Košarka

Legendarni Nowitzki: Luka si zasluži igrati na tekmi zvezd, a bo zelo težko prišel zraven

Oakland, Dallas, 04. 01. 2019 09.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Luka Dončić je postal šele prvi novinec Dallas Mavericksov, ki je naziv novinec meseca osvojil dvakrat zapored. Ljubljančan je namreč postal novinec decembra v zahodni konferenci, s svojimi predstavami pa še naprej pridobiva privržence in zapira usta dvomljivcem. Njegovo zrelost in košarkarsko inteligenco občuduje tudi legendarni Dirk Nowitzki.

Luka Dončić je v Dallas prišel kot zamenjava za Dirka Nowitzkega, ki po letošnji sezoni odhaja v pokoj. Nemec je že vse od leta 1998 član Mavericksov in je z njimi leta 2011 osvojil tudi edini naslov prvaka v ligi NBA.
Luka Dončić je v Dallas prišel kot zamenjava za Dirka Nowitzkega, ki po letošnji sezoni odhaja v pokoj. Nemec je že vse od leta 1998 član Mavericksov in je z njimi leta 2011 osvojil tudi edini naslov prvaka v ligi NBA. FOTO: AP

Luka Dončić je poleg velikega števila glasov za nastop na tekmi vseh zvezd lige NBA prejel novo veliko priznanje za svoje izvrstne decembrske predstave. Potem ko so ga za novinca meseca razglasili že novembra, je decembra v povprečju dosegal 21,1 točke, 6,4 skoka in 6,1 podaje na tekmo, kar ga je znova izstrelilo na sam vrh novincev v zahodni konferenci. Dončić se je tako izenačil z Jayem Vincentom, ki je kot novinec v sezoni 1981/82 večkrat prejel nagrado za najboljšega novinca meseca. Kljub temu je moral Luka postaviti svojevrsten rekord. Postal je namreč prvi igralec franšize iz Dallasa, ki je to dosegel v prvih dveh mesecih kariere.

LUKA

Zdaj se spogledujte tudi s tem, da bi lahko že v krstni sezoni zaigral na tekmi vseh zvezd, ki bo tokrat v Charlottu. Po prvem krogu glasovanja slovenskemu čudežnemu dečku kaže zelo dobro, a legendarni Dirk Nowitzki je pristavil, da je pomembneje, da se moštvo uvrsti v končnico, kot da Luka zaigra na tekmi 'all-star'. "Je velik razlog, zakaj imamo skoraj enako razmerje zmag in porazov v zahodni konferenci (18-19, op. p.), da se uvrsti na tekmo zvezd, ga čaka še nekaj trdega dela. Vemo, da je na zahodu ogromno izjemnih igralcev in res bo težko prišel v ožji izbor. Se pa strinjam, da si zasluži, da ljudje glasujejo zanj, saj igra odlično. Večkrat je bil že naš ključ do uspeha na zahtevnih tekmah in zasluži si priložnost ali vsaj to, da ga omenjamo," je za uradno spletno stran Dallas Mavericksov spregovoril legendarni nemški košarkar. Nowitzki si srčno želi, da bi njegovi Mavericksi letos zaigrali v končnici, saj se bo po koncu te sezone najverjetneje tudi upokojil. Dirk je leta 2007 v Dallasovem dresu osvojil naziv najkoristnejšega igralca rednega dela, leta 2011 pa je Teksašane popeljal do edinega naslova prvaka. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Navdušil tudi MVP Curryja
Trikratni prvak lige NBA in dvakratni MVP lige (najkoristnejši igralec rednega dela, op. p.), Stephen Curry, je tudi eden tistih, ki jih je Luka Dončić v krstni sezoni v najmočnejši košarkarski ligi na svetu navdušil. "Čeprav je novinec, se je odlično znašel in zablesti skoraj na vsaki tekmi. Zanimivo bo spremljati, kako se razvija in postaja prava zvezda," je pred časom dejal Curry, zdaj pa bomo videli, ali je Luka že takšna 'zvezda', da bo lahko zasijal na tekmi vseh zvezd. 

