MotoGP

Čakajo le še na potrditev: Vinales Suzukiju sporočil, da bo nasledil Lorenza pri Yamahi

Firence, 17. 05. 2016 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Govorice bodo resničnost očitno postale že v tem tednu, ko se dirkači razreda motoGP zbirajo v toskanskem Mugellu. Maverick Vinales bo iz ekipe Suzuki odšel k japonskemu tekmecu Movistar Yamahi, kjer bo talentirani Katalonec zapolnil vrzel po odhodu rojaka Jorgeja Lorenza.

Maverick Vinales velja za velikega talenta.
Maverick Vinales velja za velikega talenta. FOTO: AP

Spektakel v Mugellu, Toskana ljubiteljev motociklizma in dirkačev karavane res nikoli ne razočara, bo imel ta konec tedna dodaten ščepec zanimivosti. Maverick Vinales (Suzuki) bi lahko šel po stopinjah rojaka Danija Pedrose, ki je v ponedeljek oznanil, da bo ostal zvest Repsol Hondi. Njegov katalonski sosed naj bi po poročanju dnevnika AS javnosti sporočil, da zapušča Suzuki in se seli k Movistar Yamahi, kjer ga z odprtimi rokami (tako je povedal že večkrat) pričakuje devetkratni prvak Valentino Rossi. Italijan bo v letošnji sezoni končal z napetim sobivanjem z branilcem naslova Jorgejem Lorenzom, potem ko je Majorčan pristal na ponudbo Ducatija. Pri dnevniku AS so prepričani, da je za odhod Vinalesa k japonskim tekmecem že vse dogovorjeno, novica pa bo uradna postala še pred dirko v Mugellu, ki jo bomo v živo na Kanalu A in VOYO prenašali ta konec tedna.

21-letni Vinales je bil "vroča roba" že od začetka sezone, še bolj pa so njegove delnice poskočile, ko je Lorenzo oznanil, da odhaja k Ducatiju. Čeprav Vinalesa na Suzuki vežejo lepi spomini, konec koncev mu je japonsko moštvo kljub pomanjkanju izkušenj ponudilo mesto v ekipi za motoGP, se bo njegovega prihoda razveselila velika Suzukijeva tekmica Yamaha. Praznih rok so ostali tudi pri Ducatiju in Repsol Hondi, ki so prav tako izkazali zanimanje za Vinalesa. Talentirani dirkač se je po poročanju španskih medijev odločal le med Suzukijem in Yamaho, tudi zaradi tega, ker je rasel skupaj z motociklom GSX-RR in verjame, da bo v prihodnje Suzuki sposoben še velikih reči. A premamila ga je možnost dirkanja z Yamahinim M1, s katerim bo lahko veliko hitreje vstopil v boj za naslov, ki je njegova velika želja, o kateri smo že pisali.

Maverick Vinales
Maverick Vinales FOTO: AP

O njegovi (ne)odločnosti so se razpisali tudi ostali mediji, Vinales pa je bojda že v soboto ob kvalifikacijah v Le Mansu Suzukiju prenesel svojo odločitev. Za nameček je prvič v zgodovini stopil na stopničke v razredu motoGP in ekipo iz Hamamacuja vrnil na motociklistični zemljevid ter potrdil, da ima potencial v boju za najvišja ali vsaj visoka mesta. Po tem, ko je Pedrosa v ponedeljek končal z negotovostjo in potrdil, da po desetih letih ne bo zapustil Honde, se očitno v naslednjih dneh obetajo novi premiki v karavani. Dirkač iz razreda moto2 Alex Rins (Kalex) je zaenkrat favorit za nasledstvo Vinalesa pri Suzukiju, pogajanja so bojda že napredovala, a najprej je potrebno počakati, da bo najbolj zaželeni mladi dirkač v razredu motoGP storil pomemben korak v svoji razvijajoči se karieri.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (52)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

