MotoGP

Bagnaia: Tretje mesto je bilo maksimum, ne smemo biti razočarani

Austin, 05. 10. 2021 11.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Marko Gašparin
Komentarji
97

Ducatijev dirkač Francesco Bagnaia, ki je v drugi polovici sezone razreda motoGP močno opozoril nase, je bil kljub povečanju zaostanka za vodilnim Fabiem Quartararojem (ta zdaj znaša 52 točk) zelo zadovoljen z izkupičkom na dirkališču COTA v Austinu. "Tretje mesto je bilo naš maksimum, ne smemo biti razočarani," je izpostavil Italijan, za katerega so bile to tretje zaporedne stopničke in skupno že sedme v sezoni.

Do konca sezone so le še tri dirke; prva bo najbliže Sloveniji, in sicer bo 24. oktobra v Misanu (slabih pet ur vožnje iz Ljubljane). Nato sledita še dirki v Algarveju (7. november) in Valencii (14. november). Vse dirke, vključno s prostimi treningi in kvalifikacijami, si boste lahko ogledali na VOYO in Kanalu A. 

Francesco Bagnaia je dobro formo, ki jo kaže v zadnjih tednih, potrdil že z zmago na sobotnih kvalifikacijah, toda ponesrečen start in uvodni del dirke, ko je padel na sedmo mesto, sta Italijanu preprečila boj za drugo mesto ali morebitno zmago v Austinu. "Poskušal sem vse, toda imel na startu sem imel težave z oprijemom zadnje gume, ki še ni bila pripravljena na dirkanje," je težave v samem uvodu dirke opisal 24-letni Italijan.

Z odlično vožnjo v nadaljevanju se je s sedmega prebil na tretje mesto, s čimer je še tretjič zapored stopil na zmagovalni oder, potem ko je dobil dirki za VN Aragonije in VN San Marina. "Zelo sem zadovoljen, zelo sem vesel, ker smo iztržili maksimum. Fabio in Marc sta bila hitrejša od nas, tako da bi bilo kar koli več od tega zelo težko," je bil po dirki v Austinu vendarle zelo zadovoljen Bagnaia. "Ne smemo biti razočarani. Že 'pole' v soboto na stezi, na kateri vedno trpimo, je bil odličen rezultat, nedeljske stopničke pa so nova lepa zgodba, zaradi katere sem zelo zadovoljen," je še pojasnil Ducatijev dirkač. 

