MotoGP

Rossija daje nostalgija: Pred 15 leti je bilo v motoGP bolj romantično!

Milano, 25. 07. 2018 06.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Motociklistična karavana je do začetka avgusta, ko bo na sporedu VN Češke, odšla na krajše počitnice. Valentina Rossija so ob večji količini prostega časa misli ponesle na začetek tega stoletja, ko je bilo po Italijanovem mnenju za uspeh potrebnega veliko več dirkaškega občutka in veliko manj trdega dela.

Rossijev (na fotografiji) točkovni zaostanek za vodilnim Marcom Marquezom pred dirko na Češkem je enak številki na njegovem motociklu.
Rossijev (na fotografiji) točkovni zaostanek za vodilnim Marcom Marquezom pred dirko na Češkem je enak številki na njegovem motociklu. FOTO: motoGP

Sedemkratni prvak v kraljevskem motociklističnem razredu Valentino Rossi ocenjuje, da je v zadnjih 15 letih dirkaška karavana postala veliko bolj profesionalna. En dobavitelj pnevmatik, motorna elektronika, močnejši pogonski agregati, krilca ... Vse to in še več so lahko privrženci motociklizma videli v tem času, ko so lahko spremljali tudi enega najboljših dirkačev vseh časov, ki se je preizkusil pri Aprilii, Hondi, Ducatiju in Yamahi.  

Rossi je edini v trenutni karavani, ki je dirkal z motocikli 500cc, medtem ko je preizkusil tudi prvo generacijo štiritaktnih 900cc skupaj z Danijem Pedroso, ki pa se po koncu letošnje sezone najverjetneje poslavlja od dirk za velike nagrade. 39-letni Rossi je med krajšim oddihom pred VN Češke v Brnu za Crash.net izjavil, da je v primerjavi z začetkom stoletja profesionalizem v karavani na veliko višji ravni. Manj je po njegovem mnenju tudi "romantike".

Lahko si se usedel in imel svoj občutek
"Menim, da je ena največjih razlik v primerjavi z obdobjem pred 15 leti ta, da smo zdaj vsi res zelo izenačeni na prostih treningih," so citirali Rossija. "Raven profesionalizma je močno narasla. Zdaj ekipa, še posebej pa dirkači, poskušajo delati na vseh manjših podrobnostih. Poskušaš se učiti, poskušaš razumeti ovinke, zaviranja ... Pred 15 leti je bilo bolj romantično. Lahko si se usedel na motocikel, imel svoj občutek. A zdaj ni tako, več moraš delati. Morda je malce bolj dolgočasno. Verjamem, da je to ena največjih razlik, a za prvenstvo je to dobro."

Navijači Valentina Rossija med dirko za VN Nemčije.
Navijači Valentina Rossija med dirko za VN Nemčije. FOTO: motoGP

Če je bilo sprememb na motociklih v zadnjih nekaj letih veliko, pa tega ne moremo trditi za pogled na tribune, ki so vedno znova močno rumeno obarvane. Govorimo seveda o navijačih priljubljenega Italijana, ki priznava, da ne ve točno, zakaj ga imajo ljudje tako radi.

"Vedno sem imel na dirkah veliko sreče, saj lahko računam na veliko podporo, tudi izven Italije," dodaja Rossi. "Verjamem, da so največji razlog moji rezultati na dirkah in tudi to, da sem bil več kot 20 let v vrhu. Menim, da vsi ljudje v zakulisju dirkališč rastejo skupaj z mano, tudi ob gledanju televizije. Skupaj smo rasli, to je vedno izvrsten občutek. A razen tega res ne vem, zakaj je temu tako!"

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (72)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

FjallRaven
28. 07. 2018 11.05
+0
mirko......še kar iščeš brdo in pa lesnino.??? nekam tiho si siromak. a veš, da cesta na brdo ni enako kot brdo pri kranju. mrbit si me pa tam čakal???
