MotoGP

Rossi odgovoril Doviziosu: Še ničesar nisi osvojil …

Forlimpopoli, 21. 12. 2011 10.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Italijanski motociklist razreda motoGP Andrea Dovizioso je že dočakal odgovor Valentina Rossija, potem ko je pred kratkim v enem izmed intervjujev dejal, da se bo dirkaški doktor tudi letos mučil s konkurenco.

Andrea Dovizioso
Andrea Dovizioso FOTO: Reuters

Italijanski motociklist razreda motoGP Andrea Dovizioso je zadnjih nekaj tednov precej dejaven, saj ga je po nastopu na motoršovu v Bologni, kjer je na reli preizkušnji zasedel drugo mesto, čakala pot v Argentino, kjer je bil gost na predstavitvi dirkališča, ki bo leta 2013 gostilo svetovno motociklistično elito. Kljub napornemu ritmu pa si je vzel nekaj trenutkov za predstavnike sedme sile in med drugim spregovoril tudi o italijanskem šampionu Valentinu Rossiju (Ducati).

Dejal je, da ga po lanski skromni sezoni ne čaka nič kaj lahko delo. Popularni Dovi pa je že dočakal odgovor dirkaškega doktorja, ki se je oglasil prek družbenega omrežja Twitter: "Pravi karakter športnika se pokaže po osvojitvi nečesa pomembnega. Težava je v tem, da Dovizioso ni osvojil še ničesar.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (128)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Paklenik
23. 12. 2011 09.12
+2
Šele letos bomo lahko ocenili kaj je delo Ducati vso lansko sezono. Bomo videli kje bodo. ducati v tej sezoni ni dirkal temveč se prenavljal in razvijal. Letos se pričakuje, da bo dirkal in veliko kart je še zakritih tako, da počakajmo vsaj do maja da se bo videlo kaj so pripravili za sezono 2012.
Deluxeboy986 .
22. 12. 2011 14.24
+9
Rossi legenda!!!
THEdocktor
21. 12. 2011 22.31
+6
poglej si dirko laguna seca 2008 rossi stoner gdo je doktor na dveh kolesih
fujj92
22. 12. 2011 00.14
-4
no rossi na ducatiju pa ni niti konkurenčen...kdo je doktor? pa vsa čast rosiju za osem naslovov ampak zgleda je njegov čas mimo.
SPORT-MAN
22. 12. 2011 07.34
+3
erlapsus
22. 12. 2011 12.58
+5
šlos...Jerez 2011 Ros je bil hitrejši od STO-ja in ga tudi prehitel....:))))
SPORT-MAN
22. 12. 2011 15.30
+4
lapsus Ampak res v Jerezu 2011 je VRR vozil kot nor tako da mislim(nebom če-jav) da bi takrat lahko posegel na najvišjo stopničko
rko
21. 12. 2011 20.03
+11
mislim da je Dovizioso zelo dober voznik in vedno boljše pelje, ma pa Rossi prav.. treba se bo še izkazat za #1 stopnicki
dejan.dejan
21. 12. 2011 19.26
+26
rossi je ze ziva legenda... dovi bo moral še polente jest
Omen3
21. 12. 2011 19.05
+9
Žalostno je to,da novinarji obračajo izjave in včasih drugače izzvenijo kot je bilo mišljeno...
g33ky_fr34k
21. 12. 2011 18.20
-8
hehe Virant predsednik državnega zbora
slos
21. 12. 2011 18.51
-5
večina je 62% in ne 28+10%. še je upanje za RS
Alojz Železnik 1
21. 12. 2011 19.03
-7
Ja, še je upanje. Karl odloča in ima že eno izkušnjo. Ker ni bil po volji Katarine, je moral odstopiti.
španjolskasupast4r
21. 12. 2011 19.11
-2
ja sm 28%.de.bomo še vidl gdo je glavn v rs
Bex46
21. 12. 2011 18.16
+9
In ena in druga izjava sta izrečeni v hecu, ampak seveda morajo novinarji vse napihnit...
revolucija_mb
21. 12. 2011 17.55
+8
To je tak kot da bi jaz našim politikom pravil kak se krade.....