Italijan je po poletnem premoru v izvrstni formi: na šestih dirkah je kar štirikrat stal na stopničkah, dve dirki je tudi dobil, od tega je bila zmaga na VN Aragonije sploh prva v Peccovi karieri. Tokrat je stopil na tretjo stopničko, a ker je bil vodilni dirkač prvenstva Fabio Quartararo drugi, se je njegov zaostanek za Francozom v skupnem seštevku še povečal, in sicer na 52 točk (254/202). Po dirki v Austinu je bolj ali manj jasno, da je prvenstvo najbrž že odločeno. Quartararo ima namreč vpred zadnjimi tremi dirkami sezone izjemno veliko prednost. V igri je namreč 'le' še 75 točk, kar pomeni, da bi moral imeti Quartararo velikansko smolo ali pa utrpeti kakšno poškodbo, da bi se lahko Bagnaia zavihtel na sam vrh razpredelnice.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (97)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ni nam vseeno
07. 10. 2021 21.49
-9
Bo prišel čas, ko bomo kaktusa vljudno naprosili , da glasuje za Luko Dončiča z vsemi svojimi močmi...in da mu že enkrat omogočimo, da na osnovi prepričljivega glasovanja sam sestavi ekipo All stars
mr_cat
07. 10. 2021 14.59
-10
cmiro...ka te cvilis??? A
Mr. Austin
09. 10. 2021 11.55
-11
Nehal je cviliti, verjetno mu je kdo od nadrejenih pristrigel peruti in ga postavil na realna tla. Pa ne more on sodelovati v debati izkljucno z neumnimi bevskanji pod tujimi komentarji in tu pa tam objaviti bedast komentar, v katerem so same lazi o Hondi in Marquezu. Jasno, da je odgovornim v tej medijski hisi dovolj tega buzeriranja s strani jezdica.
Mr. Austin
07. 10. 2021 13.55
-12
Sparrow, krutaresnica, jezdimir in resnicaosvobaja je en in isti bolnik. Ko vidis, da se sam pogovarja s svojimi niki in kvasi neumnosti, zali ostale bralce ter provocira, takoj ves, da samo caka, da nekdo odreagira malo bolj ostro, da ima potem razlog za blokiranje. To mu je zgleda vse kar ima v svojem bednem lajfu.
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 14.05
-9
Zato pa je potrebno pisati le o motoGP-ju... in kot pravijo resnica ni plenica pa marsikomu smrdi
Mr. Austin
07. 10. 2021 15.33
-11
Že, samo, ko ga prime panika, me zbriše tudi, če napišem samo "Dober dan". Ker on to lahko.
mr_cat
07. 10. 2021 16.11
-10
Ne bodimo zlobni.....ima se svojega laznivega provokatorja flajerja v svojem bednem lajfu...
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 20.43
-8
Če bo muha, kot se spodobi za gentlemana, ima rok trajanja še 38 dni
mr_cat
07. 10. 2021 20.56
-9
Glede na njegove hvalospeve BAG se ocitno nagiba v to smer, da bo podaljsal rok trajanja.......no sej ni za đabe laznivec
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 21.03
-9
Vem...Bastiani in Bagnaia...ki si pa res ne zaslužita takšnega navijača...tega nisem privoščil niti Valentinu...
Mr. Austin
07. 10. 2021 21.09
-11
Ob vsakem uspehu kaksnega nakljucnega obiskovalca 300 metrske speedway stezice na Accademija Ranchu bo Muha gonil tisto, kako ga je Vale "s komolcem" porinil naprej v kariero. Beda od bede.
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 21.34
-9
Če bi bil Valentino kaj več vreden od častnih naslovov, bi mu dovolili preplastiti z asfaltom "valilnico talentov", ker je to stvar, ki se da solidno sanirati. Ranč rabi najprej spremembo namembnosti iz piknik placa v prostor za vadbo
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.42
-16
Žal datuma zadnje dirke Valentina ni bilo možno prestaviti na 1. november , da bi tako simbolično zaokrožili rdečo nit 12 letnega ciklusa
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.56
-11
Mu bomo pa prižgali svečo...seveda virtualno, kot od prve dirke z Ducatijem
mr_cat
07. 10. 2021 15.28
-11
rosi ima ze kr nekaj casa vsak dan 1 november
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 20.45
-9
Ja, če bi imel večkrat "noč čarovnic" , bi lahko bil tudi Batman ali pa celo Marquez
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.39
-17
Valentino Rossi, ki je vsej svetovni javnosti bolj poznan kot "velikonočni dirkač"......kot dirkač, ki ga je v petek zmanjkalo in je v ponedeljek vstal....
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.24
-18
Grazianu Rossiju ni bil otrok nikoli izgovor za prenehanje kariere. On je to storil , ko v zadnji sezoni ni mogel priti med deseterico z Yamaho.
Korleone1
07. 10. 2021 13.34
+18
Kljub opozorilu se zopet izgubljaš, se pravi je stvar precej resna, obisk specialista v smeri Studenca pa obvezen!
