MotoGP

VIDEO: Ne čelada, tokrat Lorenzu zmago odvzele spremenljive razmere

Motegi, 11. 10. 2015 11.34 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Kljub temu da je Valentino Rossi pred Jorgejem Lorenzom ponovno nekoliko povečal prednost, ta zdaj znaša 18 točk, Španec še vedno trdno verjame, da lahko še tretjič v karieri osvoji naslov svetovnega prvaka v kraljevem razredu.

Jorge Lorenzo je bil celoten konec tedna v Motegiju najhitrejši, tako je bilo tudi na sami dirki in izgledalo je, da bo vpisal novo zmago, ter tako še zmanjšal zaostanek za največjim tekmecem Valentinom Rossijem. A proti koncu dirke je Lorenzo povsem popustil in na koncu osvojil zgolj tretje mesto in kar je zanj najslabše, prehitel ga je tudi njegov sovoznik pri Yamahi. Španec se je tokrat nekoliko uštel pri taktiki, saj je od uvodnih krogov dalje vozil v zelo visokem ritmu, kar pa mu je močno uničilo predvsem sprednjo pnevmatiko, zaradi česar je bil v zadnjih nekaj krogih povsem nekonkurenčen in iz prvega mesta zdrsnil na tretje. 28 letni dirkač Yamahe, ki je v Motegiju slavil v prejšnjih dveh sezonah, je bil po dirki močno razočaran. "Sem zelo razočaran, ponovno so nam razmere onemogočile boljši rezultat. Najhitrejši med vsemi sem bil že na suhi stezi, tako je bilo tudi na dirki v dežju, a nato so se razmere spremenile, proga se je začela sušiti in zato sem ostal brez zmage. Bil sem zelo hiter, zelo osredotočen in vozil sem skoraj enako dirko kot pred menoj že Niccolo Antonelli v moto3 in Johann Zarco v moto2, a nisem imel njune sreče, da bi ves čas vozil v mokrem vremenu."

Jorge Lorenzo je bil na odru za zmagovalce vidno razočaran.
Jorge Lorenzo je bil na odru za zmagovalce vidno razočaran. FOTO: Reuters

Lorenzo je letos že nekajkrat krivca za neuspeh iskal v zunanjih dejavnikih - dvakrat je imel težave s čelado (Silverstone in Katar), tokrat pa je krivdo pripisal spremenljivim razmeram: "Če bi vedel, da se bo steza tako osušila, ne bi že v uvodnih krogih tako močno pritiskal na plin. Mislim, da so vsi pričakovali, da bomo celotno dirko vozili po mokrem. Glede na okoliščine ponovno nisem imel sreče, to se mi je letos pripetilo že na kar nekaj dirkah in zato izgubljamo točke. Danes smo tako v boju za naslov ostali brez štirih točk, a lahko bi jih izgubili 20, če bi v tretjem zavoju zletel s steze, a sem se uspel rešiti."

Kljub temu, da zgolj tri dirke pred koncem za Rossijem zaostaja za 18 točk, verjame v končni uspeh: "Mislim, da sem trenutno v najboljši formi letošnje sezone, saj vozim zelo hitro tako po suhi kot po mokri stezi, kar pomeni, da imam v zadnjih treh dirkah možnost osvojiti maksimalno število točk. Zato se bom boril do konca, verjamem da še lahko osvojim naslov. Naslednja dirka bo v Avstraliji, upam na ugodnejše razmere in nekaj več sreče."

