MotoGP

'Ne strinjam se z vodilnimi pri Ducatiju. Vse postaviti na glavo zaradi dirkača, ki je star 32 let?'

Modena, 10. 06. 2024 11.40 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Marko Juvan
Komentarji
190

Ustoličenje Marca Marqeza kot "manekena" ekipe Ducati, še naprej dviga prah znotraj in izven dirkaškega paddocka. "Javil" se je tudi uradni zastopnik Enee Bastianinija Carlo Pernat. Italijanski dirkač bo namreč po koncu sezone moral prepustiti svoje mesto pri rdečih 32-letnemu Špancu. "Mislil sem, da Ducati gleda v prihodnost, toda prihod 32-letnega dirkača v paddock razkriva, da rdeči izgubljajo kompas. Menim, da je odločitev milo rečeno napačna."

Več videovsebin
  • IZ 24UR: Po prestopu Marqueza v Ducati
    02:02
    IZ 24UR: Po prestopu Marqueza v Ducati
  • Iz 24UR: Marc Marquez bo v prihodnjih dveh sezonah motoGP dirkal za tovarniško ekipo Ducati
    01:01
    Iz 24UR: Marc Marquez bo v prihodnjih dveh sezonah motoGP dirkal za tovarniško ekipo Ducati

Carlo Pernat je zelo čustveno vzel dejstvo, da njegovega varovanca Enea Bastianinija od prihodnje sezone ne bo v uradni garaži ekipe Ducatija. 

V skupnem seštevku letošnjega letošnjega tekmovanja je v vodstvu je Jorge Martin s 171 točkami. Drugi je Francesco Bagnaia s 153 točkami. Marc Marquez je po sedmih dirkah s 136 točkami na tretjem mestu skupnega seštevka. Na zadnji dirki v Mugellu je bil drugi v sprintu in četrti na glavni dirki.

Namesto njega se bo tam bohotil osemkratni šampion Marc Marquez. "Vsak ima pravico svojega mnenja in vsak lahko dela, kar misli da je zanj prav. Spoštujem odločitev vodilnih mož Ducatija, a imam določene pomisleke," je za TuttoSport sprva dejal Pernat in nadaljeval: "Se kar pogosto vprašam, kakšna strategija je zadaj. Po odhodu Andrea Doviziosa so sprejeli dalekosežno odločitev, da gledajo v prihodnost in bodo razvijali nove dirkače v rdečem. Pričakovalo se je in tudi napovedovalo, da bosta v prvem planu kar se tega tiče Jorge Martin in Enea Bastianini, oba mlada, še kako ambiciozna dirkača, ki pašeta v zgodbo Ducatija, toda naenkrat se je zgodil zasuk v strategiji," je še opazil zastopnik Bastianinija, ki se po sezone poslavlja od ekipe iz Borga Panigaleja. 

Francesco Bagnaia in Enea Bastianini
Francesco Bagnaia in Enea Bastianini FOTO: AP

"Odmisliti Martina in Bastianinija in v garažo pripeljati 32-letnega dirkača, pa čeprav gre za osemkratnega šampiona, se mi ne zdi pametna poteza," je bil za TuttoSport brez dlake ne jeziku Pernat. "Moje mnenje je, da je odločitev povsem zgrešena." Pernat je prepričan, da je Marc Marquez prihod k tovarniškem Ducatiju izsilil ... 

"Menim, da vodstvo rdečih ni imelo veliko manevrskega prostora. V trenutku, ko se je Marc odločil, da ne gre k Pramacu, so imeli zvezane roke." Ob tem je, kot trdi Pernat, Ducati izgubil vso kredibilnost pri odločitvah, ki se bodo poznale v prihodnosti. "Nimaš več dirkačev, ki bi ti prišli prav v prihodnjih sezonah. Ducati ne gleda več na jutri, zanima ga zgolj in samo sedanjost. Usmeritev ni prava," je prepričan Pernat. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Če se bi mene vprašalo, potem ne bi menjal dirkačev pri Ducatiju, Enea in Pecco sta prijatelja tudi izven paddocka, razbiti ta odnos ni enostavno in pametno. Razbito je tudi ravnovesje v garaži," dodaja zastopnik Bastianinija, ki pa o prihodnosti njegovega razočaranega varovanca ni želel preveč govoriti. "Predpogodba z ekipo KTM je podpisana. In od tu naprej ni potrebno dodatno razglabljati. Enea je mož besede in mislim, da ni potrebno izgubljati časa," je pogovor za TuttoSport končal Carlo Pernat. 