Prehitel številne zvezdnike
Pred nekdanjim članom madridskega Reala so na prvih treh mestih takšni zvezdniki, kot so član Los Angeles Lakersov LeBron James (1.083.363 glasov), ostrostrelec aktualnih prvakov lige NBA Golden State Warriorsov Stephen Curry in 'prebujeni' organizator igre Minnesote Timberwolvesov Derrick Rose (698.086). Luka pa je več glasov prijel od zvezdnikov, kot so James Harden, Kevin Durant, Anthony Davis in Russell Westbrook, da jih naštejemo samo nekaj. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (46)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sumovc
04. 01. 2019 17.22
+2
vsa čast,vendar roko na srce...malo prezgodaj je še!!!
pako-san
04. 01. 2019 15.56
-19
Max,kako lahko vprasas ce je boljsi od nastetih? A ti gledas kosarko?? Se kar nekaj igralcev je boljsih od Doncica,pa jih nebo na allstar tekmo. Ima pa to sreco da po mojem cela Evropa zanj glasuje ze zaradi tega ker je evropejec
Maxx365
04. 01. 2019 16.24
+28
Gledam košarko in to že dolgo in vem kakšno ima statistiko in kje je njegovo mesto, gledano izključno suhoparne številke. In naj ti odgovorim. Gledalci glasujejo zanj, ker vedo kako superioren je bil še lansko sezono v Evropi, ker vedo da je najboljši novinec v NBA in ker igra atraktivno košarko, ki privablja široke množice. Tega ti v svojem ozkem umu ne boš nikoli razumel.
pako-san
05. 01. 2019 07.22
+0
Max.zakaj zdaj zalitve. ? To je pac moje mnenje. Po mojem si ti ozko..u.men,, in to zelo
Maxx365
04. 01. 2019 15.40
+16
Vsekakor bi ga tudi sam rad videl na tekmi zvezd, vendar je potrebno biti objektiven in se vprašati, ali je res boljši od Lebrona, Kevina Duranta, Antonyja Davisa, Paula Georga? Vsekakor spada v drugo peterko all star, v prvo pa realno gledano ne. Ne pozabiti tudi na spremenjene kriterije za glasovanje: 50% gledalci, 25% igralci, 25 mediji.
CestniKolesar370Wattov
04. 01. 2019 17.19
-2
Gremo se po pozicijah. Dončič igra od 1 do 3, nekam ga bo treba vrinit in zapomni si, da iz ene konference na All-Star tekmi v eni ekipi ne morejo bit 4je igralci, ki igrajo isto pozicijo, tako da bo kar nekaj od naštetih odpadlo in ne bojo videli All Star tekme. 1. (playmakerji): Curry, Harden, Lillard, Westbrook, vsi pred Dončičem. 2. (SG): Thompson, DeRozan, Booker, Butler, vsi pred Dončičem. 3. (SF): Durant, LeBron, Paul George. vsi pred Dončičem. Namesto koga izmed njih bi dal Dončiča?
CestniKolesar370Wattov
04. 01. 2019 17.23
-6
Po kvaliteti igre sta 2 centra fix: Towns in Jokič. Med PFji so 3je fix: Davis, Aldridge in Randle. Torej... Namesto koga bi (če bi se v All Star tekmo prišlo zgolj na podlagi statistike in kvalitete igre rednega dela sezone) dal na tekmo (in to v drugo peterko) Dončiča? Namesto enega PGja? Uf... Curry, Harden, Lillard, Westbrook. SGja? Thompson, DeRozan, Booker, Butler. SF? Lebron, Durant, Paul George. Namesto enega "big menov"? Namesto Aldridgeja, Jokiča, Townsa, Randla, Anthonyja Davisa?
CestniKolesar370Wattov
04. 01. 2019 17.30
-2
Ne rečem, da je Dončič slab, nikakor ne. Vsekakor ima vse možnosti, da kroji sam vrh NBAja v naslednjih parih sezonah. Ampak nikakor in absolutno nikakor ni pokazal več, kot najboljši 3je igralci Zahodne konference na katerikoli poziciji in vsekakor ni med 10 najboljšimi igralci Zahodne konference. Tiste čustvene izjave, da "star je 19, boljši še bo" so nesmiselne, ker All-Star ni tekma največjih potencialov, ampak najboljših igralcev pretekle sezone. Top 10 igralcev Zahoda: Lebron, Curry, Durant, Harden, Davis, Jokič, Paul George, Westbrook, DeRozan, Lillard. FIX.