Naslednja dirka je na sporedu že prihodnji vikend v Avstraliji, s prenosom na Kanalu A in VOYU.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (189)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mmaattiicc
12. 10. 2015 09.20
+9
Nikoli ne bom mogel oporekat talentu Jorgeta, ker zna res vozit kot po tračnicah ampak bit dober voznik in bit dober dirkač ni ista stvar. Izkušnje, prave odločitve, taktika pač ni nekaj kar dobiš čez noč...in včasih je dovolj da si najhitrejši včasih je treba bit pač pameten. Vale je včeraj rekel, da se mu zdi nespoštljivo, ker JL govori o tem, da je imel srečo in da bi sam lahko najdel vsaj 20 izgovorov za vsakič ko prispe v cilj za njim in ko so ga vprašali kako to, da ni tako sesul gum kot jih je JL je rekel: "lahko bi rekli, da sem bil pametnejši, ampak Jorge bi spet rekel da sem imel srečo" :D Za tiste ki znate italijansko si lahko preberete cel članek na gpone: jorge parla di fortuna? Irrispetoso.
mmaattiicc
12. 10. 2015 09.23
+0
paulista
12. 10. 2015 14.38
-3
Rossi je vedel da se bo steza 7 krogov pred ciljem posušila zato je prej šparal gume zanimivo :-)
Mitutoyo
12. 10. 2015 15.41
+0
itaq,da je vedu........mu je murry prišepnu
HAILWOODmike
12. 10. 2015 18.41
+1
mzurry
12. 10. 2015 19.01
+5
Vsak amater ve da ce dez neha padat da se bo asfalt posušil ....razen pavle in mutigovno...aja pa komar tud pojma nima
Darminator
12. 10. 2015 22.11
+2
pa še skoz se je vozil po suhi liniji da je res čim bolj uničeval gume,včasih je treba bolj uporabljat glavo ne samo na gas pritiskat
Uporabnik811241
12. 10. 2015 09.17
+8
Naslov si bo privozil tisti ,ki bo zbral na koncu največ točk in ne tisti ,ki misli ,da je najboljši to velja za vse in pogoji na stezi so vedno enaki za vse . Če dežuje je steza enako mokra za vse in odloča taktika in način vožnje zato so razni izgovori odveč to je bil njegov maksimum na tej dirki ,ki pa ni zadoščal za boljši rezultat !
blazter
12. 10. 2015 08.21
+8
No odkar nima več lizike v ustih, pa joka. Za vse je bilo enako. Probal je, privozil si je razliko, ampak razmere so se spremenile. Njemu na slabše, drugim na boljše. Istočasno na isti progi. Kljub zmagam letos so pač težave ,ki jih ne more premagati. Sebe. Doktor pa pridno nabira točke in ga spravlja ob živce.
blazter
12. 10. 2015 08.32
+6
Pa komentatorja, a sta od Dorne plačana, navijata za Špance? Ne razumem.
Darminator
12. 10. 2015 22.07
Darminator
12. 10. 2015 22.08
+1
Ne mi o Dorni ker se takoj spomnim na asa ki je zaradni njih nehal dirkati
Brcavrit
12. 10. 2015 08.20
+1
Imam občutek, da če bi Marquez vozil Yamaho ali Ducattija bi bil še en povprečen voznik več v MotoGP. Ne vem no.
Jure Komac
13. 10. 2015 10.13
povprečen? am Marka letos zaostaja tko da je on letos povprečen. Mal razmisli preden pišeš
paulista
12. 10. 2015 07.46
-24
Mislim, da ima vsak pravico do svojega mnenja sploh, ko sloni na dejstvih. Rossi je imel jasen status številka 1 pri Yamahi, ko je bil tam Colin Edwards, čeprav tega ne bi potreboval, podobno je bilo 2008 in 2009 tam do Brna. Pri Yamahi so videli da Jorge kljub slabšemu materialu beri Michelin (2008) in ne vedno najnovejših delih (2009) na motorju zelo parira Rossiju zato so se odločili da izenačijo njihov staus to je veljalo predvsem za 2010 od začetka. Rossi je v intervjuju potem priznal da je šel k Ducattiju ker je zahteval status 1 in ga ni dobil!! (crash net) Vozniki, ki zahtevajo status 1 v moštvu podobno kot Schumacher pri Ferrariju in potem Alonso pri Mclarnu (ko ga je šolal novinec Hamilton) zame niso športniki z največjim pogumom!
