MotoGP

Marc Marquez: Vem, česa sem sposoben, in to lahko ponovim v prihodnosti

Mugello, 12. 06. 2023 06.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Nina Mihalič
Komentarji
290

Šesta preizkušnja sezone v motociklistični karavani se zopet ni končala po pričakovanjih osemkratnega svetovnega prvaka Marca Marqueza. Kljub optimističnim napovedim in drugem mestu na sobotnih kvalifikacijah je nedeljsko dirko za VN Italije v šestem krogu zaključil v pesku. Hondin dirkač se je ob padcu načudil, češ kaj sem spet naredil narobe. Velikega razočaranja njegov obraz ni mogel skriti, toda borec v njem je pripravljen, da se vrne še močnejši. Prevlada Ducatijevih voznikov zagotovo povzroča se večje frustracije: "Vsi vozniki so zelo hitri. To pomeni, da se raven vedno bolj zvišuje. Edino, kar me pri tem pomirja, je dejstvo, da sem tudi sam hitrejši kot lansko leto na skoraj enakem motociklu."

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Po novi zmagi Francesca Bagnaie na dirki za VN Italije
    02:21
    Iz 24UR: Po novi zmagi Francesca Bagnaie na dirki za VN Italije
  • Vrhunci dirke elitnega razreda za VN Italije
    02:55
    Vrhunci dirke elitnega razreda za VN Italije

Vnovičen padec španskega dirkača na dirkališču v Mugellu je bil že 28. za Hondine dirkače v letošnji sezoni. Na srečanju z mediji se je seveda tega dotaknil tudi Marc Marquez:

"Ali mislite, da kaj pogrešamo čisto vsi Hondini dirkači? Spremeniti moramo pot. Tako lahko rečem. Spremeniti se moramo. V petek je bil na tleh Joan Mir, v soboto Alex Rins, danes jaz. Obema želim čimprejšnje okrevanje. Na srečo sem jih tokrat odnesel brez poškodb. Res se poskušam zelo nadzorovati, ker vemo, da padci pri velikih hitrostih lahko povzročajo težke poškodbe. Tako kot pri njima. Preveč je padcev, Honda ima dirkače z zmagovalno mentaliteto. In če posedeš takšnega dirkača na motor in ne moreš biti v ospredju, potem se dogaja to, kar se dogaja. Padci so vedno bolj pogosti. Ker greš prek svojih mej, da bi skušal biti konkurenčen." 

Marc Marquez je prizorišče šeste dirke sezone v Mugellu zapustil s sklonjeno glavo.
Marc Marquez je prizorišče šeste dirke sezone v Mugellu zapustil s sklonjeno glavo. FOTO: Repsol Honda

Naslednji teden nova priložnost za izboljšave

Čeprav se je v italijanskem Mugellu španskemu dirkaču nasmihala dobra uvrstitev, pa se je na koncu torej spet vse zaključilo z bolečino. Tokrat na srečo ne fizično, je pa zaradi tega psihična še toliko večja: "Seveda nisem pričakoval, da se bo dirka zame končala tako, kot se je. Sploh tako zgodaj. Kot sem že dejal, poskušal sem se zelo nadzorovati med dirko, še posebej, ker sem imel na motociklu mehko različico pnevmatik. Na začetku sploh nisem napadal, da pnevmatike ne bi preveč obrabil. Vedel sem, da je moje mesto nekje šesto ali sedmo."

Marc Marquez na VN Italije v Mugellu
Marc Marquez na VN Italije v Mugellu FOTO: Nina Mihalič

"Toda dejstvo je, da sem imel težave že na startu, ko sem izgubil veliko mest. To ni bila moja napaka, enako se je dogajalo že v soboto. In potem je bil na vrsti padec, podobno kot v Portimau. Spet sem imel težave pri zaviranju. Linijo sem moral podaljšati v ovinek, potem sem tudi sam storil napako. Izgubil sem sprednji del in ja: Vse skupaj me je stalo uvrstitve. Naslednji teden imamo spet novo priložnost," zaključi nekoliko bolj optimistično.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

V Sachsenring prihaja v ne ravno dobrem stanju

Kako bo na naslednjem dirkališču, ki Špancu zelo ustreza, saj je tam dosegel osem zaporednih zmag, razen lani, ko ga zaradi operacije ni bilo? "Na Sachsenring prihajamo v ne ravno dobrem stanju. Dejansko v precej težkem. Zares bo naporno, tega se zavedam, toda prišli bomo tja, naredili vse po najboljših močeh. Sobota bo že pokazala, kje smo. Tako tukaj kot v Le Mansu smo že bili blizu, toda s preveč tveganja. Ponovni padec, težko je za glavo vse skupaj," prizna. 

