MotoGP

Direktor Ducatija: Od Katarja naprej bo vse drugače

Milano, 25. 03. 2025 06.00 | Posodobljeno pred 20 dnevi

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Motociklistično prvenstvo motoGP se ta konec tedna ustavlja v Austinu, kjer bo potekala Velika nagrada Amerik. Za velikega favorita velja kdo drug kot Marc Marquez, ki je dobil obe nedeljski in obe sprint dirki v aktualni sezoni in tako v prvenstvu prepričljivo vodi. In čeprav mnogi dirkaču s številko 93 že po dveh dirkaških vikendih pripisujejo novi naslov prvaka, se Ducatijev izvršni direktor Claudio Domenicali s tem ne strinja in pričakuje, da bo od Katarja, ki bo sredi aprila gostil četrti dirkaški vikend v sezoni, vse drugače.

Šestkratni prvak razreda motoGP Marc Marquez je sezono začel naravnost sanjsko. Po štirih zaporednih zmagah (dveh na sprint dirkah in dveh na nedeljskih dirkah) pa ga čaka še nastop v zanj izjemno uspešnem Austinu, kjer je dobil že kar sedem dirk v elitnem motociklističnem razredu, zato je nesporni favorit za zmago tudi ta konec tedna.

Marc Marquez v aktualni sezoni zmage niza eno za drugo.
Marc Marquez v aktualni sezoni zmage niza eno za drugo. FOTO: AP

Na drugi strani Ducatijeve garaže je dvakratni prvak motoGP Francesco Bagnaia sezono začel pod pričakovanji. Dve tretji mesti na sprint dirkah in tretje ter četrto mesto na nedeljskih dirkah je daleč od forme, ki bi Italijana po lanski izgubi naslova vrnili v borbo za naslov prvaka. A sezona je po besedah generalnega direktorja Ducatija Claudia Domenicalija vse prej kot odločena: "Mislim, da se je sezona začela z dvema dirkama, ki za Pecca nista bili najbolj ugodni. Že na zimskih testih je imel nekaj težav, ki pa niso bile njegova krivda, zato sem prepričan, da letos še nismo videli njegovega pravega potenciala. Prepričan sem, da ga bomo slej kot prej videli, začenši z nekaj naslednjimi dirkami. Morda še ne v Austinu, ki vemo, da je Marcu pisan na kožo, mislim pa, da bo nato od Katarja naprej vse drugače."

Lahko Francesco Bagnaia izniči zaostanek za Marcom Marquezom?
Lahko Francesco Bagnaia izniči zaostanek za Marcom Marquezom? FOTO: MotoGP

Bagnaia je na Veliki nagradi Argentine za moštvenim kolegom Marquezom zaostal kar 5,5 sekunde, a vse ni tako črno, če upoštevamo dejstvo, da je prvič po letu 2021 obe prvi dirki sezone končal med dobitniki točk. Italijanski dirkač vselej bolje dirka v drugem kot v prvem delu sezone, a kar je letos zanj zaskrbljujoče, je dejstvo, da se z letošnjim dirkalnikom nikakor ne ujame, zaradi česar je po VN Argentine na glas celo razmišljal o tem, da bi se usedel nazaj na GP24, s katerim na primer več kot uspešno dirka tudi Marcov mlajši brat Alex Marquez.

Marc in Alex Marquez sta zaenkrat nepremagljiv dvojec.
Marc in Alex Marquez sta zaenkrat nepremagljiv dvojec. FOTO: Profimedia

