MotoGP

Lorenzo: Nimam česa izgubiti, tvegal bom, nato bomo videli, kaj bo

Sepang, 24. 10. 2015 18.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Dvakratni svetovni prvak v razredu motoGP, Jorge Lorenzo, je kvalifikacije pred VN Malezije na dirkališču v Sepangu zasedel četrto mesto. Tako bo prvič po VN Nizozemske dirko začel za edinimi konkurentom za naslov prvaka, moštvenim kolegom, Valentinom Rossijem.

Lorenzo ni bil zadovoljen s svojim motociklom
Lorenzo ni bil zadovoljen s svojim motociklom FOTO: Reuters
Dirkač Yamahe, Jorge Lorenzo, je bil po končanih kvalifikacijah pred jutrišnjo VN Malezije vidno razočaran. Zagotovo je pričakoval boljši rezultat kot zgolj četrto mesto in s tem štart iz druge štartne vrste. Predvsem je pričakoval boljši rezultat zaradi dejstva, da je bil ves konec tedna zelo hiter in dobil dva od štirih prostih treningov. Eden izmed razlogov, zakaj je bil toliko počasnejši od rojaka Danija Pedrose, naj bi bile tudi zavore na njegovem motociklu, ki naj bi se po Špančevem mnenju pregrevale na vročem asfaltu v Sepangu.

"Zelo sem bil razočaran nad težavami, ki smo jih imeli z zavorami in tudi motocikel se je obnašal povsem drugače kot v petek in danes zjutraj. Če sem čisto iskren, motocikel na četrtem prostem treningu in na kvalifikacijah ni bil dovolj dober. Še zdaj ne razumemo, kaj je bilo narobe z zavorami in oprijemom motocikla. Največje težave so bile zavore, ki so močno vplivale na moje čase v hitrih krogih. Toda včasih se tudi to dogaja v tem športu in sedaj je naša naloga, da težavo odkrijemo in odpravimo pred jutrišnjo dirko. Če nam uspe najti rešitev, smo lahko isto hitri na jutrišnji dirki, kot smo bili dopoldan na prostih treningih"  je povedal 28-letni Španec.

Na to, kakšne možnosti ima na jutrišnji dirki, v bitki z izredno hitrima Hondama je Lorenzo dejal, da ni pričakoval tako hitrega Pedrose. Zasluge za zmago Danija v kvalifikacijah je pripisal predvsem vremenu in vročim temperaturam v Maleziji. "Mislim, da imam lahko jutri isti ritem kot Marc in Dani. Predvsem zato ker je dirka izjemno dolga in ne bosta sposobna držati takšnega ritma, kot sta ga bila sposobna na kvalifikacijah na povsem novi pnevmatiki."

Bo Lorenzo uspel prestaviti odločitev o naslovu v Valencio?
Bo Lorenzo uspel prestaviti odločitev o naslovu v Valencio? FOTO: Reuters

Zmaga ni potrebna, potrebno je končati pred Rossijem

Na predzadnji dirki sezone je bitka za naslov svetovnega prvaka še povsem odprta. Lorenzo se zaveda, da lahko zaostanek 11 točk izniči že na jutrišnji dirki, lahko pa tudi izgubi naslov, če ga Rossi premaga za 15 točk ali več.
"Ne potrebujem zmage. Edini cilj je, da končamo pred Valentinom. Seveda, če bom prvi ali drugi bi to bilo odlično, to bomo seveda tudi poiskusili storiti. Nimam česa izgubiti. Tvegali bomo z vsem in videli kaj se zgodi na dirki,"  je zaključil svetovni prvak v razredu motoGP iz leta 2010 in 2012.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (215)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Frejkejštan
25. 10. 2015 19.41
Dajte se dirkači učiti od Rossija...
