MotoGP

Agostini: 'Lorenzo ima super ponudbo s strani Ducatija'

Bologna, 30. 03. 2016 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Italijanska legenda Giacomo Agostini trdi, da ima aktualni svetovni prvak v motociklističnem razredu motoGP Jorge Lorenzo na mizi super ponudbo s strani italijanskega moštva Ducati, s katerim se Španca povezuje že kar nekaj časa, potem ko (še) ni podaljšal pogodbe z Yamaho.

Agostini trdi, da ima Lorenzo, s katerim se dobro razumeta, 'super ponudbo' s strani Ducatija,
Agostini trdi, da ima Lorenzo, s katerim se dobro razumeta, 'super ponudbo' s strani Ducatija, FOTO: AP

Jorge Lorenzo je letošnjo sezono začel v takšnem stilu, kot je zaključil lansko – z zmago. Na Yamahi se očitno počuti dobro, a pogodbe z japonsko ekipo še ni podaljšal. Jo pa je zato izkušeni italijanski lisjak Valentino Rossi. In glede na to, da so po lanskoletnem boju na nož za svetovnega prvaka odnosi med obema dirkačema skrhani, ne bi bilo nič čudnega, če bi se Španec preselil k Ducatiju. Za nameček naj bi na mizi imel še donosno ponudbo s strani omenjenega italijanskega proizvajalca. Vsaj tako trdi motociklistična legenda Giacomo Agostini. "Upam, da bo podpisal z Ducatijem. To govorim kot Italijan, saj ta znamka pripada naši kulturi. Vem, da je Audi (lastnik Ducatija, op.p.) za Lorenza pripravil super ponudbo,'' je zatrdil Agostini v pogovoru za quotidiano.net. Italijanska legenda je še dodal, da Lorenzo, ki da mu Ducati ponuja lepe številke, najbrž (še) ni prepričan, ali bi lahko z rdečimi iz Bologne naredil potrebno razliko do konkurentov, ki bi mu prinesla nov naslov svetovnega prvaka.

Agostini je še zaključil, da skrhan odnos z Rossijem ne bo vplival na končno odločitev Španca. "To ni težava. Ko sem jaz dirkal z ekipnim kolegom, je bil moj največji rival. V motošportu pač ni prijateljstva."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (169)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

španjolskasupast4r
31. 03. 2016 09.03
+4
mc guiners,buhtl,zadno dirko 2006 je dobu baylis sz dukati,drugi je biu capirosi sz dukati,10s pred ostalm,eto buht temu se reče zmagovaln motor k ga je pol slonči dobu in biu prvak 2007
McGuinness
31. 03. 2016 12.33
-3
Pa kaj se ti zabavaš? Primerjaš samo zadnjo dirko in to je zate zmagovaln motor? Poglej si raje ostale dirke leta 2006 in katerih mest so bili vajeni osvajati pri Ducatiju! V povprečju tam okoli 5-7 mesta! In to je zate zmagovaln motor? Ti pa si en buhtl ja. Pojdi raje risanke gledat, več kot očitno o motoGP nimaš pojma! Sicer pa, sej se ne čudim da take tumarije govorite Rozijeve ovce, saj je za vas še vedno zmagovalen motor Honda, a ne?
španjolskasupast4r
31. 03. 2016 12.44
+0
buhtl,oba dukatija daleč spredi,baylis celo wajldkard,bridgestone,vi buhteli pa da je sam slonči znal zmagat sz dukatijam.pred ti prodajat to kome drugemu
HAILWOODmike
31. 03. 2016 13.04
+4
Avstralski pir nima pojma.....rocker pusti dorna ofce
McGuinness
31. 03. 2016 13.18
-4
Tebi vidim da res ni vse jasno, a ne? Troy Bayliss je bil WILDCARD (tako se pravilno napiše!) zamenjava za poškodovanega Gibernau-a in ja je celo uspel zmagati eno in edino zadnjo dirko v sezoni 2006 na Ducatiju! ENO! Loris Capirossi v sezoni 2006 = 3 zmage, 4 druga mesta, eno tretje, ostalo se je vozil okoli 7 mesta ali slabše! Sete Gibernau 2006 = najboljši rezultat v sezoni mu je bil 4. mesto, 3 odstopi (4 ni vozil zaradi poškodb), ostalo se je pa vozil okoli 8. mesta! In sedaj te še enkrat vprašam. To je zate zmagovalni motor? Da uspeš zmagati le na treh-štirih dirkališčih v sezoni, ostalo se pa pelješ okoli 5-8 mesta ali slabše? Res imaš malo zgrešene standarde za zmagovalni motor! Zame je zmagovalni motor tisti, kjer uspevata in sta zmožna oba tovarniška dirkača se boriti vsako dirko za prvo mesto, ali pa vsaj za stopničke! In to ni bil Ducati! Le Stoner je delal tisto razliko in ne motor! Enako kot pa sedaj že 2-3 leta dela Marquez na Hondi! Kar mi je pa najljubše reči vam Rossijevim navijačem pa je: da je to tudi izjavil Rossi sam!!
