MotoGP

Ducati okrcal 'smešno' prepoved krilc, Dall'Igna obljublja Lorenzu: 'Ne bomo srečni, dokler ne bomo prvaki!'

Bologna, 06. 07. 2016 15.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Gigi Dall'Igna kljub prepovedi uporabe krilc, ki bo v razredu motoGP najbolj prizadela ravno njegovo ekipo Ducatija, ostaja optimističen. V novi sezoni bo namreč bolonjsko moštvo računalo na usluge večkratnega svetovnega prvaka Jorgeja Lorenza, Dall'Igna pa

Lorenzu motocikel za novo sezono pripravlja nekdanji svetovni prvak Casey Stoner (levo).
Lorenzu motocikel za novo sezono pripravlja nekdanji svetovni prvak Casey Stoner (levo). FOTO: Ducati

Sporna krilca se počasi poslavljajo od karavane motoGP, odločitev, ki je postala javna med dirkaškim koncem tedna v Assnu, pa je najbolj odjeknila ravno pri Ducatiju. Italijansko moštvo bo od naslednje sezone zastopal tudi aktualni svetovni prvak Jorge Lorenzo, a kot član moštva iz četrti Borgo Panigale ne bo mogel računati na aerodinamične rešitve, v katere so toliko sezon največ časa in denarja vlagali prav Bolognčani. Posnemati so jih začeli tudi tekmeci, toda vse skupaj bo kmalu romalo na smetišče zgodovine, potem ko so krilca že prepovedali v razredih moto2 in moto3. A pred letom 2017, ko v rdečo garažo prihaja tudi odmevna španska okrepitev, vodilni možje Ducatija na čelu s šefom ekipe Gigijem Dal'Igno ostajajo optimistični. "Prepričan sem, da bomo naslednje leto lahko imeli konkurenčen motocikel, tudi brez krilc," je izjave Dal'Igne prenesel GPone. Podobno kot Ducatijev dirkač Andrea Dovizioso v Assnu tudi Dal'Igna ni skoparil s kritikami na račun odgovornih v svetovnem prvenstvu: "Najprej so nas posnemali naši nasprotniki, nato pa so začeli pritiskati, da se spremenijo pravila. Menim, da so zato, ker je Ducati z vidika aerodinamike pred vsemi, uporabili precej smešno pojasnilo glede varnosti."

Po mnenju Dall'Igne krilca motocikle delajo še bolj in ne manj varne, kot je bilo moč slišati v karavani. Med glasnejšimi kritiki je bil Marc Marquez (Repsol Honda), ki pa v nesreči z enim od Ducatijev tudi ob udarcu krilca ni bil poškodovan. "Menimo, da so zaradi krilc motocikli še varnejši, ne pa obratno, sprednjo gumo držijo na tleh in izboljšujejo vodljivost. V preteklosti je sicer prišlo do nesreč, a dirkači posledic niso čutili. Varnost je bila izgovor za ziste, ki so nam želeli škodovati," dodaja Dall'Igna, ki po osmih dirkah letošnje sezone še čaka na zmago katerega izmed svojih varovancev. Najboljši je bil na drugem mestu Dovizioso, Andrea Inannone je bil dvakrat tretji, to pa je veliko manj od pričakovanj. Naslov prvaka, prvi po letu 2007, ko ga je osvojil Casey Stoner, bo zdaj naloga Lorenza, a do začetka nove sezone ne bo jasno, če bo lahko računal na konkurenčen motocikel. Dall'Igna in majorški matador sta sicer uspešno sodelovala že v časih, ko se je Lorenzo uveljavljal v razredih 125cc in 250cc. "Naš cilj je zmaga in to nam še ni uspelo, menim pa, da nam lahko, čeprav bo težko. Naši nasprotniki so na res visoki ravni, a nismo slabši, niti v smislu dirkačev niti v smislu motocikla. Ne bomo srečni vse do tedaj, dokler ne dobimo dirke in nato še osvojimo naslova. Obljubljam, da bomo od sebe dali vse, kar bomo lahko, da bi osrečili vse navijače Ducatija na svetu," dodaja Dall'Igna.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (67)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Nightyfly
09. 07. 2016 09.29
+2
