MotoGP

Mamola opozarja Yamaho: 'Ne zavedajo se, kaj bodo izgubili z odhodom Lorenza'

Le Mans, 12. 05. 2016 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Legendarni Randy Mamola pravi, da je odhod Jorgeja Lorenza iz ekipe Movistar Yamaha k Ducatiju pozitiven za vse vpletene, obenem pa upokojeni ameriški dirkač opozarja japonsko moštvo, ki se po njegovem mnenju ne zaveda, kaj izgublja.

Lorenzo je "genij", pravi Mamola.
Lorenzo je "genij", pravi Mamola. FOTO: AP
Ducati si je že na začetku letošnje sezone zagotovil usluge svetovnega prvaka. Jorge Lorenzo (Movistar Yamaha) se bo prvič v karieri preizkusil izven japonskega moštva, Španec pa je obljubil zvestobo Bolognčanom. Medtem je po slabšem začetku sezone že prevzel vodstvo v skupnem seštevku razreda motoGP, legendarni ameriški dirkač Randy Mamola pa je bil v svojem blogu za motorsport.com poln hvale na račun Majorčana. Američan, eden izmed velikanov motociklizma čez lužo, med letoma 1979 in 1992 je nastopal v kraljevskem razredu, meni, da so Japonci edini, ki bodo po odmevnem dogovoru nekaj izgubili.

"Odhod Lorenza v Ducati je pozitiven za obe strani. Dirkač bo nov cilj uporabil kot odskočno desko za svojo motivacijo. Ducati se mora odzvati in upravičiti pričakovanja svetovnega prvaka, prvenstvo pa bi lahko močno pridobilo zaradi pričakovanj, ki jih bo vzbudila ta poteza," meni Mamola. Lorenzov moštveni kolega Valentino Rossi je v zadnjih tednih in mesecih večkrat zbodel Španca, češ da si ne upa preizkusiti v bolonjskem moštvu. Tja je Rossi precej neuspešno odšel leta 2011, a zdržal le dve leti. Mamola je Lorenza označil za "genija" in dodal, da ima najbolj čist in natančen slog, ki ju bodo pri Yamahi po njegovem mnenju še kako pogrešali.

"Ne verjamem, da se zavedajo, kaj izgubljajo, ko so dovolili oditi Lorenzu. Pustimo ob strani čustva, ki jih zna pokazati, ko sname čelado," je dodal Mamola. "Nihče ne more zanikati, da govorimo o geniju, sposoben je reči, ki so jih sposobni le redki na motociklih. Resnično nihče v karavani ne dirka s tako čistim in natančnim slogom, kakršen je njegov. Ne samo zaradi tega, tudi zaradi njegovega truda na vseh treningih in dirkah. To ga dela posebnega."

S prenosi na naših programih nadaljujemo naslednji teden, ko bo na sporedu VN Italije v Mugellu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (172)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jana46
30. 09. 2016 13.45
Ja, najbolj čist in dovršen slog... mogoče, samo dež ne sme padat.
jana46
30. 09. 2016 13.41
Mamola je zadnjič vozil na dirki davnega leta 1992, zadnjič zmagal leta 1987. Od takrat se je mnogo spremenilo. Motorji, ekipe, razmišljanja, dirkači. Lahko je dnevno vpet v dogajanja - dirka pa ne več.
foxterier
18. 05. 2016 12.01
+1
jah, ampak Yamaha gleda na denar. Rossi še vedno prinese več dobička, čeprav (to vemo tudi zvesti Rossijevi navijači) bo s tem Yamaha izgubila morda trenutno najboljšega voznika. Roko na srce, Rossi je še vedno "the doctor" ampak malce prestar doctor in nekako ne more več ujeti ritma mladih razgrajačev. To so dejstva, Rossi pa še vedno ostaja car!
