MotoGP

Spies: Le dva dirkača sta me pustila odprtih ust – Stoner in Marquez

Memphis, 29. 04. 2020 18.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nekdanji dirkač Yamahe v razredu motoGP Ben Spies je dejal, da je med svojo kariero videl le dva dirkača, ki sta ga v elitnem razredu pustila odprtih ust. To sta Casey Stoner in Marc Marquez, je razkril ameriški dirkač.

Ben Spies je sodil med bolj atraktivne dirkače karavane motoGP, a dokončen preboj so mu preprečile poškodbe.
Ben Spies je sodil med bolj atraktivne dirkače karavane motoGP, a dokončen preboj so mu preprečile poškodbe. FOTO: AP

"Samo dva dirkača sta me presenetila z upravljanjem motorja: Stoner in Marquez. Še posebej pri Caseyju sem videl stvari, ki so me pustile odprtih ust," je v pogovoru za MotoAmerica dejal danes 35-letni Ben Spies, ki se je iz karavane motoGP poslovil zaradi ponavljajoče se poškodbe rame. "Preostali so brez dvoma na zelo visoki ravni,"  je še pristavil Američan, ki je leta 2009 v svoji debitantski sezoni osvojil naslov prvaka v seriji Superbike. V razredu motoGP je odvozil le tri 'celotne' sezone, in sicer z ekipo Yamahe. Vselej pa je pustil občutek, da bi med elito lahko pustil večji pečat. "Nikoli se nisem počutil zares udobno na motociklu motoGP in nikoli nisem izvlekel maksimuma," je priznal Spies. "Ljudje preprosto ne razumejo, kako velika razlika je med dirkanjem v Superbiku in motoGP. 'Zrasel' sem na zadnji gumi, brez oprijema, v razredu motoGP pa se motor v vstopu v ovinek ne premika veliko," je še pojasnil Teksašan. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Poškodba je bila prehuda, da bi lahko varno nadaljeval
"Zakaj sem se upokojil? Moja desna rama ni obstajala, bila je sesuta. Imel sem sedem operacij rame in v sklepu ni bilo več veliko mehkega tkiva. Rekli so mi, da sicer obstaja operacija, ki bi to lahko rešila, toda če se ne bi posrečila, bi bilo vse skupaj zelo boleče in sledili bi še številni drugi posegi. Zdravniki so rekli, da je vse skupaj tvegano in čeprav so mi ostala še tri leta dirkanja, sem se odločil za upokojitev," se je konca kariere v karavani motoGP pri vsega 29 letih spomnil ameriški dirkač. 

"V Mugellu sem se zavedal, da imam resen problem. V nekem delu treninga sem si izpahnil ramo in nisem mogel sprostiti ročice za plin. Če bi se mi to zgodilo na dirki pri 300 km/h, bi povzročil nesrečo. Mislim sem, da bom to lahko pozdravil in poskusil znova v Indianapolisu, toda vse skupaj je bila katastrofa. Želel bi si, da bi se poslovil na drugačen način, toda stvari pač so takšne, kot so," se je zadnje dirke in padca v Indianapolisu 2013 spomnil Spies. Američan je prve kroge na motociklu naredil že kot petletni fantič in bil izjemno talentiran otrok: žel je uspehe v praktično vseh starostnih kategorijah, v debitantski sezoni serije World Superbike pa je osvojil šampionski naslov. Zmagal je kar na 14 dirkah (nastopil je na 28).

