MotoGP

Suzuki potrdil odhod Vinalesa, Yamaha sporočila: 'Zadovoljni, da je naš!'

Hamamacu, 19. 05. 2016 09.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Ekipa Suzukija je sporočila, da po koncu letošnje sezone zaključuje sodelovanje s katalonskim dirkačem Maverickom Vinalesom. Pričakovani novici je nemudoma sledila potrditev začetka sodelovanja z Movistar Yamaho. K Suzukiju se iz Ducatija seli Andrea Iannone.

S prenosi z dirkališča Mugello na VOYO začnemo v petek ob 13.10, ko bo na sporedu prosti trening razreda moto3. Ob 14.05 se začne trening razreda motoGP, uro kasneje pa se bodo preizkusili dirkači moto2.

Suzuki se je v izjavi za javnost zahvalil Mavericku Vinalesu, ki se kljub navezanosti na ekipo iz Hamamacuja ni odločil podaljšati pogodbe s sinje modrimi, 21-letni dirkač pa jih je zamenjal ravno za velike japonske rivale pri Movistar Yamahi. Suzuki je Vinalesu kljub pomanjkanju izkušenj v razredu motoGP ponudil priložnost in zadel v polno, a Katalonec se z vedno boljšega motocikla poslavlja. Novica je zdaj uradno potrjena le nekaj dni po tem, ko je Vinales Suzukiju v Le Mansu priboril težko pričakovani povratek na stopničke, svoje prve v kraljevskem razredu v karieri.

Iz Hamamacuja so svojemu varovancu zaželeli "briljantno in uspešno prihodnost", zavzeli pa so se, da bo sodelovanje nemoteno potekalo do konca sezone. Ni skrivnost, da so si pri Suzukiju močno želeli podaljšati pogodbo s talentiranim dirkačem, ki pa se je odločil, da bo med letoma 2017 in 2018 pri Movistar Yamahi nadomestil Jorgeja Lorenza, ki se seli v Ducati.

"Suzuki Motor Corporation oznanja, da se bo po sezoni 2016 v razredu motoGP sodelovanje z Maverickom Vinalesom zaključilo. Vsa Suzukijeva družina je zelo hvaležna Vinalesu za njegov prispevek k rasti projekta motoGP in razvoju GSX-RR, kot tudi zaradi izjemnih rezultatov, ki smo jih skupaj dosegli," piše v uradni izjavi za javnost. Japonska ekipa je še dodala, da bosta "Suzuki Ecstar in Suzuki Motor Corporation še naprej izkazovala brezpogojno podporo Mavericku". Objavili so tudi, da bo Vinalesov sedež zasedel Ducatijev Andrea Iannone. Tudi to se je napovedovalo že nekaj časa. "Želimo si še boljših rezultatov na preostalih dirkah motoGP. Mavericku Vinalesu želimo vse najboljše in naj bo njegova prihodnost briljantna in uspešna," so pristavili.

Naslednja postaja za Vinalesa bo skorajda zagotovo Yamaha, kjer bo ob odhodu Jorgeja Lorenza partner Valentina Rossija.
Naslednja postaja za Vinalesa bo skorajda zagotovo Yamaha, kjer bo ob odhodu Jorgeja Lorenza partner Valentina Rossija. FOTO: AP

Novico o prihodu v njihove vrste so nemudoma potrdili pri Suzukijevem japonskem tekmecu. "Z velikim zadovoljstvom Yamaha Motor Company oznanja podpis pogodbe z Maverickom Vinalesom, ki bo nastopal za ekipo Movistar Yamaha v motoGP v letih 2017 in 2018," piše v sporočilu za javnost. "Vinales, ki je trenutno peti v skupnem seštevku razreda motoGP, se bo pridružil devetkratnemu svetovnemu prvaku Valentinu Rossiju, čigar podaljšanje pogodbe je bilo potrjeno marca letos," so začetek sodelovanja z dirkačem, ki prihaja iz rojstnega mesta slikarja Salvadorja Dalija, oznanili pri Yamahi.

