MotoGP

Marquez: Naslednjo sezono me zanima le boj za naslov prvaka

Le Mans, 13. 05. 2024 09.44 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Skoraj vso slavo VN Francije v Le Mansu je minuli dirkaški vikend z dvojčkom zmag kakopak pobral Španec Jorge Martin. Delček le-te je pripadel tudi osemkratnemu šampionu Marcu Marquezu, ki je z drzno vožnjo na nedeljski preizkušnji pridno plezal v ospredje in se zaustavil na končnem drugem mestu, potem ko je v samem finišu strl tudi aktualnega prvaka, Italijana Francesca Bagnaio. Španec je očitno prišel na "okus" in sporoča, da ga v naslednji sezoni zanima zgolj in samo boj za laskavi naslov. V tej smeri zahteva tudi primerno "opremo" ... Naslednja dirka bo čez slaba dva tedna v Barceloni.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Neverjeten zaključek v Le Mansu
    02:27
    Iz 24UR: Neverjeten zaključek v Le Mansu
  • Vrhunci dirke razreda MotoGP za VN Francije v Le Mansu
    05:30
    Vrhunci dirke razreda MotoGP za VN Francije v Le Mansu
  • V motoGP bodo od 2027 v veljavi nova pravila
    06:48
    V motoGP bodo od 2027 v veljavi nova pravila
  • Intervju z Johannom Zarcojem
    06:38
    Intervju z Johannom Zarcojem
  • Kdo bo v 2025 vozil na tovarniškem Ducatiju?
    03:49
    Kdo bo v 2025 vozil na tovarniškem Ducatiju?
  • Iz 24UR: Jorge Martin ostaja nesporni kralj sprintov
    02:24
    Iz 24UR: Jorge Martin ostaja nesporni kralj sprintov

Jorge Martin (Pramac Ducati), vodilni v skupnem seštevku svetovnega motociklističnega prvenstva v elitnem razredu motoGP, je zmagovalec klasične dirke za VN Francije v Le Mansu. Španec  je dosegel dvojček zmag, saj je bil prvi tudi na sobotnem sprintu. Tako kot v soboto je bil tudi na osrednji tekmi dirkaškega vikenda v Le Mansu na drugem mestu Marc Marquez (Gresini Ducati).

Na osrednji dirki VN Francije je sicer dolgo vodil svetovni prvak Francesco Bagnaia iz tovarniške ekipe Ducati, a ga je Martin šest krogov pred koncem prehitel in vodstva ni več spustil iz rok. Prav v zadnjem krogu pa je Bagnaio napadel še Marquez in se prebil na drugo stopničko, Bagnaia je končal na tretjem mestu. Marquez je imel v začetnem delu dirke nekaj težav, ko se je prebijal mimo Mavericka Vinalesa in Fabia Di Giannantonia, a ko je bil na tretjem mestu, je počasi manjšal razliko do vodilne dvojice. V zadnjih krogih je bil nato tudi dovolj blizu za napad, ki ga je izvedel pol kroga pred koncem ter se prebil mimo Bagnaie. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Lepa bitka, na startu nisem bil najboljši, a sem imel dober ritem in sem lahko napadel na koncu. Bilo je nekaj priložnosti, v zadnjem krogu pa sem si rekel, zakaj pa ne. Super zadovoljen sem," se je smejalo Marquezu, ki kot edini madež dirkaškega vikenda navaja slab razplet v kvalifikacijah. 

"A sem vedel, da bom na dirki konkurenčen, pričakoval sem, da bom v zadnjih petih krogih hiter, morda celo najhitrejši na stezi. In res, izkoristil sem dobre občutke in hitri dirkalnik. Vesel sem, kako se je vse skupaj razpletlo. Dognal sem, da sem konkurenčen za najvišja mesta. Dober občutek je to," je Gazzetti Dello Sport še zaupal dirkač iz Cervere. "Jorge in Pecco sta bila v Le Mansu zelo hitra, zato je prijetno spoznanje, da sem jima konkurenčen."

