Košarka

Dončić: Sedaj morava z LeBronom prevzeti odgovornost

Orlando, 25. 03. 2025 06.43 | Posodobljeno pred 20 dnevi

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Luka Dončić je bil na druženju s sedmo silo po porazu v Orlandu močno poparjen. Kako tudi ne. Jezerniki so odigrali slabo tekmo, še posebej v drugem polčasu, ko so domačim dovolili, da hitro naredijo odločilno razliko. Ekipa iz mesta angelov je izgubila tretjič zapored, kar je slaba napoved pred zadnjimi tekmami rednega dela, ko bodo lovili čim boljše izhodišče pred končnico. "Bili smo katastrofalni. Tako se ne igra na gostovanju. Preveč je bilo oscilacij in domači so vzeli ponujeno," je prepričan 26-letni prvi strelec gostujoče ekipe, ki ga z jezerniki čaka peklenski teden. V sredo bodo gostovali v Indianapolisu, v četrtek v Chicagu, v soboto pa še v Memphisu.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Luka Dončić je bentil na novinarski konferenci po (nepričakovanem) porazu v Orlandu. Kazal je s prstom nase, opozoril tudi na zelo slabo ekipno delo v obrambi, predvsem v drugem delu. 

Luka Dončić ima v tej sezoni povprečje 27,7 točke, 8,5 skoka in 7,8 podaje ob 44-odstotnem metu iz igre.

Domači so z odlično tretjo četrtino (32:16) razorožili jezernike, ki so tokrat nastopili s skorajda vsemi razpoložljivimi močmi, kar je še posebej boleč podatek ob porazu proti Magicu. "Naša prepoznavna agresivna obramba nas je krasila na obroke. Preveč smo oscilirali skozi tekmo in bili za to kaznovani," je prepričan prvi strelec svoje ekipe, ki je ob zelo solidnem metu dosegel 32 točk. 

Luka Dončić vs Orlando
Luka Dončić vs Orlando FOTO: Sofascore.com

"Biti bi moral boljši v obrambi. Vsi mi bi morali dati še kaj več v obrambnih nalogah. Prejeti 32 točk v eni sami četrtini je absolutno preveč," je prepričan Ljubljančan, ki je dobro vodil ekipo v prvem polčasu, ko so gostje večinoma vodili in imeli še ob polčasu minimalno prednost. Nato je prišla tretja četrtina in Lakersi so potegnili ta kratko. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Kot da iz garderobe ne bi prišla ista ekipa. Bili smo porazni, kaj porazni, katastrofalni. Tako se ne igra v obrambi. Ta segment je odvisen od voljnega trenutka, ki v nadaljevanju obračuna ni bil na nivoju," je še videl Luka Dončić, ki je prepričan, da se bodo jezerniki hitro vrnili na pota izpred meseca ali dveh, ko so nizali zmage in bili zares impresivni v vseh segmentih košarkarske igre. "Treba se je vrniti k predstavam, ki smo jih kazali med tisto serijo osmih zmag v nizu. Igrali smo agresivno v obrambi in to celo tekmo," je dodal Ljubljančan, ki se zaveda, da Kalifornijci tudi po vrnitvi LeBrona Jamesa ne najdejo prave forme.

Luka Dončić je v napadu dobro vodil ekipo iz mesta angelov, a v nadaljevanju obračuna v Orlandu je povsem zatajila obramba.
Luka Dončić je v napadu dobro vodil ekipo iz mesta angelov, a v nadaljevanju obračuna v Orlandu je povsem zatajila obramba. FOTO: AP

Dončić verjame, da je vrag odnesel šalo, da so se prižgali vsi alarmi in da bo na preostalih 10 tekmah rednega dela ekipa spet prava. "Prehitro smo bili zadovoljni  s tisto pozitivno serijo in tega si ne smemo dovoliti v tem delu sezone. Tokrat smo dobro igrali le v prvem polčasu, obramba je bila zelo dobra." 

