Košarka

Dončić ima v bitki z Youngom 98 odstotkov možnosti za osvojitev ROY

Ljubljana, 05. 04. 2019 16.45 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
M.G./Ž.L.
Komentarji
51

Najbolj prepoznavni ameriški športni medij ESPN je ob zaključku aktualnega rednega dela sezone lige NBA pripravil preglede sezone in v svojem izboru napovedal dobitnike nagrad. Nagrado za novinca leta (ROY) je pripisal slovenskemu reprezentantu Luki Dončiću. NBA bo sicer zmagovalce nagrad objavil 24 junija.

"Izjemen zaključek sezone Traea Younga ni dovolj, da bi nadomestil prednost Luke Dončića. Skozi celotno sezono je Luka kombiniral učinkovitost, porabo žog in zadevanje metov v neobičajnem slogu za igralca te starosti," so zapisali pri ESPN, kjer so pripravili simulacijo glasovanja, v katerem je Dončić dobil 194 glasov, Young pa 116, pri čemer je Dončić kar v 92,5 odstotkih bil postavljen na prvo mesto glasovnice, Young pa v preostalih 7,5 odstotkih. V možnostih za novinca leta sta torej realno le dva košarkarja, ESPN pa je v napovedi izračunal, da ima Dončić kar 98 % možnosti za osvojitev lovorike, medtem ko Young le 2 %.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

V preostalih kategorijah je za trenerja leta največ glasov dobil Milwaukeejev Mike Budenholzer (136 točk), za najboljšega šestega moža (igralca s klopi, op. p.) jih je največ prejel košarkar LA Clippersov Lou Williams (142 glasov), za igralca, ki je najbolj napredoval, so pri ESPN izbrali košarkarja Toronta Pascala Siakama (148 glasov), najboljši obrambni igralec po njihovi napovedi je Rudy Gobert (Utah, 108 glasov). Najbolj tesna bitka bo, sodeč po napovedih ESPN-a, pri odločitvi za najkoristnejšega igralca rednega dela (MVP), in sicer med Milwaukeejevim Giannisom Antetokounmpom (158 glasov) in Houstonovim Jamesom Hardenom (151 glasov). Kljub temu v napovedih več možnosti pripisujejo Grku (68 : 32 %).

