MotoGP

'Rossi ima več želje po zmagi kot vsi ostali dirkači skupaj'

Jerez, 29. 04. 2016 17.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Trikratni svetovni prvak Luca Cadalora, ki je pred letošnjo sezono postal svetovalec Valentinu Rossiju, o dirkaškem Doktorju govori z izbranimi besedami. "Valentino je magičen. Ima več želje po zmagi kot vsi dirkači skupaj."

Valentino Rossi si je ob zadnji zmagi v Jerezu dal duška.
Valentino Rossi si je ob zadnji zmagi v Jerezu dal duška. FOTO: AP

Tudi italijanski dirkač Yamahe Valentino Rossi ima dobro mnenje o Luci Cadalori, ki da mu je pomagal že na samem začetku sezone. "Je človek z izjemno osebnostjo in številnimi izkušnjami. Od začetka sezone do danes mi je dal ogromno,'' besede Italijana navaja španski AS.

Cadalora je sicer navdušen, kako mladega in lačnega se Rossi počuti pri 37 letih. "Valentino ima več želje po zmagi kot kdor koli. Še več: ima več želje po zmagi kot vsi preostali dirkači skupaj," je o Rossiju, ki mu letos pomaga z nasveti, dejal trikratni motociklistični svetovni prvak Cadalora.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (86)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Roman M.
01. 05. 2016 12.13
-7
Je pa tako, kdor tukaj daje - minuske komentarjem, je enosmerno razgledan, žal ....
AS1983
01. 05. 2016 11.09
+19
Rossi je fenomen njegovi rekordi bojo težko premagljivi
Roman M.
01. 05. 2016 12.05
+15
Se popolnoma strinjam, privoščim mu vse kar je dosegel !! :-) Vem pa da so vsi Asi ki so v Moto GP-ju !!
SashM
30. 04. 2016 20.06
+6
Ja res, je kar naj bo tako
Nightyfly
30. 04. 2016 15.58
+6
Ahili78 30.04.2016 08:33:38 -1 1 Se bojim, da bo vedno preveč talentiranih dirkačev...in malo konkurenčnih motorjev. Tisti, ki imajo denar, bojo ponudili motor na nivoju.**************ahili , ufff , tu se z vami ne morem strinjati . Pardon , imam drugacen pogled na to . Skozi zgodovino je vedno dovolj talentiranih dirkacev, ki komaj cakajo na svojo priloznost . Sita , ali filtri potem opravijo svoje . Jaz mislim , da tehnologija danes ponuja vec kot dovolj moci in kvalitete ´´bolidov´´ vseh vrst ,ali kategorij ,kjer se ti mladi lahko dokazejo . Ce 240 ,ali 260 konjev ne zadosca ,potem pa res ne vem ,kaj bi jih zadovoljilo . Gledamo Top of the Tops , dirkace ,ki pravijo - ja , kaksen konj manjka ,predvsem na ravninah ...in podobne cvetke . Res , da konca ni nikjer , toda -ali je res , da ti fantje scvrejo vse konje iz motorja ? Dvomim . Ce je kdo motorist , naj posteno pove kako je peljati vse te konje naokoli . LP.
Erik Volk
30. 04. 2016 16.23
-3
Ja...Yamaha in Honda sta zadnje desetletje konkurenčna in sposobna naslova...4 motorji. No, vsak ima svoje mnenje. Glede motorne moči pa..je gotovo ne pokoristijo vso. Bolje in več pa je pokoristi motocikel, ki jo optimalno spravi iz koles na asfalt...in ne pleše sambo skozi ovinke. Po mojem mnenju imajo vsi talenti šanse za naslov trenutno samo na Yamahi.....na Hondi tudi...mogoče malo manj mogoče.
rr3
30. 04. 2016 18.50
-7
Nightyfly vsaj pošteno poveš, da je to samo tvoj pogled :)
bus303
30. 04. 2016 11.14
-10
Pohlepen je bil od nekdaj, to je res.
Nightyfly
30. 04. 2016 14.16
+8
viki ,,,,vi ste v nasprotju sami s seboj , torej je nevredno karkoli napisati .
Mitutoyo
30. 04. 2016 16.30
-6
Roman M.
