MotoGP

Jarvis se spominja in hrabri: Rossi je leta 2006 brez naslova ostal prav na zadnji dirki

Valencia, 28. 10. 2022 17.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Marko Juvan
Komentarji
78

Še dober teden dni nas loči od zaključka tekoče motociklistične sezone. Razplet v moto3 je znan, v srednjem razredu in v kraljevem motoGP pa bo še kako vroče in napeto. Pred poslednjo dirko sezone, 6. novembra bo šlo za VN Valencie, ima Francesco Bagnaia pred aktualnim prvakom Fabiem Quartararojem 23 točk naskoka in tudi napovedano pomoč armade Ducatijevih dirkačev v motociklistični karavani. A v taboru Yamahe še upajo na čudežen razplet. Šef ekipe Lin Jarvis ekipo spodbuja in hrabri s spomini iz leta 2006, ko je Valentino Rossi brez laskavega naslova ostal prav po zadnji dirki sezone.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Francesco Bagnaia 23 točk pred Quartararojem
    02:23
    Iz 24UR: Francesco Bagnaia 23 točk pred Quartararojem
  • Iz 24UR: Bagnaia z novo zmago le še korak stran od naslova prvaka
    02:14
    Iz 24UR: Bagnaia z novo zmago le še korak stran od naslova prvaka
  • Vrhunci razreda motoGP na VN Malezije
    04:29
    Vrhunci razreda motoGP na VN Malezije

Yamahin joker Fabio Quartararo mora zdaj v Španiji obvezno zmagati, saj ima še teoretične možnosti za ubranitev naslova. Medtem pa Italijanu Francescu Bagnaii (Ducati) na drugi strani za prvi naslov v kraljevskem razredu zadostuje že uvrstitev med prvo deseterico. To bi bila tudi prva Ducatijeva zmaga v SP po letu 2007, ko je slavil Avstralec Casey Stoner. Dirkaču Ducatija Francescu Peccu Bagnaii za zmagoslavje v SP manjkata dve točki, saj je njegov tekmec Quartararo (Yamaha) zadnjo dirko v Maleziji končal na tretjem mestu. 

Branilec naslova zdaj za Italijanom zaostaja za 23 točk. Bagnaia se je na dirkališču v Sepangu podpisal pod svojo sedmo zmago v sezoni, potem ko je bil v kvalifikacijah komaj deveti. Da je Ducati z Bagnaio pred zadnjo dirko v Valencii v veliki točkovni in tudi moralni prednosti, je jasno vsem. Tudi šefu Yamahe Linu Jarvisu, ki pa svojo ekipo, kot tudi glavnega aduta Quartararoja, opominja in hrabri hkrati s podatki iz preteklosti ... "V našem športu se lahko zgodi marsikaj. Lahko se še zgodi prav vse," je za Corriere Dello Sport začel Jarvis in ponudil podatek iz preteklosti.

Lin Jarvis
Lin Jarvis FOTO: motogp.com

"Pisalo se je leto 2006 in naš Valentino Rossi je bil tik pred osvojitvijo naslova svetovnega prvaka. Zdelo se je, da ga prav nič ne more zaustaviti na poti do naslova. Mislim, popravite me, če se motim, da je potreboval sedmo ali osmo mesto, da bi ohranil zadostno točkovno prednost. A zgodilo se je nekaj nepredvidljivega. Vale je nekaj krogov pred koncem dirke v Valencii padel, naslov prvaka pa je odšel v roke pokojnega Nickyja Haydna. Bil je to Američanov prvi in tudi edini naslov," se spominja Lin Jarvis in na ta način hrabri garažo Fabia Quartararoja, da (naj) še verjame v čudež. 