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

resnicaosvobaja
06. 04. 2019 09.11
+9
brusilec prosim definiraj "drugo polovico sezone". Do 1.3.2019 je bil zadaj za vsak mesec posebej. Z marcem je prišla tekma , ki je trajala 68 minut in je dal 49 točk. Če jo zanemarimo( igral je 56 minut) je precej bogi in ima več samo asistenc in izgubljenih žog. Statistika aprila pa spet v rahli prednosti Luke
resnicaosvobaja
06. 04. 2019 09.11
+8
Dončič vs Trae v aprilu na tekmo +3,66 točke +7 skokov -2 asistenci
Sentis
06. 04. 2019 08.10
+21
Edino kar mu lahko odvzame naslov je to, da ni američan.
brusilec
06. 04. 2019 08.29
-14
najprej.. drzim pesti za Luka, ker mu privoscim in upam da bo naslednja sezona se boljsa,.. ampak ja, dobil je vecino glasov, ampak po statistiki nista z traejem skoraj nic narazen .. trae ima drugo polovico sezone dalec boljso od Luka..
Maximus
07. 04. 2019 12.49
+6
Bo treba še enkrat v šolo, ampak tokrat ne špricat brusilec.
Manandi
05. 04. 2019 21.31
-2
Legendarni LEGENDARNI Shaquille O'Neal NAJBOLJŠI 'To je Giannis Antetokounmpo O Dončiču nič slišal..za Gianisa pravi SUPERMEN..
Lock Down
10. 04. 2019 13.17
+1
resnicaosvobaja
05. 04. 2019 21.17
+32
b434241 ne vem kaj naj rečem, nekaj stvari, ki si jih omenil drži, razlogi za to pa so verjetno tudi tehtni...Za Dončiča, ki je predvsem leto mlajši , je bil najbrž večji šok priti v NBA , kot za novinca iz Amerike. Younga prvih 15-20 tekem niso ignorirali soigralci in ga celo odrivali za lastno statistiko, Young ni preko noči menjal kompletne prve peterke s katero je Luka igral na 35 tekem,dva najboljša pri Dallasu sploh ne igrata, tako očitnih nedosojenih prekrškov nad Dončičem so deležni redki, Dallas je ekipa z najnižjim proračunom lige,pokrivata ga dva igralca, že za sam sprejem žoge se mora potruditi, Young ima večino metov prostih, število metov za 3 ob izeku časa preko sredine,...Jaz sem si septembra želel le , da bi mu čudežno uspela polovička zdaj dosežene statistike...
resnicaosvobaja
05. 04. 2019 20.00
+32
Ambient je povedal da lahko Luka lahko iga 4 pozicije, pogojno tudi 5
resnicaosvobaja
05. 04. 2019 20.00
+25
Smešno
05. 04. 2019 18.51
+65
Luka je Wonderboy, je Magic, je El-Matador.. in je predvsem NAŠ - SLOVENSKI !!! Če pa tudi spoštuje in ceni očetove prednike, pa je samo pohvalno in nikakor narobe. Bravo Lukec držimo pesti za te!
Smešno
05. 04. 2019 19.00
+55
Bravo mama Poterbin, čudovitega sina ste vzgojila!
resnicaosvobaja
05. 04. 2019 19.33
+22
+++ Ampak se ne morem strinjati s tvojim nickom !
Smešno
05. 04. 2019 20.20
+6
razocarani
05. 04. 2019 18.36
+17
ha ha ha ,,ja če bi bil dončič dvojno pečen taako pa bo tistih 2 % dovolj za tega američana ,,tudi to je amerika
resnicaosvobaja
05. 04. 2019 18.20
+36
Luka je zaklenil svojo statistiko na 20 točk, 7 skokov in 5 asistenc, pa lahko na zadnjih 4 tekmah ves čas grizlja čips v raketi. Res pa je , da je Trae najboljši novinec iz Amerike
NeukrotljiviNoj
05. 04. 2019 17.55
-172
Spet ta Dončić. Koga briga ta naduti srb. Ob debiju za reprezentanco je glasno prepeval pesem sinana sakića - sudbina me na put šalje
www.jaz
05. 04. 2019 17.59
+71
krneki_123
05. 04. 2019 17.51
+37
Kakšna bitka neki, samo po asistencah je Young spredaj. Umetno ustvarjena napetost.
brusilec
05. 04. 2019 19.08
-35
ni vse v cifrih .. trae je boljsi team leader ..
brusilec
05. 04. 2019 19.11
-20
dalec spredaj? ? v cifrah ne dalec ampak zelo zelo skupaj .. med novinci sta vsepovsod zelo skupaj ..
brusilec
05. 04. 2019 19.45
-4