borut30
18. 05. 2016 08.47
+3
Callux, Nightyfly......bereš lahko le tisto, kar želiš prebrati. Nisem čisto prepričan o Ducatiju in Rossiju, kar sta napisala. Zakaj ne?.....ker je Valentino že v samem začetku, t.i. prvem testu pokazal, da mu koncept Ducatija nikakor ne leži. In to v smislu samega agregata in pa okvirja. Njegov način dirkanja je bil tako zelo različen od recimo Stonerjevega(za katerega je bil konec koncev GP09 tudi narejen) in je imel velike težave pri samem prilagajanju na dirkalnik. Ker je imel Ducati tisto leto 2010 že v osnovi narejen dirkalnik, ki je bil mimogrede evolucija GP09, je bilo težko pričakovati, da bodo Italjani pred sezono naredili čisto nov koncept motocikla. Sploh, ker so od Valentina pričakovali, da se bo z lahkoto privadil na GP10 in z J. Burgesom naredili še tisti kanček detajlov, da bodo zares zmagovali. Verjetno so zares vse upe položili na *čudežnega* Valentina in njegovo ekipo. In če smo iskreni, tudi GP09 ni bil glih slab dirkalnik, je zmagal kar na nekaj dirkah leta 2009. Za moje pojme se niso izkazali ne prvi in ne drugi. Valentino je že v samem začetku uvidel, da ne bo potreboval le *18 sekund* za zmagovit motocikel, ampak čudež. Ki ga pa ga nikoli ni bilo. Je pa tudi nekaj res, Ducati ni Yamaha, ki se zelo prilagaja dirkaču in Italjani vse delajo na zelooo dolgi rok. Za poje pojme je bil sam Stoner veliko boljši dirkač za Ducati, kot Rossi. Pa če me vsi sedaj *napadejo*. Ima veliko bolj čudežen način dirkanja, oz se veliko bolje prilagodi na različne tipe motociklov. Ne uporablja tako finih nastavitev, kot recimo Valentino oz Lorenzo. Kar se tiče primerjave Rossi&Lorenzo....le rezultati lahko povejo, kdo je uspešnejši. In to rezultati v skupnih letih pri enakem proizvajalcu. Nič drugega! Kdo je kej kopiral itd, je totalni nesmisel. Vsi ste to čivkali in čivkajo vsi strokovnjaki, kako različen stil vožnje imata. Nekaj ne gre skupaj..... In ja, Lorenzo je prišel na zmagovalni motocikel. Kaj je tukaj narobe? tudi Rossi je prišel leta 2000 na zmagovalni, je res? Honda je bila 6x sv. prvak do leta 2000. In Valentino je dobil leta 2000 vso podporo tovarniškega moštva z vsemi nastavitvami Alexa, ki je bil leto poprej sv. prvak. To omenjam zato, kako enosmerno lahko pogleda nekdo, ki ne ceni in ne vidi nič drugega....kot Valentina. Ker noben dirkač ni nad moštvom in moštvo poskrbi, da bo na novo pripeljani dirkač imel vso podporo samega moštva.
Callux
18. 05. 2016 11.06
+2
