MotoGP

Dirke motoGP postajajo dolgočasne, opozarja Pedrosa, ki odgovorne poziva k razmisleku

Jerez, 27. 04. 2016 11.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nezadovoljstvo Danija Pedrose (Repsol Honda) je po prvih dirkah nove sezone zelo očitno. Po tem, ko je španski dirkač ostro kritiziral Michelinove gume, se je zdaj lotil tudi monotonosti v karavani motoGP.

Pedrosa je bil v Katarju šesti, v Argentini tretji, v ZDA pa je odstopil in s seboj vzel še nesrečnika sezone Andreo Doviziosa.
Pedrosa je bil v Katarju šesti, v Argentini tretji, v ZDA pa je odstopil in s seboj vzel še nesrečnika sezone Andreo Doviziosa. FOTO: AP

Sezona v kraljevskem razredu motoGP zaenkrat ni izpolnila visokih pričakovanj, ki so vzplamtela po dramatični končnici sezone 2015. Troboj med svetovnim prvakom Jorgejem Lorenzom, njegovim moštvenim kolegom Valentinom Rossijem (oba Movistar Yamaha) in Marcom Marquezom (Repsol Honda) se zaenkrat še ni "razdivjal", sploh zadnja dirka v Jerezu je zaradi Rossijeve prevlade postregla z bolj malo zanimivimi dogodki. Na to opozarja tudi Marquezov moštveni kolega Dani Pedrosa, ki te dni skupaj s kolegi iz karavane išče rešitve pred majsko dirko za VN Francije v Le Mansu.

"Nisem si ogledal dirke, a predvidevam, da je bila precej dolgočasna. Časi so bili precej slabi in menim, da morajo vodilni v tekmovanju in tisti, ki izdelujejo gume, poiskati nekaj rešitev, saj menim, da težava ni pri Ducatiju, Yamahi ali Hondi," je izjave Pedrose prenesel Motorsport. 30-letnik iz Sabadella bi si želel tudi bolj ohlapnih pravil, ki po njegovem mnenju zdaj ovirajo dirkače in ekipe na vseh korakih.

"Pravila so precej omejujoča. Testi so preveč omejeni in motocikli so zaprti. Morali bi biti bolj fleksibilni, moramo se še izboljšati v nekaterih pogledih. Toda tekmovanje morajo nekako spremeniti, tako ni zanimivo," dodaja Pedrosa. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (72)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Marijan57
28. 04. 2016 08.47
+3
To je res Honda ni prav dobra, mislim da vso razliko natedi MM.
bus303
30. 04. 2016 11.42
+4
Honda je navadna karjola, brez Marca bi se ji slabo pisalo.
Uporabnik811241
28. 04. 2016 08.46
+5
prejšnja dirka ko je MM zmagal ni bila dolgočasna , ker jo je Pedrosa naredil zanimivo ko je pofural Dovija !!! Gume so za vse enake tako ,da je treba razvijat v drugo smer na koncu koncev pa ena dirka ne odloča časa je za vse še dovolj !!
pokvarjenbogatun
27. 04. 2016 20.05
+9
Kaj vsi tok pluvate michelin? Pa dejte jim priložnost da gume nardijo, valda da ne bo v prvo ratal....
pokvarjenbogatun
27. 04. 2016 20.03
+8
Men se ne zdijo čist nč dolgočasne strinjam pa se s tem da je preveč omejitev tako kot v F1.
MrNurmic .
27. 04. 2016 18.00
+28
nazaj na 500 kubične motocikle z edino omejitvijo 4 cilindrov in brez elektronike,pa naj dirkači odločijo s svojim znanje prvenstva.
Erik Volk
27. 04. 2016 19.45
+2
Erik Volk
27. 04. 2016 20.02
-3
...so pozabili zbrisat moj komentar...prosim.. ste postali površni...
CrushLow
27. 04. 2016 20.21
+0
ja kok cilindrov bi pa ti rad mel v 500 kubov ?? 10 ??
MrNurmic .
27. 04. 2016 20.31
+10
če bi poznal zgodovino moto Gp-ja ne bi takih bedarij spraševal in bi točno vedel kake so bile omejitve v 500 kubičnem razredu
Erik Volk
27. 04. 2016 21.57
+8
...spomnimo se dvotaktnih mašin, pa brez elektronike... Zanimivo je pogledat stare posnetke kraljevega razreda. Takrat se ni navilo na startu ročico plina do konca in čakalo, da elektronika vse krmili...dirkači so to delali.
