rdeči raketi' sedel še Casey Stoner, zadnjo zmago pa so dosegli leta 2010.

Da je Ducati zelo specifičen motor, je v nedavnem intervjuju razkril sedanji dirkač Andrea Dovizioso, na lastni koži pa je to občutil tudi devetkratni svetovni prvak Rossi. Italijan se namreč na Ducatiju nikakor ni znašel v svojih dveh sezonah rdečim ni uspel privoziti zmage. Dirkaški doktor je letos tudi izjavil, da njegov moštveni kolega nima 'jajc', da bi se preselil k Ducatiju, toda sedaj mu je Španec dokazal, da je dovolj pogumen preizkusiti nov motocikel. Jorge namreč že celotno kariero v razredu motoGP, kamor je prestopil leta 2008, nastopa za moštvo Yamaha. Bo Lorenzo dokazal, da je v krotenju rdečega stroja boljši od Rossija? Na to bomo morali počakati do prihodnje sezone. Lorenzo je z Yamaho sicer v osmih letih osvojil 41 zmag, 99-krat stopil na stopničke za zmagovalce in osvojil tri naslove svetovnega prvaka.

Jorge Lorenzo zapušča Yamaho.
Jorge Lorenzo zapušča Yamaho. FOTO: Reuters
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (352)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pokvarjenbogatun
19. 04. 2016 13.26
+9
A se še spomnete kako je Lorenzo dal *thumbs down* ko je Rossi prejel pokal? Res športnik leta 2015 za vzgled.
BenBostrom
19. 04. 2016 13.38
-5
se še spomnete kako je športnik leta prišel na podelitev pokalov?Da ne govorimo o obnašanju na stezi,....,pa kaj tu zopet nekaj pikaš z lansko sezono in oh in sploh....postavi se v kožo dirkača enkrat za 7 sekund če si sposoben in razmišljaj malce drugače.
Mojster123
19. 04. 2016 20.49
-2
"A se še spomnete kako je Lorenzo dal *thumbs down* ko je Rossi prejel pokal? Res športnik leta 2015 za vzgled.".... se spomnimo, to je bilo takrat, ko je Rossi zbil Marqueza po tleh...Lorenzo je ravnal prav in športno, ko je zavrnil tako ravnanje.
bmw71
20. 04. 2016 10.29
+4
Kaoswakii
19. 04. 2016 12.00
-5
Lorenzo je naš.... še žal vam bo....
bmw71
19. 04. 2016 12.42
+11
erlapsus
19. 04. 2016 11.57
+9
...tri najboljši dirkači v treh različnih ekipah,to je smer,ki si jo je zaželela Dorna...zdaj je na vrsti PED,ki ima na mizi mesto kot drugi dirkač v HRC ali prva violina pri Suzukiju...to bi znalo regenerirati njegovo kariero...Čeprav kaže,da ga sponzorji želijo imeti pri Hondi...Tudi Pernatu ne diši preveč,da bi njegov IAN bil skupaj z LOR...in vztrajno trka na vrata Brivia,kateri bo dobro zaslužil z VIN..možno je tudi ,da bo Ducati imel oba nova dirkača...pa ne pozabiti češnjo na torti,ki bo v Phillip Islandu
McGuinness
19. 04. 2016 11.27
+10
Ste mogoče opazili letos, da si je Rossi prišel gor da konstantnost ne bo dovolj za osvojitev naslova? Že na kvalifikacijah je bistveno boljši in več raskira kot je prejšnja leta in to da ga je zadnjič vrglo samo pove dejstvo da je peljal kakšen procent nad 100%! Ugotovil je, da ne bo več dovolj da pelje prvo polovico dirke na 70%, potem drugo polovico pa mogoče 90% in na račun neobrabljenih pnevmatik pride mogoče celo na prvo mesto. Ti časi so mimo. Sedaj ko je toliko konkurence in so vsi zelo hitri, bolj ali manj štejejo samo zmage! Dobro, seveda tudi konstantnost in čimmanj padcev. Ampak je razlika med konstantnostjo prvih in drugih mest, ali pa med konstantnostjo 2. 3. in 4. mest, kot je lani imel Rossi. To si je Rossi prišel gor, ker ve, da je lani največji krivec za njegov neosvojeni naslov ravno on in to kar sem sedaj napisal! Vsi vemo to in kdor si zatiska oči in se izgovarja v celotni sezoni samo na eno dirko je slepec!! Drugače pa upam na še čimbolj zanimivo sezono z čimmanj padci!! Lep pozdrav. ;)
bmw71
19. 04. 2016 12.55
+1
Mojster123
19. 04. 2016 14.56
+2
ja, ampak z vožnjo bolj na meji pa pridejo tudi napake in odstopi.