Lucky
04. 01. 2019 17.31
Kar si naštel, je verjetno Thompson najšibkejši člen.
Maxx365
04. 01. 2019 17.47
+8
Friedman, ne glede na to kar naštevaš in Dončića predalčkaš po nekih pozicijah, bo na koncu odločilo glasovanje, kjer je trenutno na drugem mestu po glasovih gledalcev, katerih glasovi pomenijo 50%. To kar ti navajaš bi držalo v primeru, da se gleda samo gola statistika in nič drugega. Kar se pa tiče položajev ki jih naštevaš(1-3, pa razni SF-ji, PG-ji, PF-ji... ) pa niso relevantni, ker se all star ekipa ne izbira po klasičnih pozicijah, ampak po čisto preprostem ključu dva guarda in trije frontcourti. Glede na trenutne izide glasovanja je realno in možno pričakovati, da bo izbran vsaj v drugo peterko zahoda.
CestniKolesar370Wattov
04. 01. 2019 19.00
-5
Začel si izjavo z "ali je res boljši od Lebrona, Kevina Duranta, Antonyja Davisa, Paula Georga". Potemtakem je logično sklepat, da je zate na All Star tekmo spada najboljših 12 igralcev iz vsake konference. Potem si nadaljeval z "vsekakor spada v drugo peterko all star" in človek bi pomislil, da verjameš, da je Dončič na tej točki svoje NBA kariere boljši in naredil več za ekipo, kot vsi od 11. najboljšega igralca Zahoda dalje. Zato sem te vprašal katerega od naštetih igralcev bi ti zamenjal z Dončičem, če misliš, da spada v drugo peterko. Simple kot pasulj.
Maxx365
04. 01. 2019 19.13
+5
Izhajal sem iz rezultatov prvega kroga glasovanja, seznam oz. rangiranje glasovalcev si lahko ogledaš zgoraj, kjer boš videl, da je na drugem mestu, pred vsemi naštetimi, od tod moje retorično vprašanje. Sicer pa si iz enega preprostega razmišljanja naredil doktorat... kot ponavadi.
Miro32
04. 01. 2019 15.37
+3
pako-san
04. 01. 2019 15.35
-15
Ima pa tudi to sreco,da igra v dokaj slabi ekipi,zato dobi ogromno minutazo. V eni dobri ekipi bi mogoce igral max 15 do 20 min na tekmo...
Uporabnik1152447
04. 01. 2019 16.57
+5
Ja, sej tudi v Realu je imel srečo, da se je playmaker poškodoval, da jih je pol lahko mirno pripeljal do zmage v finalu.
riss
04. 01. 2019 15.19
+7
nekaj jih je že, npr.: kot najmlajši je zadel 7 trojk na 1 tekmi
pako-san
04. 01. 2019 15.16
-20
Nebo on noben rekord podrl!!
