MotoGP

'Morda bo prvak, morda pa šele deseti!' - Marquez in Crutchlow o možnostih Lorenza z Ducatijem

Madrid, 29. 04. 2016 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Dirkaški kolegi večinoma pozdravljajo odločitev Jorgeja Lorenza, da se prvič v karieri preizkusi v drugi ekipi. Aktualni svetovni prvak se iz Movistar Yamahe seli k Ducatiju, a kot pravi Cal Crutchlow - morda se bo boril za naslov, morda pa se stopničkam ne bo niti približal.

Marc Marquez je najbolje odprl sezono z dvema zmagama.
Marc Marquez je najbolje odprl sezono z dvema zmagama. FOTO: AP

Poroka Jorgeja Lorenza in Ducatija je uradna, potem ko sta si španski svetovni prvak razreda motoGP in italijanska ekipa "usodni da" dahnila pred dirko za VN Španije v Jerezu. Ker je sezona v polnem zagonu, z zmago v Španiji pa je presenetil tudi Lorenzov legendarni moštveni kolega Valentino Rossi, je novica kar malce izgubila na veljavi. Ob številnih pohvalah na račun Doktorja se je zdaj selitve Lorenza k Ducatiju dotaknil tudi Marc Marquez (Repsol Honda), vodilni v skupnem seštevku, kjer ima nekdanji svetovni prvak pred aktualnim prednost 17 točk, Rossi zaostaja za dodatnih sedem.

"Odhod Lorenza k Ducatiju je dober za svetovno prvenstvo," je v pogovoru za Autosport menil Katalonec. "To bo zanimivo za ostale dirkače, za navijače, za vse, da bodo lahko videli, kako bo šlo Lorenzu in Ducatiju," je dodal. Vedno zanimivi Cal Crutchlow (LCR Honda) dodaja, da bo ravno zaradi tega, ker je zelo težko napovedati, če se bo Lorenzo z novo ekipo in motociklom ujel, naslednja sezona še bolj zanimiva.

"Ta prestop je fantastičen za ta šport, za navijače, za cel motoGP. Ljudje radi vidijo nekaj novega. Morda bo osvojil naslov, morda pa bo končal kot deseti. Nimam pojma, kje bo na koncu, ravno to pa je dobra plat," pravi Crutchlow. "Od vseh dirkačev, ki jih je imel v zadnjih letih Ducati, pa jih ne želim podcenjevati, je Lorenzo najboljši. Toda - ali bo boljši kot je zdaj? Bo to pomenilo, da bo v trenutni ekipi Ducatija boljši?" je vprašanje, ki si ga postavljajo praktično vsi v karavani motoGP, postavil Crutchlow.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (102)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

MrNurmic .
30. 04. 2016 09.51
+6
bilo kako sklepanje je preuranjeno. lahko se bo Lorenzo lepo ujel na Ducatiju,lahko sploh ne bosta šla skup.lahko Ducati drugo leto ne bo več tako konkurenčen..... opcij in varijant je tisoč
kameltrajbar
29. 04. 2016 15.43
+2
...)))))))..kpl moto gp ne seže valeju do kolen...DDDDDDDDDD
stanko01051958
29. 04. 2016 16.57
-8
paulista
29. 04. 2016 14.11
-8
Denar od Audija + Lorenzo + nekaj najboljših inženirjev, ki se selijo od Yamahe k Ducatiju...plan 2017,2018
jarti?
29. 04. 2016 17.39
+4
Herba
03. 05. 2016 20.28
+2
mokre sanje, paulista. Za nekoga, ki ga zmoti vsaka mušica Ducati sploh ne!!!
stanko01051958
29. 04. 2016 13.55
-25
Pravgotovo si bo Lorenzo porihtal Duceja v nulo, pripeljal bo svoje inženirje in delalo se bo, kokr bo on reku. Pri Yamahi je to bilo težko, ker je dohtar nonstop fural neke psihoigrice in anomalije. Po drugi strani pa je Lorenzo pameten možakar, ki se resno loti dela, ne pa kot makaroni dohtar, ki zganja bedarije ko neki klovn, si vozi Ančko na motorju in v nedogled blebeta z novinarčki, da bi potlej lepo o njem pisali.
