MotoGP

Bagnaii je uspelo, kar Rossiju ni

Bologna, 13. 12. 2022 15.34 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Eva Koderman Pavc
Komentarji
115

Valentino Rossi je 22 let dirkal v elitnem motociklističnem svetovnem prvenstvu, v tem času je osvojil sedem lovorik v kraljevskem razredu, ni pa uspel tekmecev pokoriti na italijanskem motociklu. To je uspelo njegovemu vajencu Francescu Bagnaii, ki je leta 2022 Ducati popeljal do prvega naslova po sezoni 2007.

Leto dni po upokojitvi ikone motociklističnega dirkanja Valentina Rossija so italijanski ljubitelji motociklizma dobili novega junaka. Francesco Bagnaia je v prvenstvu motoGP v sezoni 2022 postal prvi Italijan, ki je osvojil naslov svetovnega prvaka po dirkaškem doktorju, ki je zadnjo, deveto lovoriko osvojil leta 2009. A 25-letniku iz Torina je uspelo, kar si je njegov mentor želel: motociklistično elito je pokoril z italijanskim motociklom. 

Rossi je po prihodu mlajšega in nadebudnega dirkača Jorgeja Lorenza k Yamahi iskal nove izzive in se v sezonah 2011 in 2012 preselil k Ducatiju. Italijanski mediji in ljubitelji motociklizma so tedaj govorili o italijanski pravljici, ki pa se ni udejanila. Na motociklu iz Bologne se je le trikrat popeljal do zmagovalnega odra, a nikoli na najvišjo stopničko. Nato se je vrnil k Yamahi in še trikrat sezono končal kot podprvak, leta 2015 je bil tik pred jubilejno deseto lovoriko, a je po kontroverznem dvoboju z Marcom Marquezom v Sepangu po kazni starta z zadnjega mesta na poslednji preizkušnji sezone v Valencii ostal praznih rok. 

Francesco Bagnaia
Francesco Bagnaia FOTO: AP

Devetkratni svetovni prvak je svoje bogate izkušnje v sklopu svoje dirkaške akademije VR46 zadnja leta delil s perspektivnimi rojaki. Del te je bil tudi Bagnaia. Mladi Italijan je bil že lani glavni konkurent Fabia Quartararoja, letos pa mu je uspel veliki met in se je z odličnim drugim delom sezone pripeljal do prve lovorike v kraljevskem razredu. Nadoknadil je 91 točk točk zaostanka za vodilnim Francozom, kar je največji povratek v zgodovini. To mu je uspelo kljub petim odstopom v sezoni.

Bagnaia je prvi dirkač Ducatija z naslovom svetovnega prvaka po Caseyju Stonerju leta 2007 in prvi Italijan po Giacomu Agostiniju, ki je pred petdesetimi leti naslov svetovnega prvaka med elito osvojil z italijanskim motociklom, MV Agusto. 

Francesco Bagnaia je za nagrado dobil nov avtomobil.
Francesco Bagnaia je za nagrado dobil nov avtomobil. FOTO: MotoGP

Bagnaii je lovorika prinesla tudi precejšen honorar in nove konjičke v garaži. Po pisanju La Reppublice je bila njegova osnovna plača pri ekipi iz Bologne za leto 2022 2,5 milijona evrov, dodatek za osvojitev naslova znaša 1,5 milijona evrov, bonusi 810 tisoč evrov za uvrstitve na stopničke, prejel pa je še avtomobil BMW M3 za dirkača, ki je bil najboljši v tej sezoni kvalifikacij.

Ducati bo v četrtek zvečer v središču mesta v Bologni skupaj z navijači proslavil naslov svetovnih prvakov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (115)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