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (44)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Otancici
30. 04. 2020 19.31
-30
Team factory zeli, da se letosnja sezona steje in, da naslednje leto prisedla Quarto. Pri Petronasu obratno in hocejo, da bo Quarto dirkal pri njih, ker je letosnja sezona nicna. Razumi ce upas 😂😂😂😂😂
Dirty Harry
30. 04. 2020 16.02
+43
zadeva je preprosta.... Marc Marquez je trenutno najmočnejši dirkač.... ni še presegel rezultatov Rossija, ampak verjamem, da jih bo.... ampak Rossi je trenutno še vedno najboljši v zgodovini tega športa in to zato, ker že 25 let dirka z enako zagnanostjo....to je pa dosežek.... to je kot Buffon.... zame, kot človeka in moškega je to pač nepredstavljiv dosežek.... morate vedet, da so tudi ostali dobri vozniki in se Rossi z lahkoto kosa z njimi....pri teh letih.... edino Marquez je pač Marquez.... z njim se ne more.....seveda se zdaj Agostini oglaša, ker dobro ve, da je ravno Marquez zaslužen. da mu Rossi ni rekorda vzel.... tukaj mislim na zmage, ker tistih 15 naslovov je itak brezveze, če si lahko 3 prvenstva v eni sezoni vozil....če bi bilo sedaj tako, potem bi jih Marquez imel že preko 20..... skratka verjamem, da bi Rossi še imel kakšna dva naslova več, če ne bi bilo Marqueza.... za ostale še je vedno dovolj dober.... tisti, ki se pa z menoj ne strinjate pa upam, da boste spremljali dirke tudi čez leta, ko bo Marquez star 40 let in mogoče še dirkal in upam da boste tudi za njega govorili kako je slab, če ga bo en mlajši premagal
mzvezda
30. 04. 2020 16.13
-39
hahahha...dej ne nabijaj v prazno... štejejo naslovi in najboljši v zgodovini je še vedno ago!! Konc debate. Ni važno kakšna so bila takrat pravila!! Pravila se z leti spreminjajo, osvojeni naslovi pa ne!! Kaj ti tukaj ni jasno? Rumena megla vaš še vedno slepi in ne vidite pol metra od sebe naprej! To je pa dejstvo! Zdej je po tvoje najboljši dirkač tisti, ki najdlje vztraja v dirkanju?? Hhahahaha pol pa svizec zavije čokolado :)))
kajcenebinikolipoizkusil
30. 04. 2020 16.31
+34
Mzvezda, pa kak si lahko tak plitek!🤣 mechanic ti je v nulo tocno, razumljivo, razlozo, si res tak trd da negre razumet?
mzvezda
30. 04. 2020 18.26
-29
Kar se rezultatov tiče jih je MM že veliko presegel od Rossija! Naslovov še ni, ampak jih bo! Sem objavil malo prej vse rekorde MM pa mi jih je admin zbrisal..nič hudega...itak je bilo premalo placa v enem komentarju, da bi lahko vse objavil.. :))) Long live the King of motoGP MM93!!!
PogiRogi459
01. 05. 2020 15.41
+25
Najvec zmag v GP, najvec stopnick v GP, najvec tock v GP, najvec odpeljanih dirk v GP? Vse v lasti rossija. Le 1 naslov vec v elitnem razredu pa ima ago
Pusher
02. 05. 2020 11.22
-10
@mechanic - ker tistih 15 naslovov je itak brezveze. Mislim izjava.. Takrat je bilo dirkanje zelo nevarno, v 1960 -70 je 24 dirkačev izgubilo živlenje 1970-80 jih je bilo 14.. do 1976 se je štela dirka na Isle of man za prvenstvo. Preberi si malo zgodovino če jo že spremljal nisi..nisem navijač Agota toda take izjave me pogrejejo.
.jezdimir
02. 05. 2020 12.41
+13
Meni je smešno ko neki pešci primerjajo obdobje Agostinija z današnjim, namreč ni jim niti približno jasno da je Agostini vozil z največ okoli 80 konjskih moči motorje, danes pa vemo da jih imajo že preko 250 konjev. Če zadevo poenostavim lahko trdimo da je danes komaj dovolj 80 konjev za voznico začetnico, kaj šele za zahtevne motoriste, ki izpod 150 konjev sploh več motor ne jemljemo resno, Isle of man prepeljat z 80 konjev pa tudi za veliko rekreativcev ni velik izziv da smo si na jasnem...hehehe
kajcenebinikolipoizkusil
02. 05. 2020 14.02
-1
Pusher, mogoce res malo neprimerno napisano, bistvo pa je da je dejanska primerjava naslovov nerealna, mislim da vsa ostala statistika govori v prid rossiju, je pa res blo vcasi dosti bol nevarno...