01. 05. 2016 12.09
+3
Nightyfly, se popolnoma strinjam, naj gre wiikii solato raje pobirat, pa krompir okopavati ko bo, mi bomo pa Moto GP gledal :-)
Mojster123
30. 04. 2016 09.31
-7
brez vezna nakladancija, tudi drugi imajo željo. jo pač drugače izražajo.
MrNurmic .
30. 04. 2016 09.45
+10
točno tko.nobeden ni tam da bi bil zadnji oz. ker nima popolnoma nič drugega za početi v lajfu
Mojster123
30. 04. 2016 09.50
-10
to so res ene zgodbice za gojitelje kulta osebnosti. človek se tudi vpraša kako to, da dirkač, ki sedi na najboljšem motorju, je najboljši in najhitrejši dirkač in najbolj motiviran potem zmaga vsega tri dirke v sezoni?
MrNurmic .
30. 04. 2016 10.07
-7
Rossi je blagovna znamka in MotoGP je biznis in ne klub ljubiteljev mopedov.uspel mu je dober viken. definitivno je sposoben prebliskov.mislim pa da bodo taki vikendi bolj redkost kot pa kaj drugega.Že na naslednji dirki znajo pregorevati sklopke itd.....
Mitutoyo
30. 04. 2016 10.14
-9
verjamem da ima VIN večjo željo zmagat ......
Mitutoyo
30. 04. 2016 10.14
-7
boljš ,da mu sklopke pregorevajo kot pa varovalke ....
Erik Volk
30. 04. 2016 10.44
+0
Ja...vsi zgoraj imate prav...Bi pa dodal še to, da, če ne bi bil taka blagovna znamka in popularen, verjetno ne bi dobil še eno priložnost v Yamahinem moštvu. Ker bi vsi rekli...pač, da ima svoja leta in ne gre več. Tu vidimo, da je bil kdaj mogoče še kdo, ki bi lahko na stara leta občasno dosegal uspehe, sam, mu pač niso dali priložnost. Zato Yamaha kr veselo lobira za Vinjalezom...iščejo prihodnost. Rossi bo pa držal prodajo in popularnost moštva na visokem nivoju...to je to...
jarti?
30. 04. 2016 12.52
+3
ahili, ne ker so vsi na stara leta poškodovani, pr 37 nisi star!
Nightyfly
30. 04. 2016 14.14
+9
.........Ahili78 30.04.2016 10:44:57.........Bi pa dodal še to, da, če ne bi bil taka blagovna znamka in popularen, ************************ hmmm , da postanes to kar si moras dati nekaj od sebe .V tem sportu so zmage . Naslovi . Ponesti ime blagovne znamke ,ki ti je omogocila te uspehe . Obenem postanes blagovna znamka , idol , mit , legenda zaradi spretnosti ,s katerimi si dosegel vse to . Verjetno ste zelel to napisati ,povedati . So stvari ,ki so zabetonirane .In to je ta dodana vrednost Valentina Rossija , pecat ,ki ga je pustil ,oz.pusca v tem sportu . Pa ne samo v tem . Je tako ?
Erik Volk
30. 04. 2016 15.12
-1
Absolutno je pustil svoje...To mu popolnoma priznavam. Je pa še kdo pri teh letih, ki bi kaj pokazal...pa ni priložnosti, ker ni tržno zanimiv. Mislim, da bo...vsaj upam, da bo po koncu njegove dirkaške karjere izdana njegova biografija....iz mladih let naprej. Sej neki so že pisali...ma imam občutek, da se jim ni še zdelo primerno pokazat resnico o Valetu. Pisal je človek, ki je bil ob njem od začetka. Zelo elegantno in preprosto se je znal prikupit navijačem... Danes je vse bolj stirilno kot leta 1995...Takrat je lahko takoj po dirki žural, popival med šotori navijačev..bil je že zvezdnik. Danes mu to moštvo ne bi dovolilo. In tudi ne počne več tega...saj ga še s punco komaj kje ujamejo. Gotovo je bil vedno bolj zanimiv kot zgodaj poročen in bolj vase zaprt Stoner. Toda meni je prvo dirkanje...in tam je vedno neizprosen, pa ni važno za koga gre. Malo je takih, ki bi šli toliko čez rob...jaz bi za takega označil samo še Marca...Tadva sta zmožna za en dvoboj...pa tudi, če za 4 mesto...zapravit celo prvenstvo. Kot prijatelja bi si gotovo raje izbral človeka kot je Dani... Ampak, kot sem reku...gledamo dirke..ostalo mi ni pomembno.