"Dirkališče Ricardo Tormo je posebno in zelo zahtevno. na njem se lahko zgodi marsikaj," ponavlja šef Yamahe, ki se očitno še zdaleč ni vdal v usodo in upa  na ubranitev naslova, vse dokler bodo bile možnosti vsaj še teoretične. "Zavedam pa se, da nimamo usode v svojih rokah. Nekatere stvari nam morajo iti na roko, toda važno je, da mi svoj del opravimo, kot je treba. Potem se ne bomo tolkli po glavi, da nismo naredili vsega, kar je v naši moči," je pogovor za Corriere Dello Sport zaključil šef ekipe s sedežem v Iwati.

VN Valencie
VN Valencie FOTO: 24ur.com
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (78)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Rightist
31. 10. 2022 18.16
-2
Mogoce niste opazili, da je avtor clanka, neki Marko Zuran, pardon Juvan, namerno napisal besedo "hrabri" pred Rossi, sicer loceno z vejico, pa vendar treba poudariti, da beseda "hrabri" nima z Rossijevim dirkanjem cisto nic. Bil je res marsikaj, od voznika napihljive Ancke, burkeza, klovna, unicevalca Gibernauove kariere, nogobrcarja, gledalkebrcarja, Ucciove spremljevalke itd - vendar hraber na stezi nikoli ni bil. Kvecjemu pred kamerami, to pa je ze druga zgodba.
Jezdimir
31. 10. 2022 19.16
+1
Korl, vem da te boli ko veš da Markec ni kos mladcem, za šalo ga popapcajo...hehehe
Rightist
31. 10. 2022 21.33
+1
Na enakem motorju se ga nihce ni popapcal, se najmanj pa naslednje leto Suzukijeva levaka.
Jezdimir
31. 10. 2022 21.51
-1
cbrman
05. 11. 2022 16.09
Bomo videli, 2023 ni več tako daleč.....Ne verjamem , da boš drugo leto takole gob..l.
cbrman
05. 11. 2022 16.15
Rins lahko s Hondo , zmaga kakšno dirko, Mir bo vozikal Hondo nekje med 10 - 20 mestom , kot letos Suzukija...
toti mišek
31. 10. 2022 15.45
+0
Oba znata končat v pesku!
prost1
31. 10. 2022 15.20
-2
Da bi v zadnji dirki zapravil takšno prednost? To se je zgodilo samo enkrat in pri tem bo najbrž ostalo.
Ni nam vseeno
31. 10. 2022 09.21
-3
Lin Jarvis je imel s Fabijem vse niti v rokah za naslov prvaka pa je zapravil nemogoče , Fabio pa ne išče izgovorov pri Yamahi kot nekateri slabši dirkači v zgodovini Yamahe...
Ni nam vseeno
31. 10. 2022 09.23
-2
kot je bil 🟡Valentino Rossi , ki so ga navdušenci motoGP-ja poimenovali velikonočni dirkač, ker je med dirkaškim vikendom izginil in vstal od mrtvih vsak ponedeljek
herr catz
31. 10. 2022 16.06
+0
Ni nam vseeno
31. 10. 2022 16.40
+0
Ena izmed interpretacij...ja...lepše povedano, ker je bil vseskozi 🐰
herr catz
31. 10. 2022 19.10
+1
Jst bi reku, da bolj 👉🐌na pisti in 🤡 izven nje.
herr catz
31. 10. 2022 19.10
+1
🐰 je biu takrat k je MAR prsu pred garazo😁
Jezdimir
31. 10. 2022 08.43
+3
Med tem ko motoristični navdušenci z veseljem izkoriščamo prelepo vreme za motoristične avanture ali pa za izhod z družino v naravo, Korl in Lažnivc še vedno ne najdeta smisla življenja...baje je za vse kriv Dr. VR46, namreč pokoril je Podlega Marca...hehehe
