MotoGP

Stoner verjame v naslov Ducatija: Tudi na začetku lanske sezone smo vsi mislili, da bo prvak Lorenzo

Sepang, 05. 02. 2017 09.40 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

"Ducati lahko osvoji prvenstvo razreda motoGP,'' je razmišljanje Caseyja Stonerja po uvodnih testiranjih dirkačev elitnega razreda v Sepangu. ''Sem optimist,'' je dodal upokojeni avstralski dirkač, sicer testni voznik ekipe iz Bologne.

"Če pogledamo rezultate, ki jih je imel Marc Marquez na začetku sezone 2016, si nismo mogli misliti, da bo osvojil naslov. Toda vsi njegovi konkurenti so delali napake. Kljub vsemu je imel konstantne rezultate in na koncu osvojil prvenstvo. Toda na otvoritveni dirki sezone 2016 smo vsi menili, da bo prvak Jorge Lorenzo,'' je v intervjuju za speedweek.com pojasnil upokojeni dirkač Casey Stoner, ki zdaj opravlja vlogo testnega dirkača pri Ducatiju. Stoner verjame, da je treba zaupati v Ducatijev paket. "Vse je v rokah ekipe in dirkačev. Zdaj se je treba posvetiti perfekciji," je dodal Stoner, ki je poudaril, da rezultat s testiranj za nadaljevanje sezone ne pomeni prav veliko.

Casey Stoner Ducati test Sepang - 8
Casey Stoner Ducati test Sepang - 8 FOTO: Ducati

Na prvih testiranjih sicer Ducatijevi dirkači niso bili v ospredju, a razlike kombiniranih časov so bile zelo majhne. Tako je Andrea Dovizioso imel četrti čas testiranj v Sepangu, Jorge Lorenzo pa desetega, a z manj kot pol sekunde zaostanka za najboljšim časom, ki ga je postavil Maverick Vinales. Po nekaj tednih premora sledijo testiranja na kultnem Phillip Islandu med 15. in 17. februarjem. Sezona se bo sicer začela v katarskem Losailu (26. marec).