LOJZ99
15. 05. 2016 13.22
+3
izgubili bodo samo slabo vzdušje v ekipi
sloZebra
13. 05. 2016 16.59
+9
Glede na to kako se obnaša, enega velikega mešalca dreka ...., ki je mnogo krat delal oz. govoril ne ravno v korist lastne ekipe ... morda bo šel stran dober ali odličen pilot ampak z njim bo šlo tudi slabo vzdušje - plus, ne vem kdo bo več izgubil, yamaha z njegovim odhodom ali on z Ducatijem
penisCelinski
14. 05. 2016 21.15
+0
Zna bit da bo kombinacija Lorenzo/Ducati ubijalska,ampak glede na to kakšen perfekcionist je,si verjetno najbolj želi tehnično brezhiben motocikel, kar Yamaha definitvno je in se res ne spomnim kdaj je tovarniška yamaha nazadnje odstopla zaradi tehničnih težav, pri Ducatiju pa vsaj 1x na sezono malo zašteka.
Nightyfly
13. 05. 2016 08.59
+1
Elliyen19 12.05.2016 20:38:10 -3 4 7 Kaj ker? poglej kak vozi, teko let je že imel vrhunski motor pa ni bil 1x svetovni, Marquez ga je prvo leto zašolal.*************************Maquz ga je res ´´zasolal´´ tako , da ga je odrezal , spravil na tla in mu preprecil osvojitve naslova . .Skoda .Pedrosa je vrhunski voznik in dober ,korekten clovek .
k53e
13. 05. 2016 12.27
+4
Nightyfly, ni važno, če ga je spravil na tla, zato ker je bilo čisto nenamerno in športno prehitevanje, le Pedrosa je imel smolo, da ni Honda dobro zaščitila tistih žic. Tukaj je krivda povsem na strani Honde! In Marquez si je oba naslova prislužil pošteno! Prvega z res malo začetniške sreče, drugega pa z totalno dominanco! Ampak začetniška sreča gor ali dol, nobenemu ni to uspevalo v krstni sezoni kar je Marquezu in je že prvo sezono podiral rekord za rekordom! Zakaj pa raje ne omeniš 2005 Jerez: Gibernau - Rossi, kjer ga je Rossi res zanelašč izrinil iz steze!? Ne to pa Rossijevi fančki ste tiho, ali pa sploh ne poznate zgodovine?
bcaaa
13. 05. 2016 15.21
+0
pri prehitevanju Marqueza in Pedrose je šlo za ŠPORTNO prehitevanje? hehehehe..od kdaj pa je DOTIK športno prehitevanje? isto je naredil z Lorenzom, poizkušal z Rossijem..da ne omenjamo razreda moto2..no mene osebno dirkanje na nož ne moti.. ampak ne govori traparij kot kaka tvoja sošolka. :)
BenBostrom
13. 05. 2016 15.22
+1
...daj bcaaa preberi kaj si napisal...v vsakem stavku dva protislovja...le kaj naj si človek zdaj misli?
penisCelinski
14. 05. 2016 22.18
+1
po katarju 2004 in tisti aferi, se je pač Rossi odločil da Gibernau nikoli več ne bo prišel v cilj pred njim, in je cilj upravičil sredstvo, čeprav je tvoj Marquez enako storil Lorenzu na isti progi,v istem krogu v istem ovinku slabih deset let kasneje,triinpetdesetka, mi(vsaj jaz no) nisem pozabil, ti se pa nočeš spomnit :)
Calux
12. 05. 2016 22.58
+7
Mamola je eden najbolj tehnično podkovanih dirkačev vseh časov, to je med drugimi priznal tudi Eddie Lawson. Še zdaj je dnevno vpet v dogajanje motoGP. In v Daljni Sloveniji se najdejo zapečkarji, ki še enega metra niso odpeljali na dirkališču, pa mu očitajo, da nima pojma. Res za dol vstrelit so.
ADRR
13. 05. 2016 14.38
+0
Niti ne govorimo da nima pojma, samo antipatičen je za znoret!
Profesormarck
14. 05. 2016 15.33
-2
penisCelinski
14. 05. 2016 22.31
mislim da je naziv za Miss antipatičnosti že dolgo v rokah maslenega in da ste lahko tudi v prihodnje mirni.