dobri?ina
25. 10. 2015 05.43
+4
Moje mnenje je, da Rosi, kot oldtimer šola vse mlajše dirkače.....po vseh kriterijih je že zdavnaj zrel za dirkaški pokoj in v primeru, da osvoji naslov (kar ga itaq bo bo imel ta naslov veliko večjo vrednost, kot vsi prejšnji naslovi. Lahko primerjamo motorje in ugotavljamo, da so vsi zmagovalni v enem %, glede na leta dirkačev pa je tu bistvena razlika in ta logika ne zdrži, zato jaz Rosija enačim z Noriaki Kasaiem v skokih. Obema gre vsa čast, da sta v top formi pri svojih letih in še vedno zmagujeta. Danes bomo gledali eno super dirko in verjamem da bo stari lisjak Rosi Lorenzu konec dirke ponudil robček, da si bo lahko brisal solzne oči....... in me res zanima, kje in v kateri kategoriji bo dirkal Lorenzo pri svojih 36 letih......... PS Lorenzo je imel težave na kvlifikacijah s psihično zavoro v svoji glavi ne pa z zavorami na motorju! Nesporno je AS ampak Rosija ne bo nikoli presegel ne, kot dirkač, kot persona pa nikoli v miljon letih.... kot naslednika Rosija vidim Marca M. 46 GOOOO
NoExit
25. 10. 2015 07.35
+1
frenki1613
25. 10. 2015 03.54
+6
Je že Jorge pokazal strah pred Rossijem. Ve da bo za doktorjem. in jutri bo krivec za to zavore ki ne delajo dobro.motor se je drugač obnašal kot prejšnje dni. ko se je doktor ogreval so drugi na polno tiščali.ko je blo treba pa zares je pa pokazal da jutri Jorge ne bo spredaj. pa boga naj molijo da se kak dežek ne ulije. tukaj se pa ve kdo je eden in edini Valentino Rossi 46 ;-)
k53e
24. 10. 2015 23.53
-3
Prej sem napisal o postu ki govori o statistiki. Fantje statistika NE laže! @FriedmanovMilton, Rossi je lani sam izjavil, da tako kot je sedaj pripravljen (psihično in fizično) da še nikoli ni bil in je sam povedal da močnejše konkurence ni imel. Jaz nisem rekel da je Rossi slab, saj tudi statistika pove da ni. Govorim samo da pa ni boljši od sedanjih fantov, Stoner, Lorenzo, Marquez imajo vsi blizu 30% delež zmag! In da je med letom 2001-2005 veliko na lažji način osvojil prvenstvo kot ga je kasneje in kot ga vsi ostali osvajajo sedaj! Konkurenca je bolj močna! Še enkrat, statistika ne laže! @callux Agostini niti ni bil toliko pomemben v tem postu, on je zame bolj ali manj car samo zaradi tega ker se je upal voziti v TT Isle of Man in tam zmagal 10x. @FriedmanovMilton govoriti, da bi Rossi imel več zmag, če ne bi vodil prvenstva od začetka je bedarija, ne moreš vedeti in pomojem ga ne bi. Sicer pa če če če. Lani je tudi MM vodil prvenstvo od začetka pa je imel 10+ zmag, to ni ovira, vsak si želi zmage, saj je vsaka dirka nova zgodba. @Traxyboy hvala :) @Brezimenkoidiotonja tudi Rossi je bil v času Ducatija veliko v pesku ;) in če ne pelješ na limitu in se zadovoljiš z 6, 7, 13 mesti, kot se je Rossi par let nazaj pol tudi manj profitiraš, ampak si tudi bolj ziher na progi. Pač Rossi je raje ziheraš, Marquez je pa še mlad in zaletav, tudi Rossi je bil bolj ali manj (in skoraj vsi dirkači - Lorenzo, Stoner,..) na začetku veliko v pesku in pritiskali na polno, včasih čez svoje limite in hitro se zgodijo zdrsi. Itak se pa vsi dirkači čez čas umirijo in vozijo bolj z glavo, eni bolj eni manj.
CestniKolesar370Wattov
25. 10. 2015 02.35
+3
Zdej pa pozorno beri, vzem si čas. Kobe Bryant je pri 35ih rekel, da je v najboljši formi v življenju, pa je vsem jasno, da ni to tko. 36 let ni mala malica, zato MotoGP dirkači nehajo okrog 32-33. leta starosti in v zadnjih sezonah praviloma ne dosegajo veliko zmag, sploh pa se ne borijo za naslove. A bo šlo za razumet? Ni boljši od Stonerja, Lorenza, Marqueza? Pa ti moreš bit res ena brihta. Pozorno beri glede tvojega deleža zmag v najvišjem razredu. Rossi 32%, Lorenzo 28%, Stoner 33%, Marquez 46%. A nisi mel matematike v OŠ? Še enkrat. Rossi je star 36 let, selil se je iz moštva v moštvo 3x. Misliš, da bo Lorenzo izboljševal svoje povprečje 28% če bo dirkal še 8 let? Misliš, da bi Stoner izboljševal win ratio, če bi dirkal do 36. leta? Misliš, da bo Marquez ohranil 46%? Ne bo šlo fantek. Tole tvoje razmerje zmag je vredno nič. Je nek del statistike, ki pa tut slučajno ne razkriva celote. Zakaj? A če bi šel Rossi v penzijo po 3 sezonah z razmerjem zmag 50% (Ja, 50% je imel), bi bil potem on najboljši, tko pa ni? Mogoče bi moral v penzijo po 5 sezonah, ko je imel razmerje 52%? Al pa po 6 sezonah, ko je imel razmerje 55% v celotni motogp+500 karieri do takrat? Se ti vid, da si malinovec. 46 in 93 se bosta primerjala ko bo konec njunih karier. Lorenzu je vlak že odpeljal.