riss
04. 01. 2019 14.51
+10
Če bi imel trener Dallasa malo več "širine in globine" v sebi, bi bil Luka Dončić, od predvčerajšnjim po ameriškem času in od zgodaj zjutraj včeraj po evropskem času, še najmlajši nosilec trojnega dvojčka. Takšne priložnosti za zgodovino ne bo več v tem kratkem času, ki je še preostal za ta dosežek (samo nekaj dni). Ko je tekma odločena in ima Luka že v 3. četrtini dvojni dvojček, ter mu manjka še 6 asistenc za zgodovino, bi ga lahko trener pustil v igri še del 4. četrtine (saj je igral tudi 7 minut manj od povprečja) in to na mestu organizatorja. Takrat se je igralo samo še po sistemu »run and gun«, tako, da bi se verjetno brez problemov zapisal v zgodovino, s tem pa tudi trener in klub Dallas. Tako pa smo bili lahko samo priče ZGODOVINSKI NAPAKI VSEH PRISOTNIH (od trenerja do pomočnikov in spremljevalcev ekipe), predvsem trenerja, ki ne da bi mu pri tem pomagal, ampak mu je to onemogočil. Vprašanje, če bo(do) do tega spoznanja sploh prišli, kajti od kar spremljam redno tekme Dallasa, sem ugotovil že toliko nelogičnosti v NBA-ju, da me skoraj nič več ne preseneti, očitno nas ne smejo tudi takšne zgodovinske nepopravljive napake in to v ligi NBA, kjer vse temelji na različnih statističnih podatkih in zgodovini. Neverjetno, ko pa želijo iz LD narediti zaščitni znak franšize, kar imajo seveda prav, saj je že in bo še dokazal, da upravičeno. Vseeno je zelo malo igralcev bele polti, ki ne samo da so enakovredni tistim črne polti, ampak jih v marsičem tudi prekašajo. Trenutno je v NBA takšna situacija, da bi bila zelo zanimiva tekma med USA in igralci iz ostalega sveta, ki igrajo tam. Osebno tudi mislim, da bi se nekatere evropske ekipe iz evrolige, dokaj enakovredno kosale vsaj s približno pol ekip iz NBA. Upam, da pride 1x tudi do evropske divizije, ki bo igrala v razširjeni ligi NBA in si bomo v bližini tudi ogledali kakšno tekmo takrat že svetovnega mega zvezdnika, s ponosom našega Luke Dončića. Seveda bomo pravi ljubitelji košarke (od)šli ob priliki tudi v Ameriko na tekmo. Vzdevek matador mi sicer ni všeč, niti se mi ne zdi primeren, lepši in primernejše je npr. Luka Magic, ki ga tudi uporabljajo nekateri ameriški novinarji. Ampak kaj je sploh danes zares logično v športu, politiki, ...
Maxx365
04. 01. 2019 15.08
+16
Meni je žal tekme proti New Orleansu 26. decembra, ko mu je zmanjkal en sam skok do triple-double (21 točk, 10 asistenc in 9 skokov), s čimer je zamudil zgodovinsko priložnost postati najmlajši igralec s trojnim dvojčkom v NBA. Če bi bil štab Dallasa na to pozoren med tekmo in bi na to opozorili igralce, bi mu ti zagotovo pomagali in prepustili en skok.
Uporabnik458403
04. 01. 2019 15.12
+5
Sam se tudi vprasam ali je to dobro za Luko, ce bo podrl, kar nekaj rekordov, ker take stvari lahko zelo negativno vplivajo na njegovo nadaljno kariero..... Bilo so ze boljse priloznosti za 3 dvojcek, pa ga je pustil na klopi. Po mojem je to dogovorjeno.....
Lucky
04. 01. 2019 17.09
+1
Kaj veš, kakšni so interesi v NBA globalno. Ta trojni dvojček je mogoče privlačen samo nam.
riss
04. 01. 2019 14.47
+1
CrPar
04. 01. 2019 13.35
+20
Greš na google: vpišeš all star vote Odpre ti NBA All-Star 2019 glasovanje. Izbereš Dallas Mavericks in izbereš Luko. Če koga zanima bolj podrobno kako glasovati najhitreje.
Uporabnik473573
04. 01. 2019 13.47
+12
Istočasno pa lahko še na NBA spletno stran, pritisneš vote, zbereš Dončič in potrdiš pa dobi več glasov.
CestniKolesar370Wattov
04. 01. 2019 13.31
-1
Ne vem kakšen tip človeka moreš bit, da daš glas za Lonza (Air)Balla...
sLOVEnija2019
04. 01. 2019 13.18
+11
vsak dan lahko glasujes zato glasujete iz useh možnih računalnikov in telefonov vsak dan!!!!!ajde donke!!!
Anticripstoned
04. 01. 2019 13.14
+1
Dejstvo je da je veliko njegovih glasov iz Madrida. Madrid z okolico ima cca 4Mio ljudi. Po mojem mnjenju je večina glasov prav iz tam
CestniKolesar370Wattov
04. 01. 2019 13.36
+4
Vprašanje. Zaza Pachulia je imel parkrat toliko glasov, da bi bil skoraj v prvi peterki All Star. Neke baze fanov tip nima, za njim stoji pa cela domača Gruzija, ki ima dobre 3 milijone prebivalcev.
smajser1
04. 01. 2019 12.47
+12
Dejstvo je, da je luka prvi igralec mostva.. ja skoraj neverjetno! Tako dober ze v prvi sezoni! Sam pa ne more narediti vse... ostali igrajo dobro, vendar ne vse tekme, ko bodo se oni igrali konstantno bolje, bo tudi vec zmag!
