MotoGP

Ducati vrača udarec zaradi odločitve o krilcih: Honda ostala brez testiranj

Spielberg, 14. 07. 2016 09.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V motociklistični karavani se nadaljuje vedno glasnejši obračun med Ducatijem in Hondo. Po odločitvi, da v naslednji sezoni Ducatijeva inovacija, krilca, ne bodo več dovoljena, so se Italijani maščevali Japoncem, ki so za to odločitev najbolj navijali. V ponedeljek in torek so na testiranja povabili vse, le Honde ne!

Napetosti med Ducatijem in Hondo so še dodatno povabilo na Kanal A in VOYO, kjer s prenosi pred VN Nemčije začnemo v petek popoldne (ob 13.10).

Ekipa iz bolonjske četrti Borgo Panigale je za ponedeljek in torek najela dirkališče Red Bull Ring v Avstriji, kamor je povabila vse tekmece, Honda pa je ostala pred vrati. Jasno je, da rivalstvo med ekipami ni nič manjše kot med dirkači v razredu motoGP, ki morda bolj odmevno skrbijo za medsebojne spore in padce, a njihova moštva v ozadju vodijo številne bitke. Ena takšnih se je odvila ob testiranjih Ducatija na Red Bull Ringu v Spielbergu, kamor so Italijani povabili vse kolege, a ne tudi Honde, ki je najbolj navijala za nedavno odločitev, da se za naslednjo sezono v kraljevskem razredu prepove uporabo spornih krilc. A le-ta seveda niso prvi kamen spotike med obema proizvajalcema, portal Soymotero.net pa je poročal celo o "vetu", ki ga je Ducati uporabil pred naslednjim tednom testiranj na prizorišču VN Avstrije, ki bo 14. avgusta.

Ducati je najel dirkališče, kjer so se nedavno merili najboljši dirkači formule 1, ugodil pa je vsem prošnjam za sodelovanje, ki jih je dobil s strani kolegov iz karavane, razen tisti, ki jo je poslala Honda. Japonci so porabili svojih pet dni testiranj in želeli so, da bi njihova zvezdnika Marc Marquez in Dani Pedrosa odpeljala nekaj krogov na cestnih motociklih RC213V-S, s katerima sta v promocijske namene navduševala že pred časom, toda Marquez, trenutno vodilni v skupnem seštevku, skupaj s katalonskim rojakom Pedroso te priložnosti ne bo dočakal. Bomo videli, kako bo pomanjkanje testiranj vplivalo na predstavo Repsol Honde na avgustovski dirki. Najprej nas čaka merjenje moči na VN Nemčije, pred dirko na Sachsenringu pa je prvi mož Ducatija Gigi Dall'Igna ostro okrcal "smešne izgovore", ki so jih uporabili pri skorajšnji objavi prepovedi krilc. Ta so po mnenju Italijanov, ki so v razvoj le-teh vložili največ časa in denarja, poskrbela za napredek v smislu varnosti, saj so prednje kolo držala na asfaltu, a so predvsem iz tabora Honde prihajale številne pritožbe predvsem zaradi domnevne nevarnosti.

Ducatijev Andrea Iannone (desno) ploska Marcu Marquezu (v sredini) za zmago v Austinu.
Ducatijev Andrea Iannone (desno) ploska Marcu Marquezu (v sredini) za zmago v Austinu. FOTO: AP
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (37)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