5TIG
28. 04. 2016 08.50
+6
Dvotaktne mašince so zakon. Vemo da je bilo veliko več dela z vdrževanjem,vendar ko se je to zavertelo,je marsikateremu dirkaču nagnalo strah v kosti. Kapo dol vsem ki so te pošasti vozili,ker motor v določenih obrati dejansko ponori. Rossi gor in dol on je še edini tu ki je to zverino krotil.kolega je imel Gamo
5TIG
28. 04. 2016 08.51
+5
Dvotaktni motorji pa se vračajo kot eksotika ali prestiž,eden takšnih je Suter 500.
oblikovana realnost
27. 04. 2016 15.38
+7
Neumnost, verjetno je bila gledanost po dvoboju Rossi-Marquez največja, mogoče celo rekordna. Za gledanost iz zanimivost dogajanja na stezi so taki dvoboji in drama dobri za šport. Za to da dirkači pljuvajo po seriji v kateri tekmujejo bi morali biti kaznovani. Zgleda da se GPju dogaja sindrom F1 ko so si nekaj let vsi pljuvali v lastno skledo.
Erik Volk
27. 04. 2016 17.50
+5
Gledanost se je gotovo dvignila....če bi pa fantje samo dirkali na polno zase, bi bla pa sama dirka bolj pestra. Škoda,k se je to zgodilo zadnje 3 dirke...
Lance
27. 04. 2016 15.13
-4
Treba ga je zamenjat. Taksno mostvo kot je honda ali yamaha mora imeti dva ki se borita za oder... z njim pa ni nic. Al je poskodovan ali smola ali kaj drugega, ampak ce ne gre ne gre. Morali bi dati priloznost komu drugemu...
hrc1
27. 04. 2016 15.17
+11
Tudi če bi Lorenzo, Rossi, Dovizioso, Vinales ali katerikoli drugi menjal nebi bil bolj konkurenčen saj Marquez edini ki iz honde izvleče 120%
NikPlošnik
27. 04. 2016 15.17
+7
Le kje bi bila Honda, če nebi bilo Marca Marqueza v ekipi. Konstruktorsko krepko za Yamaho in Ducatijem, borili bi se s Suzukijem, pa še tam je Aleix začel zelo dobro dirkat in se uvršča povsem blizu Vinalesa (kar je tudi zanimivo) + že v tem trenutku Honda nebi imela več možnosti za posamični naslov. On s svojim neverjetnim talentom in izredno hitro prilagodljivostjo iztisne kolikor se sploh da, dela čudeže in rešuje celotno ekipo. Trenutno celo vodi v prventsvu kar je izjemno! Če ga slučajno izgubijo, kar pa dvomim, ker je zelo povezan s Hondo... potem so za prihodnje sezone definitivno ADIJO zaključena zgodba in bodo po moči četrti najboljši konstruktor ter brez dirkača za posamični naslov!
ValentinoRossi46
27. 04. 2016 15.57
+14
honda je slaba ampak daleč ne tako kod ti opisuješ
5TIG
27. 04. 2016 16.00
+4
Ja in to kr naprej opisuje,kot stara lajna. Markez to Markez ono,dolgočasen si že.
NikPlošnik
27. 04. 2016 16.06
-2
Aja? Pa poglej, kje se je Crutchlow vozil s poltovarniško Tech3 Yamaho, ki je vedno uporabljala eno leto starejši okvir kot pa tovarniška Yamaha ter kje se vozi v Hondi, kjer ima vse letošnje dele, vključno z okvirjem tekoče sezone! V Tech3 je vozil tudi na stopničke, hvalil je opremo, dobro se je počutil na motociklu, imel redko odstope, dokazoval je da je zelo dober dirkač, tu v Hondi pa ogromno težav, ogromno odstopov, zelo nestabilen motocikel in tudi sam je zelo zaskrbljen, kaj se mu dogaja in sploh ne ve, če se bo motocikel kaj izboljšal v nadaljevanju sezone. Sploh prednji del motocikla. Oba z Dovijem sta se zelo dobro počutila v Tech3, je pa res, da je oba zamikalo tovarniško moštvo Ducatija. Crutchlow se tam ni proslavil in je potem prestopil v LCR. In pa kje se v primerjavi z Marquezom vozi Pedrosa?