Vidim, da se nismo čisto razumeli, a nič ne de.. Sam te ne bom napadal, ker si celotno stvar dobro opisal in se z njo strinjam, dodal bom še nekaj malenkosti... Je Valentino podcenjeval težave, ki jih je imel Ducati? Veliko stvari kaže na to, a ni glavni krivec za polomijo, ki je sledila v letih 2011 in 2012, ko je dirkal tam.. Glavna krivca po mojem mnenju v tej situaciji sta dva, saj se je vse začelo že precej prej... Popolna nepovezanost med tehniki v tovarni in tistimi na progi ter hude napake v sami zasnovi agregata... Dejstvo je, da je Gigi, ko se je pridružil Ducatiju v drugi polovici leta 2013, potreboval skoraj celo zimo in predsezonska testiranja, da je dirkaški oddelek spravil v red, da so začeli sodelovati tako kot je treba, sadovi dela pa so se pokazali skoraj takoj... In vse to je bil prisiljen početi namesto da bi se ukvarjal z konstrukcijo motorja za prihajajočo sezono.. Drugi razlog za te težave pa sam vidim v zasnovi agregata, ki so ga uporabljali v dobi 800 kubičnih motorjev in je bil prisoten tudi v zadnjem Ducatiju, ki je še imel ogromne težave, torej v GP13... Glavna težava pri zasnovi je bila v tem, da je bil agregat popolnoma predolg in pretežak, saj je bil zasnovan v želji da bi 4-valjni agregat imel lastnosti 2-valjnega, s katerim so imeli pri Ducatiju ogromno izkušenj, in so želeli ideje, ki so jih uporabljali pri 1198R v WSBK prenesti na Desmosedici.. Zato je bilo preveč teže na zadnjem delu motorja, kar je seveda pomenilo velike težave s sprednjim delom in padci so bili zaradi pomanjkanja občutka stalnica.. Da se še dotaknem drugega dela in konca tvoje trditve.. Seveda ni nič narobe s dejstvom, da je Lorenzo prišel na zmagovalni motor, ravno zaradi dejstva, ki si ga omenil o Rossiju.. Sam enako cenim oba, zato bom tudi iskreno vesel vsakega dobrega rezultata obeh, ne glede kje bosta dirkala... Ravno zadnji stavek v tvoji trditvi pa je zelo skrbel ozek krog zelo zagrizenih navijačev Ducatija, ko je Rossi podpisal pogodbo, saj so se bali, da bo v primeru uspehov vsa slava pripisana Valentinu, medtem ko bi motor spregledali..
Nightyfly
18. 05. 2016 11.33
-1
Predolgo bi bilo , da bi napisal odgovore za vse skupaj . Ze Preziosi je takrat z zalostjo ugotovil in povedal , da poroka z VR ni uspela zaradi morje nesrecnih nakljucij , sosledij , razvojnih zelja , ki so bile takrat v polnrem teku .Enostavno ekipe , mehanikov , agregata v razvoju , sasije v razvoju in VR niso uspeli dati na skupni imenovalec oz , sinhronizirati v zmagovalno harmonijo . Odlocitve so spreminjali dnevno , zelje ali pa zahteve VR so enkrat upostevali , drugic ne , in tako je sla prva in del druge sezone k vragu . Izjema Le Mans , kjer je se mi zdi Vale bil 2. Toda ze potem vse po starem . Nisem jaz tisti ,ki bi bical ekipe ali pilote , ker ne zmagujejo . Tako kot Ducatisti ,ki mu zvesto , kjub porazom sledijo , tako jaz 20 let sledim VR kljub vsemu . In spostujem tiste ,ki si to zasluzijo .
Nightyfly
18. 05. 2016 11.47
+1
Callux ..... na misel mi je prisla vzporednica s svetom F1 , oz. bolj natancno - Ferrari .Tudi Scuderia ni imela vsaj v zadnjih desetletjih srece z ital . piloti.....Alboreto , Capelli ,Fisichella , dokler ni prisel M. schumacher z J . Todtom ,,,,s katerim je potem osvajal zmage po tekocem traku . Izgleda , da Talijan na talijanskih agregatih ne dela dobro . Razen velicastnega Munarija , ki je na super Stratosu zmagoval iz dirke v dirko . Ampak to je ze svet rallyja .