​Callux ​ 08.07.2016 20:48:01...............zal mi ne prime spodaj , zato lepim,odgovarjam tu zgoraj ./////////////.......​No ja , saj ves , sto ljudi (novinarjev ) sto cudi .......Callux ,,, jaz govorim o tej sezoni , ne o naslednji ,ki ne bo imela vec krilc . Pramac je Pramac (ki bo l. 2018 na Suzukiju ) , prva dva bolida ,04 in 29 , sta pa prva dva . In se nekaj . Dall´Igna je na World Ducati Weekendu ,torej par dni nazaj (4.7.2016) se vedno krcal odgovorne , da jih je konkurenca prisilila v odstranitev krilc , od leta 2017 ,in je jasno ,da imajo bistveno vlogo pri aerodinamiki , da tiscijo prednje kolo dol ,torej govori tudi o varnosti . Ducati seveda ze dela projekte za novo sezono- jasno ,in to brez teh pripomockov . V bistvu so podbni prijemi kot v modnem svetu . Toda za zdaj ,torej za letos Duc se vedno pridno uporablja krila in jih bo do konca sezone . Sam dobro ves , da je delo kar se tice aerodinamike zelo kompleksno in dolgotrajno . Torej krilca ,Callux , niso imela ,ampak imajo pomembno vlogo . V to ,ali so varna ali ne ,se pa ne bom spuscal . Osebno bi jih ukinil . P.S. pravis ,da se je porajalo vprasanje ali jih uporabljati ali ne ....kdo se je to spraseval ? Vem samo , da je Dall´Igna od zacetka promptno zagovarjal ta projekt brez ,da bi zapadel v kaksne dvome .
Callux
09. 07. 2016 10.22
+4
Vem da si ciljal bolj na letošnjo sezono.. Sam sem imel v mislih obe sezoni, tako letošnjo kot 2017.. Nisem rekel, da nimaš prav v svojem predvidevanju, ker je možnost točno 50:50, a kot sem dejal, bi tu imel Casey ogromno za pripomniti, ker je na vsakem testu s GP16 do sedaj testiral tudi brez krilc na željo Ducatija, kjer so to odločitev o prepovedi pričakovali.. Tako da že imajo veliko podatkov o tem, kako se sam motor obnaša ob pomanjkanju le teh, kar jim tudi močno lajša odločitve o nadaljevanju sezone in seveda prihodnjih sezonah.. Sam tudi pričakujem Doviziosa kakšen vikend brez krilc v nadaljevanju sezone, da še sam svoje mnenje pove.. Tega, da je delo s aerodinamiko zelo kompleksno in dolgotrajno se dobro zavedam, tako da ne bi bil presenečen, če Gigi že išče luknje v pravilniku in išče rešitve za 2017.. Drugi primer s Pramacovimi dirkači sem podal samo zato, ker vem da podatke pridobljene s GP15 uporabljajo tudi za izboljšanje letošnjega paketa, saj razlike med njima spet niso tako velike, da ne bi mogli primerjati.. Poleg tega se spomni, da bo iz vseh podatkov s GP14.2, GP15 in GP16 na koncu nastal GP17, kjer naj bi močne točke vseh treh paketov združili.. O tem ali so vsa ta krilca potrebna, se je bolj kot ne spraševala konkurenca, dokler tudi sami niso pričeli z njihovo uporabo.. Pa še tole.. Sam Pramaca leta 2018 ne pričakujem pri Suzukiju, saj sam njihove pogovore s Japonci bolj vidim kot sredstvo, s katerim bi si zagotovili vsaj enak status ali celo še boljši kot ga imajo sedaj pri Ducatiju.. Bo pa na koncu zanimivo videti kdo ima prav hehe :D
Nightyfly
09. 07. 2016 12.35
+1
Seveda sem ciljal na to sezono ,Callux . Ta je vazna a ne ? Kaj bo v bodoce tud sam bogec ne ve . V tem primeru sem samo posredoval besede sefa Ducatija , in podal moje osebno mnenje , da bi krilca prepovedal , predvsem iz varstvenih razlogov . Ze tako je dirkanje super nevarno in na meji mogocega . Jaz bi rd videl , da bi v tem sportu se vedno dominiral pilot in ne samo tehnika , ki jo na vse mozne nacine ´´obesajo´´ na motor proizvajalci . Vse prav , tehnika jim potem koristi v serijski proizvodnji , toda dirkanje samo izgublja na caru . Kmalu bodo zasluge za zmage dobili proizvjalci zavornih pinc ,blazilnikov , gumarji , elektroniki ...etc . , dirkaci pa - samo se nebodigatereba ,ki se vsedejo na motor za 3/4 ure . Ze zdaj se mnogi sprasujejo kdo je v bistvu faktor zmag -motor ali pilot .