To se v Austinu zagotovo še ne bo zgodilo, lahko pa se na lanski dirkalnik Bagnaia vrne v Katarju, kjer se bo po besedah Domenicalija znova boril za zmago, kot mu je na primer uspelo tudi lani. Da bo sezona od dirkaškega vikenda v Katarju res drugačna, pa bo morebiti poskrbel tudi aktualni prvak Jorge Martin, ki se bo v karavano motoGP morda vrnil prav v Lusailu.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
VN Amerik 2025
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (39)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Monster_cat
27. 03. 2025 20.06
-25
jeznega cmerko ahil fprasam kdaj je jutri prvi trening?....ker je velik obozevalec MM
The T3chno
27. 03. 2025 20.45
-25
Mislim, da bo z minusi bolj težko izrazil 14:55. Razen, če vam podeli 15 minusov in si potem vi predstavljate, da je to ob 15 uri.
AchiIIeus
27. 03. 2025 21.37
+9
Sej človek ne ve kter od vaju je večji throt, dejstvo je da majhen ni noben, brez debate!
The T3chno
28. 03. 2025 09.45
-1
Ja, to bo pa držalo. Po vsej verjetnosti sem jaz večji. Imam 192 cm.
romanjenko
27. 03. 2025 18.43
-14
Težko je z gotovostjo reči, kakšna je razlika med Marcom in Alexom, saj ne vemo (in ne moremo vedeti), s kolikšno močjo dirki Marc. Se mi zdi da o Bagnaijevih težavah in Morbidellijevi očitni premoči v primerjavi z Di Giannantonijem trenutno nakazujejo, da je GP24 trenutno boljši motocikel od GP25.
Ice_Cat
27. 03. 2025 15.14
-15
Srovs jezni katus ahil....se še zmerom trudi z minusi.....pismo je zagnan
Ice_Cat
26. 03. 2025 21.59
-31
Naslov na tujem portalu......Marc Marquez v Austinu: Šerif se je vrnil v mesto (in bolj strašljiv kot kdaj koli prej)
The T3chno
26. 03. 2025 17.23
-37
A veste, da si po eni strani prav potihoma želim, da Marc ta vikend na kakšnem treningu preseže svoj limit oz, da preizkusi tisti svoj maksimum in malo popeska, da ne bo tak dolgčas tukaj med komentarji. Prav pogrešam tiste monotone komentarje določenih tukaj gor. Po minusih vsi vidimo, da so tukaj med nami in, da nam skušajo nekaj povedati.
Lucky
26. 03. 2025 18.48
-36
Jezdić čaka v senci. Posveti mu edin, ko dobi z lajšto.
The T3chno
26. 03. 2025 20.40
-31
A veste kaj. Meni se bolj zdi, da mu zdaj sveti rumeni karton v uredništvu in čaka, da lahko zopet stopi na "komentarišče" Zaenkrat mu je dovoljeno le deljenje minusov s klopi.
Luigi Taveri II.
26. 03. 2025 17.17
-36
Vse se bo obrnilo, ko se bo MM upokojil. Takrat bo tudi Luca Marini lahko v ožjem krogu za naslov
Miha1999
26. 03. 2025 12.45
-33
Tale sveta trojica Jezdi-kaktus- by night me spominja na deževnika- po domače glisto, ki pride na plano v deževnem času, razlika je le v tem , da trio akademikov pride na plano le takrat , ko je MM v pesku.
The T3chno
26. 03. 2025 17.38
-37
No, ne rabite se spuščati na isti nivo komentiranja kot oni. Sicer je pa znano, da tudi, ko bo deževalo, ne bodo prilezli na plano, ker dežne dirke so Marcove. Še pomnite tovarišai, kako je lani Marc v San Marinu dvajset krogo pred koncem iz petega mesta v samo enem krogu prišel na vodilni položaj in to samo zaradi tega, ker je na enem delu steze malo poškropilo.
Tenma
26. 03. 2025 18.25
-39
The T3chno
26. 03. 2025 20.35
-29
Ja, res je legendarna dirka. Že zaradi tega, ker je Marc z netovarniškim motociklom v italijanskem peskovniku izšolal vso konkurenco.
Luigi Taveri II.
26. 03. 2025 11.35
-40
Koliko bi imel Night fly do dirkališča v Austinu, če bi se odločil za najbližjo Betty Ford ?
Luigi Taveri II.
26. 03. 2025 11.03
-28
