MotoGP

Marquez se po novi ničli tolaži: 'Nekaj dobrega je v tem, da smo bližje Yamahi'

Barcelona, 15. 06. 2015 08.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Aktualni svetovni prvak razreda motoGP je v boju z rojakom Jorgejem Lorenzom na VN Katalonije na dirkališču Montmelo spet padel in tako še poslabšal svoj položaj v skupnem seštevku. Španec je ostal pri 69 točkah in na petem mestu, ubranitev naslova pa se vse bolj oddaljuje.

Privrženci Marca Marqueza so lahko vnovič le nemočno zmajali z glavami. Svetovni prvak je namreč v zadnjem obdobju povsem izgubljen, v Barceloni pa je spet končal dirko na tleh. Poskus napada na Jorgeja Lorenza se je slabo končal, saj se je uštel pri zaviranju, zapeljal naravnost v zavoju in se prevrnil v pesek. "Nekaj dobrega je v tem, da smo bližje Yamahi kot smo bili. Takšen sem imel občutek na stezi," je po novi ničli italijanskim novinarjem povedal aktualni svetovni prvak, trenutno pa šele petouvrščeni v skupnem seštevku Marquez, ki ima vse manj možnosti, da ubrani laskavi naslov v kraljevem razredu.

Marc Marquez tudi na VN Katalonije ni imel razloga za veselje.
Marc Marquez tudi na VN Katalonije ni imel razloga za veselje. FOTO: Reuters

"Za odstop v Barceloni sem kriv povsem sam. V ekipi trdo delamo, zaostanek za Yamaho obstaja, a ga zmanjšujemo. Jorge Lorenzo in Valentino Rossi sta trenutno zelo močna, pa ne samo zaradi motocikla. Težko ju bo premagati," je prepričan 22-letni Španec, ki v dejstvu, da je njegov moštveni kolega Dani Pedrosa na VN Katalonije za prvouvrščenima zaostal več kot 20 sekund, ne vidi prav veliko dobrega. "To pove vse. Yamaha je trenutno v prednosti in mi jo lovimo. A s takšnimi napakami, kot je ta, ki sem jo napravil v Montmelu, ne bomo prav nič bližje vodilnim," je za Gazzetto dello Sport razpredal Marquez.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (109)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Agostini
19. 06. 2015 09.06
+1
Lorenzo je strup za mulčka,letos se vidi ko je lore v formi,mali ne prenese pritiska! GO YAMAHA
Agostini
19. 06. 2015 09.08
+5
Sicer pa navijam za YAMAHO kot motor,mi je čisto vseeno kdo jo vozi,sam da premagujemo čim več to vzvišeno hondo! pa da ne bo pomote mulčki,jaz gledam gp od leta 1988,sam tolk o letih in poznavalsvu!
pingosok
21. 06. 2015 12.06
+8
Dooosti bolj prenese poraz,kot tvoj lorenzo-saj se ne izgovarja na komarje ,pod vizirjem,ki so ga motili kar dve leti.
SENNA1
21. 06. 2015 21.17
+4
Agostini
23. 06. 2015 12.14
Agostini
23. 06. 2015 12.15
+1
pingosok
23. 06. 2015 21.17
+1
Pesjan1337
18. 06. 2015 23.39
+2
Callux a ti bi upal kak avtogram dobiti od Marqueza ? =P
Callux
18. 06. 2015 23.50
+3
Najprej moram priti do te stopnje, da grem na dirko, za kar trenutno še nimam pogojev... Drugače pa ja, zakaj ne?? Saj ne grize ;)
Pesjan1337
19. 06. 2015 10.09
+1
rokin
15. 06. 2015 21.41
+2
k mu ne gre je res forsira in vedno isti rezultat, tega še ni osvojil v karieri, kko nastopt ko ti nč ne gre
lioon
15. 06. 2015 21.33
+5
Marquez naj bi v Assnu uporabil okvir iz lanske sezone... od kje mi je že to znano? Točno! Ducati zgodba izpred nekaj let, ko niso poslušali svojih dirkačev! :)
Callux
15. 06. 2015 21.37
+3
Glede na to, da gre Honda skozi enak proces kot je šel zadnjih 7 let Ducati, je to zelo znana zgodba ja.. Edino škoda, da danes ni bil popolnoma suh dan, ampak samo slabo uro in pol zjutraj..