5TIG
27. 04. 2016 16.14
+13
Alen, GUME IN ELEKTRONIKA,konec zgodbe.To sta krivca za takšne rezultate večina ekip. Marqez je pa tista pika na i,ki se je temu nekako prilagodil. TO JE TO Motor je pa itak sam razvijal z tehniki.
allridersareheroes
27. 04. 2016 16.49
+9
honda res ni tak zelo slaba in brez težav se naredi 1 hiter krog, večino je problem ker se moraš ti res zelo potruditi za ta krog in paziti na veliko faktorjev, zato je tekma tako zelo tezka, in kakor ste videli je Marc najprej želel sploh zaklučiti tekmo kajti to je tako tezko z hondo, ni težava narediti 1 krog ampak biti zbran in kontrolirati ta nor motor 40 minut
Erik Volk
27. 04. 2016 18.00
+8
Hondo je težje nastavit za vso dirko...za Marca pravijo, da je grob, ampak more bit, če hoče rezultat, more do meje padca. Vidi se kako mu pleše motor, pa ne ker ne bi znal vozit. Vse iztiska iz njega. Lani je vozil šasijo 2014 in ostalo 2015. Letos je novost vrtenje motorne gredi v obratni smeri...kot pri Yamahi in Ducatiju. Se še kr iščejo, zato je slabo, da ne smejo razvijat med sezono. Honda tudi letos z razvojem zaostaja...Pa tudi motorno elektroniko imajo to, ki jo že leta vporabljajo pri Ducatiju in Yamahi. Je italijanski proizvod. Tam sta ti dve moštvi spet v prednosti. Mislim, da vejo zakaj toliko plačujejo Marca...
ValentinoRossi46
27. 04. 2016 19.47
-1
mislim da jo ima samo dukati to elektroniki drugač pa nisem glih 100%
CrushLow
27. 04. 2016 20.25
+0
men se zdi da vecina ki jih je zgoraj komentirala ocitno servisirajo in nastavljajo motor markezu ... tko da ocitno ze vejo o cem govorijo ane ... :)
Erik Volk
28. 04. 2016 08.42
+3
j.herin...jst ne pametujem. Me pač GP zanima in spremljam ta šport tudi pred in po nedeljski dirki. Člani moštev podajo določene informacije, tudi naši 4 člani tv ekipe kr neki povejo. Drgač pa tuje tv hiše prenešajo prostr treninge in izjave..ki jih drugače ne vidimo pri nas...
jarti?
28. 04. 2016 09.30
-4
hehehehehehehehehe, tudi naši 4 člani.... gabr pove kje so vse zabave pred in po dirki, skubic fura safeti mašine, una ženska, intervjuva kozmosa pa to... ja tako, da res veliko izveš. čene pa skoraj ves razvoj se v ita dela, v paddocku se ita govori pa to..vse pametne tuje tv hiše ... je treba euro......
Erik Volk
28. 04. 2016 12.03
+2
...tam do Kozmosa se tvojo mojstrovino da razumet. Od tam naprej pa...je ena mineštra..kaj praviš jarči???
Erik Volk
28. 04. 2016 12.04
+2
Dej potrudi se malo in napiši še enkrat ...da bomo razumeli tudi ljudje...
SENNA1
27. 04. 2016 14.29
+8
O Dani,kaj pa tvoj vlakec,ki sta ga vozila z liziko,je bil pa zanimiv par let nazaj .v Valenciji 2015 bi dokazal,kako se pelje,pa si podlegel španskim mučkalicam.imel sem te za poštenega,od takrat nič več.ZAME ko je VALE v vodstvu,je zmeraj na šesto.
ValentinoRossi46
27. 04. 2016 15.57
+1
allridersareheroes
27. 04. 2016 16.50
-1
Marc tudi ni pomagal, tudi sam je rekel da ni neumen in da si ni želel zaključiti med dvema yamahama, vendar je bil lorenzo pač prehiter, kar pa ni nič presenetljivega saj je na tej tekmi podrl rekord proge...
ValentinoRossi46
27. 04. 2016 19.47
+2
saj nisem rekel da je marc pomagal pač če ne gre ne gre
jarti?
28. 04. 2016 09.33
+0
nina, tudi tebe če človek vpraša, če si neumna, kaj boš rekla, če pa mene vprašaš....
Erik Volk
28. 04. 2016 12.27
+3
jarči...inteligenca, spet ti znanje seješ. Najdi si žensko...
