MotoGP

Marc Marquez prepričljivo dobil tudi kvalifikacije, iz prve vrste še Acosta in Bagnaia

Aragon, 31. 08. 2024 06.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Marc Marquez je prepričljivi zmagovalec kvalifikacij za VN Aragonije. Po prevladi na petkovem prostem treningu je izkušeni večkratni svetovni prvak iz Cervere vse skupaj nadgradil še dan pozneje, ko je najbližja zasledovalca iz prve startne vrste Pedra Acosto na drugem oziroma Francesca Bagnaio na tretjem mestu prehitel za skoraj sekundo. Jorge Martin je bil četrti.

Podobno kot je prevladoval na petkovem prostem treningu je izkušeni večkratni svetovni prvak Marc Marquez (Gresini Racing Motogp) svojo prevlado na dirkališču v Aragoniji prenesel tudi v drugi tekmovalni dan.

31-letni dirkač iz Cervere je tudi v kvalifikacijah potrdil svojo premoč in tako storil še en korak na poti k izpolnitvi začrtanega cilja. Najbližja zasledovalca, ki sta si prav tako zagotovila start iz prve startne vrste na popoldanski sprint dirki in nedeljski glavni dirki za VN Aragonije - Pedra Acosto (Red Bull GASGAS Tech3)  in Francesca Bagnaio (Ducati Lenovo Team) -, je prehitel za skoraj okroglo sekundo. Natančneje, za dobrih osem desetink sekunde. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Ko se počutiš tako dobro na motociklu, kot se počutim sam v zadnjem obdobju, je vse bistveno lažje. Nadaljujemo od tam, kjer smo končali včeraj (petek). čeprav je ponoči padal dež, se to ni poznalo na moji vožnji. Najpomembneje je bilo ohraniti mirno kri na sektorjih oziroma v ovinkih, kjer bi lahko prišlo do zdrsa. Vesel sem dobro opravljenih kvalifikacij, zdaj pa prihajata na vrsti dirki, ki ju hočem dobiti," starejši od bratov Marquez ne skriva ambicioznih načrtov.

Že na uvodu kvalifikacijske preizkušnje, v petem ovinku, pa si je najbližji zasledovalec Bagnaie za skupno zmago, Španec Jorge Martin (Prima Pramac Racing), privoščil napako, ki ga na njegovo srečo na koncu ni stala veliko, saj bo v obe dirki krenil s 4. mesta oziroma iz druge startne vrste. "Pogoji za dirko niso ravno idealni. Deževje čez noč je naredilo svoje, a pomembno je, da sem uspel ohraniti mirne živce in se prebiti v prvo startno vrsto. Upam, da bom nekaj podobnega pokazal še na sprintu," je bil kratek in jasen zelo nadarjeni Acosta. Podobno je razmišljal tudi aktualni svetovni prvak Bagnaia: "Do sprint dirke bomo skušali še kaj dodati pri nastavitvah in nato kreniti po zmago. Verjamem, da nam lahko uspe."

Ob Martinu sta v drugi startni vrsti še Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP), sicer peti v kvalifikacijah, in šestouvrščeni Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing). Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing), Miguel Oliveira (Trackhouse Racing) in Raul Fernandez (Trackhouse Racing), ki so se zvrstili od 7. do 9. mesta, pa bodo dober rezultat lovili še nekoliko bolj iz ozadja.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

V osrednjem razredu moto2 smo videli še največ dogajanja s številnimi zdrsi in padci. Najprej je v pesku končal Jaume Masia, nekoliko težji padec s posledicami pa je doživel Jorge Navarro, ki so ga s steze odnesli z nosili. 

Na koncu si je najugodnejši startni položaj pred nedeljsko dirko zagotovil Jake Dixon (1:51.636), ki si pa za razliko od Marca Marqueza (Moto GP) in Davida Alonsa (moto3) pred najbližjima zasledovalcema Diogom Moreiro in Davidom Munozom ni uspel privoziti podobno visoke prednosti.