Z.I.Z.U.
12. 05. 2016 20.02
+6
Upam da pride Pedrosa.. pa da prvo leto postane prvak!! Honda se bo pojedla :)
Elliyen19
12. 05. 2016 20.26
-2
Kaj bojo z Pedroso? Isto sranje kot pri hondi bo al pa še večje. Rins je pomojem veliko boljša odločitev :)
Z.I.Z.U.
12. 05. 2016 20.32
+0
Elliyen19
12. 05. 2016 20.38
-4
Kaj ker? poglej kak vozi, teko let je že imel vrhunski motor pa ni bil 1x svetovni, Marquez ga je prvo leto zašolal. Pa nasploh letos 3 je bil v Austinu ker je 10 dirkačev pred njim palo pa tu v Franciji tudi debi bil 4 če nebi palo 10 dirkačev.
Z.I.Z.U.
12. 05. 2016 20.46
+6
Aha.. idi pod rubriko fuzbal... ti nimaš kaj delat
pokvarjenbogatun
12. 05. 2016 20.54
+2
Ja prvo leto ga je šolal ko ga je na tla spravu...
5TIG
12. 05. 2016 21.16
+6
Z.I.Z.U.,tud jaz bi bil zelo vesel Naslova Pedrose z Yamaho. Ja, ne samo Honda,še mnogo drugih tle gor bi se požrl,ker Pedroso dajejo v nič.
edinho70
12. 05. 2016 21.28
+0
Pedrosa svetovni prvak.....nikoli ne bo....na sezono odpelje dve do tri dirke dobro,ostale pa bolj skromno.....enostavno ni kaliber za svetovnega prvaka,,,,to je moje mnenje....
rr3
12. 05. 2016 21.42
+0
TI maš kakšen kaliber preveč med možgani. Malo se prej izobrazi o njegovi "zgodovini".
Z.I.Z.U.
12. 05. 2016 21.53
+0
Mislim da bi mu glede na negov defcit v višini in teži zelo ugajal ne preveč agresiven motor..
bandit1
12. 05. 2016 19.57
-2
Gospod Mamola je star kot jaz. Užival sem v njegovih dvotaktnih predstavah. Tudi jaz sem nažigal podobne "starodobnike" o katerih govori gospod Mamola, pa, pa. Bil sem v Opatiji ko so bile dirke, pa dovolj. Lor je perfekcionist, ki mu ne more tega nihče oporekati. Yamaha izdeluje tudi najboljše glasbene instrumente za naj glasbenike ne za nas ki ne vemo kaj je to. Zato Mamola prosim pojdi v penzijo in nehaj drekat, ker današnje dirkanje in tehnika je nekaj drugega od takrat ko si ti vozil. Komu se bo kolcalo po motorju različne znamke pa bomo videli. Sokomentator dirke v FR - ing elektronike je dobro povedal kaj vse dela ta danes namesto dirkača.
MrNurmic .
12. 05. 2016 20.20
+3
V bistvu dela skoraj vse.vsi tisti ki smo kdajkoli vozili športne motorje si ne znamo predstavljati kaj to pomeni.
borut30
13. 05. 2016 09.34
+0
bandit1......tvoje besede so besede zelo nevednega človeka, ki daje v nič človeka, ki je bil tehnično najbolj podkovan voznik v svojem času. Tudi sedaj je v središču dogajanja in verjamem, da ve veliko več, kot ti. Pred leti je vozil v prvenstvu BMW in šolal 20 let mlajše dirkače, bil je 4x svetovni podprvak in je legenda, ki se ji vsi klanjajo. Potem pride nekdo, ki je kao vozil *starodobnike* in izusti, kar pač izusti. Bedno, res.....kaj vse premore mati zemlja.
