Nogomet

Zizoue sedel v Valdanov fotelj

Madrid, 08. 07. 2011 07.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Vodstvo nogometnega kluba Real Madrid je imenovalo novega športnega direktorja, in sicer je omenjeno mesto zasedel Zinedine Zidane. Upokojeni francoski nogometni zvezdnik je nasledil Argentinca Jorgeja Valdana.

Jose Mourinho in Jorge Valdano nista našla skupnega jezika, zato je moral slednji po koncu lanske sezone zapustiti mesto športnega direktorja.
Jose Mourinho in Jorge Valdano nista našla skupnega jezika, zato je moral slednji po koncu lanske sezone zapustiti mesto športnega direktorja. FOTO: Reuters

Upokojeni francoski nogometni zvezdnik Zinedine Zidane je potrdil, da bo novi športni direktor španskega nogometnega prvoligaša Real Madrida. Poudaril je, da sta imela tako trener kraljevega kluba Jose Mourinho kot predsednik Florentino Perez največ zaslug, da je pristal na nov delovni izziv. Galaktiki so bili brez športnega direktorja vse od konca sezone, ko je Perez na prigovarjanje Mourinha odpustil Argentinca Jorgeja Valdana, s katerim se je Portugalec na klopi Reala vso sezono prepiral. Francoz alžirskih korenin je ob imenovanju priznal, da mu še ni jasno, kakšne bodo natančno njegove nove naloge.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (30)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sakatumi
18. 07. 2011 22.01
mislim,da mourinho ni pravi za real.upam,da bo zidane naredil kakšne pametne poteze,in verjamem da bo.
User349922
12. 07. 2011 11.25
Seljako189912.07.2011, 03:370 40257609.07.2011, 18:181 Seljako189909.07.2011, 16:510 ptus09.07.2011, 08:470 @Seljako1899 hej, sej ne govorim samo o fizičnih kontaktih. Govorim o obnašanju. In če hoče nekdo biti vrhunski športnik, je poleg športnega vrhunstva potrebno tudi vrhunsko obnašanje. Taki športniki so vzor mladim. Imaš prav. Barcelona je res vzor mladim, še posebej nekateri športniki, ki s pridom učijo kako uničiti fair play v tej igri. Vzor ki ga nekateri igralce Barce dajejo meni? Da ko padeš po tleh, ne glede na to ali je bil storjen prekršek ali ne, se primi za glavo, kot da ti manjka pol telesa. Rezultat? V dresu Barce zagotovljen. Se strinjam, da bi blo treba strožje kaznovat določene prekrške, še posebej grobe. Prav tako pa bi blo treba kaznovat simuliranje na igrišču. Kar pa se samih prekrškov tiče, ima vsak igralec slab dan in izgubo živcev, to lahko potrdi tudi Zidane. 1 tekma izmed 40 so simulirali, ker tako so lahko prekinli mesarjenje reala in zato je real izpadu zarad glupega murinjota in njegove taktike tako treba igrat proti njemu pa naj se pritožuje hagu pol če hoče 1 tekmo izmed 40 lahko enačimo z večino tekem..zakaj? Ti bom odgovoril zakaj..namreč vi navijači Barce ste najbolj glasni pri vsaki novici kako Real igra SAMO bunker in nič drugega..tak da navijači Barce znova si pljuvate v lastno skledo.. znova se delaš pamtnga pa vemo da maš iq 40 ne to delat to ni lepo moj iq je vsaj v plusu medtem ko za tvojega ne moremo tega rečti
ptus
12. 07. 2011 06.39
Da ima pa Barca prav spodobno podporo z vrha je pa pred kratkim pokazal še Sepp Blatter z predlogom, da se ukine kaznovanje simuliranja.. Citiram: "Yellow cards for diving and simulating injury will be banned". (mislim da vira ne smem navest, če ne bodo brisali post) Sicer pa glejte, čeprav navijam za Real sem mnenja, da je Barca prekleto dobra ekipa in sem mišljenja, da jim sporne sodniške odločitve v korist Barce samo škodijo. Če bi jst bil na čelu Barce, bi zahteval 50 kamer na vsaki tekmi in replay vseh zahtevnejših odločitev, da lahko nesporno dokažem da je kvaliteta ekipe tista, ki opravlja svoje delo, ne sodniki. Vi fani se pa samo izgovarjate..