290ktober
19. 04. 2016 11.20
-3
Končno se je Yamaha znebila mafijca JL! Honda pa nima jajc ,da bi se znebila mafijskega pomočnika MM.
xxman.y
19. 04. 2016 11.27
+1
Dejte se že sprijaznit Rossi fančki, da Rossi ni več sposoben zmagovat. Morda mu uspe kakšna zmaga v sezoni, ampak prvak ne bo nikoli več. Kruta realnost.
fihner
19. 04. 2016 12.19
+1
McGuinness
19. 04. 2016 10.58
+1
In res mi je žal da sem se moral spet ponavljati in da smo spet pregreli še eno staro juho, katero sem mislil da smo jo že vsi pojedli. Sem se očitno motil. Pa brez zamer in lp.
paulista
19. 04. 2016 10.47
-5
Yamaha ima sedaj dosti denarja od plače Lorenza ponudi jo naj Marquezu in ga pripelje v moštvo, naj se fanta udarita na istem materialu :-)
of the road
19. 04. 2016 10.55
+3
paulista
19. 04. 2016 11.04
+0
@of the road ti si še en, ki ne bi rad videl Rossija v Danijevi vlogi :-)
mojcd
19. 04. 2016 10.46
+6
Zdaj se mu ne bo rosl vizir pri tej hitrosti Duceta :)
Doktor333
19. 04. 2016 11.34
-2
Treba je ducatija znat vozit! In to je znall samo stoner!
mojcd
19. 04. 2016 10.43
+1
Maveric in Rossi!!!!!! :):)
paulista
19. 04. 2016 10.48
-5
bmw71
19. 04. 2016 10.49
-1
[Ace]
19. 04. 2016 11.36
+0
se strinjam. Mravlja bo ostala pri Hondi, Vinalec bo sel k Yamahi, Dani k suzukiju, kdo pa na drugo Hondo pa bog ve :D
of the road
19. 04. 2016 10.30
+2
Ma saj kot dirkac je ok, samo kot osebnost pa res ni. Kaksne bolne nabija od lizik naprej. Dolga leta sem imel obcutek da hoce valeta posnemat, pa mu ni ratval, zdaj naj se pa le izkaze na ducetu. Nic ne bo naredu, z sklonjeno glavo bo nazaj prjokal cez dve leti, ce ne bo ze prej obupal. No ja, je pa res da se ducati le pocas pobira, samo nevem ce bo stil motorja ustrezal tej liziki. Mislim (upam) da ne.
paulista
19. 04. 2016 10.39
+0
mislim, upam, želim da mu ne uspe fige v žepu itd.:-) ...haha
osscar
19. 04. 2016 11.11
+0
Ma prou tečn si s to osebnostjo. Če bi hotu valeta posnemat bi bil pokvarjen, egoističen, zahrbten, bi bil jokica. On se bori. Pošteno. Sam s sabo in s svojimi problemi. Pošteno in odkrito pove kaj si misli in kaj mu ni prav. Če pa določeni tega ne morte sprejet je pa to vaš problem. Iskreno mu privoščim uspeh na ducatiju in iskreno mu privoščim ekipo ki ga bo znala ceniti in bo delala zanj. Ki bo delala z njim. Yamaha si ga očitno ne zasluži s tem ko rinejo naprej valeta kažejo svojo pokvarjeno naravo. Prou prvoščim jim par sezon brez naslova.
pokvarjenbogatun
19. 04. 2016 10.28
+9
KAJ JE TO PIZDA?! 2 REKLAMI IN POL SE MI POJAV GUMB PONOVI! KAJ A DA ŠE ENKRAT REKLAME GLEDAM?