Orlando Magic vs Los Angeles Lakers
Orlando Magic vs Los Angeles Lakers FOTO: Sofascore.com

Nato pa, kot da bi nekdo ugasnil luči, saj je na parket pritekla druga ekipa. "Preveč smo izkušeni, da bi si lahko dovolili takšno predstavo, kot je bila ta na začetku drugega polčasa," je na novinarski konferenci po porazu v Orlandu povedal Dončić in dodal, da bosta morala z Lebronom Jamesom zdaj prevzeti odgovornost. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Ne bom bežal od odgovornosti. Mislim, da lahko z Lebronom povlečeva voz v zaključku sezone. Ker si tekme sledijo v hudem tempu, pravega časa za objokovanje po porazu ni. Gremo po zmago v Indianapolis," pa je za konec pogled usmeril naprej Luka Dončić. 

Izid, liga NBA, redni del:      
Orlando Magic - Los Angeles Lakers  118:106 (26:30, 32:30, 34:18, 26:28)  
Luka Dončić 32 (9:22 iz igre, 4:10 za tri, 10:11 prosti meti, sedem skokov, sedem podaj, tri izgubljene in ena ukradena žoga v 38 minutah).

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (57)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Banion
25. 03. 2025 16.59
+2
no če je kdo prvak NBA v izgovorih je to dončič. Je že začel jokcat, se izgovarjat, naj raj eigra tudi malo v obrmabi ne smao da mu gr eza neke rekorede pri doseganju točk. Me zanim akako dolgo ga bodo prenšali
8282
25. 03. 2025 16.21
-2
Mi lahko nekdo razloži zakaj vsi sovražite Dončiča? Če vam tako ni všeč zakaj potem berete članke o njem ali pa jih celo komentirate? Vsi mislite, da imate prav z vsemi tupimi trditvami?
Banion
25. 03. 2025 17.01
+1
kdo ga sovraži? samo bedasto se nam zdi to večno nabijanje o dončiču ob tem ko je svet pred razsulaom. Žal smo prenasičeni, če ga kdo tako obožuje naj bere amriške medije, aja tam ga ne hvalijo
26040404
25. 03. 2025 19.35
+1
kdo ga sovraži?sam nismo vsi take ovce kot ti in slepo ne sledimo hvalospevom tega portala...Pišemo realno,če je za pohvalit se pohvali,če ni bomo pa zapisali tud kakšno kritiko..In naše pripombe so več kot očitne ,ker razmišljamo s svojo glavo...
Anion6anion
25. 03. 2025 16.01
+3
Čevapčiči in poli salama niso za vrhunske športne dosežke.
dule100
25. 03. 2025 15.14
+8
Pošteno priznajmo! Tudi v reprezentanci, Dončić ni bil neki presežek!
dule100
25. 03. 2025 15.07
+7
Kmalu bodo tudi v LA-ju spoznali, zakaj se ga je Dallas rešil! 😂
Lojze Biber
25. 03. 2025 13.19
+5
Premalo čevapov
vrtnar _
25. 03. 2025 15.01
+3
inside1
25. 03. 2025 12.53
+3
od začetka je igral obrambo, zdaj pa čedalje manj.....
Anion6anion
25. 03. 2025 12.04
+3
A ni to samo še en nepomemben poraz?
dule100
25. 03. 2025 11.38
+12
Dol mi vis, Le Broon in dončić!
Evro
25. 03. 2025 11.29
+6
Luka magic je skoraj potopil Dallas sedaj mu pa odlično uspeva da bo potopil še LA. Saj skoraj ne zmagujejo več odkar je prišel v LA. Tudi njegovi izgovori zakaj je zgubil so zmeraj iste floskule. Kolikor dolgo je že v tem biznisu bi pa že kaj moral vedeti o košarki. In pop tv, spet je dobila zaušnico.
STDB
25. 03. 2025 12.19
-3
S čim misliš, da je Luka 'skoraj' potopil Dallas? Zakaj si mnenja da bo potopil LA? Kaj to pomeni 'skoraj' ne zmagujejo več (maš kake podatke v smislu brez Luke / z Luko). Kakšne izjave / izgovore bi ti pričakoval v telih intervjujih za medije? Kaj konkretno bi Luka že moral vedeti o košarki? Ali ti pač morda le Luka in košarka grejo na živce, pa zato trolaš?