borut30
18. 05. 2016 12.16
+3
Vse lepo in prav, se strinjam z vsem. Vendar se je pisalo leto 2009, kjer so pri Ducatiju že nekaj experimentirali na samem okvirju in zašli. Čeprav je potem Stoner bil kar uspešen in požel nekaj zmag. Prav te zmage in rezultati leta 2009 so bili za moje pojme povod k *katastrofi*. Zakaj? Stoner se je poslovil, za Rossija so bili pri rdečih prepričani, da bo naredil korak naprej z evolucijskim dirkalnikom GP10. Spreminjali niso skoraj nič, le posedeli Rossija na taisti dirkalnik GP9 z nekaj spremembami. Ok, prvi testi so bili porazni in takrat se je začelo. Rossi je prvič v karieri dobil v roke tako *nezanesljiv* dirkalnik za njegov slog dirkanja (Yamaha leta 2004 je bila vsaj v osnovi veliko prijaznejša do dirkača). Ducati pa kot Ducati je živel na stari slavi in pričakoval, da bo Rossi z ekipo naredil vse potrebno. Žal tega ni bilo mogoče v kratkem času in leto 2010 je bilo izgubljeno. In potem se je začelo experimentiranje na okvirju, motorju, vilicah itd, torej v letu 2011. Rossi se je izgubil pri vseh novitetah, ki so mu jih ponujali, Ducati pa je praktično vsako dirko pripeljal nov dirkalnik. Totalna blamaža. Začela se je psihološka vojna, tako v glavi Rossija, kot pri vodilnih. Tudi Valentino ni vozil na 100%, pač zaradi izjemno nemirnega prvega dela motocikla in ne sigurnosti v njega. Mimogrede, podobno težavo so imele Honde(vsaj v začetku) v letu 2015. Leto 2012 je bil povod h koncu sodelovanja in tudi Valentino je vedel, da iz tega ne bo nič. Enostavno se ni znašel, kot tudi ne vsi tehniki pri razvoju. Odpeljali so prvenstvo do konca in se poslovili z rezultati, ki so bili kar nekako pričakovani. vsaj iz moje strani. Pač Rossi je le človek, ki ne more rešiti vsega. Se je pa izkazalo oz moje mnenje je, da bi s tem taistim motociklom Stoner dosegel več. Leta 2007, ko je prišel k rdečim....se je začel privajati na motocikel in njegove karakteristike. Te so ostale zelo podobne do leta začetka 2013. In ja, ta *stroj* je obvladoval le Avstralec. Nikoli nisem bil njegov simpatizer, vendar je to potrebno priznati. In še za konec, Ducati je podoben Ferrariju v F1. Vsa slava za naslove gre njim in skoraj nikoli dirkaču. To je njihova filozofija, ki je pa v teh časih zelo *napačna*. Mogoče jo bodo oz so jo že..s prevzemom spremenili.
Callux
18. 05. 2016 12.23
+3
V bistvu so jo od prihoda Dall'Igne konkretno spremenili... Sedaj je okolje za delo precej bolj prijetno, ker ni takšne napetosti kot pred tem, vsak lahko točno pove kaj misli, poda predloge kako izboljšati stvari.. V času Preziosija je bilo to zelo težko, skoraj nemogoče v bistvu in veliko ljudi je zaradi njegovega odnosa na koncu odšlo.. Se pa tudi sam strinjal, da je Casey iz tistega Ducatija potegnil ogromno, čeprav je bil daleč od popolnega motorja...
Kosmatinc
17. 05. 2016 19.56
-2
Hoho če bo to res bo še eden ki pral Rosija,in hitro bo prišlo do prepira,škoda pubeca da bo moral povesti glavo.
Nightyfly
17. 05. 2016 18.09
+5
Callux ........ prebral sem dober clanek v ital .reviji motosporta ,kjer potrjuje tvoje besede , da so za casa gostovanja Rossija pri Ducatiju , vsi delali vse drugo razen ,da bi poslusali Valeta .,,,kar je vsem zdaj zal .Tako se zagovorniki Ducatija in 1/2 Yamahe strinjajo , da je Jorg dobil vse mapature ,nastavitve in podatke iz drugega dela garaze . Kot je znano , je Jorg prisel na ze zmagovalen motor .Pa se kako zmagovalen .--2004 , 05 , 08, 09 ) Od 2004 marca naprej zmagovalen . Zdaj pa tudi ´´ducatisti´´ trdijo , da bo Jorg - tako kot k Yamahi -prisel tudi pri Ducatiju na super moto ,kjer bo dobil v roke poleg bolida tudi vse definirano . Ducati je res mocan in ga bodo do konca sezone izpilili na max . Ja , tudi v zibelki Ducatija bodo fani Jorgu ,kot gostu, malo segreli ozracje . Motor je rdece barve , mu bo prijetno toplo .
