MotoGP

Agostini: Marquez je še vedno številka ena, samo on lahko poskrbi za spektakel na stezi

Sachsenring, 15. 06. 2023 13.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Marko Juvan
Komentarji
121

Dirke letošnje motociklističnega prvenstva si sledijo druga za drugo. Vsaj v juniju. Po Mugellu je tu Saschenring in VN Nemčije. Pred dnevi je bilo na VN Italije vse v znaku rdečega Ducatija in aktualnega šampiona Francesca Bagnaie, ki je zmagal na obeh dirkah. Pred durmi je sedma dirka motociklističnega prvenstva, ko bo v Saschenringu šlo za VN Nemčije. S prenosi na VOYO začenjamo v petek dopoldan, konec tedna se priključi še Kanal A.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Se bo Marc Marquez poslovil od Honde?
    02:32
    Iz 24UR: Se bo Marc Marquez poslovil od Honde?
  • Iz 24UR: Po novi zmagi Francesca Bagnaie na dirki za VN Italije
    02:21
    Iz 24UR: Po novi zmagi Francesca Bagnaie na dirki za VN Italije
  • Vrhunci dirke elitnega razreda za VN Italije
    02:55
    Vrhunci dirke elitnega razreda za VN Italije
  • Vrhunci sobotnih kvalifikacij v Mugellu
    02:53
    Vrhunci sobotnih kvalifikacij v Mugellu
  • Iz 24UR: Bagnaia do prvega mesta, Quartararo končal daleč zadaj
    02:20
    Iz 24UR: Bagnaia do prvega mesta, Quartararo končal daleč zadaj
  • Iz 24UR: Med Bagnaio in Bezzecchijem le ena točka
    02:11
    Iz 24UR: Med Bagnaio in Bezzecchijem le ena točka
Giacomo Agostini in Marc Marquez
Giacomo Agostini in Marc Marquez FOTO: motogp.com

Giacomo Agostini prav 16. junija slavi 81 let. Ko se javi veliki Ago, drugi poslušajo. Običajno so njegove besede tehtne in premišljene, redko "ustreli kozla".  

V SP ima po šestih letošnjih dirkah Francesco Bagnaia 131 točk, Marko Bezzecchi je pri 110, na tretje mesto pa je s 107 skočil Jorge Martin.

Zdi se, da ga tudi tokrat ni. V pogovoru z rojaki je razmišljal, kaj lahko še v motociklističnemu svetu ponudi Marc Marquez, ki je le še bleda senca možakarja, ki je pred leti serijsko zmagoval in je bil predviden kot rojeni naslednik Valentina Rossija. Špekuliralo se je in tudi že napovedovalo, da bo brez dvoma prekašal Italijana pri osvojitvi števila naslovov svetovnega prvaka. Ostal je pri osmih, zadnjega je osvojil leta 2019. In sledi vprašanje, če je bil to sploh njegov zadnji v karieri. Mnogi menijo tako, a ne veliki Ago, ki pa ne želi komentirati sedaj že vsakdanjih zgodb v dirkaškem paddocku, ki dirkača iz Cervere silijo iz garaže v garažo. Kot gotovo dejstvo navajajo, da bo Španec v kratkem zamenjal delodajalca. 

Giacomo Agostini
Giacomo Agostini FOTO: AP

"O tem težko govorim, še manj rad napovedujem. Lahko le špekuliram in rečem, da  je verjetno njemu samemu najtežje. Zaveda se, da s tem paketom ne more konkurirati v boju za naslov, kar je zanj edini cilj. Ko nekaj osvojiš osemkrat, težko znižaš cilje v življenju," še pravi Agostini. "Marc Marquez je zame številka ena. To ves čas trdim in zagovarjam svoje mnenje, ki ga ne nameravam spremeniti," je pogovor za Corriere Dello Sport začel Agostini, ki se zaveda sedaj že pregovornih težav z zdravjem in tudi dirkalnika, ki ni po okusu nekdanjega serijskega zmagovalca. "Vem, težko je, če si ves čas na pol pozdravljen in če je vmes še dirkalnik, ki ni na nivoju dirkača, potem je to velika težava," je spregledal 81-letni Agostini, ki upa, da dirkač iz Cervere še ni rekel zadnje v motociklističnem svetu. 