Carlo Pernat
Carlo Pernat FOTO: MotoGP

Za Ducati vozi tudi aktualni prvak Italijan Francesco Bagnaia, ekipo bo po prihodu Marqueza zapustil drugi Italijan Enea Bastianini. Marquez je član poltovarniške Ducatijeve ekipe Gresini, v katero je prestopil pred letošnjo sezono, potem ko se je po dolgih letih sodelovanja razšel s Hondo.

V igri za tovarniški sedež pri trenutno premočnem proizvajalcu motorjev v svetu motoGP je bil tudi vodilni v seštevku sezone, Španec Jorge Martin, ki vozi za poltovarniško ekipo Pramac Ducati. A je Španec sporočil, da se bo v naslednji sezoni preselil k Aprilii.

Enea Bastianini od naslednje sezone ne bo več član tovarniške ekipe Ducatija.
Enea Bastianini od naslednje sezone ne bo več član tovarniške ekipe Ducatija. FOTO: MotoGP

Dall'Igna verjame v šampionski tandem Bagnaia - Marquez
Tovarniška ekipa Ducatija je na zadnji dirki svetovnega prvenstva v motociklizmu v elitnem razredu motoGP, šlo je za VN Italije v Mugellu, dosegla dvojno zmago. Slavil je svetovni prvak Bagnaia, drugi je bil njegov rojak Bastianini, tretji pa vodilni v seštevku sezone Španec Martin. 