Seljako1899
12. 07. 2011 03.37
40257609.07.2011, 18:181 Seljako189909.07.2011, 16:510 ptus09.07.2011, 08:470 @Seljako1899 hej, sej ne govorim samo o fizičnih kontaktih. Govorim o obnašanju. In če hoče nekdo biti vrhunski športnik, je poleg športnega vrhunstva potrebno tudi vrhunsko obnašanje. Taki športniki so vzor mladim. Imaš prav. Barcelona je res vzor mladim, še posebej nekateri športniki, ki s pridom učijo kako uničiti fair play v tej igri. Vzor ki ga nekateri igralce Barce dajejo meni? Da ko padeš po tleh, ne glede na to ali je bil storjen prekršek ali ne, se primi za glavo, kot da ti manjka pol telesa. Rezultat? V dresu Barce zagotovljen. Se strinjam, da bi blo treba strožje kaznovat določene prekrške, še posebej grobe. Prav tako pa bi blo treba kaznovat simuliranje na igrišču. Kar pa se samih prekrškov tiče, ima vsak igralec slab dan in izgubo živcev, to lahko potrdi tudi Zidane. 1 tekma izmed 40 so simulirali, ker tako so lahko prekinli mesarjenje reala in zato je real izpadu zarad glupega murinjota in njegove taktike tako treba igrat proti njemu pa naj se pritožuje hagu pol če hoče 1 tekmo izmed 40 lahko enačimo z večino tekem..zakaj? Ti bom odgovoril zakaj..namreč vi navijači Barce ste najbolj glasni pri vsaki novici kako Real igra SAMO bunker in nič drugega..tak da navijači Barce znova si pljuvate v lastno skledo.. znova se delaš pamtnga pa vemo da maš iq 40 ne to delat to ni lepo
User438915
11. 07. 2011 17.55
Upam da bo Real letos pokazal kaj več, vsaj to da bodo tekme z barco bolj napete. Real je zame še vedno največji kljub, priznam pa tudi to da ga zadnje čase barcelona prekaša povsod, tudi v simuliranju in kvaliteti sodnikov! Mal šale, drgač pa lani niso mel za burek proti barci, nimaš kej če pa majo napadalca ki se trma in se boji obrambne polovice!
User408140
11. 07. 2011 10.46
Seljako1899 sam si res seljak v pravem pomenu besede. Internet je preveč napredna zadeva zate. Mislm, da bi se FC Barcelona v tvojem primeru veselila navijača manj...
opica.mamina
09. 07. 2011 22.23
keri kretenčeki ste tu:)
KakovostenSmeh
09. 07. 2011 19.55
Real mi je ratu za 100% bol usec
User349922
09. 07. 2011 18.18
Seljako189909.07.2011, 16:510 ptus09.07.2011, 08:470 @Seljako1899 hej, sej ne govorim samo o fizičnih kontaktih. Govorim o obnašanju. In če hoče nekdo biti vrhunski športnik, je poleg športnega vrhunstva potrebno tudi vrhunsko obnašanje. Taki športniki so vzor mladim. Imaš prav. Barcelona je res vzor mladim, še posebej nekateri športniki, ki s pridom učijo kako uničiti fair play v tej igri. Vzor ki ga nekateri igralce Barce dajejo meni? Da ko padeš po tleh, ne glede na to ali je bil storjen prekršek ali ne, se primi za glavo, kot da ti manjka pol telesa. Rezultat? V dresu Barce zagotovljen. Se strinjam, da bi blo treba strožje kaznovat določene prekrške, še posebej grobe. Prav tako pa bi blo treba kaznovat simuliranje na igrišču. Kar pa se samih prekrškov tiče, ima vsak igralec slab dan in izgubo živcev, to lahko potrdi tudi Zidane. 1 tekma izmed 40 so simulirali, ker tako so lahko prekinli mesarjenje reala in zato je real izpadu zarad glupega murinjota in njegove taktike tako treba igrat proti njemu pa naj se pritožuje hagu pol če hoče 1 tekmo izmed 40 lahko enačimo z večino tekem..zakaj? Ti bom odgovoril zakaj..namreč vi navijači Barce ste najbolj glasni pri vsaki novici kako Real igra SAMO bunker in nič drugega..tak da navijači Barce znova si pljuvate v lastno skledo..