Uporabnik1110355
29. 04. 2016 21.54
-14
V Sloveniji je en kup modelov ki vam zastonj dajo izjavo da je Rosič naj, naj ,naj ,naj.....ne pa Luca Cadalora, penzič.
erlapsus
29. 04. 2016 20.22
+23
...samo pogled na skupno razvrstitev do prvih osem...pove dosti o tem.....Cadalora spremlja ROS na vseh dirkah letos...za tiste,ki ga ne poznajo..je za pogledati..Cadalora-Bradl 1991 Misano..zadnji krog ;)
Erik Volk
29. 04. 2016 21.17
+12
In kako lepa dirka je bla. Danes bi strici iz ozadja študirali kako ju kaznovat...
kraljevski
29. 04. 2016 21.20
+9
Erik Volk
29. 04. 2016 19.25
+3
In koliko ljudje primerjajo Marca z Rossijem in njegovimi rekordi, ki jih ni malo. Toda fant ga že sedaj glede na leta prekaša...do 23 leta govorim Mislim, da ima 75 rekordov. Podrl je tudi nekatere, ki jih rossi ni imel. In če bo šlo tako naprej...lahko zmaguje prou realno do 35 leta...Ima dosti časa. Rossi je pa gotovo rekorder nove dobe. Doba je pomembna, ker so v časih Agostinija dirkali v drugačnih pogojih in pravilih (ti dve obdobji ne moremo primerjat).
rr3
29. 04. 2016 19.36
+8
Jap takrat je bilo manj sonca in več dežja.
Nightyfly
29. 04. 2016 19.36
+9
ahili ,,,, vcasih smo dirke gledali iz samega veselja, zadovoljstva .Stvilo zmag niti ni bilo vazno . Danes so nekateri dirkaci ta sport naredili sterilnega . Skoraj negledljivo .
Erik Volk
29. 04. 2016 19.43
+4
Se strinjam s tabo...je blo gotovo bolj zanimivo. Sem hotu samo povedat, da danes ne morejo odpeljat tri dirke na vikend v treh klasah. Takrat si lahko trikrat zmagal, danes te možnosti ni...
Nightyfly
29. 04. 2016 21.16
+9
ahili ...... Agostini bo najbolj vedel ,ker je vozil 350 in 500 v enem dnevu . Tudi zato ima toliko naslovov . Kar pa se tice zmag , mu Vale diha na vrat . Pa nic hudega , tudi ce ostane pri tem kar je dosegel . Lepo je videti cloveka ,ki ima se toliko in tako veselje (motivacijo) do dirkanja . Jaz bi rad videl , da se strasti umirijo ter da si pogledamo cim bolj uravnotezene dirke ,to pa pomeni vecje stevilo dirkacev za zmago . Tak trend naprej in ustvarjanje napetosti vodi v nezanimanje do tega sporta .
Erik Volk
30. 04. 2016 08.33
-2
Se bojim, da bo vedno preveč talentiranih dirkačev...in malo konkurenčnih motorjev. Tisti, ki imajo denar, bojo ponudili motor na nivoju. Rešitev bi bila vsaj še 3 motor v moštvih...Za dirke na najvišjem nivoju vem, da si vsaka vas ne more privoščit dirkališče in ga tudi tržit...toda za mlajše selekcije pa ja...mi nimamo nič. Če pogledamo Marca in tudi ostale kje so začeli dirkat....med gumami na parkiriščih..Pri nas ne moreš izpeljat nič. Če bi lahko samo mulce dobro vpeljali v ta ali podoben šport...smo zmagali, ker so ljudje, ki bi jih kasneje opazili (vsi se zavedajo, da hiter dirkač prinese tudi okolici slavo, prodajo, prepoznavnost...sponzorji se lepijo....
jarti?
30. 04. 2016 08.57
-2
ahili, tim gajser, si kdaj slišal ???? ti nimaš nič
VandeWall
30. 04. 2016 10.16
+3
gajser voz motokros, ahili je pomoje mislu moto gp
Erik Volk
30. 04. 2016 10.51
+4
Seveda Gajser je zakon...sem mislu GP. Kros pisto smo že sposobni naredit....za cestne motocikle pa očitno ne... To tudi hočem povedat...bi lahko dobili še kakega Gajserja. Je pa žalostno, da mu mediji ne posvečajo več pozornosti...Kot gledamo SLO ligo...bi lahko tudi MXGP, ker vem, da vsi nimajo šport tv in ostalih kanalov...
jarti?