"On je številka ena v motoGP razredu. Velike stvari je naredil v življenju in na vsaki dirki (po)skrbi za spektakel ali vsaj za to, da se govori o njem," nadaljuje Agostini, ki je pred dnevi v Mugellu izmenjal celo nekaj besed s Špancem. "Bil je kar odkrit. Ve, da gre čez limit, toda drugače ne more, če želi napadati vrhunske rezultate. Honda mu ne omogoča enakopravne borbe z Ducatijem in tudi Yamaho," je opazil Ago in bil za konec še bolj slikovit.

Pred vrati je sedma dirka sezone. Predzadnja pred daljšo tekmovalno pavzo zaradi poletnih dopustov. Ta konec tedna gre za VN Nemčije. S prenosi na VOYO začenjamo v petek dopoldan, konec tedna se priključi še Kanal A.

"Če bi Marc dirkal na konvencionalen način in v stilu večine fantov iz karavane, ki niso ves čas na robu, bi se nahajal okoli 15. mesta na vsaki dirki. Vem, večkrat pride do bližnjega srečanja z dirkači, večkrat tudi stika, a to je zgolj zato, ker tvega. Prav zato je tako priljubljen med navijači, saj skrbi za spektakel na dveh kolesih. Večkrat mi je rekel, da če se bori za mesta okoli 15., je bolje, da ostane doma. Po mojem mnenju je prevečkrat tarča kritik kolegov iz karavane. Večinoma so le-te neupravičene."