MesOjediPinGvin
29. 04. 2016 14.08
+19
Lorenzo je glede dirkanja pravi perfekcionist, slabo luč meče samo njegovo pritoževanje čez vse, kadar mu ne gre. Zna pohvaliti ekipo, kadar zmaga, ne zna pa poiskati krivca pri samem sebi, ko mu ne gre. Tudi Rossi ni angelček glede obnašanja, je pa še vedno magnet za reporterje.
Erik Volk
29. 04. 2016 14.24
+6
Lorenzu premalo priznavamo perfekcionizem...zato, ker teži k popolnosti...ima pol probleme z vizirji in podobno. Nam je v časih to smešno...ma tak pač je. Dober dirkač...
stanko01051958
29. 04. 2016 14.25
+23
Ja, to je res, glede obnašanja je Lorenzo eden najslabših v celi karavani, ne zna in ne zna se prikupiti javnosti. Glede tega je Rossi 500 svetlobnih let naprej. Tak pač je.
Mojster123
29. 04. 2016 15.10
+0
Lorenzo ima ta problem, da dejansko pove kar misli. On bi moral biti tiho in najeti dobro PR ekipo, ki bi izdajala njegova sporočila za javnost, medtem ko bi se on le prijazno smehljal v kamere.
Mitutoyo
29. 04. 2016 16.22
-5
smešn pa je ,da večini to ne ugaja , da nekdo dejansko pove kar misli ....... imajo rajš v celofan zavito po vrhu še s patetičnim hinavskim nasmehom ......
5TIG
29. 04. 2016 17.26
+9
Bomo videli glede Ducatija in JL-ja,zdaj bo imel priložnost da se izkaže. Mu želim v naslednji sezoni veliko uspehov. Se bo pa moral malo navaditi na Ducatija, kar je tudi Dovi povedal. Ni jih veliko ki znajo dobro peljat Dučeja. Inžinirji pa tud naujo mogl vsega dirkaču prilagodit,ker osnova je že narejena. Bomo videli.
Zeeus
29. 04. 2016 13.47
+7
Mislim, da nas naslednje leto čaka bomba od sezone. Upam, da se ne motim. Karte bodo lepo premešane, kar se ni zgodilo že nekaj časa.
Jan Sekav?nik 1
29. 04. 2016 13.19
+5
stoner ga bo šiknu ;)
Callux
29. 04. 2016 13.00
+21
In ravno zaradi te negotovosti bo Lorenzo od prvega stika z Ducatijem pod drobnogledom...
stanko01051958
29. 04. 2016 13.57
-11
Misliš italijanske gazzette hehe, ma to bo cirkus
Callux
29. 04. 2016 14.19
+13
Ne Jack, ne ciljam samo na Gazzetto in ostale italijanske medije, ampak tudi na lepo število nemških, angleških in predvsem španskih medijev, ki pokrivajo MotoGP...
mikkki
29. 04. 2016 12.58
+12
Ducati bo moral letet kot po tračnicah. Drugače bo LOR imel težave, kot se je izkazalo v Jerezu, če bo kaj spodrsavalo. Dejstvo pa je, da ni imel samo on teh težav.
paulista
29. 04. 2016 13.02
-7
6 vrhunskih inženirjev se seli iz Yamahe k Ducatiju , dvem pogodba poteče že 30.junija letos Lorenzo ve kaj dela dolgoročno
stanko01051958
29. 04. 2016 13.57
-9
MesOjediPinGvin
29. 04. 2016 14.13
+7
Kadar mu gre, ko mu pa ne gre, pa vsi vemo, kaj sledi .... Pa niso ostali dosti boljši, vendar niso vedno krivi drugi.