tekač
25. 03. 2025 11.28
+2
Dončič, fitnes in tempo treningi zahtevajo žrtve. Luka je zmatran in nemore. Zdaj se je začel garanje. Bolje porazi v ligah kot v play off. Boriti se bo treba in to pod pritiskom. Zdaj bomo spoznali pravega Dončiča....
puspan
25. 03. 2025 11.26
-1
Torej le ni tako prazno besedičenje, da je bil s tem dejanjem prestopa Lukov zenit že pred nekaj časa presežen. Sedaj bo lahko kmalu užival svoje življenje brez diet in ostalih omejitev, saj finančno ni več odvisen od nikogar.
Ici
25. 03. 2025 11.03
+2
Kako pa kaj igrajo pri Dallas Mavericksih? Celih sedem let, od 2018 do 2025 smo vsak dan prebrali od 3 do 5 člankov o tem NBA klubu. Kako to, da so kar poniknili iz tega portala?
STDB
25. 03. 2025 12.24
+0
Ne vem zakaj se pritožuješ. Če ne veš kako igra Dallas, potem te Dallas očitno ne zanima. Zakaj bi potem rad bral novice o Dallas-u? Če te novice o Dončiču ne zanimajo, je najlažje 'poniknit' mimo teh novic, pa še pod stresom ne boš.
Vinkll
25. 03. 2025 11.03
+1
Lukec je zmatran.
FERDO9
25. 03. 2025 11.00
+5
Kakšno "odgovornost" pa bo prevzel? In kaj sta si onadva prišepetovala - to je svetovna senzacija??? Za koga pa?? Za svet sigurno ne - kot piše! Pa dajte že prenehat o tem tipu - naredite anketo koliko ljudi , ki jih imate tu - koliko ljudi to zanima - ko boste videli rezultat boste še za nazaj vse pobrisali!
STDB
25. 03. 2025 12.28
-2
Odpri oči! Za portal je merodajno le to, koliko ljudi klikne na novico in morda še kaj pokomentira. Pa si poglej, npr., število komentarjev pod temi članki o LA in Dončiču, pa primerjaj npr. s tistim o zmagi Gajserja. Kljub vsemu nenehnemu pritoževanju je očitno, da ljudi veliko bolj zanima poraz LA in Luke, kot pa zmaga Gajserja. Kako to lahko popraviš - enostavno ne klikaj na novice o Dončiču in ne komentiraj pod njimi. Klikni raje na novico o zmagi Gajserja in komentiraj tam.
Misolinjo
25. 03. 2025 10.26
+5
A je ta najboljsa NBA obramba, kot ste tukaj pred 3 dnevi pisali? MUAHAHAHAHAHAHA
titomeni
25. 03. 2025 10.37
+1
Od januarja do marca je bila. V marcu je 19. Ce se ne vzamejo v roke mislim da bo se padla
26040404
25. 03. 2025 09.24
+11
Ta Dončič ne da ne igra obrambe,njega v obrambi sploh ni...On se kar odmika od igralcev...Katastrofa...Vsako tekmo nameče tistih 30 pik ob katastrofalnem metu in vedno prevzema odgovornost...kakšno?On je daleč,daleč od najboljših igralcev v NBA...
STDB
25. 03. 2025 12.37
-3
Ok, kdo so potem najboljši igralci v NBA? Da malo pogledamo njihovo statistiko. Pa to o obrambni igri Luke si malo poglej kakšne analize ... boš hitro ugotovil, da sploh ni slab obrambni igralec. Jasno je, da ne sodi med dobre obrambne igralce in to se v ekipi od njega tudi ne pričakuje. Luka gara v napadu (ja, strinjam se, da met iz igre trenutno peša), tisti trije, ki garajo v obrambi pa se postavijo v kot na trojko in čakajo, če žoga do njih pride.
26040404
25. 03. 2025 14.01
+3