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (121)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jana46
03. 07. 2023 14.24
Agostini, ne nakladaj...
Kaktus-x
16. 06. 2023 21.21
+4
Markec največji luzer ever, brez debate!
Tenma
18. 06. 2023 12.07
-2
Samo navijač
16. 06. 2023 11.51
-2
Toliko spektakularnih voženj ,zaviranj ,drsenja nagibi do 67%,prehitevanj ....itd , jih vsi ostali v 20 letih skup niso nardil . Zato se gleda gp in navija za genija Marqeza.
blgas12
16. 06. 2023 14.47
+2
Kaktus-x
16. 06. 2023 21.27
+1
Navijač a si iz lune padel, Markec en krog ne spravi optimalno, al se šlepa al pa zbija, lahko bi ga končno en za uhe iz peska zvlekel, pa čez kolen vrgel, dete nesposobno.
Tenma
15. 06. 2023 21.07
-4
ha ha ha, žal, Rosi ni imel nikoli takšne mentalitete kot jo ima Markec. Upokojena legenda je bolj kot nastavljen junak v vsaki vojni, ker more biti nek junak da ga ljudje slavijo in ponavadi je nastavljen...
blgas12
16. 06. 2023 14.47
+2
cbrman
15. 06. 2023 20.56
+4
Če Ago postavlja Markeca kot stevilko 1 MGP ja potem je že nekaj na tem, konec koncev je Ago osvojil največ naslovov prvaka in to v časih , ko se je dirkalo po cesti.Če se ne motim je osvojil okrog 10 zmag tudi na TT manu.Dirkanje na takih stezah ne pozna napak..Nekaj krat je Ago tam na zidovih pustil kožo svojega kombinezona.Znalci tukaj pa pravijo,da se je odpeljal naprej in zmagal.Morda v zlatih časih ,ko je dirkal na Agusti, ko je prestopil na Yamaho te prednosti zagotovo ni imel....Sicer pa tudi. Bagni se danes odpelje naprej 3-4 Ducatiji mu krijejo hrbet in zato nihče ne oporeka zmage ali celo naslova prvaka Ducatiju oz. Bagniju...Trenutno je pač Ducati z Bagnijem prehiter za vse ostale dirkače ...Tudi v Rossijevih časih je bilo tako...Prav tako je Markec 6 let zmagoval s Hondo,tudi Doohan in Honda 5 let...Z razštelanim kljusetom ,danes ne zmaguje nihče in tudi v Agovih časih je bilo tako ....
mmblackbird
16. 06. 2023 13.21
-1
belidirkac
15. 06. 2023 19.28
+5
No takole. Za italijanski časnik je v pogovoru,ki ga je vodil novinar Gazzette dello Sport Paolo Ianieri Ago povedal marsikaj. Od tega da mu ni všeč,kam gre razvoj v razredu MotoGP,da je vse skupaj prehitro in prenevarno,dotaknil se je včasih čudnega in nesmiselnega kaznovanja dirkačev,z uporabo superlativov omenil kombinacijo Bagnaia-Ducati in spregovoril tudi o težavah Honde in M. Marqueza. Tudi drugi dirkači,če ne upoštevam Ducatija in KTM,imajo težave. Quartararo,Morbidelli, oba Fernandeza pa še kdo,ki zaradi nekonkurenčnih motociklov ne dosegajo dobrih rezultatov. V svetovnem prvenstvu pa obstajata še kategoriji Moto2 in Moto3 in veliko odličnih dirkačev. Niso pomembni?
Birba
15. 06. 2023 18.49
-2
Seveda,da MM naredi spektakel ampak s podiranjem drugih dirkačev.Številka 1 v motogp je in bo ostal edino eden in to je VALENTINO ROSSI👍👍👍😉
Life of legend
15. 06. 2023 20.42
-2
Birba na kratko vse povedano!👍👍👍👍
Night fly
15. 06. 2023 17.33
+3
Se nekaj o samem MM ----- prav sigurno bo jutri , v soboto in nedeljo naredil vse ,da zmaga . To bomo pa se le videli .
blgas12
16. 06. 2023 08.22
-2
Jože Fortuna
15. 06. 2023 17.19
+3
Številka 1 MM93 je mešanja peska ob stezi... že 3 leta !
Jože Stari?
15. 06. 2023 17.13
+0
ago mal si že star. časi mopedov so mimo
janezdollar
15. 06. 2023 16.56
+2
Št. 1 v idiotizmu...
razumi če lahko
15. 06. 2023 16.52
+4
Lepo napisano samo on lahko poskrbi za spektakel na stezi , ki se konča v pesku ampak tako pač je !
Night fly
15. 06. 2023 16.34
-3
Strinjam se ,da je teba to raboto glede "Aera" raziskati ,preizkusiti in podobno , toda sam mislim ,da sam Aero ni vzrok padcem nekaterih dirkacev . Vsi strojniki vemo ,da je Korpus -telo objekta tako kot je , in objema vse tehnicne komponente nekega vektorja . In ce hoces ta vektor optimalno iz-rabiti ,ga opremis zelementi ,dodatki , ki imajo najnizji Cx in kot taki Vectorju , korpusu izboljujejo vodljivost in hitrost - fluidnost . Turbolentnost , ki jo pri tem za seboj povzrocajo , je za sam objekt irelevantna . Postane pa pomembna za vse sledece objekte , ki se najdejo v "spuri " te turbolence . Tu zdaj nastopijo odgovorni ,ki bodo raziskali vse te zadeve .......in to upam v dobro sportu in sami tehniki .Razvoj mora iti naprej . Sport tudi , in ljubitelji tega sporta moramo pri tem tudi dobiti zadovoljstvo .