VR tak Urbin sin
15. 12. 2022 17.09
-3
Kot je rekel nek razočaran navijač Valentina Rossija pred leti : " Če ima elektronika GP-ja 800 možnosti različnih nastavitev in niti ena ne ustreza Valentinu Rossiju , pove to vse o dirkaču . "
Kaktus-x
15. 12. 2022 21.59
-7
Brez Rossija ti živeti ni, verjam da ti že kaplja iz plakata.
VR tak Urbin sin
15. 12. 2022 16.28
-2
Razkodakal se je tudi vsakič gentlemanski Dani Pedrosa , ko je postavil Rossijev stil tja kamor sodi.... na smetišče zgodovine.....in se spominja : " Valentino Rossi ni nikoli težil temu, da bi bil najhitrejši....Ko je vozil brez vsakršne konkurence v sezoni 2001 in 2005 je tudi v preostalih sezonah bil njegov glavni cilj ta, da če lahko zavira in ovira dirkača za sabo, ga bo z namenom , da ga znervira in ga s tem pripravi do napake. To se je vrnilo Valentinu Rossiju mnogokrat , dokler se ni vozil le še v ozadju z izgovori in bil le napoti. Še najbolj presenečen je bil Dani Pedrosa, ko se je Valentino Rossi 2015 ujel v lastno zanko po lastnem receptu, ki pa se je nesramno zagovarjal pred očitki dirkačev , ko je bil še sposoben nagajati drugim. Dani Pedrosa ni nikoli pozabil Valentinovih besed, ko ga je klub uspešnemu prehitevanju pri 300 km/h zaprl in skoraj zrinil s piste, kot je Marca Marqueza v Sepangu 2015...."Veste, če je Pedrosa užaljen, bi mogoče moral dirkati sam, ," je dejal Rossi in dodal : "... tako da, ne vem, morda ti kolesarji mislijo, da so lastniki steze."
belidirkac
15. 12. 2022 21.27
+2
Ogromno izjav si podal zadnje čase. Tista od italijanske ,,podjetnice",ki je pozneje pristala v parlamentu,je milo rečeno hecna. Verjamem,da je pri svojem poslu spoznala veliko moških,dvomim pa,da je bil med njimi Valentino. Strinjam se s tem,da je bil Dani eden najbolj fer dirkačev,njegova izjava pa je tudi malo sporna,ali pa sem jaz mislil,da se vsaj malo spoznam na motociklizem,pa sem se očitno motil. Če se nekdo vozi bolj zadaj,je zgleda najboljši,ker ni nikomur napoti,tisti pa,ki je spredaj,pa je ovira vsem za sabo. Tako vsaj jaz razumem te besede. Pri takrat nekonkurenčnem Ducatiju pa so vsi z Valentinom vred mislili in upali,da jim bo uspelo,pa ni,žal. Konkurenca pa je vedno bila,nihče se nikoli ni vozil sam. Pa brez zamere.
VR tak Urbin sin
15. 12. 2022 15.57
-2
"Bagnaiji je uspelo, kar Rossiju ni" ...ta članek sem ponovno prebral ...in nato še enkrat..... in se ga ne da razumeti nikakor drugače kot zgodbo o največjem italijanskem dosežku z italijanskim dirkačem..... in največjim italijanskem razočaranju z italijanskim dirkačem, ki je hkrati uspel tudi uničiti ugled te vrhunske znamke
VR tak Urbin sin
15. 12. 2022 15.52
-2
Upamo, da bo Honda uslišala svoje dirkače in da se bo odlepila z zadnjega mesta med konstruktorji. Se bo uspela približati celo Yamahi, potem ko Honda caplja že vsaj 5 leto vsaj za vsemi Ducatiji, kar sploh ni debate in je tudi nikoli ni bilo...in res...vsi čakamo na naslednjo sezono, tako kot smo dobrih 10 let do konca sezone 2021 čakali le, da se odstrani vsa navlaka iz motoGP, za kar se lahko iskreno v imenu motošporta zahvalimo le Razvanu Razaliju.
Night fly
15. 12. 2022 13.09
+3
Dobra novica ......po samo dveh tednih ali se manj . Razkok ko dakal se je Mrko skace ,ki ves evforicen ,ceprav se vedno dubiozen medijem sporoča , da je Honda vpregla vse svoje konje -s krili vred , da mu zrihta kobilico s krili ,ki ga bo ponesla v visave ...........upam ,da ne prevec visoko ,ker od tam ni povratka . To samo pomeni ,d so Japs nasli nekaj novih stvari ,ki mu jih bodo obesili ,vgradili na motor . O tem ni dvoma . Bollj zanimivo bo tudi dogajanje glede dveh dirkacev ,ki se bosta usedla na Hondo ,torej kaksne pakete so jim-a obljubili . Vse to bomo cez nekaj mesecev tudi videli ............mislim,da vsi cakamo an naslednjo sezono .