španjolskasupast4r
08. 07. 2016 13.14
+16
sve kar honda ne zna kopirat boju banali
BenBostrom
08. 07. 2016 14.12
-4
lioon
08. 07. 2016 12.35
+19
Moje mnenje okoli krilc...če bi bilo v mejah normale bi blo ok...Tiste ogromne lopate na Yamahi so mi recimo čist mimo...sicer je pa to prototipno dirkanje in se mi zdi neumno, da se take in drugačne zadeve prepove. Bi bilo bolje, da se spišejo neka konkretna pravila okoli tega. Bi se pa dal še debatirat o tem zakaj točno so jih prepovedal :) To da je pa Ducati nevem kako prizadet zaradi prepovedi je pa kr neki :) Motor bo konkurenčen tut brez tega..
Nightyfly
08. 07. 2016 20.08
+1
Ne , ne bo konkurencen brez krilc .Ducati je aerodinamiko motocikla gradil prav na teh krilih , se posebno zaradi oprijema prednjega dela. Zaradi tega so bili v prednosti pred vsemi . Vsaj v zacetku . Redefinirati poplnoma na novo celotno aerodinamiko je skoraj nemogoce delo ,tudi casovno .
Callux
08. 07. 2016 20.48
+6
Nightfly tu se oba Pramacova dirkača, ki sta tudi letos nekajkrat vozila brez krilc, in predvsem Casey ne bi strinjali.. Sploh Stoner bi bil zelo proti tvoji trditvi, ker je ogromno testiral tudi brez krilc, saj so pri Ducatiju že v naprej pričakovali takšno odločitev in so teste brez krilc potrdili že 5 mesecev nazaj na začetku zimskih testiranj.. Krilca so največji efekt imela pri pospeševanju, da držijo sprednji del pri tleh, a glede na to, kako linearno krivuljo kljub veliko motorne moči ima Ducati, se je velikokrat porajalo vprašanje ali jih slednji sploh rabijo, ker je bil sprednji del skoraj vedno prilepljen na asfalt na izhodih iz ovinka.. S to odločitvijo bodo imeli bolj drugi težave, sploh tisti, ki imajo bolj agresivno naravo agregata..
ceviplastika
08. 07. 2016 10.33
-12
Lorenzo in Stoner sta se oba drug proti drugemu borila za naslov. Sta se pa tudi vedno medsebojno spoštovala in nikoli nista imela sporov na in izven steze. Ohranila sta zelo dobre odnose in iz obeh strani padajo komplimenti. Za Rossija pa vsi vemo kako je, ko ga kdo premaga...
Nightyfly
08. 07. 2016 20.10
+4
no , povejte kako je ko ga kdo premaga -me prav zanima .
dugi159
09. 07. 2016 09.31
+1
Sej ze sedem let gledas kako je ko ga kdo premaga.
hardwear
09. 07. 2016 20.10
-1
Profesormarck
07. 07. 2016 18.10
-10
Ej ga ,ducati je aut brez krilc,v to sem povsem prepričan...
paulista
08. 07. 2016 08.33
+10
Nightyfly
07. 07. 2016 15.17
+24
Ahili 07.07.2016 12:40:28 -11 1 12 hard...maš prou, res je smešen muha s svojimi komentarji...Sem ravno šou pogledat objave o Luki K....in res tudi tam pametuje. Pa neke rdeče delavske zastave omenja...ta bo še povzroču vsesplošno Evropsko ustajo...hahaha. Res si smešen muha...Zdej vsakič ko pogledam in ga najdem tu...me strže v smeh...hahaha! Kar tako nadaljuj Nightyfly...*****************me veseli ...raje v smeh kot na strik a ne ? saj pravim , nekaj vas mora gristi ,hudic bi ga vedel kaj . Zal se pri vas in vasih kompanjonih vse konca na osebnem zaljenju , brez relevantnih argumentov ,ki bi predstavili vase poglede - recimo na dirkanje ,ker je ze govora o tem . Torej , kako naprej ? Naj bom kar naprej tiho ,kljub zelji, da napisem samo moje mnenje ? Svetoval sem vamze , da se mojih postov ognete in bo vse lepo in prav . Ste za to ?
