MotoGP

Bosta Rossi in Cadalora tako uspešna kot Becker in Đoković?

Milano, 02. 05. 2016 17.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Trikratni svetovni prvak Luca Cadalora, ki v letošnji sezoni z nasveti pomaga Valentinu Rossiju, je navdušen nad "lakoto", ki jo vidi v zvezdniku Movistar Yamahe. Ta se je po bolečem razpletu lanske sezone vrnil v velikem slogu in v Jerezu pometel z nasprotniki.

Luca Cadalora z devetkratnim svetovnim prvakom Valentinom Rossijem letos sestavlja nevaren tandem. Trikratni zmagovalec skupnih seštevkov v motociklističnih prvenstvih (nikoli v kraljevskem razredu) se je malce presenetljivo pridružil ekipi svojega rojaka, potem ko se je že zdelo, da je dirkaški Doktor v prejšnji sezoni zapravil zadnjo priložnost za jubilejno desetico. Uspešnost sodelovanja dveh izvrstnih dirkačev se je v Jerezu jasno pokazala, Rossi je bil neustavljiv in slavil pred moštvenim kolegom Jorgejem Lorenzom ter Marcom Marquezom. Italijanski zvezdnik je tako napovedal še bolj zanimivo preizkušnjo v Le Mansu, ki bo 8. maja, Cadalora pa je navdušen nad tem, kar je uspel do sedaj videti v Rossijevi garaži.

Cadalora lahko pri 37 letih spremlja drugo pomlad enega največjih vseh časov, ki zdaj le še za 24 točk zaostaja za Marquezom v skupnem seštevku. Rossi še nikoli do letošnje dirke v Jerezu ni vodil od začetka do konca dirke. "Najprej je potrebno preučiti dirkališče in podatke, ki jih ima ekipa na voljo, nato pa je potrebno med treningi biti na stezi in ugotoviti, če obstajajo kakšne alternativne poti, če so kakšne majhne reči, ki jih lahko izboljšaš," je del recepta še razkril kmalu 53-letni Cadalora.

"Je 'tip' z veliko strastjo in številnimi izkušnjami. Od začetka sezone mi je dal veliko odločilnih nasvetov: glede načina dirkanja, tudi glede nastavitev motocikla," je o svojem novem sodelavcu že povedal Rossi, medtem ko sodelovanje dveh Italijanov že primerjajo s tistim Borisa Beckerja in Novaka Đokovića v tenisu.

Valentino Rossi je zmagal na dirki v Jerezu.
Valentino Rossi je zmagal na dirki v Jerezu. FOTO: AP
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (128)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Erik Volk
03. 05. 2016 18.25
-3
Dejte enkrat razumet kaj sporocam in ne obracat stvari. Normalno Marc ne pusca zmagovat namirno nikogar. Napisal sem da dopusca zmage ostalim s tem, ko ne sedi na najboljsem motorju...nahote jim dopusca. Sam pa itak iztiska max iz sebe in masine...sej ni tako nerazumljivi kar sporocam...
HAILWOODmike
03. 05. 2016 20.21
+3
stanko01051958
04. 05. 2016 08.47
-5
Zu to pa je Rossi sam kriv, mali se ne pusti zezati
bmw71
04. 05. 2016 08.49
-1
stanko01051958
04. 05. 2016 11.24
-6
bmw71
04. 05. 2016 11.28
+1
5TIG
04. 05. 2016 11.54
+1
Ahili,večina jih ima drugačno mnenje tle gor glede tvoji idej,pa se ti še kr ne da dopovedat. Ja,obračaš pa ti stvari,pejt mal za nazaj brat svoje komentarje mogoče boš pa spregledal. Sam da ima Marquez najslabši moped. Marquz ma dober moped,sam elektronka ga hebla. Prej so mel daleč najbolj razvito elektronko,zato je bla posledično Honda skoraj nepremagljiva. A boš zdej zastopu. Zdej pa tiste elektronke ni ni noter.
