MotoGP

Rossi zadovoljen z rezultatom sezone: Odločitev, da nisem šel v bokse, je bila pravilna

Spielberg, 16. 08. 2021 10.57 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Dva kroga pred koncem dirke za VN Avstrije se je Valentino Rossi presenetljivo boril za stopničke. Odločil se je, da kljub dežju ostane na pnevmatikah za suho stezo. Kazalo je, da bo vpisal jubilejne 200. stopničke v karieri. A dež se je v zadnjih krogih vrnil nad dirkališče Spielberg, zaradi česar je Rossi s tretjega zdrsnil na osmo mesto, kar pa je še vedno njegova najboljša uvrstitev v tej sezoni.

"Kakšna dirka, neverjetno. Z dirkači, ki so imeli na motociklu pnevmatike za mokro stezo, smo se srečali v zadnjih treh zavojih. Zato je bilo izjemno razburljivo," je bil po dirki, ki jo je v veliki meri zaznamovalo prav spremenljivo vreme, navdušen Valentino Rossi

42-letnik, ki je pred časom naznanil, da se po koncu sezone poslavlja od elitnega razreda, je bil dva kroga pred koncem na tretjem mestu. Do cilja pa mu v skupini s še nekaterimi dirkači, ki se niso odločili za menjavo motocikla (Aleix Espargaro, Iker Lecuona in Luca Marini), ni uspelo obdržati visoke pozicije.

"Odločil sem se, da ne bom šel v bokse, ker je bilo do konca le še pet krogov. Sprejel sem pravo odločitev, saj sem s tem pridobil kar nekaj mest," je po dirki pojasnjeval Rossi, ki je štartal z 18. mesta. "Običajno dirke ne bi končal na suhih gumah, a tokrat je bilo drugače. Če bi šel v bokse, bi izgubil vsaj minuto. Poleg tega je bilo sprva mokro zgolj na tretjem in šestem zavoju, zato sem lahko dirkal normalno."

"Pred koncem sem se znašel celo na stopničkah, zato je bilo izjemno vznemirljivo. A žal je v zadnjih dveh krogih preveč deževalo. Motocikel se je vrtel v vsakem ovinku, takoj bi lahko naredil napako, zato sem moral biti previden," je dodal Rossi. 

To je bila zanj po domači dirki v Mugellu šele druga uvrstitev med najboljših deset v tej sezoni. "Dober rezultat in kar nekaj točk, kar je še toliko bolj pomembno, ker zadnji tedni za nas niso bili enostavni. Domov se vračamo s solidno dirko in kar nekaj točkami, lahko smo zadovoljni," je zaključil "The Doctor". 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (137)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Marquez is back
18. 08. 2021 09.58
-14
Ker me nekaj dni ni bilo tukaj, moram nujno transparentno odgovoriti na neprestano Muhino rovarjenje proti MM, ces da nima poguma zamenjati marko motorja. Muha, kok moras biti ti bolan od sovrastva do Markeca, da kvasis take neumnosti. Clovek gre skoraj v vsakem krogu na maximum in preko in tako je dobesedno vec na tleh kot v sedlu, medtem ko ostali hondasi pilotirajo svoje masine na ziheraski nacin okrog 10. mesta. Da on nima jajc????? A si normalen? To, da ostaja na Hondi, je v 100% lojalnost, ne pa strah pred drugo marko motorja. A mislis, resno te sprasujem, da na Yamahi, kjer zmagujejo tudi Vinales, Morbidelli in Quart - vsi trije se nikoli motoGP prvaki - ali pa na Duceju, kjer zmagujejo Miller, Martin, Petrucci, Zarco, Bagnaia - vseh 5 nikoli niti blizu krone motoGP-ja, ali pa KTM, kjer zmagujeta Oliveira in Binder - oba napram Marquezu skromna dirkaca -------------a Muha ti mislis, da Marc Marquez ne bi mogel zmagovati s temi motorji?????????????????????????