Vinales je v motociklistični karavani debitiral leta 2011 (125cc), dve leti kasneje je bil prvak v moto3 in trikrat so ga izbrali tudi za najboljšega novinca (2011, 2014 in 2015). To je njegova druga sezona v kraljevskem razredu, po odločitvah Rossija in Lorenza pa je njegova prihodnost najbolj burila duhove, saj bi se lahko poleg Yamahe in Suzukija odločil tudi za Ducati ali Repsol Hondo. Prve besede naj bi Katalonec po objavi novice spregovoril na popoldanski novinarski konferenci v Mugellu, kjer nas konec tega tedna čaka dirka za VN Italije. Od petka naprej tudi s prenosi na Kanalu A in VOYO.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (91)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

paulista
20. 05. 2016 08.24
-2
Kljub temu, da ni dominiral v nižjih serijah je lani Aleix Espargaro bil pred Vinalesom v prvenstvu, kar pomeni da je Vinales malo precenjen v tem trenutku,če se bo izkazal ob Rossiju bi pa znal biti celo aroganten za koga tle gor :-)
5TIG
20. 05. 2016 12.13
+1
Brainkiller
19. 05. 2016 21.53
+6
kar smešno je ko bereš komentarje, vedno eno in isto, VR je boljši ali slabši, MM je boljši ali slabši, JL je boljši ali slabši..jaoooo...........pa saj vsi vemo da je MM boljši od VR, vendar se vprašajte, kako dober je bil VR pri teh letih in kako dober bo MM pri 37 letih..... Normalno da so maldi vedno noro dobri, saj zaradi tega jih kopujejo boljše ekipše in napredujejo iz nižjih razredov v višje, to je jasno kot sončen dan da je MM v boljši formi kot VR zakaj se glede tega kregate. Vsakemu poteče enkrat čas, le to rečem svaka še čast rossiju da je še po tolikih letih tako zelo konkurenčen in ne samo konkurenčen, zagnan in mlad v srcu glede dirkanja, pustimo karakteje, ker MM bo čez nekaj let zelo zelo in najbolj pokvarjen voznik, če bo nadaljeval s tem tempom, dober še bo vedno in vrhunski, vendart pa pokvarjen.......LP
k53e
19. 05. 2016 22.56
-11
Če si mislil s tem, kako dober je bil VR pri teh letih, je moj odgovor: slabši! To kar je Marquezu uspelo narediti pri teh letih, Rossiju ni! Prvo leto že svetovni prvak, že prvo leto nanizal 6 zmag, mlajši vstopil v motoGP. Ko je Rossi bil star 23 let je bila sezona 2002 in takrat je do 5. dirke v sezoni imel 17 zmag! Marquez jih že ima sedaj (tudi 23 let) 26 zmag! Da o rekordih ne govorim! Plus zakaj menim da je Marquez boljši kot je bil Rossi, zato ker ima Marquez močnejšo konkurenco! Rossijevi največji konkurenti v sezoni 2002 so bili kaj? Biaggi (ki ima vse skupaj 13 zmag!!!!), Alex Barros (vse skupaj 7 zmag), Ukawa (vse skupaj 5 zmag)!!! V glavnem konkurenca od 2000-2007 je bila nikakršna v primerjavi z sedaj! In to je Rossi tudi sam povedal v enem izmed intervjujev leta 2014! Kako dolgo bo pa dirkal Marquez in v kakšni kondiciji bo, ter koliko naslovov in zmag bo imel pri 37 letih, pa ne ve nihče! In da rečeš, da bo Marquez čez par let najbolj pokvarjen voznik? Povej mi, kako si prišel do tega zaključka? A zato, ker premaguje Rossija in se mu lani ni pustil j* v glavo? Če je kdo pokvarjen je pokvarjen Rossita in to vsako leto bolj in bolj!
Nightyfly
19. 05. 2016 22.58
+2
brainkiller...........++++trezen komentar in realen .!
Z.I.Z.U.
20. 05. 2016 09.32
+4
Res si naporn ti s to tvojo konkurenco.. kot sem ti že enkrat kontriral pa nisi nič pametnega odgovoril.. ti še 1x.. torej daješ tudi zadnja 2 ali 3 naslove Doohana v nič ker po tvoje ni imel konkurence.. bila je enaka kot v začetku rosijeve kariere v gp.. Marquez ima tudi zato te rekorde (če se že tolko naslanjaš na njih) ker je mlajši vstopil v gp... to da je že prvo lepo postal prvak je zraven njegovega talenta prišlo tudi ogromno ogromno sreče.. praktično vse se mu je poklopilo.. kakšno konkurenco pa ima potem Marquez?? starčka in lorenza.. to je njegova konkurenca.. ostali niti ne povohajo stopničk.. razn Pedrose še...in zakaj bi bila močnejša od takrat Biaggia in Barrosa in Gibernava? Primerjava koliko zmag ima kdo pri koliko letih je brezvezna.. kot prvo je vstopil mlajši.. kot drugo.. sedaj so 2 dirke na sezono več.. Marquez ima 26 zmag.. za kar je potreboval 59 dirk.. Rossi je pri 59 odpeljanih dirkah imel 29 zmag.. če že delaš primerjave bodi dosleden ne pa datume gledat.. Torej kje je tu zdaj Marquez boljši?? Majn zmag ima na isto odpeljanih dirkah..