30. 04. 2016 12.56
-3
ahil, kaj pa je temu podoben šport???? misliti pomeni nič vedeti
Erik Volk
30. 04. 2016 15.23
+3
jarč...kros proge imamo...v moji bližini kr 2. Tam kr redno brnijo motorji. Za cestne motorje pa nimamo nič...razen Grobnik, ki ni na nivoju. Kje naj pol po tvoje trenira nekdo, ki ima to željo. Kje naj se vzgajajo mladi, kam jih lahko gremo gledat, kje naj se organizirajo dirke...in kako naj bo kaj zanimanja za ta šport. Ti je jasno zdej..? Če bi Gajser želel vozit cestni dirkalnik, bi se mogu v Španijo preselit ko je bil star 5 let...težko verjetno.
Erik Volk
29. 04. 2016 19.13
-3
Se strinjam...ima ogromno željo in motivacijo. To ga vleče naprej in to je bistveno pri vseh športnikih. Brez volje je talent skoraj nič. Vedno je bil motiviran, vendar takega, kot ga gledamo sedaj je, odkar se je sprijaznil z tem, da je njegov slog preživet...se je prilagodil na nov slog vožnje, normalno mu dobra Yamaha super leži...moštvo je gotovo najboljše. Toda po mojem mnenju ne more biti številka ena... Vzrok je Marc Marquez...Glede elektronike in nadzora na motorju pa mislim, da je Marc prvi, ki se je lahko znebi. Celo bi rekel, da bi bil takrat sploh neulovljiv...
rr3
29. 04. 2016 19.21
-13
Marc je res kot ena zoprna muha. Še na dirki mu ne da mira in ti gre delat kroge okol njega, da revež izgubi živce in ga spotakne. Pol je pa na koncu Rosi kriv...
Nightyfly
29. 04. 2016 19.29
+29
Primerjati ,ali ugibati je skoraj nemogoce . Ze zaradi razlike v letih . Osebno ne razumem kako se lahko ´´poznavalci´´ tega motosporta tako vehementno spravijo na pilota ,ki ima na grbi 113 zmag in 9 naslovov , lahko bi rekel kar 10 naslovov prvaka . Kaj zelijo s tem povedati in dokazati ? Kaj so sami v zivljenju storili , da lahko vehementno negirajo nekaj ,kar je evidentno in splosno priznano . No , Vale je vozil .pardon , vozi 20 let , torej je vozil zelo uspesno z motorji , gnanimi z direktnim prenosom moci na pogonsko kolo . Torej imamo parametre njegovih vozenj .Kako lahko s sigurnostjo trdite , da bi lahko MM vozil tako , ce pa ima , ali je imela Honda vedno najboljso elektroniko !?
rr3
29. 04. 2016 19.35
-12
Erik Volk
29. 04. 2016 19.54
+1
Trdimo, da je Marc najboljši, ker se je vedno najprej prilagodil...tudi letos je največ novega za Hondo (elekronika je Ducatijeva in Yamahina). Zame je pa najboljši, ker sem videl v Moto2 kaj je delal z konkurenco...je tudi edini s Suterjem zmagoval in bil prvak takrat. V tistem času so prvih 10 mest zasedali Kalexi...Marc je edini prišel mednje....jih celo močno prekešal...Eno dirko je zmagal iz 24 mesta...Mislim, da če bi GP razpolagal z enakimi motorji, bi bilo isto. Marquezova honda pride edina na stopničke v zadnjem času...to ni slučaj.
rr3
29. 04. 2016 19.58
-18
Ja vemo kaj trdiš. Kot je tudi dejstvo da če Rosija nebi bilo v motošportu nebi zmagal nihče, ker je vse mopede tok dobr popedenal, da vedno eden zmaga. Pa ni važno a je moto 2 al skuterji, ciao...
Erik Volk
29. 04. 2016 20.04
+1
...dobro da vem...bom njega poklica, ker imam za poštrihat Y R1...sam se bojim, da ima samo rumeno barvo...
jarti?