McGuinness
31. 03. 2016 13.18
-5
Hailwoodmičo ti si pa res lahko samo tiho, ko si še nedolgo nazaj spraševal kje se lahko sploh kupijo karte za dirko! ;)
španjolskasupast4r
31. 03. 2016 14.25
+5
mcgines kolk maš ti hmelja u glavi?pokaž mi enga ki slučajno pride na motor k ni po negovih nastavitvah in zmaga u motogp?tisto leto bi baylis biu lahk prvak čebi vozu,drgač pa pejd ti motogp preko plajstejšna gurat pa pust mahere ,k nimaš za burek
HAILWOODmike
31. 03. 2016 14.34
+5
Duc je bil 2006 nic drugega kot dalec najboljsi motor...ce je lahko ostareli capirosi zmagoval...gibernau je bil pa cel polaman in v zatonu kariere....ce nekdo wildcard pride in zmaga, lahko le z zmagovalnim bajkom .... in res sn spraseval kje se najolj varno kupiko karte za zeltweg...kaj pol???grem prvic tja. V brnu sem bil ze 98 leta!
McGuinness
31. 03. 2016 15.52
-3
Na podlagi ene dirke vidve Lojzike trdita, da je bil Ducati najboljši motocikel in da ČE bi Bayliss dirkal bi postal prvak? Bravo, velemojstra sta res. Sta že slišala za pregovor da ena lastovka še ne prinese pomladi? Ali pa, tudi slepa kura (Bayliss) zrno najde? Čudno da vaju kateri ne vzame v ekipo, za analitike itd. Haha mislim resno ej...skozi celotno sezono gledano se je v povprečju Ducati vozil okoli 5 mesta, na zadnji dirki jim je pač uspelo dvojno slavje in na podlagi zadnje dirke so po vajinem kr imeli najboljši motor? Čudno da potem tisto leto niso osvojili konstruktorski naslov!
McGuinness
31. 03. 2016 16.04
-2
Konstruktorski naslov je pa Ducati uspel osvojiti ravno leta 2007 ob prihodu Stonerja in vsa zahvala gre njemu ne motorju! Ker še vedno sem mnenja če bi bil motor tako vrhunski kot pravita, ne bi njegov moštveni kolega Capirossi zaključil sezono na 7. mestu (kjer se je v povprečju boril za 6. mesta!) Se vama ne zdi? Ali bosta še vedno nabijala svoje in se smešila?
McGuinness
31. 03. 2016 16.11
-1
In še neki me je zmotlo Hailwoodmike. Praviš da če je uspel ostareli Capirossi zmagovati (zmagal je 3 dirke), potemtakem je defenitivno bil najboljši motor. Leta 2006 je imel Capirossi 33 let!!! To je zate ostareli?? Kaj je potem Rossi? In zate je to merilo? Otroka prosim odnehajta, samo smešita se.
španjolskasupast4r
31. 03. 2016 16.27
+4
McGuinness
31. 03. 2016 21.50
-2
kaktusko
01. 04. 2016 10.20
+6
McGuinness, kako kruto se je življenje poigralo s teboj, da se zavedaš svojega neznanja moraš imeti vsaj nekaj v glavi, na žalost se ne da nič spremeniti, kar je, je.
SENNA1
30. 03. 2016 21.17
+11
VALE ROSSI je MOTOGP.
NikPlošnik
30. 03. 2016 21.20
-16
McGuinness
30. 03. 2016 21.28
-9
motoGP = motoGP ... Valentino Rozi = Valentina Salucci ;)
THEdocktor
31. 03. 2016 12.03
+4
crazymoto
31. 03. 2016 17.46
+5
Mcguinness par dobrih pametnih komentarjev si napisal samo z zadnjim si pa mimo skoraj bi začel spoštovati tvoje znanje o motogp pol pa tak otročje... če sta oni dve lezbiki lani skup stopli še ne pomeni da je tudi Rossi njihov... če pa to ni res potem pa ne vem kaj se tak obremenjuješ ti pa vsi navijači teh gej špancev pa lep dan.
gajžlazakorla
31. 03. 2016 20.37
+2
McGuinness predvidevam da si premislil, da je to to, oziroma vse kar zmoreš napisat. Joj keri osebki se tukaj pasejo...
kaktusko
01. 04. 2016 12.49
+5
McGuinness nima s čim razmišljat, prepih v glavi.