Callux
17. 05. 2016 18.20
+6
Lepo, da sem imel prav hehe.. Grede Lorenza pa me zanima mnenje tistih res zagrizenih privržencev Ducatija.. Ali se tudi ne strinjajo z njegovim prihodom zaradi bojazni da bi bil večji od znamke.. Kot so se bali v času Valentinovega dirkanja tam... Če sem iskren, komaj čakam na njegov prvi stik z Ducatijem, ker me res močno zanima kako mu bo šlo.. :D
24ursuck
17. 05. 2016 19.11
-4
Ka spet bluzis pa napihujes nekaj kar ni res........bluzer
HAILWOODmike
17. 05. 2016 19.45
+5
Mutovina ima napade resnicnosti....opet hehehehe
24ursuck
17. 05. 2016 20.04
-5
Kosmatinc
17. 05. 2016 20.05
-4
Kakšne buče prodajaš,tipičen Rosič,on nikoli ne naredi napake,popolnoma se je Ducati podredil Rosiju in vsi so sodelovali po občutkih Rosija,spremenili okvir......,A imaš mednožje potetovirano z 46??? Lorenzo je postal svetovni prvak ko Rosi odšel,da ne govorim o pregradi a Lorenzo zmagoval.Stoner je Rosiju zapustil Ducatija,na katerem je Stoner pred tem zmagoval.!!!!! Callux daj bodi objektiven in ne cincaj,kaj se bojiš zamer????
Callux
17. 05. 2016 20.14
+10
Hej, saj sem v tistem vprašanje glede zelo zagrizenih navijačev Ducatija objektiven in ne cincam.. Ker me res zanima njihovo mnenje o tem prestopu.. Vem da glede Valentinovega niso imeli ravno lepega mnenja.. Za prvi del o tem, kakšne težave je imel Ducati pa tako ali tako vem, kakšne so imeli, tako da je prvi del odgovora mišljen kot šala.. Drugače je ta Stonerjev Ducati bil vsako leto slabši in je bil ravno v Rossijevem času na najnižji točki, zaradi popolnega pomanjkanja organizacije znotraj moštva.. Ampak tega mi ni treba poudarjati, ker je to dejstvo znano.. Moje vprašanje o mnenju navijačev glede Lorenzovega prestopa pa je čista radovednost, ne iskanje razlogov za napad nanj, ker jih nimam... Če bi se bal zamer, ne bi tu komentiral in bi svoje mnenje obdržal zase hehe :D
popstarr
17. 05. 2016 20.24
+5
Callux, super razmišlanje. Kaj bo bilo, še Ducati ne bo konkurenčan za 1. mesto? Grande Lorenzo verjetno ne bo diskreten, že na najboljšem motorju za svoje neuspehe udriha po vseh drugih. Po eni strani lahko Lorenzo za Ducati pomeni tudi nočno moro.
HAILWOODmike
17. 05. 2016 21.30
+4
Lor že zdaj zida stedo do sotekmovalaca....
24ursuck
17. 05. 2016 22.00
-5
Nightyfly
17. 05. 2016 17.26
+2
Da gre Iannone k Suzukiju je kar sam zahteval , ker je bilo jasno , da ne bi nikoli kril hrbta Jorgu in igral sekundarno vlogo . Popolnoma prav ima .
Callux
17. 05. 2016 15.38
+7
Danes so pri Ducatiju tudi uradno potrdili, da Dovizioso ostaja v moštvu do leta 2018...
Calux
17. 05. 2016 15.56
-6
Tudi Dovi ne mara dohtarja, že ena skupna točka z Lorenzom.
Nightyfly
17. 05. 2016 17.15
+2
Callux ...... hmmm , uradno ? Torej vsaj v italijanscini to se ni 100% uradno , ker pravijo , da bodo javno uradno to potrdili v vikendu v Mugellu . Tako da ...... ne trdim nic . Gre za igro besed . Ker v italijanscini sta si besedi ufficioso in ufficiale podobni toda pomensko zelo razlicni . Ufficiale- bo pogodba torej de facto -terminale , finale .
Nightyfly
17. 05. 2016 17.19
+1
...........da ne bo nesporazuma Callux si prav napisal , napisal sem samo nekaj besed , da ne bo javnost mislila , da je tudi ze podpisal . Vsaj uradno ne . Samo toliko .
Callux
17. 05. 2016 17.41
+2
V bistvu je to moja napaka, saj bi lahko na znanje italijanščine to moral vedeti.. Je pa res, da sem za vir uporabil angleško verzijo novice.. In vse skupaj za dobro mero preveril drugje..