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.35
-17
Popravljam! Grazianu Rossiju ni bil otrok nikoli izgovor za prenehanje kariere. On je to storil , ko v zadnji sezoni ni mogel priti med deseterico z Yamaho...
Korleone1
07. 10. 2021 13.40
+16
Tvoja zaljubljenost v Rossija tukaj nikogar ne zanima, kot vse kaže pa se te je zdrava pamet ognila zelo na daleč.
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.51
-9
Stari je bil pač dirkač...in to lahko trdimo tudi danes
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.13
-17
Zanimivo, da ne najdem niti enega "slabega " komentarja o zmagovalcih motoGP-ja v 2021 pa naj gre za Bagnaio, Quartararoja, Binderja, Millerja, Vinalesa, Martina, Oliveiro od nikogar
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.13
-19
in zanimivo je , da ni enega "dobrega" komentarja o zmagovalcu Marquezu iz društva ljubiteljev Valentina Rossija in Paris Hilton
Korleone1
07. 10. 2021 13.28
+19
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.31
-18
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.04
-18
Po moje se 21. startov Graziana Rossija v elitnem razredu ne more enačiti z 21. mestom Valentina Rossija v elitnem razredu
Korleone1
07. 10. 2021 13.16
+19
Obremenjuješ se z nekom ki se ne ozira na take zgube kot si ti, namreč imel je vedno sposobnosti premikanja mejnikov, med tem ko ti od nekdaj gniješ na portalu.
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.21
-18
Saj jih še kar premika...zdaj je cilj že 22. mesto
Korleone1
07. 10. 2021 13.24
+18
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.26
-17
Če bi bili bistri nas ne bi bilo tu...to je menda tudi tebi jasno...
Korleone1
07. 10. 2021 13.30
+18
Ne sodi vseh po sebi, glede bistrosti si že davno ostal zadaj, kot na primer magarac v hitrosti za avtobusom.
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.33
-16
Lahko bi mi rekel , da sem zadaj kot Valentino Rossi pa bo vsem jasno kot beli dan...tudi takim kot sem jaz...
mr_cat
07. 10. 2021 15.30
-9
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 20.46
-8
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.01
-17
Graziano Rossi mož Štefke Palma , ki je rodila Valentina Rossija se je tudi v zadnji sezoni elitnega razreda s prestopom k Yamahi daljnega leta 1982 uvrščal med 11. in 14. mestom, zato je danes težko trditi, da jabolko ne pade daleč od drevesa
Korleone1
07. 10. 2021 13.13
+18
Izgubljaš se, morda celo nevede, huje je če to počneš namerno, namreč žlehtnoba ti pušča posledice.
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.15
-17
O prijatelj...za očeta je bilo 12. mesto sramota, pa ni bil večkratni prvak elitnega razreda...pravzaprav sploh ni bil...
Korleone1
07. 10. 2021 13.26
+18
V naslovu se omenja Bagnaia, tako da svoje bolečine zdravi drugje!
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.29
-15
Seveda ...da je bilo 3. mesto tokrat zanj maksimum in da se je MM93 moral sprijazniti z zmago
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.00
-17
Seveda bo treba najprej počistiti navlako v motoGP in za to imamo še 3 dirke .
Korleone1
07. 10. 2021 13.11
+18
Ne vem kako lahko pričakuješ kjerkoli čiščenje, ko pa si sam že davno globoko zabredel. Modrost je, ko si sposoben najprej pred svojim pragom počistit!
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.16
-17
14. november se bo zapisal v zgodovini motošporta kot veliko jesensko čiščenje vse navlake, ki nima tam kaj iskati
Korleone1
07. 10. 2021 13.41
+16
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.54
-8
Kdo ? Razali. Kdaj? po 14. novembru.Kje? MotoGP Koga? Velikonočnega dirkača.
Caffe Racer
07. 10. 2021 12.55
+15
Dragi MM93, ena lastovka še ne prinese pomladi... Bomo videli, kako bo naprej. Do konca so še tri dirke in še bo možnost, da se dokažeš. Če bo uspeh ponovil, potem bi verjel, da ima naslednje leto možnost za osvojitev naslova in če mu bo Honda sledila z razvojem. Mislim, da ga bodo mlajši konkurenti odnesli in menim, da se njegov čas počasi izteka. Tako kot VR46 sedaj zapušča karavano, bo MM93 enkrat na tem. Nekoč je dejal za Rossija, da nima smisla voziti okoli 16.mesta, pa pazi. Zarečenega kruha se največ poje.
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 13.18
-17
Verjetno, a ga nikoli ne bo sram zaradi lastnih navijačev. Saj Valentina tudi ni, pa bi ga moralo. To je razlika.
Korleone1
07. 10. 2021 13.44
+17