ce pa ne znate cifer brat.. pa verjamete v pravljice .. :) ja, vsak si zeli, in najverjetneje bo Luka zmagal, .. ampak za las ..
Ramloc223
05. 04. 2019 17.31
+119
Vsem ki imajo vsaj 5% pameti kar se tice kosarke je jasno da je en in edini ROTY Luka! Dejansko smilite se mi tisti kateri ga konstantno tlacite v poden in govorite cez njega! Luka je genij kosarke! Pri 20 letih je dosegel kar mi ne bomo v celem zivljenju! Zaradi njega se spreminja fransiza v vrednosti 2 miljard! Zaradi njega je Dallas povecal gledanost za 80%, zaradi njega se caka na dres vec mesecev ker jih ne morejo natiskati! In ja...luko primerjajo z Magicom in Jordanom medtem ko Younga pa z Luko! Lahko smo veseli da zivimo v casu ko Luka igra!!
brusilec
05. 04. 2019 17.41
-59
No hallo .. dej pejd pogledat mal sstatistiko... Trae in Luka imata skoraj identične številke. Ponekod ga Trae kr lepo prehiti, predvsem ima več podaj na igro in na splošno je bolj spreten, ker je tudi malenkost manjši. Seveda pa navijam za Luka... ampak ne pa pisat kr tko na pamet, bodi malce objektiven
brusilec
05. 04. 2019 17.45
-23
in da nebi rekel .. v prvi polovici je bil Luka boljši, v drugi pa Trae
Balki30
05. 04. 2019 17.46
-19
Vse to je res...jas mu prvosscim....ker je dost bolsi od traea.....ampak je prsu kot profi....treba je bit objektiven...pa to
Ramloc223
05. 04. 2019 17.53
+5
Ne govorim na pamet in lahko ti recem da sem gledal 80% vseh tekem dallasa v letosnji sezoni! Lahko ti tudi posljem post v katerem sem napisal se pred menjavo da se more dallas znebiti kovaca, tower of power in robina hooda v kolikor zeli drugo leto kaj narediti. Statistika je pa kot bikini, veliko pokaze vendar najbolj pomembno skrije!
Ramloc223
05. 04. 2019 17.55
+24
In verjemi...v nba ni menedzerja kateri bi postavil traea pred luko...ni ga! Luka lahko iga 4 pozicije, pogojno tudi 5, Young samo eno!
brusilec
05. 04. 2019 19.06
-17
trae igra zadnje tekme vse nad 30 tock in ima drugo polovico sezone boljso .. plus, on potegne vse soigralce v plus, tako kot Luka, ampak se malo bolj, ker je boljsi vodja igre.. jst drzim pesti za Luka, mu privoscim .. ampak borba ni bila lahka..
Uporabnik1152447
05. 04. 2019 19.16
+5
Spredaj je tudi po učinku na ekipo (on-off) statistika. Dallas je z Lukom za 5 pik slabši na 100 žog (posessions), Atlanta pa za samo 4. Gledano izključno na statistiko, oba rookija delata svoji ekipi slabši. Tko da, če se sprašujete, zakaj Dallas z Lukom kar naprej izgublja, je treba samo pogledat, kaj počne Dallas, ko je Luka na terenu, in kaj počne, ko ga ni. Žoga je samo ena in če ima en igralec v rokah žogo večino časa in on odloča, imajo pač drugi igralci manj šans. Ja, saj ima osebno statistiko (skokov, točk, asistenc) res najboljšo v ekipi, ampak kaj, ko ti da nasprotnik 5 več pik, ko si na terenu, kot če te ni ( zaradi slabe obrambe ). Ofenzivno pa Dallas ne pridobi nič, če je Luka gor. Off rating brez Luke je 109.8, z njim pa 109.6. Nasprotnik da 113 pik (na 100 pos.) če je Luka na terenu, če ga ni, pa 108. Podobno negativno razliko dela tudi Trae, ampak on ima namesto -5 razliko -4. Bo pa Luka seveda lažje nadoknadil svoj manjko v obrambi v naslednjih letih (rookiji so na splošno slabi v obrambi), Trae pa malo težje, ker je nizek in to zna bit velik problem (čeprav pri S. Curryju ni tak problem). Sicer me boste hejtali, ampak Luka je s svojo ekipo izgubil 16 od zadnjih 18 iger, ki jih je igral, vmes je pa Dallas zmagal 3 od petih - ko njega ni bilo v igri.
Uporabnik1152447
05. 04. 2019 19.17
+4