Marquez is back
18. 08. 2021 10.03
-14
Pa se najbolj zabit stavek, ki lahko pride od enega strojnega inzenirja : Verjetno bi ta dirkac pogrnil ze v prvem krogu na Hondi ,ki je pripravljena za P .Espargaroja "/////////// Ja, in? Saj to je normalno. Ne mores ti iti na limit z tujimi nastavitvami. Seveda, ce se pocasi peljes, ne bos padel, ce pa gres do konca kot MM, pa moras imeti svoje nastavitve.
jezdimir
18. 08. 2021 11.05
+15
Korl zopet bleješ, ne moreš poveličevati nekoga ki je skoz na tleh namesto da bi dirkal. Jaz Markecu priporočam dirko s polži, namreč pri puzanju se ne da pasti...hehehe
Marquez is back
18. 08. 2021 18.08
-6
Ne morem trdit, da ni na tleh. Tudi drugi so. Dokler se mu nič ne zgodi, se naj pripravlja na naslednjo sezono. Do zdaj so se mu ti padci in iskanja limita izplačali. Tudi za naslednjo sezono se mu bodo obrestovali, v to sem prepričan.
Marquez is back
18. 08. 2021 09.29
-14
Kot sem že včeraj omenil, Marquez je v Avstriji dokončno pokazal, da bo naslednjo sezono 1.kandidat za naslov svetovnega prvaka. To je bil tudi edini cilj letošnje sezone in po vseh uvodnih težavah (zdravstveno stanje, nekonkurenčna Honda) sem strašno vesel, da se vse skupaj odvija v pravo smer. Seveda bo Marc odnesel še kakšno zmago letos, to je zelo verjetno. Črni bratovščini tukaj spodaj, ki na vse pretege želijo Markecu slabo, pa svetujem, naj svoj čas in energijo zapravljajo za bolj koristne stvari. Mislim, da sem bil dovolj uvideven, da mi ne bo treba brisati komentarja, kaj meniš M. J.?
jezdimir
18. 08. 2021 11.08
+16
Korl, če sva realna Markec drugo leto nima več kaj delat v motoGPju, samo še nekoga nedolžnega lahko poškoduje, vsi vemo da ima težave z obvladovanjem motorja...hehehe
Marquez is back
17. 08. 2021 19.37
-17
Ja, tudi Pol Espargaro jamra po medijih. Da ne more najti harmonije s Hondo. Čakaj malo Pol, tudi Marc je letos na začetku ni našel. Ampak je že zmagal Sachsenring in bil v vodstvu do menjave motociklov v nedeljo, 3 kroge pred koncem. Le kako boš, dragi Pol, uresničil napovedi bralca Jezdimirja, ki je na dolgo in široko prognosticiral, kako boš na Hondi pral Marc Marqueza? Tako kot Lorenzo tudi ti nisi sposoben konkurirati številki 93.
Marquez is back
17. 08. 2021 19.03
-16
Minila sta že dva dneva od izredne predstave MM93 na drugi dirki Zeltwega. Na deklarirani Ducati stezi si je v zadnjih krogih dirke priboril vodstvo, ki ga ob normalnih razmerah več do cilja ne bi izpustil. Raje se vprašajmo, koliko parametrov stabilnosti je dal na svoji podhranjeni Hondi izklopiti, da na ravnini ni preveč zaostajal za Ducatiji. Meisterwerk! Kot je dejal sam, mu zmaga v kaosu ne bi pomenila več kot spoznanje, da se je že uspel približati najhitrejšim. In ti se ga bojijo, o pa še kako. Počasi je konec zmag mlečnozobcev - Marquez is back!!!!
gogi_
17. 08. 2021 16.25
+15
Kje je mm? 😀😀😀 ce ni v pesku je na snemanju reklame za okna 😀😀😀 za mm navijace je najvecje vzburjenje ko klovnesa pobira hondo,najvec kar so uspeli v kajfu
Marquez is back
17. 08. 2021 19.05
-16
Gogi, daj nam naredi uslugo in se spelji od tu. Itak nič pametnega ne spraviš skup, pa še slovnice ne obvladaš. Da o znanju osnovnih medicinskih pojmov sploh ne govorimo (pretrgan živec, se še spomniš?)