Omen3
13. 05. 2016 22.14
+2
Borut30, ne pretiravaj....Mamola je bil dober dirkač, ampak kot si sam povedal "samo" večkratni podprvak....v zgodovino se bolj zapišejo prvaki .Res, da so v njegovih časih imeli nekaj manj dirk v sezoni, a je v celotni karieri samo trikrat zbral več kot 100 točk v prvenstvu, kljub temu, da ni vedno imel slabega motorja. Da ne govorim, da se je zadnja leta kariere vozil bolj v ozadju (resda tudi malo na račun paketa ki ga je vozil). Veliko bolje zanj bi bilo, da bi zaključil leta 87, ko je bil zadnjič v karieri podprvak na koncu sezone....
berluskoni
12. 05. 2016 18.40
+11
naj si ga mamola domov pelje
dinamitek
12. 05. 2016 18.36
+11
ne velik, sam enga večnga nergača in ljubiteja komarčkov
rr3
12. 05. 2016 20.56
-6
Ja bo težko ko se Rossi ne bo mogel nad ničemer več nergat... sam ne skrbi bo še vedno ljubitelj - pardon - se mu bo sanjalo o komarčkih
edinho70
12. 05. 2016 17.36
-8
BRAVO MAMOLA....jaz in en par kekcev že vemo kdo je najboljši.....Ducati že ve koga je moral najeti ,da bo prvak....Ni vrag da Lorenzo ne bo prvak na Dučetu.....
edinho70
12. 05. 2016 17.43
-7
in še ,da premaga dohtarja prvo leto.....neprecenljivo.....
edinho70
12. 05. 2016 17.46
-11
Semdoberr
12. 05. 2016 19.06
-10
iga_biba
12. 05. 2016 20.33
-2
ne predčasni, prepozni penzijon. osramočen v penzijo!
penisCelinski
14. 05. 2016 22.37
ko bo šla vaša rak rana v penzijo bodo začeli dirkat na dvosedih,ali pa bo dorna pod svoje okrilje in motogp cirkusa vzela nazaj prikoličarje :)
Nightyfly
12. 05. 2016 17.18
-8
k53e 12.05.2016 15:55:22 -1 2 3 Ko se boste vi naveličali opevati 9 naslovov in ponavljati zgodovino Rossija, ki je tako mimogrede prvih 5 naslovov osvojil brez konkurentov Pedrosa, Stoner, Lorenzo, potem se bodo/bomo ostali naveličali opevati Lorenzove zmage na istemu materialu. In jaz sploh nisem navijač Lorenza, sam tolk. :D haha***********************************************************tega vasega texta bodo veseli vsi tekmeci Valeta v tistih letih . Bravo k53 , zdaj ste pa res dokazal koliko veste o tem sportu . Vi , paulo , borut3.0 in ostali si dovolite deliti levite drugim ???? Mogoce ste pa samo provokator , kdo bi vedel , ce pa napisete tako neumnost .....
MrNurmic .
12. 05. 2016 17.53
+5
Profesormarck
12. 05. 2016 18.53
+3
Mohiito
12. 05. 2016 20.24
+1
Za muho kolerika pa sam tolk,če ne odobravaš kaj pišejo nasprotniki rozike in ti je pod nivojem se čudim da odobravaš vse neumnosti ki prihajajo iz stani vaših pristašev,to ni nič drugega kot pa dvojna morala in podrediš si tisto kar ti bolje ustreza v ozki zorni kot ki ga imaš,pa Lp.
Elliyen19
12. 05. 2016 20.41
+2
@Nightyfly kaj ti si cel dan doma da odgovarjaš na vse kaj gdo piše? Pa nerabiš takih romanov pisat.:)
Calux
12. 05. 2016 22.51
-3
Nighty je 99.9% v invalidski penziji, duševno moten zaradi obsedenosti z Rossijem, ali kot ga on kliče -"Valetom...."
k53e
13. 05. 2016 12.30
+5
Nightyfly, to kar sem napisal je realno! Rossi je imel konkurenco, vendar ne tako močno kot jo ima sedaj! In če je za tebe primerjava Gibernau, Biaggi enako kot Lorenzo, Marquez, potem pa ti bog pomagaj! IN ZATO PRAVIM DA JE PRVIH 5 NASLOVOV OSVOJIL ROSSI VELIKO LAŽJE KOT ZADNJA 2! OD 2010 PA TAKO NIMA VEČ NASLOVOV!