30. 04. 2016 09.04
-6
ahili 93 je dvakrat zmagal iz zadnjega mesta. nisem njegov oboževalec, ampak gledam dirke. dejstvo je tudi, da ga je stari ata lani našeškal. ni pa nikoli zmagal z pol tovarniškim mopedom tako kot rossi. honda nastro azzurro
Erik Volk
30. 04. 2016 10.56
-1
Ni imel priložnost to pokazat...trenutno tudi poltovarniški stroji zaostajajo močno. Simoncelijeva Honda izpred let, pa mislim, da bi bila dovolj za kr nekaj zmag Marqueza...takrat jasno...Na žalost pa mislim, da če sedanja Honda ne bo kmalu kaj premaknila na bolje, bo kmal na nivoju poltovarniških mašin...
Erik Volk
30. 04. 2016 11.09
+3
...ja ja ga je našeškal. Enkrat se je Marc uštel z gumami in se pol zaletu v zadek Yamahe, enkrat je Vale malo po pesku šou..tudi pošteno zmagal. Se pa bojim, da če bi bilo obratno takrat...bi vsi lajali, da je nekdo preveč sekal. To odrivanje in zaletavanje na koncu sezone je pa bila dobesedno igra Marca z Valetom...pokazal mu je koliko več lahko da od sebe. Šel je predaleč...Rossitu je prekipelo in je blo kr je blo. Slaba dirka in slabo za ta šport. Glede dvobojev med njima, ki so se končali kulturno in prez spornih situacij...mislim, da prednjači Marc. Prvo sezono v za drugo mesto sta se dajala...mu je mulc ateku podkuru...pa tudi v Laguni...Velikokrat pa je enostavno mimo šou...in mu Vale niti sledil ni...
Roman M.
29. 04. 2016 19.01
+18
Vsaj eden ki ne gleda samo na denar, jaz mu privoščim, ker garal je dovolj da je dosegel kar je dosegel !
rr3
29. 04. 2016 19.10
+3
Jest tud tko pravim, Drugi hodijo samo na šiht in pri garažnih boksih čakajo da se štempaljo ob treh in spokajo dam playstejšen špilat.
rr3
29. 04. 2016 19.13
+0
Zadnjič sem mislil da folk čaka na kakšne avtograme, pol pa sem šele videl da čakajo pred uro Pedrosa, Marc, Lorenzo.... Esparo je pa baje ure koristil in šel malo prej damu.
Profesormarck
29. 04. 2016 19.22
+0
sinek ne beri več doktor romanov-ti že škodi.
allridersareheroes
29. 04. 2016 19.48
+2
joj rr3 kaj hočeš reči da je marquez tukaj v tem športu samo zaradi denarja? no nevem kaj imaš v glavi da lahko to rečeš, vsi te dirkači so zelo strastni do tega športa sploh pa marc ki je to v preteklosti že dokazal, ce bi se mu slo za denar bi se tm mal vozu biu ene sedmi pa odnesu domov isto vsoto denarja, se ti ne zdi
Profesormarck
29. 04. 2016 19.50
+1
rr3
29. 04. 2016 20.01
-13
Ne NinaGut. Mark je v tem športu ker nikjer drugje ni dobu šihta... pa je pač vzel ker drugače nebi imel za burek. Edino in samo Rosi je najbolj motiviran. Edino Rosi si želi zmagat... Edino ROSI....
allridersareheroes
29. 04. 2016 20.20
+2
ooo bed a si ti resen, marc vozi motocikle od tretjega leta starosti in ti temu pravis da ni dobu drugega šihta, koga ti prepričuješ ?
rr3
29. 04. 2016 20.41
-3
Motocikle je mogu vozit ker fotr ni imel za avtobus. Na kolesu so mu pa policaji skoz ventičke spuščal. Zato motorje nikol ni maral.. zarad otroštva. Mark je hotu bit vrtnar samo zaradi recesije je šla večina vrtnarij v maloro in edino kar mu je ostalo je bil moped. Zaradi tega tud na poštarsko ni šel...
Erik Volk
29. 04. 2016 21.09
+4
...če bi moj sosed vedu, bi ga zaposlil...ima vrtnarijo namreč...