5TIG
29. 04. 2016 17.19
+8
Že že strokovnjaki,sam če je motor zasnovan da ga moraš vozit malo bolj na grdo,se bo moral JL na to privadit .Ker vsega naenkrat prilagodit JL-ju pa tud inžinirji naujo mogl. Zato pa je rekel Dovi,da ne more vsak dirkač vozit Ducatija. Skratka JL se bo moral tu izkazati iz kakšnega testa je in če mu bo motor odgovarjal. Ni veliko dirkačev ki se lahko prilagodijo marsičem. Bomo videli ,mu želim veliko uspehov.
Mitutoyo
30. 04. 2016 09.27
-6
hehehehe......mu želiš uspeh glih tk kt jst rozeku ........dej ne bluzi
5TIG
30. 04. 2016 20.40
+5
Mitutoyo ne bluzi ti in ne sodi drugih po sebi.
rr3
29. 04. 2016 12.32
+12
Rosi ima prste oblikovane v torkse in če pest stisne v gedore. Zato tok dobr poštima vse mopede.
Jan Sekav?nik 1
29. 04. 2016 13.18
+2
lioon
29. 04. 2016 12.04
-7
V primeru, da bo Lorenzo res takoj konkurenčen, bo Ducati najboljši motor na gridu. Mark my words :)
Arkeen
29. 04. 2016 11.50
-20
Lorenzo bo ducati tko poštimu kt yamaho ZMAGOVALNO
bmw71
29. 04. 2016 11.53
+20
buahahaha.....,je on poštimu ja,on se je sam usedel na poštimano yamo.
Erik Volk
29. 04. 2016 12.06
+10
...strojniki in mehaniki so jo poštimali...dirkači jim podajo zgolj podatke iz steze...Dirkaču dajo več varjant za testirat, on izbere najboljšo zanj..in pol moštvo v tej smeri dela. Tisti, ki dirkajo drugače ne naredijo nič...se bolj ukvarjajo z mediji in podobno...
Arkeen
29. 04. 2016 11.50
-17
Kok se boste jokal rossići k bo lorenzo zmagvou HAHAHAHAHAHAHAHAHA
VR46ROSSI
29. 04. 2016 13.33
+7
rr3
29. 04. 2016 08.20
+0
Najbolj hecno se bo zgodilo če bo Lorenzo zmagoval. Se bo hitro našla gruča, ki bo trdila da je to zato ker je Rosi pred njim toliko naredil za Ducati da sedaj vsi ostali zmagujejo.
Mojster123
29. 04. 2016 08.24
+3
saj že sedaj to govorijo, da je rossi tvorec napredka ducatija. proti rossiju se lahko tudi chuck norris skrije
bmw71
29. 04. 2016 08.40
+26
mah tvorec takega napredka glih ne no,je pa definitivno tvorec razmišljanja o alu okvirju na ducatiju.
krnekilojz
29. 04. 2016 09.12
+15
Mojster123
29. 04. 2016 10.05
-5
ja itak, in to izjavi nekdo katerega posti so kolaž zmerljivk, vzklikov goooooo rossssiiii in raznih dodatkov v stilu BUHAHAHAHA
rr3
29. 04. 2016 11.28
+0
Ko smo že pri ALU okvirju... Pred tem je bil iz karbona za katerega je Stoner rekel da je top of the top in da je zaslužen za uspehe. Ker pa se kasneje Rosi nikakor ni spoprijateljil z motorjem in po 1001 težavi so poizkusili to rešiti tudi z ALU okvirjem (ki so ga testirali tudi pred tem), ki pa ni prinesel čisto nič napredka in boljšega rezultata, pač Ducati mu ni bil pisan na kožo.... Pa da ne bo spet 1001 budaleštine od tifozov to da ti nek motor ne leži še ne pomeni da je voznik zanič.
