Formula 1

Senna v formuli 1 že leta 2009?

Ljubljana, 01. 10. 2008 16.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Bruno Senna, ki je do sedaj dirkal v seriji GP2, naj bi že v prihodnji sezoni nastopil v formuli 1.

Bruno Senna
Bruno Senna FOTO: Reuters

Nečak legendarnega brazilskega dirkača Ayrtona Senne naj bi že v prihodnji sezoni dirkal v karavani formule 1. Senna je dobil ponudbe iz številnih moštev, ni pa se še odločil, kje bo dirkal v prihodnji sezoni. „Imel sem odlično sezono v seriji GP2, bilo je nekaj vzponov in padcev, ampak ko potegnem črto, sem povsem zadovoljen,“ je za Reuters dejal Senna. „Dobri rezultati so mi omogočili, da bi že v prihodnji sezoni lahko sedel tudi v dirkalnik formule 1.“

Brazilec se je tako pred časom že pogovarjal z moštvom Toro Rosso, ki pa ima za prihodnjo sezono že zapolnjena mesta v ekipi. „Toro Rosso je seveda eno izmed moštev, s katerim bi lahko podpisal pogodbo. Seveda pa so v igri še druga moštva,“ je za konec še povedal Bruno.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (48)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

firko
05. 10. 2008 19.12
ody.gal mene osebno je prepričalo,(pa ne trdim da je najboljši,ampak da je eden najboljših trenutnih voznikov)da je dirkač,ki si upa malo več,več tvega,vozi bolj agresivno,čeprov zato lahko plača visoko ceno.samo ne smeš gledati samo nato,da nima naslova,tud kimi ga do lani ni imel,pa massa ga tud nima.tud moštvo zaenkrat dela manj napak,le včasih se pri strategiji mal uštejejo. PUSS strinjam se s tabo,da je šumi res bil človek,ki je živel za formulo1,poznal je vsak delček avta.kot ti je že zzzevs povedu,je massa daleč od tega,da je najboljši voznik,tu se upam stavt,da so najmanj 4-je boljši od njega,če spremljaš f1 boš vedu kdo so to.a po tvojem mnenju,da je ferrari bistveno slabši od mclarna si pošteno ustrelu mimo.ve se,da je ferrari nekoliko boljši od mclarna,a vsak ima svoje prednosti in slabosti
Blaž Koren
05. 10. 2008 18.54
...Lejga...
05. 10. 2008 18.36
Jaz tukaj nekatere ne razumem kaj jih je prepričalo,da je Hamilton najboljši .
Blaž Koren
05. 10. 2008 17.01
Puss ti pa si zaj ustrelil/a mimo!massa najbloljši voznik?!prosim te lepo.sicer sam navijam za ferrari samo massa še zdaleč ni najboljši voznik!v dežju je popolnoma izgubljen!in takarat se pokaže, kdo je iz pravega testa.glede schumacherja se strinjam vse, tudi glede hamiltona.ne strinjam pa se, da je mercedes najboljši avto.ferrari je dober na enih prizoriščih, mclaren pa na drugih.in če potegnemo črto, sta oba tu nekje
Puss
05. 10. 2008 15.43
Vsi ste pametni in vsi veste..pa vam naj še jaz nekaj povem. :) Prvo kot prvo, Michael Schumacher je pojem formule 1. Edini dirkač, ki je cele dneve preživel s tehniki, popravlal svoj avto, vedno povedal, kaj ga muči ipd. Edini, k je imel na svoje volanu preko 170 funkcij (2x več kot jih imajo drugi dirkači)..tako da to lahko razčistimo takoj:) Naprei: Če že govorimo o Hamiltonu..jasno je, da je eden najbolših dirkačev, kar jih obstaja, kar dokazuje iz dirke v dirko(na dežni stezi je biu več kt 1min hitrejši od ostalih)..priznati je treba, da se vozi v trenutno daleč najbolšem avtu-Mercedes, ampak prepričan sem, da če bi biu samo v Renaultu ali kaj podobnega, bi vseeno dosegal izredno dobre rezultate. :) In čeprav navijam za Ferrari, mi je čist ql če je Hamilton kje bliz, ker takih talentiranih dirkačev že dolgo ni bilo v f1. :) Če še gremo naprei..najboljši voznik trenutno je Felipe Massa, kar je vsem jasno, vendar je dejstvo, da je Ferrari bistveno slabši od Mercedesa in prav to ga ovira :) Drugače pa je tudi Kimi izredno dober( kar na 10 dirkah je imel najhitrejši čas) vendar PREVEČKRAT naredi kakšno napako, ki ga stane točk..in to je to:) Pa lep pozdrav:)