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 14.55
-4
Nighty fly : "....Tako lahko vrednost dirkacev ali bolidov o-cenimo na dljse obdobje , ker so rezultati samo tako kolikor toliko verodostojni in verifikabilni ...." ....Kaj je od vseh pojasnil o neustrezni uporabi termina bolid v motošportu , bilo tako težko razumeti , gospod Night fly...? Zaradi mene ga lahko uporabljate v strokovni terminologiji motoGP-ja...lahko je tudi mango, če bomo vnaprej vedeli, kaj ste Vi mislil s tem....
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 14.42
-5
V članku lepo piše, da Valentino Rossi ni uspel osvojiti naslova na italijanskem motociklu , kaj šele zmagati kakšno dirko...je pa to uspelo VAJENCU....ja tako piše ...VAJENCU, kot to na zelo slikovit način osvetli ravno avtor tega članka in hkrati postavi dvom v stavku ....." Devetkratni svetovni prvak je svoje bogate izkušnje v sklopu svoje dirkaške akademije VR46 zadnja leta delil s perspektivnimi rojaki" ..... 🥴 Zdaj se že lahko vprašamo je bil mogoče pravi prikriti namen Akademije VR46, da dirkaški doktor kaj odnese od perspektivnih rojakov , ki so imeli skupno željo , da bi v čim večji meri osvojili stil vožnje Marca Marqueza? Mogoče je to le veščina manipuliranja avtorja , ki pa kljub temu Valentinu Rossiju v tem ne seže niti do gležnjev ...Saj se reče tako, kajne ?
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 14.21
-5
Še ena laž se prične tako na spletnih motorističnih straneh.... Ducatijev MotoGP šef Paolo Ciabatti je priznal, da je italijanska znamka utrpela številne rane zaradi dveh sezon neuspehov z Valentinom Rossijem. Ducati je letos s Francescom Bagnaio osvojil prvi naslov po 15 letih, v tem času pa obdobje z Valentinom Rossijem terjalo visok davek zaradi visokih pričakovanj in slabih rezultatov. Rossi se je Ducatiju pridružil v sezoni 2011 in ga ob koncu 2012 zapustil, v tem času pa je na pogled sanjska italijanska kombinacija postregla le s tremi uvrstitvami na stopničke. Stanje v moštvu je bilo po besedah Ciabattija zaradi spodletelega sodelovanja precej toksično, celo do te mere, da je sredi 2013 razmišljal o odhodu po le nekaj mesecih sodelovanja.
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 18.23
-4
F. Preziosi : "Valentino nas je že na začetku prosil za eno stvar... motor , s katerim lahko zmaga " namesto tega, da bi Ducati poiskal le dirkača motorju, ki lahko zmaga...
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 18.26
-4
Danes je jasno, da lahko osvoji prvenstvo z Ducatijem VAJENEC, s Hondo pa zadnji 3x prvak z Yamaho zavidljivih 28 točk
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 19.46
-4
A ni to rekel Puig prvemu dirkaču Yamahe zadnjega desetletja na sredini sezone 2019, ko še ni bilo gotovo a bo moral Marc Marquez povsem sam osvojiti trojno krono ?
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 12.23
-9
Nekdo spodaj je smelo pripomnil, da Marquez nikoli ne bi dirkal, če bi bilo to pogojeno z Ducatijem.... Ne vem... mogoče res..... a Ducati po Rossijevi zapuščini 2012 ni bil več v poziciji, da bi karkoli pogojeval, kot je pojasnil Claudio
Kaktus-x
14. 12. 2022 12.41
+9
Ti ne spišeš stavka da ne omenjaš najboljšega vseh časov, kolk pa tebe Rossijevi uspehi bolijo.
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 12.53
-7
Najprej sem omenil Marqueza in ne vem, če je najboljši vseh časov, ker ne moremo vedeti ali bo do konca stoletja prišel v karavano nekdo, ki bo boljši
Kaktus-x
14. 12. 2022 13.00
+7
Podli Marc ne seže najboljšim do gležnja, tega ni potrebno posebej poudarjati, vsaj med poznavalci tega športa sigurno da ne.
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 14.04