ummax
15. 06. 2023 16.29
-2
Če bi pa stari rekel da je Marc, zanič bi bil pa najbolj objektiven komentar. Haha, hejterji vedno slišijo kar hočejo
blgas12
15. 06. 2023 16.35
+4
Ce bi stari rekel da ja zanic bi imel le prav.
Night fly
15. 06. 2023 16.25
+5
Opazil sem en dober clanek na netu , ki govori o vedno bolj izenaceni borbi v motosportu ,izpostavlja prav GP ,ki je najmocnejsa kategorija , vedno vec dirkalnikov in dirkacev je v zelo ozkem casovnem pasu ,to pomeni , v pasu nekaj desetink . Zato tudi vec padcev kot jih je bilo prejsnja leta . Posebno poglavje tu predstavljajo aerodinamicni paketi , ali kar "Aero" instalacije ,ki jih je vpeljal Ducati nekje od 2015 in so ga kmalu posnemale kar vse moto-hise -garaze . Po sedmih sezonah so performanse dirkalnikov opremljenih s temi "dodatki" pripeljali do skoraj max -imuma , ki nekako spominja na minigonne ,minikrilca na dirkalnikih F1 ,ki so te dobesedno prilepila na asfalt (podtlak) ,pri mottorjih pa povzrocajo turbolence onim zadaj in jih destabilizirajo .Na dveh kolesih je to se toliko bolj obcutno . Alex Markez je po zadnji dirki opozoril na nekaj podobnega .
MesOjediPinGvin
15. 06. 2023 18.58
+2
On se vsaj dela pametnega, vidva tega nista sposobna. LOL
cbrman
15. 06. 2023 21.13
+3
Nighty seveda imaš prav, konkurenca je zelo huda in prvih 5,6 dirkačev je v desetinki ali dveh .Treba je pa reči ,da so med temi 6. trije ali 4 Ducatiji, seveda KTMka ni daleč,ampak dovolj, da imajo dirkači na Ducih prednost..Honda praviloma dirka do peskanja samo z Markezom ,čeprav je letos Rins v Ameriki s Hondo zmagal..Nihče ne govori ,da je Honda,Yamaha .. 1 sekundo slabša, je pa ravno toliko počasnejša ,da so v tej desetinki dirkači na Ducatijih v prednosti.Ker verjemi ,da Lorenzo,Rins ,Mir in vsi ostali dirkači s prestopom na Hondo niso pozabili dirkat, pa vendar jim tega s Hondo ni uspelo ponovit...
Dirty Harry
15. 06. 2023 16.09
+8
"Honda mu ne omogoča enakopravne borbe z Ducatijem in tudi Yamaho" ! Yamaho ? stari ni več najbolj kredibilen za komentarje
blgas12
15. 06. 2023 16.11
+10
Kaktus-x
15. 06. 2023 16.04
+6
Če pogledamo samo znotraj Honde je jasno da je Rins raketa proti počasnemu Marcu, da niti ne omenim da vozi zastarelo Hondo, bil bi gladko zadnja Honda če ne bi bil Mir poškodovan, tukaj ni več nobene debate.
Kaktus-x
15. 06. 2023 15.55
+10
Realno gledano so za njim samo še testni dirkači pa še to je treba poudarit da je potreboval 6 dirk da je prehitel Danija ki je nastopil samo na eni, pol vemo ker luzer je Marc.
cbrman
15. 06. 2023 21.22
+2
Tudi Rins je poškodovan in na vsaki dirki , kjer so dirkali Mir,Rins in Markec sta prišleka gledala Markeca v hrbet ...,tako ,da taki raketi žal nista.Sicer pa Mir že govori o odhodu iz Honde, verjetno ne zato ,ker sedi na raketi ...Ampak nič bat , Honda je že imela leto ali dve, ko ni šlo in so se vrnili ,tudi tokrat bo tako...
Kaktus-x
15. 06. 2023 15.49
+11
Od kdaj je najboljši tisti ki se vrti okoli 20-tega mesta, podrepnikom se že orng kisa, pa samo še slabše bo.
cbrman
15. 06. 2023 21.35
+1
Nihče od tako imenovanih podrepnikov to ne misli.Mi to vemo ,da je Markec najboljši ..Tako mislijo bivši dirkači Ago, Doohan , Schwanz pa še kateri bi se našel in mnenja teh bivših prvakov ima v svetu mnogo večjo težo, kot pa CBRovo od bodikavca ,muhce ali hudomira...Zakaj ,ker ti prvaki so vozili te Ducatije,Suzukije, Honde ,,Yamahe in.... Znajo primerjati zakaj Ducati zmaguje in Honda peska..Če bi sam peljal Hondo ali Yamaho sigurno ne bi čutil razlike,tako kot večina znalcev tukaj ne...
Neznani1
15. 06. 2023 15.36
+6
Ago...idi rajši v toplice na oddih..ne pa nekaj bluzit... brez MM je prav fajn. Pa opravičujem se navijačem MM. Pač tako je ;) Lp