The_Crazy_Freak
21. 12. 2011 17.03
+23
No ja, pravzaprav se kar strinjam z Dovijem, da ne bo lahko (razen če se motor drastično ne izboljša). Drugače pa se mi njuni izjavi ne zdita sporni. Saj sta pravzaprav povedala samo resnico.
Jure Božnar 1
22. 12. 2011 14.58
+1
izjava sploh ni bla tk mišlena sam teli novinarji zmeram use napihnejo!
isen5
21. 12. 2011 16.42
+22
Rossi je lord za moto ;) tak da..
hajs
21. 12. 2011 16.35
-15
Pa kaj zdaj pljuvate po Doviju.....a ker je povedal resnico?? Pa dejal je samo , da Valetu ne bo lahko in to nesporno drži...pa če se vsi postavite na glavo. Ja in s takimi izjavami Rossi kaže svoj karakter
modrix
21. 12. 2011 16.13
+18
tud če rossi ne bo nikol več na stopničkah.... je vseen tolkrat zmagu da ga bo težko kdo dohitu kaj šele prehitu s takimi dosežki.. Legenda, nimš kej
moster
21. 12. 2011 15.39
-7
a je kdo bral knjigo-LETEČI KRANJEC!
upodlipn
21. 12. 2011 15.36
+7
edisontrade
21. 12. 2011 15.29
+15
Grande Vale!!!!
davo1337
21. 12. 2011 15.19
+14
kralj... VR/46
JuanMata 10
21. 12. 2011 15.11
+18
Vi nevete ka bi Rossi delal z repsol hondo uffff ducati je trenutnu eden najslabših motorov
slos
21. 12. 2011 15.33
-26
repsol honda niti ne razmišlja da bi dala tak motor rossiju. prvič je predrag, drugič dela zdrahe in tretjič itak imajo najboljšega.
slos
21. 12. 2011 15.34
-18
ducati je še nekaj dni preden ga je zajahal rossi zmagoval v sezoni 2010. ducati forza!
Amritaya
21. 12. 2011 17.53
-3
Lahko je blo Rossiju zmagovat, če je imel vedno najboljši motor. Ko je odšel od Honde k Yamahi je s sabo vzel še 90% inženirjev...lahko tako zmagovat :D Ducati bi še vedno zmagoval, če bi ga vozu Stoner!
lappappap
21. 12. 2011 18.04
-3
slos kaj boš razlagal fenom, ki tega nikol ne bodo razumeli. Njim je kristalno jasno, da je imel Stoner z Ducatijem srečo, Rosi ima pač slab motor ;-)
lappappap
21. 12. 2011 18.05
-2
@lukavaresko To res ne vemo, nam je pa kristalno jasno da Stoner raztura;-)
Omen3
21. 12. 2011 18.30
+1
Slos,ampak nekaj mi pa res ni jasno..... Jaz razumem nekatere "omladince",ki redno ne spremljajo moto športa,da trosijo razno-razne neumnosti.....ampak od takega znalca kot si ti pa tega res ne bi pričakoval. Vsaj tebi (in še nekaterim drugim) bi moralo biti jasno,da se Repsol Honda iz sezone 2010 precej razlikuje od tiste Honde iz sezone 2011.Se pravi je v zadni sezoni Honda precej napredovala.Ducati pač ne. Zato bi letos Stoner z Ducatijem težko dosegel še kakšno zmago.Še Lorenzo,ki je lani dominiral z yamaho je bil zadno sezono precej nemočen.Tudi zaradi dobre vožnje Stonerja,a nekaj zahvale gre sigurno odlični Hondi. Stoner pa brez prestopa definitivno v letu 2011 ne bi bil prvak,sploh z Ducatijem... Tako da ne vem komu niso jasna ta kristalno čista dejstva.