herr catz
31. 10. 2022 16.07
-1
Ti lepo vreme izkoriscas samo za vrtanje po nosu in bluzenju tule gor....
Jezdimir
31. 10. 2022 16.33
+2
Muci, to kar so zate sanje je zame resničnost, navš verjel...hehehe
Rightist
31. 10. 2022 18.36
-1
Vcasih se eni tipcki hvalijo, koliko bejb so polozili. Kdor pa jih malo bolje pozna, pa ve, da niti ene. Tako tudi jezdic. Ceprav se svoj ziv dan ni sedel na kaj vecjem od APN-ke, se na vsa usta hvali o svojih motoristicnih avanturah. No, ja, tudi taki morajo ziveti....
Jezdimir
31. 10. 2022 19.21
+1
Ni nam vseeno
30. 10. 2022 19.32
-7
Dirkališče Ricardo Tormo je posebno in zelo zahtevno in na njem se lahko zgodi marsikaj ...Sama steza je res težka a na kaj drugega ne moremo računati . Danes v karavani motoGP ni Rossijev in "Fenatijev"...Še na VN Malezije se ni nič zgodilo v ovinku Zlobe, ki je poimenovan ravno po Valentinu Rossiju
Rightist
30. 10. 2022 18.35
-11
V svojem poslovnem zivljenju sem kar nekajkrat padel v debato z bivsimi profesionalnimi dirkaci, od nemskega do avstrijskega SBK prvenstva. Njihova mnenja so bila po vecini identicna - Valentino Rossi je naredil motoGP zelo popularen in je imel morje navijacev, kar se pa tice samega dirkanja in obvladovanja motorja, pa je Marquez klasa za sebe, v tej kategoriji Rossi ni ravno pri vrhu. Se tudi sam strinjam s tem, dodal bi le to, da je imel Rossi sicer ogromno navijacev, pametnih med njimi pa je bilo bolj malo....
Ni nam vseeno
30. 10. 2022 19.08
-6
💣Če upoštevamo , da je najboljši dirkač tisti, kdor ima največ navijačev👉🏻 potem je tudi Justin Bieber najboljši pevec ?
Rightist
30. 10. 2022 19.28
-5
In najlepsa babnica je potemtakem 👉🏻👉🏻👉🏻Kim Kardashian????
Ni nam vseeno
30. 10. 2022 19.51
-5
👌🏻.....Kadarkoli je Rossi vodil dirko v 12 letni pravljici za otroke .....so me njegovi pristaši zmeraj prepričevali , da je mojster zapiranja....mene je bolj spominjalo na rek, kako vemo, da je bil svoje čase najhitrejši avto Fičo......ker je bil zmeraj na čelu kolone🥴🥴🥴
Mohiito
30. 10. 2022 21.11
-3
Bistvo vsega se ni omenilo tukaj... Dejansko je sam zavozili svojo 10tko😁
Ni nam vseeno
31. 10. 2022 09.16
-3
Z umazano gofljo si ga je odnesel....čeprav vseeno preko Lorenza ne bi šlo
Jezdimir
31. 10. 2022 16.38
+2
Umazana goflja? Asociacija na kilavega 93.
Rightist
31. 10. 2022 18.22
-1
Skoda, da to ni res. Resnicno skoda, da takrat ni Marquez sam stopil pred mikrofone, povedal makaronarju, kaksen laznivec je in ga potem se dvakrat prtisnil okoli kepe. Res skoda....
Jezdimir
31. 10. 2022 19.10
+1
Ni nam vseeno
30. 10. 2022 18.03
-14
🟠MM93 je tako dolgo kopiral nevarne vožnje na klin 🟡Valentina Rossija, da je uničil original....
Ni nam vseeno
30. 10. 2022 18.01
-13
Lorenzu se je boril proti vsem ekipam, ko je postajal svetovni prvak z Yamaho...Še najtežje je bilo premagati ravno Yamaho, ki je forsirala 🟡 drugega najboljšega italijanskega dirkača vseh časov...do Valencije, potem bo že tretji najboljši italijanski dirkač vseh časov