pingosok
15. 06. 2015 21.55
+5
Škoda da ne poznamo rezultatov testa in ,če so našli kake rešitve za motor.Bo treba počakat na Assen
Callux
15. 06. 2015 22.00
+6
Po Marcovih besedah je motor v teh 5 krogih, ki jih je preživel na lanskem okvirju, dopuščal več napak.. In je bila vožnja lažja, čeprav še zmeraj težka
gogi_
15. 06. 2015 22.02
-20
Callux 1 uro 26 minut in 11 sekund,postal si povrsen,gres po,stopinjah cudeznega decka. Utrujas s tehnicnimi podatki ki iih ne razumes niti sam niti mi ostali,k mihelic k komentira dirke f1, koga zanima dolzina vilic in sirina okvirja,pa letnica prvega fedra in zadnje zavorne cevi. To je sov za velike dnarje in za zabavo. Na dirki se pokaze kaj je in kaj ni,po dirki se vse tvoje napovedi in ugotovitve v 78,54% pokazejo za napacne,pa se kr ne nehas s tem nabijanjem. Pust ljudem do besede,ker res sam 3,1276 % bralcev tukaj gor zanima kdo je mel oddsjnike na motorju in kdo ne in kaj je kdo kakal za zajtrk!
lioon
15. 06. 2015 22.04
+6
Jah lej...tudi starejše vilice so dale Caseyu malenkost boljši filing po tistem smotanem padcu v Qatarju...poslušu ga pa nebi nihče ;) No sej Rossija tudi niso upošteval. So moral dobit konkretno po p* in odpustit glavne krivce egoistične, da so se stvari začele odvijat v pravo smer. Skratka nobenemu ne privoščim, da zgublja prvenstvo na tak način...
gogi_
15. 06. 2015 22.06
-6
In testiranja so namenjena testiranju,uauuuu,a res! Kje se pa preizkusa novosti? In vsi zelijo biti hitrejsi v in iz zavojev,stabilnejsi v zaviranju in pospesevanju in cimhitrejsi na ravnini! Al pa napisano za 1 razred kaj vse to obsega,pejt v tehnicni muzej pa si dej duska!
Callux
15. 06. 2015 22.08
+7
gogi_ počasi bo čas da se spustim na tvoj nivo kot kaže... Pa mi to ni prav nič všeč... Ta tvoj procent o mojih napačnih trditvah ne drži, in to je dokazano... Rekel sem ti že to pa bom ponovil še enkrat.. Če te moti, ne komentiraj tistega kar objavim, ker kot kaže ne razumeš tega kar želim povedati... Če kdo utruja, si to ti, z vsakim postom ki ga objaviš, se vprašam ali je s teboj vse v redu, ker pišeš tako neverjetne stvari da boli glava... pa še lioon ti je dal dober odgovor.. Če zdaj ne razumeš, ne boš nikoli
pingosok
15. 06. 2015 22.23
+7
@gogi-sine odpikaj-nisem tebe vprašal za odgovor.Brez vezen si,saj ne veš nič-callux je za tebe tata-mata.