slos
21. 12. 2011 18.53
+2
omen živjo. važe da ne bo zoki prvi. ostalo so nianse ;) resno: honda bi brez stonerja ostala ponovno brez naslova, kljub izbolšanju. motor na koncu nastavi dirkač sam. verjemi da imajo 1mio variant in dirkač izbere tisto eno.
slos
21. 12. 2011 18.56
+2
še to: upam da boš drugo leto šel na kako dirko in predvsem trening da bop videl v živo. treningi potekajo tako: ostali drikajo večino časa in setrudijo. pride stoner: naredi en krog in odide v boks. nato pride ven čez 10 minut in naredi 3 kroge, od tega sta 2 najhitrejša. pa ima isti motor kot genialca dovi in pedrosa. še to: ducati mehaniki so večinoma prepričana da bi stoner z vložkom ki so ga dali za rossija postal s ducatijem prvak. lp
slos
21. 12. 2011 19.00
-1
erlapsus
21. 12. 2011 19.04
+1
šlos...le zakaj ni STO ostal pri Ducatiju?Le zakaj niso dali takega vložka takrat STO-ju?ampak to so le nianse,ane...na zdravje
španjolskasupast4r
21. 12. 2011 19.13
+1
sloner je zbežu iz dukati a rosi je zbežu s yamahe
The_Crazy_Freak
21. 12. 2011 19.57
+3
Slos, fora je v tem, da sta Rossi in Stoner RAZLIČNA dirkača. Če Ducati ustreza Stonerju, to še ne pomeni da ustreza tudi drugim dirkačem. To je odvisno od posameznika in njegovega stila vožnje. Rossi je razvil pač tak stil, ki ni dobra kombinacija z Ducatijem. Tako da je zdaj odvisno od tega, če mu bo uspelo motor spremeniti do te mere, da bo kompatibilen z njegovim stilom vožnje (kot je bila na primer Yamaha).
zapy10
21. 12. 2011 19.58
-2
Lapsus ......... a so v Hoferju dobil otroški šampanjec ,da tko veselo nazdravljaš ?
Omen3
22. 12. 2011 01.27
+3
slos,se strinjam,da je Stoner najbolje izkoristil dobro Hondo.Dani je imel precej smole čez sezono s poškodbami (na začetku sezone je bil še dober).Doviju pa (po mojem) manjka tisti kanček več,ki naredi razliko med dobrimi in boljšimi. Kar se tiče Ducati mehanikov...ti ne vozijo GP motorje in vsak ima lahko pač svoje mnenje.A poteza Stonerja je najboljši dokaz koliko je bil Ducati dober......kdo od dirkačev bi pa zapustil ekipo "z zmagovalnim motorjem"?Po mojem da nobeden.Tu mislim,da ima Erlapsus zelo prav.... In Stonerjevi treningi so letos lahko potekali tako kot si opisal,lanski na Ducatiju pa prav gotovo ne.... Vložki v letošnji razvoj Ducatija pa se niso obrestovali,ker je sam Ducati zaviral razvoj v smeri ki si jo je želel Rossi (z ekipo).Ker Ducati je imel drugačne plane in drugače zasnovan razvoj (od karbona naprej). Na dirkah sem pa že bil,z motorji smo šli na zadnjo YU dirko na Grobnik (1990).To so bili še časi Rothmans Honde,sponzorja Lucky Strike,bale sena za zaščito ob progi.....in zmage Raineya na Yamahi.Bili smo cel vikend,postavili šotore in po eni strani je bilo super.Po drugi strani pa veliko pijanih kvazi motoristov,na dobri poziciji si videl dva ali tri ovinke od blizu....ostale dirke pa nisi videl. Tako da mi ni nič narobe če celo dirko z detajli in počasnimi posnetki pogledam na kavču pred TV-jem. :-)
slos
22. 12. 2011 12.30
-1