HAILWOODmike
27. 04. 2016 14.16
+2
Letos dani res ni ta pravi....ali je cisto iz forme, ali pa se znotraj garaze v hondi dogaja kaj, kar nam ni znano. Dirke pa se meni ne zdijo dolgocasne! Ce bi gdo rad le klanje pa dirkaliscih, priporocam da naj raje igrajo pkaystation!
Grega77
27. 04. 2016 13.17
+2
ko gledaš njega , je seveda dolgočasno.....
Lance
27. 04. 2016 15.11
+0
hrc1
27. 04. 2016 13.14
-1
Bravo Dani spet povedal realno
krnekilojz
27. 04. 2016 13.40
+5
Realen ker je slab? Če bi bil dober bi se prilagodil, ker je pa druga limona že zadnjih osem let pa prilagoditev ni mogoče.
Lance
27. 04. 2016 13.13
+1
Ce se ne znas peljat na tovarniskem motorju pa uvrstit na oder potem bodi raje tiho dokler si se pri taki ekipi... ma pa jajce godrnjat...
hrc1
27. 04. 2016 13.15
+2
Reče to ko ima nick od Lance Armstrong-a kateri je zmagoval pod vplivom ...
krnekilojz
27. 04. 2016 13.41
+5
Lance
27. 04. 2016 14.53
+5
Ja ce bi bil dober bi ze bil prvak. Ce nebi nekdo od zlahte bil med vodilnimi pri repsolu ga nebi blo v hondi...
Partisan
27. 04. 2016 12.55
+5
Bridgestone nazaj pa bo MIR! Ali pa si vsak naj izbere če bo uporabljal michellin ali bridgestone gume čez celo sezono!
Erik Volk
27. 04. 2016 13.21
+9
Oba opremljevalca, saj se bojo edino tako trudili razvijat dobre proizvode. Če je en sam in ima dolgoletno pogodbo se ve...dela kar hoče. Primer imamo v F1 s pirelijem...no coment
jarti?
28. 04. 2016 09.39
-1
ahili, kaj bridgestone ni bil bober, delal kar je hotel, 68 stopinj nagib pa to, govorimo pa o motogp in ne f1
Erik Volk
28. 04. 2016 12.36
+4
Jarči...bridgestone se je najbolj trudil, ko so že izvedeli, da z njimi nove pogodbe ne bo... Michelin se ne bo prekleto trudil, ker nikogar drugega nima za konkurenco v GP. Če hočemo dobro delo videt, je potrebno v GP postavit dva opremljevalca (konkurenca vzpodbuja razvoj). Gumarji se morejo prilagajat na Motocikle in ne obratno. Kot doma...avto kupiš in gume izbereš tiste, ki ti pašejo... In najdi si že enkrat žensko...
5TIG
27. 04. 2016 12.50
+7
Danija k Yamahi naslednjo sezono,da se mu omogoči vsaj enkrat da osvoji naslov. Honda se mi zdi da ni zanj,bi mu po moje bolj ustrezala Yamaha.
Erik Volk
27. 04. 2016 13.22
-4
...sam, pol bo spet Vale drugi na Yamahi...kdo bo kriv..?
krnekilojz
27. 04. 2016 13.43
+6
Ja ahili ker je že tolikokrat pokazal, da lahko parira Rossiju. Hahaha dani je druga violina in nikoli nič od njega
Erik Volk
27. 04. 2016 13.48
-2
Dani je dovolj pokazal. Nikoli ne gre čez trupla, kar za Valentina ne velja. Sam ko grejo čez njegovo se joče in navijači z njim...vsi jokate...
5TIG
27. 04. 2016 13.59
+4
Dej Ahili ne provociraj in bodi realen,sam bluziš. Ne vem v kakem svetu ti živiš.
Erik Volk
27. 04. 2016 14.12
-5
Danijev naslov z Yamaho je prav toliko realen kot Rossije. Jaz bluzim...ti pa globoko spiš in sanjaš. Si nekam dej provokacije..
5TIG
27. 04. 2016 16.08
+4
A ti sploh veš kaj pišeš,še enkrat perber moj komentar,kaj ti tle ni jasno. Rossija sploh nisem omenjal in ti? Ti je trn v peti očitno? Prav zato sm to napisal ,da lahk ti spet rineš nos v mojo da.... Dani pa je tudi pokazal zobe če se je fino počutil na motorju,dokler ga ni ta tvoj Markez sklatu,ANE?