Erik Volk
07. 07. 2016 16.50
-16
Night......sej ves, da nis toliko nedolzen. Naslednjic napisi svoje mnenje...kot pac mnenje in ne nekaj mojega zanikat...ter trdit svojo...Ker pac po moje nimas prav vedno...Me pa res nic ne grize...kot navajas. Mi je res tvoj pristop smesen...kaj hocem. Bom pustu tvoje komentiranje pri miru...ce bos ti moje. Mores pa vedet, da bom razvozlal tidi sifrirana sporocila...in pol verjetno pade kej nazaj...Ce ne pac ne...
Mohiito
07. 07. 2016 16.54
-16
Dopust kliče,glej da ujameš da nebo kakšna ziherunga šla fuč.
hardwear
07. 07. 2016 17.52
-10
flajić...... sem enakega mnenja kot ahili....
5TIG
09. 07. 2016 14.11
Pol bosta pa zopet jokala kok eni in isti talamo kao minuse,otročje.HEH In to še s pametno vsevedo pretvezo ,da jih talamo neutralnim. Ma,jasnovidca.
Aquanaut
07. 07. 2016 12.43
+39
Navedbe v zgornjem članku ne držijo, oz so polresnice. Preberite si včerajšnji prispevek na crash.net. Gre za to, da firme do Assna niso podale realnih podatkov odgovrnim združenjem, zakaj krilca niso nevarna. Poleg tega so tudi vprašljive turbolence, katere povzročajo krillca vozniku zadaj in pa visoki stroški razvoja aerodinamike, ki pa so z razvojem brezšivnih menjalnikov sicer bistveno manjši. vendar varnost teh ni bil nikoli sprožena s strani dirkačev ali ostalih vpletenih. Seveda je duče prizadet, vendar je letos že imel dovolj možnosti dokazat svojo prednost z zakrilci. Pa jo je ?
Mojster123
07. 07. 2016 12.55
-38
zakaj bi bili stroški razvoja aerodinamike bistveno manjši zaradi brezšivnih menjalnikov, kje vidiš povezavo?
popstarr
07. 07. 2016 13.00
+40
aquanaut01, prav imaš. Za zdaj je malo turbolence, ampak če stvari uidejo ispod nadzora, kakor v F1, potem dejansko čez pet let ne bomo imeli več prehitevanj ali pa eno al dve na dirko in še kakšni bojo zgledali šele motocikli, Ducati ima pa letos izjemno sezono in če se letos ne dokaše z vsaj tremi zmagami na različnih pistah, potem pa ga ne rešijo niti vsi vesoljci skupaj več. Pred sezono sem govoril o 5 dirkah. Pa tudi se morajo zavedat, da jih konkurenca ne čaka, že zdaj so dejansko ponekod celo za Suzukijem.
Mojster123
07. 07. 2016 13.47
-39
Mojster123
07. 07. 2016 14.38
-36
ha ha, kaktus s svojimi x10 minusi. briljantno, umiram od smeha.
Aquanaut
07. 07. 2016 14.50
+25
Se opravičujem, turbulence seveda. Preberi si crash.net. Nisem strokovnjal na področju mehanike, ampak tako pravi Gigi.
Mojster123
07. 07. 2016 16.16
-18
sem prebral in nikjer ne piše tega kar praviš ti. torej stroški razvoja aerodinamike seveda niso nič manjši, pač pa poudarja kako drag je bil razvoj brezšivnega menjalnika. bo pa še pestro glede tega.
Nightyfly
07. 07. 2016 12.37
+33
Tudi pri Ducatiju ima Jorg nekoga ,ki mu bo pripravil motor .Mogoce ga Stoner ze pripravlja po navodilih Jorga , vsaj kar se stila voznje tice -jasno . No ja , vsaj matral se ne bo toliko. Izgleda , da je bila ta kombinacija Stoner -Jorg ze zdavnaj zamisljena . Ducati zeli zmagati naslov .
Nightyfly
07. 07. 2016 13.41
+30
Da preciziram .Uraden odgovor Stonerja je , da ne coach Jorgu , ampak mu bo pomagal razumeti motor(Ducati) . Sam ne razumem kaj bi bilo treba razumeti na motorju . Pilot si z mostvom vzame dan za probe in stestira motor . Dajati navodila svet.prvaku se mi zdi malo nenavadno ,ceprav je res , da kaksen nasvet vedno pride prav . To pomeni , da Jorg (Ducati) noce nicesar prepustiti nakljucju. Tudi prav .
dugi159
07. 07. 2016 14.13
-37
Vrjamem da ne razumes k tomosa si vrjeten nastudiru v enem dnevu. To da ne ves kaj je treba razumeti pri motorju in da je en dan vec kot dovolj mi da jasno sliko o tem s cim si se vozil v zivljenju. Teorija je eno praksa pa drugo pobc moj dragi
Nightyfly
07. 07. 2016 15.10
+21
dolgi .............. sem mar napisal EN DAN ? berite pozorno .!!!