Profesormarck
29. 04. 2016 18.57
-5
Evo tak jaz pravim:mal preveč visoko cilja,mislim,da je imel samo na tej stezi možnost zmagat,če se pa motim,pa vam sporočim napako,kar pa dvomim.Marc se lahko z vsemi igra,če želi...he,he..prvak bo -itak Marc-profesor.
?a?kalica
29. 04. 2016 18.51
+39
Danes sem bral članek in se navaja, da je rossi se iz obdobja, ko je imel fant traction control v roki in ne na softwareu, ramon furcada je primerjal in pregledal po dirki telemetrične podatke, ter povedal, da so imel zarad visokih temp vsi probleme s spinningom, vendar je gospod rossi plin odpiral bolj precizno od mostvenega kolega, letos bo rossi prvak, michelin mu enostavno sede, oz ostali dirkaci iz ere dirkaskih projektilov podprtih z mozgani softwarea, enostavno nimajo izkušen, Grande Dottore Rossi
Nightyfly
29. 04. 2016 19.04
+11
cackalica ...... glede prvega dela se strinjam 1000 % .Vale je imel v zglobu desne roke motor popolnoma v oblasti . Brez elektronike . To pa pomeni tudi ´´sparanje gum ´´ , kar danes naredijo ze pred dirko z ´´inputi ´´ na programu . Ce pa bo prvak ne vem , ker bo veliko faktorjev odlocalo o vsem . Vcasih se je vedelo kdo je mocan , danes je vse v elektroniki .Skoraj vse .
rr3
29. 04. 2016 19.08
-11
To jest govorim že od prve drike. Na zadnji dirki, če gledate posnetek se točno vidi pri 17:43 kako s šraufncigrom nastavlja potenciometer pri zadnji felgi.
Erik Volk
29. 04. 2016 21.35
+2
...ne tam ima radijo...je iskal radio ognjišče.
Barbarezo
29. 04. 2016 18.22
+9
Forzaaaaaaa VR46 !!!!!!!
AVTOHTONsLOVEnc
29. 04. 2016 18.20
+11
Se popolnoma strinjam z naslovom! :) VR46
Erik Volk
29. 04. 2016 21.11
+1
46 je hišna številka...kaj je vr...Mogoče kaka vas v Toscani?
Dinho8O
29. 04. 2016 18.16
+21
Rossi me spominja na ronaldinha....on ni zmagoval zaradi svojih dosežkov, ampak da zabava publiko.
Barbarezo
29. 04. 2016 18.22
+9
kameltrajbar
29. 04. 2016 18.48
+9
Nightyfly
29. 04. 2016 19.04
+6
Erik Volk
29. 04. 2016 19.28
+4
....in pol je prišel Messi. Sta pa še vedno prijatelja...
Mitutoyo
30. 04. 2016 09.14
-5
Dinho...... vam med vrsticam sporoča ,da je #46 klovn za v cirkus
Erik Volk
30. 04. 2016 17.49
-1
...zato si zadnje čase pušča daljše kodre na glavi...da ne bo rabu lasuljo. Se mi je zdelo, da je neki s tem...
motorist_mb
29. 04. 2016 17.58
+6
Moja želja je tud zmaga Dovija ali Ianonneja na dirki pa lahko samo sanjam do drugega leta...Ducati99man forza!
SENNA1
29. 04. 2016 20.36
+2
bosta kar oba nevarna v LE MANS,tudi za zmago.
MesOjediPinGvin
29. 04. 2016 17.53
+21
Vsak dirkač ima željo po zmagi, drugače ne bi dirkal. Mi je pa všeč, da Rossi po toliko letih v motošportu še vedno najde motivacijo in moč za dirkanje. To, kar pravi Cadalora za ROS, bi lahko rekli tudi za MM in LOR in vse ostale. Vsak hvali svojega...
nastjamarko
29. 04. 2016 19.05
+9
MesOjediPinGvin
29. 04. 2016 20.11
+8
Saj to. Kaj dela Rossi tako prav, da zmaga pri 37-ih letih oziroma kaj delajo ostali premalo natančno... Seveda sta na vsaki dirki največja kandidata za zmago MM in LOR, pa mogoče PED. ROS glede na njegova leta naj ne bi posegal po stopničkah, pa je že drugo leto zapored v zavidljivi formi. Sezona je še dolga in konstantnost ne bo dobolj. Zmage potrebujejo vsi.