Seljako1899
09. 07. 2011 17.07
R.M.C.F.09.07.2011, 01:475 Z Zizujem po 10.naslov ! Zizu se bo usral tako kot real, in vsi njegovi navijači
Seljako1899
09. 07. 2011 16.51
ptus09.07.2011, 08:470 @Seljako1899 hej, sej ne govorim samo o fizičnih kontaktih. Govorim o obnašanju. In če hoče nekdo biti vrhunski športnik, je poleg športnega vrhunstva potrebno tudi vrhunsko obnašanje. Taki športniki so vzor mladim. Imaš prav. Barcelona je res vzor mladim, še posebej nekateri športniki, ki s pridom učijo kako uničiti fair play v tej igri. Vzor ki ga nekateri igralce Barce dajejo meni? Da ko padeš po tleh, ne glede na to ali je bil storjen prekršek ali ne, se primi za glavo, kot da ti manjka pol telesa. Rezultat? V dresu Barce zagotovljen. Se strinjam, da bi blo treba strožje kaznovat določene prekrške, še posebej grobe. Prav tako pa bi blo treba kaznovat simuliranje na igrišču. Kar pa se samih prekrškov tiče, ima vsak igralec slab dan in izgubo živcev, to lahko potrdi tudi Zidane. 1 tekma izmed 40 so simulirali, ker tako so lahko prekinli mesarjenje reala in zato je real izpadu zarad glupega murinjota in njegove taktike tako treba igrat proti njemu pa naj se pritožuje hagu pol če hoče
ptus
09. 07. 2011 08.47
@Seljako1899 hej, sej ne govorim samo o fizičnih kontaktih. Govorim o obnašanju. In če hoče nekdo biti vrhunski športnik, je poleg športnega vrhunstva potrebno tudi vrhunsko obnašanje. Taki športniki so vzor mladim. Imaš prav. Barcelona je res vzor mladim, še posebej nekateri športniki, ki s pridom učijo kako uničiti fair play v tej igri. Vzor ki ga nekateri igralce Barce dajejo meni? Da ko padeš po tleh, ne glede na to ali je bil storjen prekršek ali ne, se primi za glavo, kot da ti manjka pol telesa. Rezultat? V dresu Barce zagotovljen. Se strinjam, da bi blo treba strožje kaznovat določene prekrške, še posebej grobe. Prav tako pa bi blo treba kaznovat simuliranje na igrišču. Kar pa se samih prekrškov tiče, ima vsak igralec slab dan in izgubo živcev, to lahko potrdi tudi Zidane.
locodice3
09. 07. 2011 07.50
Dej te vi realovci in barcovci,mal se umirtite...Vi igrate z denarjom in z izkusnjami...ok!
ChampionsLeague17
09. 07. 2011 04.50
Barcelona že liže tla pod nogami RealMadrida.. ;D Realu se obeta neporaženost tudi proti barci .. se že veselim zmag reala že na prvem elClassicu.. :D
sb15
09. 07. 2011 01.47
Z Zizujem po 10.naslov !
Seljako1899
08. 07. 2011 21.47
modelx08.07.2011, 19:14-1 @Seljako1899 hej, sej ne govorim samo o fizičnih kontaktih. Govorim o obnašanju. In če hoče nekdo biti vrhunski športnik, je poleg športnega vrhunstva potrebno tudi vrhunsko obnašanje. Taki športniki so vzor mladim. In take ekscese (pa naštevaj imena katerakoli hočeš) bi bilo potrebno zatirati z najstrožjimi ukrepi. Da potem igrajo neko dobrosrčnost s par tisočlaki, ki jih poklonijo, beži, beži. Vse to je farsa. Vzor se gradi na igrišču in tam je tale bill poseben basta..... aha z obnašanjem potem je ronaldo 3x hujši kod zidan, pa ne se delat pametnega ker nisi
grozjak
08. 07. 2011 21.10
to bo še zanimivo. najbrž mu tud zidane ne bo tiho.
fihner
08. 07. 2011 20.42
Anko Se popolnoma strinjam s tabo.
modelx
08. 07. 2011 19.14
@Seljako1899 hej, sej ne govorim samo o fizičnih kontaktih. Govorim o obnašanju. In če hoče nekdo biti vrhunski športnik, je poleg športnega vrhunstva potrebno tudi vrhunsko obnašanje. Taki športniki so vzor mladim. In take ekscese (pa naštevaj imena katerakoli hočeš) bi bilo potrebno zatirati z najstrožjimi ukrepi. Da potem igrajo neko dobrosrčnost s par tisočlaki, ki jih poklonijo, beži, beži. Vse to je farsa. Vzor se gradi na igrišču in tam je tale bill poseben basta.....
User349922
08. 07. 2011 18.00
Schtrom08.07.2011, 15:45-2 hahahahahahhaha - konec reala, konecccccccccc. hahahahhahahahah ti se raje pripravljaj na konec Barcelonine ere