Marc Marquez
Marc Marquez FOTO: MotoGP

Marquez že razmišlja o naslednjih sezonah

Spoznanje, da se priključuje tistim, ki odločajo o razpletu na in pri vrhu, osemkratnemu šampionu zelo godi. Prišel je "na okus" in gleda naprej ... Kot poroča ugledni rožnati časnik, 30-letni Španec računa na mesto na tovarniškem dirkalniku Ducatija, v nasprotnem primeru je pripravljen tudi oditi. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Od Honde sem odšel ravno zaradi tega, da bi sedel na konkurenčen dirkalnik. Želel sem dognati, česa sem še sposoben oziroma ali se lahko vključim v boj za najvišja mesta. Priznam lahko, da tudi sam točno nisem vedel, če lahko mešam štrene najboljšim. Sedaj je to potrjeno in v prihodnje želim sesti na dirkalnik, ki bo omogočal boj za naslov. Ne zanimajo me klubske barve, ne zanima me, za katero ekipo bo šlo, važno je le, da bo dirkalnik konkurenčen. Moj cilj je jasen: boj za naslov," je pogovor za Gazzetto brez dlake na jeziku končal Marc Marquez. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (70)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

tomahawk
19. 05. 2024 16.34
-18
Jo kaki komentarji so tuki...... ka ste otroc?
VR tak Urbin sin
15. 05. 2024 12.18
-29
Vidim, da oseba, ki ima v lasti namišljen motor pooseblja športni in navijaški duh , ki so ga italijanski navijači demonstrirali v Misanu 2016
dolgi
17. 05. 2024 09.57
-12
mislim da najbolje pooseblja grezničarski športni duh oseba jezdimirhehehe alias kaktus-x alias achilles s svojim otročjim goljufanjem s pluski in minuski.
bandit1
17. 05. 2024 17.49
+8
bandit1
17. 05. 2024 17.51
+10
VR tak Urbin sin
15. 05. 2024 09.05
-33
Športni duh v motoGP med dirkači je dandanes na zavidljivi ravni, kot iz časa največjega italijanskega dirkača s 15 naslovi. Lahko bi rekli, da so se odnosi v eliti , ki jih je s prihodom in potuho svojih navijačev skalil ravno Valentino ponovno zbistrili za kar je najbolj zaslužen gospod Razali, danes pa Tardozzi, ki s svojimi razpoložljivimi podatki ne dovoli ,da bi se akademiki posluževali laži
AchiIIeus
15. 05. 2024 09.12
+31
Do kdaj ga še misliš ublat na Rossija?...mar res nimaš bolj pametnega dela?
VR tak Urbin sin
15. 05. 2024 10.15
-25
Danes , ko smo tako tolerantna družba je nekoliko nestrpno nekomu oporekati na kaj naj bila. Tudi za Valentina in Alessija ne bi smel, pa če prav to počneta v javnosti
AchiIIeus
15. 05. 2024 12.39
+26
A na Alessija ga tudi ublaš?...se previ ga izmenično ublaš ali z vsako roko na enga?
VR tak Urbin sin
15. 05. 2024 13.49
-21
Zame in Night fly-ja ni važno s kom, le da je Italijan
VR tak Urbin sin
15. 05. 2024 08.53
-26
Dokler bodo institucije, kot je CAS ,opravljal svoje naloge še naprej nepristransko ne bomo imeli dolgo opravka z raznim Rossiji, Hardingi, Fenatiji ali Armstrongi
VR tak Urbin sin
15. 05. 2024 08.46
-23
Night fly,...ali bo motoGP samo show, ki ga je v elito pripeljal in odpeljal komik iz Tavullije ali ne pove že dovolj povečan obisk dirkaških vikendov in zanemarljivo število rumenih čepic taistega klovna. Nekaj je zagotovo.....skeči in guncanje afn Valentina Rossija namesto dirkanja, so naposled prisilili Ducati, da je moral menjati lastniško strukturo
Night fly
14. 05. 2024 16.37
+20