Z.I.Z.U.
20. 05. 2016 09.44
+1
Rossi je je vsedel na Yamaho ki sezone pred tem ni dosegla niti zmage.. najboljši Yamahin voznik je bil na 7 mestu.. dosegel 9 zmag.. druga najboljša Yamaha na 7 mestu.. ne vem kaj bi še ti rad..
5TIG
20. 05. 2016 12.11
-1
Z.I.Z.U. lepo napisano,sam škoda je to nekaterim dopovedat,ker stvari vidijo samo iz svoje perspektive in peljejo zadevo pristransko. Škoda,zato pa je toliko žaljenja prerekanja tle gor. FORZA VALE, GOOOOOOO VR 46
5TIG
20. 05. 2016 12.12
-3
k53e
20. 05. 2016 17.24
+0
zizika jaz ne dajem nobene naslove v nič, ampak je pa dejstvo če bi dirkala Doohan in Rossi v enakih letih, potem bi to bila prava konkurenca za oba! In ja zame je merilo število zmag kako je dirkač dober! In Gibernau in Biaggi in ostali so odlični dirkači, ampak nikakor pa niso na enakem nivoju kot Rossi, Marquez, Stoner, Doohan, itd! Zakaj pa misliš da je Doohan tako v izi zmagoval, nato Rossi,...po 2007 se je pa ta monotonost zelo spremenila in je postalo veliko bolj zanimivo! In ko si rekel da je bil Rossi na Yamahi,...prve štiri sezone je bil na Hondi!!! In takrat je bila Honda najboljši motor, kar pa za lansko in letošnjo Hondo ne moreš trditi, pravzaprav so trenutno še daleč od tega da bi imeli najboljši motor! In ja če šteješ tako kot si ti ima res Marquez 2 zmagi manj. Ampak na slabšem motorju in pri veliko večji konkurenci (Rossi, Pedrosa in Lorenzo = vsi so super talenti!)..(medtem ko za Gibernau in Biaggija ne bi rekel da sta super talenta!!)! Vsi vemo kakšen bi bil sedajle razplet prvenstva, če bi imel Marquez boljši motor..in jaz sem delal primerjavo z leti, torej Marquez ima zelo dobre šanse da preseže vašega doktorja v vseh pogledih, ampak vi si to neradi priznate! In to kar njemu pri teh letih do sedaj uspelo narediti, Rossiju ni in to je še eno dejstvo, ki ga neradi slišite! ;)
k53e
20. 05. 2016 17.43
+2
In še nekaj, Yamaha h kateri je pristopil Rossi sploh ni bila slaba, le dobrega dirkača niso imeli leta 2003! 2002 leta je bila Yamaha z doslednjim dirkačem (Biaggijem) na koncu na 2. mestu!!! Carlos Checa je bil že takrat na 5.! ..nato naslednje leto ko je šel Biaggi k Hondi, je bil dejansko Yamahin najboljši voznik Checa in zato tudi leta 2003 ni bilo nobenih dobrih rezultatov s strani Yamahe (na 7. mestu!)! Takoj naslednje leto 2004, ko je nanj prišel Rossi, je pa spet bila 1. in Checa kot njegov moštveni kolega spet zaključil sezono kot 7.!!!! Yamaha je bila konkurenčna, le talenta niso imeli, vse do prihoda Rossija!! Sam tolk o vašem nakladanju kako je Rossi zrihtal Yamaho, Hondo, eni še celo govorite kako je zrihtal Ducati! Ha ha ha!
Fox79
19. 05. 2016 16.11
-3
pa še ian. je izjavil da se je marc igral z njimi.