CestniKolesar370Wattov
25. 10. 2015 02.42
+1
Zgleda da ti je najpomembnejša statistika razmerje zmag. Marquez končuje svojo tretjo sezono in naslovov prvaka bo imel ravno toliko kot Rossi in pa slabše razmerje zmag. Sej sam praviš, da statistika ne laže in prav imaš. Bravo!
Nobody007
24. 10. 2015 23.14
-2
Lorenzo embarrassingly attempts to enter parc ferme!
Nobody007
24. 10. 2015 23.09
+0
Jutri bodo honde razocarale, Rossi bo zmagal, Lorenza pa caka res tezka dirka.
maajde
24. 10. 2015 23.09
+4
Da ne boste pozabili, da se danes ponoči presatvi ura...... Da ne boste prezgodaj vstali, če radi spite....
maajde
24. 10. 2015 23.10
+1
CestniKolesar370Wattov
24. 10. 2015 23.11
+2
V najslabšem primeru boš gledal še Moto2, to je pa to.
CestniKolesar370Wattov
24. 10. 2015 22.32
-2
Komentatorja na BT Sports sta Lorenzovo neuspešnjo vožnjo na rdečo preprogo pospremila z besedami "embarrassing" in "humiliating".
?a?kalica
24. 10. 2015 22.13
-2
off topic: paulista je res ena glista
pingosok
24. 10. 2015 22.09
+0
Ne da bo jutri zopet tukaj mrk,ko bo rossi iz boxov ven mahal na 4 mestu ! Da nam pridete na sonce ! ha,ha
paulista
24. 10. 2015 21.59
-1
Si je Rossi na rito napisal "The Doctor" preden ga je Lorenzo napral v zmagah na istem materialu? ;-) po mojem prehitro
?a?kalica
24. 10. 2015 22.19
+3
Z.I.Z.U.
24. 10. 2015 22.50
+9
Jes sem zelo vesel za tebe da najdeš v nečem tolažbo da ti je lažje prebolet da je Rossi pač največji vseh časov... je pa ta tolažba na nivoju tega da če tvojo nekdo pritisne.. ti se pa tolažiš da imaš večje orodje od njega.. zelo slaba tolažba..
-TypeR-
24. 10. 2015 23.15
+5
Uau, kukr slišim je ta Lorenzo res en dobr dečko in hud voznik....aja, pardon ma sam 2 naslova pa še letos bo drugi......nej si Lor to napiše na rito....
Pa kaj
24. 10. 2015 21.47
+6
mi lahko kdo pove( razloži) kaj pomeni zmaga več ali manj na istem materialu? pač ne vidim neke povezave? paule, tvoje mnenje ne šteje, ker ni razsodno...
Traxyboy
24. 10. 2015 21.51
+3
CestniKolesar370Wattov
24. 10. 2015 21.53
-2
Ti jst razložim. Ko nimaš neke podlage za dokazovat ultra sposobnosti svojega dirkaškega junaka, potem se opiraš na en del statistike in ga primerjaš z nekim 36-letnim penzionistom, ki je daleč od svojih najboljših let. Pa čeprav so to dosti nepomembni rezultati iz FP1, ali pa kvalifikacij.
Aerosmith1
24. 10. 2015 21.53
-2
paulista
24. 10. 2015 21.54
-2
Ena gor dol se gre 6 gor je pa že kr hudo sploh če si nekdo na rito napiše the doctor;-)
Aerosmith1
24. 10. 2015 21.55
+0
Meni ne pomeni nič. Kaj ti pomaga če 10 krat zmagaš in 8 krat odstopiš, ali pa 5 krat zmagaš in na preostalih dirkah pridno nabiraš točke. Meni je to drugo bolj pomembno.