buzerantos
19. 04. 2016 11.57
+4
buzerantos
19. 04. 2016 10.09
+20
Je pa nekaj zanimivo pri vas Rossi hejterji.... Noben, ampak res noben, pa se ni obregnil ob to, da so dejansko Rossiju odvzeli moznost borbe za naslov ! Zelo sem si zelel borbe moz na moza med Rossijem in Lorenzom, ampak je ta prek.leti Marquez moral zraven sikat in pokvaril celotno sezono 2015. Rossi je vodil celotno sezono, torej, kdo je koga peljal scat ? Lorenzo pa do naslova ob obcutni pomoci brez borbe! In Lorenzo tudi nikoli ni niti omenil, da mu je zal, da se z Rossijem nista vdarila kot treba, lepo na tiho je pobiral podarjeno in srecno. Danes pa se slini kaksen prvak je itd... Glede Ducatija pa, a se vi sploh zavedate v kaksnem stanju je bil Ducati, ko je bil Rossi tam ? Danes je Ducati raketa proti takrat in Lorenzo bo prisel na zelo konkurencen motor, tako da... Otresimo se sovrastva in dajmo komentirat dirke in situacije, objektivno. Logicno je da vsak za nekoga navija in je pac nas favorit seveda najboljsi :) Ampak zato ne rabimo izgubiti razuma in se zalit med sabo zaradi dirkacev, oni bodo pokazali svoje.
paulista
19. 04. 2016 10.13
-7
to so izgovori, Rossi bi se na zadnjih treh dirkah kvalificiral na 1. mesto pobegnil na štartu in zmagal prvenstvo oni zadaj pa naj delajo kar hočejo, računati da bodo 3. mesta dovolj, pa da bo lorenzo padel, pa da bo Marquez na silo prehitel Lorenza so preoptimistična pričakovanja
buzerantos
19. 04. 2016 10.22
+3
No no, to so dejstva in ne izgovori. Imas pa prav, res je, lahko bi se kvalificiral kot prvi in naredil kot si rekel. Ampak saj ves, Rossi pa kvalifikacije. Se v dirki rabi par krogov da se ogreje. In dirka steje nekaj krogov in Rossi je bil zelo konkurencen in brez vseh teh prirpetljajev sem preprican, da Lorenzo ne bi osvojil naaslova. Sedaj pa je tako sploh se vprasanje, kako dolgo bo lahko Rossi se dihal z mladimi...
McGuinness
19. 04. 2016 10.48
+9
sucess vsi vemo da če bi Rossi osvojil malo več kot pa samo 4 zmage v sezoni da bi bil prvak. Konstantnost pri takšni konkurenci žal ni dovolj!! In vsi tudi vemo da Rossi nikoli ni preveč blestel na zadnjih dirkah sezone in pri Lorenzu je pa ravno obratno (zadnje dirke so mu zmeraj šle)! To je vedel tudi Rossi, zato je začel vršiti tudi psihični pritisk na Marqueza. Obtožil ga jenamreč da ga je oviral v Avstraliji. V Avstraliji, hallo, kjer ga ni niti enkrat oviral in mu celo priigral dodatnih 5 točk, s tem ko je prehitel Lorenza. Namesto zahvale, pa jokanje in laži pred novinarji in posledično celotnim svetom! Če ga je že ker v Avstraliji na grdo prehiteval (2x skor dol zmlatil) in oviral je bil to ravno Iannone, a o njemu ni rekel niti besedice! Zakaj? Zato, ker je Rossi vedel da bo imel probleme z prehitevanjem le z Marquezom na zadnjih 2 dirkah. Če bi se ga Marquez ustrašil (kot je Rossi tudi računal), potem bi ga le lepo naprej spustil - podobno kot je moštveni kolega enkrat naprej spustil Schumacherja. Ampak to potem zame ni več dirkanje!!! Rossi je celo pri Marquezu pritisnil na čist napačen gumb, saj mu je Marquez že na naslednji dirki pokazal kaj se res reče če nekoga resno oviraš!! No tu pa vsi vemo kaj je potem bilo, Rossi je izgubil živčke in normalno da je sledila kazen. Morala je! Če ne bi se potem vsi že pobili do sedaj!! Tako da Rossi si je sam kriv, da ni osvojil svoj 10 naslov in vsako izgovarjanje na druge je be.darija!! Najlažje je pa s prstom kazat in reči on je kriv.