Luigi Dall'Igna
Luigi Dall'Igna FOTO: motogp.com

"Rad bi se zahvalil Enei Bastianiniju in Jorgeju Martinu za njuno sodelovanje v zadnjih letih. Prepričan sem, da se bosta do konca borila za naslov prvaka. odločitev o drugem tovarniškem vozniku ni bila lahka, imeli smo seznam izjemnih dirkačev. Na koncu smo se odločili za Marca Marqueza, ki se je na samo nekaj dirkah odlično prilagodil našemu motociklu. Zdaj bomo imeli v ekipi dirkača s skupno 11 naslovi prvaka, z njuno zrelostjo in sposobnostmi pa bomo rasli kot ekipa," je ob najavi sodelovanja po dirki v Mugellu dejal direktor Ducatija Luigi Dall'Igna.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (190)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Deejjaann
27. 06. 2024 19.33
+7
Preden je prišel MM k Ducatiju je Ducati imel 8 konkurenčnih dirkalnikov in 8 konkurenčnih dirkačev kateri so sedeli na njih,sedaj se je pa s prihodom MM vse to porušilo vsaj po mojem mnenju,Matin je odšel k Aprilii Bezecci je odšel od VR46, Enea stran od Ducatija edino pozitivno za rdeče je da ostaja Bagniaja v tovarniškem moštvu-toda kot smo navajeni od MM pride na motocikel katerega do pomagali razvijati povsem drugi dirkači in potem s tem motociklom zmaguje,povsem vidno je bilo to pri Hondi motocikel katerega je pomagal razvijati Stoner predvsem pa Pedrosa toda "sadeže"tega dela je pobral MM,pred sezono ko je MM prišel k Repsol-Hondi so rekli glavni pri HRC-ju da bo prvo leto MM pomagal Prdrosi do tako željenega naslova in kaj je on naredil če ga med dirko ni zbil ga je pa prehitel namesto da bi mu ščitil hrbet kot je bilo dogovorjeno,samo poglejte HRC brez pomoči Pedrose in poglejte KTM-a s pomočjo Pedrose kako je konkurenčen,predvsem mladi Acosta in lani tudi Binder,sam sem bil cela keta navijač VR46 sedaj sem pa začel navijati za mladega Acosto,za katerega verjamem da bo v bodoče prvak, Ducatiju pa čas tiktaka ko bodo še spremembe v pravilniku začele veljati ne bodo več tako dominantni in proti koncu sezone 2025 če se bosta oba tovarniška dirkača borila za naslov bo jok in stok,pa lep dan želim vsem privržencem in navijačevm moto gp-ja
FIRBCA
20. 06. 2024 19.56
-2
pa kaj ni temu modelu jasno in se komu tu v Aziji se je prodaja drasticno dvignila za italjansko kosilnico in se se bo zaradi cesa se je. Pa ne cmokajte.
VR tak Urbin sin
14. 06. 2024 09.25
-7
Night fly ....brez debate je moj avatar, ki je bolj značajske podobe Valentina Rossija, nadimek pa bolj prispodoba njegovega videza in obnašanja
AchiIIeus
14. 06. 2024 11.24
+1
VR tak Urbin sin
14. 06. 2024 13.12
-3
V bistvu lahko rečemo tudi samo 2015 ali pa CAS, pa je vse zajeto
P1800
15. 06. 2024 12.25
-1
46 si mal pod gasom ali si vsak dan po “normali “ premaknjen?, najdi si pomoč
Night fly
17. 06. 2024 15.45
-2
P1800 15. 06. 2024 12.25//////////////// se popolnoma strinjam ....
VR tak Urbin sin
17. 06. 2024 18.22
-1
Kaktus--
18. 06. 2024 14.08
-1
Lažnivcu je zopet pod promili, zdravit naj se gre!
Night fly
13. 06. 2024 17.08
+3
AchiIIeus 13. 06. 2024 11.56 +5 Ni res, Rossi je boljši od Kilavega, rezultati vse povedo, brez debate!//////////////nobene debate . Res je , dejstva govorijo , pa se lahko maneken mece na trepalnice , tega ne more spremeniti . Pernat ,Pedrosa ,pa se marsikateri dirkac so povedali svoje o tem `manekenu ` ,ki mu od 2012 kar naprej pod rit podtikajo najboljse motorje . Zakaj majster ni sel recimo na GasGas kot Acosta , pa naj zrihta sajtrgo . No ,saj mu je ze letos Acosta marsikaj pokazal kako bo drugo leto .
mmblackbird
13. 06. 2024 17.58
-7
AchiIIeus
14. 06. 2024 08.21
+7
VR tak Urbin sin
14. 06. 2024 13.13
-2
Za Ahila s svojo kito v delu ne moremo reči da smeti. Tudi slovenski jezik je dovolj bogat in imamo za to kar precej bolj primernih besed
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 16.04
-4
Ahil ...moj avatar je bolj značajske podobe Valentina Rossija, nadimek pa bolj prispodoba njegovega videza in obnašanja
AchiIIeus
13. 06. 2024 08.19
+8