Pa kaj
24. 10. 2015 21.56
-2
Aerosmith1
24. 10. 2015 21.57
-3
THEdocktor
24. 10. 2015 22.28
-1
TRUMPP
24. 10. 2015 21.41
+10
Rossi bo jutri končal dirko pred Lorenzom. Vse ostalo je nepomembno,.....Zmagal bo pa Marquez ali Pedrosa. Privoščim pa Pedrosi.
paulista
24. 10. 2015 21.45
-10
Rossi bo moral priti prvo v cilj do tam je pa še dolga
TRUMPP
24. 10. 2015 21.56
+11
To velja tudi za Lorenza,......ima letos več težav s tem kot Rossi.
paulista
24. 10. 2015 22.03
-3
juwel
24. 10. 2015 21.40
+4
spet gorelo v brežicah , slovenski mediji tega ne poročajo hrvaški pa ?! the fu***?
TRUMPP
24. 10. 2015 21.42
+3
Cerar je Slovenijo zakockal,.... To je to. Pa pustimo to za danes.....raje debatirajmo o jutrišni dirki....
Profesormarck
24. 10. 2015 21.45
+4
pojdi na nova24TV,tam poročajo,pa tudi pokomentiraš lahko,če želiš.
paulista
24. 10. 2015 21.35
-2
Moje skromno mnenje je da bo Lorenzo v prihodnjih letih zmagal mal več dirk za Ducati kot je to uspelo Rossiju. Callus je omenil Hondo in Rossija ja na najboljšem motorju ni težko zmagovati
mzurry
24. 10. 2015 21.38
+3
mzurry
24. 10. 2015 21.38
+0
Callux
24. 10. 2015 21.38
+4
Mišljeno je bilo le v tem smislu, da se bo moral Lorenzo dokazati še kje drugje, ne samo pri Yamahi...
CestniKolesar370Wattov
24. 10. 2015 21.41
+1
Moje skromno mnenje je, da bi Lorenzo v Hondi lahko imel status četrtega dirkača. Grem stavit, da bi doživel pravi polom, če mu ne bi Pedrosa dajal individualnih inštrukcij korak za korakom. Grem stavit, da se Callux strinja.
Logitechh
24. 10. 2015 21.42
+1
A je potemtakem Cristiano Ronaldo tudi boljši od Messija? Ker je igral v Unitedu in sedaj za Real, Messi pa le za Barco? In bi zato moral Messi nujno prestopit še v kakšen drug klub, da se dokaže proti CR7?
paulista
24. 10. 2015 21.42
+0
Jaz si želim Lorenza na Ducatiju zmagovati tam bo posebno zadovoljstvo....
Callux
24. 10. 2015 21.44
+2
K Hondi sploh ne bo šel, ker je dovolj pameten, da že pozna končni rezultat.. Honda in njegov stil vožnje pod nobenim pogojem ne bi šla skupaj, to je več kot jasno... Poleg Yamahe bi mu še najbolj znala ustrezati Suzuki in Ducati..
Prodigy93
24. 10. 2015 21.48
Lorenzo z stilom "tračnice" in honda z stilom "roller coaster"...haha,pa kaj še
Aerosmith1
24. 10. 2015 21.49
+0
Lorenzo da gre v Hondo in ima Marqueza v ekipi. To bi bil tak polom za Lorenza, da si ne bi več opomogel.:)
Callux
24. 10. 2015 21.55
+3
Aerosmith1 zato tudi ne bo šel, glavni razlog je pa Prodigy93 povedal... Že tako bo imel kar nekaj težav naslednje leto, če Michelinovi gospodje konkretno ne spremenijo sprednje gume... Dobra debata se je razvila, hvala ostalim za tole hehe :D
THEdocktor
24. 10. 2015 22.27
Aerosmith1
24. 10. 2015 21.30
+2
Vedno ko prebiram članke določeni pišete o tem kako je Lorenzo zmagal več dirk na istem materialu od Rossija. Seveda se teh trditev oklepate kot pijanec pilota. Ma a ste po študirali to, da ima Rossi 8 let več kot Lorenzo. Me prav zanima ali bo Lorenzo pri 36 letih še vedno dirkal in ali bo še vedno lahko pariral moštvenemu dirkaču. Meni je prav vseeno če ima Rossi manj zmag. Vem le to, da je bil lani pri 35 in letos pri 36 letih boljši od Lorenza. Lani je imel Lorenzo 27 let. Koliko naslovom je imel Rossi pri 27 letih naj pa Callux napiše.