Mojster123
19. 05. 2016 16.19
+4
ta bi itak vse izjavil, le da bi mu rossi prikimal.
k53e
19. 05. 2016 17.21
+7
darkprofi točno tako! Iannone se je v Avstraliji najbolj igral z Rossijem in ga 2x skor z steze skeglal! Marquez se je večina časa peljal sam na drugem mestu!
k53e
19. 05. 2016 17.22
+4
ampak v očeh Itljanov seveda ne more biti kriv Iannone, saj je iste narodnosti. Okrivimo Marca!
k53e
19. 05. 2016 17.23
+5
Sicer pa Rossi si je sam speljal naslov. Z samo štirimi zmagami je v takšni konkurenci pač težko osvojiti prvenstvo! Minala so tista leta, ko je peljal brez prave konkurence, ko je še Hayden z tremi zmagami osvojil naslov! Haha
kraljevski
19. 05. 2016 18.27
+3
Fox79
19. 05. 2016 18.32
-5
nastjamarko
19. 05. 2016 20.55
+0
Callux
19. 05. 2016 15.45
+13
Aleix Espargaro nad potrditvijo Iannoneja pri Suzukiju ni prav nič navdušen.. Razlog se skriva v tem, da s Suzukijem še ni govoril o prihodnosti in se počuti ogoljufanega, da so prej potrdili Andreo... Vse skupaj v bistvu vidi kot pomanjkanje spoštovanja z njihove strani, saj meni da bi ga lahko pred tem vsaj obvestili.. Davide Brivio je tudi potrdil, da so imeli možnost zadržati Mavericka, a so mu pri odločitvi dali prosto pot in ga niso obremenjevali glede pogodbe.. Poleg tega je še enkrat potrdil, da imajo neke vrste dogovor glede Zarca, a da bo težko najti možnost za satelitsko moštvo.. Pri Yamahi je Jarvis priznal, da so se uradno pogovarjali tudi z Danijem, preden se je Maverick odločil.. Potrdil je tudi da Valentino ni imel nikakršnega vpliva na to, kdo bo njegov moštveni kolega naslednji dve sezoni ter da nikoli niso razmišljali o Marcu, zaradi nam vsem dobro znanih razlogov.. Več sledi..
dubnation
19. 05. 2016 17.34
+5
ESA ima kar prav, da se tako počuti... VIN pa mislim, da se bo opekel z Yamaho, vendar pustimo se presenetiti. :)
Callux
19. 05. 2016 17.54
+7
Je na koncu tudi dejal, da jih sicer razume, a razočaranje zaradi tega ostaja.. Drugače pa sam nimam pomislekov glede Maverickovega prestopa, saj naj bi bil Suzuki zelo podoben motor kot je Yamaha...
dubnation
19. 05. 2016 18.04
+3
Ne dvomim, da mu bo motor odgovarjal... Upam samo, da ne bo želel oziroma pričakoval preveč in da ne bo prevelikega razočaranja, če to zaradi kateregakoli razloga ne bi uspelo + če bi ostal pri Suzukiju in zmagal par tekem, s časom osvojil kakšen naslov, bi postal legenda. Tako pa bo drugi voznik pri moštvu za katerega je znano, da ima najboljši paket. Kaj pa govorice glede Rinsa in Suzukija? Kaj veš o tem? Vsaj nekaj resnice ali le natolcevanje? Upam, da do tega ne pride...sploh v primeru, da bodo še vedno imeli dva motorja in bi zaradi tega odpadel ESA...če bodo razširili na več, potem že z malo lažjim srcem sprejmem, čeprav mislim, da bo to polom.
Callux
19. 05. 2016 18.14
+6
Zanimivo mnenje glede Maverickovega prestopa, s katerim bi se kar strinjal.. Glede Rinsa vem, da je zanimiv tudi Suzukiju, a tu sam mislim, da bi bilo precej bolje če obdržijo Aleixa, ki pozna motor do popolnosti in lahko moštvu in Iannoneju čez zimo izjemno veliko pomaga.. Imeti 2 novinca v ekipi pa se mi zdi da je nevarnost, ki si je Suzuki trenutno ne bi smel privoščiti.. Sam priznam, da RInsu trenutno ne bi dal tovarniškega sedeža pod nobenim pogojem, ker se mi enostavno zdi, da še ni pripravljen nanj in je predvsem letos do sedaj pokazal bistveno premalo, da bi svojo zahtevo upravičil.. Ampak to je samo moje mnenje.. Če pa bi govorili o podobni pogodbi kot jo ima na primer Pol z Yamaho, potem pa bi to malo spremenilo stvari.. Je pa tudi res, da se še ne ve, ali bo Suzukiju uspelo razširiti svojo ponudbo iz 2 motorjev na večje število...
dubnation
19. 05. 2016 18.23
+2
Točno to, Rins je prevelika loterija in upam, da se Suzuki ne bo spustil v taka tveganja.