Omenjeni dvojec je za Britancem zaostal za slabo desetinko in pol, kar obeta zanimivo nedeljsko dirko. Iz druge startne vrste bodo krenili Deniz Öncü, Tony Arbolino in Albert Arenas, iz tretje pa Alonso Lopez, Joe Roberts in Celestino Vietti.  

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

David Alonso je bil najhitrejši v kvalifikacijah v najšibkejšem razredu moto3. Pred drugouvrščenim Josejem Antoniom Ruedo si je privozil dobre štiri destinke sekunde prednosti, tretjeuvrščeni David Munoz pa je za rojakom zaostal še zo datne pol sekunde.   

Iz druge startne vrste bodo v nedeljsko dirko vstopili Angel Piqueras, Joel Kelso in Luca Lunetta, iz tretje pa Daniel Holgado, Matteo Bertelle ter Collin Veijer.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
VN Aragonije 2024
VN Aragonije 2024 FOTO: 24ur.com
VN Aragonije
VN Aragonije FOTO: Kanal A
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (96)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Astor15
31. 08. 2024 16.29
+3
MM dokončno zaprl umazana usta rumenkotov, največjih poznavalcev GP na tem portalu. Čestitke, na pol tovarniškem motorju dosegel to, kar Rossi ni bil sposoben v 2 letih s tovarniškim.
dolgi
31. 08. 2024 16.14
+2
nič ne slišim komentarjev, je rosi zadovoljen?
dolgi
31. 08. 2024 16.18
+2
da ni mogoče, da ekipa VR46 vlaga pritožbo, ker je Marquez zmagal s prepočasno vožnjo?
sloeki70
31. 08. 2024 15.55
+3
S kolesom po Paklenici, Jezdic ne more komentirat! :)
dolgi
31. 08. 2024 15.40
+6
čakam da se pojavi Nightfly z informacijo, da je kompletno vsa publika na dirki navijala za rosija in njegove podrepnike. (kako prikladen izraz in v tem primeru celo primeren dejanskemu stanju).
Monster_cat
31. 08. 2024 15.45
+3
Nekak tkole ..lepo je videt tako rumene tribune😂😂
dolgi
31. 08. 2024 15.28
+9
tko nekako bo prihodnje leto. še kolcalo se nam bo po bolj napetih dirkah.
Luigi Taveri II.
31. 08. 2024 15.30
+1
Miha1999
31. 08. 2024 15.27
+7
Je en tu gor reku , da MM ne bo nikoli zmagal, ker je kilavi, nedorasel, brez talenta....no danes je zmagal.
sloeki70
31. 08. 2024 15.27
+7
Jezdic, men se zdi, da je MM zmagal na najslabsem Ducatiju, a nisi rekel, da ne more zmagat, muca jezik popapala!!!
dolgi
31. 08. 2024 15.32
+6
jezdič nima časa... pere stumfe od vseh enajstih uporabniških profilov iz Paklenice.
Monster_cat
31. 08. 2024 15.41
+3
a ni to zanimivo, da se jezdimirće zmerom odstrani k gre MAR dobro v petek na treningih......zmerom se zavlece na Jadran...in ja ...mi ne deluje kt tip za v Paklenico.....bolj mi deluje, da bluzi in laže, ker bolecina je danes pa zelo zelo huda!!
dolgi
31. 08. 2024 15.56
+3
ni ravno da dostojanstveno prenašajo poraze. ampak saj jih tudi rosi ni nikoli, zakaj bo jih njegovi vosli.
AyrtonS
31. 08. 2024 15.26
+3
Bagnania samo dolazuje, da je brez superiornega Ducatija le povprečen dirkač
dolgi
31. 08. 2024 15.43
+3
kar nekaj jih je boljših od njega, predvsem pa vsi, ki so bili danes pred njim.
Monster_cat
31. 08. 2024 15.26
+1
Evo...to je to👍. luganski btl...ka ti naj napisem....
mptour
31. 08. 2024 14.22