5TIG
04. 05. 2016 11.59
-1
Pa daleč od tega da Marquez ni dober. Je, samo piko na i mu je pomagal daleč naj bolj razvit
5TIG
04. 05. 2016 12.18
-2
Pa sej tale admin ne ve kaj briše,Katastrofa.
Erik Volk
04. 05. 2016 17.52
+0
draman...iz vsakega komentarja vzames dve besedi...in pol po svoje razlagas naprej. Zarukan kot skala si...
5TIG
04. 05. 2016 18.26
+0
Ahili zdej pa še žališ,a tvoji komentarji so pa čisti,eno in isto stvar si napisal že stokrat. Imaš se za nekega genija ,pa pojma nimaš. Ti se zamisl kdo je tle zarukan?.........................................
5TIG
04. 05. 2016 18.27
+1
Aja pa plus si si pozabu dat, idi...................
Erik Volk
04. 05. 2016 19.23
+3
...si ti svoje komentarje poglej..ne utikaj se kamor ti ni treba..pa bo mir.
5TIG
04. 05. 2016 19.27
-2
Napišem svoje mnenje in kaj bi ti zdej rad,kja teb ni jasn? a sem te kaj žalu?Ne. Zdej te pa bom,hepan.
Erik Volk
04. 05. 2016 21.55
+3
Ko ti bo v glavi zasumelo...bo mnenje bolj malo pomagalo
5TIG
04. 05. 2016 22.25
-3
Erik Volk
05. 05. 2016 09.56
+1
Erik Volk
05. 05. 2016 09.57
+1
Hepan..? Se kdaj pogledaš v ogledalo draman?
Mitutoyo
05. 05. 2016 10.29
+3
draman ........še kr delaš klovna iz sebe na tem portalu ? ........na motu GPju imamo roziko k to dela ......tukaj si to ti ......
5TIG
05. 05. 2016 11.13
-1
5TIG
05. 05. 2016 11.15
-1
Callux
03. 05. 2016 16.47
+14
Off topic: Po poročanju britanskega medija MCN obstaja možnost,da bo naslednik Lorenza pri Yamahi Dani Pedrosa, saj naj bi pogajanja med Yamaho in Maverickom Vinalesom zaradi nesporazumov glede plače propadla.. Kot Danijeva zamenjava pri Hondi pa se je začel omenjati Cal Crutchlow, ki že ima odličen odnos s HRC... A vse skupaj je trenutno samo na stopnji govoric...
erlapsus
03. 05. 2016 17.11
+10
...je treba prej vprašati PED...VIN ima novega managerja,ki je naklonjen Yamahi..to so zakulisne igrice za višanje pogodb..res ima PED ponudbo Yamahe vendar je kot druga možnost...Tudi PED si s tem viša pogodbo pri HRC,ki je sramotno nižja od MAR...Bi pa bilo zanimivo videti na Yamahi nekoga,ki je 10 let razvijal Hondo ;)
lukidra
03. 05. 2016 17.16
+5
kot navijač Pedrosa upam, da zamenja ekipo. Rabil bi novo okolje in ekipo ter predvsem manj agresiven motor. Njegova teža in višina samo še poslabšata zadevo na Hondi. Yamaha pa bi bila mogoče celo prava zanj. Pa še pri Hondi ga premalo cenijo, da ne govorimo o poslušanju.
Callux
03. 05. 2016 17.22
+7
se strinjam erlapsus, da bi bilo zanimivo videti Danija na Yamahi in v kakšnem položaju bi se znašla Honda potem.. Nekaj je zagotovo na tem, sploh ko omenjamo višanje cene pri Hondi, ki ga trenutno zelo potrebuje... lukidra tole je bilo dobro povedano, sam mislim,da bi Daniju precej več oprijema zelo pomagalo.. To mnenje deli tudi večina dirkačev v MotoGP.. poleg tega je tudi sam predstavnik 250 stila, ki ga M1 obožuje...
lukidra
03. 05. 2016 17.33
+1
se strinjam Callux. osebno mislim, da je Dani eden najbolših voznikov kar jih je videl razred 250. Honda ga potrebuje, vendar ga premalo poslušajo... Mislim da bodo glavno vlogo pri odločitvi imele naslednji dve dirki. Če ne bo bistvenega napredka, lahko pričakujemo odhod Danija iz Honde.