Callux
19. 05. 2016 18.28
+5
Sam menim, da bo na koncu vseeno prevladal razum in bo Aleix ostal.. Kolikor poznam Suzuki, slednji ne bodo pozabili vsega dela, ki ga je Espargaro vložil, da so prišli do trenutnega položaja.. In tega je bilo veliko, saj so se ogromno zanašali nanj in na njegove izkušnje..
fuckthesytem
19. 05. 2016 15.35
-3
Dokler ga ne vidim na yamahi ne verjamem
k53e
19. 05. 2016 14.17
-4
Pazi se Vinales, sedaj si priljubljen in Rossi govori vse lepo o tebi, njegovi navijači te ljubijo. Ampak takoj ko boš začel premagovati Rossija, bo že nekaj opletal jezik o tebi, o tvoji vožnji, mogoče si bo celo kakšno laž izmislil, kako ga oviraš itd. kot lani pri Marcu, nato boš eden najbolj osovraženih dirkačev v rumeni sekti! Hahahah...Marco Melandri: "Rossi is your friend, until you start beating him" ("Rossi je tvoj prijatelj, dokler ga ne začneš premagovati"). Pa še res je! ;) :D
bmw71
19. 05. 2016 14.32
+6
najprej naj začne premagovat,pol pa naprej kekec..
5TIG
19. 05. 2016 14.37
+5
simoncelli58
19. 05. 2016 14.41
+6
Samo za razumevanje, ta tvoj tako priljubljen Rossi ( toliko ga omenjaš da si kar zaljubljen v njega ) je leta 2013, 2014 zelo zelo hvalil Marca, tudi 2015 in sicer do Avstralije-Malezije. Ti dobro veš kaj je Marc naredil, tega ne bi še enkrat omenjal! Sam si je kriv Marquez, da ga BOG več ne mara :)
k53e
19. 05. 2016 14.42
-2
bmw71 gledaš motoGP od lani al letos?..aja ne, sej tut če ga gledaš od lani, bi mogu že vedet, da kljub temu da je imel Marquez daleč najslabšo sezono v svoji karieri, je še vedno imel zmago več kot pa doktor. In še to je Rossi bil slabši na najboljšem paketu! Pa čaki,..pa sej tut letos je še vedno pred Rossijem, kaj se sploh oglašaš? :D hahahahahha
Calux
19. 05. 2016 14.44
-3
Če bi vprašali 10 nevtralnih strokovnjakov iz motoGP scene, bi se vsi 100% strinjali z k53e komentarjem zgoraj, tak da se vidva vprašajta, zakaj sta tako neizobražena.
Calux
19. 05. 2016 14.45
+0
bmw71
19. 05. 2016 14.49
-3
bmw gleda dirke iz časa Kewina,Gardnerja Mamole...tako da 53,vzami dudo in psssst...drgač pa ja,se strinjam,46 ima vedno najboljši paket,na katerem ga 93 premaguje na škropilnci...aj si majstr...
24ursuck
19. 05. 2016 14.51
+0
bemflić........zakoga teb sociala otroke ne vzame ? Sam vprasam ?
simoncelli58
19. 05. 2016 15.01
-1
JackSparovvw samo za razumevanje, Marco ni umrl zaradi Rossija temveč zaradi polomljenega prsnega kosa katerge mu je razbil Edwards, sicer nehote. Preden kej poveš, dobro premisli!!
k53e
19. 05. 2016 15.07
+1
Simoncelli58,sem še verjel Rossiju ko ga je hvalil, vendar sedaj ko malo preštudiram vse skupaj, vidim da so Melandrijeve besede kar na mestu. Tudi prihoda Lorenza k Yamahi je bil vesel, prvo leto nobenih problemov, takoj drugo leto ko se je Lorenzo navadil Yamahe in je bil resna grožnja Rossiju, je že Rossi pritiskal na medije, na Lorenza, postavil zid med njima v garaži, ker mu je po njegovih besedah, kradel podatke (ja pa kaj še!), potem odšel k Ducatiju zaradi prevelikega egota. Potem skregal z Stonerju! Ni imel nobenega spoštovanja do starejšega Gibernaua, ga zanelašč izrinil iz steze (in takrat ni dobil nobene kazni, sam tok!)...v glavnem vsi ki so bili Rossiju grožnja za naslov se je skregal z njimi, ampak kar me pa najbolj jezi je pa to, da se je lani lagal in govoril kako ga je v Avstraliji Marquez oviral! V Avstraliji, hallo!?! Hahah, če pogledaš dirko še enkrat, vidiš lepo kako se večino časa Marquez sam pelje na drugem mestu, medtem ko se je večino časa Rossi peljal na 3. oziroma 4. mestu in se prehiteval z Iannonejem! Če ga je kdo oviral je to bil ravno njegov sorojak in prijatelj Iannone, ampak o njemu seveda niti besedice! Rossiju enostavno ni bilo jasno, kako je lahko Marquez v zadnjem krogu potegnil asa iz rokava in z zlizanimi gumami uspel dohiteti in prehiteti Lorenza! Jaz temu pravim znanje in talent, Rossi temu pravi,..oviranje? Hahaha kakšno oviranje, saj ga ni oviral, če že ga je Iannone oviral, kot sem že prej rekel! In če kaj, bi se moral takrat Marquezu zahvaliti, saj mu je podaril 5 točk, medtem ko je v zadnjem krogu prehitel Lorenza! Ampak Italjan kot Italjan, kaj naj druga rečem! Oni majo zmeraj prav, če njih vprašaš, oni vse vejo!