Callux
15. 06. 2015 22.26
+3
Pusti ga nemevečbrisat... Naj nadaljuje, ker je prav zabavno ga brati.. Na začetku me je jezil, potem pa sem ugotovil, da se vse ne splača.. Je pa zelo dobra zabava.. Pa še drugič kolega, rad pomagam :)
1011101
15. 06. 2015 22.35
+2
Callux
15. 06. 2015 22.37
+3
1011101 zakaj si dodelal nick?? Ni mi všeč, pa čeprav je mišljeno kot šala!! :D haha
1011101
15. 06. 2015 22.39
+2
To je šala ki sem jo prebral in mi je huda :) če se v Assnu ne razbije bom odstranil hehe :P
Callux
15. 06. 2015 22.41
+3
Se mi je kar zdelo... Se bom moral navaditi kot kaže.. Zanimiva ideja, ki pa trenutno drži ;) Upaj, da bo uporabljal lanski okvir, potem bo manj možnosti za padec, ker je bolj odpustljiv glede napak..
1011101
15. 06. 2015 22.48
+2
Letošnji problem je samo mašina kar so že vedeli lansko leto, ker pa niso upoštevali dirkačev je tako.. lanski okvir naj bi samo naredil motor lažje za vozit ker ne kaznuje vsako napako .) nekaj je na tem da lanski okvir in ta nova nihajna vilica sta dober paket xD
Callux
15. 06. 2015 22.51
+3
Točno to kar si sedaj napisal, nekateri ne razumejo in mislijo na vse drugo.. Honda rabi mehansko spremembo za do bolje, ampak do zime je še daleč.. Lanski okvir bi znal precej pomagati ali pa tudi ne, čeprav bolj kaže na prvo opcijo.. Letošnji motor je na meji voznosti, skoraj nevozen, tako agresiven je... Calov komentar po prvi vožnji pove vse, pa je prej vozil Ducatija, ki je bil daleč od dobrega
1011101
15. 06. 2015 22.55
+2
Js ne bi naprej pameteval tukaj ker se bo kak gogi oglasu, ne bom presenečen če bo v Assnu zmagal.
Callux
15. 06. 2015 22.57
+3
Ja najbolje da jutri nadaljujemo nekje v miru... Kakšen FB ali kaj podobnega mi bil super :D Če bo vse delovalo kot bi moralo do sedaj, zakaj pa ne?? Jaz sem za :)
lioon
15. 06. 2015 23.17
+3
Sem tudi jaz včeraj prebral Crashquez..umru od smeha :D Se mi pa nekako zdi da bo letos kralj peskanja Cal Curtchlow :D
Callux
16. 06. 2015 11.09
+3
Calov primer je čuden... Ker pred začetkom kariere v MotoGP ni padal tako pogosto, zelo malo v bistvu v primerjavi z današnjo situacijo.. Ravno obratno kot Eugene Laverty, ki je v zadnjih dveh letih nastopanja v SBK zelo rad padel in zaradi tega tudi izgubil en naslov, leta 2013 na Aprilii
ZDA
15. 06. 2015 19.45
+4
vse lepo in prav,sem si ogledal moto gp,ampak gospodje novinarji naš TIM GAJSER je zmagal v MX2 v Italiji in podkuril pod nogami najboljšim,a to se vam ne zdi vredno za objavo.Sej vem,ko bo svetovni prvak(kar bo kmalu), se boste pa slinili okrog njega.Tim je trenutno eden najboljših motokrosistov na svetu v svoji kategoriji. hvala
mzurry
15. 06. 2015 19.47
+0
Nimam nic proti tvoji izjavi ampak oglej si skupni sestevek prvenstva no.....
mzurry
15. 06. 2015 19.50
+0
Bil je 1 s za herlingsom v 2 voznji pa so mu iz boxa napisali naj spusti ker je bil zmagovalec1 voznje za njim to zame ni nek oh in splloh sistem ....k pri f1 dajmo gasa pa zmagat dirko ceprav izracun owerall tega ne potrebuje!!
gogi_
15. 06. 2015 21.50
-3
Sam Tim je car,kapo dol,res bi se lahko vec pisalo! Cestitke in vse naj se naprej! Sam ce vprasate calluxa je itak motor kriv da je prvi,ker ni odvisno od voznika ampak od motorja:)
The Dude
16. 06. 2015 10.40
+2
Cairoli je zakon za MX, ostali se lahko skrijejo.