Nightyfly
17. 05. 2016 18.06
+1
ma kaksn anapak a neki . gre enostavno za splet nakljucij .Ce clovek ni pozoren in stalno zaliman na net ,hitro izgubi rdeco nit ,ker si novice zelo hitro sledijo in prekrivaj . Na koncu koncev pa res ni zivljensk vazno .En dan gor ali dol .
Callux
17. 05. 2016 18.17
+3
Pošteno povedano.. Na to temo sem v zadnjih dneh zasledil vsaj 10 do 15 različnih novic in tako nasprotujočih si informacij, da ni čudno, da se je rdeča nit malo izgubila hehe.. Se pa strinjam glede zadnjega dela
motorist_mb
17. 05. 2016 13.28
+1
Bravo Yamaha dobrega ste pripeljali čeprav je glavni dobitek dobil Ducati...srečno Vinales in Lorenzo v novih ekipah...Ducati99man forza!
španjolskasupast4r
17. 05. 2016 12.25
+5
ekipe bodo začele sz pogodbami nekje na pola sezone je enkrat en napisu,u bistvu pa je blo že sz podpisam rosita vse znano
Callux
17. 05. 2016 13.35
+9
In ta situacija z zgodnjim odločanjem določene ekipe močno jezi , ker si želijo več časa hehe
Calux
17. 05. 2016 14.36
-12
Ja, res je Rossi hitro podpisal. Tako je, ko ti voda teče v grlo....
Nightyfly
17. 05. 2016 14.38
+9
Callux , laho recem , da mi je vsec Rossijeva poteza ,ko je takoj zabetoniral svoj polozaj in spravil v malce neroden polozaj vse spekulante, prokuriste in ostale , vkljucno z Jorgom.
Calux
17. 05. 2016 15.27
-3
Ja saj, po letošnjem vnovičnem Lorenzovem naslovu bi bolj težko mel kaj za podpisat pri Yamahi.....
Calux
17. 05. 2016 11.36
-29
Upam, da ne bo šov po Rossijevih stopinjah !!! Da ne bo samovšečen in samooklicani doktor z čredo ovac, ki z vso ihto zagovarja njegove zahrbtne manevre na pisti in izven nje.
bmw71
17. 05. 2016 11.51
+2
gajžlazakorla
17. 05. 2016 12.58
+12
gajžlazakorla
17. 05. 2016 13.08
+13
Jack da nisi ti kdaj ovce pasel, boge one... , si bil vedno zahrbten.hahaha
bmw71
17. 05. 2016 13.25
+10
Calux
17. 05. 2016 15.59
-5
No, zanimivo, da pišeta z istega IP naslova, verjetno masta lap top kar v postelji, ko eden tipka, je drugi aktiven, pa spet obrarno...
bmw71
17. 05. 2016 21.36
+3
Jan Sekav?nik 1
17. 05. 2016 09.09
+11
Upam, da bo šov po Rossijevih stopinjah!!! GO ROSSI&VINALES!!!
ZPog
17. 05. 2016 10.24
+15
Škoda, sem si želel videti na Yamahi Pedroso
bmw71
17. 05. 2016 10.30
+12
ZPog
17. 05. 2016 10.34
+7
sem prepričan , da bi Dani pokazal veliko več na Yamaha kot pa na Hondi
poper00
17. 05. 2016 11.16
+1
Go bo tako dolgo dokler ne bo pred Rosijem
Mojster123
17. 05. 2016 12.03
-10
Jan Sekav?nik 1
17. 05. 2016 12.33
+2
Jan Sekav?nik 1
17. 05. 2016 12.34
+3
Jan Sekav?nik 1
17. 05. 2016 12.34
+2
Jan Sekav?nik 1
17. 05. 2016 12.35
+0
Rossi letos 10 naslov, Vinales drugo leto 1 :)
Jan Sekav?nik 1
17. 05. 2016 12.35
+1
Calux
17. 05. 2016 14.34
-6
Nightyfly
17. 05. 2016 14.40
+0
Calux
17. 05. 2016 16.01
-5
Roza avatar.......lepo da pokažeš svojo pripadnost onim tadrugim.....