Semdoberr
30. 03. 2016 19.54
-12
SENNA1
30. 03. 2016 21.19
+11
NikPlošnik
30. 03. 2016 21.30
-7
Brez Marqueza in Lorenza bi bil moto gp dolgocajtn in konkurenca bi bila nikakva. Srečni smo lahko, da imamo možnost spremljat gladiatorske vožnje teh dveh med elito. Stoner bi pa bil še pika na i.
THEdocktor
31. 03. 2016 12.31
-2
McGuinness
31. 03. 2016 12.39
-5
AlenRak čista resnica, ampak kaj pa to pomeni Rozijevim navijačicam? Saj pa vidiš da oni ne gledajo motoGP zato ker bi jih sam šport zanimal, ampak se jim gre da bi samo doktor zmagoval, zato bi tudi te rozike takoj podpisale, da se odslovi trenutno dva najboljša in najhitrejša v karavani, torej Marquez in Lorenzo. Ker le tako bi potem mogoče imel Rossi šanse da zmaga malo več dirk v sezoni kot pa samo 4 in TO NA NAJBOLJŠEM MOTORJU! No pa še to je letos uprašljivo, nevem če še ne bi mogli odsloviti oba Ducatija, da bi ja zagotovljeno zmagoval Rossi :D hahahahah Bogee ovceee Rozijeve.
crazymoto
31. 03. 2016 18.01
+8
pošlusaj mcmalinovec motogp spremljam že leta tudi pred Rossijem...spremljal sem ga tudi v letih ko mu NI ŠLO pa sem kljub temu spremljal vse dirke pa navijam zanj od njegove prve zmage v kraljevem razredu 2T 500kubičnih motorjev ne pa kot ti ko vsako drugo tretje leto menjaš favorita... tvoj favorit je pa tisti ki zmaguje pa naj bo to kdorkoli sedaj sta pač aktualna španca bomo videli kje bosta čez 15let niti spomnili se jih več ne bodo pravi motogp navdušenci...
crazymoto
31. 03. 2016 18.06
+7
Bi imel več kot 4 zmage če ne bi španca skup stopla... tolko da naslov ostane doma
Mladen Veznaver Zigante
30. 03. 2016 19.23
+3
Španska mafijska naveza Marquez Lorenzo
Profesormarck
30. 03. 2016 19.28
-1
ja saj vemo..vaša nočna mora,saj sta zeeelo hitrejša.he,he
gajžlazakorla
30. 03. 2016 19.56
+5
Tečnež drž se mešalca, vse ostalo ti je španska vas.
Profesormarck
30. 03. 2016 20.08
-8
drž se teme jezimir..kupim te z dnarjem od malce.he,he
gajžlazakorla
30. 03. 2016 21.06
+13
Tečnež ti rajše malcaj da ne boš podhranjen, pa pridno delaj da si kupiš novo gumjasto Ančko, baje si tastaro že čist razhondlu, jo noben vulkanizer ne more zaflikat.
JackSparroww
30. 03. 2016 21.21
-11
THEdocktor
30. 03. 2016 21.38
+10
gajžlazakorla
30. 03. 2016 21.40
+11
Mladen Veznaver Zigante
30. 03. 2016 19.21
+8
Kako ste plitki. A je že kdo napravil več kot Rossi?
Profesormarck
30. 03. 2016 19.29
-11
že sto let dirkat poskuša....Marc bo dvakrat tolikjo naslovov imel in to samo v GP-ju !
gajžlazakorla
30. 03. 2016 19.58
+7
Tečnež a ti je Ančka spustila, pa se ti kisa.
Profesormarck
30. 03. 2016 20.09
-8
gajžlazakorla
30. 03. 2016 21.10
+12
Sej veš da vedno takratko potegneš, nisi glih razgledan, pa sej ni čudno če si večino časa sam z mešalcem, Ančka tvoja pa tudi ne govori, sam leži pa čaka.
kaktusko
01. 04. 2016 12.52
+5
JackSparroww
30. 03. 2016 18.30
-9
Pravzaprav je Lorenzo dovolil Yamahi, da podpiše z Rossijem iz usmiljenja, saj se je sam že odločil za Ducati Team. Pa tudi organizatorji dirk so zadovoljni, saj bodo zaraščeni debeluhi, zašvicani v usnjenih jaknah še naprej popivali ob makaronarjevih štandih in se drli GOOO ROOOSSSIII. Oni siromak pa se bo boril za pozicije od 6. mesta navzdol.