stanko01051958
03. 05. 2016 17.48
-3
Vprašanje, ki se mi vedno znova poraja pri Daniju je, zakaj je 3 dirke na sezono nepremagljiv, ostalo pa 3-8. mesto ?????
lukidra
03. 05. 2016 17.49
+2
lahko dodam še, da je letos edini resni problem Danija, oprijem zadnjega kolesa pri pospeševanju. In glede na to, da so Michellin gume narejene v teoriji tako, da moraš motor čim hitreje pobrati iz ovinka in pospeševati (tak je tudi Pedorsin stil vožnje) bi z malo več oprijeme biu lahko zelo nevaren v prvenstvu. Ali se moti callux?
Mojster123
03. 05. 2016 17.49
+1
imam sicer občutek, da bi bil Pedrosi pisan na kožo Suzuki, vendar bi se gotovo tudi na Yamahi bolje znašel kot na Hondi. (saj kdo se pa ne bi)
Callux
03. 05. 2016 17.54
+4
lukidra v svojem zadnjem komentarju se nisi niti malo zmotil, kolikor sam poznam stvari.. To kar Danija najbolj tepe letošnjo sezono je premalo oprijema zadnjega kolesa zaradi agresivnega Hondinega agregata v povezavi s tršimi gumami.. Te težave skoraj zagotovo ne bi imel pri Yamahi, saj slednja slovi kot motor z veliko oprijema zadaj, kar bi mu zelo ustrezalo... darkprofi tudi ta ideja ni slaba, Danijeve izkušnje bi jim lepo pomagale..
jarti?
03. 05. 2016 17.55
-2
jack, ???? kdaj je nazadnje duca zmagal 3 dirke
lukidra
03. 05. 2016 18.04
+3
jack potem gp spremlaš samo zadnje 3 sezone, vključno z letošnjo
popstarr
03. 05. 2016 21.42
+4
Jaz kot navijač Honde navijam vedno tudi za Danija in vedno bom navijal za Hondo in tudi zanj, pa kamor gre. Zame osebno eden najboljših dirkačev, pa če tudi brez naslova.
popstarr
03. 05. 2016 21.55
+1
Sicer pa sem mnenja, da Yamaha ne bo imela še enega starejšega dirkača zraven Rossija, preprosto rabi enega mlajšega poleg Rossija.
5TIG
04. 05. 2016 09.40
+0
Kot sem že enkrat napisal Danija k Yamahi,da se mu omogoči osvojitev naslova.
lukidra
04. 05. 2016 10.28
+3
Popstarr jaz pa gledam na to, da bi bila dva dirkaca kot opcijo za Rossijev odhod. Yamaha ne ve koliko časa bo Rossi še dirkal saj še sam ne ve. In če oddise bi bilo dobro imeti v ekipi že iskušenega dirkača.
Erik Volk
04. 05. 2016 17.54
+2
Kako ga bo dosegu...ker je po tvoje rossi najboljsi..in ga ne more osvojit...zarukan res.
5TIG
04. 05. 2016 19.23
+1
Pa kaj ma veze tle Rossi,se prav po tvoje kdorkoli pride ne more bit prvak al kaj. Zarad tega ker ,je Rossi noter,ti si tud en hepan.
Erik Volk
04. 05. 2016 21.57
+2
Ce mas dohtarja za najboljsega...kako po tvoje pride Dani do naslova...cucelj...
5TIG
04. 05. 2016 22.26
-2
Erik Volk
05. 05. 2016 09.47
+2
Žalostno, da ne zmoreš več kot eno besedo. Slovenski jezik je precej bogat in gotovo omogoča človeku, da se izrazi bolj kreativno, kot pa uspeva tebi draman. Me pa ne čudi, glede na to, da tudi enega komentarja ne razumeš..ali nočeš. Ne vem...mogoče si pa svojo inteligenco na podstrešju poskusi vtaknit..mogoče kak kompostnik...tam seveda malo počakej, pa bo mogoče tudi pri tebi kaj koristnega zrastlo ali se razvilo...korajžno draman, ker nikoli ni prepozno...