OK,greva takole, najprej si poglej današnjo tekmo in gibanje luke v obrambi...V trenutku ko mora prevzeti igralca,ali ko je blokada sploh ne ve koga naj drži...Teče pod kos in zapira prostor.Igralca nima pokritega nikogar..Poglej si par situacij s tekme..V duelu ena na ena ga premakne čisto vsak...Edino kar dobro dela v obrambi je jezikanje sodnikom za čisto vsako stvar-za vsak kontakt-tako v napadu kot obrambi..Tam je najboljši..V napadu popolnoma nerezonski šuti za tri točke...Zadane noro trojko,pol jih pa 5 zmeče mimo,k bi jih moral zadet...Edino kar mu je treba priznat je organizacija napada in asistence...To bi moral delati več in manj metati na koš...Igralci boljši od njega SGA,Jokič,Durant,tud James je veliko bolj zanesljiv,Curry,...
STDB
25. 03. 2025 17.34
Ja, pride do situacije ko ne odigra dobro. Pa poglejmo današnjo tekmo še koga drugega razen Luke. A gremo kar do LeBrona - igralec, ki ga on mora pokrivati dobi žogo na trojki, LeBron, le dva koraka proč, pa s pogledom pospremi met (in koš) v stilu 'ajde mali'. Wagner (F.) je 'premetaval' Hayesa, LeBrona, DFS-a takorekoč kadar je hotel (pa še pri metu je bil). Zamujanja pri prevzemanjih je bilo, sploh v tretji četrtini, kolikor hočeš... Gabe, Goodwin, tudi Vanderbilt in DFS, pa seveda tudi Luka. Obramba LA poskuša zapirati 'drive' s tem da se 'zooža' in ko ni vse 100% žoga zaokroži in jih nasprotnik 'da na vtiljak'. Kljub vsem zgrešenim trojkam velja 40% met za boljšega (statistika Amijev pač). Jaz Luki bolj zamerim tiste zgrešene mete iz polrazdalje, tu ne sme biti pod 50%. Današnja tekma Luke zame sploh ni bila slaba. Seveda pa ne dobra. In od njega razumljivo pričakujemo več kot od npr. Knechta. Mu pa očitno 'stručkoti' v NBA zaupajo, če ne bi že na klopi ostal.
STDB
25. 03. 2025 17.53
+1
SGA-ju met v zadnjih nekaj tekmah hudo niha, od 24% (14% za 3) proti LAC do 72% (100% za 3) proti CHA. Boljši od Luke? JA, ampak ne kot si rekel daleč, daleč boljši. KD je v zadnjih tekmah odličen in za njega se strinjam, da je trenutno veliko boljši od Luke (pa malo spreglejmo, da ima tudi KD tam po 3-4 zgubljene žoge vsako tekmo). Jokič je MVP, boljši od vseh. LeBron je konstanto pri metu med 45-55%, za 3 pa hudo niha, včasih tudi čista nula. Je legenda ampak v trenutni formi tudi ni veliko boljši od Luke. Za Curry-ja boš presenečen - le na zadnji tekmi proti Torontu je imel met 75% (50% za 3) na nekaj tekem pred to pa hudo povprečno okoli 40% iz igre (35% za 3) in tudi on je uspel proti DEN nabrati 7 izgubljenih žog. Tudi Curry trenutno ni bistveno boljši od Luke.
26040404
25. 03. 2025 19.06
no evo,sva že bližje,ampak da ne bo pomote,tudi jaz ponoči vstajam in želim Dončiču vse najboljše,ampak povem pa naglas tisto kar vidim...Že če bi čisto ugasnil komunikacijo s sodniki,bi mu roko na srce veliko več piskali...Se pa strinjam ,da sta konstantno dva igralca okrog njega in mu velikokrat ne piskajo kot bi mogli...Glede tvojih procentov metov je to tko,kot bi pri nogometu štel samo gole in zgrešene priložnosti...Poglej tudi kakšen vpliv na igro imajo omenjeni igralci,ali se nerezonsko odločajo za met,pametujejo sodnikom....?Strinjam pa se tudi,da bodo Dončiču morali pripeljati 4 in 5-ko,če bodo želeli nekaj narediti...Do takrat pa bo lahko samo prevzemal odgovornosti...
Prototip
25. 03. 2025 09.23
+7
Dokler ne dobijo enega dobrega centra,da naredi red pod koši na obeh straneh,bo težka...
Zvedavi_norec
25. 03. 2025 09.09
+7
39% zelosoliden met? Po kakšnih kriterijih?
Nobody75
25. 03. 2025 09.05
-2
Kamor koli se pojavi ta debeljko se začnejo slabi rezultati.