ZDA
16. 06. 2015 12.57
+2
Cairoli vozi mxgp,ne mešaj stvari, Tim je še premlad, da bi vozil z njimi.
vrezac
15. 06. 2015 19.32
+1
Callux, a te smem vprašat kje pobiraš vse te informacije? :) Ker mi je vse kar preberem enostavno premalo in bi rad malce več gradiva in aktualnih informacij.
Callux
15. 06. 2015 19.36
+2
Velik različnih strani združenih skupaj v eno... Saj bi napisal več, vendar je tu malo omejen prostor, pa tudi ekipe pri testih ne govorijo rade kaj so testirale.. Vem pa kaj misliš... Ker tudi meni vse skupaj zveni premalo, ampak sem se že navadil.. Ponavadi je situacija precej boljša med dirkaškim vikendom
vrezac
15. 06. 2015 19.39
+4
Bom poskušal malo večkrat googlat zadeve :P Sicer pa mi je vedno v veselje brati tvoje komentarje :) Kar tako naprej z dobrim delom.
Callux
15. 06. 2015 19.44
+4
Tako sem tudi jaz začel, tako da poskusiti ni greh... Saj bi dodal tudi kaj na včerajšnjo dirko, pa so že namesto mene napisali... Pa hvala za pohvalo, se trudim.. Včasih gre bolje in včasih ne :)
AS1983
15. 06. 2015 19.28
-1
Marquez bi se lahko že osredotočil za naslednjo sezono, ker je njegova letošnja sezona za v pozabo. Honda naj se bolje pripravi na drugo sezono
Callux
15. 06. 2015 18.54
+6
Nekaj novic je že znanih iz današnjega testa... Pri Yamahi so danes želeli testirati povsem nov okvir, ki naj bi izboljšal vstope v zavoje, vendar do tega zaradi dežja ni prišlo.. Pri Hondi sta oba dirkača nadaljevala s testom elektronike, testirala pa sta tudi lanski okvir s letošnjo nihajno vilico in ga primerjala z letošnjim.. Sploh Marquez razmišlja o tem, da bi v nadaljevanju sezone dirkal z lanskim, ker lahko stori več napak... Čeprav je bil ta poizkus velik napredek, je problem v tem, da ga je testiral samo 5 krogov, tako da bo verjetno prvi dan Assnu namenil temu.. Crutchlow je želel dani preizkusiti nekaj novih nastavitev, vendar do tega zaradi kombinacije dežja in zastrupitve s hrano prejšnji dan ni prišlo in je odpeljal samo 6 krogov.. Njegov moštveni kolega Miller je dan izkoristil za test elektronike in več časa na motorju, bil pa je drugi po številu krogov, saj jih je opravil 28.. Še najbolj priden je bil ponovno Redding, ki je opravil 39 krogov, testiral pa je drugačne nastavitve okvirja in dva različna seta jeklenih zavor, poleg tega je izboljšal dežne nastavitve, s testom pa je bil zelo zadovoljen... Pri Suzukiju pa sta oba dirkača svoj čas namenila elektroniki in iskanju večje moči in končne hitrosti... Pri Asparju je Hayden nadaljeval delo z novo nihajno vilico, Laverty pa pričel z uporabo iste komponente Toliko mi je uspelo zbrati, če pa ima kdo še kaj pa naj doda.. :D
1011101
15. 06. 2015 19.15
+1
Glede okvirja Yamah bi moralo biti še izboljšanje hitrosti v zavoju in ne na vstopih :) kdo ima prav bi pa rekel da kar obadva :D
Callux
15. 06. 2015 19.18
+1
Tudi to je res, vendar niso povsem zadovoljni tudi z vstopom.. Tako da imava zelo verjetno oba prav.. To o vstopu je iz uradne izjave
KravaMlekarica
15. 06. 2015 20.30
Te pa so vseeno pripeljali nekaj novega in to kar okvir? Bodo imeli 2 dni časa na dirkališču v Aragonu testirat. Upam da bo Jorge zadovoljen, čeprav je z aktualnim okvirjem in težavami, ki jih je imel pri vstopih v zavoje dosegel kar 4 zaporedne zmage!