.jezdimir
29. 07. 2018 15.09
-1
Milančan dolgo si rabil da si se prikazal...a si se do zdej skrival pod avtomobili, revše eno...hehehe
FjallRaven
30. 07. 2018 12.12
-4
mirko ž.......hudo ....cesta na brdo...tržič....je boljš opel al bmw ??? sam fprašam. z nekim detailom si se izdal.... malo pomisli. in verjetno boš zanikal vse napisano.
.jezdimir
30. 07. 2018 14.14
+3
Ta zmazek je pa sigurno posledica straha...hehehe
mzvezda
27. 07. 2018 22.49
+5
eh Rossi Rossi tole sanjarjenje ti ne bo pomagolo do 10. naslova!
.jezdimir
29. 07. 2018 15.10
+1
Tudi tebi jok po portalu nebo polepšal življenje...hehehe
Achilleus
27. 07. 2018 14.38
+11
nightifly...ti bom zelo nazorno napisal in razjasnil zakaj je danes težje zmagovat, kot pa 15 let nazaj. Postavimo Margueza pred izziv in v podobno situacijo, kot jo je imel Rossi pred približno 15 leti. Prvo moremo brisati večkratne prvake....Rossi ven, Lorenzo ven. In to je tudi dovolj. Kaj ostane...Dovi v sezoni 2017 in to je vse!!!!! Takrat bi lahko rekli, da ima Marc enake pogoje, kot jih je imel Rossi v omenjenem obdobju. Manj dvobojev, maj tveganja, manj kalkulacij, več zmag....tudi za krog, če že hočete. To je vse...razumljivo? Potem bi pa še rad, da nekdo napiše imena dirkačev v sezonah, ko je Rossi največ zmagoval...ki so bili večkrat prvaki pred ali po Rossijevem najboljšim obdobjem. Pa ne omenjat sezono 2007, ker je takrat že bilo jasno, da Rossi ni tako hiter, kot se je govorilo.
Otancici
27. 07. 2018 18.33
+4
Achilleus, ce dovolis bi se dopolnil tvoj komentar z dejstvom, da je v zadnjih sezonah stalo na zmagovalnem odru najvecje stevilo razlicnih dirkacev v celi zgodovini moto GPja. To samo prica, kako mocna konkurenca je danes in o velicini serijskega zmagovalca Marca. Nekdo je spodaj napisal, da je Rossi eden in edini in da bo Markecov se veliko. Cas bo pokazal kje je resnica a ze zdaj lahko trdim, da tak kot je Marc se rodi vsakih 1000 let. Vesel sem, da lahko iz dirke v dirko uzivam in navijam za takega sampijona. Hvala Marc.
Achilleus
27. 07. 2018 19.41
+5
otancici...se popolnoma strinjam. Na žalost se navijači Rossija ne zavedajo zakaj so tako fanatični in zakaj so mnenja, da je Rossi tak fenomen. Njim je stopila v glavo njegova osebnost, pristop...skeči v svojem času so jim bili všeč...bil je drugačen od ostalih. Zmagoval je kot po tekočem traku...in tu so se navijači izgubili in močno ušteli. Zmagoval je, ker ni imel konkurence...generacija dirkačev v tisti dobi ni bila močna. Tako pač je. Danes..kot praviš, je veliko drugače. Sploh ko človek vidi v eni sezoni 8 ali več zmagovalcev, dobi jasno sporočilo, da gre za boj, ki mu v zgodovini še nismo bili priča. Nič ni narobe, če spoštujejo Rossija in njegovo osebnost. Da pa rečejo, da je najboljši dirkač...TO PA NI! Daleč od tega. Če bi Rossi sedel na 500ccm v začetku 90 let...nikakor ne bi dosegel 7 naslovov v tej kategoriji. Danes ni sposoben niti enega!!!! Pomembno je tudi, da je zadnjič bil prvak pri svojih 30 letih. To so leta pri katerih pravi šampioni zmagujejo...mogoče še bolj kot prej. Veselim se sezon, ko bo Marc zmagoval in bo imel krepko čez 30...v to ne dvomim. Vendar fanatiki vidijo tisto, kar želijo videti, kr ne želijo..pa ignorirajo. Imajo pravico....Vendar nekaj je, česar ne bojo nikoli spremenili: Marc Marquez je daleč najboljši dirkač sodobnega časa. In njegov čas, ko bo največ pokazal, šele prihaja. Nedvomno je Kralj motociklizma in najelitnejšega dirkanja na svetu.
