MotoGP

Dovizioso: Vse bi naredil za zmago. Tudi odstop bi tvegal, a nisem mogel bližje Iannoneju

Spielberg, 15. 08. 2016 09.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Dirkača Ducatija Andrea Iannone in Andrea Dovizioso sta na deseti dirki razreda motoGP v avstrijskem Spielbergu v motociklizmu v razredu motoGP dosegla dvojno zmago. Kljub fantastičnem ekipnem uspehu pa drugouvrščeni Dovizioso ni bil povsem zadovoljen, a je športno priznal, da je bil njegov moštveni kolega boljši.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Dvojna zmaga Ducatija
    02:21
    Iz 24UR: Dvojna zmaga Ducatija
  • Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Avstrije
    09:39
    Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Avstrije

Andrea Dovizioso
Andrea Dovizioso FOTO: motoGP
Andrea Iannone je bil, razumljivo, potem ko je dosegel sploh prvo zmago v elitnem razredu motoGP, za Ducati pa je uspeh v avstrijskem Spielbergu prvi po skoraj šestih sušnih letih, v središču pozornosti. Doslej je bil nazadnje uspešen Avstralec Casey Stoner na domačem Phillip Islandu leta 2010. Dvojna zmaga pa je za Italijane še bolj oddaljena, zadnja do danes je bila leta 2007. Za italijansko ekipo je tako konec dolgega čakanja, blizu zmage so bili že nekajkrat, morda najbolj letos na dirki v Buenos Airesu, kjer pa sta se njihova dirkača ob koncu zadnjega kroga zaletela in zapravila dvojni uspeh. Drugouvrščeni Andrea Dovizioso je celo dolgo časa vodil. a na koncu le ni bilo dovolj za zmago, Iannone ga je nekaj krogov pred koncem prehitel, novega dvoboja za zmago pa ob vidno nervoznih vodilnih v boksih Ducatija ni bilo. Iannone, ki se bo po koncu sezone poslovil od rdečih, je zmagal, Dovizioso, ki je vozil na jubilejni 250. dirki v karieri, pa je bil drugi.

Spomin na VN Avstrije in fantastičen Ducatijev uspeh.
Spomin na VN Avstrije in fantastičen Ducatijev uspeh. FOTO: AP
"Dober občutek, alahko bi bil še boljši. Tako dolgo smo vsi skupaj čakali na prvo zmago ekipe. Trdo smo delali in to je naš skupni uspeh," je po drugem mestu povedal Dovizioso, ki pa navkljub dvojni zmagi Ducatija in vrhunskemu rezultatu ni bil povsem zadovoljen in tega za Gazzetto Dello Sport sploh ni skrival, a je športno priznal, da je bil njegov moštveni sotekmovalec Iannone boljši.
V skupnem seštevku svetovnega prvenstva so razlike na vrhu nekoliko manjše, še vedno pa je prepričljivo prvi Marc Marquez s 181 točkami, drugi je Jorge Lorenzo s 138, tretji pa Valentino Rossi s 124.

"Motor je bil dober, a morda nisem imel najboljšega oprijema s pnevmatikami. Trudil sem se, na koncu tvegal, vendar nisem mogel dovolj blizu za napad. Malo sem razočaran, je pa za Ducati to seveda velik uspeh," je za Gazzetto ponovil Dovozioso, ki upa, da Spielberg ni bil zgolj "muha enodnevnica" za Ducati in zanj osebno v letošnjem motociklističnem koledarju. "Napredujemo, to je vidno. Resda smo še preveč odvisni od tega, kako nam leži posamezno dirkališče, za dober rezultat in da smo hitri, potrebujemo posebne pogoje. Kljub temu kar čutim, da bomo v tekoči sezoni še mešali štrene tudi v boju za kakšno novo posamezno zmago," je rožnatemu milanskemu športnemu časniku zaupal Dovizioso.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

xxman.y
15. 08. 2016 22.35
+34
Nikjer v članku ne zasledim tega, da je izjavil kako bi tvegal odstop...
hardwear
16. 08. 2016 10.40
-29
Napihjen člank........kot jezdmirjeva napihljiva Ančka...