Rightist
30. 10. 2022 14.10
-13
Ce bo Lin Jarvis po koncu kariere kot sef Yamahe kdaj kandidiral za zupana v svojem okrozju, ga bodo prav gotovo bremenile poslovne povezave s podjetjem VR46. Predvsem zaradi dogovora, jaz ti dam procente od čepic, ti pa zrihtaj, da Vinales ne bo prvak na Yamahi....
Ni nam vseeno
30. 10. 2022 13.00
-13
V Valenciji bo že drugič zaporedoma najbolj srečen šef ekip Razali... in takoj za njim Gigi Dall'Igna.
Ni nam vseeno
30. 10. 2022 12.55
-11
Lin Jarvisa bomo poznali čez desetletje , dve le kot šefa, ki v svoji ekipi ni hotel najboljšega vseh časov
Rightist
30. 10. 2022 11.22
-8
Kje smo že ostali? Aja, tukaj se ne sme navijati za MM93, če ne, postane jezdimir nesramen.
Ni nam vseeno
30. 10. 2022 12.45
-11
Če smo natančni je MM93 edini dirkač za katerega ni bilo treba navijati s takim talentom....🟡Valentino Rossi je drugačen tip dirkača on pa je s takim ambicijami in povprečnim talentom potreboval rumeno hordo na katero se pa v bogati karieri neuspehov ni zgovarjal res nikoli ...zato pa ni nikoli obstajala ekipa, material ali prizorišče, ki bi mu ustrezala
Jezdimir
30. 10. 2022 17.36
+9
Ni nam vseeno
29. 10. 2022 19.18
-25
Jansha : " Ni pa to prvič. Isti ljudje z rdečo zvezdo že mesece grozijo s smrtjo poslancem in volilcem" 🥴🥴🥴 jaz bi jim najprej vzel Heinekena in ga zamenjal za tistega z 0,0 %...če ne bi zaleglo pa svečkam povedati, da se to ne dela
Jezdimir
29. 10. 2022 19.25
+22
Ni nam vseeno
29. 10. 2022 18.07
-20
Šef Yamahe Lin Jarvis opominja in hrabri hkrati s podatki iz preteklosti ... "V našem športu se lahko zgodi marsikaj. Lahko se še zgodi prav vse," ko je za Corriere Dello Sport ponudil podatek iz preteklosti , ki pa sta ga uspešno in pravično razrešila FIM in kasneje še CAS
Ni nam vseeno
29. 10. 2022 18.03
-21
Lin Jarvis lahko le upa za naslov Yamahe , da bo Pecco tako kilav kot 🟡Valentino Rossi ...
Jezdimir
29. 10. 2022 18.47
+20
Iga pravi da je Marc kilav, a si res tolk za luno da ne zastopiš...hehehe
Rightist
29. 10. 2022 20.37
-14
Cudi me, da se ne oglasi pravi Iga in nam pove, kaj si misli o umazanem kradljivcu nickov tule.
Jezdimir
29. 10. 2022 21.10
+9
Jezdimir
29. 10. 2022 17.44
+21
Da je Ducatiju uspel veliki met na podlagi najboljših dirkačev v karavani ni nobena skrivnost, ravno obratno se dogaja pri Hondi, če tudi imajo daleč najboljši motor ga nima kdo peljat, kilavi Marc recimo ni sposoben njen potencial spravit na asfalt, ker luzer!...ravno zaradi nesposobneža so zadnje tri leta eno najlepših obdobij v motoGPju, namreč nepopisna bolečina ki se je z leta v leto stopnjevala pri podrepnikih me je navdajala z navdihom. Tisti rek da za vsakega raste palica se je izkazal za zelo resničnega. Veselim se že naslednje pomladi in s tem še večjega pogroma kilavega Markeca in njegove srenje, namreč prihajata boljša Rins in Mir pa da vidimo jokico....komaj čakaaaaaaammm...hehehe