-5
Vsak ima pravico do svojega mnenja samo FIM in CAS ne, ki sta si morala razlagati po pravilih
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 10.56
-10
Razumemo Claudia Domenicalija, ko je še po tolikih letih frustriran z vso škodo in načetemu ugledu Ducatija , ki jo je tej italijanski znamki motorjev naredil ravno Valentino Rossi kot 9-kratni svetovni prvak brez ene zmage za to prestižno znamko v svoji dvoletni katarzi....in naslov se je dotaknil tega obdobja , ki se lahko kosa le še s Petronasom .
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 11.00
-10
Danes lahko zagotovo trdimo, da če bi Valentino Rossi podpisal tako dolgo pogodbo z Ducatijem 2011, kot jo je MM93 s Hondo, potem danes Ducatija ne bi bilo več..... če smo realni he,he,he...
Jezdimir
14. 12. 2022 12.26
+11
Kaj ko bi se enkrat vase zazrl in se končno spravil k pameti, me čudi da ti ne gre že na živce cele dneve trosit laži na portalu, imaš res sramotno življenje, če se ti nisi usmradil za tipkovnico se ni nihče.
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 12.56
-7
Če laže Claudio Domenicali, potem lažem tudi jaz... in tu ni debate... je pa res, da je Italijan.... za Italijana pa nikoli ne veš
Kaktus-x
14. 12. 2022 13.05
+7
Lažnivc, vsi že vedo da si lažnivc, jasno kot beli dan!
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 14.01
-5
No osredotočimo se na temo...menda te ne bo vrglo iz tira nekaj citiranih izjav vodilnih mož Ducatija
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 14.24
-5
One man band....nekaj profilov, zunanji opazovalec švicarskega referenduma in punčka za vse...če bi imeli vsaj enega takega pri Ducatiju v obdobju 2011-12 , ni rečeno, da se še Rossi ne bi kdaj zavihtel na najvišjo stopničko
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 10.40
-10
Zanimivo Night fly....Kaj pa lahko ta portal stori, da ne bomo žrtve veščinam novinarjem , ko nam mečejo trnke z naslovi kot je ta : »Bagnaii je uspelo, kar Rossiju ni«, ki si ga po mnenju izobraženih poznavalcev in uporabnikov plačljivih vsebin motošporta, lahko razlagamo na več načinov….. Zakaj pišem tako ?....Ker nismo samo mi na udaru, kot praviste gospod Night fly ampak je bil zaveden tudi Claudio Domenicali , kar je po svoje še bolj zaskrbljujoče, čeprav je članek ravno povzetek izjav Claudia Domenicalija in Paola Ciabattija…še dobro, da ta dva nista poznavalca motošporta a to bi moral vsak novinar vzeti v obzir, ko ju citira in nas nepoznavalce ne zapeljevati v skušnjavo…Po drugi strani bi lahko napisali » Bagnaiji uspelo ,kar je le še Stonerju « ........a žal Stonerja vse do leta 1746 nazaj niso uspeli povezati z nobenim italijanskim prednikom …
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 10.36
-10
Beli dirkač ...lepo da si se javil in se bom javil na tvoj komentarj, čeprav jaz nisem tukaj zaradi takih kot si ti. Imam nekaj pomislekov, ker vemo da panoramske vožnje niso bile le v 50tih in 60tih ampak smo jih lahko spremljali v nedogled , dokler se ni ohladila juha, ki jo je Razaliju skuhal Petronas. Da je bilo dokaj izenačen pingpong ? Mislim, da ni dobil točke niti na svoj servis...
belidirkac
13. 12. 2022 21.22
+14
Dober pingpong sta odigrala tale dva spodaj,bi rekel dokaj izenačeno,hehe. Ker se nekateri že ponavljajo,bom še sam malo papagaj. Ducatijev naslov leta 2007 je bil popoln paket: brutalna moč pogonskega agregata,Bridgestonove gume in slog vožnje Caseya. V naslednjih sezonah ni šlo več tako dobro,do sezone 2010 nekaj zmag. Leta 2009 so vgradili okvir iz ogljika,leta 2010 so spremenili aerodinamiko in s tem precej zašli pri razvoju in rezultatih. Leta 2014 vajeti prevzame Luigi Dall'Igna.Od sezone 2010 do 2016 Ducati sploh ni zmagal niti ene dirke. Leta 2015 