Mitutoyo
29. 04. 2016 11.33
+0
to jst že skoz trdim ........ če neb takrat rozek jokal, da mu karbon okvir ne odgovarja in neb po hitrem postopku na dukatijev dvorišče vrgl kocko aluminija, samo zato da se samooklicanem dohtarju ugodi .Res me zanima kje bi danes bil Ducati z karbonskim okvirjem ........
bmw71
29. 04. 2016 11.44
+4
krnekilojz
29. 04. 2016 11.45
+5
Tam kjer je bil 2007 po stonerjevem naslovu zaradi gum in potem vsako leto slabše do Rossija, ki jim je uredil, da imajo sedaj motor in ne skropucala.
bmw71
29. 04. 2016 11.46
+6
Mitutoyo
29. 04. 2016 11.48
-4
hahahaha.......duodrekos spet glasni ......
Erik Volk
29. 04. 2016 12.13
-1
Jah...spet ena močna: Rossi je po mnenju nekaterih uštimal Ducati...in pol ga za pol manjšo plačo zapustu zaradi Yamahe...in verjetno je še Yamaho uštimal Lorenzu. In ni dosegel naslova že 7 let.... Pol nej gre za mehanika, če je tako dober za štimat stroje drugim...Proti nekaterim je res dohtar, ki vas vleče za nos...
bmw71
29. 04. 2016 12.15
+4
Erik Volk
29. 04. 2016 12.17
-4
In kdaj je pa imel Vale čas študirat mehaniko, elektro elektroniko in strojne elemente...k že toliko let dirka in ima veliko dela z mediji....Povejte zdej Rossijevci, kje je opravil to dohtarsko diplomo...?
Erik Volk
29. 04. 2016 12.19
-2
Mitutoyo
29. 04. 2016 12.21
-2
bmw71
29. 04. 2016 12.23
-1
ko je on to use študiral,si ti mleko pil na nipelnu...
Mitutoyo
29. 04. 2016 12.23
-4
Karbonski nastavek je biu pretrd pa je uporabu aluminjastga
bmw71
29. 04. 2016 12.25
+3
drgač pa,karbonske nastavke,ščitnike mu dela naš majstr,iz kamnika,hahaha...baje da raztura
Mitutoyo
29. 04. 2016 12.26
-2
Edin ka ti študiraš vsakodnevno je to ....kak nad umivalnikom opraviti pred sabo pa gledaš #46
bmw71
29. 04. 2016 12.27
+1
no no,pa ne bomo se zdej žalili,ali pač,hahaha...
rr3
29. 04. 2016 12.30
-2
Jap isti model je tudi rekel na alu okvir zamenjajo s karbonskim. Pa enemu modelu to kasneje ni bilo všeč pa je šel spet korak nazaj.
Erik Volk
29. 04. 2016 13.31
+0
bmw71..butec. Jst nipelne še zdej obdelujem...kdaj boš ti začel..?
jarti?
29. 04. 2016 17.47
+0
Erik Volk
01. 05. 2016 11.07
+0
V TŠC Nova Gorica....Njegov mentor praktičnega pouka pa je bil ing. Šauli M. Žural je pa v lokalu Žogica v Solkanu...tam se je največ nauču...
motorist_mb
29. 04. 2016 08.09
+9
Cal kakšen si bil na Ducatiju takšen je tvoj komentar ampak pozabljaš eno stvar...Lorenzo je klasa višje kot ti...on je prvak ti borba za deseto mesto ampak vsak ima svoje mnenje...še Rossi z slabšim motorjem se je boril za višje mesto...Ducati99man forza!
paulista
29. 04. 2016 08.02
-7
pravi Crutchlow: "Od vseh dirkačev, ki jih je imel v zadnjih letih Ducati, pa jih ne želim podcenjevati, je Lorenzo najboljši to je pa dobro povedal mislil je od Stonerja naprej ;-)
bcaaa
29. 04. 2016 11.19
fcb007
29. 04. 2016 11.28
+2
Bomo vidli, ko bo prišel na nekonkurenčen moto, kaj bo naslednje leto....