Z.I.Z.U.
19. 05. 2016 15.35
+3
Po tem takem sklepam da si tudi ti italjan.. če že glih vse veš :D
Mojster123
19. 05. 2016 15.45
+1
takšnemu sklepu se reče logična napaka. primer: vsaka mačka ima brke. sklep: ti imaš brke, torej si mačka.
Fox79
19. 05. 2016 16.10
+3
k53 lansko dirko v avstraliji sem si pogledal 10x, nevem kaj si ti gledal?
k53e
19. 05. 2016 17.25
+2
Fox, torej lahko vidiš da kar sem napisal drži, če ne, si še enkrat oglej dirko! Največkrat sta se prehitevala Rossi in Iannone!
Fox79
19. 05. 2016 18.20
+3
ja pa marc z njima, že samo zadnjih 7 krogov je bilo napetih, pa tudi tam se je marc vozil na 4 mestu. Da ti o prvi polovici dirke sploh ne začnem razlagat, ko je marc že prišel v vodstvo, naredil nekaj prednosti, ian in ros sta ujela lor in ian ga je že začel napadat, ko kar naenkrat mark pade v ritmu samo toliko da spusti lor naprej in nato sledi zadnja polovica dirke...
Fox79
19. 05. 2016 18.21
+4
pa še eno vprašanje, zakaj je dorna umaknila posnetke dirke iz avstralije, če ta ni bila sporna?
ValentinoRossi46
19. 05. 2016 19.25
+3
ko je rossi rekel da ga je MM oviral je mislil s tem povedati samo to da če bi peljal celo dirko tako kod zadnji krog bi zmagal z 15s+ prednostjo Iannone in rossi bi pa tudi ujela lorenza in ta bi bil na koncu 4 to je tako teško razumet dajte malo možgane vklopit
Elliyen19
19. 05. 2016 19.40
+2
Fox daj malo pove potem kak je bila prva polovica dirke, ker me res zanima kaj boš napisal :)
Fox79
19. 05. 2016 20.12
+0
držanje lor na varni razdalji s strani mar, posledično ogromno prehitevanja med mar Ian in ros. lov mar za lor, ki ga tudi ujame, vendar problem rata ker tudi Ian in ros ujameta lor, ki roko na srce tisto dirko ni imel ritma ostalih 3. mar spusti svoj ritem, spusti naprej samo lor in spet se ponovi zgodba iz prve polovice, mar Ian in ros se prehitevajo, lor pa na varni razdalji. zadnji krog mar pokaže kako hiter je dejansko in zmaga dirko.
bmw71
20. 05. 2016 08.26
+0
motorist_mb
19. 05. 2016 13.36
+5
Ianonne obilo uspeha v Suzukiju in da greš mimo Dovija...Ducati99man forza!
5TIG
19. 05. 2016 12.59
+4
Profesormarck........ej ga,jaz ne gledam dirke na a kanalu..tam so laiki...btc sport,tam so profiji.Pa raje odgovori,keri je to g,..ki je tak pameten,da je še na internetu podatek o elektroniki zgrešen.he,he..se že veselim.. Ha kako se napiše btc spor.Bravo,vidim da res gledaš tam. Drugače pa ne vem,kje si ti zasledil da sem napisal ,da so na internetu narobni podatki. Ne znišljuj si. Na pisal pa sem,da je g. Matjaž veliko zanimivega povedal o elektronki. Če pa nisi spremljal in si raje gledal na BTC Sport (BT Sport),je pa to tvoj problem.