Callux
15. 06. 2015 20.32
+2
Enega od teh dveh dni naj bi testirali Michelinove gume.. Razen če bodo imeli testne dirkače s seboj, kar je zelo verjetno.. Okvir naj bi bil boljši oz to pričakujejo.. Bomo videli :)
paulista
15. 06. 2015 18.34
+8
Danes so španski mediji potrdili, da so Lorenza na odru izžvižgali Rossijem navijači prav tako se je slišal aplavz ob padcu Marqueza, gre za fanatike, ki nimajo spoštovanja do drugih šef Yamahe Lin Jarvis je njihovo obnašanje primerjal z rasizmom podobno je doživel pred leti Lewis Hamilton od Alonsovih..... včasih se je potrebno sprijazniti, da je pač nekdo boljši.
Xit
15. 06. 2015 18.16
-1
Polini je trdil da je marc novi stoner:) je morda imel prav?!
kitamorg
15. 06. 2015 17.10
+16
Ali se sploh poslušate kaj govorite? Lansko leto je biu Marquez po vašem mnenju čudežni deček, naslednik rossija...itd. letos pa je zguba, slab dirkač, da je imel samo srečo dve leti. Nekateri res niste dobri navijači. Poznam nekoga, ki se je na FB pisal Marquez, zdaj se že Lorenzo...ma sram me je gledat to. Drugače pa Lorenzo, bravo za zmago, vendar naslov privoščim Rossiju...marquez ti se pa zber in poskusi odpeljati kar se da dobro
Pesjan1337
15. 06. 2015 17.14
+1
Vsak je imel kdaj slabo sezono , Rossi, lorenzo sedaj Marquez
k53e
15. 06. 2015 17.15
+7
+ ...takšne navijače najdeš v vseh športih in takih je 50% ...reče se jim pa sezonski navijači, torej navijajo za trenutno najboljšega.
Callux
15. 06. 2015 17.21
+5
Dejansko za celotno situacijo ni samo Marc kriv, nosi pa del krivde.. Ampak danes so testirali nekaj, kar bi lahko precej popravilo situacijo... Objavim, ko bo konec in dobim kar se da veliko podatkov :D Drugače pa tudi jaz ne maram sezonskih navijačev.. Če navijaš za nekoga, navijaj tudi takrat ko mu tudi ne gre ali pa sploh ne navijaj!!
Uporabnik458403
15. 06. 2015 17.39
+2
Jaz zmeraj navijam za dobro dirko. Zmeraj navijam za tistega, kateri je najbolj borben, aktiven..... pa se nimam za sezonskega ali vsaj vikend navijaca. Meni vec pomeni, ce rossi pride do zmage iz 8 pozicije, kot, ce lorenzo nomstop vodi.
Callux
15. 06. 2015 17.42
+1
Tak navijač je najboljši navijač SVETICE :)
ValentinoRossi46
15. 06. 2015 18.11
+3
od ke pomnim navijam za rossija pa dokler bo v MotoGP bom navijal za njega
Callux
15. 06. 2015 15.27
+2
Malo off topic z novicami s testa pa vseeno... Oba Yamahina tovarniška dirkača danes sploh ne bosta testirala, ker je zelo malo možnosti, da se bo steza posušila dovolj za slick gume... Tudi Marc je že zaključil za danes, v 20 krogih kolikor jih je odpeljal, pa je predvsem primerjal lanski in letošnji okvir.. Testirata tudi Pirro s Ducatijem na Michelinovih gumah in Aegerter na motorju Akira Kawasaki.. Oba pa nimata nameščenega oddajnika Več sledi ko bom imel več informacij
KravaMlekarica
15. 06. 2015 15.37
+1
Eh pa ne no. Škoda da Jorge nima namena vozit po dežju. Sicer pa dež sploh ni slaba novica, saj so se Hondi pokvarli načrti! Ne vem če so kaj dosti storili v tisti uri in pol. Časi najboljših krogov precej slabši od tistih iz kvalifikacij :)
Callux
15. 06. 2015 15.39
+2
Ne skrbi, v sredo in četrtek testirajo skupaj s Suzukijem v Aragonu... Se pa strinjam da bi jih lahko odpeljal nekaj, bi mu koristilo... Glede Honde bom pa še malo počakal, predvidevam pa da 3 od štirih ne bodo preveč zadovoljni.. S tem mislim na Marca, Danija in Cala.. ;)
KravaMlekarica
15. 06. 2015 15.48
+1
Super novica. Pa še lepo vreme je napovedano.