gajžlazakorla
16. 08. 2016 14.28
+32
A imaš spet vnet semering, sam vprašam...hehehe
gajžlazakorla
16. 08. 2016 14.35
+32
Hardič imaš spet vnetje zadaj, sam vprašam... hehehe
hardwear
16. 08. 2016 14.51
-26
Uffffff.......kk si hud...sedm minut po prvem komentarju je se kr tko bolelo ,da si se enga napisu......softek
5TIG
15. 08. 2016 17.20
+30
Kar se pa Iannoneja tiče pa bo drugo leto tudi zanimivo,ker je Suzuki tudi blizu vrha. Manjka jim pika na i in Maniac. Po moje kr dobra kombinacija. Ducati je itak letos Uaau,tko da zna tud Jorge presenetit. Povzetek tega pa, čaka nas še bolj zanimiv začetek naslednje sezone. Noro
CrushLow
15. 08. 2016 20.38
+28
Jorge nebo presenetu ... jokal pa prtozval se bo celo sezono .... to je pa to ... Dovi pa tut nau nc boljsi... Ianone jih bo dal j3b4t na suzi :)
taurus111
15. 08. 2016 16.59
-29
Talijana gofljača !
viljuska1 1
15. 08. 2016 15.06
+0
ena lastovka še ne prinese pomladi.upam pa da jo.bil bi že cajt da kaj pokažejo,če jim že dnar ni problem
motorist_mb
15. 08. 2016 14.08
+4
Mislim da nima tolko jajc kot manijac...škoda za naslednji dve leti ker Dovi je preveč ziheraš napram manjaku...je pa vprašanje tud Lorenzo če bi bil za njega...Ducati99man forza!
Uporabnik1046796
15. 08. 2016 13.52
+3
Doviju pa bi letos res vec srece privoscil..
Maday
15. 08. 2016 12.45
+17
Torej na slabem motorju ne zmaga nihče in ni ga junaka ki na slabem materijalu kokgar koli premaga..Toliko o qurčevem Murkežu, Lorenzu in ostalim...če gre motor gre č ene pa spelji se..
dugi159
15. 08. 2016 13.22
-19
MrNurmic .
15. 08. 2016 12.32
-17
marc se približuje svojemu naslednjemu naslovu
Stajerc22
15. 08. 2016 12.24
+23
Škoda, da yamaha v svoje vrste ni povabila Iannoneja namesto Vinalesa, Iannone in Rossi bi bila pravi TEAM!
Baletka
15. 08. 2016 13.02
+25
to sm js potihoma upal, pa se žal ni zgodlo.. iannone bi bil veliko boljša izbira.
5TIG
15. 08. 2016 10.42
+9
Dovi je razočaran,razumljivo saj je prvo zmago po 6-ih letih suše privozil Iannone. Imel pa je vso možnost da bi jo on. Naslednjo dirko pa mislim da Ducati ni dosti dober da bi bil v ospredju. Ta proga jim je bila res pisana na kožo v vseh pogledih. Mislim da bo Brno pripadal ali Yamahi ali pa Hondi.Naj zmaga najboljši.
Callux
15. 08. 2016 11.13
+11
Se ne strinjam povsem, da Ducati ni dovolj dober da bi bil v ospredju tudi v Brnu.. Drži, da Brno ni Avstrija, a motor je letos še malo boljši kot lani in ima ovinke še malenkost raje.. Poleg tega je tudi v Brnu zelo pomembna moč samega agregata.. Zato menim, da bi bilo neumno, če bi jih takoj odpisali.. Včeraj so dobili še zadnje potrdilo o tem, kar so pred tem že vedeli.. In to zna na njih zelo pozitivno vplivati.. Ko dosežeš prvo, si jih želiš še več in narediš vse, da to dosežeš..
Erik Volk
15. 08. 2016 11.32
+5
Callux...se strinjam, da je Ducati dober. Celo pripisujem največ zaslug mašini za dvojno zmago v Avstriji. Sem mnenja, da bi s tem motorjem kdo boljši že več pokazal prej...Pa ne, da ju podcenjujem...Ker mi je ostal v spominu Dovi še iz Honde Repsol...ko je bila odličen paket..najboljši. Pa je res premalo dosegel z njo. Stoner je z lahkoto 2011 pometel s konkurenco. Nisem ravno privrženec Lorenza..vendar bo po moje kr močan na Ducatiju...in se boril za naslov.