Dejstvo je da se motoGP prvenstvo ne osvoji z gejevskimi plesi, z njimi se osvajajo sebi enaki podrepniki, za prvenstvo pa je potrebno zmagovati, biti boljši od drugih, se pravi biti najboljši, kar pa Kilavi definitivno ni, brez debate!
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 10.49
-12
Tudi gejevski plesi niso pomembni ...in to smo poudarjali ves čas kariere Valentina Rossija, ki so to razumeli kot skeče ampak niso skeči..... brez debate.
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 10.49
-13
Če bi se takim stvarem reklo skeči, potem bi lahko rekli, da je Valentino Rossi član skečem prijazno...pa ne rečemo , če smo realni...
AchiIIeus
13. 06. 2024 11.54
+12
Ti nisi nič povdarjal, ti ga od nekdaj ublaš na Rossija, brez debate!
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 12.49
-10
Ti nisi nič povdarjal, ti ga od nekdaj ublaš na Rossija, brez debate!
AchiIIeus
13. 06. 2024 13.23
+11
Lažnivc, a to da ti plata preskakuje na Studencu ne znajo zrihtat, vprašam za Mucija, njemu tudi preskakuje.
Monster_cat
13. 06. 2024 15.00
-7
povdarjal ali poudarjal.... to je zdaj vprasanje za jeznega ahila ???.
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 15.44
-7
Ahilova težava pa je njegova kita zato je zmeraj lokomotiva
AchiIIeus
14. 06. 2024 08.22
+9
Lažnivc...tragični junak med podrepniki, poznan kot proliv tega portala, brez debate!
VR tak Urbin sin
14. 06. 2024 10.18
-7
AchiIIeus
14. 06. 2024 11.32
+6
Lažnivc zopet lokomotivo špila, potem bo pa spet jok, ko ga bo peklo, brez debate!
VR tak Urbin sin
12. 06. 2024 21.45
-10
Vse je jasno . Marko skače bo Ducatiju prinesel več cekinov kot Martinov Jorg v naslednjih dveh sezonah. Ducati dirka za prodajo motorjev in ustvarjanje dobička, zato je edinstven dirkač v vsej zgodovini elitnega dirkanja v tovarniški ekipi Ducatija logična poteza . Martinov Jorg se je nekoliko precenil a vseeno potegnil dobro potezo za moštvo, ki potrebuje vodjo . Ducati mu tako ne bo izplačal ogromne plače, ki bi mu pripadla v tovarniškem Ducatiju sta pa Martin in Enea v tej sezoni deležna enakega plačila. Aprilia je Martinu ponudila veliko več denarja in tovarniški sedež . Po drugi strani Marko skače ne potrebuje denarja, zato bo verjetno veseljem prejemal manj denarja za motor z najnovejšimi specifikacijami, vsekakor pa višjo, kot jo ima sedaj . Ducati igra na karto boljših možnosti da s Peccom in Marcom še dodatno povečajo možnosti za naslove v naslednjih letih in na en mah prodajo še več motociklov s pridihom Marcovega statusa superzvezdnika in ambasadorja motogp .
VR tak Urbin sin
12. 06. 2024 21.49
-10
in Amen,.......če so realni brez debate....
AchiIIeus
13. 06. 2024 08.17
+12
Ampak dejstvo je da je Kilavi prepočasen, tudi z najhitrejšim Ducatijem ni konkurenčen, čer smo realni.
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 10.50
-10
Tak je kot Rossi , le da je Rossi to delal na tovarniškem Ducatiju in z 200 miljonskim minusem, Marko skače pa dela to zastonj
AchiIIeus
13. 06. 2024 11.56
+12
Ni res, Rossi je boljši od Kilavega, rezultati vse povedo, brez debate!
AchiIIeus
12. 06. 2024 21.45
+9
Zgolj dejstvo je da se motoGP prvenstvo ne osvoji z gejevskimi plesi, z njimi se osvoja sebi enake podrepnike, za prvenstvo pa je potrebno zmagovati, biti boljši od drugih, se pravi biti najboljši, kar pa Kilavi definitivno ni, brez debate!
VR tak Urbin sin
12. 06. 2024 21.47
-12
Tudi gejevski plesi niso pomembni ...in to smo poudarjali ves čas kariere Valentina Rossija, ki so to razumeli kot skeče ampak niso skeči..... brez debate.
VR tak Urbin sin
12. 06. 2024 21.48
-11
Če bi se takim stvarem reklo skeči, potem bi lahko rekli, da je Valentino Rossi član skečem prijazno...pa ne rečemo , če smo realni...
AchiIIeus
13. 06. 2024 08.13
+11
Res škoda da se trudiš dokazovat da si Teslo, ko pa vsi že vemo!
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 10.51
-10
Ahilova težava pa je njegova kita zato je zmeraj lokomotiva
AchiIIeus
13. 06. 2024 11.57
+10
Zopet izpoved razhondlanga podrepnika, le koga briga!
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 12.49
-11
Zopet izpoved razhondlanga podrepnika, le koga briga!
AchiIIeus
13. 06. 2024 13.24