Nekaj je sigurno . ...... o realnih dejstvih lahko pisemo zdaj ,ko so ze za nami. S tem mislim na 2 naslova ,ki jih je vec kot zasluzeno osvojil Francesco Bagnaia , varovanec Valentina Rossija . Vse ostalo so samo domneve in sanje pripadnikov kilavega dirkaca st 93 ,,,kar je razvidno iz njihovih prispevkov , ki z dirkanjem nimajo kaj veliko skupnega ,ampak je to samo rekovalescenca njihovega ega . Najbrz bom moral napisati kaj vec o namerah raznoraznih "institucijah " , ki bdijo nad moto sportom /dirkami , in ki si prizadevajo v prvi liniji -obdrzati gledanost tega sporta ,to pa pomeni spreminjati pravila v " sluzbo" tega istega , ali po domace povedano - v obliko show-a . Koliko bo res tistega pravega dirkanja ostalo potem ,je pa drugo vprasanje . To ni moja dikcija , o teem vedno bolj postavljajo vprasanja poznavalci ,ki se s tem ukvarjajo , kaj to pomeni za ta sport v sami osnovi ............ali bo to v bodoce samo show ,ki sloni na trenutnih nastavitvah samih motorjev tisti dan ,ali pa naj ta sport upravici svoje ime kot tako ,to pa pomeni zmago /zmage sprtnikov , ki si to zasluzijo jasno na odlicnih ,ali najboljsih motorjih . In kar je se najbolj pomembno , naj v tem sportu velja Sportni duh .
Boris Kavčič
14. 05. 2024 17.40
-22
navijaški duh tudi,,kar pa ti nimaš pojma kaj to pomeni..
Kaktus--
14. 05. 2024 18.46
+24
Jaz verjamem da če bi Kilavi93 samo pol toliko časa, kot ga je namenil učenju toplovodnih plesov, namenil učenju vožnje motorja, bi dandanes vsaj kakšno sprint dirko mogoče zmagal glede na to da vozi najboljši motor. Tako ba ostaja grenak priokus da mu je najpomembnejše zadovoljevanje svojih izprijenih fetišev.
Ice_Cat
15. 05. 2024 08.23
-23
dolgi
15. 05. 2024 08.54
-22
Night fly____ lahko ti blejaš kar hočeš, čim napišeš "kilavega dirkaca st 93" je jasno, da si pripadnik greznice. verjetno kandidat za glavnega urednika glasila "Glas greznice".
AchiIIeus
15. 05. 2024 09.08
+22
Tipično za podrepnika, da ni sposoben sestaviti enega stavka brez greznice in podobnih nekulturnih vložkov. in potem cel svet krivi za lastno poneumljanje, ubogi v duhu, glava je itak prazna.
dolgi
15. 05. 2024 09.27
-18
in potem se je oglasil eden najvecjih prostakov, grezničar, podrepnik in sluga Flajerja in začel omenjati kulturo ko da bi vedel kaj je to.
AchiIIeus
15. 05. 2024 10.48
+14
dolgi malo se umiri. Preberi svoje komentarje za sabo in se zamisli kako se obnašaš do ljudi. V živo bi te kar hitro naučil kulture.
dolgi
15. 05. 2024 13.24
-15
bi ja, hitro bi se skril v greznico in pokril z blatom, če smo realni. brez debate hehehe.
AchiIIeus
15. 05. 2024 17.30
+11
Ne mislim se spuščati na podrepniško primitivni nivo, saj je vsem jasno da svoje izprijene fetiše poskušate drugim naprtit, pokvarjenci!
Ice_Cat
15. 05. 2024 18.26
-12
AchiIIeus
15. 05. 2024 18.43
+10
Človek kar ne more verjet koliko tepcev premore naša mala država.
Ice_Cat
15. 05. 2024 21.46
-8
AchiIIeus
15. 05. 2024 21.59
+7
belidirkac
13. 05. 2024 21.46
+3
