MotoGP

Agostini naklonjenosti do Marqueza nikoli ni skrival: Upam, da bo letos konkurenčen

Torino, 02. 02. 2023 10.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Marko Juvan
Komentarji
149

Ko se javi veliki Giacomo Agostini, drugi poslušajo. Običajno so njegove besede tehtne in premišljene, redko ustreli kozla. Zdi se, da ga tudi tokrat ni. V pogovoru z rojaki je razmišljal, kaj prinaša tandem iz sna Francesco Pecco Bagnaia - Enea Bastianini za rdeče iz Borga Panigaleja. Ducati je bil lani dominanten na vseh frontah, v prihajajoči sezoni naj bi bil z izjemnim tandemom še bolj prevladujoč. A Agostini opozarja ...

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Prva testiranja v Jerezu
    02:02
    Iz 24UR: Prva testiranja v Jerezu
  • Iz 24UR: Dirkači se praviloma ne znajdejo na smučeh, a ...
    02:13
    Iz 24UR: Dirkači se praviloma ne znajdejo na smučeh, a ...
  • Ducatijeva predstavitev novega motocikla
    02:22
    Ducatijeva predstavitev novega motocikla
  • Iz 24UR: Bagnaieva plaketa svetovnega prvaka
    02:46
    Iz 24UR: Bagnaieva plaketa svetovnega prvaka
  • Iz 24UR: Zabava Ducatija ob osvojitvi naslova
    02:28
    Iz 24UR: Zabava Ducatija ob osvojitvi naslova
Giacomo Agostini in Marc Marquez, Veliki Ago nikoli ni skrival posebne naklonjenosti do Katalonca.
Giacomo Agostini in Marc Marquez, Veliki Ago nikoli ni skrival posebne naklonjenosti do Katalonca. FOTO: motogp.com

Giacomo Agostini je dirkal v 60. in 70. letih prejšnjega stoletja, osem naslovov svetovnega prvaka pa je osvojil v razredu 500 kubičnih centimetrov, takratnem elitnem razredu. 

Giacomo Agostini je v karieri zabeležil 68 zmag v kraljevem razredu, skupno kar 122.

V motociklističnem svetu velja za avtoriteto, ko on spregovori, drugi poslušajo. Tokrat je v pogovoru za Gazzeto Dello Sport komentiral dogajanje pri rdečih iz Borga Panigaleja. Ducati bo s prvakom Francescom Peccom Bagnaio in Eneo Bastianinijem v prihajajoči sezoni branil trojno krono. Konstruktorsko in posamično v motoGP, pa tudi naslov v razredu Superbike. Zdi se, da bo imel v obrambi laskavih lovorik malce lažje delo ob prihodu Enee Bastianinija k tovarniškem delu Ducatija. "Vedno je dobro imeti v ekipi dva takšna dirkača, kot sta Pecco in Enea. Ker če ne zmaga eden, bo to storil drugi. Oziroma je lahko eden izmed njiju prvi, drugi pa takoj za njim," je sprva izstrelil legendarni Ago, a nato v pogovoru za priznani rožnati časnik navrgel nekaj skepse.

Francesco Pecco Bagnaia in Enea Bastianini
Francesco Pecco Bagnaia in Enea Bastianini FOTO: motogp.com

"Vsaka ekipa bi imela takšen tandem. Obetajo se številni dvoboji, ki se bodo dogajali s spoštovanjem. Resda na dirkah ni prijateljev, pride do nepredvidljivih situacij, ki lahko pripeljejo do neprijetnih posledic, toda vsem mora biti skupno spoštovanje. Vsaj tako je bilo včasih," je še dejal Agostini in v isti sapi malce pomiril armado navijačev rdečih. "Fanta sta pametna, ob tem tudi odlična dirkača. Tudi dovolj izkušena. Važno je, da se nikoli ne gre prek mej."

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

'Upam, da bo Marquez v prihajajoči sezoni krojil vrh'

Giacomo Agostini nikoli prav zares ni skrival naklonjenosti do Marca Marqueza. Nekdanji serijski motociklistični prvak pa v zadnjih letih ob številnih zdravstvenih težavah ni več konkurenčen v skupnem seštevku. 