Prodigy93
24. 10. 2015 21.33
-2
Rossi trenutno ni boljši kot Lorenzo. Bil je lani, ko je Lorenzo imel ogromne probleme. Letos pa niti slučajno.
Traxyboy
24. 10. 2015 21.37
+4
Aha, potem dobi naslov tisti, ki ima manj točk? Se pa strinjam, da je imel komar probleme lani, se je VR pritoževal, da mu ni dobro motorja opral in ketne podmazal :)
Callux
24. 10. 2015 21.37
+4
Prodigy93 razloži mi tole, imam težave z razumevanjem tele tvoje trditve.. Mogoče zato, ker sem od 3 zjutraj pokonci, a vseeno... :)
Aerosmith1
24. 10. 2015 21.42
+3
Mogoče je hotu Prodigy povedati to, da Lorenzo letos ni konstanten kot je Rossi. Mej je krizo na začetku sezone, ene dve al tri dirke, pa še odstop. Samo to mene ne prepriča. Rossi je konstantno na vrhu če celo sezono in to je dodana vrednost, ki jo Lorenzo nima.
Prodigy93
24. 10. 2015 21.43
+4
kot sem povedal. seveda je malo drugače če pogledaš na lestvico, ampak tja se jaz ne oziram kaj dosti. gledam treninge, dirke in se subjektivno odločim kdo se pomoje vozi najbolje... Če bi Rossi bil trenutno najboljši, bi bilo prvenstvo odločeno v njegov prid že prejšni vikend, če pogledamo koliko točk mu je podaril Marquez z padci letos, pa Lorenzo, pa dežna dirka... vse to mu je letos šlo na roko, pa lahko še vedno izgubi naslov? seveda, da nebo pomote, tako na prvenstvo gledam samo jaz, ne vrjamem, niti ne pričakujem da se strinjate z mano, vendar jaz komentiram kot se mi zdi :D
Prodigy93
24. 10. 2015 21.46
+3
reciva tako callux... tudi ti se vrjetno zavedaš da je redding boljši kot marsikateri, ki bo letos verjetno končal pervenstvo pred njim. Pa ni mogel uporabiti vsega svojega znanja, zaradi kakšnih drugih dejavnikov, sej vemo koliko težav ima :)
TRUMPP
24. 10. 2015 21.48
+2
Prodigy93! Marquez s svojimi padci ni podaril točk samo Rossiju ampak tudi Lorenzu,....Samo to....
Callux
24. 10. 2015 21.49
+2
Aha že razumem kaj misliš.. Hvala za razlago :) Zdaj je že bolj jasno... Tega se še predobro zavedam hehe
Traxyboy
24. 10. 2015 21.50
-2
Z drugimi besedami prodigy ti se oziraš samo na stvari, ki so tebi pomembne oz. kar želiš videti? Resnica je pa taka, da vsi ostali gledamo le končno lestvico.
Aerosmith1
24. 10. 2015 21.51
+2
Prodigy s tem se kar si napisal se strinjam, ampak Lorenzo ni konstanten in to ga je.e.
Callux
24. 10. 2015 21.58
+2
In ponavadi ravno konstantnost prinese končni naslov... Ampak kot sem rekel na začetku, se bom pustil presenetiti glede tega, kdo bo prvak.. Oba bosta več kot zasluženo, ne glede na to, kdo nam je bolj pri srcu...
CestniKolesar370Wattov
24. 10. 2015 22.05
+2
Prodigy od kdaj so deževne dirke podarjene točke? Dež pada za vse, ne samo za Lorenza. Ni on Adams Family. Če bi Rossi bolj pritiskal, bi dosegel tut on kakšno zmago več, pa odstop tut.
Prodigy93
24. 10. 2015 22.10
+3
to sem izpostavil kot "dejstvo" da deževne dirke ponavadi pripadejo Rossiju;)
Callux
24. 10. 2015 22.13
+3
Dejstvo je da se Jorge v dežju in še posebej v mešanih pogojih še kar precej išče... Vendar z vsako odpeljano dirko napreduje tudi tam, tako da bo kmalu povsem konkurenčen tudi tam.. Verjetno mu je sedaj kar malo žal, da je izpustil nekaj priložnosti za trening...