bmw71
19. 04. 2016 10.54
-2
succ,imaš kar prav,ne govorimo o zmagah,konstantnosti,ampak o boju mož na moža,in to smo vsi čakali,pa se je zgodil 93.v bistvu bi mi bilo vseeno,kdo bi na koncu bil prvak,bolj kot to bi raje gledal pošteno klanje 1:1!
osscar
19. 04. 2016 11.14
+3
Ne niso dejstva. To so izgovori. Celo sezono je vodil ja. Zmagat prvenstva pa ni bil sposoben. Ko je lorenzo enkrat resil svoje probleme je rosi sam se njegove izpusne pline vohal. Zato je pa zacel provocirat in sitnarit in teorijo zarote zganjat. Je hotu da mu naslov za mizo podarijo, ker je skapiral da pridirkal ga be bo. Revez pateticen.
McGuinness
19. 04. 2016 11.15
+3
bmw71 ok, to je res da smo bili prikrajšani lani boja Lorenzo : Rossi...ampak, kaj je tukaj Marquez kriv? Smo pa bili zato priča eni najbolj zanimiv dirk na sploh: Avstralija boj Iannone: Rossi : Marquez in nato še Marquez: Lorenzo! In Rossi ni sam na pisti z Lorenzom, tudi če se bori za naslov, mora enako tudi ostale prehitet. Pač je bil na zadnjih dirkah Lorenzo bistveno hitrejši kot Rossi, zato je lahko tudi Lorenzo potegnil naprej in se varno peljal na 1. mestu. Vsi vemo da če se Lorenzo pelje sam ga je skoraj nemogoče dobiti. Rossi je pač obtičal vzadaj med Marquezom, Pedroso, Iannonejem, itd. In ne razumem vas res ne. Kaj bi ga mogli naprej spustiti, samo zato ker se je boril za naslov? To bi bilo potem pošteno? Ne razumem vas res ne. In prosim ne omenjaj Malezije, ker si je tam Rossi veliko sam kriv, da se je zgodilo kar se je. Sicer je pa sezona dolga 18 dirk in ne sam zadnje 2-3!! Kot sem že rekel, Rossiju so lani falile zmage. Konstantnost je res imel, zmag pa ne veliko!
290ktober
19. 04. 2016 11.17
-2
bravo 10+ JL je rabil pomoč.od mafijskega pomočnika MM pa je še komaj znagal!
bmw71
19. 04. 2016 12.47
+1
mcg,povedal bom samo svoje mnenje.nepisano pravilo je,če nisi v boju za prvaka,se ne vmešavaš v boj med kandidatoma za prvaka.do se daj se je to pravilo spoštovalo,do enega primera.pa kar nekaj časa spremljam moto.93 se je vmešal,zdaj govoriti namenoma,ne namenoma,sploh ni potrebe.vsi vemo kje in kaj je problem,da se je vmešal.
bmw71
19. 04. 2016 12.49
+3
46 tukaj ni nedolžen,se popolnoma strinjam,vendar je bil v boju za prvaka,in skoraj prepričan sem,da bi ga tudi dobil,pa tudi če ga ne bi,ni to tak problem.kot je problem,ker so nas okradli za ta dvoboj.vsaj mene,kot ljubitelja dirkanja.
bmw71
19. 04. 2016 12.50
+2
in nihče me ne prepriča,da je 93 dirkal dirko,ampak je dirkal proti 46.niti ne za 99,španska naveza in ostale neumnosti.