Callux
15. 06. 2015 15.51
+2
Še dodaten bonus bi bilo lepo vreme danes, pa iz tega ni nič na žalost :)
k53e
15. 06. 2015 14.34
+6
Vsi ki govorite kako je MM#93 letos slab in da je imel DVE leti samo srečo da je bil na najboljšem motorju, s tem samo dokažete da nimate pojma! ..kajti razlika med npr. lansko Yamaho in Hondo je bila veliko veliko manjša kot je pa letos naprimer med Yamaho in Ducatijem ali Yamaho in Hondo!..ja res so letos vsi zeloooo konkurenčni.., tretjeuvrščeni Pedrosa na zelo "konkurenčnem" motorju je zaostal "samo" 19.455 sekund za obema dirkačema Yamahe!!...torej po tej logiki, bo katerikoli ki bo letos končni zmagovalec pri Yamahi, najboljši LE in SAMO zaradi uslug najboljšega motorja?!!?..resno, nehajte se smešit!...sicer pa za vsakmu dežju posije sonce in tudi Marquez se bo pobral, pol bote pa spet pisali kako je motoGP nezanimiv ipd. ..aja pa btw, ker letos je pa fulll zanimivo?...se mi zdi da so lanske dirke bile vseeno bolj zanimive, so se vsaj prehitevali za 2 mesto, letos sta pa od trenutno 7 dirk mogoče samo 2 bile res zanimivi, pa še to je do sedaj (letos) najbolj zanimivo prehitevanje bilo ravno iz strani Marqueza v Le Manu z Iannonejem za 4. mesto!!...drugač pa itak haters will hate! ;)
Uporabnik458403
15. 06. 2015 14.55
+2
Si pristranski, ker si navijac MM. Tudi je po eni strani to logicno. Sem pa vedno bolj preprican, da je v motogp najpomembnejsa glava dirkaca in ne toliko motor. Ko v glavi vse stima so tudi rezultati in obratno. Po mojem sta yamaha in honda zelo konkurencna in nima yamaha prednosti. Razliko naredita dirkaca yamahe, ki sta trenutno v formi, hondina pa sta trenutno v krizi. Ce bi razliko delal motor potem nebi bilo pol sekunde ali vec razlike med yamahama na kvalifikacijah. Lanska sezona ti je bila zanimiva, ker je MM zmagoval, letos, ko je v pesku, pa bi najraje tv ugasnil in ti zato ni zanimiva. Lani so bili 4 dirkaci zanimivi, letos jih je vsaj 10 takih
Nekdoja
15. 06. 2015 15.57
+0
Se strinjam s SVETICE, če navijaš za MM ok ampak da letošnja sezona ni zanimiva pa res... zanimiva je od vsega začetka. Raje gledam da se na veliko prehitevajo in je bolj tesno na vrhu, kot pa da gledaš enega dirkača, ki ma dober motor (ali pač srečo ker so drugi izven forme) in je svetlobna leta pred vsemi... to je samo moje mnenje... tako bi jst ugasnil TV ampak je ne tudi če mojega favorita ni na dirki sploh; ker raje kot da navijam za nekoga (ker nimam nič od tega) uživam v dirki!
pingosok
15. 06. 2015 16.10
+4
Tak se govori ASUSK53E-še dedek bi lahk zmagoval na Yamahi,saj je NAJHITREJŠA in NAJBOLJ VODLJIVA ! Lansko leto je bil jorgen le belouška in ne mamba,pa je šla yamaha isto kot honda !