burner85
12. 10. 2015 08.00
+16
Wauuu, izjemen komentar res. Kaj pa zdej k en dedek sola komarja?
mmaattiicc
12. 10. 2015 09.48
+1
veš, če si ne moreš predstavljat kako je lahko neka stvar resnična to še ne pomeni da ni.
mmaattiicc
12. 10. 2015 09.48
+0
dinamitek
11. 10. 2015 21.17
+1
kot rekla komentatorja-v nedeljo se ovce štejejo
?a?kalica
11. 10. 2015 21.15
+5
naslov prvaka bo usvojil najboljsi, tako kot vsako leto, in ne, kva je meu gun sreco, pa kva je gun kokrat zmagu, pa kva je gun...
4krat
12. 10. 2015 00.05
+4
CestniKolesar370Wattov
11. 10. 2015 20.42
+52
Lorenzo v povprečju štarta iz prvega ali drugega mesta, Rossi iz 5. Rossi je star 36, pri teh letih ga še ni bilo takšnega junaka, vsi grejo v penzijo pred 34 letom in zadnjih par sezon načeloma ne dosegajo zmag. Kot navijača Lorenza bi me bilo kar malo sram, da mojega junaka pere dedek pri 36 letih. Prav tako bi me bilo sram, da moram iskat luknje v statistiki vprid 28 letnega Lorenza na vrhuncu kariere, da ga lahko vsaj v nečemu primerjam z enim in edinim Doktorjem pri 36 letih. 6 let skupaj na istem materialu. Rezultat? Lorenzo 1x prvak, Rossi 2x. Rossi že četrto sezono zaključuje pred Lorenzom, Lorenzo pa je nabral zgolj 2 sezone. Od tega si je v eni Rossi zlomil nogo in počival 3 dirke, v drugi pa je ravno prišel na motor katerega je Lorenzo razvijal sam 2 sezone. In to se dogaja v času, ko bi Rossi moral v penzijo že par let nazaj, ampak dedek ne bi bil dedek, če ne bi pred penzijo mladeničem podelil še kakšnih nasvetov in jih izšolal. A vam dam en fun fact? Venezuelec Johnny Cecotto ima več zmag na istem materialu, kot Giacomo Agostini. Kdo je Agostini? En najboljših vseh časov. Kdo je Cecotto? Točno tako. Naj živijo veliki, ki nosijo bakljo najboljših vseh časov. Najboljši pridejo enkrat na 10+ let. Doohan je bakljo predal Rossiju, ta pa bakljo predaja Marquezu. Vmes pa rupa s posameznimi prebliski.
kimica86 .
11. 10. 2015 20.45
+12
Se podpišem pod tvoj post.. Ne bi mogel napisati bolje.. Če si Rossi ne bi takrat zlomil noge, bi zagotovo že imel št. 10 :)
paulista
11. 10. 2015 20.57
-28
46 izgovorov zakaj ima Rossi manj zmag od Lorenza na istem materialu in zakaj je bil strahopetec 2008 in 2009 lahko napišeš romane tega dejstva ne spremeni!!
paulista
11. 10. 2015 21.00
-7
Kimica86 Lorenzo je z dvakrat zlomljeno ključnico zmagal več dirk kot Rossi +Marquez 2013; 8>6+1 ....
?a?kalica
11. 10. 2015 21.03
+5
dej paulista nehi ze gnojit, ker gres pocas ze men na k...., vid se ti, da si zabit, neotesan clovk, k dela u fabrki
Callux
11. 10. 2015 21.05
+4
Tole igro se gremo lahko v nedogled pa bomo bolj malo dosegli.. Ali pa se mogoče motim?? :D
kimica86 .
