SP Košarka

Sagadin ocenjuje slovenski rezultat na SP: Dobro, a ostaja grenak priokus

Ljubljana, 11. 09. 2023 11.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nekdanji slovenski košarkarski selektor in priznani klubski trener Zmago Sagadin pravi, da zmaga Nemčije na svetovnem prvenstvu ni veliko presenečenje. Sagadin je še dejal, da je na SP zmagala kolektivna košarka. S sedmim mestom je Slovenija po njegovem mnenju izpolnila cilje.

Nemčija na prvenstvu ni bila v ožjem krogu favoritov za zmago, čeprav je bila v širšem krogu reprezentanc za izločilne boje. Po mnenju Zmaga Sagadina je Nemčija znala predvsem izkoristiti priložnost, ki ji je bila ponujena. "Nemci so dobro vodeni, imajo izjemno dobro ekipo in odličnega trenerja, ob strategih ZDA in Kanade enega najboljših. V zadnjih petih, šestih letih so Nemci v vzponu, tako da ta uspeh ni presenečenje," je ocenil Sagadin.

Zmago Sagadin (desno), Aleš Pipan in Grega Nachbar
Zmago Sagadin (desno), Aleš Pipan in Grega Nachbar FOTO: Damjan Žibert

Ob tem v nemškem in tudi srbskem uspehu z drugim mestom ter uvrstitvijo na olimpijske igre Sagadin vidi zmago kolektivne košarke nad posamično kakovostjo. "Zopet se je pokazalo, da kolektivnost, homogenost, kjer posameznik ni v ospredju, kjer vsi igrajo obrambo, vsi igrajo čvrsto košarko, prinaša vrhunske rezultate, nikakor pa ne imena. Na tokratnem SP je bilo 55 igralcev iz NBA, kar je največ doslej, ampak kot so dokazali Američani, imena ne zmagujejo," je dejal nekdanji trener Olimpije, Crvene zvezde, Splita ...

Sagadin meni, da je Slovenija s sedmim mestom izpolnila cilje. Kot je še ocenil, je Slovenija sodila v krog reprezentanc, ki so dosegle pričakovanja. "Ob tistih, ki so pozitivno presenetili, kot so Srbi in Latvijci, so bile ekipe, ki so močno razočarale, kot so Španija, Francija, Grčija. Potem je bilo nekaj ekip, ki so naredile nek rezultat, ki so ga skoraj morale narediti, recimo Slovenija, Italija in Litva. Kot pravim, to je dober rezultat, ob katerem ostaja grenak priokus, kajti dalo se je na tem prvenstvu tudi enakovredno vključiti v boj za medalje."

Sagadin se je dotaknil tudi sojenja na prvenstvu, ki predvsem zaradi spora med Fibo in organizatorji Evrolige ter posledične odsotnosti evroligaških sodnikov ni bilo na najvišji ravni. Ocenjuje, da je bilo to moteče, vendar ne ključno za doseganje uspeha. "Mislim, da ni bilo odločilno, je pa močno iritiralo in povzročalo težave. Ni pa bilo sojenje nepošteno. Bilo je pošteno, vendar ne dovolj kakovostno. Zato ne verjamem, da je bilo odločilno za doseganje rezultata," je dejal Sagadin, ki je prepričan, da bi Fiba morala v prihodnje zagotoviti, da na svetovnih prvenstvih sodijo najboljši sodniki. Za ta namen bo morala doseči dogovor z vodstvom Evrolige.

Zmago Sagadin
Zmago Sagadin FOTO: Damjan Žibert
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (55)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