Callux
15. 06. 2015 16.11
+3
Majhen popravek... Najbolj vodljiv motor trenutno je Suzuki, vendar je Yamaha precej blizu
pingosok
15. 06. 2015 16.14
+3
Po rezultatih sodeč,suzukiju še vseeno nekaj manjka,da bi bil najhitrejši@callux
Callux
15. 06. 2015 16.18
+2
Vem, vendar je bil moj odgovor mišljen na vodljivost, tam je Suzuki pred vsemi, samo še zmeraj jim manjka nekaj moči... Najhitrejša trenutno pa je Yamaha, to se pa 100% strinjam
redfootbig
15. 06. 2015 16.18
-2
ASUSK53E predividem da spremljas motogp zadnji dve leti :D Najbrz od tam izvira vse to tvoje neznanje :D pri taksnih hitrostih je prav vse pomembno vsaka odlocitev vsak gib...marquezu letos pac ne gre...kot mu ne gre na hondi mu verjetno nebi slo niti na yamahi...me pa veseli da ste vsi novonastali navijaci mm93 in novonastali gledalci motogpja padli na realna tla...letosnji moto gp je vsaj 10x bolj zanimiv napram,lanskega...verjamem da bi tudi tebi ASUSK53E bil bolj zanimiv ce bi marquez kaksno dirko zmagal in se fajn vmesal v boj za prvaka....tko pa ce bo nadaljeval ga bosta smith in vinales v kratkem prehitela
Z.I.Z.U.
15. 06. 2015 16.18
-1
k53e
15. 06. 2015 16.47
+8
Narobe predvidevaš...spremljam motoGP že vrsto let (približno od leta 2000 - mislim da se ne bom nič zlagal, mogoče leto gor ali dol + naredil veliko domače naloge o zgodovini motošporta) in kakšen najstnik nekaj? :D ...aja drugače pa, to ko sem pisal za zanimivost, nisem mislil na to da letos ni zanimivo, ker meni je, čeprav je moj favorit že 2 zaporedni dirki na tleh, ampak sem mislil kot vprašanje za vas vse "zelo objektivne strokovnjake", ki vam lani nikakor ni bilo zanimivo in si lahko vsako dirko na 24ur videl komentarje v smislu kako ni zanimivo, ipd., je pa vseeno bilo lani veliko več prehitevanj pa čeprav za 2. mesto, kot pa letos nasploh...letos samo vidimo kako se Rossi prebije do stopničk in to je to. In pa Marquez dokler je na gumah naredi dirko zanimivo. Vsaj meni. To je moje mnenje! ;) ..za nekatere je pa itak pregrob dirkač in brezglav, ampak po mojem pa ravno to naredi ta šport zanimiv, prehiti takoj ko se to da in ne rabi "2 metrsko" luknjo, da bo imel pogum da prehiti (kot Pedrosa, Lorenzo in 85% ostalih), ampak prehiti brezkompromisno, brez zadržkov (če mene vprašate je Rossi enak, le za odtenek manj :D )!..če pa je to preveč za vas, vam pa priporočam da začnete gledati balinanje in balet! ;) pa brez zamere ;)
Uporabnik458403
15. 06. 2015 17.19
+0
Asusk53e pa ne mores primerjati zacetka sezone, ko je vec dirkacev v igri za prvaka, z koncem sezone, ko nimajo vec kaj izgubiti, zato tudi vec reskirajo in posledicno je vec prehitevanj in dvobojev. Ce mene vprasas je prav vcerajsnja dirka neka prelomnica, ko jih bo vecina vozilo le na posamezne zmage predvsem hondi in ducatija, pa na veliki nagradi nemcije tudi suzukija
Callux
15. 06. 2015 17.25
+3
Nikoli ne veš, kaj se lahko zgodi.. Lahko da se bodo tudi pri Yamahi začele težave.. S tem v mislih jaz vsaj do začetka druge polovice sezone ne bi odpisal Marca... Če pa mu ne uspe znižati zaostanka in ga celo poveča na začetku druge polovice sezone, potem pa nima možnosti za ubranitev naslova..