-4
A zdej je že devetič? Tolk rompompoma zarad enga posrečenega pola.
Mohiito
31. 08. 2024 15.01
+7
Nismo ostali pristojni za tvoje razočaranje...vem da ti je rumeni rompompom bolj všeč. Sprijazniti se je treba.
sloeki70
31. 08. 2024 15.50
+2
mmblackbird
31. 08. 2024 14.12
+8
Dejmo MM93.....maš to
nebel
31. 08. 2024 13.48
+4
Za boga milega, dajte gor reklame in jih ne nehajte do konca prenosa, da nam vsaj na Voyo ne bo treba poslušeti tega groznega zvoka enega komentatorja.
FIRBCA
31. 08. 2024 14.13
prenosi v zivo ne sme biti reklam to je EU zakonodaji. Mal si preberite.
Luigi Taveri II.
31. 08. 2024 13.20
+7
Jutri pa MM potrebuje vsaj 11. mesto, da preseže točke Valentina Rossija v celotni sezoni 2011
Pig Brother
31. 08. 2024 13.42
+7
On je presegu Rossija že davno v vseh pogledih, že v tem, da ma od prvega dneva najjačo konkurenco, Rossi ko je dobil mlade je bil gotovo takoj, penzionerje, ni blo problem premagovat. Marquez je dobil na začetku še vedno odličnega Rossija za nasprotnika, Koga pa Rossi? Biagija pa Gibernava ki sta bla pred penzijo? Govorimo dokler je postajal prvak, pa vedno je bil na dominantnem motorju. Če kdo mislim, da je bila Yamaha tiste čase slab motor, malo jutri. Najbolj vodljiv. Ko je prišel na Ducatija pa je sledila realnost, ko nisi v najboljšem nisi najboljši. Marquez pa dokazuje že leta, da njegovo znanje in talent nadvladata tudi vse motorje ne glede na kakavost. Kralj
Luigi Taveri II.
31. 08. 2024 13.48
+3
Odlično napisano....da pa bi presegel Rossijeve točke iz sezone 2011 pa mora biti vsaj 11.
thor82
31. 08. 2024 14.05
+2
Pig Brother no Stoner ni bil ravno penzioner, zame eden bolj talentiranih dirkačev, verjetno bi še kaj osvojil če ne bi prekmalu končal uspešno kariero.
MesOjediPinGvin
31. 08. 2024 14.36
+1
In to z do vijaka identičnim motorjem....
Luigi Taveri II.
31. 08. 2024 13.10
+5
Glede na kvalifikacije in proste treninge bi moralo držati, da je GP23 daleč najboljši, ampak potem nimamo pravih izgovorov za Fabia Di Giannatonia in Marca Bezzecchia .
Japa Jade
31. 08. 2024 12.37
+2
... čakata kvalifikacijska preizkušnja in sprint dirka. Marc Marquez je bil prepričljiv tudi v kvalifikacijah..., kaj zdej so kvalifikacije že bile ?
Boris Kavčič
31. 08. 2024 13.33
+1
Birba
31. 08. 2024 12.36
-4
Ha ha ha,pa da vidimo jutri???😭😭😭
Luigi Taveri II.
31. 08. 2024 12.34
+5
" Marc Marquez pa ima precej slabšo statistiko , ker je prevečkrat stavil na zadnji hitri krog na koncu kvalifikacij" ....To je res , vseeno pa jih ima na računu 8 več od prvega zasledovalca Doohana v kraljevskem razredu.
thor82
31. 08. 2024 12.23
-1