Callux
15. 08. 2016 11.45
+9
Tako Dovi kot Iannone imata dovolj talenta, da bi se lahko borila za zmage in naslove prvaka.. A oba imata nekaj lastnosti, ki jima stojijo na poti.. Včeraj je Iannone zmagal prevsem zato, ker je skozi celo dirko ostal osredotočen in miren.. Ponavadi pa vozi divje, brez razmišljanja.. Če bi večkrat vozil tako kot je včeraj, potem bi sledilo več zmag, ker talenta ima dovolj.. Dovi je njegovo pravo nasprotje: previden, razmišljajoč in zmeren.. Njegova največja težava pri doseganju zmag je v tem, da enostavno preveč razmišlja kaj bi storil, kot da bi se enostavno odločil za nekaj.. Če bi si upal tisto malenkost več, ko ima možnost za zmago, bi bilo teh na računu precej več v MotoGP.. In zelo verjetno tudi kakšen naslov prvaka.. Glede Lorenza pa bi jaz res raje počakal do Valencie, pa bomo potem videli, kako bo..
Erik Volk
15. 08. 2016 12.41
-4
Iannone je že v moto2 kazal odlične vožnje do polovice dirke...divje sta se z Marcom borila...Pol pa je običajno popustil in padel kr za več mest nazaj. Kot, da bi bil odsoten totalno...Eni so si to razlagali, da se mu to dogaja zaradi slabe fizične priprave..Po moje je pa imel težave z koncentracijo in ni zmogu biti pri stvari vso dirko...Doviju pa res manka ta lastnost..da zagrize ko je potrebno. Toda brez tega ne bo uspešen...To imajo vsi prvaki v krvi...in s tem v ključnih trenutkih obračajo dirke sebi v prid...
Callux
15. 08. 2016 12.58
+8
A najbolj presenetljivo je to, da Dovi dobro ve, kako je biti prvak, saj je to v svoji karieri že bil.. Zato je zame malo uganka, zakaj enostavno preveč razmišlja na trenutke.. Bradley Smith mu je v tem zelo podoben.. Iannone pa manjših razredih ni imel samo težave s koncentracijo, pač pa tudi z nastavljanjem motocikla.. Eno težavo je sedaj odpravil, druga pa še vedno ostaja..
Erik Volk
15. 08. 2016 13.26
-2
Prej sem reku, da bi po moje znal bit zelo dober Lorenzo z Ducatijem...je pa res, da je že dolgo na Yamahi..in bo mogu marsikej novega sprejet in pri sebi spremenit, če bo hotu rezultate. Vendar, mislim, da bo pol šlo...Meni je pa še vedno uganka Merquez in njegova Honda. Koliko je sploh res konkurenčna Honda...in ali je res, da je Dani toliko iz forme..? Jst se bojim, da je Honda enostavno še slabša, kot se govori. Ker enostavno mašina iz ovinka ne potegne in zaostaja očitno za ostalimi. Marc pozno zavira, kar se vidi. Dam primer Lorenza, ki je zame dober...ampak bi z njegovim zgodnjim zaviranjem in iskanjem popolnosti na motociklu z Hondo po moje pogorel...Pa ne narobe razumet, da vidim samo talent Marca...ampak res mislim, da ga ni junaka, ki bi sploh lahko podobno dosegal na Hondi...Spomnim se Marqueza iz moto2...kako je pokoril konkurenco z Suterjem...ki je veljal za slabšega od Kalexov...Res, da to ni GP bil..in ne gre mešat krompir in jabolke...vendar to pove, kaj je fant sposoben...Pa tudi letos je že dokazal kako hitro lahko v nekaj ovinkih izniči prednost 2s...Mi ga je kr malo škoda, ker bi nam veliko več lahko pokazal...če bi imel možnost...
MrNurmic .