+11
Lažnivc, a to da ti plata preskakuje na Studencu ne znajo zrihtat?
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 15.44
-8
Zopet izpoved razhondlanga podrepnika, le koga briga!
AchiIIeus
14. 06. 2024 08.23
+9
Lažnivc, res škoda da se trudiš dokazovat da si Teslo, ko pa vsi že vemo!
VR tak Urbin sin
14. 06. 2024 13.22
-3
Lažnivc, res škoda da se trudiš dokazovat da si Teslo, ko pa vsi že vemo!
VR tak Urbin sin
12. 06. 2024 10.55
-16
Lahko bomo primerjali 32-letnega Rossija na tovarniškem Ducatiju in 32-letnega Marqueza prav tako na tovarniškem Ducatiju, ko prvič ne bo na najboljšem motorju Hondi in nato še na GP23 ............... Vse kar bo pod črto zabeleženo manj kot 200 milijonov evrov minusa na dve sezoni bo bolje od tavullskega čudeža . To pa je "small potatoes"
AchiIIeus
12. 06. 2024 12.15
+16
Na koga ga ublaš ni pomembno, dejstvo je da se motoGP prvenstvo ne osvoji z gejevskimi plesi, z njimi Kilavi osvaja sebi enake podrepnike, za prvenstvo pa je potrebno zmagovati, biti boljši od drugih, se pravi biti najboljši, kar pa Kilavi definitivno ni, brez debate!
Monster_cat
12. 06. 2024 14.51
-17
VR tak Urbin sin
12. 06. 2024 15.36
-17
Tudi gejevski plesi niso pomembni ...in to smo poudarjali ves čas kariere Valentina Rossija, ki so to razumeli kot skeče ampak niso skeči..... brez debate.
VR tak Urbin sin
12. 06. 2024 15.39
-17
Če bi se takim stvarem reklo skeči, potem bi lahko rekli, da je Valentino Rossi član skečem prijazno...pa ne rečemo , če smo realni...
AchiIIeus
13. 06. 2024 08.16
+13
Lažnivc, laž ima kratke noge, komentatorji in smo te že zdavnaj spregledali, upam da tudi v uredništvu končno spregledajo, saj gre v tvojem primeru za hudo moteno osebnost, ki definitivno ni v stanju kulturno neoporečne komunikacije. Tvoje lažnivo vsiljevanje z namenom širjenja homoseksualne vsebine je milo rečeno gnusno. Sram te bodi pokvarjenec!
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 10.52
-14
Lažnivc, laž ima kratke noge, komentatorji in smo te že zdavnaj spregledali, upam da tudi v uredništvu končno spregledajo, saj gre v tvojem primeru za hudo moteno osebnost, ki definitivno ni v stanju kulturno neoporečne komunikacije. Tvoje lažnivo vsiljevanje z namenom širjenja homoseksualne vsebine je milo rečeno gnusno. Sram te bodi pokvarjenec!
AchiIIeus
13. 06. 2024 11.57
+12
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 12.50
-14
AchiIIeus
13. 06. 2024 13.25
+11
Lažnivc, a to da ti plata preskakuje na Studencu ne znajo zrihtat, se res ne da?
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 15.44
-8
Lažnivc, a to da ti plata preskakuje na Studencu ne znajo zrihtat, se res ne da?
Indawood
12. 06. 2024 08.26
-12
Če martin nebo letos prvak , potem z aprilijo tut nebo 🤦 ...
Tenma
11. 06. 2024 18.59
-15
Sem nekje zasledil da ima Markec največ sledilcev tudi veliko več od rosite... Tako je, če si dober :)
AchiIIeus
12. 06. 2024 08.27
+16
Patološki lažnivci kot ste podrepniki kompulzivno lažete brez očitnega jasnega motiva. Te vrste laganje je drugačno od nepatološkega laganja, ki neredko prinaša neke koristi. Ker stvari še niso dobro raziskane, si stroka ni povsem na jasnem, ali se patološki lažnivci svoje patologije sploh zavedajo in ali so sposobni racionalno razmišljati o svojih lažeh. Patološki lažnivec ne uničuje življenja samo drugim ampak tudi sebi. Sicer noče lagati, saj to sovraži, ampak ne morem si pomagati.
VR tak Urbin sin
12. 06. 2024 10.30
-20
Patološki lažnivci kot ste podrepniki kompulzivno lažete brez očitnega jasnega motiva. Te vrste laganje je drugačno od nepatološkega laganja, ki neredko prinaša neke koristi. Ker stvari še niso dobro raziskane, si stroka ni povsem na jasnem, ali se patološki lažnivci svoje patologije sploh zavedajo in ali so sposobni racionalno razmišljati o svojih lažeh. Patološki lažnivec ne uničuje življenja samo drugim ampak tudi sebi. Sicer noče lagati, saj to sovraži, ampak ne morem si pomagati.
AchiIIeus
14. 06. 2024 08.23
+7
VR tak Urbin sin
11. 06. 2024 16.27
-14