Naslednja sezona se bo začela marca 2023 v portugalskem Algarveju, v njej bo predvidoma 21 dirk.

Zablesti še na kakšni posamični dirki, a v boju za naslov tava nekje v ozadju. Bo v tekoči sezoni drugače, so vprašali Agostinija? "Bagnaia ima največ možnosti za naslov. Že tako ga brani, a bo kljub vsemu on tisti, ki ga bodo želeli vsi premagati. Nobenega nasveta mu nisem dal, saj ga ne potrebuje. Tu je še Fabio Quartararo, ki je zame manjša neznanka, saj ni čisto jasno, kako se bo Yamaha obnašala." Marc Marquez je za Agostinija posebno poglavje. "V dobro motociklistične karavane bi bilo, da se vrne vsaj približno na stara pota. Ne vem, koliko je to zares mogoče in koliko je to realno, a močno bi si želel konkurenčnega Marca. Mislim, da bo tudi pri njem ključno to, kako konkurenčna bo Honda. Kot stvari stojijo sedaj, se obeta nova sezona Ducatijeve dominance," je zaključil pogovor Agostini.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (149)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

VR tak Urbin sin
06. 02. 2023 16.14
-19
Če uporabim italijansko literaturo, ki vam je bolj domača .... ste kot si vas je zamislil Umberto Eco - Bernardo Gui motošporta...ampak nič ne de ....jaz sem tukaj itak zgolj zaradi vas...
VR tak Urbin sin
06. 02. 2023 16.15
-19
Za vas Heidi pa še nekaj iz vam očigledno priljubljenega Don Kihota ...Ste lahko iskren navijač in ljubitelj Rossija ne da igraste Rosinanta ?
Night fly
06. 02. 2023 14.18
+14
A kdo ve kaj pravi MM ,namrec zadnje case nisem spremljal novic , ,, a bo nastopal , bo kaj povedal o Hondici ? je Agostini ze kaj naredil v pregovorih za prestop k Yamahi ,,,ampak sele po 2024 ,kar je ze zelo dolg termin .......bo takrat se konkurencen ,in to , na katerem motorju?
Night fly
06. 02. 2023 14.15
+13
Pocakajmo na konec tedna, takrat se bodo na razpolago bolj otipljivi rezultati oz. zmogljivosti in ostale vrednosti motociklov , ceprav je racunati ,da bo kaksna znamka takticno poskusila prikriti realno stanje , drugi pa bodo morali dati vse od sebe ,da pridejo do prepotrebnih podatkov . Nic novega .Vsak skriva adute , ki jih zdaj konkurenca slika in snema dan in noc . Kot je znano ,je Ducati v novitetah en korak pred drugimi. Tudi to je zasluga armade starih in mladih inzenirjev italijanske avto moto industrije preteklega stoletja ,kakor tudi arhitekture in aerodinamicnih izkusenj . Skoda ,,da je britanska avtomoto industrija padla tako nizko , da so jo morali kupiti in resiti pred popolnim propadom Nemci , delno pa celo Kitajci in Indijci .To pa je sramota .
VR tak Urbin sin
06. 02. 2023 16.20
-16
To da je Ducati daleč najboljši motor vsaj od sezone 2018 ....ni debate....mogoče lahko začnemo debatirati o sezoni 2016 .Kdo pa je v tem obdobju kraljeval pa spet .....brez debate....420 točk , ko je bil Ducati na višku
Jezdimir
06. 02. 2023 08.00
+18
Dejstvo je, da so se med tem ko so pri najboljši Hondi izgubljali sezono za sezono z nezrelim in netalentiranim Marcom pri Ducatiju okrepili z mladimi talentiranimi dirkači, rezultati so tu, kar je neizpodbitno, če smo realni...hehehe
Night fly
05. 02. 2023 21.56
+20