Erik Volk
27. 04. 2016 16.29
-1
draman ti pišeš neki misliš pa drugo. Sam si dal Danija na Yamaho..in kej ne tam vozi tudi Rossi. Izjavil sem, da bo spet drugi....če ti praviš, da ima Dani šanse za naslov. Je pol Rossi spet drugi. In prosim zapri...
Erik Volk
27. 04. 2016 16.30
+1
draman...tvoj svet se vrti nekje drugje..in očitno je full daleč od našega...
5TIG
27. 04. 2016 17.01
-1
Tolk o tvojem svetu in žaljenju tle gor,pa še sam si pluseke daješ,Mislem poden. Ja in kaj potem če bo Rossi drugi.Kako si pa napisal da bo Rossi drugi dej (in kdo bo kriv) dej pober se ti in zaper. Mislem da tle ti neveš kaj pišeš. Pa se neum vč spuščal na tvoj nivo,dej si duška genij.
Erik Volk
27. 04. 2016 17.40
+0
Če bo drugi bo vedno nekdo kriv...mogoče kr vsi Španci. Sej boš že dojel..počasi...
motorist_mb
27. 04. 2016 12.50
+0
Gume nazaj dva proizvajalca elektroniko pustit da tud male ekipe imajo možnost...kdo bo pa gledal skoz prevlado Honde,Yamahe ali Ducatija ki tud zdaj očitna...Dani ti si največje razočaranje tak da tu je problem na tebi samo...Ducati forza!
Sporo
27. 04. 2016 12.47
+14
Bo kar držalo...podobno je v dirkanju, v katerem sodelujemo tudi mi, običajni ljudje. Preveč pravil in prepovedi v življenju, naredi le tega dolgočasnega...zato pa je že vsak drugi na antidepesivih.
Dinho8O
27. 04. 2016 12.39
+10
Upam da ne grejo po poti F1.
Erik Volk
27. 04. 2016 12.15
+17
Se strinjam z Danijem. Bi moralo bit vse bolj fleksibilno...mogoče dva proizvajalca gum, pa dovoljen razvoj motocikla tudi med sezono. Nekatera moštva bi mogoče motor dodelali v drugi polovici prvenstva in bi dodatno premešali karte. Kar mi je znano, so sedaj agregati zapečateni (to zavira razvoj). In gumar se sploh ne prilagaja na motocikel...ravno obratno.
guro
27. 04. 2016 12.35
+7
Vse kar je povedal je res. Ampak ko je imela honda dominanten takrat ni bilo želje po razvoju med sezono(bi prav tako naredilo tekmovanje bolj zanimivo).Ali ni smel govoriti o tem ali pa ga ni motilo če je dirka dolgočasna dokler je v ospredju?
Erik Volk
27. 04. 2016 12.51
+0
...v zadnih 11 sezonah, je mislim, da bila Honda le 3 sezone označena za najboljši paket kot stroj. Yamaha prednjači že dolgo. Tudi novinci najraje sedejo na Yamaho...
Erik Volk
27. 04. 2016 12.56
+3
Hondo je reševal nekaj sezon boljši menjalnik, ki je hitreje in mirneje prestavljal...pol ga je tudi Yamaha začela vporabljat. Lega in vodljivost pa je že dolgo najboljša pri Yamahi, zadnji dve sezoni pa je močno napredovala tudi končna hitrost.
Mojster123
27. 04. 2016 13.11
+10
zato pa je prišel Rossi z Ducatija nazaj k Yamahi za polovično plačo in tudi letos takoj podpisal, ker je na lasni koži občutil kakšen šrot od motorjev vozi konkurenca.
Erik Volk
27. 04. 2016 13.25
+10
se strinjam z zgornjim...Vale se zaveda kje sedi in za kaj je prikrajšana konkurenca. Mislim, da so kar eni trije sposobni brez problema osvojit prvenstvo z Yamaho...
Mojster123
27. 04. 2016 14.12
+4
lahko tudi več kot trije, sploh pa če bi dobil marquez kakšen popolnoma nekonkurenčen motor ne vem kdo bi še ogrožal tovarniški yamahi, pa skoraj vseeno kdo sedi na njih od recimo top 10 dirkačev.
jarti?
28. 04. 2016 09.46
-3
Erik Volk
28. 04. 2016 12.42
+4
Rossi pri Ducatiju za 8.5 mio letno, Lorenzo pri Ducatiju za 12 mio letno...trenutno pa Rossi pri Yamahi za 6 mio letno. Pol manj kot lorenzo... Marcu M. pa pustijo kr prazen okvirček in pol sam napiše koliko rabi..car...