11. 10. 2015 21.08
+3
Res je Callux.. Na žalost eni ne premorejo lepih besed in ne poznajo osnove bontona ;)
?a?kalica
11. 10. 2015 21.12
+14
ljudje so tok zabiti, da je to nevrjetn, jest mislm, da ce je dirka dezna, je tezja, in se pokazejo kvalitete vsakega voznika, a ni tko, argumenti letos so pa, kva ma rossi sreco, da je bil dez, ze tri dirke te buce berem
Callux
11. 10. 2015 21.13
+5
čačkalica dokler ne bo konca sezone bodo podobni komentarji... Kot sem že spodaj dejal, mene so takšni komentarji začeli pošteno zabavati ;)
paulista
11. 10. 2015 21.42
-4
Čackalica z velikim spoštovanjem do vseh delovnih mest in poklicev ti sporočam da sem končal univerzitetni studij že pred 18 leti, da bi se prepričala sem na razpolago
mzurry
11. 10. 2015 21.44
+4
Sami vele umi in dirkaci če rata....paulista je dipl samo ne ve iz cesa ampak vem da jr on opravil 6 izpitov vsi ostali pa 4
paulista
11. 10. 2015 21.51
-5
Mzurry Lorenzovih več zmag na istem motorju od Rossija boli boli zelo vem
SENNA1
11. 10. 2015 22.10
+2
TI paulček,ti si nedorasel v vseh pogledih.
Uporabnik458403
11. 10. 2015 23.52
+8
Na koncu so najvec vredni naslovi svetovnega prvaka in stevilo zmag. V vseh pogledih je lorenzo, dalec za rossijem. S kaksnim materialom, je kdo prisel do tega je nepomembno. Paulista biti 2x tretji je bolje kot zmaga in odstop.
Jure Komac
13. 10. 2015 11.14
+0
paulista je diplomiran konj :D evo to je to
paulista
13. 10. 2015 12.25
+1
@Jure Komac ko zmanjka argumentov so žaljivke najboljši napad
Jure Komac
13. 10. 2015 13.32
+1
kimica86 .
11. 10. 2015 20.32
+12
Ma joj kaj se zdaj kregate za brezveze?? Pač eni navijajo za Rossija, eni za Lorenza, tretji spet za Marqueza četrti morda za Doviziosa.. Nikoli se ne bomo med sabo zmenili kdo je boljši in kdo slabši.. Ok, Lorenzo je borec, dobro dirka, ampak vseeno to ne pomeni, da je boljši.. Vsaka dirka je razred zase.. Danes je pač pokazal, da je definitivno najboljši Pedrosa.. Če primerjamo koliko prvenstev imata za sabo... Rossi 9, Lorenzo pa samo 4.. V njegovih letih je bil Rossi že 8x prvak..
Callux
11. 10. 2015 20.40
+7
Mogoče sem edini, vendar jaz to ne vidim kot kreganje, ampak samo izmenjavo mnenj med Rossijevimi in Lorenzovimi navijači, vendar je logično da bodo vedno na različnih bregovih... Je pa zanimivo brati komentarje in se po potrebi tudi malo vključiti v pogovor, je kar zabavno... Vsaj meni hehe :)
kimica86 .
11. 10. 2015 20.41
+5
Ok Callux ti si poseben :) To ni letelo nate kajti ti imaš normalne izjave :)
Callux
11. 10. 2015 20.44
+5
hehe vem, a vseeno... Takšni komentarji znajo konkretno popestriti temo..
paulista
11. 10. 2015 20.46
-4
Kimica86 tudi mojo spodnjo izjavo se da preveriti ni izmišljena to so dejstva:-)
kimica86 .
11. 10. 2015 20.46
+3
No pa naj popestrijo :) Sej vsak dan nekdo močno začini kakšno temo.. Hehehe.. And we fu.... love this ;)
kimica86 .
11. 10. 2015 20.47
+2
paulista: zida ni postavil zato, ker je bil strahopetec in mu kvaril ugled.. Malo bolj se pozanimaj ;)
paulista
11. 10. 2015 20.12
-14
Strahopetec Rossi je 2008 in 2009 postavil zid v garaži med sotekmovalca Lorenza, ko je ugotovil da mu ta trga ugled, vendar velikega borca Lorenza to ni ustavilo da ne bi od Rossija na istem materialu zmagal več dirk zato je zame velik junak in trn v peti Valetovih fanatikov!!
kimica86 .