yanay
12. 09. 2023 16.41
+1
Zares bo potrebna menjava generacij. Najbolj me je jezil Zoran. Pri teh letih bi moral znati unovčiti svoje dolgoletne izkušnje, pa je delal začetniške napake. Goran je naštudiral met in je bil zelo dober strelec, dočim je Zoran v večini igral toplo hladno, ampak se je bolj nagibal na hladno. Koliko zicerjev je zgrešil in to samo zato, ker je bil ob zaključkih površen in to, ko je bil neoviran. Ko sem gledal tekme, sem v reprezentancah opazil igralce, ki so izredni strelci. Tudi mi smo jih v preteklosti imeli, npr. Hauptman, Alibegović, itd. Ne vem, kaj počnejo sedaj na treningih, ampak se mi zdi, da na metih ne delajo dovolj. Pa tudi vse preveč se uporablja mete za tri točke, s poldistance se v naši reprezentanci skoraj ne meče. Odtod tudi mnogo zgrešenih zicerjev, ker igralci skoraj niso več navajeni metati bliže košu. Ko smo pred 50. leti trenirali košarko, smo po treningu v parih zmetali še po 100 metov. Eden je podajal, drugi je ob stalnem gibanju okoli rakete, metal na koš. Pazili smo, da smo se vedno tik pred sprejemom žoge postavili pravokotno na koš in se ob sprejemu žoge sonožno odrinili in v enem samem gladkem gibu metali. Tako smo osvojili tehnično brezhiben met. Sedaj se pa večina naših skoraj ne vzdigne od tal. Pri takih metih pa je vedno prisoten trenutek oklevanja, ki povzroči v večini zgrešen met.
Kollerik
12. 09. 2023 09.28
+2
Maš najboljšega na svetu in še nekaj dobrih in nato imaš samo sedmo mesto. Sekulo in unga rjavca bi blo treba nagnat že lansko leto po tistem bedastem debaklu s Poljsko, ko so pobje šli špilat skoraj direk iz fešte.
cekinar
11. 09. 2023 17.26
+5
jaz pravim ,da bi z zdravim čančarjem ,pa z izkušenim Zokijem in morda kakim Tončkom (Randolphom) bili kos vsaj Kanadi,če ne tudi Nemčiji.Seveda z drugim selektorjem.Toda vse to so le sanje.
Jani.
11. 09. 2023 17.13
+3
Če bi bil Zmago še pri zdravju za selektorja bi imeli obrambo kot kitajski zid! Tako pa je bilo kar je bilo. V tem oziru dobro. Strinjam se z njegovo oceno. Sekulić in Erjavec pa ne bi smela vztrajati.
Betuul
11. 09. 2023 16.46
+4
Zdaj če je g. Sagadin od 🏀⛹🏿stroke ; videl in podal oceno naših ob7.mesto! Pol naši ⛹🏼pebi niso tak švoh špilal! Ni kaj! 🍺nazdravje in 👏športni bravo
bojer
11. 09. 2023 16.36
+7
Sedmo mesto v svetu je povsem zadovoljiv in dober rezultat. Toda z vsemi takimi in drugačnimi hvalami na račun kapetana, je rezultat porazen.
Trembalajek
11. 09. 2023 16.26
+8
7. smo bili že leta 2014, zato letošnja enaka uvrstitev z Dončićem v ekipi ni nek napredek.
Majzelj
11. 09. 2023 16.05
+5
Bine Prepelič pohvalno. Kljub mladosti in brez izkušenj je igral odločno in se kosal z najboljšimi. G. Dimec pa naj pogleda centre v slovenskih amaterskih ligah pa bo videl, da jim ni kos. Ni fizično in še manj mentalno sposoben za taka tekmovanja.
KrTakoNeki
11. 09. 2023 14.40
+5
...mi smo z stanjem, kakršno je, dosegli sigurno zadovoljiv maximum... Izgubili smo proti prvakom in tretjeuvrščenim, kar je nekako obliž na rano, da nismo izgubili proti kakšnim luzerjem... Me pa boli dejstvo, da bi lahko z Goranom Dragičem naredili en korak dlje in bili realno v stiku z medaljami... Škoda je seveda Čančarja, če bi bil še on, bi bile možnosti še bolj realne ampak pokodba je pač poškodba... G.Dragič pa roko na srce, izgubil je svoj vtis, lahko mu zamerimo neigranje, tako kot si je to prislužil pri Srbih Jokič... Oni bi bili z njim danes verjetno prvaki...
Maxx365
11. 09. 2023 15.23
+16
Velika razlika je ali nočeš igrati za svojo reprezentanco ali pa pri 37 letih zaključiš reprezentančno kariero. Goran je svoje za Slovenijo nedvomno dal.
brezcasni
11. 09. 2023 16.38
+2
Dragič je prvic prestar drugič pa bi poleg njega potrebovali centra ki ve kaj dela na igriscu ,brez gibljivih ,močnih centrov ki zaustavljajo prodore ,skacejo po zoge reprezentanca ne more upat na super uspeh
medusa
11. 09. 2023 13.59