Že dolgo časa spremljam moto gp, tudi dam vozim motor že od 6leta naprej, brez veze se kregate kdo je boljši, vsako obdobje ima svoje dirkače in vsak navija ali privošči nekomu dobr rezultat, nekdo za znamko motorja nekdo za dirkača, jaz sem cestne motorje vedno vozil Honde, pri motokrosu sem pa malo menjal... trenutno mi je najljubši dirkač v moto gpju P. Acosta in rad bi videl Acosto in Markeza na istem motorju... je pa res da je doma malo spremenila pravila v gpju samo za Markeza da je lahko takoj prestopil v tovarniško moštvo in takrat je bila honda odličen motor tudi yamaha je bila dober motor,... je pa Rossi še vedno edini dirkač ki mu je uspelo osvojiti prvenstvo z poltovarniško hondo ko je prestopil k yamahi yamaha ni bila najboljša ampak je vseeno takoj osvojil prvenstvo, ko je šel k ducatiju ducati takrat ni bil najboljši, šele ko ga je kupil audi je prišlo veliko več denarja in stem vse ostalo od inženirjev, mehanikov... pred tem je samo stonerju uspelo osvojiti naslov in se boriti za zmage, z Rossijem so naredili napako ker so šli spreminjati zasnovo motorja, niti Lorenzo ni bil uspešen z ducatijem. Ko je dirkal Dovizioso se je začel pravi razcvet ducatija čeprav nikoli ni osvojil prvenstva, so pa zgradili dobre temelje za nadaljevanje.... kar se pa markeza tiče je odličen dirkač ni pa sposoben razvijati motorja to se je pokazalo ko je pedrosa zapustil hondo in odšel v ktm. Markez je odličen na odličnem motorju, ko mu je pa nekdo enakovreden se pa zatrese, to se je pokazalo v kar nekaj dirkah v zadnjem ovinku pred ciljem, mislim da je razmerje 2:8 osemkrat je izgubil zmago v zadnjem ovinku smo dvakrat dobil.
Monster_cat
31. 08. 2024 12.30
+4
Tolk enih nesmislov v tem zapisu in verjamem, da si se zlagal ze do prve vejice....
sloeki70
31. 08. 2024 12.43
+9
thor; MM je odlicen na na vsakem motorju, Bagnaia pa je odlicen na odlicnem motorju, tu je razlika!
dolgi
31. 08. 2024 12.51
+9
"thor82" ... o moj bog kakšne neumnosti. sploh nima smisla komentirat.
Luigi Taveri II.
31. 08. 2024 12.58
+5
Če ima nekdo edinstven talent ni težav, če gre takoj v tovarniško ekipo. Tudi Acosta bi lahko šel. Rossi in Lorenzo na Ducatiju ...slednji je zmagoval z Ducatijem, prvi pa ne. Honda Marqueza ni vzela , da bi razvijal motor ampak da osvaja prvenstva. Če si prebral Suppa mehaniki Honde niso poslušali nikogar, ne Pedrose ne Cala...Marquez iz vsakega motorja lahko izvleče več kot katerikoli drugi dirkač od vstopa 2013 med elito. To z zadnjim stavkom o tresenju in enakovrednosti si pa ustrelil precej mimo pa nič ne de. Vsak si lahko motoGP razlaga po svoje razen CAS-a, ki si ga mora po pravilih
dolgi
31. 08. 2024 13.33
+8
sploh ne vem od kod ta fama kako naj bi dirkači razvijali motor. motor razvijajo inženirji v ekipah, ki so zato tam, oni pa morajo znati poslušati dirkače. eni pa imajo res več sreče ali pa "nos" za to kam se morajo prištulit, da bodo prišli do konkurenčnega motorja. ne pomeni pa to, da ga oni razvijajo. tak srečko z velikim nosom je bil denimo recimo rosi in je še danes za svojo ekipo.
thor82
31. 08. 2024 13.41
-3
Monster_cat lahko verjameš da sem se zlagal, lahko pa sam preveriš kakšna so bila pravila v moto gpju pred letom 2010, sam nimam nič proti m.markezu, je odličen dirkač in mislim da nihče ne bi bil sposoben izvleči iz Honde kakršna je danes kot je on.
thor82
31. 08. 2024 13.56
-2