15. 08. 2016 13.32
-5
Callux
15. 08. 2016 13.51
+14
Mogoče bo Jorgeju pomagala ekipa, ki jo Ducati zbira okoli njega.. Kombinacija Gigi, Cristian Gabarrini in Jorge bi lahko delovala zelo dobro, če bo seveda Lorenzo uspel prilagoditi stil vožnje... Zato sem sam tako skeptičen do njegovega prestopa, ker mu to res ne gre, že pri Yamahi ima glede tega hude težave, pa so prilagoditve zelo majhne... Kombinacija s Hondo sploh ne bi delovala, pa mi naj vsak njegov navijač oprosti... Že glavna lastnost Lorenza, izredno natančne linije in ogromno hitrosti v ovinku, ne gre skupaj s Hondo.. Tudi dejstvo, da moraš na njej zavirati zadnji trenutek, preden vidiš Boga, ne bi šel skupaj s Lorenzom, ki je znan kot eden najbolj zgodnjih na zavorah.. Da odgovorim na tole vprašanje o konkurenčnosti Honde in ali je dani res tako izven forme.. Mogoče bo sledilo veliko minusov za tole, a Dani niti ni tako izven forme, ampak le zelo trpi zaradi zlobne narave Honde, ki je po mnenju dirkačev trenutno tako težavna za vozit, da bolj skoraj ne bi mogla biti, poleg tega proti njemu delata še njegova višina in teža, ki sta za tako divji motor premajhni.. Rezultati satelitskih dirkačev veliko povedo o konkurenčnosti motorja in ti so trenutno podpovprečni.. Recimo Cal je ta vikend dejal, da je Honda tako slaba pri pospeševanju, da iz zavetrja ne bi mogla prehiteti niti avtobusa, in imel je celo prav, saj se je nekaj podobnega zgodilo na FP4, ko je Bradl na Aprilii Marcu na Hondi pri pospeševanju pobegnil ravno toliko da ga pred zaviranjem ni uspel prehiteti, kar se niti približno ne bi smelo zgoditi.. Zato sam že dolgo pravim, da jih čaka še zelo dolga in naporna pot do vrha.. Kjer Honda ne bo, dokler tudi njihovi satelitski dirkači v povsem normalnih pogojih ne bodo sposobni stopničk.. Šele takrat bomo lahko rekli, da je motor res dober.. Čeprav je pa res, da v Moto2, ko si ga ravno omenil, je bil Suter delan izključno za Marca, to je potrdil sam Eskil Suter... Te povsem dobro razumem glede samega talenta, in se glede Honde dejansko strinjam.. Sem lani doživel precej zoprno sezono s svojim favoritom pri Hondi, za katerega pa vseeno imam še vedno zelo velika pričakovanja, saj sem videl že precej več kot trenutno prikazuje..
Sašo Peterlin
15. 08. 2016 14.19
-6
Erik Volk
15. 08. 2016 14.58
-3
Razmišljam podobno glede Hondine forme...Nisem pa spremljal stvari okrog prestopov...kako se je odvijalo. Vem, da je Marc eden zadnjih podaljšal pogodbo...tudi Dani mu gotovo v moštvu odgovarja. Nisem zasledil nič uradnega...se je pa dalo razbrati, da je imel Marc odprta vrata tudi v ostalih moštvih..Koliko je resnice tu...? Ker sem spremljal eno tiskovno konferenco..in Lin Jarvis ni zanikal želje po prestopu Marca k Yamahi...v smehu je le dejal, da bi to bilo malo nemogoče skupaj z Rossijem. Sam dvomim, da ga ne bi sprejeli..kljub Rossiju, ker bo pač Vale kmalu končal aktivno dirkat. Vinjalez je pa še uganka...
Callux
15. 08. 2016 15.07
+7
Zanimanje ostalih nedvomno je bilo, a se je takoj vedelo, da Marc moštva ne bo menjal iz dveh razlogov.. Prvi je ta, da ga Honda za noben denar ne bo spustila iz rok, razen če bo to sam želel.. Drugi je, da so povezave s Hondinim glavnim sponzorjem enostavno premočne, da bi sploh razmišljal o odhodu.. Čakal je samo zato, da bi videl kdo bo njegov moštveni kolega.. In tu je Honda storila dobro stvar, ko je zadržala Danija.. Ker se vsi zavedajo, da jim lahko njegove izkušnje pridejo zelo prav.. Če jih bodo izkoristili, je pa povsem druga stvar.. Glede na trenutne rezultate, ne bi bilo slabo spet malo bolj poslušati Danijevo mnenje.. Maverick je glede prestopa k Yamahi v bistvu zadel v polno, ker se od Rossija in celotne Yamahine ekipe lahko marsikaj koristnega nauči, kar bi mu prišlo prav pri vodenju razvoja v prihajajočih sezonah, ko bi se Rossi odločil za pokoj.. Iz tega vidika bi lahko tudi rekli, da sta bili zadnji dve sezoni neke vrste test Marcovih sposobnosti vodenja, kot priprava za prihodnost.. In se je izkazalo, da še potrebuje nekaj pomoči..