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (88)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Aquanaut
10. 02. 2017 09.49
+2
Jaz sem zaljubljen v moto dirke, večina vas pa v dirkače. Haloooo! Pa sami Nostradamusi povrhu. Res vas je nekaj hudo primernih popotnikov za v vesolje na osamitev, jaz grem pa raje na tauh, da bom daleč od beda... Dajte stresajte svoje traume v gostilni pod dozo, tukaj pa napišite kaj bolj konstruktivnega. Kot pri vsakem športu je tudi tukaj (če ne še več) potrebne sreče, kar se je videlo v zadnjih nekaj sezonah, ne le zadnji. Torej ne modrujte preveč. Kdo od vas je lani na začetku napovedal vsaj 5 posamičnih zmagovalcev, da ne omenjam še kakšnega več? Ne se sramotit in delat iz sebe norca. Tistemu, ki se bo vse lepo poklopilo bo prvak, teh pa je po mojem mnenju vsaj 5.
Erik Volk
07. 02. 2017 22.04
-13
Ne vem kaj se Rossisti toliko ukvarjate z naslovi prvaka? Ko pa je vsem jasno, da so do nadalnega rezervirani za Marca Marqueza!!! Naslovi prvaka že dolgo niso več domena VR46...Zato se prosim spustite na nižji nivo in upajte na 3 ali v najboljšem primeru 2 mesta...Žal pa vas morem razočarat...se zna zgoditi, da bo tudi to speljal Vinjalez...Zbudite se!!!
5TIG
08. 02. 2017 08.13
+14
Ha ,mislim da si tu edini ki se največ ukvarjaš s tem kdo bo prvak.
MaunelNeuer
09. 02. 2017 22.56
-5
achilleus upam bo res tk. Marc španski norec Marquez!!!!!!!!
Erik Volk
11. 02. 2017 15.37
-3
Ja...najboljši naj zmaga!!! Kaj bluzijo šrampa in kameradi, je pa itak brezpredmetno..,nič ne velja vse gobezdanje, če že toliko sezon ni nič od tega, kar napovedujejo!!! Kot sem reku...zbudite se iz sena!!!
Kosmatinc
07. 02. 2017 19.29
-6
Za Lorenzota je že velik napredek da nima podlega dirkača ob sebi oziroma se ga znebil,in bo tudi boljši.
UROŠ145
10. 02. 2017 13.56
-3
thepatronaža
07. 02. 2017 11.04
-12
ta bo govoru, ko sploh pojma nima, kak se Ducati pelje :D
MaunelNeuer
09. 02. 2017 22.57
+2
5TIG
06. 02. 2017 20.43
+10
Rossi bo itak dal vse za dobro uvrstitev na vsaki dirki, Vinales in Iannone bosta pošteno mešala štrene na vrhu,tu pa je še Dovi in Pedrosa. MM pa bo imel veliko dela z vsemi,tolk o njegovem že napovedanem naslovu v 2017.
Kosmatinc
07. 02. 2017 19.27
-9
Kje si našel Iannoneta,pri njem rabijo 3x več mehanikov,ja kakšen soliden rezultat in Suzuki adijo privilegiji.
5TIG
08. 02. 2017 08.10
+9
Kje sem ga našel,Suzuki je lansko sezono naredu velik napredek,na to je opozarjal Vinales, Prestop Iannoneja v Suzuki in pa glede na testiranja..... Ostalo pa sam razmisli.
5TIG
08. 02. 2017 08.14
+9
Iannone in Suzuki,glede na testiranje...........
kekec_pokec
06. 02. 2017 19.24
-7
Stoner ima kar prav, ampak pozablja, da se bo moral sam vrnit na dirke, če želi, da se njegova napoved uresniči, ker trenutna prvi in drugi dirkač Ducatija nista zrela za krotenje mrcine in vrhinskih rezultatov skozi cello leto.
flamengo
07. 02. 2017 08.26
-7
Se strinjam, Stoner je edini znal dirkat na Ducatiju.
THEdocktor
06. 02. 2017 15.17
+9
PO moje vas je tukaj 90 procentov za v penzijo
erlapsus
06. 02. 2017 10.16
-6
...Honda je lani zmagala s štirimi različnimi dirkači...zmagala je naslov,čeprav so na začetku sezone precej zaostajali..Da motor deluje kaže tudi PED...letos je naredila največ sprememb in ima najboljšega dirkača zadnjih let...HRC ima po pogodbi dirkača št1..tako tudi Ducati in Suzuki...Ducati bo najprej moral konstantno osvajati stopničke..par krogov na testu ne pove kako motor deluje na gume v drugi polovici dirke...Na testih so zaenkrat največ pokazali VIN in MAR..sledijo ROS in Ducatiji...LOR bo moral pokazati še kako je z Ducatijem na 1 na 1,ki bo letos zelo pomembno..
JackySparroww
06. 02. 2017 10.46
-8
Jaz mu iz srca privoščim. Kok lep prizor bo to, ko bo rumena čreda utihnila in spokala nazaj med nogometne huligane.
THEdocktor
06. 02. 2017 11.24
+11
SENNA1
06. 02. 2017 18.31
+10
lioon
06. 02. 2017 09.28
-10