.jezdimir
29. 07. 2018 15.12
+3
Ej vidva pojma nimata, balinanje je čist drugje...hehehe
Achilleus
29. 07. 2018 17.05
-2
.jezdimir
30. 07. 2018 11.49
+3
nightifly
27. 07. 2018 13.29
-12
No , ce se ze moram javiti in kaj napisati , bom to tudi jasno napisal . Ker je slog ,nacin dirkanja ,oz.percepcije neke dejavnosti subjektivne narave ,kateri smo podvrzeni navijaci ,tisti po srcu -strastni navijaci , bom to kar tako tudi napisal . Stoner je bil in je v moji zavesti se vedno eden najboljsih dirkacev ,jasno poleg Rossija ,ki je ceprav v kratkem casu dokazala na dveh razlicnih motorjih ,da je fantasticen voznik , da zna ´´prebrati´´ ,zaznati pomanjkljivosti in jih prenesti v box. Ce ze ne toliko na Hondi ,ki je od vekomaj top top bolid , je svoje sposobnosti dirkaca ,pa se kaj ,pokazal v Ducatiju ,s katerim je osvojil preciozen pokal . O nacinu in lepoti voznje Stonerja in Rossija ne bi izgubljal besed ,ker bodo moopedisti simple et facile -apriori . Lep dan.
FjallRaven
28. 07. 2018 11.02
-2
lažnivec...kker vidim te nben ni prisilu,da se kj javljaš......boljš, da se ne .....to je nasvet za đabe
davboj
26. 07. 2018 21.32
-1
Joj, meni tudi gre na jok, najraje bi se stisnil k 93...šmrk...šmrk...
Kosmatinc
26. 07. 2018 21.29
+2
Rosi pa res postal največja jokica v karavani motoGP-ja.Vseskozi se nekaj pritožuje kaj saj ni doma na kavču ,dirkaj pa se bori ne pa jokat.
.jezdimir
26. 07. 2018 22.55
+1
Ta ksmat a ti je kolofonije zmankal, da jokaš, sam vprašam...hehehe
.jezdimir
26. 07. 2018 22.55
+2
Ta ksmat a ti je kolofonije zmankal, da jokaš, sam vprašam...hehehe
Achilleus
26. 07. 2018 17.01
+4
Pustimo te navijaške načine komunikacije ob strani. Rad bi slišal nightifly in jezdića, kaj mislita...za koliko naslovov prvaka bo Marquez pral vašega idola? Dva..mogoče več? Kakšno srečo je imel Rossi, da se Marquez ni rodil leta 1979. Ta mu je res ratala.....
diebaumeister
26. 07. 2018 20.19
-3
Kakšno srečo ima Marquez, da se je rodil leta 93, da sedaj dirka brez prave konkurence
BenBostrom
26. 07. 2018 20.34
+0
..meister res ti dva protislovja ne gresta skupaj.To sem ti že povedal in zopet izpadeš pravi meister za strassenkehren...žal ti ne gre komentiranje,sploh pa ne ko je treba kaj pametnega povedat.