ceviplastika
30. 03. 2016 18.38
+7
Si opazil kako si navijači rossija želijo, da gre Lorenzo iz yamahe? Njihov izgovor je "kao" da je hinavec in arogantnež in si zato ne zasluži biti rossijev sovoznik. Ampak to je blablabla natolčevanje! Vsi vemo, da se se rossijevi navijači izključno želijo znebiti lorenza ter srčno upajo da podpiše za ducati, ker je premočan tekmec rossiju in mu bo v primeru nadaljevanja pri Yamahi še naprej pretrd zalogaj. In kar je še bolj hecno, kar naenkrat so vzljubili Vinalesa, pa čeprav so lani kar naprej govorili, da so španski dirkači eno in isto maslo. Zanimivo! Še večji hec bi pa bil, vprašanje če se sploh rossijevi navijači zavedajo tega, da bi Vinales začel premagovat Rossija. Kvalitete in talent zagotovo ima. Kar potem sledi, dobro vemo... Rossi se bo skregal še z enim, ki ga bo premagoval, pa še kakšen zid bo sledil, njegovi navijači pa bodo začeli zlivat gnojnico po še enem dirkaču, ki bo premagoval rossija. V tem primeru torej Vinalesu, ki je prvi favorit za sedež yamahe, če lorenzo dejansko gre. In če bo Lorenzo zmagoval pri Ducatiju, kar je ob njegovih neverjetnih kvalitetah povsem realno, pa bodo začeli s strani navijačev rossija padat izgovori, da ima boljši motor od rossija in da so mu ducati drugi razvili... Če bo pa ostal Lorenzo pri Yamahi, pa tako vemo, da bodo navijači rossija še naprej slabe volje in razočarani...
McGuinness
30. 03. 2016 18.52
+1
ghtr bolje ne bi mogel povedati. In žal je res (večina Rozijevih navijačev je takšnih), žal.
JAMES23
30. 03. 2016 19.49
-5
KravaMlekarica
30. 03. 2016 18.25
-7
Ne glede na odločitev, kje bo nadaljeval kariero, bom Jorgeja VEDNO podpiral! Lani je bilo deset let, odkar sem začel navijat zanj. Vamos JL99!
JackSparroww
30. 03. 2016 18.38
-3
Lepo, ni kaj. Samo nik pa maš grozen, majke mi !
KravaMlekarica
30. 03. 2016 18.45
-6
Haha :) Se razmišljam, da bi si ga spremenil...
VR46ROSSI
30. 03. 2016 19.09
+13
Jaz pa že 20 let za 46, pa še bom..... vsak za svojega, tako je tudi prav. Lp
Profesormarck
30. 03. 2016 19.37
-7
popstarr
30. 03. 2016 20.26
+12
Napiše mož vsak za svojega, tako je tudi prav in mu radodarno talate minuse. Kaj vi niste vsak za svojega?
Profesormarck
30. 03. 2016 18.21
-9
Zanimivo bi bilo,potem yamaha sigurno ne bo imela šans z penzionerjem(ki je konstantno od 4 mesta nazaj) da bo prvak.he,he
Profesormarck
30. 03. 2016 18.36
-10
gajžlazakorla
30. 03. 2016 21.55
+14
Tebi bi nucala bergla samo za čez hrbet, mogoče bi potem ločil dan pa noč.
JackSparroww
30. 03. 2016 17.51
-10
No, lepo je povedal Agostini, da v motošportu ni prijateljstva. Ne vem, kaj pol cmeri Rossi, če ga drugi ne marajo.
JRT
30. 03. 2016 18.18
+9
sej tudi tebe ne pa se stalno cmeriš tle gor Jack Šparčić
JackSparroww
30. 03. 2016 18.25
-9
Glavno, da me mara tvoja punca, Jugoslovanski Re Tard.
Profesormarck
30. 03. 2016 18.29
-9
mastaflash
30. 03. 2016 15.17
-10
hja, na dukatiju ga pa tko noben ne bo ujel, realnost..rosi bo loh vesel ce bo na koncu sezone 3.
buzerantos
30. 03. 2016 16.44
-12
290ktober
30. 03. 2016 13.28
-4
Mafijca jorge marques bi itak morali izključiti iz tekmovanj...!
k53e
30. 03. 2016 13.57
-2
Zakaj? Zato da bo imel Rossi veliko več šans da še kako dirko zmaga? Hahaha
290ktober
30. 03. 2016 14.12
+6
Vseeno kdo zmaga samo ,da mafijca izločijo iz športa!!