Vem pa, da se nba komentatorji pokakajo na tole on off statistiko. Če bi jo upoštevali, bi bili samo Kevin Durant, S.Curry in morda Giannis v igri za mvp, ampak oni na polno hypajo Jamesa Hardna. Sej ima veliko pik in vsega, samo tudi ves čas drži žogo. In če bi kdo drug dobival žogo, bi tisti drugi dal več pik.
Uporabnik1152447
05. 04. 2019 19.21
+0
Recimo lanska rookija, Ben Simmons in Donovan Mitchell, sta dobro vplivala na ekipi. Z njima je bila ekipa za nekaj pik boljša. Letošnja rookija pa ravno obratno, hype pa tak, kot da gledamo prerojenega Jordana. Samo pač košarka se ne zmaga z dosegom največjega možnega števila točk in skokov, temveč tako, da imaš več točk, kot nasprotnik. Zato štejeta obramba in napad. Vem, da boste dajali minuse, ampak sam sem se naročil na nba in sproti gledal vse tekme (ponoči). Zadnje 2 meseca se nekako ne da več gledat, edina tekma, ki se jo je dalo gledat, je bila proti GSW, ostalo je bilo pa poraz za porazom. Porazi pa pač niso zanimivi, highlightsi, ki jih lahko gledate sredi dneva, pa ne povejo vse slike.
RUBEŽ
05. 04. 2019 17.29
+11
Upajmo da bo tudi na koncu takoj.
yastoo
05. 04. 2019 17.24
+41
Glede na to, da so pred sezono nekateri v NBA tako podcenjevali sposobnost Dončića bo res krasno, da jih bo s to nagrado totalno zabil. Več kot zasluženo.
Zelena Viola
05. 04. 2019 17.18
-11
Ce Lukane dobi ROY potlej pa RES neham gledat NBA in zazgem vse svoje drese!
brusilec
05. 04. 2019 17.20
+30
tvoj izgubljeni presledek je na zelo ponesrečenem mestu .. :)
Ramloc223
05. 04. 2019 17.34
+15
Ko bos zazigal me prosim poklici da snemam! Ne upas!! Amen:)
Balki30
05. 04. 2019 17.02
-55
Lukec je bolsi....ni pa rookie...ker je v nba prsu kot profi....pa to
gregggegg2
05. 04. 2019 17.05
+40
gregggegg2
05. 04. 2019 17.06
+33
v bistvu je tko kot da bi za ostale americane rekli da niso rookiji ker so ze igrali college lige. pac mi tega nimamo zato je fnt igrou evroligo, kar ze dost pove o njem
Balki30
05. 04. 2019 17.09
-23
Balki30
05. 04. 2019 17.15
+3
Seveda... pomeni da ce damo 30 letnega profija iz evrolige v nba....bo rookie....ker je prvic v nba...pa to
brusilec
05. 04. 2019 17.24
+21
Balki ... preberi si definicijo Rookija. Luka je prvo leto v NBA in to je važno.. nihče od njih ni prvič igral profesionalno košarko.
yastoo
05. 04. 2019 17.27
+13
Kot da v NBA dajo kaj na Evroligo, za njih je ta liga nepomembna, zato so Dončića tudi podcenjevali. Ampak kot argument, da nagrade zaradi evrolige ne bi dobil bo pa kar naenkrat dober, al kaj?!
brusilec
05. 04. 2019 17.28
+3
ja, dejansko so rookiji stari tudi 25 in tudi 29 let, malo pobrskaj na netu .... mislim da pa nad 30 nima šans da pride noter.. možnost poškodb se veča z starostjo
andrej2004
05. 04. 2019 17.44
+14
Miloš Teodosič je letnik 87 in je v LA Cliperse prišel 2017. Torej rooky pri tridesetih.
andrej2004
05. 04. 2019 18.16
+1
Minus na moj komentar ni potreben. Sem pač napisal, kar je pač dejstvo.
Maxx365
05. 04. 2019 19.34
+8
Kako Balki profi, če je pa Barkley še lani poleti komentiral, da je Luka igral v neki tretjerazredni ligi, torej že ni mogel biti takšen profi.
andrej2004
05. 04. 2019 19.47
+4
Max. Barkleya ne bi preveč resno jemal, kar se takih izjav tiče. Moramo pa vedet, da so tudi črnci rasisti in ne marajo belcev, ki preveč posežejo na kao " njihovo" področje.
resnicaosvobaja
05. 04. 2019 20.04
+8
Njihovo znanje je omejeno strogo na Ameriko in če v si Ameriki najboljši si za njih svetovni prvak. Barkley je stresal neumnosti, ampak se mu je med prvimi opravičil
NisteResni
06. 04. 2019 13.13
+4
Barkley je zdj njegov najvecji zagovornik, posul se je s pepelom in eden prvih Luki priznal veličino.