Ni nam vseeno
29. 10. 2022 18.01
-19
Ampak kot pravi Lin.....greš le še zaradi formalnosti po naslov v Valencijo ,kjer imaš vse, kar je potrebno za naslov, točkovno prednost, motor, gume, pisto, štante, rumene huligane, praktično vse....a imaš 🟡Valentina Rossija, kilavega Italijana, ki je na koncu 13....
Jezdimir
29. 10. 2022 18.45
+20
In ko podrepniku na rep stopiš cvili, neprecenljivo...hehehe
Rightist
29. 10. 2022 12.35
-17
H as ha ha, pa ti dobesedno čepiš tukaj kot mačka pred mišjo luknjo joj bolnik hagagaha.... No, Marc Marquez je najslabši dirkač vseh časov. Si zdaj zadovoljen, bolnik? Haha hahaha
Jezdimir
29. 10. 2022 13.14
+16
Jezdimir
29. 10. 2022 13.24
+16
Bravo Sparow, končno si dojel, te pa moram popravit, Marc ni ravno najslabši je pa najbolj podel, kar ni isto, mar ne.
Ni nam vseeno
29. 10. 2022 15.22
-19
👍🏻👍🏻👍🏻 Točno tako grški junak...lepo ste povedal Korlu ....Zdaj ko ni več 🟡 Valentina Rossija, bi pa res lahko podebatirali kdo je od tistih , ki so ostali v karavani najbolj podel
Rightist
29. 10. 2022 16.38
-18
Ceprav mislim, da je na tem portalu Muha dosti bolj podel od jezdimirja (Kaktus, Achilleus, UrosMlinar, mcurry in se kaksen nick je njegov) . Takoj za Muho je Gogi s svojimi hudobnimi zeljami po poskodbah dirkacev, medtem ko Muha ravno diha za sovrastvo do Marqueza. Morebitna nova huda nesreca Marqueza bi prav gotovo Muho osrecila bolj kot karkoli na svetu, v to ne dvomim. Jezdimir je sicer podel, ampak on nima pojma o motorjih, ne o motogp-ju in ne o zivljenju. Je le internetni trol, ki se pac mora iz nekoga norcevati, pa naj bo to dirkac, nogometas ali kosarkas.
Ni nam vseeno
29. 10. 2022 17.02
-19
Rightist niso vsi pri motoGP iz pravih vzgibov...imamo nekako 3 skupine...amaterje ljubitelje z zdravo pametjo, poznavalca Calluxa, in pa ostale, ki plačujejo plačljivim vsebinam, ker ne razumejo
Ni nam vseeno
29. 10. 2022 17.05
-21
Night Fly pa bi se v trenutku odrekel Rossijevemu 9. naslovu prvaka, če bi se Marcu zgodil Marco
Jezdimir
29. 10. 2022 19.12
+20
Hahaha, Korl pravi da misli???...le s čim?...z globoko učvrščenim Lažnivcem za hrbtom in šupljino med uhi se to pač ne da...hehehe
mcurry
28. 10. 2022 19.28
+27
Je nam vseeno za ni nam vseeno
Ni nam vseeno
28. 10. 2022 19.40
-26
🐤in tudi imaš pravico, da ti je vseeno...kot jo imamo ostali do 🟡kilavega....13. mesto na zadnji tekmi v sezoni 2006 , pa je bila osvojitev naslova le še formalnost, kar je potrdil tudi Lin Jarvis ....seveda v originalnem članku😜
Jezdimir
29. 10. 2022 08.29
+15
tistntadruj
29. 10. 2022 10.14
+15
hladnpir
28. 10. 2022 18.50
+24
Avstralčev??!?!! Ne morš verjet😵‍💫
Ni nam vseeno
28. 10. 2022 19.10
-21
Pač avtor dodaja svoje stvari, ki jih v originalnem članku ni ...pač mora imeti nekaj umetniške svobode...tako kot to počne s prevodi plačljivih vsebin Night Fly za vse nas...