5TIG
19. 05. 2016 13.14
+1
Ha kako se napiše btc spor.Bravo,vidim da res gledaš tam. Drugače pa ne vem,kje si ti zasledil da sem napisal ,da so na internetu narobni podatki. Ne zmišljuj si. Na pisal pa sem,da je g. Matjaž veliko zanimivega povedal o elektronki. Če pa nisi spremljal in si raje gledal na BTC Sport (BT Sport),je pa to tvoj problem.Bilo pa je veliko povedano kaj vse dela elektronika.To pa lahko potrdijo vsi ki so gledali dirko na A kanalu.
5TIG
19. 05. 2016 13.16
+1
24ursuck
19. 05. 2016 13.30
-2
Drapek......... Na pisal se piše skupaj....btw........siromak
5TIG
19. 05. 2016 14.07
+1
Mutijaja kaj se ti mešaš,zopet rineš nos tam kjer ni treba.Ja ok jaz sem se zatipkal. Ne moreš pa se zatipkat,da napišeš BTC Sport namesto BT Sport., Pa kdo je tebe kaj vprašal. Smrdaox.
24ursuck
19. 05. 2016 14.32
-4
Drapek....ne bit jezn zdej ! Sej ni nč tazga če se 2x zatipkaš obenm se pa drugemu režiš kk je kaj napisu.......kapish ????
5TIG
19. 05. 2016 14.36
+2
Sorry k sem užalu tebe in tvojga partnerja. A ti tud na BTC spremljaš dirke? Dej ne bluzi pa pri sebi razčisti stvari. Boš mel ogromno dela,da se ven nauš vidu.
24ursuck
19. 05. 2016 14.43
-5
Zakaj bi pa mene uzalu ? En @drapanc pa mene res neu uzalu ........ k vidim kk trpi za pozornost......kar se pa dela tiče se pa najprej pri sebi ozri........ Bo slo ?
5TIG
19. 05. 2016 14.47
+5
5TIG
19. 05. 2016 14.48
+4
24ursuck
19. 05. 2016 14.54
-6
Drapko........sej pa ves kaj pomeni tale nalepka.......sej tko neumen pa ze skor nemors bit.......to da pa okol tebe smrdi pa mami rec.......da ti pamperske menja....
5TIG
19. 05. 2016 14.58
+3
Ti si začni nos umivat.Pa nau več smrdel tle gor.
5TIG
19. 05. 2016 15.02
+4
S pamperskam maš ti ful izkušenj se vidi še od zadnjič k sva bla zmenjena,da te častim s pivo-m. Pol te pa ni blo.
24ursuck
19. 05. 2016 15.12
-3
Ka bos ti pivo castu ...siromak.....le glej, da te neu kdo v kot stisnu .....
5TIG
19. 05. 2016 16.20
+1
Dej me ti prosim hrabri. Pa sam povej kje,pa ne sam obljubljat. Daj enkrt naredi tisto kar obljubljaš,ali te je sam go..c
Marijan57
19. 05. 2016 12.12
-4
Super pozdravljen #25. Edino škoda da ni šel maniac #29 k repsolu.
k53e
19. 05. 2016 14.10
-1
pozdravljen, za koliko časa? Dokler se bo peljal za Rossijem, takoj ko bo pa pred njim, pa bo že osovražen, al kk že gre to pri Rossiju in njegovih ovčkah? Hahaha
kraljevski
19. 05. 2016 18.31
+1
5TIG
19. 05. 2016 12.08
+9
Naslednja sezona bo pa zelo pestra,Jorge k Ducatiju,ta prestop zna biti še kako zanimiv. Vinales k Yamahi,moje mneje,fant bo hiter. Honda ostane ista,s tem da bo po moje imel Dani več besede pri razvoju. Maniac pa zna pri Suzi tud pokazat zobe vsem ostalim. Obeta se zanimiv začetek sezone 2017. YES :D:D
5TIG
19. 05. 2016 12.09
+6
VR46ROSSI
19. 05. 2016 11.23
+0
Dobrodošel TOP GUN , drugo leto bomo videli katero moštvo se je boljše odločilo in katero bo več potegnilo iz menjav. Moje osebno mnenje je, da to rdeči ne bodo.