JackSparroww
30. 03. 2016 17.51
-8
čuj mafijca haha, ej ti si mi en paničar oktober
nnee
30. 03. 2016 12.51
+2
koliko imata place yamahina voznika
Callux
30. 03. 2016 12.56
+11
Točna številka ni znana javnosti, a znano je da Lorenzo od Yamahe brez sponzorjev prejme več denarja kot Rossi... Čeprav na koncu, če gledamo zneske z vštetimi sponzorji, Rossi zasluži precej več...
kraljevski
30. 03. 2016 15.09
+1
Dej callux preveri informacijo ker mene res zanima njihova cena
Callux
30. 03. 2016 15.30
+5
Na žalost ne morem kraljevski, čeprav si to tudi sam želim... Te podatke ekipe zelo strogo varujejo...
nnee
30. 03. 2016 16.20
torej brez sponzorjev lorenzo zasluži največ? glede na to da naj bi mu ducati ponujal 20M, jih ima 15 pri yamahi, če ugibamo?
Callux
30. 03. 2016 16.21
+6
Malo manj, tam okrog 10-12 milijonov naj bi dobil samo od Yamahe.. Vsaj tako se ugiba... Ducati naj bi mu največ ponujal okrog 15, kar je zgornja meja.. Čez to pa nimajo želje iti, so slabi spomini izpred nekaj let še vedno prisotni
borut30
30. 03. 2016 12.25
+13
Stoner je bil klasa zase, sploh kar se tiče prilagajanja na drug material. Nekako me spominja na Ayrtona Senno, ki je enostavno imel tisto golo dirkaško hitrost. Usedel se je na motocikel in enostavno iz njega potegnil vse, kar je bilo tisti moment mogoče. Ni razmišljal, temveč dirkal......In tisti, ki ga imate za jokico in ne vem kaj vse, pomeni, da ga imate za velikega dirkača, vrednega strahospoštovanja. Kdo in zakaj? V večini Rossi feni, ker je na enakem materialu pokazal mnogo več, kot Valentino. Pa zdaleč, da je Rossi slab ali karkoli drugega. Rossi je izjemen, vendar za uspehe potrebuje dirkalnik, ki je razvit za njegov slog dirkanja. Enostavno se ne zlije z motociklom, ki je drugačen od drugega. Potrebuje občutek in zelo fine nastavitve, da je lahko hiter in uspešen. Moram pa priznati, da je bil Rossi v začetku kariere bolj drzen, bolj prilagodljiv. Verjetno so tukaj leta in spoznanje, da je nekdo hitrejši. Z izkušnjami pa poizkuša to nekako skompenzirati. Pa še nekaj, Rossi je leta 2011 v roke dobil dirkalnik, ki je bil prejšnje leto sorazmerno uspešen. Je pa na prvih testiranjih v Valenciji 2011 pokazal, da bo prestop v garažo rdečih vseprej, kot lahek. Na testiranjih je za Stonerjevim časom(dan prej) zaostal debele dve sekundi in pol. Na enakem motorju! In za moje pojme Ducati nikoli ni bilo zmagovalno moštvo, sposobno biti sv. prvak. Mogoče v obdobju 2003-2007, ko je Loris osvajal zmage in bi takrat kdorkoli od drikačev bil bližje vrha, kot leta kasneje. Tudi letos pomojem niso blizu, čeprav je nakazano, da se lahko borijo za kakšno zmago. Jaz upam, da Lorenzo zamenja moštvo in vidimo realno sliko *osovraženega* Španca. Če uspe, bo zapru kljun vsem, če ne uspe......enostavno ostane v očeh, da je imel vsa leta najboljši motocikel.
Mojster123
30. 03. 2016 12.38
-8
šmajser1
30. 03. 2016 13.09
-8
krnekilojz
30. 03. 2016 15.05
-2
haha enkrat prvak z ducatijem in potem rezultati samo navzdol in prvak na dominantni hondi haha res se rabi prilagajat jokica avstralska hahahah 2 x prvak u 8 letih jaki dirkač res. Z ducatijem prvak pa samo zaradi gum ki so bile veliko boljše tako da je jokica avstralska in nič drugega
McGuinness
30. 03. 2016 17.48
-3
krnekilojz, a boli dejstvo, da je vseeno imel Stoner boljše rezultate na Ducatiju, kot pa Rossi?