Nightyfly
06. 07. 2016 19.52
+30
NisteResni 06.07.2016 16:41:45 a nocno muho cakas, da mu poveva za 60 miljonov hehehe brez skrbi danes ga ne bo prevec ljudi ve da njegov idol davke utaja**************ne bodite malenkostni ---120 mio € je bilo . 60 jih je dal sodniku . Vse je pa poravnala Stefka ,ki je imela 200 mio nekje v Karibih .Kaj ces ,prava piratka . hehe
Callux
06. 07. 2016 17.10
+39
Sicer imam sam nekaj dvomov glede tega, kako bo šlo Lorenzu na Ducatiju, a upam da mi dokaže da se motim.. Poleg tega verjamem da bo Desmosedici tudi brez krilc zelo konkurenčen motor..
5TIG
06. 07. 2016 18.05
+29
Tud jaz imam pomisleke glede Jorgea,kot sem že napisal, če se nebo zelo dobro počutil na Ducati-ju,pozabimo na dobre uvrstitve. Je pa res da tu pa mu lahko zelo veliko pomaga Stoner in to dobro ve.
Callux
06. 07. 2016 19.23
+32
November in prvi test kar naenkrat ni več tako zelo daleč.. Že takrat bi lahko dobili kakšnega izmed odgovorov..
5TIG
06. 07. 2016 20.17
+29
Ja pa še res je,me prav zanima kaj se bo dogajalo,z dirkači ki bodo prestopili in pa razvoj motorjev itd,itd. Uf :)
Callux
06. 07. 2016 20.26
+31
Reciva takole.. Veliko zabave, učenja, navdušenja, spoznavanja novih stvari, mogoče šok, skrbi in tako dalje.. In ravno zato bo zanimivo.. :D
Baletka
06. 07. 2016 21.38
+31
naslednja sezona bo še kako zanimiva,. lorenzo je pa definitivno neznanka na ducatiju.. lah bo ena "vroča" kombinacija,. lah bo pa "uber" polom..
Erik Volk
06. 07. 2016 16.53
-38
Nocna muha nic ne pametuje in bluzi...Najvecja "inteligenca" je odsotna...Verjetni so mu internet prepovedali rabir. To je zanj huje kot 20 let zapora...
Nightyfly
06. 07. 2016 19.42
+36
.............se vedno vztrajam , da vas Ahilova peta zaje......va .A je hudo ? Kar naprej ste napet . Ah , kaksna inteligenca nekaj ......... jaz dam veliko na zenske , dobro hrano , dobro pijaco -toda v druzbi dobrih ljudi ,prijateljev .Samo to velja v zivljenju . Oh ja ,seveda , pa dobre dirke ,ki jih utelesa Vale .Z zmagami , pa tudi padci . Tako kot je samo zivljenje . Kaj bi porekel vi ,a-nihilova peta ?
Erik Volk
06. 07. 2016 19.59
-34
Ce res toliko uzivas...ti privoscim in tudi dam prav. Ampak verjemi da dvomim da je tako...si prevec pripet na net in bluzis vsem. Me pa ne najeda to...ne skrbi. Si smesen bluzer...
5TIG
06. 07. 2016 20.14
+28
Nightyfly, škoda se spuščat na njihov nivo,nima smisla. Sami ne znajo napisat enga dobrega komentarja,potem pa se kvazi naslanjajo na druge in žalijo. So pa to eni in isti pobalini, ki v živlenju ne znajo nč druzga,kolker miško in tipkovnico trajbat sem ter tja.
Erik Volk
06. 07. 2016 20.17
-32
Prow ti si tak...si sebe opisal...Dej se kej dodat...
hardwear
06. 07. 2016 21.15
-32
Bi ga on dan mogu brat o zadevi luka koper.........da crknes od smeha
Erik Volk
06. 07. 2016 21.47
-34
Kaj tudi v gospodarstvo se razume...gotovo je nepogresljiv za to nacijo..haha...
hardwear
06. 07. 2016 21.55
-33
Itaq, da se razume.........tk k ima casa .....