BenBostrom
28. 07. 2018 22.59
-7
iga_biba
25. 07. 2018 22.06
-1
Kot vedno. Samo jamra . dirkati je treba,dirkati!
nightifly
25. 07. 2018 21.04
-9
,..... popolnoma se strinjam z Rossijem ,pa ne zato ,da ne bi bilo zanimivih dirk . Se dalec se pa ne da dandanes primerjati nacina dirkanja s takratnim . Problem je v tem, ker ´´prijatelji ´´Rossija takratnih dirk niso nikoli videli ,zato tudi ne ´´trdega´´ dirkanja ,ki ga primerjajo z nasilnim prehitevanjem dirkaca Marqueza . Nihce ne pravi , da ni dober dirkac (le kolikrat bo treba to ponoviti ,da bodo egoti teh ahilov potolazeni) , toda on takratnega dirkanja verjetno ne bi prezivel . Bili so cistu drugi casi , in razen Maxa ,ki si je upal s komolcem potisniti Valeta iz piste pri polni brzini ,ni bilo podobnih primerov - sploh pa ne ´´zarot´´ tipa 2015 ..... no pa pustimo to na miru ,da ne bo ogenj .Vsak naj si predstavlja dirke po svoje in obdrzi zase . Sicer pa niti ni vazno ...... se vedno je samo ena resnica ,da se bo en kup dirkacev moralo zelo presvicati , da bodo dosegli vsaj numeroloske rezultate (dosezke) pluriprvaka in sampiona ,,,ker njegove karizme -priljubljenosti in stime najverjetneje ne bodo mogli doseci .Vsaj nihce od teh ,ki zdaj pedalirajo po pistah . Go Vale .
resnicaosvobaja
25. 07. 2018 19.55
-1
Rossi se je zavihtel a 2. mesto, a le s plagiatom Folgerja
diebaumeister
25. 07. 2018 20.02
-5
resnicaosvobaja
25. 07. 2018 19.52
+10
MM je bilo tudi bolje pred 15 leti, ko je v svoji sobi ves čas lahko gledal poster svojega idola Rossija, zdaj pa ga skoraj ne vidi več
RV6
25. 07. 2018 19.02
+33
Konkurenca je vedno bila in vedno bo. Vedno je nekdo, ki je malo boljsi in osvaja naslove. Nekoc so bili to Hailwood, Agostini, oba Robertsa, Schwantz, Rainey, Doohan... Bil je tudi cas Rossija za katerega smo zgolj navijali in ne drk... nanj, kot to pocnejo nekateri se danes. A ne RAUL7? Na sreco je prisel nekdo, nove dobe, ki absolutno dominira. In seveda leto 2015 in Rossijeva najvecja napaka v zgodovini tega sporta. V redu. Vsi gresimo. Toda veliki napake priznajo in se opravicijo. Marc je to storil, kljub temu, da tega ni storil namerno, tako kot Vale. Romantika je pa sigurno slajsa, ce zmagujes. Zdaj je na vrsti doba Marqueza. In ja Jezdic. Honda je seveda dobra. Drugace Marc ne bi podpisal, niti oni z njim, ce bi bil slab. Je pa tudi edini, ki jo obvladuje. Poglejte kje so Clow, Pedrosa..., kje sta bila lani Miller in Rabat in kje sta letos z Ducatijem. Se pa ze ponavljas z nenehnim provociranjem. Dolgocasen si in nepotreben tukaj. Bravo Marquez. Popestri nam cisto vsak trenutek, ko je v etru s svojimi mojstrovinami. Pa brez zamere za schumnike. Mam svicarsko tipkovnico. Kot muha. Lp
Otancici
26. 07. 2018 13.25
+7
.jezdimir
26. 07. 2018 21.20
-6
Zaradi mene si lahko lažete, vsi ki imamo vsaj nekaj pojma pa vemo da je to samo doba Honde, kar bo prihodnje leto dokazal tudi Horhe, ko bo vsako dirko z lahkoto opravil z Markecom, zdej pa jokite dalje...hehehe
najvsivedo
25. 07. 2018 18.29
-9
Rossi je samo eden ..MARKEZOV BO PA ŠE CEL KUP.
.jezdimir
25. 07. 2018 18.44
-1
BenBostrom
25. 07. 2018 20.05
+5
Upam da bo še cel kup Marquezov ker kot kaže Rossi ne bo imel "potomca"....Marc pa glede na to da ima zagotovo več navijačič kot Rossi(Upam da bodo tole VSI pravilno razumeli) bo lahko imel kar nekaj Marcov med "potomci"....Rossi po biološki zagnanosti glede tega mu počasi izginja čas.
nightifly
25. 07. 2018 20.52
-10
najvsivedo 25.07.2018, 18:29:54///////////// absolutno odlicen komentar . Upam ,da ga bodo iz nasprotnega tabora uspeli ´´desifrirati´´ .!!!