mzurry
15. 06. 2015 14.03
+7
Zelloo blizu je bil yamahi...predn je zletu
krnekilojz
15. 06. 2015 14.24
+8
JAMES23
15. 06. 2015 16.18
-1
mzurry
15. 06. 2015 16.31
+3
k53e
15. 06. 2015 16.52
+5
opažam da je veliko ljudi na teh portalih za v en prelep zaprt oddelek na prelepem sončnem hribu v Idriji! ;)
mzurry
15. 06. 2015 16.56
+1
k53e
15. 06. 2015 17.00
+1
če ga še nimajo, bodo zate 100% zrihtali ;)
mzurry
15. 06. 2015 17.26
+2
flum
15. 06. 2015 13.54
+2
Tale MM ni samo zaletav, je tud nadut in to ga tepe
Callux
15. 06. 2015 12.31
+4
Kot kaže, bomo do konca testa gledali samo še dirkanje po mokrem, ker se je dež končno prikazal in se je zelo močno ulilo... Tole bi bil dober test za Jorgeja po mojem skromnem mnenju.. :D
pingosok
15. 06. 2015 13.11
+4
+++ Jorgen je res specijalec-na mokri stezi.ha,ha
pingosok
15. 06. 2015 13.15
A so imeli sploh kaj suhe steze na testu ?
Callux
15. 06. 2015 13.15
+2
Odkar je začel dež padat, se je samo Hayden spravil ven malo preverit... Nekaterih sploh še ni bilo na progi, medtem ko so nekateri že končali za danes.. Prva ura in pol je bila suha..
pingosok
15. 06. 2015 12.20
-1
Pokaži jim Marc-zakaj si profesor na motorju !!!!
Uporabnik458403
15. 06. 2015 12.35
+8
pingosok
15. 06. 2015 13.09
+3
To vam mal pušča veselja-zdaj je pa rekel,da bo zadost.
krnekilojz
15. 06. 2015 14.25
aha seveda, potičkarja je sezul letos in nima več 0 šans
Nekdoja
15. 06. 2015 15.58
+1
Čez 10 let, če bo še dirkal bo lahko profesor za zdaj je samo študent!
pingosok
15. 06. 2015 16.03
+7
Profesor-saj je komaj dve leti v GP-ju-pa že dvakratni prvak.Še doktor ga je posnemal pri stilu vožnje !
JAMES23
15. 06. 2015 11.56
-9
hahaha..pubec je gotof...
numlk
15. 06. 2015 11.27
+12
Ja markez honda je blizu yamahi, samo ti si daleč od najboljše forme. Vidi se, da markez pod pritiskom ne more narediti nič, dela samo napake in vozi na silo. Lorenzo ima pa samo to srečo, da se vozi prvi in da je Rossi slabši v kvalifikacijah. S tem ko se Rossi prebija naprej on dobiva prednost. Vsekakor je Rossi močnejši, le še kvalifikacije mora bolje odpeljati. vsaj v drugo vrsto in bližje bo Lorenzu. Markez pa je že odpisan za letos po mojem mnenju.
Nekdoja
15. 06. 2015 11.24
+8
MM je malo še preveč zelen... lankso leto je mel srečo ker je mel najboljši motor.. ampak ne more vedno met sreče tako pač je! Mooče čez 2-3 leta bo spet prvak! Že dvakrat je padel zapored po svoji krivdi.. isto je delal Jorge na začetku pri Yamahi!