Prodigy93
24. 10. 2015 22.19
+1
tako... se pravi ob tem pravilu Rossi veliko pridobi na takih dirkah, glede na njegove izkušnje :)
paulista
24. 10. 2015 21.28
-5
Gremo Lorenzo od kar si sovoznik z Rossijem v vseh letih si zmagal 30 dirk Rossi pa 24 na istem materialu;-) Ne morem verjet, da lahko nekdo doktorja tako napere v zmagah;-)
pingosok
24. 10. 2015 21.32
+2
Traxyboy
24. 10. 2015 21.39
+1
bigturbo
24. 10. 2015 23.43
+2
mzurry
24. 10. 2015 21.25
+5
Dorna in vodstvo dirke so se odlocili da v primeru komarjevega slabega rezultata slednjemu dovolijo da motor parkira med prve 3....si ne zelijo reke solz
CestniKolesar370Wattov
24. 10. 2015 21.44
+1
Pravilna odločitev. Zaostalemu otroku tut pustijo, da si novoletno jelko od blizu pogleda.
xxman.y
24. 10. 2015 23.12
+1
Haha, da enmu pajacu Lorenzo tok zagreni življenje je pa že naravnost smešno. Druzga sploh ne zna v komentar napisat :D
bigturbo
24. 10. 2015 21.20
+0
rossi mora biti pred horhejem...obvezno
mzurry
24. 10. 2015 21.21
+3
mzurry
24. 10. 2015 21.24
+0
pingosok
24. 10. 2015 21.32
+2
mzurry
24. 10. 2015 21.37
+0
paulista
24. 10. 2015 21.01
-4
Za Lorenza vemo da lahko zmaga več dirk od Rossija na istem materialu, kakšno je vaše mnenje glede Marqueza po mojem jih je on tudi sposoben zmagati več; -)
lorraine
24. 10. 2015 21.03
+11
Važno je, kdo vodi na lestvici za naslov svetovnega prvaka. Kaj ti pomaga več zmag, ko pa je za naslov svetovnega prvaka pomembna tudi konstantnost. Nenazadnje je več vredno, če si svetovni prvak, kot pa da imaš več zmag ali stopničk v sezoni.
Pa kaj
24. 10. 2015 21.06
+2
tvoje mnenje veliko šteje, sploh ker je močno povezano z željami
paulista
24. 10. 2015 21.09
+0
CestniKolesar370Wattov
24. 10. 2015 21.13
+1
Johnny Cecotto je tut zmagal več dirk na istemu materialu kot Giacomo Agostini. Veš kdo je Agostini? Veš. Veš kdo je Cecotto? Verjetno da ne. :D
Pa kaj
24. 10. 2015 21.13
+4
prvo dejstvo je nepomembno, ker se po zadnji dirki ( če ne prej) podeli pokal za naslov PRVAKA.. razen, če letos postane posebni prvak LOR, ker bo imel mogoče največ zmag??!!
Traxyboy
24. 10. 2015 21.17
+5
Moje mnenje je, da je komarček nepremagljiv, in da takega dirkača ne bo nikoli več na naši ljubi zemljici. Preprosto je fenomenalen, superioren, najboljši na vseh možnih materialih, mr. univerzum, perfekten, namestnik Boga na zemlji...tako rekoč slovenski jezik ne premore dovolj presežnikov, da bi ga opisal. Ima samo en problem - ZELO RAD SE PREGREVA :)
mzurry
24. 10. 2015 21.18
+4
pingosok
24. 10. 2015 21.19
+1
milton...saj si si pa odspodaj lahko prebral,o tem keri je to agostini,ti je asusk napisal,tak da se ne delaj preveč pametnega.
ednpa?
24. 10. 2015 21.19
+5
Paulista Rossi bo prvak ti pa boš šu jutre zjutra hitro u jok pa na drevo :)))
pingosok
24. 10. 2015 21.21
+1
pover..da se kje ti ne boš z drevesa jokal in se drl vaaaaale,kje si .
ednpa?