Motor je po mojem mnejnu sposoben naslova ja. Dirkači so tukaj problem. Dovi vseeno mislim, da ni ta, ki bi lahko osvojil naslov. Lorenzo pa je v zadnjih letih pokazal hudo luknjo v svoji psihi...iz izredno konsistentnega dirkača v živčno razvalino. Poleg tega se bo moral navajat na nov motor in to vsekakor ni voda na njegov mlin. Sam sem še vedno mnenja, da bo Marquez prvak...imajo manj problemov kot lani...in Marquez je nekako dojel, da ko ti na dan dirke ne gre, da se sprijazneš z nižjim mestom, odneseš tiste pike domov in na koncu sezone osvojiš naslov.
paulista
06. 02. 2017 09.50
-10
moje mnenje je, da je Lorenzo še vedno boljši od Marqueza, ne za veliko..mogče sam za toliko, kolikor je znašala njegova prednost v cilju dirke v Mugellu lani.
JackySparroww
06. 02. 2017 10.24
-9
Na to Lorenzovo črno luknjo je imel velik vpliv njegov diletantski moštveni kolega... Tak da.... zdaj ima fer pogoje.
Kaoswakii
06. 02. 2017 11.30
+6
Po moje če mu nou motor crkaval, bo Rossi prvak :)
Z.I.Z.U.
06. 02. 2017 13.08
+19
Đeki.. pa ti še imaš zaradi rossija nočne more in rumene gate zjutraj.. naj ti kdo pomaga da ne boš tak zaljubljen v njega.. ni to normalno..
Omen3
06. 02. 2017 15.34
+15
Sparroww, enakopravne in fer pogoje imajo vsi ki startajo na isti dirki. Razen, če misliš, da je Rossi kriv za deževne dirke v katerih se je Lorenzo dodobra osmešil....in ob tem izgubil drugo mesto v prvenstvu. Najboljši na svetu si pa lahko samo, če si konkurenčen v vseh vremenskih razmerah.In tudi letos bo kaka deževna dirka in bomo lahko takrat videli Lorenza v "akciji" na Ducatiju. In da Rossija označuješ za "diletantskega kolega v moštvu", ti ne more biti ravno v čast....sploh ko tako nakladaš, da spadaš med ljudi, ki se spoznajo na moto dirkanje. Tak, da.....raje pojdi štet frnilule in pusti moto šport tistim, ki ga imajo radi, ki niso haterji in ki se zares spoznajo .....
thepatronaža
07. 02. 2017 11.01
-10
jaz nisem zavese raztegoval, sodirkače brcal in se nikoli ne strinjal, da bi mi v moštvo pripeljali kakega dirkača, ki je nato bil z konkurenčnim motorjem prvak, jaz nisem diletant :D
JackySparroww
07. 02. 2017 13.12
-10
Omen3
09. 02. 2017 09.22
+4
thepatronaža in Sparroww, če ne razumeta razlike med neprimernim obnašanjem in diletantom......potem je edina rešitev da vzameta SSKJ v roke, vprašata strica Googla...ali pa vama ni več pomoči.....
DeBill
05. 02. 2017 20.12
+23
prvak bo tisti z največ točkami, prvo je treba na cilj priti.
SENNA1
05. 02. 2017 19.28
+14
jest,pa,verjamem,v,sedem,palčkov
MaunelNeuer
05. 02. 2017 16.02
-28
Stoner je pozabil, da je v motogpju tudi Marquez
krnekilojz
05. 02. 2017 16.26
+30
Erik Volk
05. 02. 2017 16.50
-25
Tisti, ki postavlja rekorde po tekočem traku, tisti, ki bo vse presegel, še preden dopolni 30 let!!! Zdej veš kdo Lojze!!!
Z.I.Z.U.
05. 02. 2017 17.02
+25
... ti si še pa bolj optimističen kot Lorenzo... če bi hotel da 30 presežt vse rekorde bi moral vsako leto postati svetovni prvak.. 1x bi mu lahko spodletelo..
krnekilojz
05. 02. 2017 17.06
+31
kokr sem slišal je to en pajac, ki rad pomaga drugim špancem, da so prvaki, ko sam ne more biti!! ne verjamem, da je to laž
izbrisaniodpotv
05. 02. 2017 17.47
+28
natanko tako rosija lahko zaj..samo ta dva pajaca skupaj
Erik Volk
05. 02. 2017 18.42
-25
Lojze, ti slabo slišiš in vidiš! zizu...Rossija bo z lahkoto presegu...6 let časa ima za 4 naslove!!! Agostinija nisem imel v mislih, ker se danes to tekmovanje precej razlikuje....
Z.I.Z.U.
05. 02. 2017 18.47
+27
Se opravičujem.. če hoče podret rosijev rekord 30 do leta.. rabi 5 naslovov v petih letih.. iz te moke ne bo kruha.. niti 4 ne bo dobil v naslednjih6-7 letih..
Z.I.Z.U.
05. 02. 2017 18.57
+22
Prva moja trditev je pravilna :) če mu rata tudi v sedmih letih.. mu vsa čast.. pa močno dvomim kljub močnim prizadevanjem repsola in honde da poseka rossija.. do zdaj se mu je pokloplo čisto vse.. kar pa ni za prićakovat v nedogled..
Erik Volk
06. 02. 2017 15.51
-6