VR46ROSSI
19. 05. 2016 11.24
+0
Joe , zdaj te ne bo več tako premetavalo, si že malo prestar, da bi se vsak dan v peskovniku igral.
paulista
19. 05. 2016 11.56
-6
moje mnenje Lorenzo bo Rossijev rekord treh stopničk na Ducatiju izenačil na 3. dirki
bmw71
19. 05. 2016 12.34
+0
pa mislš da koga zanima tvoje mnenje?sam uprašam...
k53e
19. 05. 2016 14.20
-1
pa misliš da koga zanima tvoje mnenje ali mnenje VR46ROSSIja? Sam uprašam...
bmw71
19. 05. 2016 14.31
-4
Callux
19. 05. 2016 09.44
+14
Tudi Yamaha je vse skupaj že potrdila.. Je pa Suzuki tudi je objavil, kdo bo zamenjal Vinalesa naslednji dve leti.. To bo po pričakovanjih Andrea Iannone
bmw71
19. 05. 2016 09.48
+1
call,tole ne bo slaba kombinacija,kaj misliš?
Callux
19. 05. 2016 09.51
+8
Daleč od tega da bi bila slaba.. Maverick bo želel dokazati, da je upravičeno dobil sedež, v kar ne dvomim da mu bo uspelo.. Yamaha tu v bistvu veliko pridobi, izgubi pa izjemno malo.. Dober načrt tudi za prihodnost... Zdaj me zelo zanima, kdo se bo pridružil Iannoneju pri Suzukiju...
bmw71
19. 05. 2016 09.55
+2
BlackLight
19. 05. 2016 09.57
+3
Ne bo slaba kombinacija dokler Maverick ne bo konstantno pral Rossija :) Me pa znaima kakšen bo pol odnos sploh če mu uspe že na prvih dirkah :)
Callux
19. 05. 2016 10.00
+6
Odlična poteza tudi pri Suzukiju, saj ravno to potrebujejo po odhodu Vinalesa.. Sem pa slišal, kdo bi lahko bil Andrein moštveni kolega naslednje leto in nisem pretirano navdušen, če sem povsem iskren... BlackLight imaš prav, a ni povsem nujno da bo tako :D
bmw71
19. 05. 2016 10.02
+0
Callux
19. 05. 2016 10.08
+7
Alex Rins... Sam bi na tem mestu raje obdržal Aleixa, saj odlično pozna motor, poleg tega bi znal Iannoneju na začetku zelo pomagati.. Če pa se odločijo za Rinsa, potem bo vse skupaj vrnitev na začetek njihove vrnitve v MotoGP... Ampak to je samo moje mnenje..
puding46
19. 05. 2016 10.12
+1
Callux tudi jaz sem prebral nekaj o špekulacijah glede prestopa Zarcoja v Suzuki.. Imaš isto stvar v glavi? :-)
španjolskasupast4r
19. 05. 2016 10.12
+2
espargaro ma še enoletno pogodbo sz suzo?! al se motm?! govoril se je sam o sedežu vinalesa
bmw71
19. 05. 2016 10.12
+1
hmm,tudi jaz nisem ravno navdušen nad rinsom.hvala
puding46
19. 05. 2016 10.15
+0
Aleix pa naj bi prevzel sedež Crutchlowa pri LCR? Pomoje so to vse samo bučke
Callux
19. 05. 2016 10.16
+10
puding46 Zarco naj bi res imel neke vrste pogodbo s Suzukijem, a se trenutno predvideva, da je samo testna pogodba.. Bo veliko odvisno od tega, ali jim bo uspelo razširiti število motorjev iz 2 na več, govori se o razširitvi na 4.. Rocker malo si se res zmotil, Aleixu poteče pogodba s koncem letošnje sezone, saj je podpisal za 2 leti.. Maverick je bil tisti, ki je podpisal 2+1 pogodbo.. Cal ima 99% zagotovljen sedež pri LCR, saj si ga šef moštva zelo želi zadržati, enako željo po obstanku ima tudi Cal.. Poleg tega naj bi moštvo ostalo pri Hondi..
puding46
19. 05. 2016 10.23
+4
Saj zato se mi je to zdelo skoraj nemogoče da bi Cal ostal brez sedeža pri lcr, ker se spomnim da si enkrat napisal da so v zelo zelo dobrih odnosih :-) Callux res si mojster, hvala ti za vsako informacijo :-)
Callux
19. 05. 2016 10.25
+10
Ni problema, še kdaj.. Glede na to, da Cal večinoma testira enake dele kot oba tovarniška dirkača in se naj bi v zadnjem času ukvarjal tudi s zelo podobnimi nastavitvami, bi bil sam presenečen o čem drugem...
Elliyen19
19. 05. 2016 12.18
+0
Škoda bi bilo če bi vrgli Aleixa saj je kar dober dirkač, letos ima nekaj težav samo se že počasi vrača v staro formo