gogi_
17. 08. 2021 19.54
+19
Vse kar znate mm navijaci je skrivanje za mnogimi nebuloznimi vzdevki kar kaze na vaso nizko samopodobo in pomanjkanje pozornosti in ljubezni ki jo iscete tukaj in za sankom. Ce str tolk hudi pejmo na kavo pa da vas vidim kolk ste motoristi in kolk ste hudi. Ce nimate za bencin povejte kam je treba pridet. Vi trdite da je nekdo ki je padel in odstopil se vedno dosegel boljsi rezultat. Trdite da je 8 vec kot 9,ste le kup siromakov ki nimate osnovnih manir. Zato ste tam kjer ste in tam boste ostali. Namesto da tako menjate vzdevke si raji zamenjajte oblacila. Mocno zaudarja.
Marquez is back
18. 08. 2021 10.52
-14
Gogi, ni mozno, da ti odgovorim, ker tvoj kolega in zascitnik vztrajno brise vse replike. Sam pa dobro ves, kaj ti zelim povedati. In resnica vas boli.
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 12.39
-18
Danes lahko rečemo, da Marc Marquez ne bi imel več naslovov, če ne bi bilo Valentina Rossija, ki ga bodo zaradi poraznih rezultatov že pri tovarniški Yamahi , nagnali šele iz Petronasa.... in obratno Marc Marquez ne bi imel več naslovov, če ne bi bilo Valentina Rossija, ki ga bodo zaradi poraznih rezultatov že pri tovarniški Yamahi , nagnali šele iz Petronasa...prazaprav je to isto...drugače bom povedal ...en je največji dirkač po Agu, drugi pa mora spakirati brezpogojno ....12 let prepozno, če vprašamo za mnenje že samo Ducati
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 12.43
-17
ali še bolj na kratko....Valentino Rossi ni imel nikakršnega vpliva na Marquezove dosežke...lahko bi rekli, da je Valentino Rossi ob vstopu Marqueza na veliko sceno postal duh motoGP-ja in v tem je uspešen že 12 let
kajcenebinikolipoizkusil
17. 08. 2021 15.14
+14
Marquez je kdaj vstopil na velik sceno, ne da bi vedel za to!😁😁😁😂😂
Marquez is back
17. 08. 2021 19.06
-21
Kajcenebi, da se ne bom ponavljal, daj si zgoraj preberi, kaj sem svetoval Gogiju, vidva sta itak ista ftiča.
jezdimir
17. 08. 2021 12.34
+20
Namigovanja da bo podlež po vsej verjetnosti še pred Rossijem zaključil kariero spravljajo podrepnike v delirij, posledice vidimo v njihovih zmazkih. Dejstvo je da nesposobnež nevarno vozi, pa še prepočasen je, še pri Dorni so upali da se bo po tolikih letih končno naučil vozit motor, pa so tudi oni že obupali, enostavno želijo da se z najboljšo Hondo zmaguje ne pa ogroža ostale dirkače , kot to počne podlež...tako da papa Markec pa zdrav nam ostani...hehehe
Marquez is back
17. 08. 2021 19.07
-17
Daj ta zmazek pred oči svojim bližnjim, jezdić. Ziher se te bodo odpovedali, ker redkokdo spravi skupaj toliko nesmislov.
jezdimir
18. 08. 2021 11.09
+13
NWO 2014
17. 08. 2021 12.27
-22
Kje si gogica :)
Mr. Cat
17. 08. 2021 13.19
-15
gogi_
17. 08. 2021 16.30
+16
Mr.Crap jaj te muci,a je ze sred meseca 0 ? Mesec ima 31 dni in jevtreba pocas dozirat alko,aja ti si kor mm ,gres na vse potem je pa kmalu 0.