BILJNC
31. 03. 2016 19.39
-4
krnekilojz, jokica avstralska je eden najhitrejših dirkačev, ki so kdaj koli vozili gp mašino. dirkač, ki uporablja najmanj elektronike med vožnjo. dirkač, ki se najhitreje prilagodi na nov material. raje odprite oči in bodite objektivni
buzerantos
30. 03. 2016 12.05
+21
Nehajte z temi vasimi otroskimi igricami moj je najboljsi bla bla, to je isto ko otrok pravi moj ati je najmocnejsi ! Imam res obcutek, da so komentarji (nekateri) res primerni nekim 10, 12 letnikom. Vrhunski dirkaci so prav vsi v moto gp. Stoner kao legenda, ok, ampak nic boljsi kot Lorenzo, Marquez, Rossi, mogoce se slabsi. In tisti, ki pravite da Rossi ni legenda pa oprostite, enostavno nimate pojma kaj pisete oz spremljate moto gp ne kot sport ampak samo v smislu moj naj zmaga, da bom lahko pribijal. Zaenkrat je Rossi najtrofejnejsi kar pomeni, tudi najboljsi vseh casov, ali ? Isto kot je v F1 legenda Schumacher. Vsi tisti, ki pac mislite drugace imate seveda vso pravico, ampak preden Rossija, ki je as motorja, mecete v nic, se vprasajte, ali ga bo kdo od vasih uspel ujeti / prehiteti. Pa imeli radi ali ne. Takrat pa lahko povelicujete vase favorite napram Rossiju. Za besedicenjem naj stojijo se argumenti. Dokler ga pa ti malinovci ne bodo prehiteli, je pa se vedno no.1 !
bmw71
30. 03. 2016 12.07
+18
šmajser1
30. 03. 2016 13.11
-10
...malinovci.....ki so ze nekaj let boljsi od njega! Je tako? Njegovi cadi so mimo!
gajžlazakorla
30. 03. 2016 13.18
+15
success realno napisano. Žalostno da Rossija kritizirajo v glavnem smrkavci, ki so se rodili po datumu njegovega rojstva, posledično ne poznajo njegove briljantne kariere, ter se ne zavedajo kako bedasti izpadejo z izkazovanjem svojega neznanja.
290ktober
30. 03. 2016 13.26
+2
290ktober
30. 03. 2016 13.26
+8
McGuinness
30. 03. 2016 17.38
-3
success ko sem rekel da je Stoner legenda, nisem rekel kar tako, ker bi bilo meni všeč. Ampak zato, ker je res že njegovo ime zapisano pod legende motoGP športa! Tudi Rossijevo bo, v to sem prepričan. Prav tako bo najverjetneje tudi Lorenzovo in Marquezovo. Ampak če se ne motim, se to podeljuje šele po upokojitvi? Ampak zakaj je Stoner dobil naziv legenda, čeprav ima samo 2 naslova svetovnega prvaka (2 nasploh, ne samo v motoGP)? Zato, ker kot sem že prej omenil, je edini ki je uspel zmagovati na nekonkurenčnem Ducatiju! To + neverjeten talent, ki ga ima. In nisem rekel da Rossi ni legenda in da ni dober voznik, ampak sem samo navedel dejstva, da je Stoner bolje uspeval na nekonkurenčnem Ducatiju, kot Rossi. Ker me jezi, da se eni sedaj zgovarjate, da je Stoner imel veliko boljši material, kot pa potem, ko je presedlal Rossi samo eno leto kasneje. Ni res! Oba sta imela slab material, ampak Stoner je uspel veliko več izvleči iz njega. Je pa tudi res, da vsakemu ne odgovarja stil vožnje pri vsakemu motorju. Mogoče pa Stoner ne bi tako uspeval na Yamahi? Ampak, tega ne bomo vedeli.
JackSparroww
30. 03. 2016 17.54
-7
Saj Rossi bi bil lepa legenda, a kaj ko ne prenaša porazov športno in na tiskovnih nekaj gobca v tri krasne ter dela zgago...pfuj pa taka legenda
gajžlazakorla
30. 03. 2016 20.51
+9
gajžlazakorla
30. 03. 2016 20.52
+10
McGuinness, ne vem a si res še otrok da se ne spomniš vseh dejavnikov ki so vplivali na dobre predstave Stonerja pri Ducatiju. Če takrat še nisi spremljal motoGP ga prosim ne komentiraj, če pa si potem namirno blefiraš, kar je tipično za mawrične. Eden največjih faktorjev so bile gume, Ducati je imel pač srečo pri izbiri, če bi spremljal bi se spomnil da je Rossi menjal gumarja med sezono, tako da sta tisto sezono imela s Horhejem različne gume. Moje mnenje je še vedno da ste mawrični navijači po večini nepoznavalci tako motorizma kot motoGPja.
McGuinness
31. 03. 2016 12.48
-9
jezdimirr jaz bi rekel da te je mavrični delal, zato sedaj tudi tako pridno vsak komentar omenjaš te mavrične, saj imaš travme še iz otroštva.? Ugotavljam pač... psihologija, pa to. In ja, nekakšen faktor so tudi igrale gume, seveda, ampak reči da je samo zaradi tega zmagoval? Izpadeš ravno ti nepoznavalec. In raje poglej na katerih mestih se je peljal in vozil Stoner in na katerih njegov moštveni kolega in nato za primerjavo poglej kako blizu sta bila Rossi in njegov moštveni kolega. In ti je lahko vse jasno, ker je bolje uspeval na Ducatiju, pa gume gor ali dol! ;)
gajžlazakorla
31. 03. 2016 14.48
+10
Pojma nimaš, škoda besed, nisi spremljal, ne veš nič o takratnih razmerah.