11. 10. 2015 20.17
+5
1011101
11. 10. 2015 20.18
:) no no sej bo mogoče prvak. Tud jaz bi kakšno rekel čez njega pa ne bom.
CestniKolesar370Wattov
11. 10. 2015 20.39
+3
Venezuelec Johnny Cecotto ima več zmag na istem materialu, kot Giacomo Agostini. Kdo je Agostini? En najboljših vseh časov. Kdo je Cecotto? Točno tako.
paulista
11. 10. 2015 20.48
-5
Najbrž ima Agostini drugačno mnenje o Cecottu
Callux
11. 10. 2015 20.53
+4
No ja, Cecotto spet ni tako slab, saj je tudi on uspel postati prvak.. Tudi 14 zmag, 26 stopničk in 22 najhitrejših krogov pri 48 štartih ni slabo, a se pač ne more primerjati z Agostinijem, tako kot se marsikdo drug ne more... Je pa verjetno še bolj znan njegov sin, a iz povsem napačnih razlogov..
speedball
11. 10. 2015 20.08
OTROŠKI VRTEC
mzurry
11. 10. 2015 19.37
+0
Komarjevci naj vam pokvarim teden ...oglejte si vremensko napoved za sepang circut za soboto in nedeljo...buahahhahah
Callux
11. 10. 2015 19.44
+2
Tako vreme naj bi bilo že v petek... A do takrat sta še 2 tedna, se lahko še povsem obrne, čeprav je to v Sepangu zelo malo verjetno ;)
paulista
11. 10. 2015 20.06
-1
Naj pada dež Lorenzov bo naslov v Valencii
1011101
11. 10. 2015 20.19
+1
Ne pretiravat, zelo malo možnosti je da bi vse zadnje 4 dirke deževalo.
mzurry
11. 10. 2015 19.19
+1
A je paulista ze povedal da ima komar 6 zmag.......
paulista
11. 10. 2015 19.26
+2
Bolje kot 4 :-) vem da si nevoščljiv da jih ima več kot Rossi je tako?
mzurry
11. 10. 2015 19.31
-2
Tako kot je prost senno pral tako rossi komarja pere,,,par svetlih trenutkov pac ne odvaga
paulista
11. 10. 2015 19.33
+2
Podobno je zmagal Senna več dirk kot Prost na istem materialu imaš prav
mzurry
11. 10. 2015 19.36
-4
Ja z najboljsim zmagovalnim materijalom se je pa skantau u zid...
paulista
11. 10. 2015 20.03
+3
Najbrž ga je zato Prost blokiral 1993 s klavzulo in Rossi postavil zid med Lorenza 2008 2009 dva velika strahopetca
kimica86 .
11. 10. 2015 20.39
+0
Ok, mzurry.. Jaz se tudi večinoma ne strinjam s komentarji pauliste, ampak prosim Senno pusti pri miru, ker on je prava legenda, tako kot je Rossi......
mzurry
11. 10. 2015 21.44
-1
kimica86 .
12. 10. 2015 06.40
+2
Meni pa vidiš Šumi nikoli ni bil všeč, ker ima obnašanje a la Lorenzo :) In če se Senni ne bi zgodilo kar se je zgodilo, bi bil daleč pred Šumijem ;) Tako, da prosim tako kot ne maram, da se blati Rossija, ne maram, da se blati Senno..
OneManBand.
12. 10. 2015 16.12
+1
Ne komentiram veliko, vendar je imel Senna obnašanje a la Lorenco :), kar pa meni ne sede. Ne prenesem ljudi, ki na ostale gledajo z viška in so do drugih, tudi do svojih trpinov tekmovalcev, arogantni.