Erik Volk
15. 08. 2016 15.51
-5
Te vezi z sponzorjem so res močne...to je tudi dokazano s tem, da je lahko Marc prestopil direkt v tovarniško ekipo...ko so uplivali na spremembo pravil. Sem pa mnenja, da je bila do leta 2014 Hondina prednost v menjalniku...ki so ga razvili tudi pri Yamahi za njimi...In seveda njihova elektronika...Te danes ni več...je enotna kar mi je znano. Od takrat je Honda v zaostanku...Vodljivost pa itak pri njih ni bila super...je to bolje opravila Yamaha. Sam vidim največji problem prav po teh spremembah...Drugo pa tudi drži glede razvoja...je Marc premalo izkušen...se pa bojim, da Danija ne poslušajo...Je pa tudi lepo iz strani Marqueza, da nikoli ne obtožuje tehniko...ali podobne izgovore išče za neuspeh...Iz njegovih izjav je razvidno, da se zaveda tudi svojih napak in se ima za sokrivega za rezultate. Ki niso slabi...sej pač vodi...vendar je tu tudi smola Valentina in Lorenzove težave. Vinjalez je pa res storil kar bi večina..Je pač Yamaha večje zagotovilo za uspeh kot Suzuki. Na suzukiju danes poseči po naslovu...bi gotovo postal legenda. Vendar je to zelo težko...in škoda malo, ker bi mogoče Vinjalezu to v prihodnje uspelo...mladost je na njegovi strani.
Callux
15. 08. 2016 16.01
+9
Točno tako, Repsol je namreč tudi poskrbel, da Marc še nikoli v svoji karieri ni imel satelitskega materiala, vedno samo tovarniški.. Ampak je kar je, bi pa bilo zanimivo videti, če bi vsi dirkači imeli enake pogoje, pa s tem seveda ne mislim nič slabega.. Dejstvo je, da Danija niso poslušali zadnji dve sezoni, drugače bi Honda bila povsem drug motocikel.. Saj ima Dani drugačne prioritete samega motorja.. Pri njem je bil vedno narejen tako, da je ustrezal več različnim stilom vožnje.. Potem je tu še Hondina filozofija, od katere ne želijo odstopati.. Njena prednost do letos v bistvu, se je skrivala v elektroniki, ki je bila res izjemno napredna.. Pozna se jim tudi, da niso nič pozornosti namenjali svojim dirkačev v Open razredu.. Glede Mavericka pa mislim, da bi bil tudi na Suzukiju sposoben osvojiti naslov, ker samemu motorju ne manjka veliko do Yamahe, Honde in Ducatija, a ima eno veliko težavo, ki je nikakor ne uspejo popraviti.. Motor namreč naravnost sovraži vroče pogoje in trpi zaradi preveč spina, ko začetnega oprijema več ni.. Problem so tudi mokri pogoji, a to se da rešiti potem, ko bodo tudi tam nabrali dovolj izkušenj..
Erik Volk
15. 08. 2016 16.17
-5
No...če je res Honda na vse pozabila in se osredotočila samo na Marca...se ne čudim temu nazadovanju. Marc je vstopil v GP 2013...to je kratka pot. Če bojo tako vodilni razmišljali...bojo še globlje zabredli. Končno pa tudi ni pametno razvijat mašino samo okrog enega dirkača...ta lahko zapusti moštvo...Suzukiji res še nekaj manjka do najboljših...so me pa presenetili vseeno...ker so kar hitro uspeli proizvest soliden motocikel...Glede na to, da so bili kr neki časa odsotni...
Callux
15. 08. 2016 16.26
+7
Zato nujno potrebujejo spremembo, ker s trenutnim izdelkom nihče od 5 dirkačev ni zadovoljen.. Poleg tega je tudi to res, kar si že omenil, vedno je bolje delati univerzalen motor, ko pride do stila vožnje.. Suzuki pa mene iskreno rečeno ni presenetil, glede na to, da so intenzivno testirali skoraj leto in pol pred prvo dirko.. KTM gre po enaki poti kot Suzuki, tako da gre tudi od njih pričakovati veliko.. Me pa pozitivno preseneča Aprilia, ki sicer počasi, a vztrajno dela korake naprej..
Erik Volk
15. 08. 2016 16.46
-4
Ja...to je dobro, da se bojo tudi drugi proizvajalci vključijo v GP...in seveda ponudijo dober paket. Posledično se bojo lahko dokazovali tudi dirkači, ki sicer ne bi imeli prave priložnosti. Se pa pozna, da je kriza na tem področju nekako mimo...in tovarne lažje vlagajo v ta šport...Tudi, če je dirkač zelo dober...ne pomaga nič, če mu ne ponudijo dober paket...In kako naj se recimo v primeru kdo izkaže na poltovarniški Hondi naprimer...Nemogoče....mogoče bi bila rešitev tretji motor v tovarniških moštvih...kot je že nekje bilo...Sam se nisem nikoli strinjal z izjavo Rossija...ko si je upal reči, da je lahko dovolj dober dirkač prvak tudi na slabšem ali celo nekonkurenčnem stroju...Tudi sam tega ni nikoli dokazal...pa tudi sigurno ne več tako razmišlja.