.jezdimir
26. 07. 2018 14.01
-1
Ben a ti si navijačica, sam vprašam...hehehe
Achilleus
27. 07. 2018 15.00
-6
Ben...sej to je "zanimivo"...samo tipi tekajo za Rossijem. Potem je tu še Uccio...hmm..ja...ne bom več komentiral. Marquez pa ima za samo več divizij žensk, lušnih lepotičk in to je gotovo obetavno. Tudi tribune so lepše, če jih ženske zasedajo. Ta horda pijancev...z rumenimi klobuki res ni za videt kdo ve kaj...
.jezdimir
27. 07. 2018 21.45
+8
Ahil ti iz tvoje luknje itak da ne vidiš kako izgledajo navijači...hehehe
Achilleus
28. 07. 2018 10.18
-7
Kdo se oglaša! 21:45...dobro jutro. Vstajaš skupaj z veščami.
.jezdimir
30. 07. 2018 09.07
+6
Ahil še vedno si kulturno neizobražen...hehehe
//////93
25. 07. 2018 13.37
-7
rossi ne bodi smesen
Achilleus
25. 07. 2018 13.07
+1
Jep...to so bili časi, ko je bilo lahko zmagovat..."romantični časi" pravi dohtar. Ta romantika se danes ni popustila pri Muhi in jezdiću. Predlagam, da se vsi skupaj usedete in............
diebaumeister
25. 07. 2018 13.16
-15
tako kot zadnja leta za Marqueza, najbolši motor, nobene konkurence, kaj češ, zelo težko mora biti zmagovat.
.jezdimir
25. 07. 2018 17.29
-3
Ja treba je premagat Hondo, pa ne glede kdo jo vozi, na Hondi še celo Markec lahko zmaguje...hehehe
Achilleus
25. 07. 2018 18.14
+18
Kakšne bedarije nekateri trosite. Govorite o Hondi, kot o nekem super motociklu, hkrati pa o Yamahi, kot o neki šajtrgi. Pa bom spregledal, da je to šajtrgo razvijal Rossi in super Hondo Marquez. Kar resnično ni zanemarljivo! Potem pa se ti še oglaša Mirko, ki trdi, da je bila Honda vedno prva, na vrhu in nedosegljiva ostalim. Preden bo začel kdorkoli to dokazovat, NAJ SE SPOZNA Z ZGODOVINO OD ZAČETKA DALJE in šele nato pametuje. Pred letom 1990 ni bila Honda nikakor izstopajoč super motocikel. Po tem...v sodobnejšem času, pa si naslove izmenjujeta Yamaha in Honda. Zadnji sezoni dominira Honda...Pa sej je vsem jasno, da imajo najboljšega dirkača v moštvu!!! Dejte se zresnit in občasno prisluhnite Rossiju, ko pove..in to zelo jasno, da je Marquez težko premagljiv in prehiter za ostale. Je kdaj omenil Hondo??? Ne!!! Lahko pa se ozrete na sezono 2014, ko je jasno povedal, kdo dela razliko in koga je treba premagat, če želiš zmagat! Če ste to spregledali, preslišali...ste to storili namerno. Toda pazljivo...norost, ki kipi iz vas, je lahko nevarna prav za VAS!!!
Achilleus
25. 07. 2018 18.18
+8
dieba...ti sploh gledaš dirke? Sezona, ko je Honda dominirala je bila 2011 in 2014. Ostalo se je odločalo v zadnjem delu sezone...Mnogo zmagovalcev priča o najmočnejši konkurenci v zgodovini tega športa. To je mnenje največjih poznavalcev. Mirko to NI...da ne bo pomote!!! Muho pa upam, da nisi niti pomislil..ali pač...?