Dani Pedrosa je dirkač ,ki je Rossija brezkompromisno opozoril na nevarno dirkanje, ko je le ta dirkal z rentgensko sliko svojega bratranca ...zakaj se je Valentino brutalno spravil na tega gentlemana ve le Valentino sam. Da Dani Pedrosa ni iz testa za šampione je jasno dobršnemu delu poznavalcem in nepoznavalcem , nismo pa vedeli, da ni razvijal Honde, s čimer nas je šokiral Suppo, ki je poznal razmere pri Hondi. Zdaj je vprašanje ali je Dani čudovita oseba in je tudi nam polepšal dan ? Ne, Dani Pedrosa je predvsem človek, ki ne utaja davkov a v tem se tako ne loči od ostalih španskih dirkačev.
AchiIIeus
12. 06. 2024 11.19
+18
Dani Pedrosa je dirkač ,ki je Marqueza brezkompromisno opozoril na nevarno dirkanje, ko je le ta dirkal z rentgensko sliko filipinskega delavca ...zakaj se je Marc brutalno spravil na tega gentlemana ve le Marc sam. Da je Dani Pedrosa iz testa za šampione je jasno dobršnemu delu poznavalcem in nepoznavalcem , Vsi smo vedeli, da je razvijal Honde, kar nam je potrdil tudi Suppo, ki je poznal razmere pri Hondi. Zdaj je vprašanje ali je Dani čudovita oseba in je tudi nam polepšal dan ? Je, Dani Pedrosa je predvsem človek, ki ne ogroža vseh okoli sebe, v tem se tako nezmerno loči od Marc Marqueza, ki ostaja čvrsto v vodstvu kot najpodlejši dirkač vseh časov, brez debate!.
VR tak Urbin sin
12. 06. 2024 19.23
-16
Dani Pedrosa je dirkač ,ki je Rossija brezkompromisno opozoril na nevarno dirkanje, ko je le ta dirkal z rentgensko sliko svojega bratranca ...zakaj se je Valentino brutalno spravil na tega gentlemana ve le Valentino sam. Da Dani Pedrosa ni iz testa za šampione je jasno dobršnemu delu poznavalcem in nepoznavalcem , nismo pa vedeli, da ni razvijal Honde, s čimer nas je šokiral Suppo, ki je poznal razmere pri Hondi. Zdaj je vprašanje ali je Dani čudovita oseba in je tudi nam polepšal dan ? Ne, Dani Pedrosa je predvsem človek, ki ne utaja davkov a v tem se tako ne loči od ostalih španskih dirkačev in tudi italijanskih drkačev.
AchiIIeus
12. 06. 2024 21.32
+14
Dani Pedrosa je dirkač ,ki je Marqueza brezkompromisno opozoril na nevarno dirkanje, ko je le ta dirkal z rentgensko sliko filipinskega delavca ...zakaj se je Marc brutalno spravil na tega gentlemana ve le Marc sam. Da je Dani Pedrosa iz testa za šampione je jasno dobršnemu delu poznavalcem in nepoznavalcem , Vsi smo vedeli, da je razvijal Honde, kar nam je potrdil tudi Suppo, ki je poznal razmere pri Hondi. Zdaj je vprašanje ali je Dani čudovita oseba in je tudi nam polepšal dan ? Je, Dani Pedrosa je predvsem človek, ki ne ogroža vseh okoli sebe, v tem se tako nezmerno loči od Marc Marqueza, ki ostaja čvrsto v vodstvu kot najpodlejši dirkač vseh časov, brez debate!
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 10.52
-10
Dani Pedrosa je dirkač ,ki je Rossija brezkompromisno opozoril na nevarno dirkanje, ko je le ta dirkal z rentgensko sliko svojega bratranca ...zakaj se je Valentino brutalno spravil na tega gentlemana ve le Valentino sam. Da Dani Pedrosa ni iz testa za šampione je jasno dobršnemu delu poznavalcem in nepoznavalcem , nismo pa vedeli, da ni razvijal Honde, s čimer nas je šokiral Suppo, ki je poznal razmere pri Hondi. Zdaj je vprašanje ali je Dani čudovita oseba in je tudi nam polepšal dan ? Ne, Dani Pedrosa je predvsem človek, ki ne utaja davkov a v tem se tako ne loči od ostalih španskih dirkačev in tudi italijanskih drkačev.
AchiIIeus
13. 06. 2024 13.25
+10
Dani Pedrosa je dirkač ,ki je Marqueza brezkompromisno opozoril na nevarno dirkanje, ko je le ta dirkal z rentgensko sliko filipinskega delavca ...zakaj se je Marc brutalno spravil na tega gentlemana ve le Marc sam. Da je Dani Pedrosa iz testa za šampione je jasno dobršnemu delu poznavalcem in nepoznavalcem , Vsi smo vedeli, da je razvijal Honde, kar nam je potrdil tudi Suppo, ki je poznal razmere pri Hondi. Zdaj je vprašanje ali je Dani čudovita oseba in je tudi nam polepšal dan ? Je, Dani Pedrosa je predvsem človek, ki ne ogroža vseh okoli sebe, v tem se tako nezmerno loči od Marc Marqueza, ki ostaja čvrsto v vodstvu kot najpodlejši dirkač vseh časov, brez debate!
VR tak Urbin sin
13. 06. 2024 15.45
