MotoGP

Stoner je želel zamenjati operiranega Pedroso, a Honda se je odločila drugače

Madrid, 03. 04. 2015 15.44 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Španski dirkač razreda motoGP Dani Pedrosa je v Madridu uspešno prestal operacijo roke. Zaradi poškodbe je po VN Katarja celo namignil, da bi lahko zaključil kariero. Člana Honde zdaj čaka od štiri do šest tednov počitka.

Dani Pedrosa
Dani Pedrosa FOTO: Reuters

Dani Pedrosa je bil uspešno operiran zaradi težav z 'arm pumpom'. Gre za poškodbo tipično za motociklistične dirkače. Poseg, ki ga je v bolnišnici iQtra Medicina Avanzada opravil dr. Angel Villamor, je trajal dve uri, španski dirkač pa naj bi že danes zapustil bolnišnico. Pedroso zdaj čakajo fizioterapije, dr. Villamor pa predvideva, da bo okrevanje trajalo od štiri do šest tednov. Za zdaj še sicer ni znano, kdaj bo lahko dirkač Honde znova dirkal. "Operacija je bila zapletena. Trajala je dve uri, uporabili smo lokalno anestezijo. Pregledali smo mišično ovojnico, ki je bila preveč raztegnjena. Zato smo jo odrezali in odstranili iz podlahti. Preveč mišične ovojnice je povzročilo, da je bilo preveč pritiska na mišico, zaradi česar je med dirkanjem čutil bolečine. Danija bomo pozorno spremljali v prihodnjih tednih in ocenili, kako uspešen je bil poseg," je v izjavi za javnost povedal dr. Villamor.

Že pred tem je bilo jasno, da bo Pedrosa izpustil (vsaj) dirki v Teksasu in Argentini. Številni privrženci so se nadejali, da ga bo v Teksasu zamenjal Casey Stoner. Da se vrne, je bil pripravljen tudi Avstralec, a na koncu se vendarle ni izšlo. "Se opravičujem, a ne bom dirkal na VN Amerik prihodnji teden. Bila bi velika čast, da bi nadomestil Danija Pedroso. #NiBiloUsojeno", je na twitter profilu zapisal nekdanji svetovni prvak. Da je bil Stoner res v pogovorih s Hondo, da bi nastopil v Teksasu, je priznal šef moštva Livio Suppo, a so se na koncu v japonski ekipi odločili, da je bolje, če Pedroso zamenja Hiroši Aojama. "To bi bilo sicer super za oboževalce, a Stoner, čeprav še vedno testira za nas, te proge še ni videl. Njegovi privrženci morda verjamejo, da bi lahko bil v ospredju, a to je težko pričakovati, saj je konkurenca zelo huda. Takšna odločitev je najboljša za vse nas," je pojasnil Suppo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (70)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Katja Kuder 1
07. 04. 2015 23.46
-2
Vsi ki mislite da stonerju nebi uspelo se močno motite.On je dirkač na takem levelu o katerem lahko marquez zaenkrat samo še sanja,pa sem njegova navijačica. Stoner bi obvladu...mislm tip je spravu ducati do chmapionshipa,za to morš bit že kr genij. Ne bi smel stonerja podcenjevat.
thepatronaža
07. 04. 2015 00.07
+0
orkus
06. 04. 2015 09.55
+0
Kakšno jokanje bi šele to bilo, ko bi se MM prinesel v ovinek mimo Stonerja!!!!
orkus
06. 04. 2015 09.53
+1
ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha,
španjolskasupast4r
04. 04. 2015 20.53
+8
ribić pepe bi naza pršu?sloner je zmer rad preveč govoru
dugi159
05. 04. 2015 05.28
-1
nuris
05. 04. 2015 13.19
+4
za tistgale k ti navijaš, je rad preveč jokau ;)
bossanoga
04. 04. 2015 20.02
+1
Pri hondi nočejo več starega šodra.