...Lejga...
05. 10. 2008 00.09
Posluš apollo33 jeb.... se meni za Alonsa in Senno Ferrari je zakon.
apollo33
04. 10. 2008 20.49
ody.gal: apollo33 poglej BRUNO SENNA v f1 že leta 2009,ti pa tu razpravljaš o Hamiltonu pol ne vem če si tak poznavalec f1. Daj če znaš brati, poglej v zgodovino tega linka. Kdo pa je sploh prvi tu začel omenjati Hamiltona? Jaz ti samo odgovarjam, kar komentiraš. In drugič prej poglej zgodovino predno se oglasiš. In če že hočeš: Upam, da pride Bruno Senna v F1, in to k Renaultu, in deklasira tam Alonsa, kot ga je Hamilton pri Mclarnu.
Blaž Koren
04. 10. 2008 20.47
ody.gal ron bi še kako rad imel šumahera nekoč.mercedes ga je zelo vabo pa ni hotel.on lahko govori kar hoče...
...Lejga...
04. 10. 2008 20.28
zzzevs si napisu,da so tudi drugi sedeli v dobrih avti pa niso dosegli veliko,pa daje pri hamiltonu nekaj drugega.Posluši ali se spomniš Ronove izjave,ko so ga uprašali če bi vzel Šumija v ekipo,veš kaj je bil njegov odgovor,če imamo dober avto ne rabimo dobrega voznika.
Blaž Koren
04. 10. 2008 12.30
definitivno.mladi dirkači so bol motivirani za uspehe pa ziher si tudi drznejo več.zato je prav, da se je schumacher umaknil, dokler je še bil na vrhu.ker če bi on vztrajal, bi si lahko samo še sramoto naredil, če bi ga mlajši začeli prehitevati.ker kakorkoli ima on znanje in občutek, bi ga mladci v fizičnem smislu prehiteli.ravno schumacher in še pred njim senna pa sta bila \"pionirja\" na tem področju fizičnih zmogljivosti dirkača.zato je prav, da se dirkač umakne, ko je na vrhuncu.kaj bo fisichella naredil v force indii?!ali barichello v hondi?!naj se umaknejo, naj uživajo v drugih stvareh, ker formula ena se čedalje polj pomlajuje, dirkači so čedalje mlajši.vettel in njemu podobni so zagotovo prihodnost tega športa, ne ti dediji.
firko
04. 10. 2008 10.23
zzzevs kar si napisu za te voznike,se s tabo popolnoma strinjam,ti vozniki so svojo kariero dal skozi in naj sedeže prepustijo mlajšim voznikom,kajti sigurno bi s svojo zagnanostjo dosegal boljše čase v istih avtih kot starejši.lep dokaz je vettel.kot pravjo-mladost je norost,in želja po dokazovanju je tista,ki te vleče naprej
Blaž Koren
04. 10. 2008 09.10
firko saj ne rečem da je slab, ne razumeš?!kovalainen recimo itak nima za burek!rečem pa samo, da je v formuli trenutno še kak mladi dirkač z enakim talentom kot on, samo nima dobrega avta.mi pa na kurac idejo ti dediji(coulthard, baricherllo, fisichella,...)naj dajo raje možnost za sedež mladim voznikom, ker njim je itak že odzvonilo.
firko
03. 10. 2008 21.54
ZZZEVS jst sm hotu povedat,k že glih vsi o hamiltonu tok govorite,da so tud drugi v dobrih avtih sedel,pa niso velik dosegl,torej pri njemu ni razlog le dober avto ane?
...Lejga...
03. 10. 2008 21.08
apollo33 poglej BRUNO SENNA v f1 že leta 2009,ti pa tu razpravljaš o Hamiltonu pol ne vem če si tak poznavalec f1.
Blaž Koren
03. 10. 2008 19.44