Nightyfly
07. 07. 2016 12.33
+37
šrampa................verjetno imate kar prav .....!!!! LP
Erik Volk
07. 07. 2016 12.40
-34
hard...maš prou, res je smešen muha s svojimi komentarji...Sem ravno šou pogledat objave o Luki K....in res tudi tam pametuje. Pa neke rdeče delavske zastave omenja...ta bo še povzroču vsesplošno Evropsko ustajo...hahaha. Res si smešen muha...Zdej vsakič ko pogledam in ga najdem tu...me strže v smeh...hahaha! Kar tako nadaljuj Nightyfly...
hardwear
07. 07. 2016 13.39
-34
Vcasih je visel na strani politike in pametovav na 101 nacin......pa ga je zgleda folk precito ,razn 2,3 posameznikov ,ki se tudi tukaj oglasata,se vse zmenjo prek mailov.......no uglavnem folk ga je enostavno dau na off.....zdej pa isce pozornost in potrditve ,da ima prav to kar napise........ Bogi si flajček,bogi
Erik Volk
07. 07. 2016 13.55
-30
Sej če pogledaš kolk jih tako fanatično obnašanje kaže tu...so mislim, da eni 4 do 5 modelow. In tile tipi talajo neumorno minuse vsem, ki niso njihovi...razen sebi jasno. Sem prejšnjič vidu kako so nam vsem potalali približno enako število minusov in sebi pač ne. Tako se vidi...koliko je teh zgub.Zanimivo pa da je tipo tolk padu noter, da jih je delil tudi neutralnim in ne nastrojenim ljudem proti nikomur...To je pa že blaznost! Poglej šrampa kako igra kulturnega človeka...malo nazaj pa vidiš kako žali tudi ostale in se norčuje. Ko mu ene dve spustiš, pa kao on se ne spušča toliko nizko...seveda se sam ne pogleda v ogledalo...ker bi se ustrašu verjetno in kr zbežu..haha...
hardwear
07. 07. 2016 14.16
-34
Hehehe....minusi so pa posebna zgodba.......oni dan so sli po 5,10 minusov gor.......k si pa sestel pluse pa minuse pa vidis ,da je 60 folka "glasoval"..... Ma tule en rumeni brisalec prste vmes......
hardwear
07. 07. 2016 14.25
-33
Škampek je pa prav posebn tić.........prvo se dela goodguya ,potem pa ze prtiska gumb za sovrazni govor in vabi na pivo na Ptuj....
hardwear
07. 07. 2016 14.29
-12
3 minute pa 8 minusov.......bolj ne mors bit ocitn...
5TIG
09. 07. 2016 14.04
Ahili povej,k si tok pameten,koga drugega sem jaz žalu? In to pameten si tud že stokrat napisal,očitno imaš kompleks o pameti in o nekih plusih in minusih.
5TIG
09. 07. 2016 14.06
hardver,s tem k menjaš nike bolj k gate vse pove o tebi.
Mohiito
06. 07. 2016 16.03
-34
Zaradi same zanimivost dirk nebi bilo napak če bi se tudi Ducati zavrtel na vrh dogajanja moto gp-ja.
Mohiito
06. 07. 2016 16.07
-37
Posebno po vladavinah v preteklosti honde,suzukija zdaj yamahe.Želje so nekaj resničnost bo pa pokazala svoj pravi obraz.Upam samo da ne bo Lorenzo isto nekoč prijokal nazaj k yamahi kot je nekoč rosi.
korintos23
06. 07. 2016 16.47
+35
Dober motor in dober voznik, in to je to! Dvomim da bo jokica drugo leto prvak.
hardwear
06. 07. 2016 21.17
-31
Hahahahaha.......in zdej se oglasa se podaljsek nocne muhe in mu krije hrbet.........siromaka
dugi159
06. 07. 2016 16.00
-38
Cakam strokovnjake na komentar se posebno enega
HAILWOODmike
06. 07. 2016 16.02
+42
Jes sn tebe docakal. Hvala za tvojo modrost!
dugi159
06. 07. 2016 16.14
-38
NisteResni
06. 07. 2016 16.41
-38
a nocno muho cakas, da mu poveva za 60 miljonov hehehe brez skrbi danes ga ne bo prevec ljudi ve da njegov idol davke utaja