-8
Dani Pedrosa je dirkač ,ki je Rossija brezkompromisno opozoril na nevarno dirkanje, ko je le ta dirkal z rentgensko sliko svojega bratranca ...zakaj se je Valentino brutalno spravil na tega gentlemana ve le Valentino sam. Da Dani Pedrosa ni iz testa za šampione je jasno dobršnemu delu poznavalcem in nepoznavalcem , nismo pa vedeli, da ni razvijal Honde, s čimer nas je šokiral Suppo, ki je poznal razmere pri Hondi. Zdaj je vprašanje ali je Dani čudovita oseba in je tudi nam polepšal dan ? Ne, Dani Pedrosa je predvsem človek, ki ne utaja davkov a v tem se tako ne loči od ostalih španskih dirkačev in tudi italijanskih drkačev...
AchiIIeus
14. 06. 2024 08.24
+8
Dani Pedrosa je dirkač ,ki je Marqueza brezkompromisno opozoril na nevarno dirkanje, ko je le ta dirkal z rentgensko sliko filipinskega delavca ...zakaj se je Marc brutalno spravil na tega gentlemana ve le Marc sam. Da je Dani Pedrosa iz testa za šampione je jasno dobršnemu delu poznavalcem in nepoznavalcem , Vsi smo vedeli, da je razvijal Honde, kar nam je potrdil tudi Suppo, ki je poznal razmere pri Hondi. Zdaj je vprašanje ali je Dani čudovita oseba in je tudi nam polepšal dan ? Je, Dani Pedrosa je predvsem človek, ki ne ogroža vseh okoli sebe, v tem se tako nezmerno loči od Marc Marqueza, ki ostaja čvrsto v vodstvu kot najpodlejši dirkač vseh časov, brez debate!
VR tak Urbin sin
14. 06. 2024 13.24
-2
Gentleman Dani Pedrosa je dirkač ,ki je Rossija brezkompromisno opozoril na nevarno dirkanje, ko je le ta dirkal z rentgensko sliko svojega bratranca ...zakaj se je Valentino brutalno spravil na tega gentlemana ve le Valentino sam. Da Dani Pedrosa ni iz testa za šampione je jasno dobršnemu delu poznavalcem in nepoznavalcem , nismo pa vedeli, da ni razvijal Honde, s čimer nas je šokiral Suppo, ki je poznal razmere pri Hondi. Zdaj je vprašanje ali je Dani čudovita oseba in je tudi nam polepšal dan ? Ne, Dani Pedrosa je predvsem človek, ki ne utaja davkov a v tem se tako ne loči od ostalih španskih dirkačev in tudi italijanskih drkačev...
VR tak Urbin sin
11. 06. 2024 16.19
-16
Če bi pa Luca Marini hotel zdaj menjati moštvo bi imeli pa vsi zvezane roke. Najslabše bi jo odnesla " garderoba" garaža Honde , kjer so vsi dirkači tako dobri prijatelji, da se celo na dirki vozijo skupaj.
nebel
11. 06. 2024 12.05
+16
Očitno gre navzdol tudi s prenosi. Na Voyu so že prečrtali petke in v soboto ogrevanje, ostajajo samo še kvalifikacije in dirke. Naslednje pa bodo ostale samo nedeljske dirke? Zato očitno tudi najcenejši komentatorji, varčevanje povsod dokler gre, potem pa konec.
VR tak Urbin sin
11. 06. 2024 10.50
-18
"Če se bi mene vprašalo, potem ne bi menjal dirkačev pri Ducatiju, Enea in Pecco sta prijatelja tudi izven paddocka, razbiti ta odnos ni enostavno in pametno. Razbito je tudi ravnovesje v garaži,"pravi Carlo...torej bi morala tudi Rossi in Fenati biti ves čas skupaj... dva , ki sta brcala dirkače na dirkah iste sezone
AchiIIeus
11. 06. 2024 11.56
+16
Zopet se je izkazala moja trditev za edino pravilno, ko sem napisal da je podrepnišk
AchiIIeus
11. 06. 2024 11.57
+16
Res škoda da se trudiš dokazovat da si Teslo, ko pa vsi že vemo!
VR tak Urbin sin
11. 06. 2024 12.05
-16
Zopet se je izkazala moja trditev za edino pravilno, ko sem napisal da je podrepnišk
VR tak Urbin sin
11. 06. 2024 12.05
-18
Res škoda da se trudiš dokazovat da si Teslo, ko pa vsi že vemo!
AchiIIeus
11. 06. 2024 12.18
+16
VR tak Urbin sin
11. 06. 2024 16.09
-17
Monster_cat
11. 06. 2024 16.44
-14
AchiIIeus
12. 06. 2024 08.19
+17
Mucek, vsa imena se pišejo z veliko, Teslo!
VR tak Urbin sin
12. 06. 2024 10.32
-16
Ahil...grški junak poznan po ljubimcih in slabi kiti...tudi z veliko
AchiIIeus
12. 06. 2024 11.21
+20
Lažnivc...tragični junak med podrepniki, poznan kot proliv tega portala, brez debate!
VR tak Urbin sin
12. 06. 2024 19.24
-17
Najslabši del tebe Ahil je kita, kar pomeni da nisi zadaj
AchiIIeus
12. 06. 2024 21.34
+18
VR tak Urbin sin
14. 06. 2024 13.25
-2
VR tak Urbin sin
11. 06. 2024 10.46
-18
Gigijeva taktika je , raje goloba trdno v v rokah, kot imeti vrabca na strehi