Za Martina vemo kdaj naj bi se vrnil...ima kdo kakšne podatke za Night fly-ja ?
Miha1999
25. 03. 2025 20.46
-45
Minusi, a ima Jezdi-kaktus- by night prste vmes???
The T3chno
25. 03. 2025 21.59
-38
Mene minusi in te številke v rdeči barvi precej spominjajo na prikazane čase krogov ki jih prevozi Marquez 😁
Ice_Cat
26. 03. 2025 08.37
-38
Ne mors si mislat ka casa to vzame.....da vsakega kliknes ...potalas plus/minus....in jovo na novo....ka je to enga casa. Si ga pa jst vcasih vzamem...da pokazem jeznem kaktus ahilu kako je osiromasen.
The T3chno
26. 03. 2025 11.43
-33
Ja res je. Neverjetno veliko truda in časa je potrebno, da izvedeš takšne manevre. Mene prav zanima kakšen je vmesni čas med enim in drugim.
Ice_Cat
26. 03. 2025 12.57
-23
Lucky
26. 03. 2025 14.20
-24
Astor15
26. 03. 2025 16.48
-29
Miha1999
25. 03. 2025 19.31
-43
Vsekakor se bo Bagnaia boril in kot že rečeno, njegove dirke še prihajajo, mogoče bo tehtnica premagala, če pa bo šlo za nianse, bo pa Bagnaia zmrznil, ker pod pritiskom in v gužvi ne blesti. MM pa je psihično precej močnejši in ko bo treba, bo vozil agresivno.
Lucky
25. 03. 2025 14.27
-39
Eni smo že zdavnaj pisal, da bo tule pogreb, ker bojo boti, jezdić in Švicar, mogl navijat za Marqueza. Pravjo pa tud, da se je MM ekipi večkrat zahvalu v teh parih mescih, kot prej Bezzechi v 2 letih.
Lucky
25. 03. 2025 14.30
-44
Iz akademije pa pošiljajo slike iz dodatnih treningov. Rossi ne spi mirn. Avtomatsko se postavlja vprašanje, kake nasvete jim daje? Mnde jih ja ne uči brcanja?
prost1
25. 03. 2025 14.18
-41
Če bo šel nazaj na model 2024, bo res boljše, ker je lanski model boljši. To lahko vidimo iz rezultatov ostalih treh dirkačev (pustimo Aldeguerja, ki se še ni navadil.) Bo pa razmerje v ekipi popolnoma enako, če gre na lanski model tudi Marc.
Barni3
25. 03. 2025 12.16
-38
Mene pa bagniaia spominja na dovizioza..dober dirkac ne pa vrhunski....res je da ma dva naslova ampak to samo zaradi motorja...ze predlani je bil martin blizu pa so ga zivci izdali lani pa ga je premagu...lani je bil ducati res izvenserijski...to lahko vidmo ko sta se nanj usedla oba marqeza...je pa res da letos ma se prednost ducati kako bo naprej bomo pa vidli glede na to da majo zamrznjen razvoj agregata
The T3chno
25. 03. 2025 14.14
-40
Da, tudi mene spominja Pecco na Dovizisa. Dobr dirkač, ki pa mu manjka malo drznosti in agresivnosti. V dokumentarcu o Peccotu na Voju lahko vidite, kako je Davide Tardozzi Peccu zabičal, da mora biti bolj agresiven in, da naj ne bo tak kavalir ker ga bodo raztrgali.
janezdollar
25. 03. 2025 09.05
+50
Zelo dvomim, da bi pri Ducatiju pustili, da hinavček osvoji naslov…ni variante…
Birba
25. 03. 2025 08.30
+62
Saj sno vedli,da se boste bolj posvetili novincu,kot svojrmu prvemu dirkaču!!!
Ici
25. 03. 2025 08.20
-57
Bagnaia je po vprašanju osvajanja novih naslovov svetovnega prvaka ZGODOVINA. On ne bo NIKOLI VEČ prvak v razredu MotoGP. Pa ne samo zaradi mnogo hitrejšega MM, ampak tudi in predvsem zaradi svoje psihe, ki je pri njem zelo velika težava.
Ice_Cat
25. 03. 2025 08.06
-4
Direktor Ducatija: Od Katarja naprej bo vse drugače...... Marc dobi nazaj GP23...🤣🤣🤣
RedCoat
25. 03. 2025 15.09
-62
Raje GP21 al pa še boljše Stoner-jevega GP7. Z GP23 je na konc koncev trikrat zmagal.
Ice_Cat
25. 03. 2025 20.02
-62
verjetno, da bo kr GP3...... tud Stonerjev GP 7 bi lohk biu prehiter
Ice_Cat
26. 03. 2025 19.27
-44
Bi reku, da sem jeznega ahil kaktusarja osiromasu....poglej pluseke jedihar