BenBostrom
19. 04. 2016 13.49
+3
..bmw71 tole tvoje mnenje vleče na mnenje navijača 46,vsekakor pa kot navijač 93 se strinjam z vsem kar si napisal,sploh o tem da 46 ni nedolžen in vse ostalo strnjeno v eno je samo ++++,v glavnem spoštljivo mnenje++
superdonleon
19. 04. 2016 09.45
+15
za vse ki pljuvate po rossiju in njegovih dosežkih na ducatiju se morate zavedati da so v tistem času pri ducatiju delai samo evolucije kar pomeni da so probavali na enaki osnovi samo neke nove komponente, komaj s poplnim nadzorom daligne se je ducati lotil revolucije v razvoju in s tem posledično prišli do tega kar je sedaj ducati, večna težava ducatija je obraba pnevmatik kar pa so sedaj izgleda nekako odpravili če lahko sodimo po zadnjih ttreh dirkah, morda se motim to bo bolje povedal callux čigar mnenje vedno spoštujem inh mu tudi dajem težo saj več kot očitno zelo dobro pozna reči in jih tudi razume, moč pogonskega agregata ducatija ni bila nikoli vprašljiva čeprav so imeli tudi težave z porabo goriva, da pa bo imel lorenzo težave na ducatiju pa mislim da vedo vsi saj je yamaha daleč najbolj vozen motocikel v karavani moto gp kar pa ducati ni in če se ne motim lorenzo potrebuje miren motor za dobre dosežke saj se drugače ne počuti dovolj varen in tako posledično ne tvega dovolj, za ducati bi bil po mojem mnenju bolj primeren marquez saj tudi letos dokazuje da čeprav honda ni stabilen motocikel se tega ne vstraši in gre na polno sasj je vedno na meji padca in s tem ga je tudi polno po celi stezi v narekovajih, me pa zanima calluxovo mnenje o mojih trditvah
Callux
19. 04. 2016 10.25
+21
Tu sem sam mnenja, da če se ne bo ustrezno prilagodil motorju, potem bo v hudih težavah, saj zadeva ne bo delovala kot bi morala, ne bo pa smel pričakovati da bodo motor prilagodili njemu.. Dejstvo je, da je Ducati izjemno blizu M1 po sami hitrosti, a izgublja sredi ovinka, saj motocikel ne ponuja toliko oprijema kot ga ponuja Yamaha in to je zelo očitno ko oprijem gum pade.. To dejstvo je zelo pomembno za stil vožnje ki ga ima Jorge, ki je še edini pravi predstavnik 250 stila... V to, da bo Ducati izničil tudi to razliko v oprijemu sredi ovinka, sploh ne dvomim, saj že delajo na tem... A tu tudi mene zanima, koliko bo dejansko Jorge sam spremenil svoj stil vožnje, saj trenutni po mojem skromnem mnenju ne bi deloval.. Sam pričakujem kar nekaj malo večjih sprememb... Preden me začne kdo napadati, to je izključno moje mnenje, ni nujno da imam prav, je povsem možno da se popolnoma motim...
bmw71
19. 04. 2016 11.01
+2
jaz mislim da se ne,tudi sam sem podobnega mnenja.
zimerman
19. 04. 2016 19.45
+1
Saj to, da bo moral spremeniti svoj stil je jasno, bolj je vprašanje koliko se bo sposoben prilagoditi pa da bo še vedno tako hiter kot je sedaj.
BILJNC
20. 04. 2016 13.23
Dva zelo dobra komentarja. Bi pa dodal samo še, da ko je bil VR46 pri rdečih so evolucije delali po njegovih navodilih, on je sam rekel, da bo motor v 20-ih minutah zrihtal in na koncu se on ni prilagodil mašini.
RudiFeler
19. 04. 2016 09.25
+1
kaj mi vas je lepo gledat zafustrirančke zaradi rossija, sprijaznite se že enkrat da je doctor samo eden, revčki bogi. GO VALE, GO VALE
paulista
19. 04. 2016 09.37
-6
lepo je videt Rossija "malega" ob Lorenzu na Yamahi kljub njegovih 182 cm :-)
superdonleon
19. 04. 2016 09.47
+6
no no paulista moraš nekaj vedet da rossi še vedno najbolj polni račune dorne in yamahe z svojimi navijači ki polnijo tribune in kupujejo razne artikle od yamahe in to niso samo motocikli ampak vse ostalo zraven kakor tudi je rossi magnet za sponzorje
Mitutoyo
19. 04. 2016 09.52
-1
zdej si napisal zakoga je rozek še v motoGPju.........maskota
osscar
19. 04. 2016 11.19
-1
BILJNC
20. 04. 2016 13.20
superdonleon, zadel si bistvo. VR46 je najhitrejši motorist med prodajalci majic in kapic. Lepo da priznaš, da je tam še vedno samo in izključno zaradi denarja, ki ga vleče za sabo.