Ne morem verjeti ,,,da ima ta spodnja crna figurica z belo kapico st .46 na njej toliko opraviti z nami ,....je to znak ,da mu manjka zaupanje vase , ali mogoce jajcka , zelo dobro pa mu tece jezik .? So stvari ,ki jih tudi on sam ne more razumeti ,ce jih noce ,ali ne more ,ali nee sme razuemeti in priznati ,da je na svetu se kdo ,ki ve kaj vec ,ali kaj drugega ,,,,,tako da - dopovedovati mu in predstavljati dejstva ignorantu je ze Sizifovo delo ,zato zelo razumem Jezdimirja in ostale , da mu odpisejo teegrafsko in jedrnato ..........no ,jaz imam se malce potrpljenja s takimi zablodelimi dusami ,ki ne vidijo bistva ,in si dovolim napisati nekaj vec ,,,,,, kar pa je ,priznam ,v bistvu pisanje v veter . ...........Don Kihot je nekaj vedel o tem ........... no ,jaz sem optimist ,in verjamem v to ,da je zemlja okrogla , in ne hodim okoli po svetu kot Kalimero ,ki samo jamra ,ampak iscem podatke ,resnico ,dejstva in to napisem , pa tudi ,ce je prvic spregledano ,,,,,to popravi Zemlja ,ki se vrti in ponovno pripelje naokoli ´mea dignitas scripto´........ ..pa lep pozdrav .Kmalu bomo videli -okusili realnost .......... GP se seli tja dol .!
Berth
05. 02. 2023 19.41
+19
Nikoli več, kar je dosegel, je dosegel. Rossija bo težko še kdo prehitel.
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 20.21
-17
Ali pa Agostinija.......15 naslovov ....in kar 122 zmag ...ni zastonj najboljši italijanski dirkač vseh časov
Jezdimir
06. 02. 2023 08.47
+27
VR tak Urbin sin
06. 02. 2023 16.20
-13
15 naslovov ....in kar 122 zmag ...ni zastonj najboljši italijanski dirkač vseh časov
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 14.52
-16
Kako je karavana vedela že od vsega začetka, da ima Valentino Rossi paranoidne osebnostne motnje....predvsem po znakih in simptomih...ki kažejo dvom v zavezanost, zvestobo ali zaupanje drugih; menijo tudi, da jih drugi izkoriščajo in zavajajo. - So nezaupljivi in ne razkrivajo osebnih podatkov drugim, saj menijo, da bi jih lahko ti izkoristili. - Ne odpuščajo in so zelo zamerljivi. - So izrazito občutljivi in vse doživljajo kot kritiko. - V nedolžnih opazkah ali pogledih iščejo skrite pomene. - Hitro se počutijo napadene, zato se odzovejo z jezo in maščevalnostjo. - V partnerskih odnosih so zelo sumničavi, skrbi jih nezvestoba partnerja. - V odnosih z drugimi so hladni, distancirani, postanejo lahko zelo nadzorovalni in ljubosumni. - Verjamejo, da imajo vedno prav. So sovražni, trmasti in konfliktni. .... ( naštevanje prilepljeno) .....To je Valentino Rossi...če bi bil prvi, bi lahko bolezen poimenovali po njemu
Jezdimir
05. 02. 2023 20.00
+27
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 20.23
-26
Zagotovo pa v času Aga ni nihče zmagal s prepočasno vožnjo
Jezdimir
06. 02. 2023 08.48
+26
VR tak Urbin sin
06. 02. 2023 16.21
-13
Nihče....ampak res nihče pa v času Aga ni nihče zmagal s prepočasno vožnjo
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 12.47
-25
Heidi pravi, da ne vem veliko o motociklizmu...ne vem.... jaz nisem bil 40 let od 3. leta v naročju staršev na dirkah...sta mi pa jasno povedala , kaj pomeni dana obljuba ...
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 12.47
-24
....je pa res, da se v življenju sam odločiš ali boš π-zda ali ne, a ne Heidi ?
Jezdimir
05. 02. 2023 20.02
+23
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 20.23
-22
Sicer pa v času Aga ni nihče zmagal s prepočasno vožnjo
Jezdimir
06. 02. 2023 08.49
+22
VR tak Urbin sin
06. 02. 2023 16.22
-12
Ago ne more verjeti, da je MM zmagal s prepočasno vožnjo