Darminator
12. 10. 2015 21.42
od začetka sem tudi jaz navijal za Schumacherja samo potem kar je začel delat sem ga pa zasovražil,ker pač ni bil fer voznik nalašč ven zbijal voznike in vsi so delali na tem da on zmaguje,dirke prepuščal mu da je lahko postal prvak. To ni zame noben športnik
osscar
11. 10. 2015 19.12
+0
Pa kje spite da vas ne pokradejo. En bol pametn ko ta drug. Sami strokovnjaki za dirkanje, za karakterje. Inteligenca kar seka vn. Sram vas bodi. Nihce od vas ni in ne bo dosegel nic kar je dosegel Lorenzo. Prvenstvo bo dobil tisti ki bo boljsi. Ce bo to rossi ok nimam problemov s tem. Ce bo Lorenzo odprem sampanjc, pa se to samo zarad takih omejencev ki smetijo tle s svojimi komentarji in pljuvajo vrhunskega motorista in boljsega cloveka kot so sami. Revezi ki cele dneve visijo za racunalnikom in ne vidijo dlje od nosu. Oo Lorenzo pove zakaj je tako kot je tako pac je! In to ni izgovor pac pa razlog. Ce bi hodili v solo bi to vedeli. Spostujem ga ker je posten, odkrit, ker je perfekcionist, ker nikoli ne obupa, ker je borec. Sam tolk da boste vedel, niso samo 4, vec nas je. Sam sr ne spuscamo na nivo egoisticnih in prepotentnih rosicev. Pa lep vecer :)
mzurry
11. 10. 2015 19.15
+2
ForzaVR46
11. 10. 2015 19.16
+9
Če bi maestro povedal tako kot je bilo bi povedal: Danes sem bil v začetku dirke močnejši in sem suvereno vodil, v drugem delu so bile moje gume preveč obrabljene in moj ritem je padel. Pedrosa in Rossi sta me prehitela ker sta bila hitrejša. Čestitam jima za dobro dirko.. Ne pa neko jokanje o vremenu dej no.. Sej so mel vsi isto vreme kukr sm jst vidu pa vidim sam do nosa..
mzurry
11. 10. 2015 19.17
+1
Semdoberr
11. 10. 2015 20.23
+1
Mzurry ti ponovim: bolj ubogi, kot si ti, ga ni. Sem ti že napisal: minimožgani obdani z od...... Sicer pa: komentirajte, navijajte ali karkoli želite........ Ne vem pa, kaj imate od tega, da ste žaljivi. Spoštujem Rossija, ampak tudi Lorenza, Pedroso, Marceza in vse ostale.
mzurry
11. 10. 2015 21.35
-1
ForzaVR46
11. 10. 2015 19.04
+9
Kaj če bi točke delil po sistemu višje končaš več točk dobiš? Ajaa sej jih že.. Sam če jih 6x največ pobereš ostalo je pa bolj žalost enostauno nemoreš bit vodilni v prvenstvu.
Uporabnik458403
11. 10. 2015 19.02
+1
Nekateri res ne razumete, da prvenstvo dobi tisti, ki zbere vec tock in ne zmag. Letos bi prvenstvo spet lahko dobil mm, ce bi bolj vozil z glavo in ne na zmage v dirki. To pomeni, da se še nekateri morajo veliko nauciti!!!
mzurry
11. 10. 2015 18.13
+0
Preberem njegovo izjavo....hmmm en kup če jev....res papak tako kot njegovi 4 kekci
paulista
11. 10. 2015 18.34
-3
CestniKolesar370Wattov
11. 10. 2015 18.37
+3
paulista
11. 10. 2015 18.41
+0
Na istem materialu ima Lorenzo več zmag od Rossija ostalo so pravljice!