Marquez is back
17. 08. 2021 19.30
-17
Gogi, kakšna večerna šola iz osnov slov. jezika, pa to?
NWO 2014
17. 08. 2021 12.25
-14
Najlepša izjava za potrid koliko si mona :)...Rossi "Ko sem videl P3 na dashboardu sem se usral in naslednji ovinek šel ven za 50m": .:))) HAHAHAH ..to je sam izjavil ...in to naj bi bil nek super odličen voznik ? :)) .. hahahahahaha
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 12.28
-14
Ko voziš tako počasi ti roji marsikaj po glavi in strah je velik gospod
iga_biba
17. 08. 2021 20.07
-16
Je mislil, da se zelo hitro pelje. Prehitro za njega in začel zavirati.
Profesormarck
17. 08. 2021 12.12
-20
Se mi je zdelo,da daje nekdo repliko na moje komentarje,sam je sam pudlca ki bevska v prazno......kev,kev,kev .Nič bat,to je sam siroti cmirko.
kajcenebinikolipoizkusil
17. 08. 2021 15.18
+11
Ooo,profesor, pa ti si si želel dež, da hinavec zmaga, pa nič od twga!😂😂😂🤣🤣
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 11.30
-15
V bistvu je kot košarkaška tekma ....MM93 je skušal s trojko ob sireni zmagati a se ni izšlo, Valentino je skušal zgubiti s čim manj razlike in mu je uspelo...razlike v bistvu ni , je le v višini zastavljenega cilja
jezdimir
17. 08. 2021 12.00
+20
Ti nisi diht, primitivni športi z žogo nimajo veze z motoGPjem...hehehe
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 12.21
-16
Podobno izjavo je dal že Iztok Čop pa so ga družno prizemljili
jezdimir
17. 08. 2021 12.26
+20
Na tvojo žalost se tebe ne da prizemljit...hehehe
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 12.52
-13
Marquez is back
17. 08. 2021 19.08
-15
Jezdić, tukaj se komentira motogp, a še ti to po tolikem času ni jasno? Torej ti ni pomoči.
jezdimir
18. 08. 2021 11.10
+10
Korl, od kdaj pa ti veš kaj je motoGP...hehehe
gogi_
17. 08. 2021 10.29
+19
Kje je mm? 😀😀😀
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 10.35
-17
Tam kot tvoja izjava 8.2.2013...aktualna in sveža
gogi_
17. 08. 2021 11.10
+17
Kje je mm? 😀😀😀Karma vas dohiteva. Muci teb ni vseeno je pa drugim vseeno za tebe.😀😀😀
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 11.21
-16
18 sekund za Italijanom s svojim zmagovitim psihološkim pristopom ...MM pa z več kot minuto za menjavo, padcem in kebabom s čebulo...
jezdimir
17. 08. 2021 11.59
+18
Markec je odzad ostal kot magarac za avtobusom in to na najboljši Hondi...hehehe
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 12.23
-13
Bolje je biti končati 15. v borbi za prvo mesto kot 8. v borbi za 10. mesto...razen če navijači Valentina Rossija ob skorajšnjem slovesu mislite drugače
NWO 2014
17. 08. 2021 12.26
-14
gogica...Kje je MM...na vrhu je MM :) Kakšna karma ? o čemu govoriš ? ...Aja..karma ki te je stolkla ko si izbiral nick za 24ur ? ...gogica :)
kajcenebinikolipoizkusil
17. 08. 2021 15.22
+13
Marquez is back
17. 08. 2021 19.09
-14
Res je, Rossi jo doživlja v vsej veličini, ko ga prehiti vsak klipan.