sataraš
04. 04. 2015 17.14
+7
Honda je pametna, pač hočejo prihranit sramoto Stonerju... Iluzija je, da bi biv konkurenčen...
murate
04. 04. 2015 19.02
+2
maš prav ,eno je testirati,drugo voziti dirko
Kuki12
06. 04. 2015 08.25
+1
Bil je odličen dirkač, toda vprašanje je , če bi lahko konkuriral najboljšim. Mislim, da je pravilna odločitev.
pabo39
08. 04. 2015 15.28
Se strinjam, zanimivo bi bilo videti kakšne čase dosega. Nedvomno je odličen dirkač, ampak ponavadi te vrnitve niso najbolj uspešne. Po drugi strani pa mislim, da če ne bi bil siguren vase, nebi poskusil. Pač nikoli ne bomo izvedeli.
lorraine
04. 04. 2015 15.59
+11
Je bil pač izbran on. Zakaj, bomo pa težko izvedeli. Jaz si želim da se ta, ki je moral na operacijo, čimprej vrne. To je najbolj pomembno! Želim mu uspešno okrevanje.
HAILWOODmike
04. 04. 2015 15.56
+3
Da pri hondi niso hotli stonera nazaj, so se mi pa zas...l do konca!!!!!
Kaoswakii
04. 04. 2015 11.57
+17
Pri Hondi se bojijo, da bi bil Stoner hitrejši od Markeza....
ha ha ha ha
04. 04. 2015 20.29
+1
erlapsus
04. 04. 2015 10.16
+17
...HRC ni imela pripravljen načrt za STO nenaden povratek...njen odgovor.."zdaj ni pravi čas"..daje misliti,da jih je presenetil...Ni želela poslati top dirkača,ki ne dirka preveč časa...v boj s konkurenco,ki je močna kot še nikoli...MAR je dal baje zeleno luč...ven so prišli podatki,da je STO na testih zaostajal 1,5s ..povratek,bi tudi naredil dodaten pritisk na MAR,to si pa pri HRC ne želijo..sploh pa morebiten odvzem točk prvi violini...Definitivno pa bi STO uspešen povratek pomenil konec za PED,ki ima ista leta...in ki je lani samo enkrat premagal MAR na 18 dirkah...Zdaj vsi čakajo kako bo potekalo okrevanje PED....in potem bi rad videl kako bo HRC prenesla pritisk navijačev in izgubo točk za konstruktorski naslov....jasno je tudi to ,da se STO vrača...kmalu;).
Mitutoyo
04. 04. 2015 10.32
+13
mogoče bo prišlo do kkšne zamere s strani Stonerja do HRCja in ga spet vidimo na Ducatiju ......;)
Callux
04. 04. 2015 11.24
+9
izgovor HRC za izgubo točk za konstruktorski naslov je že znan... da je bil Aoyama v dani situaciji najboljša izbira, kar je daleč od resnice.. ker čeprav Casey že 3 leta ne tekmuje, je še zmeraj nekaj razredov boljši dirkač, kot bo HIroshi sploh kdaj bil
Mitutoyo
04. 04. 2015 11.28
+13
Stoner nebi izrazil željo po vrnitvi, če neb biu prepričan da je dovolj hiter za povratek .....
Callux
04. 04. 2015 11.48
+6
ravno zaradi tega je ta odločitev vodilnih pri Hondi res čudna... verjetno res drži tale trditev od eralpsusa, da se bojijo, da bi bil Marc ogrožen...
ha ha ha ha
04. 04. 2015 20.33
+4
Ne vrjamem da bi bil Marc ogrožen. Bi bil pa moto gp sigurno še bolj zanimiv upam da pride Stoner drugo leto v Hondo.