LOL93
25. 07. 2018 18.32
+3
kr se tiče izenačenosti sta kle dokaz tut zadne dve sezone zmeri usaj 5 različnih zmagovalcev
.jezdimir
25. 07. 2018 18.46
-10
Ahil zdej pa menda končno že veš, da nimaš pojma...hehehe
diebaumeister
25. 07. 2018 20.02
-10
Achillius- kdo so tej poznavalci??? Prosim imena in priimke
Achilleus
26. 07. 2018 12.12
+1
dieba.......ko boš ti jasno obrazložil, zakaj in čemu si v kratkem času zamenjal toliko nickov...in kaj se greš te igrice....bedak pa izpadeš vedno, ker jezika ne znaš vrteti v drugo smer. Poznaš eno in to je vse. Ko boš to pojasnil, boš brez skrbi dobil imena in priimke. Ti pa zagotavljam, da med njimi ni nikogar, ki se skriva za 24kur..sploh pa ne Mirko in nightifly. Res imate močno ekipo...žalost...
.jezdimir
26. 07. 2018 14.03
-4
diebaumeister
26. 07. 2018 20.22
+0
Achillius- nikoli nisem menjal nicka, kot drugo vrtiš go bec samo ti v eno smer izpadeš bu dala vedno ti, čeprav se tega še morda ne zavedaš, še enkrat imena in priimke teh tvojih poznavalcev, obračaš kot politiki samo si preveč za bi t da bi mene obrnil.
Achilleus
27. 07. 2018 09.36
-5
dieba...se sebe bojiš? Piši in igraj odprto..pa brez presledkov. Se sebe bojiš? Lažnivec pokvarjen. Zavedaj se, da je potrebno ob menjavi nicka spremeniti način pisanja, obnašanja in še marsičesa. In ti misliš, da lahko počneš kar hočeš, nihče pa ne bo vedel, kdo si???? Revček...odrasti! Če te pa moj način komunikacije moti, si si sami kriv. Imate malo ali nič znanja, da bi normalno komuniciral z tabo in kanarinčki. Ko nekdo poveličuje prvaka, ki to ni že debelih 9 let in zaničuje nekoga, ki to ta trenutek počne in je uganka za konkurenco....potem ta "navijač" lahko počisti podstrešje in ga preda Dinosu!!!! Pojma nimate obsedenci rumenga! Marquez prvenstva težko zmaguje in se odločajo v zadnjih dirkah. Zmagovalcev je mnogo in to kaže kako močna je konkurenca. Leta, ko je Rossi zmagoval z 9 in 11 zmagami na sezono so očitno bila lahko dobljena. Takih sezon je imel vsaj 4. Ampak vi provokatorji temu pravite znanje...Pa ni!!! Sreča...končno je premagoval dirkače, ki nikoli niso bili prvaki..ne prej in ne po tem!!!!! Dovolj zgovoren podatek! dieba,ne igraj strokovnjaka...ker si le še en obseden subjekt rumene horde. Sploh pa....si se ustrašil, da te pohrustam, ko si skril stari nick..strahopetec. Imena ti bom osebno povedal...kje in kdaj, da bo enkrat tvoja maska padla..Strahopetec...kraj in čaš! Al se boš spet skrival palček...
Achilleus
27. 07. 2018 09.40
-6
Pa še ena malenkost dieba...vprašaj tvojga šrampo, kako je dobiti po glavi od mene.