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 12.38
-25
Tole ste mi vzel z jezika.....in se strinjam popolnoma z vami Heidi
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 12.38
-25
Torej je Justin Biber največji med pevci....in takšnega so ga naredile množice iz vsega sveta izven koncertnih dvoran....ljudje kot so Heidi...
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 12.38
-25
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 13.46
-24
Jezdimir
05. 02. 2023 20.05
+23
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 20.23
-22
Čeprav v času Aga ni nihče zmagal s prepočasno vožnjo
Jezdimir
06. 02. 2023 08.50
+22
VR tak Urbin sin
06. 02. 2023 16.23
-12
Ali bi MM lahko zmagal v Argentini , če bi šel vmes na pivo...kot del skeča ?
Jezdimir
06. 02. 2023 18.48
+12
Night fly
04. 02. 2023 19.23
+26
Biti Najvecji pomeni ,da te takega naredijo mnozice ljudi iz celega sveta .In kot drugo , izven dirkalnih pist ,,,tak dirkac mora na ljudeh pustiti velik pecat tudi kot clovek ,ki je komunikativen , in svoj denar ter energijo in zivljenje posveca zunaj dirkalisc se cemu drugemu kot samo svoji slavi na 2 kolesih . In to pocne Rossi nesebicno ze vsaj 25 let ,z vso naklonjenostjo prenasa svoje znanje ,izkusnje na mlajse generacije in jim nudi tudi financno podporo ter logistiko ,da to lahko pocnejo . A ni morda ze v zivo videti teh njegovih uspehov ,ko ucenci ze zmagujejo ,eden od teh je ravnokar s fantasticnim zaostankom 91 tock in naskokom zmagal prvenstvo moto GP ,ostali pa mu sledijo . Samo se popolnoma nezreli ljudje teega nocejo priznati . Da mi ostali krepko vcasih mahneemo po MM -u je mogoce pretirano , toda realno ,ker si je s svojimi potezami in obnasanjem to zasluzil in v svetu motociklizma je njegova zvezda dobila rust .......veliko rje ,in zelo tezko bo ta zvezda zasijala ponovno .....mogoce v stevilkah , da dobi svojo vecjo formo ,toda sijaj ---nikoli vec . In na koncu bo pobral denar in odsel , kaj bo ostalo za njim ? Stevilke .
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 13.51
-24
Pomagal je tudi Fenatiju ...da je lahko to počel...s svojimi izkušnjami pa tudi finančno in logistično...
Night fly
04. 02. 2023 19.18
+26
Ta sport moras spostovati ,torej dirkace je treba spostovati ....... ja tudi figuri ,dirkacu s stev .93 je potrebno zaploskati za vse akrobatske vlozke , ki si jih je privoscil na svoj racun ,zal pa tudi na racun drugih dirkacev in kolegov na pistah ,dirkaliscih vsega sveta. In tu se konca primerjava v stevilkah med njim in npr. Rossijem ,lahko tudi s Stonerjem , Lorenzom , ker so vsi ti zadnji tudi ,in zelo uspesno pobirali nagrade , se bolj pa nam prikazali odlicne voznje . In zdaj smo pri subjektivni oceni ne samo teh ,ampak se veliko drugih dirkacev iz polpreteklega casa . Ce odmislim dejstvo, da bi moral zdaj MM dobro napolniti hlace z jajci ,da bo Rossija v naslednjih sezonah ulovil v zmagah GP , ostaja zaenkrat se vedno ta bariera ,ta kiselkast okus po gnilih jajcih , namrec ----veliki MM ,ki naj bi to bil , ne zmore poguma (je ze zamudil golden second) ,da bi se pomeril z ostalimi na drugem motorju . In to je zdaj najvecja zamera vseh nas nekokemu dirkacu , ki naj bi bil najboljsi . Vsi vemo ,zdaj bom napisal ´´res gestae´´ , da postanes najvecji sportnik takrat , ko to potrdijo navijaci po celem svetu in ne samo po zmagah ali nekih lovorikah .