HAILWOODmike
12. 05. 2016 16.52
+6
Mamola se je na grobniku fural cca 1.31
Profesormarck
12. 05. 2016 18.22
+2
ja baje ima še vedno najboljši čas Miroslav iz slovenistana,sam ga tam noben ne pozna.ha,ha
HAILWOODmike
12. 05. 2016 21.07
-2
Profesormarck
12. 05. 2016 21.32
+2
ej ga sinek,dosti več kot dohtar rosić.he,he..pa ti??
Callux
12. 05. 2016 16.18
+12
Bo od začetka testiranja v Valencii po dirki zanimivo opazovati kdo ima prav in kdo se je zmotil pri tej temi...
Nightyfly
12. 05. 2016 16.23
+2
callux , se ti tudi tebi zdi , da bo Maverick prisel k Yamahi ? Meni se mocno zdi . Ne upam pa si napovedati ,ce bo njegova voznja kompatibilna ,oz. bolje receno - ce se bosta motor in on ´´sporazumela´´ .
Callux
12. 05. 2016 16.48
+10
V bistvu sem čedalje bolj mnenja, da iz tega posla ne bo nič in da bi se znale uresničiti napovedi o Daniju, katerega si res izjemno močno nazaj želi Movistar... Bomo videli kaj bo iz tega... Dejstvo je da se Suzuki Mavericku ne bo odpovedal kar tako, saj vedo kako dober paket imajo, kako ga tudi izboljšati.. So v vzponu na vrh in Vinales je ključna figura v tem načrtu
Nightyfly
12. 05. 2016 17.02
+1
hvala , osebno sem tega mnenja , da naj se drzi Brivia oz Suzukija . , je pa tudi res , da vsak mlad dirkac zeli prvo kaj osvojiti ,potem pa mogoce sodelovati tudi v razvoju agregata . Opcij je kar nekaj , interesov tudi .
Callux
12. 05. 2016 17.05
+6
Potencialni problem pri vsem tem se skriva v tem, da naj bi Maverick že večkrat dejal, da ne načrtuje dolge kariere, ampak da načrtuje dirkati le tako dolgo, da bi ustrezno preskrbel svojo družino.. Zato bi lahko denar igral zelo veliko vlogo v njegovem odločanju... Kolikor vem, je glede razvoja motorja pri Suzukiju že glavna figura, čeprav ima Aleix na drugi strani neprimerno več izkušenj...
Mojster123
12. 05. 2016 18.54
-2
tole je pa zelo zanimivo stališče Mavericka. sicer verjamem, da marsikateri mlad dirkač v startu tako razmišlja, potem pa ko pridejo zmage je to le prevelika droga. bomo videli, vprašanje tudi kakšne finančne apetite ima, ker številke o katerih je zdaj govora pa že zadostujejo za precej spodobno življenje. če gre po liniji najmanjšega odpora podpiše bogato pogodbo s suzukijem za dve leti in potem adijo s polnimi žepi. ampak saj pravim, zmage, denar in vsa pozornost so že marsikoga premamili, da se je premislil.
Mojster123
12. 05. 2016 15.56
-2
Nightfly .... tvojih jarih romanov nihče ne bo bral. napiši kaj na kratko in da bo imelo rep in glavo.
Fox79
12. 05. 2016 17.52
+6
jaz jih redno berem, tako kot od callux-a, ter še od nekaterih, ki kaj pametnega napišejo in svoje trditve tudi podprejo z argumenti, kar pa ne morem trditi za 95% ostalih ki samo smetijo ali pa pišejo ene in iste stvari do onemoglosti.
Omen3
13. 05. 2016 21.56
darkprofi, nad mano ti je Fox79 lepo napisal, na kratko (kot si želiš)....z lahkoto se boš našel med tistih 95 % ......
laycan
12. 05. 2016 15.29
-4
kaj bodo izgubili,nič.jokico katera ne more sama postat prvak.