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 10.28
-17
Torej zmagovit psihološki pristop Pecca v najbolj dramatičnih ,usodnih trenutkih dirke ? Da ni vozil na polno bi bil zmagovit psihološki pristop , če bi zmagal...kar pa ni več dovoljeno po letu 2015 ko je Marquez nazadnje zmagal na VN Avstralije s prepočasno vožnjo, čeprav smo mi za razliko od Allesia, ki mu jaz ljubkovalno pravim Allesio, temu rekli zmagovit psihološki pristop Marca, v dramatičnih in usodnih trenutkih Lorenza, sicer edinega resnega kandidata za svetovnega prvaka v sezoni 2015
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 10.20
-14
In če se kdo dvomi o resničnih podatkih in sposobnostih Marquezove Honde naj posluša Bagnaio , ki se je meril z Hondo MM93 in dosegel z Ducatijem najvišjo hitrostjo vikenda 318,5 km/h kar je 2,8 km/h več od Marquezove Honde in tudi potrdil ,da ga je kar presenetila Honda po hitrosti na hitrih delih piste , ko MM93 ni zaostajal toliko kot bi moral .
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 09.50
-16
Zelo lepa , svetovna poteza je bila odločitev lastnika RB - Mateschitza ,ki je poslovno jasno v povezavi s Hondo - in vsega kar je tam okoli Spielberga ,da je dal v najem slovenskim navijačem Honde helikopter , ki so se se priklonili navijačem Valentina z vidnimi besedami na transparentu ---- Danke . To pa je nekaj vredno ...
Profesormarck
17. 08. 2021 09.43
-15
Vedno sem govoril,da tudi rozek,samoklican dohtore lahk zmaga...če vsi popadajo,pa glej ga zlomka,skoraj bi bilo tako.Torej:ne obupat rumenenkoti,še je en procent v igri,da bo zmagal-pred penzijo !
jezdimir
17. 08. 2021 12.02
+17
Mešalc, ti si vedno govoril pa nič mislil, zato pa si na lopati...hehehe
iga_biba
17. 08. 2021 20.09
-15
mogoče se ga bodo pa usmilili, veterana, pa ga vsi spustili naprej, ker hiter ne upa bit. Se je videlo, ko je bil tretji, potem pa bremzaj miško. bremzaj!
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 09.41
-14
Vreme je sortiralo karavano motoGP-ja na dirkače in voznike ....in dirkače na tiste, ki so si želeli več in na tiste, ki so si želeli še več...
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 09.39
-14
Preračunljivost ni bila nikoli lastnost , ki bi jo lahko dirkaču pripisali kot vrlino, razen če je v igri naslov svetovnega prvaka...Rossi pa je preračunljiv in to ga nikoli ne bo moč primerjati z Marquezom še manj z Senno...ki sta prvinska dirkača...Mogoče lahko rečemo, da je Valentino kdaj vseboval sledi prvinskega dirkača ampak potem lahko rečemo tudi sedaj, da je le akviziter
iga_biba
17. 08. 2021 20.10
-10
saj zaradi tega računanja, že enajsto leto čaka desetko.
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 09.33
-14
Rumena čreda ne prepozna temeljne razlike med kvaliteto in kvantiteto...med kakovostjo in količino...Rossi ima na 18 mestu več navijačev kot cela karavana skupaj. Saj je Messi tudi prodal 830.000 dresov v prvih 24 urah, ampak on ni najboljši zaradi tega.
Profesormarck
17. 08. 2021 09.33
-13
Marc je podal izjavo,na kateri je povedal:Škoda za zdrs,ampak to vse sploh ni važno,važno je to,da sem se lahko zopet boril za zmago.Misija nemogoče za rozeka.
Ni nam vseeno
17. 08. 2021 10.08
-11
Saj pravim...ne predstavljam si kateregakoli bivšega prvaka, da ne govorimo o aktualnem, da mu je zmaga prioriteta tudi za ceno ničle...to je bistvena razlika med dirkačem in voznikom
jezdimir
17. 08. 2021 12.05
+19
Dejta si kovtr čez glavo in uživajta, itak da nimata pojma o dirkanju...če bi se Markec pokakal v pesku bi tudi trdila daje to nujno če hočeš zmagat dirko...hehehe