firko ne moreš primerjati točk današnjih dirkačev in tistih, ki so dirkali nekoč ali pa dirkajo še danes, ker je nekoč bil točkovni sistem povsem drugačen!zato mi je brezveze to primerjati!štejejo zmage, predvsem pa naslovi!ker nekoč je tudi dirk bilo manj kot danes.tito2008 s tabo pa se tudi strinjan glede schumacherja.res so bile nekatere stvari sporne, ampak kateri vrhunski dirkač pa ni bil brezkompromisen?!senna, prost, schumacher, tudi danes hamilton so brezkompromisni in dobesedno neusmiljeni na stezi!in ta lastnost dela šampione!dobri fantje so zadnji v cilju...formula 1 pa je danes čisti boj za obstanek
firko
03. 10. 2008 16.53
apollo33 tu se jaz strinjam s tabo,kajti imava enake poglede na f1.ne smemo primerjat hamiltona s šumijem,komi drugo leto leto je v f1,sicer pa rdeči skoz govorijo o njem,ne vem zakaj masse ne primerjamo z šumijem ali kimija,ali npr-coultharda ali barichela,ki sta že dolgo v f1,in kolk sta dosegla?oba imata malenkost več točk od hamiltona(barichelo 9,coulthard 13)pa sta bila prav tako oba v dobrih dirkalnikih.pač je hamilton nadarjen in bolj grob od drugih,trulli ne bo nikol prvak,tud če bi ga dal v mclarna ali ferrarija,ker je pač vedno prvi v koloni.bomo videli potek hamiltonove kariere,zaenkrat mu gre sijajno,vendar nikjer ne piše,da je šumijev naslednik v rekordih.tud v smučariji se stenmarku še ni noben prbližal,pa je kr nekaj vrhunskih smučarjev.lahko so se njihovi nasledniki rodili danes,kdo ve.
TK-TITO
03. 10. 2008 16.01
apollo33 Zakaj pa nebi primerjali Šumija in Hamiltona ko pa vsi govorite kako izjemen je . Glej res je dober ampak bi videli kako bi se obnesel in če bi znal popeljati moštvo na zmagovalno pot če bi sedel v slabši avto kot je to storil Šumi ko je prestopil k Ferrariju. Glede svinjarij bi se pa dalo diskutirati na dolgo in široko. Drugače pa Šumi kot človek tudi ni slab kajti to je dokazal z svojimi gestami. Nevem to je moje mnenje.
apollo33
03. 10. 2008 09.07
ody.gal: To, da si oboževalec Šumija še ni zagotovilo, da se spoznaš na F1. Tudi jaz spremljam F1 približno toliko časa kot ti in poznam ta šport, pa tudi kakšno dirko obiščem. O tvojem Šumiju pa nimam dobrega mnenja. Zelo ga cenim kot voznika, ne prebavljam pa ga kot osebo. Njegova statistika je polna rekordov, pa tudi svinjarij.In enako mnenje imam tudi o Alonsu. Hamiltona pa enostavno ne prebavljate, ker je mlad in pač dober, in ne ga primerjati s Šumijem. Z njim ga bomo primerjali po končani njegovi karieri. Človek je šele drugo leto v F1 in njegova statistika je trenutno boljša kot Šumijeva ko je dirkal par let. Kot poznavalec F1 pa se daj v njegovo kožo v zaključku lanskega prvenstva, pa ta de vidim heroj kako ti bo šlo. Verjetno z mesta še bicikel nebi speljal, kaj šele kaj drugega. Če si na tribuni na startno ciljni ravnini imaš kot gledalec tik pred startom pritisk čez 150, če si pravi navijač, kako šele mora biti tisim v kokpitu, zato ne obsojaj in ne žali dirkačev dokler ne doživiš tega. No pa da spet omenim to nesrečno zeleno mizo. Kaj pa je Mclaren mislil, da bodo res dobili zmago za zeleno mizo. Tam zmaguje le Ferrari. HA HA HA HA.
Blaž Koren
03. 10. 2008 08.56
senna pa naj kar pride in se dokaže.samo nažalost so velika imena tudi prevečkrat pogorela...nelson piquet jr. je čisti dokaz za to.da ralfa sploh ne omenjamo...
Blaž Koren
03. 10. 2008 08.54
ody.gal tudi jaz sem velik navijač ferrarija in schumacher je zame še vedno in bo tudi ostal največji!pa tudi jaz spremlam formulo že odkar pomnim zase.popolnoma se strinjam s tabo v vsem kar si povadal.tudi jaz sem mnenja, da bodo mogoče hamiltonu popustili živci v kritičnih trenutkih.vsekakor pa sem tudi mnenja da proti alonsu nima za burek kot dirkač.lani bi bil alonso 100% prvak, če ga nebi zajebavali proti koncu sezone.