5TIG
05. 05. 2016 11.28
-1
Ahili ,ne meni prodajat neke svoje pametne izkušnje. Sej počasi se boš izpovedal.
Erik Volk
05. 05. 2016 12.19
+1
....hmmm, bi mi celo plačal za to...kr v roku službe? Hvala draman...
mikkki
03. 05. 2016 12.33
+9
A lahko prosim vrhunce dirke objavite pod en članek in ne pod vsakega z namenom zavajanja. Hvala.
stanko01051958
03. 05. 2016 16.22
-13
Vrhunec dirke je bil takorekoč po koncu, ko je Rossi zažvalu Uccia.
mikkki
03. 05. 2016 16.30
+8
stanko01051958
03. 05. 2016 17.47
-4
5TIG
03. 05. 2016 10.47
+0
Samo TRAČ in čist nč druzga.
MrNurmic .
03. 05. 2016 10.20
+5
članek ki sodi v rumeni tisk in nima z dirkaštvom nobene zveze.kvaliteta 24 ur pač!
Mojster123
03. 05. 2016 10.47
+1
saj je rumeni tisk. vsebina se pač prilagaja večini...tako kot komercialni radiji ne vrtijo Bacha, tako tudi 24ur ne pišejo kvalitetnih vsebin ampak pišejo v podporo demokratičnemu socializmu (oksimoron) in v primeru motociklizma o nepremagljivem rossiju, ki pometa s konkurenco. dajo pač publiki kar želi slišati, zato pa imajo veliko obiska in prodajo veliko reklam. posel pač.
Prototip
03. 05. 2016 09.22
+10
Vale je letos še toliko bolj motiviran,ker ga je lani španski trioadijo fajn na tegnil,bo pa drugo leto malo lažje dihat,ker se bo lorenzo boril z dukatijevimi hibami,,
k53e
03. 05. 2016 12.24
-6
A zdej so že kr trije bli? Počaki na drugo leto, bodo že kr štirje, ko ga bo začel še Vinales prehitevat!! ;)
Prototip
03. 05. 2016 13.23
+4
ja,kaj čmo,teli španci bi bli pa res radi vsi svetoni prvaki,,edino vale se jim še mal upira,,,
Mojster123
03. 05. 2016 17.57
-2
ti barabe ti španske, a kar svetovni prvaki da bi bili radi? falotje frdamani, kaj ne vejo, da je to mesto rezervirano za Rossija, tja so ga postavili njegovi superiorni navijači in tako bo ali pa motogp-ja več ne bo in basta!
Erik Volk
05. 05. 2016 16.02
+2
...mulci neuzgojeni...jih bo ze dohtar z berglo tepu...
SENNA1
02. 05. 2016 22.21
+7
PETRUCI bo nevaren za LE MANS,ŠE POSEBEJ ČE BO DEŽ.LP
stanko01051958
02. 05. 2016 21.50
-50
Žalostno za dohtarja, da se zadnja leta kariere uči od dosti manj uspešnega bivšega dirkača Luke.....Ziher je posredi ljubezen,,,,Uccio baj baj
PS2Xministri
03. 05. 2016 10.50
+18
res velika žalost za dohtarje da tebi ne morejo pomagat.
stanko01051958
03. 05. 2016 17.54
-12
Ups, nekaj dost minusov mam...hm, ljudje očitno odobravajo, ko en dirkač drugega prvo nekaj po krivici obtoži, pol pa ga še bincne dol s Honde.....ma folk je pokvarjen, da za tazga navija.
jarti?