Kot sem že napovedal,se bodo vodilni možje pri Ducatiju(C.Domenicali, Gigi Dall'Igna,M. Grassilli in Tardozzi) še pred poletjem odločili,koga posaditi na rdeč dirkalnik. Jorge,Marc in Enea so kandidati,ki jih mediji najbolj pogosto omenjajo. Vsi bi bili dobra izbira,vendar... Jorge je hiter,če bi slučajno osvojil naslov in ne dobi mesta v Lenovo Team,bo odšel in št.1 ne bo več pri Ducatiju,bodo tvegali? Ni pa tako medijsko privlačen kot Marc,ki se je odlično prilagodil Ducatiju in že kaže napredek. Kaj poreče Red Bull? Enea bi bil najbolj varna izbira,ampak zgolj nabiranje točk ne bo dovolj,treba bo pokazati nekaj več. Tu je še Fermín Aldeguer. Ne vem,jaz bi počakal 9 ali 10 dirk in se potem odločil,ampak jaz sem samo kavčar. Dirka v Le Mansu pa,če malo razčlenim ponuja zanimiva dejstva. Najvišjo hitrost je dosegel B.Binder, 324,8 km/h. Marc 323,7; Pecco 320,6; Jorge 319,6 km/h. Najhitrejši krog je odpeljal Enea: 1.31,107. Marc: 1'31.463, Pecco: 1'31.531, Jorge: 1'31.557. Ali Marc sploh potrebuje rdeč kombinezon? Razlika med Desmo GP24 in GP23 zaenkrat ni tako velika. GP24 ima nekaj več moči, večji navor in drugačen aero. GP23 boljše zavira in ima bolj zvezno prenašanje moči na asfalt. Težka dilema za Ducati,Gigi pravi da se mu že tresejo hlače. Jaz bi postavil Martina v Lenovo,Marcu,ki se dobro počuti pri Gresiniju,dal dirkalnik A-specifikacije(GP25), Eneo pa na Pramac,če bo še uporabljal Ducatijeve motocikle. To je seveda moje mnenje,ki pa nikakor ni strokovno in ni nujno tudi pravilno.
Novi T3chno
14. 05. 2024 09.19
-34
Odlično ste to zapisali. Ja, Ducati čakajo teške odločitve.
Night fly
14. 05. 2024 17.00
+14
Beli dirkac ,,,,, ne strinjam se s tem ,da bi se moral opraviciti za mnenje , oz. mnenja , vizijo tega sporta na tem portalu . Vsak tak prispevek kot je vas je kamencek v mozaiku tega sporta in je dobrodosel . Ce se nekdo Tretji obesi nanj ,ker pase njegovemu insuficient egu ,je to samo njegov problem ,,,,kratkega veka . Zame so kredibilna mnenja in opazanja vseh vas zelo pomembna , ki se na koncu izkristalizirajo v neko realnost ,ki sovpada in se poklopi s tistim kar vidimo -post factum .
Ice_Cat
13. 05. 2024 21.41
-33
Ice_Cat
13. 05. 2024 21.43
-31
Kaktus--
13. 05. 2024 19.49
+21
Kovati v zvezde nekoga ki ni zmožen niti ene zmage z najboljšim motorjem, moraš bit pa res trdonja, če smo realni.
Luigi Taveri II.
13. 05. 2024 21.00
-25
Zato pa ne morem verjeti kaj vidite v Rossiju
dolgi
13. 05. 2024 21.20
-25
Marc dejansko nima niti ene zmage z najboljšim motorjem, to je dejstvo. Ima pa veliko zmag z ne najboljšim motorjem, Pecco pa ima npr. za razliko zmage zgolj in samo z najboljšim motorjem. Očitno pri premaknjenih grezničarjih zgolj slednje štejejo.
Night fly
14. 05. 2024 17.03
+19
Kaktus ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,obenem pa je treba napisati tudi to ,da je dirkac st 93 placal sedez ,ki ga trenutno zaseda in greje , torej Mora pokazati nekaj ....a ne !
Ice_Cat
14. 05. 2024 20.08
-20
A to je info iz placljivih vsebin?? Patetik!
VR tak Urbin sin
13. 05. 2024 19.03
-21
Martin bi si zaslužil sedež v Lenovo Ducati ekipi že zaradi lanskih rezultatov, Marcu je pa itak vseeno kaj vozi in kakšne barve je.Sem tudi proti temu, da bi MM dali tovarniški motor v poltovarniško ekipo Grešni, kot ga je dala Yamaha Valentinu Rossiju, da se je v ekipi Petronasa enakovredno spopadel z Dixonom
VR tak Urbin sin
13. 05. 2024 18.52
-19
FIM ne more brisati rezultatov Marqueza
Lucky
13. 05. 2024 18.40
-26
Eni se utapljajo v žalosti. Menda so ja zaloge dost vlke. Šele začel se je.
VR tak Urbin sin
13. 05. 2024 18.48
-25
Hudo je, če si več kot četrt stoletja živel v zmoti.
Luigi Taveri II.
13. 05. 2024 17.48
-12