Callux
15. 08. 2016 16.56
+6
Ravno zaradi tega je meni trenutna strategija pri Ducatiju zelo všeč, kajti vse tri verzije Desmosedicija so še vedno dovolj dobre, da vsi dirkači imajo možnost pokazati kaj znajo, kar bolj ali manj tudi izkoriščajo.. A hkrati upam, da bi se prvenstvu pridružil še kakšen proizvajalec, to nikoli ne škodi.. Trenutno se kdo na satelitski Hondi kdo dokaže le, če mu to omogočijo same razmere.. Poleg tega se njihovi dirkači spopadajo tudi s tem, da je motor tovarniški le na papirju.. Tretji dirkalnik v tovarniškem moštvu bi lahko bila rešitev, a to bi pripeljalo do manjšega števila moštev, lahko tudi do česa drugega.. Nek dirkač pa bi lahko bil prvak na slabšem motorju v primeru, da bi več stvari šlo v njegovo korist.. Pa še takrat ni 100% verjetno da bo tako..
5TIG
15. 08. 2016 17.08
+6
Callux daleč od tega da bi odpisal Ducatija v Brnu,vendar glede na predstavo Yamahe v Avstriji bi rekel da bo Yamaha močnejša v Brnu kot je bila v Avstrij( moje mnenje)i. Zaostajali so zgolj za 3 sekunde v celi dirki. Sem pa vesel da je Ducati konkurenčen na vsaki dirki,še posebej na progah ki imajo večjo povprečno hitrost. Kar se pa Honde tiče pa bo res imela še veliko dela,tko kot je Stoner rekel da ne gredo v pravo smer. Največ pa so sigurno izgiubili z svojo elektroniko.
5TIG
15. 08. 2016 17.11
+2
Callux
15. 08. 2016 17.19
+9
Ni problema, že razumem.. Kot sem rekel že zgoraj na začetku, je povsem možno da imaš prav in hkrati nimaš prav.. A pri Ducatiju so s to zmago res prišli na okus in vsi bodo morali na njih od zdaj naprej resno računati.. Honda pa je res veliko izgubila z novo elektroniko.. Sem ta vikend slišal, da nova elektronika kar močno vpliva na delovanje njihovega menjalnika, ki naj ne bi bil več tako seamless kot je bil..
5TIG
15. 08. 2016 17.35
+5
Ja ,kar se Honde tiče je bilo res vidno na pospeševanju iz zavoja da ni konkurenčna. Pa še nekaj sem opazil,da je motor zelo ne miren pri zaviranju in prelaganju iz zavoja v zavoj. Vem da Honda ni bila nikoli tako vodljiva kot Yamaha ,vendar se mi zdi da je te ne vodljivosti več kot je je bilo na začetku sezone. Tako ,da ne vem točno kje so letos,res odvisno od proge.
Callux
15. 08. 2016 17.55
+9
Nemiren je zato, ker je edina dobra točka motorja v tem, da je dober na zavorah in omogoča res pozno zaviranje, česar pa ne omogoča Michelinova sprednja guma.. Ker ogromno izgubljajo pri pospeševanju, želijo kar se da veliko zaostanka izničiti z zaviranjem v zadnjem možnem trenutku.. S tem pa so vsako zaviranje na robu padca, ker imajo tudi veliko težav s blokiranjem zavor, poleg tega zadnji del težko nadzorujejo zaradi pomanjkanja oprijema.. Zaradi tega so res odvisni tako od profila proge kot tudi od samih razmer..
tedoVV2HCmedo
15. 08. 2016 10.41
-17
Se po številu komentarjev vidi, koliko nas zanima motogp. Največ 10% bolj kot F1.
AS1983
15. 08. 2016 10.33
-4
Dovizioso je imel do sedaj letos najlepšo priložnost za zmago, verjetno ne bo nikoli prvak v razredu motogp tako kot Pedrosa, bomo videli prihodnjo sezono če bo lahko konkuriral Lorenzu
MesOjediPinGvin
15. 08. 2016 16.53
+2
Preveč "neodoločen" je, pa na vsake toliko časa se mu pripeti še kakšna neprijetnost, kot takrat, ko ga je s proge zrinil Iannone. Pedrosa je isti. Oba spremlja neka nesreča, drugače sta zelo dobra dirkača.