.jezdimir
27. 07. 2018 11.17
+2
Ahil ti si res otročji in zakompleksan, nikol ne boš odrasel...hehehe
Achilleus
27. 07. 2018 15.01
-2
jezdić....bolje, kot da smetiš po spletu..izkaži spoštovanje mami, ki vse to prenaša.
diebaumeister
28. 07. 2018 22.57
+7
Ahilčič, a si se v polboga dal in si misliš kaj si, grem staivt, da te je vsak ki je imel 2 minuti časa pref..l ko si se še v peskovniku igral, jaz da sem imam za mojstra, to ne sem pa večji poznavalec motorjev kot ti, če ne drugega toliko motorjev kot sem jaz imel, jih lahko ti samo sanjaš, še enkrat strahopetec, ker drugega nisi imena in priimke tvojih poznavalec, in ne obračaj debate kot politiki, ker si nesposoben v tem, še enkrat imena in priimke, drugače si nula od nule, ki samo retoriko brez argumentov tukaj lajna
.jezdimir
30. 07. 2018 11.48
+6
diebaumeister se strinjam, Ahil še čevljev ni imel toliko kot smo nekateri imeli motorjev, sej to ga tudi najbolj boli...hehehe
Mamba4Life
25. 07. 2018 09.41
-21
in pol so najbl glasni mulci k gledajo gp 5 let odkar je MM tle, prej je pa velka večina vas drkala na rossija, smešni ste res
BenBostrom
25. 07. 2018 10.33
+17
grozjak
25. 07. 2018 09.25
+12
pred 15 leti je zmagoval, zdaj pa ne več...če ima kaj, ima zmagotožje...čas je za nove izzive....
prost1
25. 07. 2018 08.50
+35
Za vsakogar , ki je starejši in gleda nazaj, je vedno včasih bilo lepše in bolj romantično.Tako, da Rossi v tem ni nič drugačen, tudi Marquez in ostali bodo nekoč tako dejali. Je pa lepo povedal, da je včasih bilo veliko manj konkurence kot pa danes.
Mohiito
25. 07. 2018 09.15
+11
Definitivno je bilo to obdobje romantike, določeni smo v tem videli nič drugega kot malo dolgočasnega obdobja iz vidika dirk ki so nam jih uprizarjali trije dirkači iz pred tega časa. Nepozabni dirkaški vložki ki so nam pred dobrimi 30timi leti popestrovali nepozabne trenutke. Lepo je videti da so se ti časi vrnili in da se je obdobje romantike za vedno poslovil iz moto gp. Kdor pa navedeno romantično obdobje pogreša se mu lahko enostavno priporoča obisk knjigarne, oddelek romantika. Se strinjam prost1 bilo je obdobje brez prave konkurence .
diebaumeister
25. 07. 2018 13.15
-7
Se pravi po tvoje je Rossi dirkal sam?? Oziroma konkurenca s Tomosi?? No prav torej so zadnja leta motogpja zelo dolgočasna, in Marquez zmaguje brez prave konkurence.
BenBostrom
25. 07. 2018 15.34
+2
Baumeister mislim da ne obvladaš dvomišljenja ker v dveh postih dva protislovja je dovolj da greš nazaj na strassenkehrer-ja ker komentiranje ti ravno ne leži.
diebaumeister
26. 07. 2018 20.24
+3
Kdo govori, ti,ki še dva stavka nisi sposoben skupi spravit brez napak.
felix59 drugič
25. 07. 2018 08.14
-7
S stavkom . . . " več moraš delati " . . . je pokazal ves svoj karakter. Očitno je navaden lenuh , ki misli da bo deseti naslov prišel kar sam od sebe.
rcarlos
25. 07. 2018 08.38
+14
Še sreča da si ti večji garač, da maš dovolj točkovne prednosti pred njim v skupnem seštevku
mptour
25. 07. 2018 09.09
+5
Devet naslovov je verjetn osvojil s kavčom? Dokler je večina tribun rumenih, so mnenja s tabo (felix) mislečih nepomembno smetenje na portalu.
//////93
25. 07. 2018 13.39
+3
rossi je sam izjavil da je prisel na yamaho da bi se malo spocil v stilu ne bo treba tolko delat ker je motor zmagovalen... sam je izjavil nekaj let nazaj preden se je vrnil na yamo z ducatija
bus303
25. 07. 2018 07.04
-16
Ubogi Rossi. Le zakaj se je moral pojaviti MM93? :) :)
diebaumeister
25. 07. 2018 07.11
+25
kmet#1
25. 07. 2018 07.37
+20