španjolskasupast4r
04. 04. 2015 20.55
+5
Callux
04. 04. 2015 21.19
+5
za celo leto ne bo prišel, že to da bi si za dve dirki premislil je presenečenje... ker je preveč srečen, ko je skupaj s svojo družino in ji namenja svoj celoten čas.. ogrožen pa bi Marc lahko bil... če bi to bilo res, pa ne bomo nikoli vedeli
Mitutoyo
04. 04. 2015 10.16
+11
pri Hondi bi lohk našli kkšen drug razlog in ne ta ,da kao še ni videl proge .........Stoner je biu znan po tem ,da se je že v parih krogih prilagodil .........tukaj je v ozadju definitivno nekaj drugega......PED bo še pa ziher spustil kkšno dirko več kot dve .....
Callux
04. 04. 2015 11.22
+6
že samo z okrevanjem po operaciji bo izpustil 2... skoraj ni možnosti, da bi se vrnil že v Jerezu, razen če bo izjemno hitro napredoval...
Mitutoyo
04. 04. 2015 11.27
+7
Callux
04. 04. 2015 11.47
+13
točno tako... upam da bodo pri HRC uvideli, da Aoyama ni dobra rešitev... najslabša izmed vseh možnih, če smo povsem iskreni
lioon
04. 04. 2015 13.05
+6
mzurry
04. 04. 2015 10.02
+16
Toliko o tem kako stoner noce nazaj...
pabo39
08. 04. 2015 15.34
Ja, prav imaš. Tudi jaz sem mislil, da noče nazaj. Mogoče bi mu ostrezalo dirkanje na treh dirkah, ker če hoče nazaj bo sedež dobil pač v drugem moštvu.
speedracer
04. 04. 2015 08.05
+6
ne bi mel za burek....glede na to, da ga ni več v moto gp....je bolš Aojama.....
thepatronaža
04. 04. 2015 03.27
+3
vsral so se, ker bi odrl Marqueza
pridnaov?ka
04. 04. 2015 05.46
-30
ha ha ha ha
04. 04. 2015 07.27
+18
Nekdoja
04. 04. 2015 12.06
-5
Prav dober avatar ima! In se strinjam Stoner bi bil stoposto boljši od marqueza!
ha ha ha ha
04. 04. 2015 16.07
+9
Prototip
04. 04. 2015 00.26
+18
Stoner bi bil fenomenalna poživitev in verjetn bi se bolš peljal kot Aojama,,,,,
Našvasan_zob
03. 04. 2015 22.20
+11
Kaj zdej serje, nej ostane v penziji kamor se mi je tko mudil.
Uporabnik1175947
04. 04. 2015 19.46
+0
Če njegov korektni komentar ocenjuješ kot sranje, me zanima, kako bi ocenil svoj komentar.
BrezimenkoKajtebrigovic
03. 04. 2015 21.10
+4
Stoner bi bil pod vecjim pritiskom, ker bi vsi od njega pricakovali podium, Honda pa ne potrebuje se enega rizika, ker jim je Marc dovolj, ker rajsa in unicuje motorje zase in za sigurasa Pedroso. Je pa tudi vprasanje ce bi Stoner sploh lahko odpeljal celotno dirko... V koncni fazi pa ce bi Stoner pokazal boljse rezultate od Pedrose, je vseeno odskodnina za Pedroso zaradi pogodbe do 2016 in seveda visje placilo Stonerja tudi eden med izmed razlogov zakaj Honda ni za te rizike..
Snakeyes
03. 04. 2015 20.46
+5
0.o... w00t!? Stoner se je bil pripravljen vrnit za dve dirki in HRC rece ne!? Ali se jim trenutno totalno trga ali pa je opravil zdravniski test in menijo, da ne bi zdrzal celotne dirke pa so zgodbo raje zavili v "ponesrecen celofan"... ker noben drug razlog ni dober!
Callux
03. 04. 2015 20.49
+4
hmm torej da bi lahko predstavljal nevarnost samemu sebi in drugim ni dovolj dober razlog?? veliko razlogov imajo pri HRC zakaj so se tako odločili
lioon
03. 04. 2015 19.40
+13
Škoda, da se niso odločili za Stonerja. Na veliko vprašanj bi bilo odgovorjenih...npr. Ali še lahko konkurira najboljšim, ali je zmožen priti na podium po toliko časa na off....To bi bla za vse gledalce nora poslastica :) Zakaj so se odločili za Aoyamo? Najverjetneje zato ker nima šans da pelje boljše kot Pedrosa.