Če hoče podreti rekord Rossija glede starosti, more postati prvak še 5 krat v šestih letih. Letos bo Marc komaj dopolnil 24. Rossi je zadnjega dosegel leta 2009...ko je imel že debelih 30!
MaunelNeuer
09. 02. 2017 22.58
+1
Marquez 23 let 5 naslovov, rossi 38 let 9 naslovov lojze to pove dovolj
slos
05. 02. 2017 15.01
-19
Če se maja tor prenusli in bo 20
slos
05. 02. 2017 15.02
-17
Ducati bo prvak ko se ducati27 pojavi na startni listi.
Kaoswakii
05. 02. 2017 14.00
+26
Vsi smo mislilili, da bo Lorenzo prvak.... kdo to vsi???
krnekilojz
05. 02. 2017 14.29
+26
JackySparroww
05. 02. 2017 18.07
-26
Vsi -~~~~> ljudje, ki se razumemo na ta šport, ostali pa ste zbluzeni 46# bimboti.
Z.I.Z.U.
05. 02. 2017 18.19
+27
Haha.. ti kljukec se razumeš na ta šport.. ne se smešit prosim.. če si hejter rossija še ne pomeni da se na kaj spoznaš
AS1983
05. 02. 2017 13.54
+15
mogoče ima pa Stoner prav, jaz pa namreč zelo dvomim,da bo Marquez ubranil naslov prvaka
Herba
05. 02. 2017 17.49
+15
lahko bo kdo drugi prvak, sigurno pa ne en, ki ga moti dež, komarji in še kaj.
mzvezda
05. 02. 2017 13.50
-25
Stavim s komerkoli tu gor, da bo prvak MM93!!! Za 100 eur, upa kdo??
Kaoswakii
05. 02. 2017 14.01
+25
Ni problema, sam povej, kam boš dnar prnesu... :)
krnekilojz
05. 02. 2017 14.29
+20
ok sprejmem, če bo kdor koli drug prvak dobim denar, lepa kvota za mene
Scorpionnn
05. 02. 2017 15.40
+1
dolgo se nisem oglašal,vendar spremljam vaše komentarje..vsak ima pravico do svojega mišljenja......!!! pred leti sem prvi opozarjal da prihaja Vinales tip voznika ala Lorenzo..!..njegov čas prihaja..kar se pa Lorenza tiče pa casov pa ,po 9 letih Yamahe in gre dvakrat na test pa cca 4 desetinka zaostanka n več kot 5 km dolgi stezi ...kapo dol.Napoved: Qatar 1 Lorenzo,Vinales,Dovi.. stava: Marquez letos ne bo prvak za 100.....
notrajnc05
05. 02. 2017 16.55
+31
Ce bo mali drekavac prvak ti dam bajto, avto, motor in psa... Ne, psa ne dam, babo vzemi..
izbrisaniodpotv
05. 02. 2017 17.48
+21
ahahahahaha baba je zih žleht kr obdrž jo hahah
SENNA1
05. 02. 2017 19.40
+13
UROŠ145
05. 02. 2017 20.02
-14
notranjc...izjava tvoja v stilu drekavec pove vse....ti da bi bajto dal,ne ga lomit
Omen3
06. 02. 2017 15.27
+8
Uroš145, saj notrajnc05 ni povedal kakšno bajto......mogoče je mislil tako iz lego kock, pa avto zraven..... :-D
MaunelNeuer
09. 02. 2017 22.59
-1
haha kaoswakii sam da ga ne bo ti, mzvezda držim pesti da dobiš stavo
Callux
05. 02. 2017 13.12
+12
Casey ima prav, da verjame v naslov Ducatija, ki je seveda možen, a enostavno zagotovo ne bo.. Honda, Yamaha in mogoče tudi Suzuki bi znali na to temo marsikaj reči.. Je pa vse možno, tako da se lahko zgodi veliko stvari..
THEdocktor
05. 02. 2017 13.19
+16
motorist_mb
05. 02. 2017 14.00
-20
Letos še ne drugo leto pa sigurno...Ducati99man forza!
Šimee
05. 02. 2017 11.32
-31
Za naslov sv. prvaka bi Ducati krvavo potreboval španskega supertalenta Marca Marqueza ali pa Caseya Stonerja.
Uporabnik1110355
05. 02. 2017 11.54
-24
Šimee
05. 02. 2017 12.00
-19
Yamaha ima v Vinalesu najresnejšega konkurenta Marcu Marquezu za naslov.
motorist_mb
05. 02. 2017 12.40
-22
Sime Lorenzo bo prvak drugo leto...MM je misija nemogoče Stoner ima rajši družino kot dirkanje!
Z.I.Z.U.
05. 02. 2017 12.41
+23
SENNA1
05. 02. 2017 11.00
+27
VALE gremo to sezono SKUPAJ po ENAJSTKO.LP našim in Callu.
LOL93
05. 02. 2017 11.34
-23
najpri more še desetga dobit ahahahahahhaahha
motorist_mb
05. 02. 2017 12.43
+0
Tud sam mu želim letos naslov ker drugo leto bo od Lorenza!
MaunelNeuer
05. 02. 2017 16.03
-22
SENNA1
05. 02. 2017 19.38
+14
93,je,hiter,samo,eden,spodrsljaj,na,začetku,pa,bo,peskal,celo,sezono.
Erik Volk
05. 02. 2017 10.42
-19
Moštva Honda, Yamaha, Ducati in Suzuki prav gotovo želijo, upajo in delajo na tem, da bi dosegli naslov!!! Zato prosim ne pišite neumnosti...So pa pol tovarniška moštva, ki realno na naslov ne ne morejo računat...lahko pa na posamezne zmage ali stopničke. Zato so vsi tam in dirkajo!!!
motorist_mb
05. 02. 2017 12.43
-23