Snakeyes
19. 04. 2016 09.04
+23
A se lahko pri vsakem clanku govori v 90 % kdo bo koga nascal in kdo je boljsi in kdo smrdi in bla bla bla... ne glede za koga kdo navija, bi se kot navijac Lorenza ali Marqueza ter se koga drugega v kilometerskem krogu izogibal primerjave z Rossije ali samo omembe njegovega imena, glede na to, da je slednji v sezoni 14 pri 35 letih, pustil za sabo mostvenega kolega, ki je 8 let mlajsi in prakticno na vrhunci svojih moci, ter v sezoni 15 se boril do konca za naslov in za seboj pustil tudi dvakratnega svetovnega prvaka... lih v razmislek... nehajte prosim in spostujete tekme tistega, kateremu zelite najboljse, ker ce ne razvrednotite tudi njega. Naj raje tece debata o clanku, kako bo slo Lorenzu, ali se je prav odlocil ali ne, itd... pa tolikokrat sem se zaklel, da ne bom komentiral neumnosti in spet sem tukaj...
buzerantos
19. 04. 2016 10.01
+2
bmw71
19. 04. 2016 11.02
+2
osscar
19. 04. 2016 11.27
+1
V bistvu te razumem in ti dam prav. Ampak zaljivi komentarji na lorenzov racun me razkurijo in ne morem bit tiho. Tudi tvoj. A kot lorenzov navijac bi se moral izogibat komentarjev na rosijev racun zaradi bla, bla, bla... Vsi njegovi uspehi kakrsni koli ze so in dosezeni na kakrsni koli nacin so zbledeli, povsem zbledelu lani, ko je s svojim svinanjem povsem pokvaril odlicno, vec kot odlicno, vrhu sko sezono. Tud ce bi na koncu zmagu, ce bi seveda posteno zmagu mr ne bi motil. Ce bi se sezona koncala tko kot se je zacela in tko kot je potekala bi mi blo vist vseen kdo bi bil na konc zmagovalec. Tko pa.... Hvala bogu al pa marqezu da se he odvil tko kt se je. Je pa v mojih oceh lani rosi postal nesporni zmagovalec za najbolj pokvarjenga dirkaca v motogp. Cestitam!
Sputnik
19. 04. 2016 08.12
+0
sam si je zaprl vrata pri yamahi ko je šel kritizirat yamaho in odločitve komisarjev po dirki v sepangu. pa že prej je imel čudne izjave.
paulista
19. 04. 2016 08.21
-2
če bi ga nagnali še letos ne bi vozil, vrgli bi ga na cesto in izplačali pogodbo! dobil je LETOS na mizo novo pogodbo za 2 leti sam podpisati bi jo moral kot Rossi saj to je jasno za tebe in podobne ni VSAKA TOLAŽBA JE DOBRA!, HUDO BO KO BO ŠE LETOS NASCAL ROSSIJA
Sputnik
19. 04. 2016 14.01
vatikan
18. 04. 2016 21.53
-22
Rossi že joče?
HAILWOODmike
18. 04. 2016 21.55
-3
Šalabajsi
18. 04. 2016 21.50
+33
Resno...kdo navija za Lorenza?
HAILWOODmike
18. 04. 2016 21.56
+6
nnee
18. 04. 2016 21.58
-7
Maday
18. 04. 2016 21.46
+36
Že po koncu sezone lani so mu dali jasno vedeti spelji se..
290ktober
18. 04. 2016 21.53
+14
paulista
19. 04. 2016 08.34
-1
nastjamarko
18. 04. 2016 21.36
-7
Ducati je enostavno kanta ki ne bo nikol vec kot do 2 mesta prisel.