bil uveden ECU,enotna elektronika,ki pa jo je Ducati prototipno uporabljal že prej. Nadgrajen sistem Magneti Marelli je v uporabi od leta 2016. Od takrat pa je šlo samo še navzgor. Rossi in Hayden,ki je bil pri Ducatiju več sezon,nista mogla veliko storiti ali pa ju nihče ni poslušal.Tudi Jorge je želel spremembe,ko je dobil širši sedež pa še kaj je šlo na boljše.Okej, še o starosti dirkačev. Valentino je,kar se tiče zmagovalcev moderne dobe motociklizma,na 9. mestu(Jerez 2016),zraven je še Troy Bayliss(Ricardo Tormo 2006). Ostali v 50tih in 60tih je bolj tako. V statistiki so,vožnja pa je bila bolj panoranska kot dirkanje. V več razredih pa je poleg Agota vozil samo še Mike Hailwood,pa še to samo leta 1966,250 in 350cc. Dirkal je pa tudi v F1 in na otoku Man,zanimiva kariera. Upam,da sem napisal vse kar sem imel v mislih,se napol pri nogometu.
Night fly
14. 12. 2022 09.01
+8
.........dirkac , se kar strinjam z uvodno analizo tempistiko pocetja Ducatija od zmage Stonerja naprej ..... eksperimentiranje Ducatija z novimi materiali , predvsem tehnologijo konstrukcije jedra motorja -sasije ,na kateri so obesene vse komponente .....in ce ob tem vzamemo v ozir ,da so se pravila kar naprej spreminjala ,kot tudi ´´obutveni-a izvajalca , potem ni kaj vec veliko za debatirati . Kot vedno v neki krizi nekdo dobi ,nekdo izgubi . Tako lahko vrednost dirkacev ali bolidov o-cenimo na dljse obdobje , ker so rezultati samo tako kolikor toliko verodostojni in verifikabilni .
Night fly
14. 12. 2022 09.13
+10
Pa se nekaj je , pri motosportu ni ,in ne more biti ocenjevanja za umetniski vtis kot pri drsanju na ledu ali gimnastiki -parterju, zato pa kar mi sami , spremljevalci in obozevalci tega sporta sankcioniramo pocetje nasih idolov kot tudi tistih ,ki nam niso prav v srcu ampk jetrih . -in tako je prav . Razlika med nami nekaterimi ,ki ze desetletja v zivo na dirkaliscih spremljamo vse mogoce avtomoto dirke in ´´kavč´´ strokovnjaki je neprimerljiva, vseeno pa prav tako spostujem tudi slednje,ki imajo svoja mnenja ,in obenem tudi veliko poznavanje motoristike . Ostalo povedo rezultati , toda kot sami vidimo , da nekdo postane Sampion ,ali eden najbolj spostovanih ,priljubljenih dirkacev ,ali celo idol , ni nujno ,da ima nesteto naslovov . Vsaka dirka je zase poglavje. Nekateri dirkaci imajo samo 1 naslov ali dva, in so v nas pustili neizbrisne akcije ,spomine .Tudi to steje..... npr Bastianini ,ki je v dveh sezonah s satelit. motorjem pokazal balet na pisti ,in lepoto dirkanja . -pa se kdo . Tudi tile so delcki tega sporta ,ki se na koncu sestavi v cudovit mozaik .
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 10.47
-10
Bastiani je pač na enem od osmih motorjev, ki so že vsaj od leta 2018 najboljši motorji v karavani ...in to brez debate...Danes pa vemo, da je Honda zadnja med konstruktorji tudi ne glede na točke...
Jezdimir
14. 12. 2022 12.29
+9
Bastianini je eden izmed osmih odličnih Ducatijevih dirkačev o katerih lahko pri Hondi samo sanjajo, nekaj upanja jim končno vliva prihod Rinsa v njihove vrste.
VR tak Urbin sin
14. 12. 2022 14.11
-5
Upanje smo polagali, ko je k Hondi pristopil prvi dirkač Yamahe zadnje dekade, zadnji 3x prvak z Yamaho, ki se je za zaslužene naslove še najbolj boril proti lastnemu moštvu...
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 20.56
-16
Valentino Rossi bi lahko vso kariero 22 let dirkal za Ducati, pa bi odšel kot legenda brez ene same zmage
Kaktus-x
13. 12. 2022 21.36
+15
Med tem ko Podlež nikoli ne bi dirkal če bi bilo to pogojeno z Ducatijem, jasno kot beli dan!
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 20.54
-17
Ducati: Valentino Rossi nam je pustil številne rane....vir svet-hitrosti