VN nagrada Nemčije, natančneje sloviti Saschering, bo zagotovo že prinesel določene smernice na Hondini poti v tem dirkaškem letu: "Honda dela naprej, poskuša vse. Nimamo še popolnega načrta. Nadaljujemo, korak za korakom se moramo izboljševati, da bomo bližje in bližje. Sam se ne predam, še naprej bom vztrajal. Ne skrbi me za ostalo, delal bom na sebi, da sem pripravljen. Vem, česa sem sposoben, kar sem dokazal že v preteklosti. Vem, da lahko to ponovim tudi v prihodnosti."

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (290)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Expendables
13. 06. 2023 21.49
-20
Skoda, da se tukaj zapravlja cas zaradi teh nekaj negativnih osebkov, ki vnasajo zlobo in hudobijo v ta prostor. Raje bi se pisalo, da je sef KTM-a Pit Beirer absolutno zainteresiran za Marqueza. Glede na to, da je KTM v direktni povezavi z Red Bullom, ni tezko predvidevati, da je 2025 KTM zelo resna opcija za MM93, ce Honda ne najde poti iz krize. Upam samo, da se MM do takrat spet ne polomi na tej Hondi.
Expendables
13. 06. 2023 21.58
-18
Kaj so Avstrijci sposobni, pa lahko vidimo v F1. Tudi KTM rabi nekaj sezon do absolutnega vrha. Lahko pa recemo tudi takole: kar makaronarji zmorejo, naredijo Österreichari trikrat boljse. Perfekten timing, 2024 se eno leto za razvoj KTM-a, potem pa pride Marquez. Dolce vita.
blgas12
15. 06. 2023 10.08
+6
Resnica je, da je slab dirkač. Če ne verjameš, poglej lestvico zgoraj. Lahko ti objasnim tudi jaz...ima 15 točk in je na 18.mestu. Res vrhunski dirkač :) Kao
Kaktus-x
15. 06. 2023 11.57
+3
Med tem ko je Marc tretji dirkač Honde, pa še to po zaslugi poškodbe Mira sicer bi bil gladko zadnji.
Expendables
13. 06. 2023 20.50
-16
Jezdić, zastonj se prilizujes Calluxu, on že dolgo ve, kakšen izprijenec si, zato pa je tako redko tukaj. In seveda zaradi tvojega Herr Flicka, Muhe po domače.
Expendables
13. 06. 2023 21.29
-19
Blokiran sem samo zato, ker ti vedno povem, kar ti gre. Nekaj casa sem ze na svetu, ampak take hudobe kot si ti, pa se nisem srecal. Da so na svetu sami taksni kot ti, svet ne bi prezivel 1 dneva.
Expendables
13. 06. 2023 21.40
-17
Night fly
13. 06. 2023 16.33
+14
Vidim,da je jatu kalimerov ,,,,,ali se bolje povedano , dvem-trem postalo malce tesno ,ker so v inflaciji protiargumentov ,vsaj relevantnih . Zato jim je ostalo samo se sklicevanje na Callux-a , in jasno osebne zalitve . To je vse kar znajo ´sproducirati´ . Malce zalostno a ne ! Njihov dirkac , pivot na katerem so gradili proxy lastno velicino jih je zadnje 4 sezone pustil na cedilu . Smo mar mi ostali krivi za vse to , ker smo dobrega cetrt stoletja stavili na dirkaca ,ki nas ni nikoli pustil na cedilu ? In ne samo njega , tu je se vrsta drugih dirkacev ,zdaj mladih , na katere smo nekateri opozorili ze v nizjih kategorijah ,in ti danes zmagujejo ,vozijo odlicno , vecina njih so zrasli na zelniku Accademia-e Valentina Rossija in se izucili pod budnim ocesom istega ter poslusali njegove nasvete za bodocnost . Vse to gre Kalimerom v nos , in v njih povzroca vrenje žolča ,,,taki so tudi njihovi komentarji . Kallux , pomagaj jim,da spregledajo . Zal te samo uporabljajo z a njihove ****** namere .Ob prvi priliki te bodo potunkali in umazali ,kot so te ze nekaj let nazaj .