Luigi Taveri II. Se strinjam da gre lahko edinstven talent takoj v tovarniško moštvo, ampak včasih je bilo pravilo da mora dirkač ko pride v moto gp vsaj eno sezono voziti za poltovarniško moštvo, lahko preveriš. Je pa res da ko je Rossi osvojil naslov s poltovarniško hondo takrat bila honda pred vsemi moštvi. Mogoče sem ustrelil mimo s tresenjem ampak dejstvo je da je v bojih mož na moža v zadnjem krogu 2:8 spomni se samo boje z Doviziosom, no mogoče 3:8 pa mi Doviziozo nikoli ni bil preveč všeč, se da preverit dvoboje m. Markeza v zadnjem krogu... tudi Lorenzo nima veliko zmag z Ducatijem. Se pa strinjam da Je Markez sposoben izvleči iz motorja več kot ostali dirkači. Ja vem da honda dela po svoje, ampak je testni dirkač tudi pomemben za zbiranje podatkov
Luigi Taveri II.
31. 08. 2024 13.58
+3
To razvijanje motorjev s strani dirkačev je zraslo na Night fly-jevem zeljniku.
dolgi
31. 08. 2024 13.59
+2
Ravno pred letom 2010 ni bilo pravila, da rukiji ne vozijo za tovarniška moštva, to pravilo je bilo uvedeno prav leta 2010: Novincem MotoGP prepoved nastopanja v tovarniških ekipah. Novincem v MotoGP bo prepovedano voziti za tovarniško ekipo, kot del novih sprememb pravil, ki bodo uvedene za sezono 2010 (glej ločeno zgodbo). V soboto sta v Jerez Dorni izvršni direktor Carmelo Ezpetela in predsednik FIM Vito Ippolito razkrila, da bo med spremembami predpisov za naslednjo sezono pravilo, ki bo vse novince prisililo, da vsaj eno sezono preživijo v satelitski ekipi.
thor82
31. 08. 2024 14.00
+0
dolgi maš prav inženirji razvijajo motor, včasih se nerodno izrazimo, dirkači ali testni vozniki pomagajo zbirati podatke in mogoče s kakšnim nasvetom poskušajo pomagati inženirjem v katero smer naj bi šli včasih se izide včasih pa ne...
dolgi
31. 08. 2024 14.06
+3
z letom 2013 pa je to pravilo odpadlo, torej veljalo je zgolj 3 leta. Evo : Pravilo novincev MotoGP je padlo Eurosport Avtor Eurosport Posodobljeno 29/06/2012 ob 21:37 GMT Komisija za veliko nagrado MotoGP je potrdila konec pravila novincev, ki prvoletnim kolesarjem preprečuje, da bi se pridružili tovarniškim ekipam – kar utira pot Marcu Marquezu, da bi leta 2013 morda prestopil naravnost v tovarniško ekipo Honde.
dolgi
31. 08. 2024 14.08
+3
torej ko je npr. Rossi prišel v MotoGP (takrat GP500) tega pravila NI BILO in ni treba jokat, da ga ni bilo, ko je prišel Marquez.
Monster_cat
31. 08. 2024 14.09
+3
Tko mimgrede ....rosi je takrat zmagal s poltovarniskim mostvom na tovarniski hondi.
thor82
31. 08. 2024 14.11
Monster_cat za pravila sem mislil pred letom 2013 ne 2010 malo sm se zatipkal
Monster_cat
31. 08. 2024 14.15
+3
Ne zdi se meni, da si se zatipkal..... je pa Rossi še vedno edini dirkač ki mu je uspelo osvojiti prvenstvo z poltovarniško hondo
thor82
31. 08. 2024 14.16
+2
sloeki70 nikjer nisem napisal da je Bagnaia boljši od Markeza, se strinjam da mark od trenutnih dirkačev izvleče največ kar je možno iz vsakega motorja.
Monster_cat
31. 08. 2024 14.18
+3
In se 1x....rosi je takrat zmagal s poltovarniskim mostvom na tovarniski hondi.....enako kot ce bi konc leta postal prvak Martin
dolgi
31. 08. 2024 14.19
+3