Pri MM smo navajeni podlih potez in prevar, samo upamo lahko da ne bo kdo poškodovan ali še kaj hujšega zaradi njegove zlobe oziroma neznanja.
Mr. Austin
07. 10. 2021 13.52
-13
Daj kafetkar ne palamudi, Marc zmaguje dirke, ne pa se vozi na 16. mestu, a si slep tudi?
Ni nam vseeno
07. 10. 2021 14.02
-11
+++ kot sem rekel ... a ga nikoli ne bo sram zaradi lastnih navijačev. Saj Valentina tudi ni, pa bi ga moralo. To je razlika.
Korleone1
07. 10. 2021 11.38
+15
Ko tako na hitro preletim komentarje predvsem izstopa nekulturni nivo treh blaznežev, ki na vulgaren način zdravijo zarjavele možgane, temu primerna je tudi ocena bralcev, ki pa jo podrepniška srenja žal ne razume, sicer bi se vdrli v zemljo od sramu in se ne bi nikoli več prikazali tukaj. Upam da končno spregledajo v uredništvu in počistijo navlako kot je Maček, Korl in Lažnivc, če seveda želijo da se dvigne kulturni nivo komentiranja na primerno raven.
Mr. Austin
07. 10. 2021 11.54
-19
Jezdić, če zdaj tule prilepim nekaj tvojih blesavih zmazkov, boš spet užaljen kot vedno in me iz maščevanja, ker ti v sekundi dokažem tvojo dvoličnost, in me kot vedno blokiral. Zatorej mi tvoje cviljenje dol visi, lajaj kolker češ, če te to vzburja, kaj pa si folk misli o tebi, pa itak sam veš.
jezdimir
07. 10. 2021 12.18
+19
Se popolnoma strinjam z Jackom, bojim pa se, da jim z blokado komentiranja uničijo njihovo bedno življenje, namreč 24ur jim je okno v svet. Uredništvu priporočam da jim organizira tečaj kulturne komunikacije in to s trdo roko.
Korleone1
07. 10. 2021 12.27
+22
Korl, ne vem o čemu pišeš, niti me ne zanima, če tudi ti non stop dol visi, vedi pa da so za tvoje težave zdravniki ne mi tukaj. Tudi to da so zate vsi, ki ne podpirajo tvojih packarij Jezdići, kaže na hudo motnjo oziroma neprištevnost, zamisli se končno nad seboj, tako ne bo šlo v nedogled.
mr_cat
07. 10. 2021 12.31
-18
mr_cat
06. 10. 2021 15.35
-29
cmiro ....srovs
Mr. Austin
06. 10. 2021 12.58
-39
Ej jezdić, za nightflya rabiš še eno rundo plusanja, še vedno je v rdečih številkah hahah
Ni nam vseeno
05. 10. 2021 21.59
-38
Samo en človek manjka pa je rezultat referenduma ob komentarjih na desni spodaj povsem drugačen.
mr_cat
06. 10. 2021 09.36
-37
Mr. Austin
06. 10. 2021 12.20
-43
Nekaj časa bomo rabili, da se navadimo komentirati brez njega. To je isto, kot da sosedov pes celo noč laja, ko pa končno utihne, zaspimo kot dojenčki. Milina.
Ni nam vseeno
06. 10. 2021 13.02
-40
Vrnil se je " Šime" in odločen ne vseh njegovih profilov
Mr. Austin
06. 10. 2021 13.17
-42
Ujel še je zadnjih nekaj poletnih trenutkov "na" Jadranu....
mr_cat
06. 10. 2021 15.36
-27
Mr. Austin
05. 10. 2021 21.00
-39
Tudi na motogp portalu imamo porazdeljene vloge 0, ki so odsev trenutne politične situacije. Vlogo premierja Janše igra Jezdimir, Nightfly pa je minister Hojsek. Oba zagovarjata domobrance in rumene jopiče (Rossi) in sta proti svobodi ljudstva (Marquez). Ljudstvo pa smo mi normalni gledalci motogp športa.
BELAN
05. 10. 2021 17.57
-31
Dajte Marquezu Ducatija,....mislim,da dvigne celo Italijo na noge....
Ni nam vseeno
05. 10. 2021 18.18
-29
Kot jo je Stoner pa ne samo za eno leto ....
Ni nam vseeno
05. 10. 2021 16.56
-30
Moj mali nasvet pa je....Držimo se obljub, ker obljuba dela dolg in ker je človek vreden le toliko, kot je vredna njegova beseda.
nightifly
05. 10. 2021 16.39
+17
Vsemm vam ,ki spremljate dirke svetujem ,da si pogledate voznji dveh dirkacev zadnjih dveh dirk , se pravi Bastianinija in Marqueza M. , poleg tega pa se primerjate performance njunih motorjev . Lepo bi bilo ,ce bi kdo napisal svoje mnenje , ker me zanima . Skratka , mocno na horizontu je viden ,prisoten rookie v GP -ju. Cisti talent.
Ni nam vseeno
05. 10. 2021 16.47
-30
Mene zanima , če je dirkališče v Austinu bilo zgrajeno 2012, zakaj nikomur ne kane, da so ga naredili le za MM93 ? Ali ni to nekaj, kar bi ti najprej obletal ?
Ni nam vseeno
05. 10. 2021 16.53
-27
Jaz bi si rad ogledal kakšno vožnjo Valentina Rossija pa ne morem . Obstaja kak prenos , ki snema le začelje dirke ? Gledal sem posnetek iz helikopterja , ki je zajel vse dirkače a snemalna višina naredi posnetek z ločljivostjo 240p in je neuporaben, razen če vem, da je spet zadnji v koloni...
Ni nam vseeno
05. 10. 2021 16.26
-29
Rossi bi vsaj v elitnem razredu premagal po številu naslovov svetovnega prvaka Agostinija z odhodom k Ducatiju ...a bi že po prvem letu pri Ducatiju moral verjetno kakega vrniti...Ni Rossi Stoner...in Stoner ni Rossi...