Mojster123
12. 05. 2016 15.52
+4
xxman.y
12. 05. 2016 15.10
+21
Mogoče je nekaterim antipatičen, mogoče se včasih preveč pritožuje.... Ampak pelje se pa dobro. Tega se ne da zanikati. Od kar je prišel v Yamaho, nismo ravno velikokrat videli da je bil Rossi pred njim. Ne na kvalifikacijah, ne na dirki. Na enakem motociklu...Žal, dejstva ne lažejo...
k53e
12. 05. 2016 15.47
+7
Res je. In tudi meni kot osebnost nikakor ne potegne, ampak kot dirkač je pa res vrhunski. Na nivoju Marqueza in Rossija in še mogoče se še kakšen skriti talent najde, vendar še ni imel dovolj dobrega materiala da bi se izkazal v tisti ta pravi luči (Vinales naprimer). :) ...ampak drugače MENI OSEBNO se še vedno Marquez zdi korak pred vsemi :D ..že če pogledamo sezono 2014 ko je bil še motor vredu kaj je delal konkurenci, pa še sedaj ko Honda sploh ni tista vrhunska, ni na enakem nivoju kot Yamaha, se še vedno bori za zmage in stopničke. Kapo dol. ;)
Die einemaister
12. 05. 2016 22.00
+0
ah dej 2008 ,2009 prvak Rossi, 2010 prvak Lorenzo, ker se je Rossi poškodoval, 2012 prvak Lorenzo ker se je Stoner poškodoval v Indianapolisu, 2015 prvak Lorenzo s pomagačem Crasquezom, torej realno gledano mora imeti vedno neko afero Lorenzo, da zmaga
Nightyfly
12. 05. 2016 14.13
-7
paulista 12.05.2016 13:21:43 3 4 1 Nightyfly marsikaj sem prakticiral in še ....ni dobro se poosebljati.... Lorenzo se je marsikaj naučil in spoznal velikega egoista ne moreš premagati z malim egom :-)....Rossi ko je potolčen maha z rokicami, deli navidezne nasmeške in glumi prijazne intervjuje BODI KAR SI NI SE LEPO PRETVARJATI!! zato cenim Lorenza******************************************naj bo to izjema . No , ce ste prakticiral karkoli , bi lahko vedel , da pri vrhunskih ,posebno pa osebnih sportih nekdo lahko racuna samo nase .Posebno pri 300 na uro in vsako sekundo z glavo v torbi . To ni egoizem , ampak enostavno boj za obstanek . To je elementarna cloveska lastnost .instinkt , ne pa egoizem .Kar pa se tice Valeta - ja , sem ga nekajkrat srecal , sem ze skoraj od zacetka clan uradnega kluba iz Tavullie , firma za katero delam , ne slovenska, pa opravlja tudi delo za njegov VR46 po Evropi . Torej kar dobro poznam stvari iz tega tabora . Zal je Pellegrini pri Jorgu . Vale je enkratna oseba , ce vam njegov nasmesek ni vsec imate vso pravico do odlocitve . Svet pravi drugace .Prav je tako , da ima vsak svojega idola . Toda zaliti nasprotnike se mi zdi podlo .Dobro veste , da nikoli nisem postavil pod vprasaj Jorgove in MM voznje . Ampak to niti ni vazno . Vidim, da marsikomu vitalnost pensionista Valeta ne gre v nos in streljajo z vsemi topovi . Mita se ne da sklatiti dol na tak nacin .Samo z dobrim in postenim dirkanjem . Vale je svoje ze dosegel , zdaj vozi iz cistega uzitka ,ter da daje voljo mladim , sse posebej svojim dirkacem v mostvu in Akademiji VR46. Ni dovolj ? Medtem se Jorg jezi nad enim sivom pri kombinezonu ,ker je bil malo postrani . Nalasc sem to napisal ,ker to berejo ljudje v casopisih in po svetu . Zato ima vsk od teh dirkacev svojo karizmo . Vsi vidimo kaksno .
MrNurmic .