Callux
13. 06. 2023 18.14
-9
V bistvu nisem naiven, daleč od tega.. Razlika je v tem, da se meni ne ljubi pregovarjat.. Povem kar mislim, to pa je vse.. Kako stvar kdo sprejme, je pa odvisno od vsakega posameznika posebej :D
cbrman
13. 06. 2023 19.15
-11
Navijači smo si različni vsi pač ne moremo navijati za istega dirkača .Eni navijamo za Hondo drugi za Duca tretji za KTMko .Prav tako eni navijamo za Markeca ko zmaguje in ko je v pesku,eni za Rossija,ki ne tekmuje več ,eni za Bagnija, drugi....Ne vem za kaj bi bilo vedno prav navijati za zmagovalca...Sam navijam za Hondo pa makar pride čez pol leta v cilj..Prav tako navijam za Markeca, pa če bo do 90 leta na vsaki dirki peskal in bom še zmeraj navijal zanj...Ostali pa kakor želite...navijajte po lastni presoji...Je pa res ,ko je Rossi dirkal za Hondo nisem in nikoli ne bom njegov navijač ,čeprav sem tudi takrat navijal za Hondo....
Expendables
13. 06. 2023 20.55
-15
CBR, škoda tvojega časa, itak ene semle žene zloba in hudobija, glavno da žalijo Marqueza, po moje jih večina sploh ne gleda dirk. To je pač tista strupena rumena creda, ki je nekaj delala sramoto motosportu s svojim obnašanjem.
Expendables
13. 06. 2023 21.42
-14
A zdaj se zatekas k "vsi vemo itd."....niti najmanjse pravice nimas govoriti v imenu drugih. No mogoce v imenu Muhe in se nekaj rumenih podrepnikov, ki pa itak drugo ne znate kot zaliti MM93 in njegove navijace. Res lepa druzba, za bruhat.
blgas12
13. 06. 2023 21.48
+15
Expendables
13. 06. 2023 11.29
-26
Glejte rumenjaki, lahko se na trepalnice stavite, Marc Marquez je tata mata motociklizma, Rossi pa pac v prvi meri klovn, in to zelo zamerljivi in užaljeni klovn.
mptour
13. 06. 2023 11.53
+24
Ha,ha, ha... Da si tata mata, moraš najprej do cilja pridet....
Expendables
13. 06. 2023 11.58
-24
Tvoje mnenje je tolko vredno ko en pasji prdec.
mptour
13. 06. 2023 12.10
+23
Verjetno je tvoje in od neresnice edino pravo. Loleka.
blgas12
13. 06. 2023 21.50
+9
Exp, prestej + in -. Si prepricanda imas prav? Ker si edini. Markec je pac tata mata peaka. Konec debate
Expendables
13. 06. 2023 11.27
-22
Resnica, svaka ti čast, kako pometaš s temi rumenimi troli, dobesedno razčlovečil si te makaronarjeve podrepnike hahahah
Night fly
13. 06. 2023 08.27
+16
Life of legend 12.06.2023, 21:04:57 +2 Daj ne žali calluxa, on ni podli zahrbtnež, hinavec in ima ogromno v glavi, za razliko od tvojega večnega blatenja!/////////////bravo Legend ......
Night fly
13. 06. 2023 08.27
+16