McGuinness
31. 03. 2016 15.57
-9
jezdimirr jaz da nisem spremljal? Aha, to veš na podlagi česa? Priznaj si raje da je bil Stoner fenomen na Ducatiju, eden redkih, če ne edini ki mu je uspelo vsako dirko se z Ducatijem boriti za zmago!
BILJNC
31. 03. 2016 19.48
-9
številke niso vedno pokazatelj veličine šampiona. Vr46 je zmagal vse naslove v zelo oslabljeni konkurenci iz z zelo dobrimi motorji. ko se je konkurenca pojačala, oziroma se je dvignila kakovostna raven pa VR46 ni zmagal nič več. Agostini ima 15 naslovov, ko pa je v ekipo prišel Phil read in z istim materialom je hitro presedlal na Yamaho. številke niso vse. KS34 ima samo en naslov, navdušenci po celem svetu pa ga imajo v spominu bolj kot kakšnega večkratnega prvaka
gajžlazakorla
31. 03. 2016 20.35
+9
Kaj? Oslabljena konkurenca, pa vi ste res bukovi, ne pišite o nečem kar niste spremljali, smešite se!
pokvarjenbogatun
30. 03. 2016 11.45
+8
Joj kok ste eni res ej...če pa Rossi ni mojster pol pa noben ni. Sej ne rečem da je trenutno najboljši sam kok pa eni skos pluvate, sam strah vs je da bo Rossi res svetovni prvak! Še enkrat!
paulista
30. 03. 2016 11.04
-21
Vse bo dobro Lorenzo ostaja! ;-)
kiki46
30. 03. 2016 10.18
-2
Ducati je stroj za mojstre. Če nisi mojster, pri Ducatiju nimaš kaj delati. To je dokazal tudi Rossi, ki je neslavno pobegnil, s slabimi rezultati
Mojster123
30. 03. 2016 10.23
+1
če smo pošteni je tudi Rossi mojster. ni tak mojster kot bi nekateri radi pokazali, obstajajo hitrejši od njega vendar stric Roza vseeno ni slab.
Slovenec-slovencu=pes
30. 03. 2016 10.53
+20
Rečt da je ducati samo za mojstre je bedarija, ker so vsi piloti mojstri. Za vozit ducatija pa moraš imeti poleg biti mojster še pravi filing z motorjem. In to dirkač vidi šele ko se vsede nanj in naredi kak krog. Med valetom in ducatijem filinga pač ni bilo, kakor ne z mnogimi drugimi zvenečimi imeni. Pa še nekaj, vale je bil pri ducatiju prav v sezoni, ko so bile radikalne spremembe na okvirju motorja ki je bil še v razvoju. Ni vse črno belo, kot želite to prikazati nasprotniki določene strani. Zame so več ali manj vsi heroji, ker se vozit s takimi brzinami ..... je pa res, da so nekateri večje jokice kot drugi, vendar še vedno vsi heroji. :)
boriha1
30. 03. 2016 10.53
+14
Sej niste resni. 9x svetovni prvak ni mojster!!! Poglejte si malo na kakšen motor se vsedel Casey ko je bil prvak in kakšnega je dobil Rossi. Malo si poglejte rezultate prejšnjih sezon, pol pa pametujte. Capirossi je bil sezono prej 3 v skupnem seštevku.Stoner je dobil odličen motor, in je naredil to razliko, bil pa je samo 1x prvak z ducejem, pol pa je šlo samo navzdol. Pred tem je bil Capirossi sezono prej 3 v skupnem seštevku. Torej nekaj ni štimalo pri razvoju najbrž
paulista
30. 03. 2016 11.01
-6
@boriha1 kateri Melandri je bil leto prej 2.??? kolikor vem je bil 2006 Capirossi 3.