12. 05. 2016 14.25
+0
borut30
12. 05. 2016 14.32
+8
Nightyfly, dej se mal umiri. Pač vsi se ne strinjamo s tvojimi posti in to je to. Razmišljamo drugače in ne vidimo samo ene luči v predoru, v tem primeru VR46. Žal je problem komunikacije na portalu v tem, da se žali vsepovprek. Največ direktno konkurenco Valeja. Pedroso, Dovija, Maverica itd pustite pri miru le do takrat, ko bodo za Valentinom in bodo držali *kljunčke* tiho. Vsaka beseda, ki bo temeljila na *kao* provociranju Rossija, bo sprožila eksplozijo čustev pri fanatičnih zagovornikih Valentina. Vale ima zgodovino, je legenda...ampak obstajajo tudi drugi, ki so mimogrede zadnja leta boljši in hitrejši. Tako pač je...Tudi Jordan, Maradona, Doohan, Schumi so bili svoj čas nedosegljivi, vendar so prišli do konca svojih sposobnosti in xxx let. Odmaknili so se na vrhuncu in pustili drugim, da jih nasledijo. Vale je izjemen tudi sedaj, vendar igrice, ki se jih gre tudi on.....da doseže cilje, ne koristijo ne njemu, ne drugim. Tako pač je....in to je moje mnenje.
Nightyfly
12. 05. 2016 14.42
-7
borut30 ......... ............. umiriti ? Zakaj ze ? Ker vas jezi mogoce dejstvo , da je nekdo pri 37 se vedno v igri ? Zakaj pa ne, je prepovedano ? Preden berete levite drugim ,jih morate utemeljiti ............................. lep dan zelim .
borut30
12. 05. 2016 14.49
+11
Nightyfly, ma dej no..lajnaš eno in isto. Če kdo reče karkoli, ki ne temelji na hvalospevu Valentina, skočiš v luft. Priznavam vse njegove kvalitete in vse kar je osvojil in to je dovolj, da ga cenim. Ampak ni edini v karavani motoGp-ja. So ostali, ki si zaslužijo spoštovanje za dirkanje in rezultate. In to je velika razlika. Če pa ti ne dojemaš napisanega, je pa to velik problem. Mene ne jezi nobeno dejstvo, spremljam dirkanje in ne zakulisje. Meni dol visi, kakšen karakter ima Vale, Lorenzo, Marc...ampak me zanima samo golo dirkanje, sposobnosti obvladovanja motocikla in rezultati. Če pa vas boli, kakšen karakter ima dotični dirkač, je pa velik problem. Zakaj? Ker ga ne poznate v reali, ker ga nikoli niste videli od blizu, se z njim pogovarjali in vse dojemate samo na virtualni predstavi iz medijev. Po domače......slišite točno to, kar želite
Nightyfly
12. 05. 2016 15.09
-3
a so to tiste levite ? Potem prvo preberite kar pisem ...se posebej kaj -napisem ,tudi spodaj , ne samo teh nekaj besed . Lahko pa tudi spustite branje mojih prispevkov v vase dobro Lep dan .
k53e
12. 05. 2016 15.52
+3
Nightyfly se mi čedalje bolj dozdeva da nam prav vsiljuješ da moramo imeti VSI Rossija radi in ga moramo vsi tako slepo občudovati kot ti! Borut30, podpis pod to kar si napisal.
Nightyfly
12. 05. 2016 17.05
+1
k53 ........pri nick-u Nightyfly ..........just jump over .Skip it .
Semdoberr
12. 05. 2016 19.14
+1
pokvarjenbogatun
12. 05. 2016 19.14
+1
simoncelli58
12. 05. 2016 13.46
+0
Moj dragi Mamola... Z odhodom Rossija bi izgubili veliko več :)
paulista
12. 05. 2016 14.00
+2
se strinjam 11 cm toliko je višji od Lorenza
HAILWOODmike
12. 05. 2016 15.16
+3
paulista
13. 05. 2016 08.20
+1
Ja to bi morali Lindo vprašati, če bi mel tako velikega ne bi šla od njega :-)