Callux 12.06.2023, 21:09:39 +2 Motiš se kolega.. Jaz sem samo jaz, še eden v množici ljudi, ki imajo svoje mnenje.. Nič več kot to :D ,,,,################# vas lahko z dovoljenjem tikam ? Vas, tvoj odgovor kameleonu zgoraj je enkraten ,se mu lahko samo pridruzim . Rad bi pa povedal to ; njihova hipokrizija cloveka kar vrze ob tla .Danes ti ta-isti "mojstri , ki so te par let nazaj pljuvali ,zalili in osporavali tvoje mnenje in napisane prispevke ,danes se pa hinavsko prilizujejo in ti pisejo hvale .In vse to zato ,da Tebe kot uporabnika tega portala lahko uporabijo v umazanih rabotah proti vsem ,ki jim nalivamo cistega vina . Vesel sem , da svojih pogledov ne menjavas ,da so premocrtni ,in jih rad preberem . Zato pa se mi dvigne zelodec ob zelo redkih branjih njihovih prispevkov ,ce jim tako lahko recem . Res pa je tudi ,da na tako bestialno pisanje kot ga uporabljajo tile ----kalimeri (tako jih imenujem),covek pravzaprav nima kaj odgovoriti . Upaam samo ,da bos ostalo to kar si in napisal kot vedno svoje iskreno poznavanje tega sporta . LP ..........
Night fly
13. 06. 2023 08.33
+17
P.s ......Callux ,danes sem vesel ,najbrz tudi drugi "sodelavci" te strani,da smo ti v najtezjih trenutkih ,ko so te ti kalimeri napadali nekaj let nazaj ,stali ob strani .Kot si sam videl , niso izbirali ne jezika ,ne najbolj umazanih prijemov ,da te diskreditirajo samo zato ,ker si upas ,z nami vred napisati drugacno mnenje kot ga ignorantsko uporabljajo na tej platformi . Samo tako naprej -Callux . Imas pravo pot , pa ne zato ,ker jaz to pravim ,zato,ker je tvoje razmisljanje pravilno , in v sozvocju s tistim kar se dogaja v tem sportu ......seveda pa so subjektivni pogledi in ocene stvar vsakega od nas , toda tako je tudi zivljenje in vizualna oz. cutna perspektiva necesa kar znaznamo v nas pusti doloceno sliko ,ki je lahko malce drugace obarvana , koncept in arhitektura sta pa ista . LP
diceman
13. 06. 2023 08.13
+20
Tkle mamo. Mlajsi vedno prevzamejo vajeti v svoje roke. Vsake ere je enkrat konec. Bi pa Marc moral se kaj posebnega narediti, da bi bil najvecji. Pa nej gre na yamaho ali ducati in tam zmaga. Moje mnenje: ce bi Rossi ostal na takrat premocni hondi, bi osvojil se vsaj 5-6 naslovov.
Expendables
12. 06. 2023 21.57
-17
Haha jezdic se samo brise, popolnoma je na tleh, bravo Resnica.
Dirty Harry
12. 06. 2023 20.17
+24
no, tu se pa z Marquezom popolnoma strinjam ! v prihodnje bo pokazal česa je sposoben in bo tole ponovil
Realist46
12. 06. 2023 20.09
+1
Letošnja sezona je za Hondo končana, da bi sanjali še o kakem lepem uspehu je naslednja dirka zadnja možnost. Ducati bo letos vse trofeje pobral kot jih je Honda 2019. Nekaj sezon bo še tako potem pa se zmeraj stvari obrnejo ko bodo kaj spremenili pri pravilih in se bodo drugi bolje prilagodili. Nič ni večno tudi dominanca enkrat mine. To delajo zato da je gledanost dobra drugače bo en sam dolgčas postalo.
Miha1999
12. 06. 2023 20.44
-16
Breicha
12. 06. 2023 20.03
-21
Ja Honda ima problem. Se vidi tudi odnos v moštvu.
blue_cat
12. 06. 2023 21.37
-14
Callux
12. 06. 2023 19.30
-19
Vsi ti padci Hondinih dirkačev na boleč način dokazujejo kako močno japonski proizvajalec trenutno potrebuje popolnoma nov koncept njihovega motorja.. Celotna šasija mora biti povsem na novo zasnovana, da bi dirkačem ponujala precej več občutka kaj se dogaja tako s sprednjim kot z zadnjim kolesom.. Sam agregat pa mora biti tudi drugače zasnovan, ker sicer imajo trenutno več kot dovolj moči, a le ta ni uporabna, tako da na ravninah nimajo veliko možnosti, da bi držali stik s konkurenti.. Ducati in KTM bi bila tu zelo lepa primera kako je delo opravljeno na "pravi" način.. Hkrati mora Honda nehati aerodinamiko obravnavati kot nekaj, kar se samo privijači na motor in začeti slediti konkurenci, ki svoje motorje razvija okoli prej zastavljenih aerodinamičnih profilov..