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 21.02
-17
Neuspešna leta, ki so uničila zapuščino Valentina Rossija , so škodila tudi Ducatijevi podobi, pravi njihov izvršni direktor Claudio Domenicali ....vir crashnet
Kaktus-x
13. 12. 2022 21.33
+15
Ti ne spišeš stavka da ne omenjaš najboljšega vseh časov, kolk mora pa to bolet?
Night fly
13. 12. 2022 20.15
+12
Bevskanje je postalo stalnica komentiranja tega paradnega sporta . Zakaj pisem tako ?Zato ,ker je nekaj zvestih uporabnikov te vescine nasedlo spretni vescini novinarja ,ki je z naslovom clanka odlicno izzval vse nas komentatorje s tem trnkom na katerega so se zal ujeli nekateri ,in kot vedno za svoj žmoht uporabili napad na Rossija ...kajpak. Komentirati vse to niti ni potrebno ,ker je sam Rossi to ,kar oni sami ne bodo zmogli nikoli niti razumeti ,kaj sele opisati. Tega si namrec v svetu ne upa niti en novinar ali poznavalev motosporta .
Kaktus-x
13. 12. 2022 19.46
+21
Realno gledano ima Ducati sladke skrbi saj ima najboljše dirkače v sedlih, med tem ko Hondi še nikoli ni bilo tako težko kot ji je zadnja leta, vsi vemo da njen potencial nikoli ni bil sporen, je pa njena politika da vse stavi na enega dirkača končno padla. V prihodnje lahko računamo na velike spremembe, za začetek se morajo otresti voluharja 93 iz svojih vrst, jasno kot beli dan!
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 19.42
-21
Članek govori o Ducatiju .....in največjem italijanskem dosežku z italijanskim dirkačem..... in največjim italijanskem razočaranju z italijanskim dirkačem, ki je uspel tudi uničiti ugled te znamke
Kaktus-x
13. 12. 2022 19.44
+20
In kaj ima tvoj zmazek veze z neuspehi Podlega Marca?
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 19.49
-20
Nikakršne....Honda ni rekla, da je MM uničil ugled Honde ...Ducati pa je pokazal na Rossija
Kaktus-x
13. 12. 2022 19.50
+20
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 19.59
-16
Vir Claudio Domenicali in izjava o pobiranju in sestavljanju koščkov Ducatija , ko mu je 9x svetovni prvak porušil ves ugled brez ene zmage
Kaktus-x
13. 12. 2022 20.08
+15
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 20.55
-14
9-kratni svetovni prvak pa ni zmagal niti enkrat...pa četudi bi enkrat pravijo, da enkrat ni nobenkrat....
Kaktus-x
13. 12. 2022 21.31
+14
9-kratni ima toliko zmag da jih ti in tvoj Podlež nista sposobna preštet.
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 19.12
-20
Vemo kaj je dobil Bagnaia za naslov.... Zakaj pa ne podelijo kipec Rossija za največje razočaranje sezone ?
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 19.18
-20
In letos bi ga lahko prvič podelili nekomu, ki ne bi nosil enakega imena kot "nagrada"
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 19.19
-20
Kaktus-x
13. 12. 2022 19.23
+19
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 19.26
-20
Nikakršne....Honda ni rekla, da je MM uničil ugled Honde ...
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 19.27
-19
...Ducati pa je za to s prstom pokazal na dirkaškega doktorja ali kakorkoli ga že vi zbadate, če smo realni he,he,he....
Kaktus-x
13. 12. 2022 19.28
+19
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 19.30
-18
Vsi bi pomenilo, da tudi jaz....ampak ti zagotavljam , da jaz ne...če smo realni he,he,he....
Kaktus-x
13. 12. 2022 19.31
+19
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 19.33
-19
Tisti, ki ve da nič ne ve, ve veliko...to je jasno kot beli dan
Kaktus-x
13. 12. 2022 19.10
+18
Da Podlež še kar zaseda sedež najboljše Honde, če tudi jo že četrto leto uničuje bi lahko razložil Ezpeleta in to najbrž kar z abrnki med zobmi.
VR tak Urbin sin
13. 12. 2022 19.13
-18
vir Nightfly....Ducati je najboljši motor vsaj od leta 2018 ...brez debate