AVTOHTONsLOVEnc
30. 04. 2020 12.30
+33
Rossija pa ni omenil k g je đolal k tazga otroka.... hahah lulek! :D
AVTOHTONsLOVEnc
30. 04. 2020 12.31
+35
AVTOHTONsLOVEnc
30. 04. 2020 12.33
+26
Sicer pa kaj se bo tak menu k ni blo nč od nč iz njega... le zakaj je šel v SB? Pač drugorazredni dirkač... tko da njegov komentar je zame kot lanski sneg!
mzvezda
30. 04. 2020 15.24
-32
Kdo je to Rossi?? Zakaj bi ga pa mogu omenjat?? A fejst boli, kaj?!!
kajcenebinikolipoizkusil
30. 04. 2020 15.47
+31
M, motogp je Rossi!!! Pa enih par ostalih, ki gredo v pozabo ko nehajo! Da bos lazje razumel, truplo...
mzvezda
30. 04. 2020 15.56
-29
kajce.... rossi gre v pozabo pa sploh še ni nehal dirkat...hahaha...nikjer nič več ne pišejo o njem...hahaha...tko da ja se strinjam Rossi je truplo!!! hahaha
SamŠeSTRUP
30. 04. 2020 16.49
-33
Vr nikoli ni biu motogp in nikoli ne bo.. je biu odličen dirkač in to je vse.. zdaj pa že desetletje ni O od odličnega, le še dirkač..
kajcenebinikolipoizkusil
30. 04. 2020 17.25
+34
Mzvezda 70% folka gleda gp zaradi rossija..., priznajte si antirossici...
SamŠeSTRUP
01. 05. 2020 15.03
-24
Nimaš prav.. moto gp je zaradi MM dobil večjo gledanost, odkar je on v rookie sezoni pošolu vso konkurenco.. in 70% navijačev VR itaq navija za vse, samo da ni MM.. jaki ste navijači rossija...
kajcenebinikolipoizkusil
01. 05. 2020 16.37
+22
Zaradi mm vecja gledanost!!🤣🤣🤣, aja tocno 15 najstnic vec gleda! Pa tudi ce bi blo res da 70% vr, navijacev navija za vse samo da ni mm, se zamislite zakaj je to tak, in s cim si je to nardil, vse v zivljenju je z nekim razlogom!!!
Kaktusy
01. 05. 2020 19.51
+22
poper00
29. 04. 2020 21.52
-30
Stoner,Mark,Roberts brez konkurence.
nightifly
30. 04. 2020 12.30
+32
nightifly
30. 04. 2020 12.33
+35
Ne se bati ,imam toliko let , da sem se Agostinija redno spremljal na dirkah ,tudi v Matuljih pri Reki , do danes sem se pa nagledal dirkacev , kaj mislite ........... in to dirke po celi Evropi . Tako da , ce ste si tudi vi , si lahko poveva , drugace pa mora eden od naju vprasati drugega kaj misli ---ar ne ? Odlicnih dirkacev , zivih talentov je bilo kar nekaj ,in se danes so , samo skoda -ne v ospredju .
mzvezda
30. 04. 2020 15.32
-27
nighty... nič samo pri popru doma.. tudi pri nas doma je tako pa še kje drugje tudi, samo do tja tvoje rumene zenice nimajo pogleda.. Če si spremljal Agostinija potem veš da je rekel, da je MM eden najboljših dirkačev in da ga bo MM prehitel v osvojenih naslovih če bo tako dobro dirkal še naprej. Pa tudi "veliki" Rossi je ob koncu sezone 2018 priznal da je MM trenutno najboljši dirkač tega sveta! Edino ti in Jezdimir imata težave s tem :))) Najlažje si je zatiskat oči pred resnico, a ne ?? :))
kajcenebinikolipoizkusil
30. 04. 2020 15.57
+30
M zvezda,trenutno najbolsi dirkac tega sveta, to pa ne pomeni najbolsi vseh casov, bo slo razumet?😁😁😁
kajcenebinikolipoizkusil
30. 04. 2020 16.02
+28
To zdaj res steje, ker je pri tebi in popru tako, tisto kar pa je pri miljnih pa se motijo!🤣🤣
mzvezda
30. 04. 2020 16.17
-33
Najboljši vseh časov oz. v zgodovini dirkanja je Agostini, ker ima največ osvojenih naslovov! Bo šlo razumet?? :)))
SamŠeSTRUP
30. 04. 2020 16.51
-25
Mah kje bo razumu če neve še zakaj ga sploh ma
kajcenebinikolipoizkusil
30. 04. 2020 17.19
+33
Bo slo razumet da je ago lahko vozo 3 kategorije na dan?? :)
mzvezda
30. 04. 2020 18.01
-34
kajce... in kaj potem?? A to pomeni da mu naslovi ne veljajo?? Pravila so se pač spremenila skozi leta! Naslovi ostajajo!! Bo šlo razumet? teslo....