Callux
12. 06. 2023 19.43
-19
Rins je zmagal v Austinu izključno zato, ker je specialist za ameriško stezo, to bi lahko vedel prijatelj.. Tudi njegova prva zmaga v razredu MotoGP je prišla ravno tam, kot tudi prva zmaga v Moto3 in prve stopničke v Moto2.. Kljub temu da mu steza odgovarja, to še ne pomeni da je kar naenkrat motor dober, samo poglej rezultate ostalih.. Ali pa še bolje, poglej kako gre Miru, ki nikoli ni slovel kot nekdo ki pogosto pade.. Letos pa je več na bolniški kot da dirka..
blue_cat
12. 06. 2023 19.50
-21
Da bo cmirc kj vedu je ze utopicno... Je pa specialist za semeringe, ce smo realni.
Callux
12. 06. 2023 19.59
-18
Edino, kar si zdaj povedal in da se strinjam je, da je Honda Marcu nudila veliko podpore in vse stavila nanj.. In zato so tudi sedaj težave toliko večje, saj je motor nevozen za ostale dirkače.. Če pa hkrati misliš da je RC213V najboljši motor, potem se pa tu debata konča, ker v tem primeru sta trenutno Ducati in KTM iz druge dimenzije očitno..
Callux
12. 06. 2023 20.10
-17
To glede Millerja je že res, a hkrati je pol svoje ekipe in pol lanske Bastianinijeve ekipe s seboj v Avstrijo odpeljal, ta del si pa lepo izpustil ;)
Callux
12. 06. 2023 20.33
-15
V redu je, ni panike.. Celotna zadeva glede tega kako dobra naj bi bila Honda me dejansko zabava, zato sem se vključil vanjo..
Callux
12. 06. 2023 20.40
-13
Jaz sem že večkrat dejal, da bi šel z nekaterimi tule prav res na pivo/kavo z največjim veseljem, ker me res zanima kako je takšno mnenje nastalo.. Kot pravim, je zanimivo vse skupaj prebrat.. Da del o tem, kaj so nebuloze in kaj ne pa raje ne bomo, da ne bo nesporazumov.. Raje se dobro imejmo :D
Kaktus-x
12. 06. 2023 20.42
+15
Callux si pa kekec, bistvo vsega je da nesposobni Marc ni dorasel mladcem, menda nisi včeraj iz lune padel?
Callux
12. 06. 2023 20.52
-11
Ne, verjemi da nisem iz Lune padel.. Edina stvar, v kateri se moje mnenje razlikuje je, da ne krivim izključno Marca.. V bistvu bolj kot Marca (ki ima velik del krivde, da se razumemo) za nastalo situacijo krivim Hondo in njihovo izgubo kompasa, saj je od Danijevega in Calovega odhoda situacija šla vsako leto nižje, dokler ni pristala na nivoju ki ga vidimo letos, ko se poškodbe zaradi padcev vrstijo praktično vsak vikend.. To je dejansko edina razlika med mojim mnenjem in mnenjem ostalih.. Tako da ja, zelo verjetno bom v manjšini (in dobil cel kup minusov :D), ampak trenutno zame Honda v tej situaciji niti približno ni "najboljši" motor.. Ker je če, potem ne vem kako bi opisali GP23 in RC16, ki sta dva, tri nivoje boljša motorja od RC213V in dejansko izgledata kot dirkalnik na katerem dirkač res uživa..
Callux
12. 06. 2023 21.05
-10