Uporabnik458403
04. 01. 2019 12.18
+32
DANES GLASOVI STEJEJO DVOJNO.......Glasujte......
buzerantos
04. 01. 2019 12.45
+0
malo rac.nepismeni, kje lahko oddamo glas?
Uporabnik458403
04. 01. 2019 12.54
+2
antirepresija
04. 01. 2019 13.08
+8
@success: enostavno napises v google "luka doncic" in bos takoj nad prikazanimi rezultati videl okvir za glasovanje.
Maxx365
04. 01. 2019 15.11
+5
Če odpreš uradno NBA stran, se ti že takoj na vrhu pojavi NBA ALL STAR VOTING.
resnicaosvobaja
04. 01. 2019 11.55
+8
Dončič "mora" najprej popraviti % meta iz nepokritih položajev. Asistenca so bolj stvar, če dobro podajo igralec sploh izkoristi in je bolj stvar metalca kot podajalca, če ni ravno polaganje...
Maxx365
04. 01. 2019 15.13
+3
Asistenca je v prvi vrsti odvisna od podajalca. Če je podaja kvalitetna, tudi ni problem zaključiti. Ko gredo podaje npr. na Jordana, so v večini zaključene.
bekson74
04. 01. 2019 10.28
+1
dejmo malo bolj počasi vse skupaj...
Dinho8O
04. 01. 2019 10.01
-41
Se strinjam, bolj je pomembno da se dallas redno uvrsca v playoff, ki je cisto nekaj drugega od rednega dela. Za kaj takega mora doncic vec razigrovat soigralce in manj metat za 3.
alpheca 1
04. 01. 2019 10.40
+35
Ima največ asistenc pri Mavsih ne vem o čem ti pises, spremljaj malo statistiko.
Uporabnik1152447
04. 01. 2019 10.40
+23
Soigralci morajo zadevat. Luka igra konstantno in če je samo 1 še približno razpoložen, je zmaga že skoraj garantirana. Ko so razpoloženi trije, je pa zmaga za 30+ pik.
Dinho8O
04. 01. 2019 11.00
+12
Ko asistira, dallas igra navdihujoce, veckrat se pa zgodi da doncic mece neodprte mete in zapravlja zoge. In takrat dallas ne igra tako kot bi lahko. Na zadnji tekmi je igral tako in dallas je povozil tekmeca. Doncic je izjemen, ampak mora stopiti korak nazaj, pozabiti statistiko in igrati tako kot zna samo on. Spisal bo zgodovino tako ali drugace, ne rabi roy nagrade.
Maxx365
04. 01. 2019 12.12
+6
Vse je povezano. Roy pride hkrati z njegovimi dobrimi igrami, s tem pa pridejo tudi zmage moštva.
Dinho8O
04. 01. 2019 12.37
-1
Ko imas enkrat v glavi statistiko, zacnes tudi bolj pogosto metati na kos, tudi ko ne bi bilo treba. In to se dogaja doncicu kar pogosto. Ce se ne motim, ima v povprecju samo 5 podaj na tekmo, kar je za organizatorja igre in nadarjenega podajalca kot je on, pod nivojem. Doncic je sposoben 10+ asistenc vsako tekmo. Pa ne govorit, da ima slabe soigralce. Dobra asistenca na kos aka alley-oop pomeni garantiran kos.
Prodanekure
04. 01. 2019 14.31
+2
Dinho8O če bi gledal tekme bi videl da Dallasov center Jordan veliko podaj v stilu alley-oop zafrknne ali pa ne dojame perfektne podaje Dončiča.
Vapo
04. 01. 2019 09.59
+106
To, da prehitiš na prvem glasovanju Duranta in Hardna? Neprecenljivo...
Uporabnik458403
04. 01. 2019 12.17
+4
Neprecenljivo je to, da to ni zasluga nas slovencev, ker nas je premalo in nas brez tezav velike drzave preglasujejo....... To pomeni, da je veliko glasov neslovenskih in neevropskih, kar bi lahko rekli, da so dvojno vredni