VR tak Urbin sin
11. 06. 2024 10.44
-16
Zanimivo, kar čudi večino, da nekdo, ki ga nihče noče pove svoje želje in to označijo kot izsiljevanje....še bolj čudno je , da dirkač noče v Pramac, Lenovo pa ima zaradi tega zvezane roke...
AchiIIeus
11. 06. 2024 11.59
+14
Me ne čudi da nič ne zastopiš, itak ti nismo nikoli pripisovali te vrline.
VR tak Urbin sin
11. 06. 2024 12.05
-16
Me ne čudi da nič ne zastopiš, itak ti nismo nikoli pripisovali te vrline.
AchiIIeus
11. 06. 2024 12.22
+15
Lažnivc, a to da ti plata preskakuje na Studencu ne znajo zrihtat, vprašam za Mucija, njemu tudi preskakuje.
VR tak Urbin sin
11. 06. 2024 16.10
-13
Lažnivc, a to da ti plata preskakuje na Studencu ne znajo zrihtat, vprašam za Mucija, njemu tudi preskakuje.
AchiIIeus
12. 06. 2024 08.22
+14
VR tak Urbin sin
12. 06. 2024 10.33
-16
Pustimo Rossija ...zgolj ime, ki so mu ga dali drugi in ne on sam
belidirkac
11. 06. 2024 09.58
+6
Če nekdo kot občasni ali naključni obiskovalec,ki ne pozna podrobnosti, bere komentarje na tej strani,ne more vedeti da žal vsebujejo veliko lažnih pa tudi dezinformacij. Ne vem,kaj je namen tega,pa naj bo tako... Slika za sezono 2025 je vse bolj jasna. Kaj pa nadaljevanje letošnje? Favorit za naslov ostaja Pecco,morda Marc? Rdeči bodo naredili vse da št.1 ostane pri njih. Čeprav so Martinu do konca sezone pri Ducatiju obljubili vso podporo,se nekako ne morem znebiti občutka,da mu bo tu in tam skrivnostno nagajal dirkalnik ali pnevmatike in bo izpadel iz boja za naslov. Čeprav je hiter,se poraja vprašanje ali bo Pramac deležen vseh posodobitev,sploh,če se preselijo k Yamahi. Tudi Enei vedno malo zmanjka do vrha. Ker oba po tej sezoni zapuščata Ducati,sta po moje že v drugem planu. Pecco je do zdaj od prvih štirih na skupni lestvici največkrat ostal brez točk. Kako bo v nadaljevanju sezone,pa nihče ne ve. Če ne upoštevamo padcev ali poškodb,nimam kristalne krogle,lahko predvidevam da so rdeči že prvaki. Upam da se motim,naj bo prvenstvo zanimivo in fer do konca.
Tenma
10. 06. 2024 21.47
-15
Vse glavce prii Ducatiiju niso toliko pametne kot Achiilleus.
AchiIIeus
11. 06. 2024 12.23
+13
Lucky
10. 06. 2024 21.44
-14
Na tem svetu tako bogatega jezika, kjer bi našel besedo, ki bi opisala vse faile Švicarja in jezdića x 15, ki sta jih nakidala v zadnjih letih. Mogoče je kje višje od stratosfere kak jezik, ki bi lohk to razložu. Dokler ne pridemo do teh stratosferskih besed, se bomo pa sam smejal. 😂
Lucky
10. 06. 2024 21.52
-17
Tmle med svetu in tako je zmanku "ni". Neverjetn je, da nekdo, ki ga nben noče izsili prestop v tovarniško ekipo. To lohk razložta sam Švicar in jezdić x 15.
VR tak Urbin sin
10. 06. 2024 21.53
-17
Še v italijanskem bogatem jeziku ne najdem besede , ki bi se jima pomensko približala , če sem za Valentina še nekako našel avatarin nick , ki sta popolna preslikava tavullskega čudesa, pa bo Nightfly ostal Nightfly. Najkrajša beseda , ki ga v celoti definira. Čez nekaj let bo to motoroznanska žaljivka tudi izven luganskega kantona in meja Švice. Mogoče bomo lahko z rokami celo nakazali Vinkotov križ, če nas bo kdo ozmerjal z njim.
Lucky
10. 06. 2024 21.59
-17
Nimam pojma, kam mi je en komentar vrgl. Mogoč v smetnjak, pa ga ponavlam. Verjetn tud ti ne morš razložt, kk lohk nekdo, ki ga nben noče, izsili prestop v tovarniško ekipo?
Monster_cat
10. 06. 2024 21.59
-18
AchiIIeus
11. 06. 2024 10.04
+22
Podrepniki, kot že rečeno laž ima kratke noge, komentatorji in uredništvo smo vas že zdavnaj spregledali. Da gre za motene osebe, ki definitivno niste v stanju kulturno neoporečne komunikacije ni nobena skrivnost, hvaljenje na koga ga ublate pa tudi ni novica ki bi kogarkoli tukaj zanimala, če smo realni.
VR tak Urbin sin
11. 06. 2024 16.11
-17
Podrepniki, kot že rečeno laž ima kratke noge, komentatorji in uredništvo smo vas že zdavnaj spregledali. Da gre za motene osebe, ki definitivno niste v stanju kulturno neoporečne komunikacije ni nobena skrivnost, hvaljenje na koga ga ublate pa tudi ni novica ki bi kogarkoli tukaj zanimala, če smo realni.
AchiIIeus
12. 06. 2024 08.23
+18