03. 05. 2016 19.27
-1
stanko01051958
02. 05. 2016 21.48
-35
Slabo za dohtarja, da ga mora učiti dosti manj uspešen dirkač od njega. Verjetno je tu posredi moška ljubezen....Uccio pa je še samo "prjatu" hahaha
bmw71
03. 05. 2016 14.25
+7
PS2Xministri
02. 05. 2016 21.31
+37
Nekaj si zapomnite ....ANTIROSIĆI......če še bo Rossi dirkal dve leti ali pa štiri on bo vedno konkurenčen tem omladincem in nikoli ga ne jemljite z neko ponižajočo oceno ,da je pa prestar za dober rezultat.
stanko01051958
02. 05. 2016 21.49
-34
Z Yamaho bi bil konkurenčen tudi Uccio....
Dejan Vovk
02. 05. 2016 21.54
+21
bmw71
03. 05. 2016 14.26
+7
Erik Volk
03. 05. 2016 16.32
+1
Sej ni preslab...ni ga pa dovolj za naslov. Obcasne zmage pa ja.
stanko01051958
03. 05. 2016 17.52
-6
bmw71
04. 05. 2016 08.43
-2
erlapsus
02. 05. 2016 20.57
+12
...kombinacije med."starimi mački" in športniki lačnih zmag..je kar nekaj in zmeraj več jih bo......v čem je fora se nekateri sprašujejo... zmage so proti drugim,tretjim mestom...čisto drugi šport...;)
AirCreamer
02. 05. 2016 20.57
+6
Sem velik navijač Rossija...toda bodimo realni in počakajmo še malo pred nekimi napovedmi.Seveda je bilo sladko zmagati v Španiji...toda sezona je še dolga in tako Marquez kot Lorenzo imata tudi načrte postati svetovni prvak. Drugo sezono pa upam,da bosta Suzuki in Ducati tudi v igri...to bo noro...
AS1983
02. 05. 2016 19.44
-5
Lorenzo je najuspešnejši dirkač v razredu motogp v Le Mansu s 4 zmagami, Rossi je nazadnje zmagal pred 8 leti leta 2008, lani dvojna zmaga Yamahe - Lorenzo pred Rossijem, Marquez šele 4. oz. 20 sekund zaostanka pa čeprav je bil najhitrejši na kvalifikacijah in na jutranjem ogrevanju
vrquarantasei
02. 05. 2016 19.40
+7
pa rossi je človek z dušo in srcem ostali ki jih stalno omenjate pa seronje ki hodijo namesto v službo nekam v fabriko, na motor
AS1983
02. 05. 2016 19.37
+3
Le Mans ustreza Yamahi, zato bi bil kar malo presenečen, če bi zmagal Marquez, ki ima samo leta 2014 zmagal v razredu motogp še prej pa v razredu moto 2 leta 2011
Mitutoyo
02. 05. 2016 19.28
+4
A že ni bil podobn članek ?
mikkki
02. 05. 2016 20.03
+2
ochi
02. 05. 2016 19.28
-1
ena lastovka še en prinese pomladi, ali kako že pravijo?
Dejan Vovk
02. 05. 2016 21.55
+7
motorist_mb
02. 05. 2016 19.17
+4
Ta primerjava sploh nima veze z moto športom...
Mitutoyo
02. 05. 2016 19.21
+2
catman
02. 05. 2016 19.22
-3
Ne samo, da nima veze, je totalno mimo. Kdo pa je sploh neki Dokovic? Ne seže Rossiju do kolen!
Mariborrrrrrrrr
02. 05. 2016 21.36
+3
Alo revcek mamin rosi je velik fan Noleeeeeeeeeeeeeeeta tak da idi zizat
hajs
02. 05. 2016 19.05
+1
Ampak res,a sem kaj spregledal,ker prve tri dirke nisem zaznal te lakote,oz. lakota je bila sam kruha ni bilo
Roman M.
02. 05. 2016 19.00
+5
Cadalora - Rossi, v tem lahko debatiramo koliko je pomagalo nekje v začetku Septembra, mislim pa da če nimaš volje in potenciala ti tudi Cadalora ne pomaga, ali pač ? Skratka, če si željan zmag in dobrih uvrstitev, in imaš o tem močno, res zelo močno željo, potem uspeš, kakor je tudi v drugačnih življenjskih situacijah, ali se motim ?