Pri Marquezu ne maram tega, ker nam daje lažen občutek, kot da ves čas sedi v najboljšem sedlu. Tudi marsikaterega poznavalca bi lahko zaneslo v veri , da so bolid že pred leti sešili le zanj
VR tak Urbin sin
13. 05. 2024 17.31
-12
Marc Marquez je potreboval 5 dirk , da je 2-krat presegel najboljšo uvrstitev legende Valentina Rossija v dveh zdravih letih agonije s tovarniško ekipo. Sprint dirk sploh ne omenjamo
Kaktus--
13. 05. 2024 15.43
+10
Samo po zaslugi ostalih dirkačev, ki pazijo nanj, se ni znašel v pesku, že naslednjo dirko bo ril kot v dobrih starih časih, če smo realni.
Novi T3chno
13. 05. 2024 16.32
-16
Se popolnoma strinjam. Baje mu je osem dirkačev na sprint dirki reklo "ajde Marc, te bomo spustli naprej do petega mesta" in potem se je Marini zadrl iz odzadja "ej Marc, jaz bi te tudi slustil naprej, pa te žal ne morem". Pa menda dobijo ranč ridersi vzvratna ogledala, da, ko bodo videli Marca, da se bodo že predčasno umaknili, da ne bodo delali gužve po nepotrebnem, če smo realni.
AchiIIeus
13. 05. 2024 14.00
+7
Vsi se lahko samo strinjamo z Martinom, ko je izjavil da je na pisti daleč boljši od Kilavega93, ki se gre še vedno izprijene zakolisne igrice. Ni čudno da je najbolj osovražen dirkač vseh časov, pa če se podrepniki še tako z gnojnico polivajo ne bo nič drugače.
Novi T3chno
13. 05. 2024 14.09
-15
Da, popolnoma prav imate. Res je najhitrejši na dirkalni stezi. In res je to, da se Marc izpirjeno poigrava v zakolisju, da je zaradi tega najbolj osovražen dirkač vseh časov. Tako je ozovražen, da ga je v vseh medijih polno in se večinoma piše le o njem. Vsi ostali so pod povprečjem saj niso kos talentiranemu izpirjencu.
VR tak Urbin sin
13. 05. 2024 15.58
-12
Tudi jaz menim, da je Marc najbolj osovražen dirkač.... ne mara ga niti CAS, ki mu leta 2015 ni mogel ničesar obesiti za krivdo, ne marajo ga niti valentinovi sledilci, ko jim je po 10 minutah podrl rekord proge na Ranču...... pravzaprav bi mu lahko obesili karkoli.... samo tega ne, da ni hiter...in tega, da nima jajc , če v vsesplošno mnenje dodamo še televoting iz Lugana
dolgi
13. 05. 2024 16.03
-21
pusti ga, če je tako prebral v "Glasu greznice", potem bo že res tako in nič drugače, brez debate hehehe.
Kaktus--
13. 05. 2024 16.57
+19
In zopet smo priča dretju podrepnikov iz greznice.
Novi T3chno
13. 05. 2024 17.01
-23
Je pa že bolje biti v greznici kot pa pod podnom tako kot vi.
Luigi Taveri II.
13. 05. 2024 13.53
-15
Kako lahko ima vseh 7 italijanskih dirkačev v motoGP SKUPAJ samo ene stopničke več od dirkača s pretrganim živcem in diplopijo ...in od teh 7 italijanskih dirkačev jih več kot 70% vozi Ducati ?
Novi T3chno
13. 05. 2024 14.15
-15
Ja, zgleda, da v njihovi sezoni Ranč ima talent niso našli nobenega.
Luigi Taveri II.
13. 05. 2024 13.39
-14
A ni žalostno, da ima en kilavi dirkač s številko 93 v tej sezoni VEČ STOPNIČK kot vsi akademiki skupaj ?
Kaktus--
13. 05. 2024 16.59
+17
A ni žalostno da nima niti ene zmage z najboljšim motorjem, mora bit pa res trdonja, če smo realni.
Novi T3chno
13. 05. 2024 17.26
-22
igor74
13. 05. 2024 13.17
-17
Ubogi rossisti no, komentarji so za nikamor.
VR tak Urbin sin
13. 05. 2024 13.02
-15
Tako se sprašuje ambasador motoGP ,ko zagleda aktualnega svetovnega prvaka na 2-krat boljšem motorju v zadnjem krogu:"Zakaj pa ne ?"