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 12.53
-26
Valentinu Rossiju, 2. največjemu italijanskemu dirkaču vseh časov ni uspelo velikega Aga prehiteti ne po naslovih...ne po zmagah...imel pa je več navijačev....Ko stroka odloči , kdo je najboljši potem ne gledamo samo na zmage ali lovorikah ....In stroka pravi MM...da legend sploh ne omenjamo
Jezdimir
05. 02. 2023 20.05
+20
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 20.22
-23
S tem, da v času Aga ni nihče zmagal s prepočasno vožnjo
Night fly
04. 02. 2023 19.15
+22
Nedvomno ,nedvoumno je dejstvo ,da se bodo morali ti kalimeroti,piscanci ,crne macke in podobni civ-cav majstri se veliko nauciti ,ali vsaj prebrati o motociklizmu ,se posebno v primeru,da niso nikoli v zivljenju zajahali takega konjicka ,kaj sele bestije na dveh kolesih . Ko vidim spodaj masovnost oglasanja s prispevki te crne figure z belo kapico ,me popade smeh . Namrec ,njemu in se nekaj ostalih pumpacev je ostalo samo navajanje nekih stevilk iz razlicnih obdobij prejsnjega in sedanjega stoletja ,vse to dati v isto tabelo in napisati -voilá ,,,, glejte mojo sposobnost brskati po internetu in prepisati podatke . Sam pa mirne roke lahko napisem ,da o tem sportu ne veste prav veliko .
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 12.40
-22
Verjetno ste tudi primerjavo psov z nami dobili iz interneta....Ne verjamem da ste to odnesli s predavanj D. Pirjevca
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 12.41
-23
Še več....mislim, da niste odnesli nič...a ni važno...to je itak plačevala država, a ne Heidi ?
VR tak Urbin sin
04. 02. 2023 13.40
-23
Giacomo Agostini: 68 zmag / 122 startov....in Valentino Rossi koliko....89 zmag/372 startov...so to prave številke ?
VR tak Urbin sin
04. 02. 2023 13.42
-24
S tem, da v času Aga ni nihče zmagal s prepočasno vožnjo
Jezdimir
04. 02. 2023 13.55
+22
VR tak Urbin sin
04. 02. 2023 14.45
-24
Ko Giacomu poide sapa gre na nekonkurenčno Yamaho in osvoji naslov prvaka med snemanjem filma
belidirkac
03. 02. 2023 21.16
+31
Pa se poigrajmo še malo z golo statistiko samo v najmočnejšem razredu,najprej z najstarejšim:Mike Hailwood:1961-1965,štiri naslove,29 zmag. Giacomo Agostini:1965-1976,osem naslovov,68 zmag. Mick Doohan:1990-1998,pet naslovov,54 zmag. Valentino Rossi:2000-2017,sedem naslovov,89 zmag. Casey Stoner:2007-2012,dva naslova,38 zmag. Jorge Lorenzo:2008-2018,tri naslove,47 zmag. Marc Márquez:2013-2021,šest naslovov,59 zmag. Naštel sem dirkače,ki so najbolj izstopali skozi zgodovino,če sem koga pozabil,naj me popravi. Hailwood in Agostini sta zelo uspešno dirkala tudi na otoku Man. Marc je edini še aktiven,statistika se lahko še spremeni.Nekatere od naštetih so ovirale tudi poškodbe,najhuje sta jih skupila Mick in Marc. Za Marcove vemo vsi,Doohan pa je naslove osvajal s trajno poškodbo gležnja,zadnjo zavoro je upravljal z levo roko na krmilu. Kateri od naštetih je najuspešnejši,pa presodite sami. Zame so vsi asi, vsak je zaznamoval svoj del dirkaške zgodovine.
VR tak Urbin sin
04. 02. 2023 11.45
-20
Lepo napisano, le da je od vseh teh Valentino Rossi prevladovala negativnost.Če ste omenili dirkače, ki so dirkali poškodovani bi lahko še tistega, ki je to počel bolan, kar je na koncu prisotnosti v karavani sam priznal
belidirkac