24. 10. 2015 21.23
+3
CestniKolesar370Wattov
24. 10. 2015 21.24
-1
tećnež je povedal ja. Vsi vejo kdo je to Agostini. Kdo je pa Cecotto, pa 99% ljudem ni jasno. Še kaj?
pingosok
24. 10. 2015 21.27
-1
pover..to tebi igram,ti je všeč,te živcira? Dobro,saj to je bil namen.he,he lahk tud zaplešeš
Callux
24. 10. 2015 21.28
+5
Moje mnenje je, da lahko ima lahko Lorenzo več zmag na Yamahi kot Rossi, a si vsaj po mojem mnenju še ne zasluži, da bi govorili, da in koliko je boljši od Valentina.. Navsezadnje se je Rossi dokazal tudi pri Hondi, Jorge pa je svojo celotno kariero do sedaj preživel pri enem proizvajalcu... V primeru da ga bo zamenjal in tudi tam zmagoval in osvajal naslove, potem se lahko začnemo pogovarjati o tem, kdo je boljši... Do takrat po mojem skromnem mnenju ta razprava ni možna.. Pa s tem ne mislim ničesar slabega, samo v premislek ostalim.. :D
CestniKolesar370Wattov
24. 10. 2015 21.32
+1
Marquez in Rossi sta iz popolnoma druge ere. Lorenzo je nekje vmes, pa tudi svoja era. Kličko bi kadarkoli od začetka svoje profesionalne kariere razbil in Tysona in Alija. Je zato boljši? Nikakor. Kobe je delal burek iz Jordana, ko je bil ta pri Wizardsih. Je zato boljši? Ne. Druga era, sploh ni primerjave. Lahko pa jih primerjaš po tem, da je Rossi pri Lorenzovih letih v žepu imel že 5 naslovov v najelitnejšem razredu, Lorenzu pa morebiten tretji polzi med prsti trenutno.
pingosok
24. 10. 2015 21.39
+1
milton..kličko bi razbil tysona,ma daj ne bluzi take.Tyson bi ga raztrgal! Dokler ga niso zaprli,je pospravil vsakega-expresno !
Traxyboy
24. 10. 2015 21.41
+0
če bi imel tyson nagobčnik gor bi sigurno zgubu
CestniKolesar370Wattov
24. 10. 2015 21.46
+1
tećnež a si ti mogoče funkcionalno nepismen? Kličko bi odlomil Tysona, ker je Tyson star. OK? 28-letni Kličko bi zlomil 36-letnega Tysona. Štekaš? Je zato Kličko boljši? Ni. Lepo, da se strinjava. Funkcionalno si nepismen.
pingosok
24. 10. 2015 21.49
-1
milton..zgleda,da si ti nepismen.Rekel si:kličko bi na začetku svoje kariere-torej bi tudi tyson na začetku svoje kariere.Mislim,ti si pa res malčez les.
CestniKolesar370Wattov
24. 10. 2015 22.08
+1
Ko je bil Kličko na začetku svoje kariere, je bil Tyson močno v zatonu. Lahko bi prebral do konca in logično dojel, da če primerjam Jordana pri 38 letih s Kobejem na vrhuncu kariere, primerjam tut Kličkota na vrhuncu s Tysonom v zatonu. Kak C vitamin pojej pred spanjem, da ti podstrešje mal premakne v pravo smer. Sej bo.
pingosok
24. 10. 2015 22.25
+0
Kake ti nabijaš-raje ostani na motu GP-o boxu pojma nimaš.Tysona si poglej,kolk jih je pospravil v svoji karieri in to expres ! Ko je bil mlad 20 in nekaj let star.Sedaj že dolgo ne boxa več.Tudi Ali bi popapal klička za malico,tudi že dolgo več ne boxa.
CestniKolesar370Wattov
24. 10. 2015 22.30
-1
Še en dokaz. Funkcionalno nepismen. Preber še enkrat.
pingosok
24. 10. 2015 22.31
+1
ti si raje preberi,kaj si napisal.Ti prilepim ??
THEdocktor
24. 10. 2015 22.32
-1
pingosok
24. 10. 2015 22.32
+1
sam nekaj lajnaš,pa ne veš točno kaj bi rad povedal.
pingosok
24. 10. 2015 22.34
+1
miran...maš prav-sam tale nekaj nabija o kličku,keri si samo neke luzerje za nasprotnike najde,da potem zmaga.Saj bo sedaj izgubil,ga Britanec namlati kot ps a.
CestniKolesar370Wattov
25. 10. 2015 02.43
+1
tećnež ti si mal omejen in predvsem funkcionalno nepismen.
pingosok
25. 10. 2015 07.52