McGuinness
14. 07. 2016 20.10
-13
Rozek je fosil.
Arkeen
14. 07. 2016 18.23
-26
Da rozika nima pojma je že vsem jasno in pa ni dvoma v tem da bo marquez v nemčiji zmagal z veliko prednostjo. MM on je ta pravi doktor motociklizma...
mptour
15. 07. 2016 13.37
+4
Mal naslove preštej, pa boš videl, kdo nima pojma.
rr3
15. 07. 2016 20.49
-1
Bomo štel naslove ko bodo vsi enakovredno 40 let v istem športu tako kot en posameznik
Aquanaut
14. 07. 2016 17.11
+23
Glede gum se strinjam v tem, kar je napisal NF. Jaz sem Dovijev komentar razumel nekako tako, da pri odpiranju plina iz ovinka, prednja guma ne prenese pospeška. Oz laično, če si zamislim, da sam peljem in v ovinku odpiram plin, se mi prvi del dviguje in zaradi tega oprijema prve gume ni dovolj. ???
Nightyfly
14. 07. 2016 19.25
+15
...samo dodam komentar Rossija po zadnji dirki , ki pa se nanasa na drugo dirko v Aasnu .Problem je bil v tem ,ker je montiral zadnjo mehko wet gumo z zelo mocnim oprijemom , ki je v bistvu povzrocilo velik pritisk na prednjo gumo ,ki ni zdrzala v smislu trenja . Sledil je tudi padec , res zaradi pretiravanja ,kot je sam tudi omenil . Gre tudi za detajl , da dirkaci v vstopu v ovinek istocasno zavirajo in pospesujejo ,odvisno na katerem kolesu imajo vecji grip . Torej je prednja Mich .guma se vedno prekarna .
Nightyfly
14. 07. 2016 19.28
+18
Glede dviganja prednjega kolesa .... to je ponavadi pri ze poravnanem motorju ob izhodu iz zavojev ,ko pospesujejo s polnim plinom , ceprav potem dvig pred.kolesa regulira elektronika in sensorji zdrsa zadnjega kolesa . Precej komplicirane stvari . Vcasih sama elktronika onemogoci cisto dirkanje .
KardinaIFrancRodeVKristusu2
14. 07. 2016 13.27
-29
Ducati že joka... Moštvo jokic... se vidi da so Italjani in da k njim prihaja Lorenzo...
Nightyfly
14. 07. 2016 20.02
+15
hehe , ah daj no -pa ne zato k so Talijani .Saj vidis majstra 46 , da tudi pri 37-ih vztraja ,vozi , pade , se pobere , zakolne , sebi rece ,da je osel in gre naprej z nasmeskom . Jokec ,? Ne bi rekel . Energije ima se za ostale mulce .... ;))
k53e
14. 07. 2016 12.51
-20
Na koncu bo itak največ izgubil Ducati sam in kaj kmalu jim lahko Honda vrne, pol bodo pa Taljančki spet jokali. In ne le da se strinjam s trditvijo da so krilca nevarna, ampak so tudi smešna in hvala bogu da jih drugo leto ne bo več. Če bi pa Ducati tako radi uporabljali krilca, se pa naj prestavijo na F1, motorje in njihovo prvotno obliko pa naj pustijo na miru.
NisteResni
14. 07. 2016 16.09
-28
Honda pac ne zna v korak s casom zato pa tudi tone
hrc1
14. 07. 2016 19.59
-10
Ko bo ducati osvojil vsaj polovico toliko kot Honda se lahko komaj zglasi
THEdocktor
14. 07. 2016 12.01
+26
ROZIKA JE ZAKON
Callux
14. 07. 2016 10.27
+24
Bo zanimivo videti, kako se bo tovarniška ekipa Honde znašla s podatki njihovih satelitskih ekip, glede na to da pravih vtisov o progi s RC213V sami ne bodo imeli, kajti občutek s RC213V-S je nekaj popolnoma drugega.. Drugače pa ta poteza s strani Ducatija ni presenetljiva, glede na vse spore in nesoglasja med omenjenima proizvajalcema...
Nightyfly
14. 07. 2016 10.49
+26
No , to da Duc Hondi ne bo dopustil testiranj (uradnih bolidov ) sem omenil (povzel po uradni noti )ze skoraj mesec nazaj , torej nic novega .Pa tudi Honda je bila s tem seznanjena in se je lahko pripravila . Ne se bati .Imajo neomejene financne in materialne moznosti za razvoj ..kot tudi poligone za preizkusanje bolidov .