04. 02. 2023 21.34
+19
Midva nisva tukaj da bi sodila o zdravstvenem stanju dirkačev,lahko se opirama na dejstva,vsaj jaz večinoma se.Če je kdo dirkal bolan,je bil to Stoner. Najprej so mu diagnosticirali anemijo,kar je bilo napačno. Imel je sindrom kronične utrujenosti,zaradi česar včasih sploh ni mogel vstati iz postelje. Rossi pa je na vprašanje novinarke o občutkih po objavi o upokojitvi leta 2021 na pol v smehu dejal,da se ga loteva paranoja. Pa še o Agotu. Njegova 3 cilindrska 4-taktna MV Agusta iz leta 1970 je imela 78KM pri 12000rpm,najvišja hitrost 260km/h. Res je odpeljal znameniti Tamburello v Monzi z 220-230km/h,pogumno. Še vedno pa trdim,da je bilo dirkanje takrat proti današnjemu tako malo po nogometno,počasen posnetek.
VR tak Urbin sin
05. 02. 2023 14.46
-18
Beli dirkač .....Tudi če si s slabim srcem lahko to poveš na pol v smehu...Tudi ko je lagal v Avstraliji je lagal na pol v smehu...tudi ko je dobil ponujal roko in je potem ni sprejel, ga je spremljal smeh....Tudi ko so mu z davčne javili o 112M davčni utaji je pokal od smeha...Stoner je nehal, čeprav so bili vsi proti...Valentino Rossi, ki pa je kazal že od vsega začetka vse znake paranoje (pravilno paranoidna motnja osebnosti, kar ve vsak doktor in bi moral tudi samooklicani)
Tenma
03. 02. 2023 18.41
-31
Če bo Honda imela vsaj 50% zmogljivosti Dukatija je MM prvak.
VR tak Urbin sin
03. 02. 2023 19.18
-30
Jezdimir
03. 02. 2023 21.41
+31
VR tak Urbin sin
04. 02. 2023 14.44
-20
Ja ...pravimo mu tudi Heidi , čeprav je ona bila v naročju dedka in ne staršev
Jezdimir
03. 02. 2023 13.18
+37
Upajmo da ne bo Markec zopet roko lomil, ko ne bo sledil mladcev...škoda sedeža najboljše Honde, če smo realni...hehehe
Lucky
03. 02. 2023 14.28
-31
A morš ti sejsej zapojat uno, sam na fusbal me pust, na fusbal me pust, da lohk še tm minuse talaš?
Jezdimir
03. 02. 2023 18.24
+30
Imaš srečo da se ne rabiš delat trota...hehehe
VR tak Urbin sin
03. 02. 2023 12.49
-36
Rossi je pri Ducatiju spominjal na drug MM.....malo morgen
VR tak Urbin sin
03. 02. 2023 12.44
-36
Ko Giacomo poide sapa gre na nekonkurenčno Yamaho in osvoji naslov prvaka med snemanjem filma
VR tak Urbin sin
03. 02. 2023 10.43
-37
Agostini in Marquez sta za motoGP toliko pozitivna kot sta Rossi in Fenati negativna..... če gledamo samo absolutne vrednosti doprinosa , so povsem izenačeni....
VR tak Urbin sin
03. 02. 2023 12.41
-30
Ja ...pravimo mu tudi Heidi , čeprav je ona bila v naročju dedka in ne staršev
VR tak Urbin sin
03. 02. 2023 08.45
-33
Menda se rezultatov velikega Aga ne da primerjati z novodobnim Rossijem....se pa da menda primerjati novodobni Rossi z največjim dirkačem vseh časov ...in stroka pravi, da ni primerjave...GOMM93
Jezdimir
03. 02. 2023 09.01
+32
Kaktus-x
03. 02. 2023 09.08
+31
Bedasto oziroma neprištevno je primerjati Rossija ki je bil pri 29 letih prvak in pa Podlega Marca, ki je pri 29 letih že tri leta nič od nič, samo krade sedež najboljšega motorja, jasno kot beli dan.
VR tak Urbin sin
03. 02. 2023 09.19
-28
Verjetno tako kot v elitnem razredu primerjati 20 letnega ali 21 letnega 2x elitnega prvaka Marqueza s šalabajzerjem, ki je to postal šele v dopolnjenem 22 letu
VR tak Urbin sin
03. 02. 2023 11.02
-29
VR tak Urbin sin
03. 02. 2023 12.42
-27
Niti ene zmage.....sem moral preveriti ob toliko različnih zmagovalcih Ducatija