bcaaa
29. 04. 2016 11.35
Poslus kua je reku..na nekonkurencen. Haha. 3od4 dirk motor prprauln za stenge ( pac so bli umes padci ), je zame ZELO konkurencen motor. Ampak pauleta sm uprasu nekaj druzga :)
paulista
29. 04. 2016 11.45
-6
@bcaaa težko ocenjujem Stonerja z Lorencom ker nista vozla istega materiala, vem sam da je Lorenzo do današnjega dne zmagal nekaj več dirk od Rossija na istem kljub favoriziranju yamahe na začetku Rossija potem so dali enake pogoje ..za Stonerja pa dvomim če bi predvsem ker psihično ni na razini Lorenza in bi ga zvilo želodčne težave bi dobil...
bmw71
29. 04. 2016 11.47
+3
hehe,ko je 99 pojem psihične stabilnosti kajneda paule..
paulista
29. 04. 2016 11.50
-2
@bmw71 lani je Rossi zmagal 2 dirki na začetku, Lorenza ni bilo nikjer na koncu leta je Lorenzo mel 7 zmag Rossi pa 4...psihično šibki in nesamozavesten bi to težko naredil se strinjaš??
Mitutoyo
29. 04. 2016 11.53
-1
vemo pa kdo se je šel psihične igrice od AUS naprej ......na konc je pa dobil po nosu karmo......
bmw71
29. 04. 2016 11.54
+5
nisem govoril o tem,ampak o psihični stabilnosti 99,ki je zares izjemna,hehe
bmw71
29. 04. 2016 11.55
+5
1% vlage preveč,pa je nekje okoli 6,7 mesta...da ne govorim o vezirjih,podlogi čelade,jajčastih gumah itd...
paulista
29. 04. 2016 11.55
-5
@bmw71 dobro si rekel izjemna, Rossi je lani "počil" pod pritiskom zadnje dirke
bmw71
29. 04. 2016 11.58
+6
mogoče imaš prav,pa 7x ni počil poprej ,kaj misliš?vedno je tako,dobiš&zgubiš.bomo videli drugo leto,bo imel velike možnosti pokazati svojo psihično trdoto,ko ne bo vse tako kot on misli da bo.
paulista
29. 04. 2016 11.58
-3
@bmw71 podloga in vizir so bili potrjeni in se ni izmislil , kljub problemom je bil svetovni prvak :-) kar te najbolj boli
bmw71
29. 04. 2016 12.00
+4
mene nič ne boli,naj zmaga najboljši,no problemo...
bmw71
29. 04. 2016 12.01
-2
očitno imaš ti probleme,z daleč najtrofejnejšim dirkačem karavane,hehe
bcaaa
29. 04. 2016 12.03
+4
No Lorenzo ima nekaj vec zmag..vendar vsi vemo, da samo zmage ne odlocajo prvenstva.. tako ce se malo poigramo z zgodovino, potem opazimo da sta Lorenzo in Rossi bila tekmeca v sezonah 2008 2009 2010 2013 2014 2015.. ugotovimo da je bil Rossi v 2008 in 2008 suvereno boljsi v prvenstvu..tudi 2010 bi vrjetno bim se se nebi v Mugellu zlomil nogo, pocival 4dirke in se junasko vrnil na motor se poskodovan. V sezoni 2013 ob povratku Rossija je bil boljsi Lorenzo. V sezoni 2014 je bil ponovno boljsi Rossi. Sezone 2015 pa ne bom komentiral..no prvak je bil Lorenzo in samo to steje. No po prvenstvih lahko ugotovimo da je Rossi nekako stengo visje od Lorenza..oz da je v skupnih bojih v prvenstvu veckrat premagal Lorenza na istem materialu kot pa obratno. Mislim pa da je Stoner bolj popoven dirkac kot Lorenzo..le da je psihicno se manj stabilen.
paulista
29. 04. 2016 12.04
-6
nimam problemov ker je moj atud svetovni prvak ob najtrofejnešem dirkaču za namenček pa ima boljše razmerje zmag na istem materialu dobra referenca :-)
bcaaa
29. 04. 2016 12.06
+3
No prvak je bil..1x...ce odstejemo 2010 ko je bil vale poskodovan( ce ze merimo moci ).. Rossi je bil 2x :)..