CestniKolesar370Wattov
11. 10. 2015 18.48
+5
Tut vec kot Agostini bi jih mel ta trenutek pri teh letih. Za zgodovino pa stejejo samo naslovi prvaka. To je 2:1 vprid 46 na istemu materialu. Kmalu 3:1 in to v casu, ko je en od njih star ze 36 let.
mzurry
11. 10. 2015 18.50
+3
Pavle pavle daj si te komarjeve scmerane zmage u rolco zvij,se fjst naprej nagni in si jih ekmeš pekmeš
paulista
11. 10. 2015 18.58
-4
Lorenzo je edini dirkač, ki je na istem materialu zmagal več dirk kot Rossi to je dejstvo vi mi pa podajate 46 izgovorov.. same jokice:-)
mzurry
11. 10. 2015 19.04
+1
Dejstvo je da je komar ena si sa zjokana pol pa ce tud vse dirke zmaga
Sergio76
11. 10. 2015 19.06
+4
paulista ne utrujaj... Je tut edin dirkač ki ga motijo komarji, pa vizir pa gume pa prehlad itd...
46fan club tavullia46
11. 10. 2015 19.06
+7
PAVLEK PAVLEK LORENZO IMA PA 99 IZGOVOROV ZAKAJ NI ŠLO.PA SJ BO KO BO ŠOL VALE U PENZIJO AJA PA 93...
ValentinoRossi46
11. 10. 2015 20.48
+0
Paulista če si že tak pameten mi pa povej koliko je ugnal Rossi Lorenza leta 2008 po zmagah samo gledano naj ti olajšam delo in ti povem da je bilo 9:1
Omen3
12. 10. 2015 00.21
+2
Lorenzo je edini dirkač, ki je na istem materialu dosegel manj stopničk, drugih in tretjih mest kot Rossi to je dejstvo.....
Darminator
12. 10. 2015 21.46
STONER je lepo pokazal da se da zmagati tudi z slabšim motorjem,z HONDO pa je itak potem sploh lažje zmagovati
paulista
11. 10. 2015 18.03
+1
Kaj je Dani bolj sparal gume po dežju kot Rossi?
Callux
11. 10. 2015 18.08
+2
Na začetku jih je obrabljal precej manj kot oba Yamahina dirkača, saj je vedel da to mora storiti, že zaradi narave samega agregata, poleg tega na začetku ni imel dobrega občutka na mehki zadnji gumi in jo je skoraj zamenjal za trdo pred štartom... Bo to dovolj dober odgovor?? :D
paulista
11. 10. 2015 18.32
+0
Dovolj dober Callus, Rossi pa ni mogel na začetku slediti Lorenzu? Ali je sparal gume hehe?
Callux
11. 10. 2015 18.39
+5
Ni hranil gum, enostavno na začetku ni bil tako hiter kot Jorge... To ni presenečenje, glede na to, da je Rossi ponavadi hitrejši v drugem delu... :)
mzurry
11. 10. 2015 18.51
+5
Kaj ima veze kaj je kdo pa kdaj .....rezultat se pise na koncu dirke in tam je bil scmerani komar zopet tam kjer mu je mesto ...za rossijem
Albatross
11. 10. 2015 17.26
+9
Lorenzo je že večkrat dokazal,da ni inteligenten dirkač. Potem je pa krivo vse ostalo.
Darminator
12. 10. 2015 21.48
dobr da se mu ni rosilo pod čelado,verjetno se mu bo v maleziji ker bo bolj toplo in več vlage
Montekristo
11. 10. 2015 16.39
+16
Imam občutek, da Lorenza zadnje čase marsikaj moti; zadnjič je bila kriva čelada, tokrat vreme ...! Kaj bo naslednjič? Vemo pa, da vsi vozijo istočasno in imajo vsi enake razmere na progi!
Darth Sidious
11. 10. 2015 16.46
-6
Schumijev sindrom ima pac. Vsi krivi samo on ne.
Darminator
12. 10. 2015 21.49
točno tako Lorenzo in schumacher si lahko podata roke. Vedno in vedno po dirki če ni bil prvi je bilo nekaj narobe a da bi priznal da pač bolje ni šlo to pa ne.