kajcenebinikolipoizkusil
30. 04. 2020 19.33
+32
Mzvezda, na papirju mu stejejo, za poznavalce pa si lahko z njimi obriše od zadaj, bo zdaj šlo ti teslo!!!
mzvezda
01. 05. 2020 11.39
-21
kajce..... ti pa poznavalec hahaha... Taki poznavalci torej demantirate vse uspehe, dosežke in izjave vseh velikih mojstrov Motogp-ja!!! A veš kaj je dobro?!! To da si res "veliki poznavalec" s kavča... Vemo pa kako je s temi kavčarji, a ne?? Ti bi s kavča rešu ves svet...lol :)))
kajcenebinikolipoizkusil
01. 05. 2020 12.23
+21
Mzvezda, dalec od tega dà bi bil poznavalec, pa to kaj ti jaz razlagam je vsakemu laiku jasno...
SamŠeSTRUP
01. 05. 2020 15.06
-22
To kar ti razlagaš je sam tep jasno zgleda..
prost1
29. 04. 2020 20.56
-23
Velik pomp takrat okrog njega , ki pa ni upravičil visokih pričakovanj. Glede dirkačev še pa spozna.
felix59 drugič
29. 04. 2020 19.41
-28
Zanimivo , da ni nič omenil Rossija. Že ve zakaj.
RudiFeler
29. 04. 2020 19.48
+39
Zato ker nima pojma, če izberemo najboljših 50 dvobojev na dirkah v zadnjih 20ih letih, je verjetno v vsaj 25 bil zdraven Rossi.
Aligator11
29. 04. 2020 21.48
+39
Če bi on vedel zakaj bi bil majster uspešen, tako pa ... Si se našel, a?
Aligator11
29. 04. 2020 21.49
+36
nightifly
30. 04. 2020 12.29
+31
elix59 29.04.2020, 19:41:25 -1 Zanimivo , da ni nič omenil Rossija. Že ve zakaj.,,,,,,, /////////////////////////zakaj bi moral omeniti Rossija ? Naj o dirkacih spregovorijo najboljsi ,oz. tisti ,ki so res v vrhu . Sicer pa , kaj je najboljse je zelo relativna ocena .Absolutnosti ni . Samo dirkanje na popolnoma enakih motorjih bi lahko prineslo en priblizek v ocenah . najveckrat ,ali pa skoraj vedno je Ocena -najboljsi skupek vsega , voznje ,karizmaticnosti , priljubljenosti .Veliko faktorjev determinira - extrem. Jaz bi Spiseku vseeno vrgel kost pred njega . Kaj pomeni zanj cca 25 sezon dirkanja ,kaj pomeni skoraj vsako 3 . dirko zmagati , IN TO Z razlicnimi motorji v najvisjem razredu , kaj pomeni 9 naslovov , kar pa niti ni najbolj vazno . 115 zmag je zelo velik indikator sposobnosti nekega dirkaca . Res ,tudi sam danes Stonerju kot dirkacu snemam klobuk in kar zal mi je ,da je nehal , ker bi bilo dirkanje zelo zelo zanimivo z njim na pisti . Res skoda. Posebno se ,ker je/ bil tudi kot clovek -odlicen .
PogiRogi459
30. 04. 2020 18.38
+34
Pa podatek ki steje najvec celo verjetno. Za naslovi v elitnem razredu. In to je stevilo zmag v elitnem razredu. Tu jih ima rossi 89 legendarni ago pa 68
kajcenebinikolipoizkusil
30. 04. 2020 19.34
+33
1234, mzvezda ti bo takoj povedal da to ni tak!😂😂😂🤣
PogiRogi459
01. 05. 2020 15.44
+25
On pac ne razume. Rossi ni imev sanse dirkati v vseh razredih hkrati kot ago. Dalec najvec pa stejejo dosezki v elitnem razredu, te ima rossi pac najboljse.