Callux
14. 07. 2016 10.53
+24
Imaš kar prav, ker to so sami res omenili že lep čas nazaj.. Kot uradni razlog pa navedli, da želijo nekaj dni izkoristiti za test motorja letnika 2017 po dirki v Brnu.. Glede na to, da jim je zmanjkalo dni, ne vem kako bodo to izvedli..
hardwear
14. 07. 2016 10.53
-32
uradnih bolidov ??? Hahahahahaha......strokovnjak
Nightyfly
14. 07. 2016 11.01
+27
Callux ..... Vale je nekako potrdil dvome , ali pa se bolje -zmogljivosti gum za dez , glede na videno v Aasnu in pravi , da je Michelin v rahlem zaostanku pri pripravi le teh. Mislim, da ima marsikdo probleme s prednjimi gumami,predvsem v tem , da bi vso moc motorja in grip enakomerno porazdelili na obe kolesi in urvnotezili oprijem ter vodljivost ...
Callux
14. 07. 2016 11.05
+20
Sem videl ta članek, v katerem omeni svoje dvome glede gum.. Kot sem enkrat že dejal, je bila ta situacija pričakovana glede na to koliko so gume za dež sploh uporabljali do sedaj.. Je pa res, da je Michelin z zadnjo dirko prejel ogromno podatkov, s katerimi lahko delajo, tako da sam pričakujem kar nekaj popravkov, zaradi česar bo situacija ob naslednji uporabi precej boljša..
Nightyfly
14. 07. 2016 13.23
+25
callux ...... glede kompatibilnosti gum je treba , po moje , vedno gledti na vse parametre ,ki jih je treba upostevati , da bi gumi´´optimalno´´ sedli na motor in opravili svoje poslanstvo najbolje . Vsaka dirka , se prej pa kvalif . , ima svoje specifike Zacne se ze z asfaltom , ki je ogret na doloceno temperaturo ,pa se cez pol ure vse porusi ,ker se ohladi .Zelo vazen faktor je ´´ gumiranost´´ asfalta , da je oprijem boljsi . Vazna je grobost asfalta .Torej imamo ze pri asfaltu najmanj 3 vazne faktorje . Potem je seveda dez ...in tako naprej . Malo morje vzrokov ,ki vplivajo na oprijem in samo vodljivost bolidov . Michelin bo moral se veliko narediti . Ne smemo pozabiti , da se tudi bolidi non stop razvijajo in se jim spreminja aerodinamika ,da o specifiki prenosa moci na kolo ne govorimo .....lp
hardwear
14. 07. 2016 10.17
-42
Ducati za nasljednjo leto zahteva ,da noce imet yamahine garaze za soseda.........da neu rouzek hodu kopirat nastavitev od LOR....
bmw71
14. 07. 2016 10.23
+45
hardwear
14. 07. 2016 10.36
-38
Ti si cel moder.......od dusenja.....sprosti se
bmw71
14. 07. 2016 11.18
+36
hardwear
14. 07. 2016 11.53
-32
hardwear
14. 07. 2016 12.52
-29
Kaktusar .......A ti je to kter strokovnjak povedu ?
hardwear
14. 07. 2016 13.05
-26
Hahahaha......kaktusar......škoda zgubljat čas za tebe in tvoje "močne" izjave....
hardwear
14. 07. 2016 17.39
-18
Mojster123
14. 07. 2016 10.15
-39
Hondi bosta spredaj na naslednji dirki, v to sem prepričan. Prav tako je jasno, da Ducatiji ne bodo spredaj, tako da je njihova frustracija razumljiva. Edina nevarnost iz Ducatija je njihova kamikaza Iannone, velika verjetnost je da bo spet nekoga zbil in morda poškodoval.
hardwear
14. 07. 2016 10.05
-32
In tudi ducati dirkaca v WSB, Giugliano ter Davies sta izrazila zeljo, da bi pomagala LOR sestaviti konkurencen motor.......
Peter Selan 1978
14. 07. 2016 11.42
+35
hardwear
14. 07. 2016 12.09
-30
vsi ja.......na minulem world ducati weeku je Stoner na stantu zbiru podpise prisotnih ,da bojo na kkrsenkoli nacin pomagal LOR.......vec glav vec ve......pa prvih 500 bo nagrajenih
BlackLight
14. 07. 2016 10.04
-29
Kolikor sam vem Honda tako ali tako ni nameravala testirat v Avstriji....