lioon
29. 04. 2016 12.07
+5
Pozabili smo tudi na komarje...te so bili konkreten problem Lorenza :D
bmw71
29. 04. 2016 12.09
+3
paule bi rekel,da so bili tudi komarji potrjeni,hehe
paulista
29. 04. 2016 12.09
-1
@bcaaa bil si zelo pristranski saj je imel 2008 Rossi Bridgestone, Lorenzo Michelin razlika neprimerljiva, 2009 pa Rossi še satus 1 in zid v garaži ker ga je prpa kasneje je to obžaloval,... no ne glede na vse vse vzeto v obzir vsa leta Lorenzo zmagal 7 dirk več... ( ne omenjaj poškodbe 2010 kriv ni Lorenzo prav tako ne Rossi za poškodbo Lorenza 2013 ko ni potem odpeljal dirk..in zaradi tega bil na koncu ob naslov)
bmw71
29. 04. 2016 12.09
+1
aha,sedaj smo pa že pri gumah,hahaha...vsa čast
paulista
29. 04. 2016 12.15
-3
Rossi jevi fanatiki se težko sprijaznijo, da je po letu 2008, ko je Lorenzo prišel v motoGP boljši od Rossija: naslovi Lorenzo:Rossi = 3:2 zmage skupno Lorenzo :Rossi = 41 :25 zmage na istem materialu Lorenzo:Rossi = 32:25
bmw71
29. 04. 2016 12.20
+3
ker navijam zanj že 20 let,sm fanatik?kaj ste pa potem vi?navijaj za svojga komarja,sj ti nobedn nč ne bran...napišem pa valda loh kaj mislim,ali pač ne po tvoje,ker navijaš za komarja?sam upr
Mitutoyo
29. 04. 2016 12.31
-3
Pri 45ih on navija........hahahaha......siromak
bmw71
29. 04. 2016 12.32
+5
patetik te je delu...ti si pa rezultat.71 je pa križanka zate vidim,hahaha
paulista
29. 04. 2016 12.33
-1
@bmw71 nihče ti ne brani, da pišeš kar misliš, vendar zgoraj napisanih Lorenzovih dosežkov boš težko spodbijal z vizirji, komarji in podobnim to je tolažba brez argumentov
bcaaa
29. 04. 2016 12.34
+0
bmw71
29. 04. 2016 12.34
+0
jaz jih spodbijam?saj so to njegove besede,ne moje,hahaha
Mitutoyo
29. 04. 2016 12.35
-3
Križanko maš ti v glavi že zadnjih 20 let......
Erik Volk
29. 04. 2016 12.36
+2
paulista...popolnoma se strinjam s tabo...boljši je bil Lorenzo, zato je Rossi zapustil moštvo takrat (druga violija)
bmw71
29. 04. 2016 12.38
-3
Mitutoyo
29. 04. 2016 12.42
+2
Podcenjevanje.......ampak je to za vas rozike normaln pojav.....
bmw71
29. 04. 2016 12.44
-3
mutijaja..škoda časa zate...se slišimo v naslednji vojni
Mitutoyo
29. 04. 2016 12.50
+1
Tvoj čas je že zdavnaj poteku.......ene 20 let nazaj
bmw71
29. 04. 2016 13.00
-2
Mitutoyo
29. 04. 2016 13.10
+0
in kaj boš preverju ? siromak ...... se počutiš močnega mogoče ?
bmw71
29. 04. 2016 13.13
-5
bmw71
29. 04. 2016 13.13
-4
bmw71
29. 04. 2016 13.21
+0
ne rabm lastike,stoji.loh pa damo prpelš,da bo vidla...hajvan
bmw71
29. 04. 2016 13.24
+2
bmw71
29. 04. 2016 13.26
-3
jarti?
29. 04. 2016 17.58
+2