Na to vprašanje ti lahko odgovorim brez problema.. Sam ne verjamem, da bo Marc sploh kadarkoli kam prestopil, ostal bo pri Hondi celotno kariero.. Že zaradi tega ker zdaj on dolguje njim, po letih poškodb.. Hkrati pa tudi ne verjamem, da bi se ostali kaj pretirano grebli za leta 2025 32-letnega Marca z njegovo dolgo zgodovino poškodb.. Sploh ob dejstvu, da bo fokus na dirkačih kot so Acosta, Guevara, Arbolino in še kdo.. Pa s tem ne trdim, da je Marc slab, le to da ostalim ne bo imel veliko za ponudit, tveganje pa bo precej večje.. Brez poškodb bi mogoče zgodba bila drugačna.. Mogoče :D
blue_cat
12. 06. 2023 21.44
-15
Hahaha...cmirc bi pivo pil in po guglu bi obdelal realni svet .... Mene pa zanima kdo bi prsu ?? cmirc al kaktus al oba😁
FIRBCA
12. 06. 2023 18.07
-23
meni je zelo smesno, ko sta vedno ena in ista otrocicka tu gori in pametujeta. Skoda da vaju je mami odtrgala iz peskovnika. A vesta, da bi bilo boljs, ce se izmenjata e-maile ali kak chet pa tam pametujta. Ce ze vesta kaj je to.
Night fly
12. 06. 2023 17.08
+26
Cudi me retorika Markota skace .......... po eni strani pravi ,da Hondi zaupa ,da bo naprej njen bunny , ko pa pade ,se cudi padcu in s tem kaze s prstom na Hondo . Jaz bi rekel nekaj cisto tretjega ---- Dohtarji ,pa ne Rossi , naj ga pregledajo kot prvo glede njegovih oci , nato naj se Honda z njim pogovori , stewardi ,oz. FiM ,pa naj koncno zacne opravljati svoje delo v primeru Markeca Markedza . S tem se bodo uredile marsikatere stvari .
FIRBCA
12. 06. 2023 18.03
-19
night, ko bos starejsi bos marsikaj razumel sedaj pa se mal mami poslusaj.
blue_cat
12. 06. 2023 19.56
-21
Isce 🍳...mrbit mu jih je cmirc pojedu, ce smo realni...hehehe
Night fly
12. 06. 2023 17.04
+22
To ni moj komentar ,,,,lahko ga pa podpisem mirne duse . ||||| Ko se je Marq vceraj ponesrecil, se je Marini malo pozabaval, ker je izvajal strategijo VLEKE, tako da je v ovinku zapeljal nekoliko sirse, in Marq je strmoglavil, ker je sledil Marinijevi dirkalni liniji? Kar je gotovo, ni zaradi obrabe pnevmatik .
Night fly
12. 06. 2023 15.48
+19
Slej ko prej bo moraj Marko skace izvlece ven svoja jajca in zamenjati delodajalca ,ce bo koga nasel . Kot prvo , ostale garaze bi mu morale ponuditi gro denarja ,in najboljsi motor v karavani . Pri Duc-u se je MM ze opekel ,dobil je kosarico -zausnico . A se b o zdaj prodajal naprej kar javno?
blue_cat
12. 06. 2023 15.58
-19
blue_cat
12. 06. 2023 16.06
-18
blue_cat
12. 06. 2023 19.58
-12
Expendables
12. 06. 2023 15.09
-18
Kaj je hijene, kaj cvilite? Nimate pojma o motogp, samo se cmerite izpod Rossijeve tazadnje, podrepniki neumni
gogi_
12. 06. 2023 15.27
+18
Experdizer a mas tezave? Verjemi vase in ostani tam kjer si,ker spadas tocno tam kjer si.
nipodatka
12. 06. 2023 14.50
+20
Ampak je pa ta vikend napredoval iz 19. na 18. mesto. No, tako slabo mu pa tudi ne gre. :)
gogi_
12. 06. 2023 14.45
+19
Se par dirk pa ga ne bo treba vec gledat,komentatorja pa hvalospeve o carovnik voznje lahko pojeta vsem trem navijacem skileza v Sloveniji. Markeeeez in markeeez in markeeez ,ja ja pogledano cez pocez je sel mm v zgodovino kot najbolj nepriljubljen prvak.