boriha1
30. 03. 2016 11.02
+9
paulista
30. 03. 2016 11.03
-2
Ducati je imel 2010, 3 zmage in veliko stopničk, Rossi je prišel po tvoji logiki tudi na odličen motor ne lapaj
španjolskasupast4r
30. 03. 2016 11.11
+9
2006 bi capirosi lahk biu prvak i baylis je tud zmagu sz wildcarto,dukati je biu raketa takrat
boriha1
30. 03. 2016 11.13
-1
ti lapaš ker ne znaš drugega, primitivec... očitno pa spet ni bil tako dober dokler ima samo en naslov
290ktober
30. 03. 2016 11.36
+4
McGuinness
30. 03. 2016 11.46
+1
Kake lapate vsi skupaj! Stoner je kljub "samo" osvojenim 2 naslovom legenda z razlogom! Zato ker je edini uspel zmagovati, se boriti za stopničke, celo osvojil naslov, z nekonkurenčnim Ducatijem! Že leta 2007, ko je osvojil naslov, ni bil Ducati tisti popolen motocikel, ampak Stoner je uspel zmagovati z njim, medtem ko je njegov moštveni kolega Capirossi zaključil leta 2007 sezono na 7. mestu! Leta 2008, Stoner končal prvenstvo na 2. mestu, medtem ko je Marco Melandri, njegov takratni moštveni kolega končal na 17!!! 2009 - Stoner 4., Nicky Hayden- 13!! 2010 - Stoner 4., Nicky Hayden 7!! Medtem ko leto kasneje Rossi na Ducatiju: 7., Hayden 8.!, 2012 - Rossi 6., Hayden 9.! Dejstvo je da Ducati ni nikoli bil top dirkalnik, nikoli ni bil tisti top paket! In kot sem že rekel Stoner je že legenda z razlogom, saj je edini uspel zmagovati in stati na stopničkah z Ducatiju!
šmajser1
30. 03. 2016 13.12
-8
španjolskasupast4r
30. 03. 2016 17.13
+1
makgines,slonči je dobu zmagovaln dukati in postau prvak,pol pa ni več meu tk dobrega i tudi naslova ni blo več
McGuinness
30. 03. 2016 17.25
-6
Zmagovalni Ducati? Medtem ko je njegov moštveni kolega zaključil sezono na 7. mestu? Aha, seveda, kot je sedaj "Honda zmagovalni motor"? Ko se Marquez bori za zmage in stopničke, medtem pa Pedrosa konča dirko 12 sekund za njim?! Res imate malo čudne predstave o zmagovalnih motorjih! Ducati nikoli ni bil tisti vrhunski motor! Tako kot tudi sedaj Honda ni! Le dirkači delajo ogromne razlike (takrat Stoner, sedaj pri Hondi pa Marquez!)!!!
JackSparroww
30. 03. 2016 18.36
-8
rockstr, daj ne razpredaj o zmagovalnem Ducatiju, ker nimaš blage veze. Še do včeraj si mislil, da je Grobnik v Sloveniji, pajac edn.
SENNA1
30. 03. 2016 19.53
+10
SENNA1
30. 03. 2016 19.54
+11
borut30
30. 03. 2016 10.16
-1
Sicer pa....za Lorenza bi bila to tudi dobra priložnost, da postavi rezultate na stran in poizkusi nekaj, kar Rossiju ni uspelo. Mogoče ga tudi to žene naprej......da dokaže sebi in ostalih, kako dober voznik je. Osvojil je praktično vse, torej mu lahko ostane še neki izziv. Ki ga enostavno lahko ponese med večne legende ali pa postavi na realna tla. Kokrkoli ima zoprn karakter, je odličen voznik. Verjetno v tem trenutku najbolj kompleten. Če se strinjamo ali pa ne.....
Mojster123
30. 03. 2016 10.25
-5
se strinjam. naj izpolni željo Rossiju, naj gre in se še sam preizkusi na rdečem stroju. Rossi pa upam da dobi Mavericka v ekipo in bomo videli kako se bo z njim ujel, ko ga ene dvakrat mulo nažaga...
hrc1
30. 03. 2016 10.51
-7
Lorenza pomoje žene naprej to da bi rad postal vsaj 10x svetovni prvak in pomojem nebo odšel od Yamahe dokler bo Yamaha imela zmagovalen motor
Mojster123
30. 03. 2016 11.19
-8
če ima kaj soli v glavi res ne bo šel. bi pa bilo zanimivo videti še koga na tej Yamahi, mogoče bi pokazalo tudi realno hitrost Rossija in Lorenza v drugačni luči...
scorpion23
30. 03. 2016 10.01
-10
krnekilojz
30. 03. 2016 11.46
-1
BenBostrom
30. 03. 2016 12.47
-8
bmw71
30. 03. 2016 10.01
+26
sicer mi gre 99 na K...,ampak mu je treba priznati kvalitete na stezi.nisem pa ravno prepričan,da bi na Ducatiju bil na tem nivoju kot je sedaj na yami.občutek pač.
Mojster123
30. 03. 2016 10.27
-9
jaz tudi mislim da najbrž ne, ampak pustimo se presenetit. korajža velja, sploh če je podkrepljena z veliko denarja.