Callux
03. 04. 2015 19.48
+4
glavna stvar da bo vozil Aoyama poleg tega da je tester je v tem, da pozna obe progi v Austinu in Argentini... bi bilo pa vse skupaj res zelo zanimivo za opazovati, kako bi mu šlo
bandit1
03. 04. 2015 20.28
+3
V članku je nekaj sporno. Dani je bil uspešno operiran??? Dr. ki ga je operiral je dejal da bodo zadevo spremljali. Uspešno lahko podreš hišo ali kaj drugega kjer je rezultat takoj viden. Operacija pa je zakoplicirana (tuji viri) in je vprašanje ali bo tako uspešna, da ga ne bo več motilo med dirkanjem. Stoner (tuji medij) pa bi bil preveč nevaren za njihovega aduta in mu zaradi tega ne dovolijo nastopa, da ne bi zmanjšal ali blamiral 1. voznika. Sploh pa če bi se uvrstil pred njihovega 1. voznika.
erlapsus
03. 04. 2015 20.34
+8
sej pravim...Avstralci so posebni patroni...iz.. ne bo me nazaj...do...se opravičujem..ni bilo usojeno....Suppo je po kolenih plezal,da bi se STO vrnil,zdaj pa naj bi mu on dal rdečo luč?!....Zgleda,da jim je ROS zadal močan direkt...pa jih malo mede....VN Amerik in VN Argentine so na sporedu tretjič oz drugič..če se ne motim..tako,da jih dirkači poznajo bolj iz video igric...STO pa je bil znan po tem,da je takoj pogruntal linije in zavorne točke na novih dirkališčih.
Callux
03. 04. 2015 20.35
+6
ravno zaradi tega, ker zdravnik ni 100% prepričan, da je poseg uspel, bo moral Dani opraviti kar nekaj testov, da se bodo v to prepričali... ker drugače steze ne bo videl na motorju, ker bi bilo prenevarno zanj in za vse ostale, saj bi imel normalne funkcije samo v levi roki in ne obeh.. glede Stonerja pa ne preveč verjeti kaj pišejo mediji... je bolj verjetno da se zanj niso odločili zaradi dejstva, da je v zadnjih 3 letih od upokojitve na MotoGP motorju sedel približno šestkrat... kar bi lahko predstavljajo nevarnost za vse ostale
erlapsus
03. 04. 2015 20.39
+4
...malo medijske pozornosti nikoli ne škodi...posebno na ameriškem trgu.....pa še to...lani je HRC pustila na dirki ostale zadaj za sekundo na krog...ta jim je pisana na kožo
Callux
03. 04. 2015 20.42
+2
predvsem bi od tega imela korist Dorna... ko pa smo že pri ameriškem trgu, me prav zanima, če bo ta nova serija, ki je nastala na pogorišču prvenstva AMA pripeljala kakšnega hitrega Američana v MotoGP
erlapsus
03. 04. 2015 20.51
+1
Američani so kavbojci...dej stran elektroniko..pa jih bo več kot Špancev;)...Mamola,Rainey,Lawson,Schwantz,Kocinski,
erlapsus
03. 04. 2015 20.53
+1
Američani so kavbojci...daj stran elektroniko..pa jih bo več kot Špancev..kot včasih ;)
Callux
03. 04. 2015 20.58
+3
dobra ideja... vendar to ne gre skupaj s Dorno.. oni bi je raje še več, da bi tako omejili določene stvari.. je pa zelo žalostno, da imajo Američani samo enega predstavnika v vseh 3 razredih.. sploh glede na to, koliko talentiranih dirkačev imajo.. Špancev je pa na drugi strani povsem preveč, vendar to samo pove, da njihov sistem deluje