krejzi freak živjo. to je mogoče malo celo res za amaterje, za najboljše na svetu pa to ne velja. kako to da stoner obvlada tako hondo in ducati, rossi pa je obvladal hondo v nulo, ducati pa ? lp
slos
22. 12. 2011 12.36
-1
omen sigurno so bili to odlični časi. poanta je bila v tem da je stoner absolutno dominanten, zame celo preveč. stoner je zapustil ducati ker šef ducatija ni želel uslišati zahteve stonerja - saj si je želel rossija v ekipo - takoj po tem ko se je rossi v brnu skregal z yamaho: "its me or lorenzo". če bi ducati rekel da bo investiral toliko v stonerja kot je letos v rossija bi bilo vprašanje če bi stoner odšel iz ducatija. in če bi ga plačali 15mio€ še manj ;) lp
erlapsus
22. 12. 2011 12.46
+2
šlos...zakaj pa si je želel šef Ducatija prav ROS-ja...če je imel "zmagovalnega STO-ja"??...zakaj ni želel uslišati želje pol cenejšega dirkača?...Hmm;)
Jure Božnar 1
22. 12. 2011 15.08
+1
vrjetno zato ker je hotel da bi italjan vozil italjanski motor in pa tudi zato ker je rossi the doctor
The_Crazy_Freak
22. 12. 2011 18.09
+3
Slos, med Hondo 2003 in Hondo 2011 je velika razlika, tko da to ni primerljivo. Lej, Rossiju pač bolj ležita Honda in Yamaha. Ducati pač na žalost ne. Ampak bomo videli kako bo šlo v nadaljnje (ne smemo pozabit, da prihajajo 1000cc motorji). Ne oporekam pa, da je Stoner zelo dober dirkač.
g33ky_fr34k
21. 12. 2011 15.03
+13
tu pa zamerim Doviju da daje take amaterske izjave in nima spoštovanja do dirkaškega doktorja!
screemer
21. 12. 2011 17.46
+3
lol to da je dejal, da ga čaka težko delo mu zameriš? potem takem ga mora čakat sprehod do naslova prvaka...
zapy10
21. 12. 2011 17.54
+1
giiki_friki.......................najprej boš mogu kej dosežt ,da boš lahko podaju takšne izjave o Doviju !
g33ky_fr34k
21. 12. 2011 18.12
+0
screemer a da je reko težko delo?? Ne... v takem primeru mu niti nebi zamero ker je pač povedau objektivno mnenje. Ampak izraz mučil s konkurenco (slab, brez znanja)? To je zelo ponižujoče in ni primerna beseda za dirkaškega doktorja ki je osvojil vse. zapy kot prvo... Šele zaj vidim da so te spet banali ker maš 10ko na koncu. Očitno te admin res ne mara najbolj... :) Sploh niti nisem ki opazo kdaj bi spet govoro kletvice jaz dosečt? drugač pa dovi se mi je sam z izjavo zamero ki ni primerna za doktorja, še vedno je pa hiter dirkač, tud na hece in dobr prijatl Danija in ostalih dirkačev.
zapy10
21. 12. 2011 19.57
+0
giiki_friki .............................za razliko od tebe še kdaj pa kdaj kej druzga komentiram pa sem lohk tud banan ! verjem ,da tale motoGP junk ni središče mojega življenja za razliko od nekaterih drugih tule gor ! v tistem času admin ni imel rad pa se mi zdi ,da še kr nima rad ,da se delaš norca iz besede " a nje "
g33ky_fr34k
21. 12. 2011 21.06
tud jaz spremlam druge teme, skor vse športne, pa tud politiko in druge nešportne novice, je pa res da najbolj komentiram moto gp teme pa formulo1 pa fuzbal teme.
Jure Božnar 1
22. 12. 2011 15.10
dovi sploh ni reku dobesedn tega to so pa novinarčki *l da so tk napisal da je rossi tk mislu da ga žal
FLOW2BLOW
21. 12. 2011 15.01
+18
Rossi je že legenda;)
FLOW2BLOW
21. 12. 2011 15.01
+10