-5
Dobro bi lahko rekli edino in edino v primeru ,da nimamo dveh top šampijonov v ekipi !!! Tko pa ne mi ti dobr! En velk nč!
mišelin
11. 09. 2023 13.48
+8
NAJBOLSI TRENER VSEH CASOV V SLOVENIJI Z AVTORITETO ... S SAGADINOM BI SE S TAKO EKIPO IN DONCICEM BI SE PA TUT KOLAJNE OSVAJAL . SAGADIN ZA TRENERJA
aljoteam
11. 09. 2023 14.42
-9
Trener za povsem drugo generacijo, tale nova generacija ga NIKOLI ne bi poslušala... Rabiš drugačen pristop, bolj podoben Sekuliču dejansko...
Švejk 123
11. 09. 2023 13.37
+1
Če ostanejo Dimec, Blažič, Dragič in Sekulić smo čez 4 leta lahko svetovni prvaki. 🤣🤣🤣🤣
Mirko Igor
11. 09. 2023 13.30
+8
Bo, verjamem da ta generacija ni rekla zadnje besede. Tudi Donke zori. Ob selektorju z znanjem in avtoriteto bo.
INAZ
11. 09. 2023 13.17
+11
Čisto ok je bilo.
G. Papež
11. 09. 2023 15.15
+3
Glede na zaključek Kanadčanov in Nemcev, ki so bili za nas usodni - se strinjam s tabo.
Anion6anion
11. 09. 2023 13.10
-6
Kako pa kaj vloga statista z. Dragića? Je dobro stal pod košem?
Cupko
11. 09. 2023 13.12
+5
Cupko
11. 09. 2023 13.09
+14
S Sekuličem več kot to, ne moremo doseči. Oba z Erjavcem morata spokati, ne pa, da le ta predlaga, še en mandat za trenerja, ki nima avtoritete.
Cupko
11. 09. 2023 13.13
-3
Trener mora biti tujec, ampak ne iz Balkana
rCharles
11. 09. 2023 14.12
+6
balkan ima dalec najbolse trenerje v kosarki, niti blizu drugi
Cupko
11. 09. 2023 14.24
+1
Vendar nimajo avtoritete. Poglej odbojkarje, pa lansko olimpijo in celje v nogometu
big brother
11. 09. 2023 13.07
+8
Sagadin je med vrsticami povedal, da je Dončič spet uničil prvenstvo, ker je soliral, imel 30% met, metal žoge, ki so jih drugi priborili, drugi pa se niso dobro razigrali, saj tudi ko njega ni bilo notri je igra padala kot z njim ali tekla kot brez njega. Vse to kar sem jaz trdil celo prvenstvo tu gori in bil obmetavan z minusi. Torej dejstva ljubčki dragi so dejstva...To je timski šport ne skos v daljino ...vsak mora dat 10 pik pa je zmaga tu...
mareee5
11. 09. 2023 13.08
-1
big brother
11. 09. 2023 13.08
+3
8/20 je kolko? Ne glej ti skupni met ko so prosti meti. Trojkee še 30 ni mel
big brother
11. 09. 2023 13.09
+4
big brother
11. 09. 2023 13.10
+3
pa še ko je biu živčn je velik žog zgubu
mareee5
11. 09. 2023 13.10
+4
kdo pa ?Dimec, Glas,Samar, Nikolic, Hrovat , B.Prepelič , Čebašek ? niso to igralci ki bi lahko kaj sami skreirali in dajali po 10 točk na tekmo.. Ostane še LD, Prepelič , Toby , in Zoki (daleč od svojih najboljših let)
mareee5
11. 09. 2023 13.25
+0
FG :7.6/17.9 42.7% 2.PTS : 4.8/9 52.8% 3 PTS : 2.9/8.9 32.4% 8.9/11.5 77.2%
mareee5
11. 09. 2023 13.25
+2
Maxx365
11. 09. 2023 13.57
+1
Prosti meti se ne štejejo v skupni met, pametnjakovič.
mareee5
11. 09. 2023 13.03
+7
Normalno da se vrti vse okoli Dončiča.. zadnjo tekmo je imel nekaj casa poleg sebe v igri se, Nikoliča, Čebaška, Hrovata, Dimca !! Pa naj kdo pove, kaj si lahko katerikoli med njimi skreira sam.( Ne da samo čaka na trojki podajo-in takoj šut ) ??? Ga ni trenerja na tem svetu, ki lahko dela čudeže s tako povprečno ekipo
Maxx365
11. 09. 2023 13.59
+10
Točno to. Ne glede na to, koliko eni pljuvajo po Dončiću je dejstvo, da če ga vzameš iz enačbe, ostane ena podpovprečna ekipa, ki sploh ne sodi na SP, tako kot Hrvati recimo niso sodili.
mptour
11. 09. 2023 13.02
+2
Se popolnoma strinjam.
vel.klovn
11. 09. 2023 12.55
+7
S Sekulicem je to plafon, za kaj več bo treba pripeljati boljšega stratega
Ivan Kostanjšek
11. 09. 2023 13.03
+9
...mi imamo več težav. Ena je vsekakor trener brez avtoritete, druga težava je pozicija centra, nimamo pravega centra, tretja težava je Dončičev temparament, četrta težava pa je, da potrebujemo še enega nosilca igre, kar je bil včasih G. Dragić.
Maxx365
11. 09. 2023 14.01
+8
Jp. Kaj sploh ostane od ekipe brez Dončića? Brez njega SP-ja, EP-ja ali Olimpijskih iger sploh ne bi videli, razen po televiziji.