Thor ... v dvobojih Marca z Dovijem je bil Ducati že bistveno boljši od Honde. zato je bil čudež že to, da je do teh dvobojev sploh prišlo, ni pa imel Marc realnih možnosti da jih dobi, če Dovi ni napravil grobe napake.
thor82
31. 08. 2024 14.28
+0
dolgi po pravici povedano se ne spomnim kakšna so bila pravila ko je Rossi začel nastopati v moto gpju spomnim se da je bilo ukinjeno ko je Mark prišel v motogp, niti se ne spomnim nobenega dirkača pred mm da bi takoj vozil v tovarniškem moštvu, ne jokam meni je vseeno če mm osvoji še veliko naslovov če bo najboljši si jih Rudi zasluži, jaz sem samo pisal o dosežkih Rossija, s poltovarniško hondo in potem ko je prestopil k yamahi, takrat yamaha ni bila najboljši motor ni pa bila slaba. In da so včasih tudi testni vozniki pomembni...
dolgi
31. 08. 2024 14.36
+1
V letu 2001, ko je rosi "čudežno" zmagal s poltovarniškim moštvom so bile na koncu med prvimi štirimi 3 Honde. torej vozil je najboljši motor, to je kot bi danes vozil Ducati GP24, tako kot je Monster_cat že tudi opozoril, primerjava z Martinom je še kako na mestu.
MesOjediPinGvin
31. 08. 2024 14.39
-3
Hondo so prilagodili za Maqueza. Ne bluzi.
dolgi
31. 08. 2024 14.41
+1
v letu preden je prišel rosi v Yamaho, je Biaggi 8x stal na zmagovalnih stopničkah, na koncu je bil drugi za rosijem. torej Yamaha nikakor ni bila slab motor. to so vam neke bajke za tiste, ki ne znajo niti po arhivih poiskat rezultatov preteklih sezon, so pa pametni marquez pesek in tako naprej. brez veze.
Monster_cat
31. 08. 2024 14.41
+1
thor82
31. 08. 2024 18.11
-1
Monster_cat za leto sem narobe napisal kar se pravil tiče 2013, s poltovarniško hondo je pa bil prvak, jaz ne vem za nobenega drugega dirkača da bi osvojil prvenstvo z poltovarniškim motorjem
thor82
31. 08. 2024 18.26
-1
dolgi ni izgubljal dvobojev samo z dovijem, jih je tudi z drugimi dirkači, jih je pa največ z dovijem, pa da ne bo pomote nimam nič proti M. Markezu, mu privoščim da dirka zdrav in po videnem nima več težav z dvojnim vidom mogoče ga malo še ovira rama, redki so dirkači ki se po takšnih padcih in poškodbah vrnejo v sam vrh. Se pa ne bi strinjal da Marc ni imel šans proti doviju saj je takrat še osvajal prvenstva, mislim če se ne motim, so v eri M. Marceza osvojili naslov Lorenzo kot edini pred resnim poškodbam M.M. potem pa še Fabio Quartararo, Mir in Francesco Bagnaia 2x
thor82
31. 08. 2024 18.31
-1
dolgi saj sem napisal da je bila takrat honda skoraj nepremagljiva, se strinjam s teboj. Sam mislim da bi bil Martin pred Bagnaiao če bi oba vozila v tovarniškem moštvu.
thor82
31. 08. 2024 18.35
-1
dolgi nisem rekel da je bila yamaha zanič preden je prišel Rossi, je pa bila honda boljša, Biaggi pa dober izkušen voznik, se spomnim rdeča yamaha z marboro napisom.
thor82
31. 08. 2024 18.38
-1
dolgi sam nikoli nisem žalil M. Marceza niti mu privoščil padcev še manj pa poškodb, nobenemu ne želim poškodb.
thor82
31. 08. 2024 18.46
-1
Momster_cat jaz bi privoščil Martinu da to sezono postane prvak
Monster_cat
31. 08. 2024 12.06
+3
presenetu na nek nacin je pa Zarco....aprilija +3 sekunde zaostanka??
Gpeee
31. 08. 2024 12.04
+3
The king is back